Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Scările rulante si lifturile de acces la metrou
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 07/Noi/2018
Mesaje: 947
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 08:52:03    Titlul subiectului: Scările rulante si lifturile de acces la metrou 89278

Sunt curios, cine este producătorul vechilor și noilor scări rulante de la stațiile de metrou?

*scara rulantă se mai numește și escalator.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 17:40:06    Titlul subiectului: 89304

Scarile vechi (escalatoare) sunt fabricate de o firma din fosta Cehoslovacie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 22:48:22    Titlul subiectului: 89330

Transporta se numesc scarile cele vechi, la care au inceput sa fie traversele inlocuite.

Schindler sunt cele noi si sunt facute in Elvetia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 19:35:20    Titlul subiectului: Reparatii la scarile rulante de la statia Universitate 90102

Tot despre "scarile rulante da la metrou", la stirile "pe scurt" Europa FM de la ora 14.30 se spune ca "scarile rulante de la cele 4 intrari catre magazinele dedesubtul Piata Universitatii (implicit, primele scari care duce spre statia de metrou "Universitate") vor intra in reparatii, iar reparatiile vor dura 9 luni", insa nu am retinut data inceperii lucrarilor. Se mai spune ca "pe durata lucrarilor accesul pietonal, cat si cel spre statia de metrou 'Universitate', vor ramane deschise".
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Mar 18 Mar 2008 23:05:51    Titlul subiectului: 90303

Deja una din ele este terminata de cca 1 luna Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Voineag



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 05/Iun/2008
Mesaje: 33
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Sâm 26 Apr 2008 11:14:54    Titlul subiectului: 92529

Va propun o discutie despre scarile rulante de la Piata Victoriei 2 (M1).

Inainte ambele scari rulante erau programate sa urce. Exclamation De vreo luna una din cele doua scari rulante a fost programata sa coboare. Exclamation
La orele de varf se sta si 15 minute la coada la scara rulanta care urca, pa cand la cea care coboara abia vezi 2-3 oameni coborand pe ea. Exclamation

Cei de la Metrorex au facut o mare greseala cu scara rulanta care coboara de la Piata Victoriei 2. Mad
Cea care urca este supra solicitata, iar cea care coboara nu este folosita aproape deloc. Mad
Era mult mai bine inainte cand ambele scari rulante erau programate sa urce. Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 26 Apr 2008 11:50:13    Titlul subiectului: 92530

Cei de la Metrorex au luat aceasta decizie din cauza faptului ca la Piata Victoriei, fiind un nod important de legatura, se creau mari "ambuteiaje" pe cealalta scara, cea de beton, si altfel au creat o portita de descongestionare a traficului.
Dupa parerea mea cred ca a fost o decizie buna!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Sâm 26 Apr 2008 16:00:15    Titlul subiectului: Scarile rulante de la Victoriei, pe sens de urcare! 92549

Merg aproape zilnic cu metroul si, datorita faptului ca trebuie sa fac schimburi intre magistrale ca sa ajung la 1 Mai, trec mereu prin statia Piata Victoriei. Am observat ca, la urcarea spre iesirea din statie, mai multi oameni urca pe scara rulanta, iar pe scara "muta" este o pustietate nemaipomenita (daca facem o comparatie intre cele 2 situatii)!
Eu sunt de acord cu Matei Voineag si cred ca angajatii METROREX-ului ar trebui sa repuna scara rulanta care coboara pe sensul de urcare! Ca este mai usor sa cobori pe scara "muta" decat sa urci pe ea.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Apr 2008 21:34:35    Titlul subiectului: 92561

Scarile pot functiona fie pe coborire fie pe urcare, in partea de jos (din statie), in partea dreapta exista un panou (care de obicei este inchis printr-un capac) sau un butuc pentru cheie care comanda sensul de deplasare (rotind cheia spre stinga sau dreapta), deci se pot pune in functie de trafic, ore, in cele doua regimuri foarte usor Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ldh_sniper



Data înscrierii: 13/Apr/2008
Ultima vizita: 05/Iun/2010
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Sâm 26 Apr 2008 22:45:13    Titlul subiectului: 92564

Teoretic. Se pot pune, deoarece nu este ceva complicat sa bagi o cheie si sa o rotesti. Dar intrebarea mea este: Este cineva interesat de fluxul de calatori? Il urmareste cineva atent pentru ca la nevoie sa poata schimba sensul de rulare al scarii?
_________________
Salvati metrourile care ne-au transportat in siguranta atatia ani de zile!!!!! Salvati Metrourile IVA!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6195
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 26 Mai 2008 08:51:37    Titlul subiectului: 93794

Iată cam cum arată "treptele" scărilor rulante, în timpul unei revizii/reparații la ieșirea dinspre Hotel Ibis (fost Nord):


P1170619.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.47 kb
 Vizualizat:  de 20884 ori

P1170619.jpg



P1170620.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.38 kb
 Vizualizat:  de 20884 ori

P1170620.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 07/Noi/2018
Mesaje: 947
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Oct 2008 07:08:04    Titlul subiectului: 100295

Cum își "dă" seama o scară rulantă că s-a suit cineva pe ea și își mărește vizeza de deplasare?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
lucius_1982



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Mar/2015
Mesaje: 6
Locație: Brasov; Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Oct 2008 09:37:13    Titlul subiectului: 100296

Are o fotocelula jos la intrarea pe scara, unde este o luminita. se poate accelera scara numai trecand prin fata celulei piciorul sau alt corp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Oct 2008 21:03:03    Titlul subiectului: 100320

Are si la capat o fotocelula identica, pentru a sti cand sa se opreasca (desi multe nu functioneaza, ruland cu viteza ridicata minute bune dupa ce a plecat ultimul calator)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Oct 2008 21:18:28    Titlul subiectului: 100321

Posibil mai nou sa se monitorizeze curentul absorbit de motor iar in cazul in care se detecteaza o crestere porneste
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 10:19:22    Titlul subiectului: 100340

Prea multa bataie de cap Smile La fel de bine ar putea (ca sa nu mai fie nevoie de senzorul de la sfarsit) sa calculeze cat timp ii ia treptei sa ajunga de la un cap la altul si sa se opreasca dupa acel timp. Dar de ce sa nu se rezume la ceva banal? Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Mai 2009 11:03:53    Titlul subiectului: Lucrări de modernizare a scărilor rulante de la metrou 110716

Începând de azi Metrorex demarează un proiect de modernizare a scărilor rulante din stațiile de metrou. Lucrările vor dura 2 ani, iar valoarea investițiilor se cifrează la circa 70 milioane lei. Conform unui comunicat citat de Ziarul Financiar acest program de modernizare vizează înlocuirea a 79 de scări rulante din totalul celor aproape 100 existente. Până la sfârșitul anului 2009 vor fi înlocuite primele 35 de scări rulante.

Primele stații modernizate vor fi Piața Romană, Aviatorilor, Mihai Bravu și Nicolae Grigorescu. La Piața Romană în această dimineață deja se organiza șantierul pentru scara rulantă de lângă KFC, scară ce nu mai este operațională de luni de zile.

Ca fapt divers, metroul din New York are afișată pe site situația actualizată a scărilor rulante aflate în serviciu. La noi site-ul Metrorex nu are nici măcar comunicatul privind lucrările de modernizare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 12 Mai 2009 07:31:44    Titlul subiectului: 110774

In Munchen am vazut ceva foarte interesant: scarile functionau si pentru urcare, si pentru coborare. O singura scara!
Concret, in momentul in care pasagerii din trenul care a sosit in statie ajungeau la scara, aceasta iesea din stand-by si ducea calatori afara din statie. Apoi intra din nou in stand-by. Daca la capatul de sus aparea un calator, scara pornea si incepea sa coboare cu respectivul calator.
Si ciclul se repeta.
Bineinteles asta merge mai ales in statiile cu trafic mai mic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Mai 2009 07:38:21    Titlul subiectului: 110775

La noi nu prea ar merge din cauza aglomeratiei. In legatura cu scarile rulante de la Piata Romana, cele care urca de la peron (sens spre Piata Victoriei) direct afara, cand nu sunt calatori care vor sa urce (mai ales intre doua trenuri) mergeau cu viteza mai mica, asa ca de multe ori coboram pe ele in sens invers direct pe peronul statiei, nemaitrebuind sa platesc o calatorie. Destul de multi practicau acest "sport".
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6195
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 12 Mai 2009 09:02:07    Titlul subiectului: 110777

guest a scris:
La noi nu prea ar merge din cauza aglomeratiei. In legatura cu scarile rulante de la Piata Romana, cele care urca de la peron (sens spre Piata Victoriei) direct afara, cand nu sunt calatori care vor sa urce (mai ales intre doua trenuri) mergeau cu viteza mai mica, asa ca de multe ori coboram pe ele in sens invers direct pe peronul statiei, nemaitrebuind sa platesc o calatorie. Destul de multi practicau acest "sport".
Mi se pare ciudata situatia relatata, probabil scara era defecta sau era reglata sa se declanseze la o greutate mare.

De obicei scarile au un senzor de greutate - nu-mi dau seama daca e plasat sub placile alea metalice de capat unde se pliaza treptele sau e ceva legat de tensionarea lantului de tractare a scarilor - dar de obicei chiar si greutatea unei singure persoane e suficienta pentru a declansa sporirea vitezei scarii... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Mai 2009 12:19:42    Titlul subiectului: 110793

Cred ca au o celula fotovoltaica, care este amplasata in partea de jos, in timp ce eu o luam de sus. Niciodata nu s-a intamplat cand am coborat in sens contrar pe scarile rulante de la Romana sa mearga mai repede, cand puneam piciorul pe treptele de sus, mergeau cu aceeasi viteza redusa. In schimb daca pasea cineva jos pe primele trepte de la baza scarii acestea incepeau sa mearga cu viteza normala. Si inca ceva, nu recomand sa faceti si voi la fel cu scarile rulante, adica sa o luati pe sensul contrar Very Happy
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2009 07:14:59    Titlul subiectului: 111997

La iesirea de metrou de la Piata Unirii din dreptul magazinului Unirea se vor schimba scarile rulante, accesul calatorilor facandu-se pe cealalta gura de metrou, aflata la 20 de metri departare (inspre B-dul Unirii). Lucrarea este executata de S.C. Somet SA si S.C. Schindler Romania SRL, nu inteleg insa de ce este un termen asa mare de executie a lucrari........ 2 ani ??? Lucrarea a inceput pe 11 mai 2009 si va trebui finalizata pana pe data de 10 mai 2011 Exclamation


Captured 2009-6-4 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.02 kb
 Vizualizat:  de 19266 ori

Captured 2009-6-4 001.jpg



Captured 2009-6-4 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.22 kb
 Vizualizat:  de 19266 ori

Captured 2009-6-4 002.jpg



Captured 2009-6-4 000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.9 kb
 Vizualizat:  de 19265 ori

Captured 2009-6-4 000.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2009 09:12:28    Titlul subiectului: 112002

Acelasi anunt este in multe statii. Am impresia ca anuntul se refera la toate scarile care trebuie schimbate conform contractului, si nu numai cele de la Unirii
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Iun 2009 01:37:32    Titlul subiectului: 112057

Au inceput sa le schimbe in majoritatea statiilor, aproape in fiecare noapte se demonteaza cite una.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2009 21:03:40    Titlul subiectului: 113047

Sunt curios ce se va intampla cand se vor hotari sa schimbe scarile rulante din pasajul de corespondenta M1-M2 de la Unirii. Scara de acolo este extrem de ingusta iar pasajul este si asa supraaglomerat la orele de varf, chiar si in conditiile actuale. O eventuala inchidere a scarilor rulante ar crea un adevarat haos.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 1 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community