Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Scările rulante si lifturile de acces la metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Iul 2010 20:19:20    Titlul subiectului: 129427

andrei11 a scris:
Iesirea de la Manuc a fost prevazuta din proiect. La accesul de la Unirii, intr-adevar scarile fixe au trebuit sa fie mutate "in oglinda" datorita pasajului rutier, dar nu vad nici o cosecinta negativa in acest lucru.
ABSOLUT CORECT, confirm.
La constructia pasajului rutier a trebuit amputat din accesul de la magazinul Unirea.
Din cauza copertinei cladirii magazinului accesul nu a putut fi amplificat catre trotuar si s-a gasit solutia inlocuitoare cu scarile in oglinda.
Pe perioada lucrarilor scara rulanta a functionat non stop (dureri de cap pt baietii de la Metrorex - cred ca sef peste escalatoare era atunci actualul director general Dl. Gheorghe Udriste).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 12 Iul 2010 08:54:17    Titlul subiectului: 129836

Se lucreaza de zor la scarile rulante dinspre Calea Grivitei, de sub copertina Garii de Nord.


iesirimetrou.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.59 kb
 Vizualizat:  de 11870 ori

iesirimetrou.jpg



mP1330586.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.33 kb
 Vizualizat:  de 11870 ori

mP1330586.jpg



m-P1330583.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.74 kb
 Vizualizat:  de 11870 ori

m-P1330583.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 13:50:20    Titlul subiectului: 130828

Astazi am trecut prin statia de metrou Victoriei si pe magistrala 1 au dat drumul la noua scara rulanta si au ingradit-o pe cea veche
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Sep 2010 18:25:20    Titlul subiectului: 134153

"METROREX S.A. a semnat in data de 21.09.2010, cu Asocierea firmelor S.C. SOMET S.A. - S.C. SCHINDLER ROMANIA S.R.L. - S.C. TIAB S.A., contractul de achizitie publica atribuit ca urmare a organizarii unei proceduri de licitatie deschisa, avand ca obiect „Facilitati pentru accesul persoanelor cu handicap in reteaua de metrou existenta. Lifturi si platforme. ...

De mentionat faptul ca atribuirea contractului avand ca obiect montarea de lifturi care se vor utiliza atat la interior cat si la exterior, in mod deosebit pe trasee directe de la nivel stradal la nivel peron, se inscrie in actiunile S.C. METROREX S.A. orientate in vederea asigurarii de facilitati pentru accesul persoanelor cu dizabilitati in reteaua de metrou existenta.
Pornind de la preocuparea majora, axata pe satisfacerea interesului public, S.C. METROREX S.A s-a preocupat in permanenta pentru asigurarea 100% a accesibilitatii publicului calator intr-un mijloc de transport in comun, semnificativ ca pondere, cum este metroul bucurestean.

S.C. METROREX S.A. si-a manifestat interesul si deschiderea, inca inainte de anul 2000, fata de problema asigurarii de facilitati pentru accesul persoanelor cu dizabilitati la transportul public subteran.
Valoarea contractului este de 68.229.533,62 lei, finantarea urmand a fi asigurata in cadrul unui acord incheiat cu Banca Europeana de Investitii, apartinand componentei de accesibilizare a retelei de metrou.
Durata in care constructorul s-a angajat sa finalizeze lucrarile care fac obiectul contractului este de 12 luni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 20:40:38    Titlul subiectului: 134264

Pana la urma se schimba si scarile rulante de la Basarab 1 (acea statie este singura in care mai exista vechile escalatoare) ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 21:35:04    Titlul subiectului: 134265

George85 a scris:
Pana la urma se schimba si scarile rulante de la Basarab 1 (acea statie este singura in care mai exista vechile escalatoare?).
Nu chiar... mai este una la Dristor 1 (spre Dristor 2). Very Happy
_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Sâm 02 Oct 2010 09:03:45    Titlul subiectului: 134276

Am trecut ieri pe la Gara de Nord si liftul instalat foarte estetic pe trotuarul din fata intrarii de la casele de bilete parea foarte trist si parasit. Oare functioneaza?
subway guru a scris:
"Pornind de la preocuparea majora, axata pe satisfacerea interesului public, S.C. METROREX S.A s-a preocupat in permanenta pentru asigurarea 100% a accesibilitatii publicului calator intr-un mijloc de transport in comun, semnificativ ca pondere, cum este metroul bucurestean.

S.C. METROREX S.A. si-a manifestat interesul si deschiderea, inca inainte de anul 2000, fata de problema asigurarii de facilitati pentru accesul persoanelor cu dizabilitati la transportul public subteran."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Oct 2010 13:47:25    Titlul subiectului: 134286

ByOnu a scris:
Nu chiar... mai este o scara veche la Dristor 1 (spre Dristor 2). Very Happy
Acea scara rulanta este veche, dar a fost modernizata, este modernizata, nu are rost sa o schimbe. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Dum 03 Oct 2010 21:13:00    Titlul subiectului: 134321

Si la Gorjului mai exista o scara rulanta veche, la iesirea dinspre piata, iesirea atipica.

Inca functioneaza foarte bine acea scara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 07:47:15    Titlul subiectului: 134330

Intr-adevar, interesanta situatia statiei Gorjului. Desi statia este relativ noua si, din cate am inteles, s-au folosit pt prima data scari Schindler, iar acestea aveau relativ jumatate din vechimea celorlalte scari (poate si mai putin daca facem comparatia cu M1), totusi la iesirea din centru a navei1 s-a preferat schimbarea scarii.
Probabil va urma si cea de la iesirea dinspre piata....
Ramane de vazut ce se va intampla cu cele din interiorul statiei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 07:56:25    Titlul subiectului: 134331

Cele din interiorul statiei sunt in perfecta stare de functionare, si arata mult mai bine decat cea ramasa neschimbata la iesirea dinspre piata.
De schimbat nu as crede.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 08:57:09    Titlul subiectului: 134335

Totusi scarile rosii de la Gorjului (nava1) mai dadeau "rateuri", in sensul ca mana curenta ramanea de multe ori in urma fata de scara propriu-zisa..

La Izvor, de bine ce au instalat-o, ultima scara de la subtraversare este de cateva zile "out of service" si este in verificari cu ajutorul acestui dispozitiv...



Izvor.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.93 kb
 Vizualizat:  de 11234 ori

Izvor.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 14:57:10    Titlul subiectului: 134348

Ala-i un banal tablou electric al escalatorului!

Escalatorul ala nu are absolut nimic, e in perfecta stare de functionare...
Alta e 'buba'...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 20:28:07    Titlul subiectului: 134367

Confirm si eu, acela este tabloul, Le-am vazut cand se montau la Universitate in statia de metrou. Sunt aceleasi cu cele din pasajul Universitatii, care acolo se ardeau motoarele din cauza apei infiltrate de afara.

Mai acum cateva seri, una din scarile rulante de la PU1 pasaj scotea un sunet ca de alarma, desi ea functiona in continuare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 12 Oct 2010 22:07:32    Titlul subiectului: 134669

Noul acces de la Nicolae Grigorescu - parca e ceva mai bine, dar apare dupa ce s-au dat banii pe proiectul anterior, cu aspect de "umbrar". Acoperisul e din sticla; oare de ce nu i-au pus si astuia o "caciula" de policarbonat?
Poze de pe rotrans



P1060031_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.12 kb
 Vizualizat:  de 11016 ori

P1060031_resize.jpg



P1060032_resize.JPG_thumb.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  911.02 kb
 Vizualizat:  de 11016 ori

P1060032_resize.JPG_thumb.png



P1060030_resize.JPG_thumb.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  702.02 kb
 Vizualizat:  de 11016 ori

P1060030_resize.JPG_thumb.png



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 13 Oct 2010 07:56:03    Titlul subiectului: 134682

Imi seamana foarte mult cu iesirea de la Basarab, cea de langa intrarea in Gara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Oct 2010 08:04:01    Titlul subiectului: 134684

De ce s-a adoptat solutia aceasta unicat de a se executa o scara rulanta separat de iesirea "normala"? S-a mai ocupat si mai mult de jumatate din trotuar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Oct 2010 08:08:26    Titlul subiectului: 134685

Si la Basarab exista rulanta, exact ca in pozele de mai sus de la Nicolae Grigorescu. Si mie mi se pare accesul o investitie fara vreo logica aparenta. Poate s-a "sifonat" niste maruntis pe undeva si trebuia justificat cumva Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 18:31:36    Titlul subiectului: drdrdr 136309

La Izvor a fost ingradit trotuarul de langa accesul acoperit (cel dinspre Unirii). Se pare ca acolo va fi instalat un lift (scara rulanta deja exista).

Poate totusi niste rulante la Unirii2 catre pasajul de corespondenta ar fi mai urgente...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 18:43:27    Titlul subiectului: 136310

Asta am observat acum doua ore, i-am facut o poza (fara blitz din pacate) placutei cu informatii... Deci in cele din urma stirile privind lifturile din statiile de metrou sunt adevarate! Surprised


Fotografie0147.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.16 kb
 Vizualizat:  de 10835 ori

Fotografie0147.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 19:31:27    Titlul subiectului: 136321

In zilele urmatoare o sa mai vedeti placutze de acest gen, pe masura ce se fac predarile de amplasamente...

Programul de 'rulante' s-a incheiat pentru moment, poate data viitoare... Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 19:33:08    Titlul subiectului: 136322

@sab
In configuratia actuala, nu prea cred ca este posibil prea usor.
O solutie ar fi sa se faca precum la PU1, doar ca la PU2 nu este spatiu suficient.
Sau fiindca exista 2 scari fixe, s-ar putea monta cate o scara pe fiecare, cu sensuri diferite de functionare, inspre McDonalds sa fie de urcare, si cealalta de coborare, astfel ar fi urcarile pe exterior, si coborarea pe centru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 19:35:37    Titlul subiectului: 136324

Si probabil ca s-a considerat ca la Unirii1 unde era inaltimea mai mica era nevoie de rulante (si nu una, ci chiar doua la fiecare capat..), iar la Unirii2, unde este inaltimea mai mare, nu este necesar, ca doar exista niste rulante la un capat, care te scot un etaj mai sus si departe de pasajul de corespondenta...
Cum probabil ca este mai urgent sa instalezi un lift decat sa rezolvi aspectul de grota intamplator tot la Unirii2, "buricul" capitalei unei tari din UE... Wink
Exista spatiu suficient pentru rulante la Unirii2, atat daca se adopta solutia Unirii1, cat si daca scarile rulante sunt instalate independent de scara fixa (dincolo de stalpi). Ce naiba, vorbim de statia cu cel mai lat peron, daca nici aici nu este spatiu suficient... Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 19:58:21    Titlul subiectului: 136325

E loc suficient, stati calmi...
Lifturile erau prioritatea 'zero', e obligatie legala si conditie UE de asigurare a accesului pentru persoanele cu mobilitate redusa (carucioare de handicapati, femei cu copii in carucior, varstnici, persoane cu bagaje, etc.).
Doar ca noi am facut mai intai programul cu escalatoarele, ca era mai usor si am lasat programul 'greu' mai la coada...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 23:13:39    Titlul subiectului: 136348

Dar vor functiona permanent sau numai demonstrativ si dupa aia decor? Liftul ajunge numai in vestibul, si dupa aia pana la peron? Platformele montate la Unirii, pe marginea scarii au devenit elemente de decor. Era una la Horoscop, nu stiu daca mai e, vine omul in carucior si vrea sa coboare, insa platforma e jos, cum o pune in functiune sau cum ia legatura cu cineva abilitat sa o opereze? Nu sunt implementate cum trebuie, de multe ori sunt puse ca asa ii obliga legea, exista (ca decor), nu ii mai doare capul.
Liftul de la Gara, din fata caselor de bilete mai merge?

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 5 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community