Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Noi 2010 00:23:31 Titlul subiectului: |
136353 |
|
Eu nu am vazut ca lifturile de la Gara de Nord 2 si 1 Mai sa mearga vreodata...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Dec 2010 18:50:33 Titlul subiectului: |
137324 |
|
Si la Politehnica se desfasoara lucrarile de montaj pentru lift. Interesant este ca am observat la nivelul peronului o zona ingradita pe sensul spre Lujerului care acum este in spatele ceasului, deci un spatiu tehnic.
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Dec 2010 22:36:39 Titlul subiectului: vgvggvv |
138199 |
|
A mai luat SOMET-ul un contract in valoare de 1.5 milioane ron: "Lucrari de interventie determinate de evenimentele imprevizibile din statia de metrou Izvor".
Ce lucrari or mai fi astea?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Dec 2010 23:07:56 Titlul subiectului: |
138202 |
|
'Omorarea' infiltratiilor puternice ce au 'bufnit' prin radierul de sub escalatorul de la Izvor.
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 13 Ian 2011 23:26:07 Titlul subiectului: |
138787 |
|
La data de 10.01.2011 s-a publicat pe e-licitatie atribuirea contractului "Lucrari suplimentare. Facilitati pentru accesul persoanelor cu handicap în reteaua de metrou existenta. Escalatoare." in valoare de cca. 8.1 milioane Ron, beneficiarul fiind Somet-Schindler.
Este vorba de lucrari suplimentare deja executate cf. NCS-uri aprobate, sau de noi lucrari? In varianta a doua, cateva precizari referitoare la locatiile noilor escalatoare ar fi mai mult decat binevenite.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Ian 2011 16:15:54 Titlul subiectului: |
138814 |
|
E vorba de NCS-uri aprobate si executate.
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 10 Mar 2011 12:14:28 Titlul subiectului: |
140963 |
|
Am facut acum trei zile o "excursie" pana la Anghel Saligny si am fost curios daca functioneaza cumva liftul, intrarea de pe partea dreapta cum iesi de pe autostrada.
Si "surpriza": nu functioneaza! Din ce spunea o lucratoare la M, motivul este ca intra apa de la zapada . Dar la celelalte statii de pe sub-segment spunea ca functioneaza. M-as mira...
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 05 Mai 2011 10:35:56 Titlul subiectului: |
143321 |
|
Are cineva idee de ce mentenanta la escalatoarele din statiile Unirii 1 si 2 se efectueaza mereu in timpul zilei?
Astfel de operatiuni ar trebui facute in intervalul orar dedicat mentenantei: 24:00-04:00 cand statiile de metrou sunt inchise circulatiei.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 15 Iun 2011 12:58:07 Titlul subiectului: |
144575 |
|
La iesirea de la Policlinica CFR a statiei Gara de Nord s-a inceput excavarea unui put care probabil este locul unui nou lift:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.19 kb |
Vizualizat: |
de 18783 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.7 kb |
Vizualizat: |
de 18783 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
zombie_ro
Data înscrierii: 30/Mar/2010 Ultima vizita: 07/Noi/2013 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov
|
Trimis: Dum 04 Sep 2011 07:35:00 Titlul subiectului: |
148256 |
|
Din ciclul "Mesterul Manole": In Piata Iancului, la suprafata, intre cele 2 iesiri de metrou in urma cu o luna au inceput sa sape o groapa pentru instalarea acelor lifturi adresate persoanelor cu dizabilitati (asa scia si pe panoul pus de Metrorex) ... numai ca singurul lucru pe care l-am vazut in groapa aia A FOST o conducta de termoficare, in subsol, nu a fost ingradit nimic si nu s-a spart nici macar un perete ... si zic ca A FOST deoarece mai zilele trecute au astupat groapa la loc
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Lun 05 Sep 2011 09:30:42 Titlul subiectului: |
148264 |
|
Asta este rodul faptului ca nu exista o centralizare si o comunicare intre regii, astfel incat sa se studieze locul inainte de a se sapa. Cel mai probabil, s-a intamplat ca la Izvor, cand au sapat si au dat peste utilitati.
Peste tot in lume exista astfel de situatii, dar intai se consulta planul de utilitati (daca exista, daca nu, se culeg informatiile despre ele, si se executa planul de situatie al lor) si apoi se trece la devierea sau alegerea locului in functie de situatia din locatie.
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Oct 2011 11:25:33 Titlul subiectului: |
149972 |
|
S-a progresat serios cu lucrările la lifturile din statiile de metrou, multe dintre ele sunt aproape gata.
Intrebarea mea este cum se va face validarea cartelei la aceste lifturi care duc de la suprafata direct pe peronul statiei?
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
Slasher1985
Data înscrierii: 21/Mar/2011 Ultima vizita: 30/Sep/2013 Mesaje: 38 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Oct 2011 16:23:22 Titlul subiectului: |
149977 |
|
Nu cred ca vor fi asemenea lifturi. Din cate am vazut eu, nu se lucreaza la asa ceva. Ca sa ajungi la suprafata, ai nevoie de 2-3 lifturi...
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 29 Oct 2011 17:35:54 Titlul subiectului: |
149978 |
|
Lifturile de la suprafata te duc pana la nivelul vestibulului, unde validezi cartela, treci mai departe si apoi exista alte lifturi care coboara la nivelul peronului/peroanelor. Uite, de pilda, la statia Grozavesti a fost reasezat randul de turnicheti (atat de intrare, cat si de iesire), astfel ca lifturile catre peroane sa fie dincolo de acestia, nu s-a gasit o pozitionare mai buna pentru lifturi, asa ca s-a recurs la solutia asta.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Oct 2011 19:16:24 Titlul subiectului: |
150015 |
|
Ar fi de precizat că singura stație unde e nevoie de 3 lifturi pentru a ajunge la peron este Izvor, din cauza subtraversării șinelor. În rest mi se par foarte bine făcute și am constatat cu plăcere că în stațiile Jiului și Parc Bazilescu (unde sunt funcționale facilitățile de la început) că lumea nu abuzează.
Și ca o continuare, referitor la Jiului (la Bazilescu nu există problema asta, lifturile ducând direct la suprafață), liftul duce de la suprafață în vestibul, validezi și după ești întâmpinat de un set de trepte de toată frumusețea până pe peron. Nu mi se pare o soluție prietenoasă cu persoanele cu handicap.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Oct 2011 23:16:44 Titlul subiectului: |
150019 |
|
Lifturile de la Izvor dau direct pe peron, ingustandu-l destul de periculos... dar nu e nevoie chiar de 3 lifturi...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 31 Oct 2011 08:35:25 Titlul subiectului: |
150024 |
|
Ai dreptate, acum mi-am dat seama că turnicheții sunt de fapt pe primul peron. Atunci cu atât mai bine, nu văd nici un inconvenient în schimbarea a două lifturi pentru a ajunge pe peron.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 31 Oct 2011 11:08:47 Titlul subiectului: |
150027 |
|
La Izvor liftul exterior nu da la peron, da chiar inainte de usile rosii de la intrarea in statie. Dupa ce iesi din acest lift, validezi la turnicheti ai doua posibilitati :
1. vrei sa mergi spre Unirii (Republica/AS), caz in care nu mai ai nevoie de alt lift
2. vrei sa mergi spre Eroilor (D2/Preciziei), caz in care de pe peronul spre Unirii iei un lift pana la nivelul care subtraverseaza liniile, iar apoi iei cel de-al treilea lift pana la peronul spre Eroilor.
Acum cred ca lucrurile sunt clare.. La Izvor ai nevoie de un lift sau de trei...nu exista cazul "cu doua lifturi"...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 06 Dec 2011 11:38:11 Titlul subiectului: |
150836 |
|
Au inceput lucrarile pentru lift si platforma la Gorjului.
Platforma interioara (foto1) se va monta la nava 1 (peronul vechi), undeva in zona unui "balcon" curb. Culmea, este singura zona unde la ora actuala nu exista turnicheti, deci vor trebui instalati, iar nivelul turnichetilor va trebui cel mai probabil modificat, pentru a "primi" platforma verticala. La ora actuala platforma este cam departe de nivelul pasajului pietonal (la fel ca la Unirii2)...
Cat despre liftul exterior (foto2), singurul rezultat notabil pana acum este "dezafectarea" (sper de scurta durata) a scarii rulante (foto3), recent modernizate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.16 kb |
Vizualizat: |
de 17668 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.53 kb |
Vizualizat: |
de 17668 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.11 kb |
Vizualizat: |
de 17668 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramvaiul
Data înscrierii: 16/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 06 Dec 2011 17:16:32 Titlul subiectului: |
150845 |
|
La fel au facut cu scara rulanta si la Pacii (aceeasi situatie cu liftul exterior).
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Dec 2011 09:58:23 Titlul subiectului: |
150858 |
|
Foarte interesant...
Si cand te gandesti ca la Pacii distanta dintre nivelul turnichetilor si suprafata este mult mai mare decat la Gorjului, unde mai ai putin de urcat pana la suprafata...
In plus la Gorjului mai exista o scara rulanta la celebra de acum iesire nr 2 a navei 1, aflata la doar 30m de iesirea din foto. Desi iesirea aceea este "peste mana"pentru cei care iau rulantele de la peron. Urca pana la nivelul pasajului pietonal, pentru ca apoi sa coboare un nivel si sa se intoarca jumatate de statie.
Probabil ca au oprit rulantele pentru a le proteja de "mizeria" care ar putea patrunde la mecanisme.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Dec 2011 09:09:41 Titlul subiectului: |
151263 |
|
Cea mai frumoasa treaba cu noile lifturi este ca in ele se aude "Atentie, se inchid usile" !
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Dec 2011 09:29:55 Titlul subiectului: |
151266 |
|
Deformatie profesionala ! Cred ca si acasa la ei, cand inchid usa dupa cineva pronunta "formula magica"
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 03 Ian 2012 19:24:10 Titlul subiectului: |
151641 |
|
La Leonida odata cu constructia lifturilor au aparut la vedere si niste tevi. Nu stiu la ce folosesc, nu erau vizibile pana acum, insa este posibil sa fi fost ascunse in spatiul tehnic de deasupra liniilor si peronului, spatiu pe care liftul il strabate acum si astfel sa fi fost nevoiti "sa le afiseze".
Din cauza lacestor tevi au fost modificate geamurile statiei, in sensul ca s-au "taiat" colturile celor care dadeau in curtea interioara. Bineinteles ca noile geamuri au fost facute din termopan, care se "asorteaza" foarte bine cu "cornierul" vechi ramas pe pozitie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.16 kb |
Vizualizat: |
de 17241 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|