Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Scările rulante si lifturile de acces la metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2009 22:12:02    Titlul subiectului: 113057

Cine a gandit pasajul de la Unirii cu asa un tunel ingust de legatura intre magistrale? si cu acele scari atat de inguste ... nu se putea sapa mai mult si crea un spatiu mai mare de acces spre M1?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 17:56:23    Titlul subiectului: 113203

Intr-adevar aici este o mare greseala, mai ales la latimea scarii fixe. Nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla in momentul cand se vor apuca sa schimbe rulantele.Probabil ca le vor schimba pe rand, iar cealalta va fi oprita si folosita pe post de scara fixa. Trebuie spus ca atunci cand a fost dat in folosinta pasajul intervalul de succedare era mult mai decent si nu era atata inghesuiala.
In alta ordine de idei poate insa cineva sa explice o ciudatenie ? De ce este nevoie sa se inlocuiasca si acoperisul de la intrarile in statii odata cu scarile rulante? Si mai ales de ce acum cca 2 luni aceste acoperisuri au fost vopsite frumos in culorile magistralei pe care le deserveau pt ca acum sa fie demontate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 18:38:47    Titlul subiectului: 113207

Nu cred ca exista nici o decizie logica in ceea ce face Metrorexul in ultima vreme (vezi si schimbarea numelor).

Nu inteleg de ce in unele statii s-a inchis sau scos scara rulanta desi nimeni nu lucreaza la inlocuirea ei! Trebuiau lasate pana in momentul in care aveau de gand efectiv sa se apuce de reparat/modernizat/ce or avea ei de gand acolo.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 18:51:20    Titlul subiectului: 113211

De ce ? Exista diviziunea muncii. Sunt specialiati in demontat si alti specialisti in montat... Very Happy . Sa speram ca s-a facut deja licitatia si s-au importat scarile noi nu ca urmeaza sa se faca intr-un viitor apropiat. Oricum termenul de finalizare este de 2 ani. Asa ca...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 18:58:35    Titlul subiectului: 113214

Tavinho a scris:
Cine a gandit pasajul de la Unirii cu asa un tunel ingust de legatura intre magistrale? si cu acele scari atat de inguste ..... nu se putea sapa mai mult si crea un spatiu mai mare de acces spre M1?

Citeste la Infrastructura pag 5, gasesti multe lucruri interesante acolo. In proiectul initial pasajul trebuia sa fie dublu ( vezi accesul lui spre Unirii 2) si trebuia sa subtraverseze Unirii 1. Ce e acolo e o improvizatie totala. Dar mai bine, repet, du-te la Infrastructura pag 5 poate si 6 o sa gasesti multe treburi interesante
sab a scris:
...In alta ordine de idei poate insa cineva sa explice o ciudatenie ? De ce este nevoie sa se inlocuiasca si acoperisul de la intrarile in statii odata cu scarile rulante?

Pai prin acoperis s-au scos cele de la suprafata.
Oricum ele sunt depozitate sub cerul liber in imediata apropiere a depoului Pantelimon
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 19:21:08    Titlul subiectului: 113221

Si adica o sa puna acoperisul la loc? Mi s-a parut ca in unele locuri au folosit flexul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 19:42:11    Titlul subiectului: 113232

Sper sa o faca, este cel mai neplacut lucru sa iesi din metrou si sa te ploua. Bine, o sa spui si ce daca ?, oricum peste 3 m te va ploua, dar cel putin mie mi-e foarte neplacut sa ma ploua fiind pe scara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 19:47:44    Titlul subiectului: 113234

Da, si eu am dedus ca e mai usor sa le scoata daca demonteaza acoperisul. La Armata Poporului de exemplu au montat in plafonul scarii de la intrare un suport pentru scripete, ca sa scoata scara (cred, nu l-am vazut in actiune). Exact in buza gurii de metrou sunt multe constructii ad-hoc si nu aveau mult spatiu de manevra.

Unde s-a folosit flexul se poate folosi la fel de bine aparatul de sudura, insa cred ca vor opta pentru acoperisuri noi, din tamplarie PVC (ca la Piata Iancului).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Iul/2018
Mesaje: 6181
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 22 Iul 2009 14:21:09    Titlul subiectului: 114408

Acum cateva nopti, Dan Diaconescu se agita de mama focului pe OTV pentru o presupusa sabotare a emisiei postului de catre niste muncitori care se ocupau de montarea scarii rulante de la statia de metrou Piata Romana.
Trecand peste manifestarile tipice OTV, totusi mi-au atras atentia evenimentele relatate.
Conform celor spuse de ei, cica intr-o noapte au venit reprezentanti ai Metrorex, ai unei firme producatoare de scari rulante si ai unei alte firme care probabil se ocupa de montaj.
Dupa o pregatire de santier rapida, au incercat sa introduca scara rulanta la locul ei, insa pareau sa fie stanjeniti de paienjenisul de cabluri de pe stalpi. Aici intervenea partea "tip OTV", cica muncitorii aia ar fi taiat dintre toate cablurile doar niste cabluri care reprezentau legaturile OTV catre satelit si un server, oprind emisia postului.
Ulterior acestei manevre, dupa mai multe minute, cei implicati in montarea scarii ar fi "impachetat" scara la loc, ar fi refacut zona ca inainte de amenajarea de santier si dusi au fost.
Repet, in afara manifestarilor tip OTV, fata de care am mari suspiciuni, totusi faptul ca muncitorii aia au venit cu o scara, au facut ceva manevre si apoi au plecat par sa fie evenimente reale.
Ma intreb care o fi fost ideea cu manevrele acelea de montaj si daca e ceva adevarat in supozitiile celor de la OTV cum ca ba au adus o scara gresita, care trebuia dusa la alta statie de metrou, ba ca de fapt au adus o scara care nu se potrivea cu locul unde trebuia montata etc.
Nu ca m-ar mira, n-ar fi decat una dintre "realizarili" tehnice socante ale ultimilor ani, dupa podul care nu putea fi montat din cauza catenarei si altele de genul asta...
Cunoaste cineva mai multe detalii despre incidentul respectiv?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zimbrulcarpatin



Data înscrierii: 15/Aug/2008
Ultima vizita: 20/Apr/2017
Mesaje: 49
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Iul 2009 17:58:02    Titlul subiectului: 114493

Flo a scris:
La Armata Poporului de exemplu au montat in plafonul scarii de la intrare un suport pentru scripete, ca sa scoata scara
Scarile rulante sunt niste masinarii imense, si ca volum si ca greutate...!Sunt convins ca nu se vor folosi scripeti, ci macarale! Numai mecanimul de angrenare al scarii e foarte greu...
_________________
www.metroubucuresti.webs.com - pagina ne-oficiala a Metroului Bucurestean
www.zimbrulcarpatin.deviantart.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Aug 2009 08:01:45    Titlul subiectului: 115060

Intamplare adevarata, ieri la orele 11,30.
Statia Unirii 1, din metrou a coborat o persoana in carucior (insotita, evident). S-au dus spre liftul special amenajat dinspre b-dul Cantemir. A apasat pe buton, in scurt timp a venit un barbat de la metrou insotit de 2 agenti de paza care l-au luat pe respectivul cu tot cu carucior si l-au dus la suprafata, iesirea Cantemir. Am mers in spatele lor la 5m, agentii s-au comportat normal, deci nu au protestat, au fost chiar grijuli la urcatul scarilor (de pe peron in vestibul, tot vestibulul acela lung, apoi scarile finale la suprafata)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Aug 2009 17:28:24    Titlul subiectului: 115098

Deci facilitatile pentru persoane cu dizabilitati sunt doi "forțoși" ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Lun 10 Aug 2009 22:09:54    Titlul subiectului: 115192

Lucrarile pentru inlocuirea scarii rulante sunt in curs la statia Tineretului


DSC00280.JPG
 Descriere:
de observat sprijinurile de pe "tavan"
 Mărime fișier:  78.02 kb
 Vizualizat:  de 9409 ori

DSC00280.JPG



DSC00279.JPG
 Descriere:
la nivelul inferior al scarii
 Mărime fișier:  67.52 kb
 Vizualizat:  de 9409 ori

DSC00279.JPG



DSC00278.JPG
 Descriere:
mecanismul interior
 Mărime fișier:  86.39 kb
 Vizualizat:  de 9409 ori

DSC00278.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Mar 11 Aug 2009 13:57:20    Titlul subiectului: 115224

Citat:
Pasajul intre Piata Unirii 1 si Piata Unirii 2 se inchide temporar
Metrorex va executa lucrari de constructii pentru modernizarea si reconfigurarea pasajului pietonal de legatura intre Piata Unirii 1 si Piata Unirii 2, inclusiv de inlocuire a scarilor rulante, in perioada 16 august - 5 septembrie 2009.
Pentru asigurarea conditiilor necesare efectuarii unor asemenea lucrari cu caracter special, in spatii inchise si limitate, pe perioada executiei transferul pietonal intre cele doua statii de metrou se va face pe la suprafata, beneficiindu-se de aceleasi facilitati ca in subteran, fara taxarea calatoriei.
In fiecare din cele doua statii de metrou vor fi asigurate porti speciale de intrare evidentiate prin panouri informative si personal de indrumare pentru posesorii de legitimatii de calatorie valabile care fac transferul intre cele doua linii de metrou.


Din BaniiNostri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Aug 2009 01:03:51    Titlul subiectului: 115505

La Piata Sudului nu erau scoase scarile rulante inca. Erau demontate acoperisurile intrarilor, dar inca functioneaza cele vechi (murdaria, rugina si mazgalelile au tradat-o Smile )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Aug 2009 13:28:42    Titlul subiectului: 115805

La Stefan cel Mare nicio schimbare in ceea ce priveste scarile rulante. La Iancului deja s-a montat una. Ma gandeam ca aceeasi politica va fi si la Stefan, macar una din doua...dar nu vad nimic miscandu-se...cel putin acum 2 zile nu era nimic. Sper ca se vor monta la loc...Razz...amandoua
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2009 14:45:42    Titlul subiectului: 116395

In sfarsit la Stefan cel Mare se misca ceva. Se monteaza prima scara. La fel la Iancului se monteaza deja a doua. Sper sa nu dureze mult, cum aud ca se intampla prin alte parti, si saptamana viitoare sa avem deja functionale scarile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 06:04:07    Titlul subiectului: 118639

La Izvor se monteaza o scara la subtraversarea liniilor in locul in care nu exista scara pana acum.


Izvor.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.3 kb
 Vizualizat:  de 8628 ori

Izvor.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 09:53:21    Titlul subiectului: 118649

Aceeasi situatie si la Petrache Poenaru la iesirea dinspre Grozavesti. Nu a existat scara rulanta pana acum dar au spart cele doua capete zidite, au sapat si au scos o cantitate de balast din "groapa" respectiva, iar acum e acoperit cu prelata verde.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 19:12:28    Titlul subiectului: 118677

Statia Dristor 1 are doua iesiri, dintre care una cu scari rulante (inspre Strada Dristorului). Dristor 2 are de asemenea doua iesiri (distincte de cele ale statiei Dristor 1) dintre care nici una nu are scari rulante.

Eu nu inteleg de ce o statie cu flux foarte mare de calatori cum este Dristor 2 nu are scari rulante nici macar la iesirea principala!

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 21:56:33    Titlul subiectului: 118713

Acum am inteles, Dristor II, Obor, Muncii - or mai fi si altele sunt considerate statii de suprafata ( nu stiu daca au 5 metri pana la cota solului), deci se poate si fara scara. Nu este obligatoriu, vezi statia Izvor care a fost dotata cu scara din anul inaugurarii ( 1979)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 23 Oct 2009 20:11:32    Titlul subiectului: 118840

A inceput montarea scari rulante in statia Titan de la iesirea dinspre parc.


Picture 0568.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.09 kb
 Vizualizat:  de 8433 ori

Picture 0568.jpg



Picture 0569.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.5 kb
 Vizualizat:  de 8433 ori

Picture 0569.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Oct 2009 20:47:00    Titlul subiectului: 118845

La Lujerului (capatul Veteranilor) e complet montata, chiar si becurile butoanelor functionau, insa era inca ingradit perimetrul.
Sunt curios cand/cum o sa remonteze acoperisurile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2018
Mesaje: 6754
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Noi 2009 18:52:49    Titlul subiectului: 119322

De ceva timp avem iarasi scari rulante la statia Piata Romana. Nu mi se pare ca ar fi mari deosebiri fata de scarile rulante vechi, poate sunt mai silentioase.


Captured 2009-11-1 00016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.67 kb
 Vizualizat:  de 8193 ori

Captured 2009-11-1 00016.JPG



Captured 2009-11-1 00017.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.14 kb
 Vizualizat:  de 8193 ori

Captured 2009-11-1 00017.JPG



Captured 2009-11-1 00019.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.63 kb
 Vizualizat:  de 8193 ori

Captured 2009-11-1 00019.JPG



Captured 2009-11-1 00020.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.72 kb
 Vizualizat:  de 8193 ori

Captured 2009-11-1 00020.JPG



Captured 2009-11-1 00021.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.87 kb
 Vizualizat:  de 8193 ori

Captured 2009-11-1 00021.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2018
Mesaje: 6754
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Noi 2009 20:20:19    Titlul subiectului: 120434

Si in statia Pacii aproape au terminat lucrarile la noua scara rulanta (pozele 1-2).


Captured 2009-11-22 00034.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.25 kb
 Vizualizat:  de 7931 ori

Captured 2009-11-22 00034.JPG



Captured 2009-11-22 00035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.06 kb
 Vizualizat:  de 7931 ori

Captured 2009-11-22 00035.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 2 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community