Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Scările rulante si lifturile de acces la metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
eldeea77



Data înscrierii: 10/Dec/2009
Ultima vizita: 11/Dec/2009
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Dec 2009 00:40:11    Titlul subiectului: statia Tineretului 121121

La Tineretului lucrarea de la scara rulanta interioara s-a oprit cam acum 3 saptamani, cam cand a inceput. Oare ce-or astepta ? Nu e nici un afis, nimic despre derularea lucrarii. Sa vedeti ce frumos este sa fii gravida si sa urci zilnic acele scari, ca n-ai incotro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Ian 2010 18:47:32    Titlul subiectului: 122818

A inceput montarea de scari rulante in statia Piata Unirii 1, la scarile care dau in peron. Santierul ingreuneaza foarte mult circulatia calatorilor la orele de varf, ocupand cam 25% din scara, poate chiar mai mult.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Ian 2010 15:35:23    Titlul subiectului: 122883

La statia Piata Victoriei 2 proiectul de escalatoare implica si o modificare a configuratiei statiei. Am vazut ca se lucreaza la capatul peronului statiei si in coridorul de acces la Piata Victoriei 1.
Aveti idee cum arata proiectul de modificare a statiei?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Sâm 06 Feb 2010 23:08:37    Titlul subiectului: 123329

De cateva saptamani (cred ca vreo 2) la Piata Unirii 1 se monteaza escalatoare care pornesc de la nivelul peronului spre cele doua vestibule ale statiei. De remarca alegerea celor de la Metrorex de a monta aceste escalatoare in spatiul scarilor normale, ocupand cam o treime din spatiul existent.

De la inceperea lucrarilor, aglomeratia peronului si asa destul de mare la sosirea trenurilor, nu stiu daca ati observat, dar este cam o regula sa soseasca ambele sensuri cam in acelasi timp, s-a amplificat constant. Eu nu vad beneficiul acesto escalatoare tocmai aici, si inlocuid platformele pentru persoane cu disabilitati. Nu cred ca acele escalatoare fac si functia vechilor platforme, care metrorex-ul are obligatia sa le asigure, daca nu si cu lifturi speciale, pe intregul retelei de metro (vezi exemplul statiei Gara de Nord 1 - 2)

Ramane de vazut cand se vor incheia lucrarile, cat de eficiente vor fi aceste escalatoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
soldy



Data înscrierii: 20/Mai/2008
Ultima vizita: 11/Feb/2011
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Feb 2010 15:12:07    Titlul subiectului: 123627

La Petrache Poenaru (ex. Semanatoarea) se lucreaza de zor la montarea scarii rulante de vreo 2 saptamani. Lucrarea e terminata in proportie de 70%.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Feb 2010 20:26:14    Titlul subiectului: 123640

Intr-adevar, la Petrache Poenaru (iesirea dinspre Grozavesti) se lucreaza la montarea (pentru prima data) a unei scari rulante. Se pare ca proiectul statiei a continut si un spatiu pt scara rulanta. Probabil din lipsa de trafic de calatori, nu s-a montat scara la constructia statiei, in schimb au fost zidite capetele spatiului respectiv destinat scarii.

De ce spui ca lucrarea e terminata in proportie de 70%? Eu n-am vazut nicio componenta efectiva a scarii montata. Am vazut ca s-a lucrat la instalatiile electrice prin care se va alimenta scara (au aparut niste panouri electrice noi), si s-a pregatit marele hău in care va intra agregatul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Mar 2010 17:46:28    Titlul subiectului: 124317

Referitor la scarile rulante de la Piata Unirii 1, acestea ar fi foarte utile daca si calatorii ar fi mai civilizati si ar intelege rolul acestora: scarile rulante pentru urcare, celelalte, vizibil reduse, pentru coborare. Din pacate insa, pe scara rulanta la noi nu se respecta nici in ruptul capului regula "stationeaza pe dreapta, urca pe stanga", automat cei grabiti vor folosi scarile celelalte. Deci, masura, desi bine intentionata in sine, nu va decongestiona, probabil, prea vizibil, statia.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Mar 2010 18:45:01    Titlul subiectului: 124322

Nu cred ca cineva va dori sa foloseasca scarile rulante de la Unirii1 pentru coborare atunci cand ele urca Shocked , in general cam toate scarile rulante functioneaza pentru urcare, pentru coborare se folosesc scari rulante doar acolo unde este adancime mare (gen Unirii2-unde sunt destul de prost pozitionate- sau Universitate-aici scarile fixe sunt prost amplasate)...
Este intr-un fel normal ca cei care se grabesc sa foloseasca scarile fixe. In conditiile unui flux ridicat de calatori doar nu o sa stea toata lumea in sir indian pe un singur rand pe scara rulanta (si sa se reduca astfel capacitatea de preluare la jumatate) pentru cativa care se grabesc si vor sa foloseasca neaparat scarile rulante "mergand"... Nu cred ca se decongestiona statia cu cativa calatori "mergand" pe scarile rulante,ba dimpotriva...Nu acesta este rolul scarilor rulante, sa poti "merge" pe ele....
Problema este ca romanul in general nu prea foloseste scara fixa daca are la dispozitie o rulanta, chiar daca trebuie sa astepte si cateva zeci de secunde pana sa ajunga sa paseasca pe rulanta . Asta in conditiile in care scara fixa este in cea mai mare parte a cazurilor libera. Dar aici nu se mai pune problema ca nu ai alta alternativa, ci este vorba de propria alegere.
Sa vedem daca si a doua scara rulanta va fi tot pentru urcare...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 05 Mar 2010 22:25:19    Titlul subiectului: 124328

Acum, logica spune ca o scara rulanta este facuta sa stationezi pe ea in timp ce urca; te grabesti, ai scari fixe.

Si cele noi, scarile rulante, merg destul de repede pentru a mai fi nevoie de stationat pe o parte si urcat pe cealalta.

La statia Unirii 1, a iesit o varza cu acele scari, dat fiind ca ele nu au fost concepute de la inceput sa fie folosite si cu scarile fixe, este o incropeala ca sa fie facuta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Mar 2010 23:52:37    Titlul subiectului: 124329

Regula de baza a scarilor rulante este: stationezi pe dreapta, lasi culoar liber pe stanga. A fost si o campanie media in acest sens anul trecut... Si pe unele scari rulante vezi lipite afise cu "va rugam stationati pe partea dreapta".
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mihai



Data înscrierii: 02/Iul/2008
Ultima vizita: 16/Dec/2012
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Mar 2010 14:23:36    Titlul subiectului: 124342

Acum sa nu reinventam apa calda. In toata lumea civilizata, cei care stationeaza pe scara rulanta stau pe dreapta, in vreme ce cei care se grabesc, urca pe stanga. Este o cutuma care tine de civilizatie si care se respecta, printre multe altele, fara sa se puna intrebari.

Dupa 20 de ani de "democratie originala" vreti sa inventam in Romania si "civilizatia originala"? Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Mar 2010 16:30:22    Titlul subiectului: 124348

Cand ai la dispozitie o singura scara rulanta este foarte dificil sa faci asa. Este ca la RATB, cu usi pentru urcare si usi pentru coborare. Cum ar fi ca dupa ce te sui pe usa din mijloc sa incerci sa razbati pana in fata prin aglomeratie ca sa poti sa cobori pe usa rezervata pentru coborare ? Nu ai cum sa respecti aceasta "regula", oricat ar tine ea de civilizatie.
Si sa nu uitam ca in alte tari metroul este la mult mai mare adancime si este prevazut cu multe scari rulante tocmai datorita acestui fapt, ba chiar cateodata scarile fixe lipsesc pentru ca nimeni nu le-ar folosi datorita faptului ca ar deveni foarte incomode din cauza multitudinii de trepte. Noi vrem sa fim comozi pentru cateva trepte, insa situatia difera complet.
Poate ca daca Metrorex ar instala scari rulante de genul celor din pasajul de corespondenta de la Unirii, unde nu au loc 2 peroane, atunci s-ar lamuri si "problema" asta. Scara rulanta este destinata in principal persoanelor carora le este greu sa urce scari fixe (batrani, copii, persoane cu probleme locomotorii), nu ca sa faci o forma de "jogging" pe ele.
Si totodata ele trebuie sa preia un flux mai mare intr-un timp mai scurt. Pana una alta stationarea pe o parte reduce capacitatea de preluare la jumatate si este de folos pentru maxim 10-20 persoane..... Nu este vorba de "democratie originala", ci doar de eficienta...Depinde ce ne dorim..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Mar 2010 17:06:35    Titlul subiectului: 124350

Lamuriti - ma si pe mine pentru cei 10 metri pana la suprafata (un bloc de P + 2 etaje) daca te grabesti nevoie mare, cat timp castigi daca o iei "pe stanga" scarii rulante ?
De regulile de circulatie aplicabile pe scara rulanta mai vorbim cand metrourile vor avea o frecventa de 60 - maxim 90 secunde.
Mihai probabil ca nu a fost niciodata cu metroul la Victoriei (M 1) la o ora aglomerata cand vrei sa iesi de pe peron. Mihai, pe unde recomanzi tu urcarea? Ca nu ai loc pe niciunde si stai si un minut si mai bine pe peron ca sa poti urca la nivelul vestibulului. Pai daca s-ar lasa partea stanga a scarii libera pentru cei ce vor sa faca miscare, cred ca trebuie sa stai si 3 minute la rand pe peron.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Mar 2010 17:22:09    Titlul subiectului: 124351

Daca s-ar lasa partea stanga libera de catre cei care nu vor sa se grabeasca, s-ar facilita urcarea celorlalti si multimea de oameni s-ar reduce intr-un timp mai scurt.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Mar 2010 17:58:57    Titlul subiectului: 124352

Ma indoiesc, ma feresc sa fac o statistica, dar destul de putini fug pe scarile rulante. Nu fug, se grabesc. Castiga aproximativ 5 secunde, nu mai mult. Cred mai mult ca s-ar bloca partea stanga inutil pentru cei ce ar vrea sa se grabeasca.
Asta este o noua moda ca pentru scari pentru 4,5 metri pe verticala ( cum au majoritatea) sa alergi pe ele. La o scara lunga sa spunem, dar pentru una ca a noastra... Lasand la o parte ca scarile astea noi merg chiar repede.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Mar 2010 19:07:28    Titlul subiectului: 124355

herminedirt a scris:
Daca s-ar lasa partea stanga libera de catre cei care nu vor sa se grabeasca, s-ar facilita urcarea celorlalti si multimea de oameni s-ar reduce intr-un timp mai scurt.
Inca o data, cred ca glumesti....cei care vor sa urce pe rulanta sunt putini, ii poti numara pe degete, pentru acei cativa s-ar reduce drastic capacitatea de preluare a tuturor celorlalti (care sunt mult mai multi), deci per totat ar fi cu mult mai rau. Asa cum a dat exemplu si andrei, cum ar fi la Victoriei sau la Universitate (iesirea spre pasajul pietonal) sa se respecte asa-zisa "regula de civilizatie" ? Cred ca s-ar goli statia dupa 3 minute de la plecarea unui tren. Asta vrem? Ca pentru 10-15 persoane sa fie mai rau pentru 100-150? Pana la urma regula de baza a democratiei (majoritatea decide) trebuie sa se aplice si aici.
In alte tari chiar nu ai alta alternativa pentru ca nu exista decat scari rulante si automat daca te grabesti nu ai pe altundeva pe unde sa o iei. Dar la cca 4m la Unirii1 (de la nivelul peronului pana la vestibul), cate secunde se castiga? Hai sa fim seriosi si cine se grabeste poate sa o ia bine-mersi pe scara fixa... Miscarea face bine la sanatate. Aici este un mic paradox. Ne grabim, dar nu vrem sa depunem foarte mult efort, vrem sa folosim neaprat rulanta...Cati folosesc la Universitate scarile fixe ? Toata lumea se inghesuie la rulanta...
Presimt ca la Unirii1 scarile fixe vor fi arhilibere dupa ce se vor da in folosinta toate scarile rulante asa ca loc va fi destul, pot sa faca si intrecere care ajunge primul sus....
Altele sunt problemele la metrou, nu stationarea pe scara rulanta...Asta este moft.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Sâm 06 Mar 2010 19:19:04    Titlul subiectului: 124356

Recent am foslosit metroul din Cehia (de cel putin 50 de ori), si majoritatea statiilor au doar scari rulante ce duc de la nivelul vestibulului pana la suprafata, si sunt cam doua-patru scari rulante, care au lungimi de 20-30m, si pe care nu vei vedea lume alergand si nu sunt puse nici semne ca ai voie/nu ai voie sa stationezi pe o anumita parte.

Repet, daca lumea s-ar grabi pe scara rulanta, care mai este rostul ei? Se puteau monta lifturi de exemplu (desi eficienta lor este nula in astfel de situatii, dar doar ca exemplu)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Mar 2010 00:28:55    Titlul subiectului: 124370

Inca o data, nu vorbim de o regula pe care o stabilesc eu. Campania media despre care am vorbit si anunturile de pe scarile rulante dovedesc acest lucru. Ca regula e buna sau rea, asta e alta problema, pana una alta exista.

Persoane care vor sa urce mai repede sunt destule, asta se poate observa la inceputul fluxului de calatori, cand primii care ajung pe scara de obicei urca, dupa care intotdeauna se gaseste cineva care sa blocheze culoarul pe stanga si... gata.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
massimiliano



Data înscrierii: 22/Dec/2009
Ultima vizita: 17/Oct/2010
Mesaje: 2
Locație: Nottingham (Marea Britanie)

MesajTrimis: Lun 08 Mar 2010 12:23:04    Titlul subiectului: 124377

Recent am fost la Londra si acolo marea majoritate foloseste transportul in comun. E un "orasel mic", 7 milioane de suflete. Metroul e de baza. Statiile sunt de foarte mare adancime, mai ales la linia Jubilee, iar pe scarile rulante se stationeaza pe partea dreapta si oamenii grabiti alearga pe stanga. Eu personal, cred ca trebuie respectata regula si la noi unde se poate (unde scarile sunt late pentru 2 persoane). Intradevar la Victoriei 1 e o problema foarte mare cu acele scari si nu cred ca se poate face ceva iar la Piata Unirii 1 nu am ajuns inca sa vad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Mihai



Data înscrierii: 02/Iul/2008
Ultima vizita: 16/Dec/2012
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 13:39:33    Titlul subiectului: 124448

Inca unul din numeroasele motive pentru care Romania este Romania, Germania e Germania, Anglia e Anglia etc. este faptul ca "acolo" regulile si cutumele se respecta fara a le mai pune la indoiala la fiecare aplicare, in vreme ce la noi vrem sa regandim regulile la fiecare situatie pe care o intalnim. Si atunci practic n-avem nici o regula. Rezultatul se vede: la "noi" haos, la "ei" actiune ordonata, coerenta, predictibila, facila. "Acolo" oamenii nu trebuie sa faca tot felul de calcule complicate la fiecare pas in viata. "Acolo" nu stai sa te-ntrebi: "il las pe ala-n fata? Aoleu, ala vrea sa-mi taie calea! Asta care vine din fata trece prin dreapta sau prin stanga mea?!" etc. Oamenii au destule probleme la care trebuie sa se gandeasca in viata, de asta este esential ca societatea sa functioneze pe reguli si cutume, care sa ne ofere situatii "pre-analizate", cu care sa nu ne mai stresam. Exact genul asta de discutii puierile de aici le evita cutumele sociale. Da-o-ncolo, acum stau sa fac analiza si la cum circul pe scara?!

Asadar, mai, nene, ce-o fi asa greu de respectat? Regula e simpla: pe scara rulanta se stationeaza pe dreapta, se merge pe stanga. Punct. Ia hai sa ne adaptam noi toti la regula, nu regula la fiecare din noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 16:54:43    Titlul subiectului: 124457

Regula se aplica si cand vor sa urce 300 oameni ? Ma indoiesc.

Regula de care ne vorbesti si care o incadrezi in discutii puerile se aplica poate si la intervalul de succesiune intre 2 trenuri ? Hai sa vedem pe M 1 o succesiune la 60 secunde si dupa aceea mai discutam de a folosi o scara rulanta la jumatate de capacitate. Pentru ca ceea ce sustii tu aici asta este, de a folosi scara la jumatate din capacitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
massimiliano



Data înscrierii: 22/Dec/2009
Ultima vizita: 17/Oct/2010
Mesaje: 2
Locație: Nottingham (Marea Britanie)

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 17:49:42    Titlul subiectului: 124460

Mihai are dreptate. Regula e regula. Nu trebuie sa tot discutam pe seama asta. De asta la noi se circula cum se circula, de asta la noi se fac cozi sa urci pe scara rulanta, de asta la noi e altfel. Am uitat, romanii sunt prea lenesi, ei trebuie sa stea pe scara ca sa-i duca pana sus, nu pot sa faca cativa pasi in plus pentru a nu fi nesimtiti. In romania nimeni nu se grabeste, toti stau pe scara sa-i taraie. Din cate am observat de cand merg cu metroul (de vreo 14 ani) ca e folosit de persoane care au media de varsta intre 15 si 55 de ani. Nu cred ca nu pot sa si urce in acelas timp cu scara. Inca un fapt, sici in Anglia oamenii alearga dupa controlorul de bilete din tramvai sa plateasca nu sa fuga de el in partea opusa ca la noi. De asta suntem unde suntem...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Aug/2018
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 18:19:05    Titlul subiectului: 124462

andrei11 a scris:
Regula se aplica si cand vor sa urce 300 oameni ? Ma indoiesc.
Da, se aplică indiferent de situație, d-aia e regulă. Am observat așa ceva în Stockholm, la un capăt de linie. Scara era cam de lungimea celor de la Victoriei și cu toate astea s-a mers fluent, spre surprinderea mea, obișnuit cu "legumele" de acasă. În mod evident, în această variantă stația s-a eliberat mai repede, suedezii nu sunt așa leneși. Probabil e și una din explicațiile pentru speranța de viață mult mai mare.

Oricum și la noi ar urca/coborî mai multă lume pe partea stângă dacă nu s-ar pune cineva "cap de coloană". Eu dacă mă nimeresc în spatele unei astfel de persoane îl rog frumos să permită trecerea. Ocazional, se mai întâmplă și pe la noi situații în care cei care staționează sunt în minoritate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 20:20:39    Titlul subiectului: 124470

Mai oameni buni, acolo unde exista si scari rulante si scari fixe, SCARILE RULANTE sunt pentru a stationa pe ele. daca tot vrei sa urci in graba, de ce nu o faci pe scarile fixe? E prea mare lenea nu?

Nu a spus nimeni ca regula nu trebuie aplicata acolo unde exista numai scari rulante, dar chiar si asa, timpul de parcurgere este mai mult decat rezonabil, pentru a te grabi jumatate de scara, pentru ca sa fim seriosi, pana apuci tu sa te grabesti, esti deja dincolo de jumatatea traseului scarii.

Poate nu ati observat ca la noile scari rulante nu mai exista insemne cu stationarea, ar fi si imbecil la majoritatea pe care incap o persoana si jumatate...

Cred ca subiectul asta, ar trebui sa se discute astfel incat poate sa se gaseasca o solutie de eficientizare a traficului, si nu stationare sau nu pe st/dr. si daca stationezi pr dr, si lasi culuar pe st, nu vei obtine nicio eficietizare a traficului, in orice statie vrei tu din Bucuresti.

Repet, in Praga, nu exista insemene de limitare a stationarii, si nici o astfel de regula, desi majoritatea statiilor au ca iesire doar scari rulante, si Praga este o capitala, fara suparare, cu mult mai spalata decat toata Romania, si cu oameni cu mult mai mult bun simt. Asta este adevarul. Si acolo oamenii au iesit de sub comunism, dar nu au ramas ca noi cu capul in cutia de chibrit...

Pare rau pentru comparatia facuta, dar situatia de la noi nu imi da alta posibilitate...


Ultima modificare efectuată de către bogdaneftimie la Mie 10 Mar 2010 21:50:05, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 20:24:19    Titlul subiectului: 124472

Ne vrem civilizati, dar daca nu suntem in stare sa respectam o regula simpla la urcarea cu scarile rulante, ce sa mai zicem? E aglomeratie, o iei pe alea fixe, dar cum romanul e putred de lenes, o ia pe alea rulante, ca dehh face economie... oare la ce? Noi o sa fim civilizati peste 100-200 de ani, cu putin noroc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 3 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community