Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Vehicule STB (RATB) pe pneuri, de interventii/utilitare
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 17:58:52    Titlul subiectului: 68319

Ik4 de interventii:
B-24-LUD/#932 - Foto: Stfp

B-26-MUY/#255 - casat în toamnă - Foto: Stfp

B-43-PGH - Foto: Stfp

#3413 - casat în 9.10.2006 - Foto Man and Cat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2006 11:04:50    Titlul subiectului: 68335

Autobuzele de interventii sunt utilizate pentru transportul de angajati si materiale. Intervin in cazul unor pene la autobuze/troleibuze. Sunt folosite pe post de spatiu de depozitare la diverse lucrari.

RATB-ul cred ca va cumpara si masini de mare tonaj, azi era pregatit asta de taiere si in curte am mai vazut niste roti mari.



RF_DSC03176.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  266.37 kb
 Vizualizat:  de 32205 ori

RF_DSC03176.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2006 13:06:43    Titlul subiectului: 68337

Cum sa taie Tatrele? Au innebunit? La astea inca se fabrica piese!
Dar pe de alta parte, ar avea nevoie de o masina de recuperare care sa poata tracta un autobuz cu rotile fata suspendate. . .
Acum 2 saptamani, un De Simon era tras pe dreapta la Titan, cu probleme de directie. Cum RATB nu are o masina de remorcare cu boom, venisera 2 autoateliere DAC si saracii oameni lucrau la 2 grade sub masina, incercand sa remdieze problema de directie. Chiar si cu KRAZ sau Tatra, nu poti remorca un autobuz fara directie (fara frane insa da!).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 23 Dec 2006 21:02:24    Titlul subiectului: 68429

  • Dar nu exista un dispozitiv de pus sub autobuz cum sunt carucioarele care se pun sub boghiuri la tramvaie cand se strica ?
  • Ce se va pune in locul IK4 de interventii care vor disparea ? DAC'uri ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 24 Dec 2006 18:07:53    Titlul subiectului: 68452

La noi era pe dos...nu se tracteaza cu stanga...numai cu puntea fata suspendata...asa un singur om poate tracta o masina stricata.


5290er0.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  967.06 kb
 Vizualizat:  de 30402 ori

5290er0.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
serban



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 29/Apr/2014
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Ian 2007 13:17:18    Titlul subiectului: 44729

Vehicul de interventie amenajat pentru preparat asfalt topit (similar cu betonierele, dar incalzit in permanenta cu un injector cu motorina), provenit din modificarea unui autobus SKODA Karosa.


Skoda-decembrie-1976 w.jpg
 Descriere:
decembrie 1976, la intersectia Bd. Titulescu cu Banu Manta. Masina era vopsita in verde inchis.
Foto Serban Lacriteanu
 Mărime fișier:  276.93 kb
 Vizualizat:  de 32441 ori

Skoda-decembrie-1976 w.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2007 09:43:11    Titlul subiectului: 75131

Iată câteva imagini cu autobuze de intervenții mai inedite, peste care am dat când mi-am făcut ordine în pozele personale (mulțumesc Ștefan-stfp, pentru progrămelul de renumerotare, care m-a ajutat enorm). Bunăoară iată-le pe B24CYE, RATB #1967, și încă două despre care nu pot afirma cu certitudine că aparțin RATB, este vorba de B24FBT, fotografiat totuși în zona URAC, și mai ales de B20WON, cu o formă inedită, fotografiat în zona Podului Ciurel.


1967-B24CYE-0358.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.8 kb
 Vizualizat:  de 32263 ori

1967-B24CYE-0358.jpg



B24FBT-18425.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.84 kb
 Vizualizat:  de 32263 ori

B24FBT-18425.jpg



B20WON-18009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.27 kb
 Vizualizat:  de 32263 ori

B20WON-18009.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2007 17:04:48    Titlul subiectului: 75185

B24FBT este sigur al RATB. Iată o poză din vremurile când escaladam blocuri să văd în URAC... este B24FBT pe o rampă în URAC.
Apoi un Ik4 mai deosebit... este B-98-RTB, cu RK recent:



URAC-061.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  349.89 kb
 Vizualizat:  de 32253 ori

URAC-061.JPG



ik4_interventii_neidentificat_161.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.79 kb
 Vizualizat:  de 30401 ori

ik4_interventii_neidentificat_161.jpg



b_98_rtb_003_682_187.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.54 kb
 Vizualizat:  de 30401 ori

b_98_rtb_003_682_187.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2007 17:32:49    Titlul subiectului: 75500

Am aflat si eu ca remorcherele Roman folosite de RATB sunt modelul ROMAN 19215 DFAR (model mai rar). Oricum, in treapta 1-a cu gama redusa, are sarcina la carlig 52 de tone (respectabil, insa departe de cele 100 de tone pe care le poate tracta un Tatra T813 lestat corespunzator).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 23 Mai 2007 11:05:29    Titlul subiectului: 79168

S-ar părea că odată cu lotul masiv de autobuze Mercedes au sosit și ceva vehicule utilitare/de intervenții de la aceeași firmă, probabil dotate cu echipamentele specifice depanării autobuzelor în cauză.


INTERV-28453.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.14 kb
 Vizualizat:  de 31779 ori

INTERV-28453.jpg



INTERV-28454.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.98 kb
 Vizualizat:  de 31779 ori

INTERV-28454.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Iun 2007 11:48:01    Titlul subiectului: n 79426

Inca niste poze cu un autobuz la Unirii...pozat vineri 08.06.07
Nr de parc este #027



IMG_2036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  485.66 kb
 Vizualizat:  de 31685 ori

IMG_2036.jpg



IMG_2035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  402.58 kb
 Vizualizat:  de 31685 ori

IMG_2035.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2007 08:34:34    Titlul subiectului: 00000 80396

Preluata din "Îndrumătoul lucrătorului din transportul urban și interurban de persoane", apărută la Editura Tehnică, în 1980, avându-i ca autori pe State Mercan și Alexandru Oprișan.
Autoturn



AUTOTURN.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.79 kb
 Vizualizat:  de 31456 ori

AUTOTURN.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2007 09:54:52    Titlul subiectului: 80405

Autoturnul este Steagul Rosu 132 "Carpati" 4x4 (roti simple pe puntea spate)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 10 Aug 2007 09:16:26    Titlul subiectului: 81289

Am depistat o altă Scania Vabis. Inițial nu i-am dat foarte mare atenție, crezând că este aceeiași RATB #3999 de la Autobaza Obregia, apoi uitându-mă cu atenție am constatat că e cu totul alta, probabil că e aceea pe care a fotografiat-o metrou.usor ieșind din Pasajul Mărășești, postată mai sus.
B15HRU este fotografiată la Faur-Poarta4, participa la lucrările de la bucla de tramvaie.



B15HRU-30196.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.44 kb
 Vizualizat:  de 31322 ori

B15HRU-30196.jpg



B15HRU-30197.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.67 kb
 Vizualizat:  de 31322 ori

B15HRU-30197.jpg



B15HRU-30200.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.11 kb
 Vizualizat:  de 31322 ori

B15HRU-30200.jpg



B15HRU-30201.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.31 kb
 Vizualizat:  de 31322 ori

B15HRU-30201.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Noi 2007 18:14:46    Titlul subiectului: 84637

Un vehicul de interventie pozat in apropiere de Piata Gemeni, mai exact de strada Aleccu Russo.


Captured 2007-11-7 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.62 kb
 Vizualizat:  de 31006 ori

Captured 2007-11-7 00000.JPG



Captured 2007-11-7 00001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.23 kb
 Vizualizat:  de 31006 ori

Captured 2007-11-7 00001.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 31 Dec 2007 11:49:15    Titlul subiectului: DBN 86328

Astazi in Depoul Bucurestii Noi am vazut doua autobuze pe schema de culoare alb cu albastru. Sunt autobuze de interventie sau de transport?
_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 31 Dec 2007 12:50:32    Titlul subiectului: Re: DBN 86331

HORIA a scris:
Astazi in Depoul Bucurestii Noi am vazut doua autobuze pe schema de culoare alb cu albastru.



In primul rand depoul respectiv fiind doar de troleibuze + tramvaie nu au ce cauta autobuze normale acolo. Presupun ca e vorba de autobuze de interventii, foste DAC-uri normale de calatori, cum e cel din imagine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Mar 2008 22:31:45    Titlul subiectului: 90221

Un vehicul folosit pentru lucrarile la reteaua de troleibuz in zona Mihai Eminescu.


Captured 2008-3-16 00050.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.97 kb
 Vizualizat:  de 30381 ori

Captured 2008-3-16 00050.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Dum 16 Mar 2008 22:41:30, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 16 Mar 2008 22:39:01    Titlul subiectului: B 24 XVX 90223

B-24-XVX tragand astazi dimineata Rocar DeSimon #1058 'cazut la datorie' pe linia 105.


xvx.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.1 kb
 Vizualizat:  de 30377 ori

xvx.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Iun 2008 21:54:36    Titlul subiectului: 94407

Azi dupa masa, pe Bulevardul Basarabia, in dreptul Stadionului National erau parcate langa trotuar mai multe utilaje cu sigla RATB-ului (poza 2) precum si doua DAC-uri de interventie, in schema de vopsire albastra. Banuiesc ca au fost niste lucrari la calea de rulare a tramvaielor in zona.


Captured 2008-6-11 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.87 kb
 Vizualizat:  de 30170 ori

Captured 2008-6-11 00002.JPG



Captured 2008-6-11 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.66 kb
 Vizualizat:  de 30170 ori

Captured 2008-6-11 00003.JPG



Captured 2008-6-11 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.7 kb
 Vizualizat:  de 30170 ori

Captured 2008-6-11 00000.JPG



Captured 2008-6-11 00001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.22 kb
 Vizualizat:  de 30170 ori

Captured 2008-6-11 00001.JPG



Captured 2008-6-11 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92 kb
 Vizualizat:  de 30170 ori

Captured 2008-6-11 00004.JPG



Captured 2008-6-11 00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.34 kb
 Vizualizat:  de 30170 ori

Captured 2008-6-11 00005.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Iun 2008 21:57:22    Titlul subiectului: 94408

Probabil mai schimbau cate 2-3 dale noaptea...
Cel putin portiunea de pe Pantelimon intre Baicului si Ferdinand asa a fost inlocuita...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhitectul



Data înscrierii: 22/Iul/2007
Ultima vizita: 25/Mar/2015
Mesaje: 22
Locație: Lugoj

MesajTrimis: Vin 13 Iun 2008 22:38:40    Titlul subiectului: 94542

Catalin Ghita a scris:
Un Aro 243 al RATB, probabil ca este pentru controlori de trafic, ceva... Un Aro 243 gri sta de obicei, cu oamenii in el, la V.Parvan. Vag imi aduc aminte si de un Aro243 rosu, vazut cam prin aceeasi zona.
Care este rolul acestor controlori de trafic? Am vazut in Timisoara si la autogara o masina pe care scria control auto si apartinea de Autotim.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 08 Iul 2008 10:37:55    Titlul subiectului: 95485

De Simon-ul #1079 transformat pentru scurt timp in mijloc de transport ... apa minerala, probabil apa asigurata de companie angajatilor pe perioadele caniculare.


1079-704-P1200039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.05 kb
 Vizualizat:  de 29992 ori

1079-704-P1200039.jpg



1079-704-P1200040.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.17 kb
 Vizualizat:  de 29992 ori

1079-704-P1200040.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 08:41:38    Titlul subiectului: 97197

Noaptea trecuta am observat doua autobuze Rocar de Simon folosite pe post de transport muncitori RATB. Astfel unul se afla la Podul Ciurel si celalalt la Podul Grand, erau parcate langa linia de tramvai 41 si flancau muncitorii care vopseau gardurile liniei. Ceeace mi s-a parut interesant este ca la luneta, pe partea inferioara, pe interiorul salonului, fiecare masina avea montate cate doua flash-uri de culoare galbena de semnalizare a lucrarilor. Autobuzele nu foloseau avaria pentru a semnaliza pozitia ci toar aceste flash-uri si luminile de pozitie. Ora acestei observatii era 0.15.
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MagnuM4WD



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Mar/2012
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Ian 2009 07:12:36    Titlul subiectului: 104887

Kaleun a scris:
Am aflat si eu ca remorcherele Roman folosite de RATB sunt modelul ROMAN 19215 DFAR (model mai rar). Oricum, in treapta 1-a cu gama redusa, are sarcina la carlig 52 de tone (respectabil, insa departe de cele 100 de tone pe care le poate tracta un Tatra T813 lestat corespunzator).



De ce "in treapta 1-a cu gama redusa"??? Cate camioane cu cutie mecanica, ai vazut tu, sa plece de pe loc in treapta 1-a??? Si cu gama redusa!!! Si de ce "model mai rar"?!!
Roman 19215 DFAR trage 52 to in conditii normale de trafic, din treapta a 2-a, pana in treapta a 6-a!
La orice camion, treapta 1-a se foloseste doar in conditii foarte grele de deplasare! In conditii normale, indiferent de starea vehicului - incarcat/descarcat, se pleaca cu treapta a 2-a, sau a 3-a.

Comparatia intre Roman si Tatra sta cam asa: Roman-ul are 6 cilindrii si 10349 cmc, iar Tatra are 12 cilindrii si 19000 cmc... de unde rezulta un moment motor mult superior pentru Tatra - un punct pentru Tatra... Mai are rost sa comparam mai departe?! Totusi: ambreiaj monodisc la Roman, ambreiaj bidisc la Tatra - 2 puncte pentru Tatra; cutie de viteze cu 6 trepte si reductor la Roman, cutie de viteze cu 5 trepte si reductor la Tatra - un punct pentru Roman; cutie de transfer cu 2 trepte la Roman si la Tatra - egal; axe cu dubla reductie la Roman si la Tatra - egal... dar, nu am comparat rapoartele din transmisie... unde Tatra mai castiga un punct! Daca comparam Roman-ul cu Tatra 813 6x6, vedem ca, "lestate corespunzator", cantaresc amandoua in jur de 23 to - deci si aici egal... dar, Tatra are un punct in plus pentru "arhitectura": 2 axe directoare - frecare minima! Daca comparam Roman-ul cu Tatra 813 8x8, mai punem un punct la Tatra, pentru axa in plus! Aduna tu punctele... si ai sa vezi de ce Tatra trage mai mult decat Roman-ul... si, mai mult decat alte vehicule similare!



PS: MAN-ul pe care lucrez acum, este un model TGA 26.480 LX 6x4, are cutie de viteze mecanica cu 12 trepte, clasica, fara "jumatati", cu ambreiaj, dar controlata electronic - nu are pedala de ambreiaj si nici schimbator de viteze. Are un selector rotativ cu pozitiile N, D1, D3, D5, DM, R1 ,RM. Tractorul cantareste gol ~ 10 to, iar pentru deplasarea doar cu tractorul, se foloseste pozitia D5, unde sistemul cupleaza direct treapta a 5-a pentru plecarea de pe loc, dar, in trafic, la plecarea de pe loc, sistemul mai selecteaza si treapta a 6-a.
Cu trailerul gol, ansamblul tractor/trailer cantareste putin peste 30 to, iar pentru plecarea de pe loc se foloseste pozitia D3, unde sistemul cupleaza treapta a 3-a pentru plecarea de pe loc; dar cum sistemul este controlat electronic, treapta de viteza se alege automat, in functie de conditiile de trafic, si, dupa o oprire in trafic, la plecare, sistemul selecteaza de multe ori si treapta a 4-a pentru plecarea de pe loc.
Incarcat, selectez D1, normal, dar, in timpul deplasarii, in urma unor opriri, la plecare, sistemul selecteaza treapta a 2-a.

_________________


Ultima modificare efectuată de către MagnuM4WD la Dum 25 Ian 2009 08:07:34, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community