Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 19 Dec 2006 17:58:52 Titlul subiectului: |
68319 |
|
Ik4 de interventii:
B-24-LUD/#932 - Foto: Stfp
B-26-MUY/#255 - casat în toamnă - Foto: Stfp
B-43-PGH - Foto: Stfp
#3413 - casat în 9.10.2006 - Foto Man and Cat
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Dec 2006 11:04:50 Titlul subiectului: |
68335 |
|
Autobuzele de interventii sunt utilizate pentru transportul de angajati si materiale. Intervin in cazul unor pene la autobuze/troleibuze. Sunt folosite pe post de spatiu de depozitare la diverse lucrari.
RATB-ul cred ca va cumpara si masini de mare tonaj, azi era pregatit asta de taiere si in curte am mai vazut niste roti mari.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
266.37 kb |
Vizualizat: |
de 32525 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Dec 2006 13:06:43 Titlul subiectului: |
68337 |
|
Cum sa taie Tatrele? Au innebunit? La astea inca se fabrica piese!
Dar pe de alta parte, ar avea nevoie de o masina de recuperare care sa poata tracta un autobuz cu rotile fata suspendate. . .
Acum 2 saptamani, un De Simon era tras pe dreapta la Titan, cu probleme de directie. Cum RATB nu are o masina de remorcare cu boom, venisera 2 autoateliere DAC si saracii oameni lucrau la 2 grade sub masina, incercand sa remdieze problema de directie. Chiar si cu KRAZ sau Tatra, nu poti remorca un autobuz fara directie (fara frane insa da!).
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 23 Dec 2006 21:02:24 Titlul subiectului: |
68429 |
|
- Dar nu exista un dispozitiv de pus sub autobuz cum sunt carucioarele care se pun sub boghiuri la tramvaie cand se strica ?
- Ce se va pune in locul IK4 de interventii care vor disparea ? DAC'uri ?
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Dum 24 Dec 2006 18:07:53 Titlul subiectului: |
68452 |
|
La noi era pe dos...nu se tracteaza cu stanga...numai cu puntea fata suspendata...asa un singur om poate tracta o masina stricata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
967.06 kb |
Vizualizat: |
de 30722 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
serban
Data înscrierii: 10/Ian/2007 Ultima vizita: 29/Apr/2014 Mesaje: 9 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 26 Ian 2007 13:17:18 Titlul subiectului: |
44729 |
|
Vehicul de interventie amenajat pentru preparat asfalt topit (similar cu betonierele, dar incalzit in permanenta cu un injector cu motorina), provenit din modificarea unui autobus SKODA Karosa.
Descriere: |
decembrie 1976, la intersectia Bd. Titulescu cu Banu Manta. Masina era vopsita in verde inchis. Foto Serban Lacriteanu |
|
Mărime fișier: |
276.93 kb |
Vizualizat: |
de 32761 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 02 Feb 2007 09:43:11 Titlul subiectului: |
75131 |
|
Iată câteva imagini cu autobuze de intervenții mai inedite, peste care am dat când mi-am făcut ordine în pozele personale (mulțumesc Ștefan-stfp, pentru progrămelul de renumerotare, care m-a ajutat enorm). Bunăoară iată-le pe B24CYE, RATB #1967, și încă două despre care nu pot afirma cu certitudine că aparțin RATB, este vorba de B24FBT, fotografiat totuși în zona URAC, și mai ales de B20WON, cu o formă inedită, fotografiat în zona Podului Ciurel.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.8 kb |
Vizualizat: |
de 32583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.84 kb |
Vizualizat: |
de 32583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.27 kb |
Vizualizat: |
de 32583 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 02 Feb 2007 17:04:48 Titlul subiectului: |
75185 |
|
B24FBT este sigur al RATB. Iată o poză din vremurile când escaladam blocuri să văd în URAC... este B24FBT pe o rampă în URAC.
Apoi un Ik4 mai deosebit... este B-98-RTB, cu RK recent:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
349.89 kb |
Vizualizat: |
de 32573 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.79 kb |
Vizualizat: |
de 30721 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.54 kb |
Vizualizat: |
de 30721 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 06 Feb 2007 17:32:49 Titlul subiectului: |
75500 |
|
Am aflat si eu ca remorcherele Roman folosite de RATB sunt modelul ROMAN 19215 DFAR (model mai rar). Oricum, in treapta 1-a cu gama redusa, are sarcina la carlig 52 de tone (respectabil, insa departe de cele 100 de tone pe care le poate tracta un Tatra T813 lestat corespunzator).
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 23 Mai 2007 11:05:29 Titlul subiectului: |
79168 |
|
S-ar părea că odată cu lotul masiv de autobuze Mercedes au sosit și ceva vehicule utilitare/de intervenții de la aceeași firmă, probabil dotate cu echipamentele specifice depanării autobuzelor în cauză.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.14 kb |
Vizualizat: |
de 32099 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.98 kb |
Vizualizat: |
de 32099 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Iun 2007 11:48:01 Titlul subiectului: n |
79426 |
|
Inca niste poze cu un autobuz la Unirii...pozat vineri 08.06.07
Nr de parc este #027
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
485.66 kb |
Vizualizat: |
de 32005 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
402.58 kb |
Vizualizat: |
de 32005 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 18 Iul 2007 08:34:34 Titlul subiectului: 00000 |
80396 |
|
Preluata din "Îndrumătoul lucrătorului din transportul urban și interurban de persoane", apărută la Editura Tehnică, în 1980, avându-i ca autori pe State Mercan și Alexandru Oprișan.
Autoturn
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.79 kb |
Vizualizat: |
de 31776 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Mie 18 Iul 2007 09:54:52 Titlul subiectului: |
80405 |
|
Autoturnul este Steagul Rosu 132 "Carpati" 4x4 (roti simple pe puntea spate)
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 10 Aug 2007 09:16:26 Titlul subiectului: |
81289 |
|
Am depistat o altă Scania Vabis. Inițial nu i-am dat foarte mare atenție, crezând că este aceeiași RATB #3999 de la Autobaza Obregia, apoi uitându-mă cu atenție am constatat că e cu totul alta, probabil că e aceea pe care a fotografiat-o metrou.usor ieșind din Pasajul Mărășești, postată mai sus.
B15HRU este fotografiată la Faur-Poarta4, participa la lucrările de la bucla de tramvaie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.44 kb |
Vizualizat: |
de 31642 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.67 kb |
Vizualizat: |
de 31642 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.11 kb |
Vizualizat: |
de 31642 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.31 kb |
Vizualizat: |
de 31642 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Noi 2007 18:14:46 Titlul subiectului: |
84637 |
|
Un vehicul de interventie pozat in apropiere de Piata Gemeni, mai exact de strada Aleccu Russo.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.62 kb |
Vizualizat: |
de 31326 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.23 kb |
Vizualizat: |
de 31326 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
HORIA
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 16/Aug/2023 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 31 Dec 2007 11:49:15 Titlul subiectului: DBN |
86328 |
|
Astazi in Depoul Bucurestii Noi am vazut doua autobuze pe schema de culoare alb cu albastru. Sunt autobuze de interventie sau de transport?
_________________ R.I.P. 20 |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 31 Dec 2007 12:50:32 Titlul subiectului: Re: DBN |
86331 |
|
HORIA a scris: | Astazi in Depoul Bucurestii Noi am vazut doua autobuze pe schema de culoare alb cu albastru. |
In primul rand depoul respectiv fiind doar de troleibuze + tramvaie nu au ce cauta autobuze normale acolo. Presupun ca e vorba de autobuze de interventii, foste DAC-uri normale de calatori, cum e cel din imagine.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 16 Mar 2008 22:31:45 Titlul subiectului: |
90221 |
|
Un vehicul folosit pentru lucrarile la reteaua de troleibuz in zona Mihai Eminescu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.97 kb |
Vizualizat: |
de 30701 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Dum 16 Mar 2008 22:41:30, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 16 Mar 2008 22:39:01 Titlul subiectului: B 24 XVX |
90223 |
|
B-24-XVX tragand astazi dimineata Rocar DeSimon #1058 'cazut la datorie' pe linia 105.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.1 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Iun 2008 21:54:36 Titlul subiectului: |
94407 |
|
Azi dupa masa, pe Bulevardul Basarabia, in dreptul Stadionului National erau parcate langa trotuar mai multe utilaje cu sigla RATB-ului (poza 2) precum si doua DAC-uri de interventie, in schema de vopsire albastra. Banuiesc ca au fost niste lucrari la calea de rulare a tramvaielor in zona.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.87 kb |
Vizualizat: |
de 30490 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.66 kb |
Vizualizat: |
de 30490 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.7 kb |
Vizualizat: |
de 30490 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.22 kb |
Vizualizat: |
de 30490 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92 kb |
Vizualizat: |
de 30490 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.34 kb |
Vizualizat: |
de 30490 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Iun 2008 21:57:22 Titlul subiectului: |
94408 |
|
Probabil mai schimbau cate 2-3 dale noaptea...
Cel putin portiunea de pe Pantelimon intre Baicului si Ferdinand asa a fost inlocuita...
|
|
Sus |
|
|
Arhitectul
Data înscrierii: 22/Iul/2007 Ultima vizita: 25/Mar/2015 Mesaje: 22 Locație: Lugoj
|
Trimis: Vin 13 Iun 2008 22:38:40 Titlul subiectului: |
94542 |
|
Catalin Ghita a scris: | Un Aro 243 al RATB, probabil ca este pentru controlori de trafic, ceva... Un Aro 243 gri sta de obicei, cu oamenii in el, la V.Parvan. Vag imi aduc aminte si de un Aro243 rosu, vazut cam prin aceeasi zona. | Care este rolul acestor controlori de trafic? Am vazut in Timisoara si la autogara o masina pe care scria control auto si apartinea de Autotim.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 08 Iul 2008 10:37:55 Titlul subiectului: |
95485 |
|
De Simon-ul #1079 transformat pentru scurt timp in mijloc de transport ... apa minerala, probabil apa asigurata de companie angajatilor pe perioadele caniculare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.05 kb |
Vizualizat: |
de 30312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.17 kb |
Vizualizat: |
de 30312 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Joi 21 Aug 2008 08:41:38 Titlul subiectului: |
97197 |
|
Noaptea trecuta am observat doua autobuze Rocar de Simon folosite pe post de transport muncitori RATB. Astfel unul se afla la Podul Ciurel si celalalt la Podul Grand, erau parcate langa linia de tramvai 41 si flancau muncitorii care vopseau gardurile liniei. Ceeace mi s-a parut interesant este ca la luneta, pe partea inferioara, pe interiorul salonului, fiecare masina avea montate cate doua flash-uri de culoare galbena de semnalizare a lucrarilor. Autobuzele nu foloseau avaria pentru a semnaliza pozitia ci toar aceste flash-uri si luminile de pozitie. Ora acestei observatii era 0.15.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
MagnuM4WD
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 24/Mar/2012 Mesaje: 31 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 25 Ian 2009 07:12:36 Titlul subiectului: |
104887 |
|
Kaleun a scris: | Am aflat si eu ca remorcherele Roman folosite de RATB sunt modelul ROMAN 19215 DFAR (model mai rar). Oricum, in treapta 1-a cu gama redusa, are sarcina la carlig 52 de tone (respectabil, insa departe de cele 100 de tone pe care le poate tracta un Tatra T813 lestat corespunzator). |
De ce "in treapta 1-a cu gama redusa"??? Cate camioane cu cutie mecanica, ai vazut tu, sa plece de pe loc in treapta 1-a??? Si cu gama redusa!!! Si de ce "model mai rar"?!!
Roman 19215 DFAR trage 52 to in conditii normale de trafic, din treapta a 2-a, pana in treapta a 6-a!
La orice camion, treapta 1-a se foloseste doar in conditii foarte grele de deplasare! In conditii normale, indiferent de starea vehicului - incarcat/descarcat, se pleaca cu treapta a 2-a, sau a 3-a.
Comparatia intre Roman si Tatra sta cam asa: Roman-ul are 6 cilindrii si 10349 cmc, iar Tatra are 12 cilindrii si 19000 cmc... de unde rezulta un moment motor mult superior pentru Tatra - un punct pentru Tatra... Mai are rost sa comparam mai departe?! Totusi: ambreiaj monodisc la Roman, ambreiaj bidisc la Tatra - 2 puncte pentru Tatra; cutie de viteze cu 6 trepte si reductor la Roman, cutie de viteze cu 5 trepte si reductor la Tatra - un punct pentru Roman; cutie de transfer cu 2 trepte la Roman si la Tatra - egal; axe cu dubla reductie la Roman si la Tatra - egal... dar, nu am comparat rapoartele din transmisie... unde Tatra mai castiga un punct! Daca comparam Roman-ul cu Tatra 813 6x6, vedem ca, "lestate corespunzator", cantaresc amandoua in jur de 23 to - deci si aici egal... dar, Tatra are un punct in plus pentru "arhitectura": 2 axe directoare - frecare minima! Daca comparam Roman-ul cu Tatra 813 8x8, mai punem un punct la Tatra, pentru axa in plus! Aduna tu punctele... si ai sa vezi de ce Tatra trage mai mult decat Roman-ul... si, mai mult decat alte vehicule similare!
PS: MAN-ul pe care lucrez acum, este un model TGA 26.480 LX 6x4, are cutie de viteze mecanica cu 12 trepte, clasica, fara "jumatati", cu ambreiaj, dar controlata electronic - nu are pedala de ambreiaj si nici schimbator de viteze. Are un selector rotativ cu pozitiile N, D1, D3, D5, DM, R1 ,RM. Tractorul cantareste gol ~ 10 to, iar pentru deplasarea doar cu tractorul, se foloseste pozitia D5, unde sistemul cupleaza direct treapta a 5-a pentru plecarea de pe loc, dar, in trafic, la plecarea de pe loc, sistemul mai selecteaza si treapta a 6-a.
Cu trailerul gol, ansamblul tractor/trailer cantareste putin peste 30 to, iar pentru plecarea de pe loc se foloseste pozitia D3, unde sistemul cupleaza treapta a 3-a pentru plecarea de pe loc; dar cum sistemul este controlat electronic, treapta de viteza se alege automat, in functie de conditiile de trafic, si, dupa o oprire in trafic, la plecare, sistemul selecteaza de multe ori si treapta a 4-a pentru plecarea de pe loc.
Incarcat, selectez D1, normal, dar, in timpul deplasarii, in urma unor opriri, la plecare, sistemul selecteaza treapta a 2-a.
_________________
Ultima modificare efectuată de către MagnuM4WD la Dum 25 Ian 2009 08:07:34, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
|