Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Vin 05 Mai 2006 19:36:26 Titlul subiectului: Austria, Innsbruck |
22362 |
|
Am devenit parca mai apropiat de acest oras, de cind in Brasov circula citeva troleibuze de aici. Am inteles ca vor sa introduca tramvaie in locul troleibuzelor.
Care mai este soarta troleibuzelor ramase?
In poza realizata de Ivan Furlanis admiram consolele si elementii de prindere a firului de contact si fugim pe Calea Dumbravii din Sibiu sa le revedem. NEFOLOSITE
Site-ul oficial: www.ivb.at
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.89 kb |
Vizualizat: |
de 32879 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
|
Sus |
|
|
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Feb 2007 22:48:29 Titlul subiectului: |
76898 |
|
Din pacate, pe 25 februarie a avut loc cursa de adio pentru troleibuzele din Innsbruck. Si, tot din pacate, locul nu le va fi luat de vreo alta forma de transport electric, ci de autobuze.
Un trist fotoreportaj...
http://de.sevenload.com/videos/IVT9jkA/Stubaitalbahn-Innsbruck - un material video cu Stubaitalbahn - linia de tramvai de 18 km, pe ecartament de 1000mm, dintre Innsbruck si Fulpmes. Tramvaiul parcurge un traseu cu peisaje extraordinare.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 22 Oct 2007 17:39:48 Titlul subiectului: |
84198 |
|
Tot legat de Innsbruck este interesanta facilitatea de bilet prin SMS. Pe langa biletele clasice pe hartie ei au un numar la care daca trimiti un SMS primesti un cod valabil 45 de minute in orice autobuz/tramvai din orasul propriu-zis. Tariful este identic cu cel al biletelor de hartie si apare pe factura lunara. Exista si varianta comandarii, tot prin SMS dar la alt numar, al unei legitimatii de o zi.
Din pacate serviciul pare a fi disponibil doar pentru abonatii a doua dintre retelele austriece, nu si pentru cei in roaming.
|
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Lun 22 Oct 2007 20:08:31 Titlul subiectului: |
84218 |
|
Saptamana trecuta a sosit o garnitura din noile tramvaie Bombardier Flexity Outlook C, mai multe informatii, poze, imagini video :
http://www.strassenbahn.tk/inntram/index.html
toate bune ....la altii.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Noi 2007 17:08:14 Titlul subiectului: |
84587 |
|
Vor fi aduse 22 de vagoane, 6 dintre ele (351-356) urmand sa intre pe Stubaitalbahn, iar celelalte (301-316) pe liniile din oras si pe linia 6, catre Igls.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 05 Iul 2008 22:49:44 Titlul subiectului: |
95388 |
|
Orasul Innsbruck se pregateste de despartirea de vagoanele GT6 si GT8, locul acestora fiind luat de noile Bombardier. O parte a vagoanelor care si-au facut pana acum datoria la Innsbruck vor pleca in curand spre Arad.
Parcul actual de tramvaie din Innsbruck este format in majoritate din vagoane second-hand aduse din Bielefeld (cele mai multe) si Hagen (Germania) la inceputul anilor '80, respectiv in a doua jumatate a anilor '70. O buna parte a acestor tramvaie au suferit modificari in timp, fiind transformate (unele chiar de mai multe ori) din vagoane cu 6 axe in vagoane cu 8 axe si invers.
In spiritul respectului pentru trecut, un vagon s-a reintors zilele trecute acasa, la Bielefeld, urmand a fi utilizat ca tramvai istoric. Astfel, vagonul 53 al IVB a fost incarcat pe 2 iulie in Innsbruck, iar pe 3 iulie era deja la Bielefeld.
Cateva date despre acest vagon:
- initial vagon cu 6 axe, fabricat in 1962 de catre Düwag si intrat in serviciu in Bielefeld cu numarul 244
- in 1968 este renumerotat in 814
- in 1974 este transformat in vagon cu 8 axe
- in 1981 este adus la Innsbruck, unde este transformat in vagon cu 6 axe si numerotat 32
- in 1991 este transformat din nou in vagon cu 8 axe (segmentul din mijloc provenind de la ex-Bielefeld 809, adus acolo in 1983 din Würzburg) si numerotat 53.
In noiembrie 2007 am avut ocazia de a calatori cu acest vagon si de a-i face cateva fotografii:
- foto 1: Pastorstraße, intrand in statia din fata sediului IVB
- foto 2, 3: Falstraße, putin dupa capatul liniei 1 de la Mühlauer Brücke
Transportul spre Bielefeld:
- foto 4: incarcarea la Innsbruck (sursa: http://forum.strassenbahn.tk)
- foto 5: sosirea la Bielefeld (sursa: Rainer Müller, Bielefeld Direkt)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.85 kb |
Vizualizat: |
de 32264 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.43 kb |
Vizualizat: |
de 32264 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.43 kb |
Vizualizat: |
de 32264 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.62 kb |
Vizualizat: |
de 32264 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.3 kb |
Vizualizat: |
de 32264 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 06 Iul 2008 00:19:06 Titlul subiectului: |
95389 |
|
Radu, să înțelegem că în Innsburck vor circula exclusiv Bombardiere pe liniile din oraș (că bănuiesc că bidirecționalele de pe Fulpmes(?) rămân)? Când va avea loc marea despărțire?
Se știe unde vor pleca? Sau cele care nu vor pleca peste câteva zile vor avea o întâlnire cu autogenul?
Când va avea loc marea despărțire (pe 25 iulie când ajung eu acolo le mai prind?)?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 06 Iul 2008 10:54:24 Titlul subiectului: |
95393 |
|
Parcul IVB era format, cu tot cu vagonul 53, din 25 de tramvaie utilizabile in serviciu normal. Vagoanele bidirectionale care acum sunt trimise cu precadere pe STB vor mai ramane pentru un timp in Innsbruck, insa ca rezerve. Celelalte vor pleca anul asta (3 dintre ele - 2 Düwag si un Lohner - peste cateva zile, putin dupa jumatatea lunii).
In Innsbruck sunt deja 6 din cele 22 de vagoane Bombardier. Aceste tramvaie vor inlocui complet parcul actual si vor circula atat pe liniile din oras (1, 3), cat si pe linia 6 (Igls) si pe STB (Fulpmes). Vagoanele sunt bidirectionale, deci vor opera fara probleme pe linia spre Fulpmes (probele au si fost facute).
Nu cred ca va fi o "mare despartire", ca la Stuttgart, intrucat tramvaiele vechi sunt retrase pe masura aducerii de noi vagoane Bombardier si cred ca vor pleca din Innsbruck in loturi.
Pe cele 3 (31, 35 si 74) care pleaca luna asta spre Arad nu le mai prinzi pe 25, dar pe celelalte le vei gasi. E si o recomandare: grabiti-va sa prindeti vagoanele actuale, pentru ca tramvaiul din Innsbruck nu va mai avea acelasi farmec doar cu noile vagoane Bombardier!
Foto: Lohner GT6 74 la capatul liniei 3 de la Amras (Amraser Straße) si interiorul acestui vagon
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.32 kb |
Vizualizat: |
de 32237 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.16 kb |
Vizualizat: |
de 32237 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 07 Sep 2008 19:40:27 Titlul subiectului: |
98003 |
|
Situatia parcului de tramvaie aflate in circulatie in Innsbruck la sfarsitul lunii august 2008:
- Düwag GT6 ex-Bielefeld: 33, 36, 38-42
- Düwag GT8 ex-Bielefeld: 51, 52
- Lohner GT6 produse pentru Innsbruck: 71, 72, 75-77
- Düwag GT8 ex-Haga si ex-Bochum: 81-86, 88
- Bombardier Flexity Outlook: 301-305 (zilele acestea a fost adus si 306), 351, 352
Vagoanele 33, 36, 38-42
Date tehnice:
Producator vagon: Düwag (electrica Kiepe)
Ani fabricatie: 1957 - 1963
Producator motoare: Garbe-Lahmeyer
Tip motor: BG 75 Dmff
Alimentare: 600 V
Curent: 166 A
kW / CP: 100 / 135
rot/min: 335
Lungime (mm): 19300
Greutate (t): 19,3
Locuri pe scaune / Locuri in picioare: 35 / 78
Vagoanele au fost aduse la Innsbruck din Bielefeld la inceputul anilor '80. Atat la Bielefeld, cat si la Innsbruck, au trecut prin transformari succesive 6/8 axe -> 8/6 axe.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 07 Sep 2008 19:48:18 Titlul subiectului: |
98004 |
|
Vagonul 33:
- produs in 1962
- pus in circulatie in Bielefeld ca vagon simplu articulat cu 6 axe
- in 1974 transformat in dublu articulat cu 8 axe
- adus in Innsbruck in 1980 si refacut ca vagon simplu articulat cu 6 axe
Foto:
1 - 21 noiembrie 2007, Museumstrasse
2-4 - 14 august 2008, Marktplatz
5 - 27 august 2008, depoul IVB
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.67 kb |
Vizualizat: |
de 33527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.17 kb |
Vizualizat: |
de 33527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.9 kb |
Vizualizat: |
de 33527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.31 kb |
Vizualizat: |
de 33527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.76 kb |
Vizualizat: |
de 33527 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 07 Sep 2008 20:05:11 Titlul subiectului: |
98005 |
|
Vagonul 36:
- produs in 1962
- pus in circulatie in Bielefeld ca vagon simplu articulat cu 6 axe
- in 1975 transformat in dublu articulat cu 8 axe
- adus in Innsbruck in 1982 si refacut ca vagon simplu articulat cu 6 axe
Foto:
1 - 21 noiembrie 2007, Bergisel (in fata sediului IVB)
2 - 14 august 2008, Marktgraben
3,4 - 14 august 2008, Marktplatz
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.67 kb |
Vizualizat: |
de 33521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.53 kb |
Vizualizat: |
de 33521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.58 kb |
Vizualizat: |
de 33521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.87 kb |
Vizualizat: |
de 33521 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 07 Sep 2008 20:37:17 Titlul subiectului: |
98007 |
|
Vagonul 38:
- produs in 1963
- pus in circulatie in Bielefeld ca vagon simplu articulat cu 6 axe
- in 1966 transformat in dublu articulat cu 8 axe
- adus in Innsbruck in 1983 si refacut ca vagon simplu articulat cu 6 axe
Foto:
1,2 - 13 august 2008, Bergisel
3,4 - 27 august 2008, Bergisel
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.51 kb |
Vizualizat: |
de 33512 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.38 kb |
Vizualizat: |
de 33512 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.75 kb |
Vizualizat: |
de 33512 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.55 kb |
Vizualizat: |
de 33512 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 07 Sep 2008 21:10:46 Titlul subiectului: |
98009 |
|
Vagonul 39:
- produs in 1961
- pus in circulatie in Bielefeld ca vagon dublu articulat cu 8 axe
- adus in Innsbruck in 1983 si refacut ca vagon simplu articulat cu 6 axe
Foto:
1 - 27 august 2008, Marktgraben
2 - 27 august 2008, Marktplatz
3,4 - 27 august 2008, Gara
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.18 kb |
Vizualizat: |
de 33506 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.22 kb |
Vizualizat: |
de 33506 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.9 kb |
Vizualizat: |
de 33506 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.65 kb |
Vizualizat: |
de 33506 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 07 Sep 2008 21:34:55 Titlul subiectului: |
98011 |
|
Vagonul 40:
- produs in 1962
- pus in circulatie in Bielefeld ca vagon simplu articulat cu 6 axe
- in 1974 transformat in dublu articulat cu 8 axe
- adus in Innsbruck in 1982 si refacut ca vagon simplu articulat cu 6 axe
Foto:
1 - 21 noiembrie 2007, Amras
2 - 14 august 2008, Marktplatz
3 - 27 august 2008, Gara
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.04 kb |
Vizualizat: |
de 33503 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.07 kb |
Vizualizat: |
de 33503 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.59 kb |
Vizualizat: |
de 33503 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Sep 2008 20:50:14 Titlul subiectului: |
98057 |
|
Vagonul 41:
- produs in 1963
- pus in circulatie in Bielefeld ca vagon simplu articulat cu 6 axe
- in 1966 transformat in dublu articulat cu 8 axe
- adus in Innsbruck in 1983 si refacut ca vagon simplu articulat cu 6 axe
Foto:
1 - 21 noiembrie 2007, Conradstrasse (un mic blocaj)
2-4 - 14 august 2008, Marktplatz
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.32 kb |
Vizualizat: |
de 33467 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.82 kb |
Vizualizat: |
de 33467 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.45 kb |
Vizualizat: |
de 33467 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.53 kb |
Vizualizat: |
de 33467 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Sep 2008 20:57:54 Titlul subiectului: |
98059 |
|
Vagonul 42:
- produs in 1957
- pus in circulatie in Bielefeld ca vagon dublu articulat cu 8 axe
- adus in Innsbruck in 1983 si refacut ca vagon simplu articulat cu 6 axe
Vagonul 42 nu mai iese la strada din cauza uzurii bandajelor (data fiind inlocuirea vagoanelor vechi, bandajele nu vor mai fi schimbate, iar acest tramvai nu va mai circula in Innsbruck).
Foto:
1,2 - 21 noiembrie 2007, Museumstrasse
3, 4 - 27 august 2008, depoul IVB
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.68 kb |
Vizualizat: |
de 33464 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.59 kb |
Vizualizat: |
de 33464 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.28 kb |
Vizualizat: |
de 33464 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.14 kb |
Vizualizat: |
de 33464 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Lun 08 Sep 2008 21:00:02 Titlul subiectului: |
98060 |
|
In pozele 2-4 (vagonul 41) vad mai multe fire ale retelei de contact, poti radub sa ne zici despre ce este vorba? Si o ultima intrebare este posibil ca aceste tramvaie sa le vedem circuland prin Iasi? Cu multumirii!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Sep 2008 21:13:56 Titlul subiectului: |
98061 |
|
Reteaua de troleibuz nu a fost demontata inca.
Soarta tramvaielor care vor fi retrase este inca incerta. Deocamdata nu pot face comentarii legate de o posibila aducere a lor la Iasi. Ce pot spune acum, insa, e ca 4 vagoane dublu articulate vor pleca in curand (probabil octombrie) spre Arad (51, 52 si inca doua de pe STB).
|
|
Sus |
|
|
Pok
Data înscrierii: 25/Apr/2009 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 67 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 16 Mai 2009 18:44:15 Titlul subiectului: inns |
111018 |
|
Can you tell us what was the reason for shutting down the trolleybus network in Innsbruck?
|
|
Sus |
|
|
Walter4041
Data înscrierii: 15/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Aug/2011 Mesaje: 24 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Sâm 16 Mai 2009 19:36:15 Titlul subiectului: inns 2 |
111022 |
|
The trolleybus-network in Innsbruck was founded in the 1940's because of too less oil because of the WW2. In the 1970s the network (3 lines) was closed because the trolleybusses were too old and diesel-busses were much cheaper.
In the middle of 1980s the dieselbusses on the east-west-bound dieselbus-lines had a problem: to much passengers. To solve this problem there were two plans: 1.) new trolleybusses 2.) second-hand tramways from Germany ( the same type than the DÜWAG-Trams in Arad which came from Innsbruck (Austria) or OEG (Germany).
The government of the city decided to plan #1 and a standard-bus line with a intervall of 6 minutes was changed into a trolleybus-line with articulated busses with also 6 minutes. Later the intervall was changed into 5 minutes but now this is also too less capacity.
So there were two plans: 1.) buying some new trolley-busses 2.) changing into a fast tramway (in Germany something like that is called "Stadtbahn") which should be extensioned into some suburbs.
Der government decided into Plan #2. So the network was shut down by little pieces and the busses were sold to Brasov, Sofia (Bulgaria) and Вологда (Russia).
Some of the wires of the trolleybusses are hanging around until now.
A picture of a tram in front of the depot. This pic was made on 25.4.2009 and on the upper side of the pic you can see some wires of the trolleybus:
For a period of a few years the traffic should be made by dieselbusses with articulated busses. Now, the only problem is that the construction of the new tramway is in delay and the first part of the new tramway-line should be go into traffic in 2011.
|
|
Sus |
|
|
Manni
Data înscrierii: 16/Dec/2007 Ultima vizita: 05/Ian/2024 Mesaje: 39 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Joi 28 Oct 2021 00:58:40 Titlul subiectului: |
211778 |
|
As this thread has not been touched since more than a decade, I will give a short update from my hometown.
When the last posting has been published here, the Innsbruck tram network consisted of lines 1, 3, 6 and STB, having 32 Bombardier Flexity Outlook tramcars operating on it. Today it consists of two more lines, 2 and 5, and 52 Bombardier tramcars operate on it: another 20 tramcars of the next-generation type "Flexity Innsbruck" have been added. Also, line 3 has been extended into the southern village quarter of Amras.
2019-fully-opened line 2 (the first west extension section has already been opened in 2012 but operated as west extension of line 3) covers roughly the whole former trolleybus line O including Peerhofsiedlung and Technik West branches, while line 5 shares sections east and west of downtown with line 2 (but taking an alternative route through downtown via the main railway station).
Here's a current map: http://www.urbanrail.net/eu/at/innsbruck/innsbruck.htm
The next extension to be opened is located on the Schützenstraße (eastern) end of line 5, which is currently being extended into the eastern suburb of Rum. It will be opened in spring 2023. From there, a possible further east extension to the town of Hall should follow but is not yet decided.
On the western end of line 5, a soon-to-be-built 2.4 km extension to the suburb of Völs is in preparation.
Other proposed network extensions include a connection between line 1's and 3's southern termini, the so-called "Tivolitram", and further routes currently being examined in an ongoing study.
Especially Radu will for sure like to read that trolley buses are proposed to return to Innsbruck: current diesel bus lines C, F, J, M, R, T, and 404 are considered to form the future IMC trolleybus network of Innsbruck, while the remaining bus lines will be operated with battery electric buses. This full decarbonization process has already started and shall be finished by 2035.
I finish my little home roundup with a few photos. Enjoy!
Descriere: |
Linie 2 "Flexity Innsbruck" double traction in Reichenauer Straße. |
|
Mărime fișier: |
365.09 kb |
Vizualizat: |
de 4760 ori |
|
Descriere: |
Linie 2 "Flexity Innsbruck" double traction at Leipziger Platz terminus. |
|
Mărime fișier: |
371.73 kb |
Vizualizat: |
de 4760 ori |
|
Descriere: |
e-Citaro test vehicle on line M. |
|
Mărime fișier: |
663.83 kb |
Vizualizat: |
de 4760 ori |
|
Descriere: |
A "Flexity Outlook" on line 6 at Mühlsee. |
|
Mărime fișier: |
416.64 kb |
Vizualizat: |
de 4760 ori |
|
Descriere: |
Two "Flexity Outlook" as lines 2 and 5 in the temporary Technik West terminus (west extension of linie 5 will start here). |
|
Mărime fișier: |
231.92 kb |
Vizualizat: |
de 4760 ori |
|
Descriere: |
Leipziger Platz again, but from above, with the two Bombardier tram types. |
|
Mărime fișier: |
1.12 MB |
Vizualizat: |
de 4760 ori |
|
Descriere: |
Museum car 61 at Abnichstraße. (In total, 5 DÜWAG-type cars are preserved in Innsbruck, of which currently only 61 can operate). |
|
Mărime fișier: |
1.04 MB |
Vizualizat: |
de 4760 ori |
|
Descriere: |
Josef-Kerschbaumer-Straße, eastern terminus of line 2, with "Outlook" 323 on the left and "Innsbruck" 328 on the right. |
|
Mărime fișier: |
361.17 kb |
Vizualizat: |
de 4760 ori |
|
Descriere: |
To bring in some more classic beauty, museum motorcar 4 on line 6 approaching Schönruh station. |
|
Mărime fișier: |
626.71 kb |
Vizualizat: |
de 4760 ori |
|
Descriere: |
And finally, because winter is coming, another Outlook on the new lines 2 and 5 tram bridge over the river Inn between the city districts of Reichenau and Olympisches Dorf. |
|
Mărime fișier: |
752.06 kb |
Vizualizat: |
de 4760 ori |
|
_________________ _______________________________________
www.strassenbahn.tk |
|
Sus |
|
|
pTn
Data înscrierii: 29/Iul/2014 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 218
|
Trimis: Mar 28 Dec 2021 09:02:47 Titlul subiectului: some new pics |
212124 |
|
https://public-transport.net/tram/Innsbruck/#img=8632_03.jpg
Wonderful landscape AND modern trams - simpy beautiful.
Descriere: |
on its way to the new terminus Peerhofsiedliung |
|
Mărime fișier: |
155.23 kb |
Vizualizat: |
de 3941 ori |
|
Descriere: |
turning to Grenobler Brücke |
|
Mărime fișier: |
82.43 kb |
Vizualizat: |
de 3941 ori |
|
Descriere: |
two types, look as they are the same, but they are different in some parts |
|
Mărime fișier: |
121.38 kb |
Vizualizat: |
de 3941 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|