Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Despre site-ul RATB
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Dec/2016
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 06 Dec 2005 21:17:22    Titlul subiectului: *Despre site-ul RATB 56413

Are careva poze cu acel DAC 117 UD care fugureaza in statisticile RATB, dar care nu a fost vazut circuland de o vreme? Unii spun ca ar avea numarul 3713, altii ca ar avea numar de tipul 17xx sau 18xx. De asemenea, ma intereseaza niste poze din interiorul UDM-urilor despre care s-a presupus ca au fost scurtate din 117 UD. Fiti atenti la stalpul care desparte fereastrele 5 si 6 de pe partea opusa usilor. In mod normal e mai gros decat restul stalpilor, dar daca grosimea difera de cea a unui 112 UDM obisnuit, este semn aproape sigur ca respectivul a fost scurtat. Ipoteza scurtarii nu imi apartine. A fost lansata pe vechiul forum si infirmata de unii.
Daca nu e functional, de ce figureaza in statisticile RATB? Se spune clar DAC 117 UDA o singura bucata. Va intra cumva in dotarea unui viitor muzeu al RATB?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2017
Mesaje: 5791
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 07 Dec 2005 13:17:34    Titlul subiectului: 56427

RATB a venit la sentimente mai bune legate de parcul sau oficial de vehicule, acum par sa fie (sau sa fi fost) 131 de Tatre T4R. Din cele 131, daca le scadem pe cele 8 convertite in V2 (A/S)T, "cadem" exact pe cele 123 comunicate. Cred ca au pus pe cineva sa le numere efectiv Laughing
Ce bucurie mi-ar face sa ma ia la ei, sa ma ocup de parcul lor... Shit, si acolo probabil e unul care nu-i pasionat, pentru care treaba asta e doar o meserie ca oricare alta... Sad



RF_parc.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.88 kb
 Vizualizat:  de 14222 ori

RF_parc.jpg




Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 08 Dec 2005 10:32:55, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Mie 07 Dec 2005 19:33:57    Titlul subiectului: Promit că o să pun o poză 56437

OAB a scris:
Are careva poze cu acel DAC 117 UD care fugureaza in statisticile RATB, dar care nu a fost vazut circuland de o vreme? Unii spun ca ar avea numarul 3713, altii ca ar avea numar de tipul 17xx sau 18xx. De asemenea, ma intereseaza niste poze din interiorul UDM-urilor despre care s-a presupus ca au fost scurtate din 117 UD. Fiti atenti la stalpul care desparte fereastrele 5 si 6 de pe partea opusa usilor. In mod normal e mai gros decat restul stalpilor, dar daca grosimea difera de cea a unui 112 UDM obisnuit, este semn aproape sigur ca respectivul a fost scurtat. Ipoteza scurtarii nu imi apartine. A fost lansata pe vechiul forum si infirmata de unii.
3713 este ruina unui autobuz DAC UDM articulat. Se află într-o curte lângă autobaza Alexandria (curtea aparține tot de RATB). Nu mai are pe el nici un agregat și nici geamuri. Lipsesc, de asemenea, chederele geamurilor și, nu mai știu dacă și volanul. Din păcate nu am drum în partea aia decât de 2 ori pe an și promit, cu prima ocazie cu care ajung acolo, că îi voi face 2-3 poze dacă mai există.
Toate autobuzele UDM articulate au fost casate. Scurtarea s-a efectuat numai în cazul troleibuzelor DAC articulate, nu și a autobuzelor UDM articulate. Ultimele 2 autobuze UDM articulate au fost casate de autobaza Titan în anul 1998. Circulau pe linia 101 și, în anul casării, fuseseră mutate pe 346.
OAB a scris:
Daca nu e functional, de ce figureaza in statisticile RATB? Se spune clar DAC 117 UDA o singura bucata.
Păi cum să iasă la stradă dacă nu mai are motor, cutie de viteze, diferențial etc.? E casat de mulți ani. Dacă va intra în dotarea unui muzeu al RATB, asta nu știu.
Prin 2001 exista la intrarea în autobaza Alexandria, la vreo 20 m de curtea unde este depozitat 3713, un DAC 112 UDM transformat în sală de jocuri mecanice/electronice pentru șoferii pontați ca rezervă. Nici de soarta lui nu mai știu nimic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2017
Mesaje: 5791
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 08 Dec 2005 09:14:21    Titlul subiectului: Re: Promit că o să pun o poză 56475

PSC a scris:
3713 este ruina unui autobuz DAC UDM articulat. Se află într-o curte lângă autobaza Alexandria (curtea aparține tot de RATB). Nu mai are pe el nici un agregat și nici geamuri. Lipsesc, de asemenea, chederele geamurilor și, nu mai știu dacă și volanul.
Hm... are geamuri! Am o poza recenta cu el, dar nu-i facuta de mine si nu o pot posta sub nici o forma aici. Autobuzului ii lipsesc unul sau 2 geamuri, dar nu toate.
Langa acest 3713 este si Roman-ul 112 RATB#664.
Ambele vehicule, impreuna cu un IK-4 (presupun ca #611) sunt destinate in mod sigur posibilului viitor Muzeu RATB. Asta o stiu clar fiindca am vorbit cu cel care se ocupa de actualul (in stare incipienta) Muzeu RATB din cadrul Complexului RATB Titan. In fapt, acest "muzeu" este o camera cam de 4x5 m in care sunt cateva exponate, in special manuscrise vechi, bilete, abonamente, ceva fotografii, precum si cateva agregate. Pe mine m-au impresionat 2 machete. Una era un cuplu de tramvaie Duewag. Era foarte bine realizata, un model bine facut, la scara, cica donat de cineva, de niste nemti.
Cealalta macheta, la vederea careia mi-a cazut fata, era un fel de V3A neobisnuit. Nu stiu cum sa vi-l descriu mai bine. In principiu, la cutie arata ca un V3A obisnuit. Faza tare este ca segmentul 1(A) avea doua boghiuri, segmentul 3(B) avea tot doua boghiuri, in timp ce segmentul 2 (C) n-avea nici un boghiu Exclamation
Deci nu avea boghiul plasat sub articulatie, cum au actualele V3A-uri. Exclamation
Cei de acolo mi-au spus ca acel prototip a existat si circulat pentru putin timp in Bucuresti. Stie cineva de acesta trmvai neobisnuit? Repet, segmentul intermediar era sustinut doar prin articulatii, nu avea boghiu sub el! Si nu era vorba nici de prototipul LHB.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Ian/2017
Mesaje: 142
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Dec 2005 09:10:09    Titlul subiectului: 56982

OAB a scris:
Are careva poze cu acel DAC 117 UD care fugureaza in statisticile RATB, dar care nu a fost vazut circuland de o vreme? Unii spun ca ar avea numarul 3713, altii ca ar avea numar de tipul 17xx sau 18xx.
Numarul, intr-adevar este 3713, se afla langa Autobaza Alexandria. Am 2 poze cu el :


RF_IMG_0036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.46 kb
 Vizualizat:  de 15329 ori

RF_IMG_0036.jpg



RF_IMG_0037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.56 kb
 Vizualizat:  de 15328 ori

RF_IMG_0037.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2017
Mesaje: 5791
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2006 15:56:20    Titlul subiectului: 57321

Pe site-ul RATB, www.ratb.ro, este o sectiune dedicata URAC unde sunt cateva informatii interesante, ma intreb cat de corecte sunt, dintre care am ales cateva pe care le-am postat aici,
1970 :: Se realizeaza vagonul articulat prototip V3A
1971 :: Vagonul V3A intra în circulatie
1972 :: Se da în functiune Hala de fabricatie vagoane V3A
1980 :: Se realzeaza troleibuzul dublu articulat (tipul MEGA).
1981 :: Se da în circulatie primul tren urban 2XV3A cu o capacitate de 600 de calatori pe traseul Sf. Vineri - Platforma Chimica Dudesti
1982 :: Incepe constructia variantei reduse de tramvai simplu articulat (V2A) prin eliminarea unitatii de caroserie din centrul vagonului V3A si a unui boghiu purtator
1983 :: Incepe executia de vagoane V3A si V2A, bidirectionale, cu doua posturi de conducere si usi pe ambele parti
:: Incepe echiparea autobuzelor cu rezervoare si dispozitive pentru alimentarea cu gaze
1984 :: Incepe realizarea de troleibuze amenajate pentru transportul de marfa
1985 :: Incepe constructia de vagoane articulate pentru orasele din tara (primul lot este pentru Constanta, apoi Ploiesti, Craiova, Brasov).
1988 :: Se fabrica cel de al 500 lea tramvai V3A
:: Se realizeaza trenul urban format dintr-un vagon motor si doua remorci (EP/V3A + EP/V3A + V12/V3A)
:: Se realizeaza primul troleibuz echipat cu chopper
1993 :: Incepe modernizarea vagoanelor V3A, în baza unui proiect propriu
1995 :: se dau în folosinta primele troleibuze rezultate din transformarea autobuzelor Saurer
1999 :: Se fabrica cel de - al 100-lea tramvai V3A - M
:: Se finalizeaza prototipul existent de tramvai V2ST din transformarea vagoanelor Tatra
2001 :: este promulgata Legea privind ratificarea Contractului de finantare între România, Banca Europeana de Investitii si Consiliul General al Municipiului Bucuresti pentru finantarea Proiectului privind infrastructura urbana în Bucuresti, semnat la Luxemburg la 18 decembrie 2000 si la Bucuresti la 19 decembrie 2000. Proiectul cuprinde si o componenta referitoare la modernizarea a 126 de tramvaie Tatra si transformarea lor în 63 de tramvaie simplu articulate, precum si instalarea a 3000 de unitati de taxare - validatoare de generatie noua în cadrul întregului parc de tramvaie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2017
Mesaje: 5791
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 10 Mar 2006 14:03:35    Titlul subiectului: 59059

Pe site-ul RATB, la statistici, la partea de parc, apar niste "informatii" care mi se par total aberante, ia uitati-va si voi un pic la ele:
Daca aveti curiozitatea, intrati si la sectiunea "Troleibuze", ROCAR 312E apare cu 0 bucati! Chestia asta, desi cred, sper, ca e aberatie, mi-a dat fiori pe sira spinarii, fiindca o pun in legatura cu ceea ce am vorbit cu unul dintre sefii de la Depoul Vatra Luminoasa, care, atunci cand l-am intrebat de soarta troleibuzzelor Rocar 312E, mi-a spus ca #7448 s-ar putea sa (mai) apara la strada, in schimb ce pentru #7447 spunea ca sansele de reaparitie sunt minime, daca nu chiar nule. . . Crying or Very sad Numai ca RATB fiind o societate oarecum de stat, sper sa nu existe vreo portita in legislatie care sa permita casarea lor inainte de a-si face norma de kilometri. . .
Ca sa nu mai vorbim ca ROCAR 412E apare cu 1 bucata, probabil #7454. . . Dar care o fi soarta lui #7459? . . .



RF_siteRATB2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.96 kb
 Vizualizat:  de 14287 ori

RF_siteRATB2.jpg



RF_siteRATB.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.61 kb
 Vizualizat:  de 14287 ori

RF_siteRATB.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2011
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 10 Mar 2006 22:30:20    Titlul subiectului: 59073

Tare ciudate statisticile astea care au aparut pe site-ul RATB-ului, mai ales ca nu au schimbat si capul de tabel... asa ca au ramas tot anii 2004 - 2005. Sper sa corecteze pagina, pentru sunt cateva date chiar aberante.

Si o intrebare: are cineva salvata pagina cu statistici de anul trecut (varianta corecta)? Sau macar tabelele de la parcul circulant... Il rog sa mi le trimita si mie pe radu_rrr@yahoo.com. Multumesc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2006 11:32:30    Titlul subiectului: 62326

Toate Saviem-urile ramase ar trebui puse in functiune pe o linie nu prea aglomerata ori solicitata (ca sa nu urle calatorii ca merg autobuzele prea incet, e bine-cunoscut demarajul de "melc" al unui Saviem) si aflata intr-o zona unde nu se vandalizeaza autobuze. Propun 136, 148, 242, 221. Daca stau in garaj, se alege praful de ele
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2017
Mesaje: 5791
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2006 11:33:52    Titlul subiectului: 62327

alch3mist a scris:
Toate Saviem-urile ramase ar trebui puse in functiune pe o linie nu prea aglomerata
Ei, fii serios, nici chiar asa. Dar macar o copertina sa le faca, ca in 2-3 ani trece vremea si prin astea... Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Dec/2016
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 22 Iul 2006 22:14:45    Titlul subiectului: Muzeu 62545

Părerea mea este că fiecare regie de transport local ar trebui să aibă un muzeu propriu unde să fie măcar câte trei exponate din fiecare model de vehicul (autobuz, troleibuz, tramvai) care a circulat. Din păcate, nu am învătat din greșelile trecutului. Gândiți-vă că, mulți dintre cei de pe forum nu au văzut "pe viu"
TV2/2E
TV20/20E
DAC dublu articulat
Așa că, cei care aveți un cuvânt de spus, faceți ceva și luptați-vă ca măcar trei exemplare din fiecare tip de vehicul să scape de autogen / flex și să ajungă la muzeu, evident, după ce i se face o RK ca lumea.
Consider că orice regie care se respectă ar trebui să-și facă propriul muzeu. Cred că un proiect bine gândit ar rezolva situația. Sincer, îmi pare rău de #1948 că nu a putut fi salvat. Străduiți-vă ca măcar 478 să scape (dacă nu e prea târziu).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2017
Mesaje: 5791
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 14 Sep 2006 08:36:14    Titlul subiectului: Site-ul RATB 64399

Am intrat pe site-ul RATB, www.ratb.ro, - Statistici - și m-am speriat:
DAC-ul 117 UDA, IK-4-ul și Saviem-urile sunt date ca dispărute...
Acum, fie au fost transferate cu acte către acel posibil muzeu, caz în care au dispărut din statistica privind parcul circulant, activ, fie li s-a pus gând rău...
Sunt 241 de DAF-uri, fiindca DAF-ul Hess, DAF-urile Rocar și DAF-urile Berkhoff, sunt încadrate la DAF.



RF_untitled.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.36 kb
 Vizualizat:  de 14619 ori

RF_untitled.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 16/Ian/2017
Mesaje: 1048
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 14 Sep 2006 09:38:01    Titlul subiectului: 64401

Daca IK4 este clar ca e 611, pentru ca 263 disparuse de prea multa vreme, ma cam indoiesc ca DAC117UDA e 3713. Mai mult ca sigur ca e vreunul din cele din seria 17xx sau 18xx ratacit prin actele lor, desi nu mai exista de multa vreme. Saviemuri mai sunt 3: 276, 310 si 320. Care o fi al 4'lea disparut ? 326 ?
IK4 si Saviem vor fi conservate, dar evident ca ies din parcul circulant si deci si din statisticile acelea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2017
Mesaje: 5791
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 14 Sep 2006 09:50:40    Titlul subiectului: 64402

Al 4-lea Saviem este #331, cel din curtea Latin EFE, din incinta Politehnicii, de lângă Facultatea de Transporturi, aflat într-o stare excelentă de conservare.
Legat de 117UDA, fără a avea o dovadă scrisă sau de orice natură care să-i dea caracter oficial, sunt convins că e vorba de #3713, pentru că altfel ar fi ajuns la careva dintre noi vreun zvon, ceva. Și ultima redută unde speram să mai fie unul într-o stare mai bună, URAC-ul, nu mai găzduia nici un DAC117, după cum ai văzut și auzit și tu...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 16/Ian/2017
Mesaje: 1048
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 14 Sep 2006 15:33:03    Titlul subiectului: 64419

In acest caz, treaba e si mai ciudata, de ce au disparut toate de abia acum si de ce 664 nu era in aceasta lista deloc. Sper ca aceste autobuze vor fi restaurate, dar nu cred ca asta in urmatorii 2 ani, din cauza altor prioritati care ocupa cam toata uzina: V3A-2000, Bucur, Bucur LF &c + restaurarea EP.
Vagoanele restaurate nu stau nici in fundul depourilor si nici in curtile muzeului tehnic, V09 si V56 stau intr'o hala in depoul Bucurestii Noi, dupa ce anterior au stat in depoul Dudesti. Sa nu exageram.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2006 23:48:25    Titlul subiectului: 64541

Sa aruncam o privire la evidenta parcului de autobuze, de pe situl oficial RATB.

Tipul de vehicul : DAC 112 UDM

Semestru I 2005 : 354

Semestru I 2006 : 326

Este evident ca 500 de Citaro nu numai ca vor inlocui efectivul intreg de DACuri, dar il si vor depasi. Nu mai incape nici o indoiala, RATBul va pastra poate doar un DAC112 pt un muzeu, si va transforma vehiculele cele mai sanatoase in autoutilitare. Nu ar fi rau si sa le puna motor cu GPL acestora, ca polueaza cit 10 Mertzane fiecare, dar asta-i vis curat si fara sperante.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 00:03:54    Titlul subiectului: 64542

andrei a scris:
Tipul de vehicul : DAC 112 UDM

Semestru I 2005 : 354

Semestru I 2006 : 326
Între semestrul I si semestrul II al anului 2006 sau mai casat încă 71 (da, șaptezeci și unu) de Dac-uri Sad deci acum mai avem 255 din care se scad și cele castae pe care nu le-am dibuit încă. Cu alte cuvinte, după cum mai ziceam acum câteva zile, chiar și cel mai mic defect (un geam spart) conduce la casarea autobuzului. De asemenea, dacă șoferii ies la pnsie/mor/pleacă pe Mercedes/Rocar/Daf sau, de ce nu, Ikarus (o parte din șoferii de Ik260 au trecut pe Mercedes, deci cei de Dac au trdcut pe Ikarus) sau pleacă la alt garaj (au plecat șoferi de la Ferentari(de exemplu) la Obregia pentru mărirea parcului de autobuze de acolo(36 de Simoane s-au dus, 57 de Mertzane s-au întors)), atunci Dac-ul e casat fără milă, fără a se ține cont de faptul că sunt junghiuri mult mai cârpite în circulație.
Partea bună este că se face RK la Ikarusuri, dar nu cred că ele vor mai trăi mai mult de 1 an (așa s-a făcut și la Dac: în 2004 parcul era la pământ la propriu, ajunseseră să scadă nr. de vehchicuele din cauza celor defecte, apoi în 2005 și Ian-Feb 2006 s-a făcut RK la greu și după aia s-a băgat autogenul în ce s-a reparat în 2005 și 2006).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Dec/2016
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 05 Oct 2006 01:22:06    Titlul subiectului: 64966

Statistica RATB a scris:
Tipul de vehicul Semestru I 2005 Semestru I 2006 Diferenta(%)
a. Vagoane motor 519 515 -0.77
V3A 24 12 -50.00
V3A 93 297 309 4.04
V2A 48 48 0.00
vagon T4R 123 123 0.00
RATHGEBER 23 19 -17.39
V2ST 2 2 0.00
b. Remorci 23 21 -8.70
RATHGEBER 23 21 -8.70
V.2AT 2 2 0.00
TOTAL 542 536 -1.11
1. Se observă că:
-numele de Bucur încă nu e prezent
-V2AT continuă să figureze în categoria remorcilor, cu toate că, din punct de vedere numeric, situația e clară: numerele 23, respectiv 21, se referă la remorcile Rath.
2. Voi pătrunde pe teritoriul fanteziei, dar nu din proprie inițiativă, ci pe baza celor care continuă să plaseze Bucurul în categoria remorcilor Laughing Laughing :
-inițial, a fost gândită o ramă V2ST+V2AT după modelul vagon motor articulat + vagon remorcă articulat, gen GT6+GB6
-ulterior, s-a renunțat la "omidă", rezultând 2 modele gemene de vagoane articulate cu aderență parțială
3. Revenind la realitate; nu îi înțeleg pe cei care întocmesc site-ul regiei, de ce nu corectează eroarea respectivă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Dec/2016
Mesaje: 860
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Oct 2006 21:27:31    Titlul subiectului: 64981

Am făcut mai demult o cerere către R.A.T.B. prin care sugeram păstrarea autobuzelor Saviem și mi s-a răspuns că cel puțin unul dintre cele 3 "Saviem" SC10U va fi păstrat!
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 16/Ian/2017
Mesaje: 1048
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Sâm 07 Oct 2006 15:07:40    Titlul subiectului: 65016

Saviemurile sunt 276, 310 si 320. Ele sunt in stare destul de buna, doar ca sunt expuse la intemperii si la un risc destul de mare de vandalism, datorita pozitiei curtii respective fata de restul autobazei. Daca parcul de la Floreasca se va muta acolo, ar trebui betonata curtea aceea ca sa primeasca acolo niste autobuze. Probabil ca DAC'urile si Ikarusurile vor sta acolo intr'un asemenea caz. Pentru autobuzele conservate pentru muzeu ar trebui construita totusi o platforma acoperita sau macar sa puna o prelata pe ele.
Si IK4 611 de la Nordului ar putea ajunge acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 16/Ian/2017
Mesaje: 1048
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Sâm 23 Dec 2006 20:59:00    Titlul subiectului: 68428

Interesant: situl RATB spune ca DAC117, IK4 si Saviem sunt 0. Adica vor fi taiate sau doar si-au amintit de ele ca nu mai sunt cam demult in parcul circulant ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Ian/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mie 14 Noi 2007 14:33:00    Titlul subiectului: Relansarea site-ului RATB 84764

Siteul RATB a primit un face-lift: www.ratb.ro
Interesante hartile separate pentru preorasenesti, tramvaie, troleibuze si autobuze cu depourile aferente

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 09/Ian/2017
Mesaje: 297
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mie 14 Noi 2007 14:45:00    Titlul subiectului: 84765

Da, am vazut si eu astazi. Pacat ca hartile nu sunt actualizate, arhiva foto a disparut si multe sectiuni nu sunt functionale. Sa speram ca se vor face remedierile necesare cat mai curand.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ducu



Data înscrierii: 20/Oct/2007
Ultima vizita: 16/Ian/2017
Mesaje: 83
Locație: Eforie Sud

MesajTrimis: Mie 14 Noi 2007 16:47:19    Titlul subiectului: 84768

Ce-mi place e ca sub fiecare linie de autobuz/tramvai/troleu apar note cu restrictiile acelei linii si nu mai trebuie sa mergi la "Actualitati" ca pe vechiul site, sa vezi ultimele modificari amestecate la un loc. Acum te duci doar pe linia care te intereseaza si vezi daca are sau nu restrictii Razz
Oare de ce nu sunt in stare sa actualizeze odata hartile alea, din moment ce la "Statistici" ne sunt prezentate numarul statiilor si sunt cunoscute toate traseele?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cos



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2012
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti; Sibiu

MesajTrimis: Mie 14 Noi 2007 17:21:07    Titlul subiectului: Re: Relansarea site-ului RATB 84771

bercenicity a scris:
Siteul RATB a primit un face-lift: www.ratb.ro
Interesante hartile separate pentru preorasenesti, tramvaie, troleibuze si autobuze cu depourile aferente
Imposibil de folosit meniurile in Firefox 2.0
Continutul e de pe vremea cand 20 si 24 intorceau in depoul Bucurestii Noi si pe Bd 1 Mai circulau 42 (piata Presei - Cismigiu) si 43 (piata Presei - Gara de Nord) deci... la ce bun site nou cu continut vechi? Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community