Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ieri la ei si azi la noi - Tramvaiele ST7, ST8, ST10 si ST11
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
dey1986



Data înscrierii: 06/Iun/2011
Ultima vizita: 04/Dec/2023
Mesaje: 32
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2023 13:20:22    Titlul subiectului: 217404

L au adus cu restul la gara


fee490b5-015a-4a57-8aa3-d984536214dd.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  536.18 kb
 Vizualizat:  de 1128 ori

fee490b5-015a-4a57-8aa3-d984536214dd.jpeg



fee490b5-015a-4a57-8aa3-d984536214dd.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  536.18 kb
 Vizualizat:  de 1128 ori

fee490b5-015a-4a57-8aa3-d984536214dd.jpeg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 06 Dec 2023 15:53:42    Titlul subiectului: 217451

https://www.youtube.com/watch?v=PgM6ze6048I

Cate amintiri mi-a starnit acest clip. Ultima oara am mers cu un ST7 in 2008.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mrnokia



Data înscrierii: 16/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 169
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 06 Dec 2023 19:26:20    Titlul subiectului: 217453

Inca mai au in circulatie St7? Sau a fost doar o ocazie speciala cum e la noi tramvaiul comunismului? Si inca ceva. Observ ca multe din tramvaiele germane ale noastre folosesc cam acelasi tip de motor. Gt4, St10 si St7/8 scot cam aceleasi sunete de la motor cand pleaca de pe loc. Chiar si Be 8/8 scot un vuiet similar la plecare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 06 Dec 2023 19:47:33    Titlul subiectului: 217456

Au deficit de vagoane in anumite situatii si in astfel de cazuri sunt folosite vagoane istorice de genul ST7, ST10.
Ne poate da Baertram mai multe informatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 09:40:43    Titlul subiectului: 217999

Și ST11 devin azi istorie. Păcat de ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 09:51:37    Titlul subiectului: 218001

De ce e păcat?voiai să le vezi pe trasee?obiectivul e sa ne modernizăm,nu sa circulam cu aceleași rable SH...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 10:13:47    Titlul subiectului: 218002

La Darmstadt ST12 inca circula. Rable?!... Ca principii de functionare sunt identice, diferentele tehnice dintre cele doua modele sunt irelevante din perspectiva asta. Ca stare tehnica nu era nici o diferenta intre ele cand eram la nemti in depou cu ele alaturi si ni se aratu diferentele constructive.
Incapacitatea de a avea functionale la Iasi indelung, fara sincope (in unele cazuri asta insemnand chiar si mai mult de cateva zile) vagoanele Be 8/8, ST11, M8C, M6D si, bomboana de pe coliva, tramvaiul modernizat la Pascani, nu cumva ridica semne de intrebare cu privire la capacitatea orasului asta de a mentine active si tramvaiele noi odata ce echipele producatorilor nu ar mai fi in depou si totul s-ar face pe cont propriu de catre CTP?!... Si nu uman (sau, ma rog, si uman, caci pana la urma toate pornesc de la oameni, dar din alte perspective), caci specialisti electronisti de top exista la CTP, slava Domnului!...
La Darmstadt, ST11 nu au stat niciodata la gard in toti anii de exploatare. Acolo cum erau, tot rable?!... Imediat ce au iesit din exploatare acolo, au venit aici. S-au prostit pe drum?! S-au transformat in rable pe drum?! Vorbe aruncate aiurea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 10:42:49    Titlul subiectului: 218003

Uite, asa arata un pachet de rezistente la ST10! E ceva cu totul iesit din comun constructiv. Stii cat costa sa inlocuiesti unul de asta? Mai mult decat a costat tramvaiul! Adica peste 7000 de euro! La Darmstadt crezi ca ajungeau sa fie nevoie sa se inlocuiasca?! Crezi ca ar fi apucat anii de exploatare pe care i-au avut acolo daca s-ar fi intamplat asa ceva?! Ei, uite, la noi dupa doi ani a fost nevoie sa se faca asta, si nu cu un singur pachet (nu mai tin minte daca s-a gasit pana la urma o alternativa sustenabila pe termen lung sau daca s-au platit atunci banii astia)! Iar distrugerea nu s-a produs pe motiv de "rable"...


IMG_1732.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  985.98 kb
 Vizualizat:  de 681 ori

IMG_1732.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 11:19:40    Titlul subiectului: 218004

ST11. Uite ce solutie s-a gasit pentru rezistente ca sa fie scoase pachetele de sub vagon, ca sa nu se mai arda intr-o veselie in maretul nostru oras si sa poata rezista mai mult la strada vagonul pana alta belea, de alta natura ieseana/romaneasca, sa-l scoata din joc! Da, alea de pe acoperis sunt rezistente de GT4!
Rable, nu?!... De la asta li se tragea, ca erau rable, asa-i?!...



st11-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  445.51 kb
 Vizualizat:  de 668 ori

st11-1.jpg



st11-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  387.23 kb
 Vizualizat:  de 668 ori

st11-2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 11:50:00    Titlul subiectului: 218005

Nu gasesc acum printre poze sa vezi cum i-a fost sfarsitul "rablei" 284... Pietroi antrenat din pavaj in mers, trecut prin cutia chopperului, trecut prin podeaua vagonului si intrat in salon. Rezultatul?! Chopperul prajit si mai toate placile electronice (niste zeci) bubuite. Dauna totala, caci reparatia ar fi fost un lux imposibil de suportat. Rabla... Dar, pana la urma ai si tu dreptatea ta, daca nu-i face fata Romaniei, e rabla, ca doar in asta se transforma nemaiputand sa functioneze...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
nenea33



Data înscrierii: 20/Aug/2020
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 46
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 15:17:58    Titlul subiectului: 218006

La ST10 se mai repara ceva?La momentul de fata 278 si 282 zac prin depou la gara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul MSN Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 16:12:45    Titlul subiectului: 218007

De incidentul cu 284 voiam să amintesc și eu, că mi-a ajuns și mie la urechi. Pornim de aici... ce vină are tramvaiul că în depou, infrastructura e cum e? E rablă, pentru că piatra cubică din depou i-a străpuns chopper-ul? Evident că nu!

Cum nu-s de vină BE 8/8-urile (fie-le țărâna ușoară de acum) că nu au mai putut circula. Să nu uităm că la Darmstadt încă circulă ST7 pe unele trasee, la nevoie. Tramvai care la noi a văzut autogenul de vreo 11 ani. Și din ce știu, nu au suferit vreo modernizare.

Dacă erau rable, nemții, care chiar știu să întrețină mijloacele de TP, le dădeau la gunoi în secunda 2. Ele nu au venit la noi că-s rable, au venit la noi că au fost înlocuite cu ceva mai nou, nimic altceva. Și că au avut milă nemții de noi și ni le-au dat la prețuri de ”cafea”.

La fel M-urile, care deși am auzit că ar avea ceva probleme și la Arad, nu cred că sunt cele mai proaste tramvaie. Nu am știut noi să avem grijă de ele și de aia majoritatea au făcut gardul și azi pleacă și ele spre o lume mai bună. Noi am reușit performanța să ardem un tramvai în timpul probelor și altul în depou.

Toate tramvaiele SH au venit, și Radu poate confirma, funcționale. Doar nu crezi că ne trimiteau nemții un tramvai defect. Sau, cum a fost în cazul lui 428, de exemplu, a fost vagon bonus, cu defect comunicat de regia din Germania.

În afară de GT4-urile ex-Nordhausen, care or fi stat un timp în depou, restul au fost luate din parcurile active ale regiilor de transport din Germania, nu au fost aduse de ”la gard”. Faptul că la noi nu intrau imediat în circulație, era o măsură de prevenție, ca să nu ”bulim” tramvaiul imediat.

GT4 au norocul fenomenal că se pot repara ușor, ieftin și rapid, cât să poți ieși un pic cu ele la stradă. Că la 8 deja sunt moarte în stație, e partea a doua.

Cum zice și Radu, probabil peste niște ani, urmașii noștri, sau chiar noi, vom discuta pe Internet de cum avem deja o PESA care e donatoare de piese. Sau, cine știe, chiar s-a și întâmplat asta deja.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 16:30:05    Titlul subiectului: 218009

Eu stiam de 284 ca la strada a fost incidentul (ceea ce e si mai nasol, ca putea sa se lase cu victime). Oricum, e irelevant, e vorba de mediul in care au nimerit in Romania, indiferent care e ala, ca unde nici nu te gandesti dai peste ceva care sa genereze astfel de incidente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 16:32:58    Titlul subiectului: 218010

nenea33 a scris:
La ST10 se mai repara ceva?La momentul de fata 278 si 282 zac prin depou la gara.

Nu stiu sa-ti zic, eu pe moment sunt "pe tusa", nu stiu ce se face si ce nu de cand cu depoul Dacia demolat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 16:38:39    Titlul subiectului: 218011

Radu Bialus a scris:
Eu stiam de 284 ca la strada a fost incidentul (ceea ce e si mai nasol, ca putea sa se lase cu victime).


Da, în Zona Industrială se întâmplase. Știu că l-am văzut tras la depou prin Podu Roș (Splai), în ultima perioadă de utilizare a liniei pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Mrnokia



Data înscrierii: 16/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 169
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 18:52:09    Titlul subiectului: 218012

Părerea mea este următoarea: Inmediat ce o să treacă garanția la astea noi, o să apară probleme iremediabile prin metodele folosite la tramvaiele vechi. Acest lucru va duce la casarea lor în timp ce tramvaiele Gt4 o să continue să circule pe străzile orașului alături de o nouă generație de tramvaie SH. Îmi este scârbă de persoanele care cataloghează un vehicul drept "rablă" pentru faptul că au o vârstă înaintată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 19:39:28    Titlul subiectului: 218014

Va mai amintiti ca 4 ST10 si 1 ST11 au venit la Iasi la inceputul lui decembrie 2007, iar 3 ST10 si 2 ST11 la sfarsitul lui aprilie 2008.
La sfarsitul lui februarie 2008 o echipa de la noi a mers la Darmstadt pentru instruire, fiind vorba de 2 tipuri de tramvaie complexe comparativ cu cele de la Iasi de pana atunci.
Tramvaiele ST10 si ST11 au fost retrase din circulatie la Darmstadt odata cu finalizarea livrarii celor de tip ST14. Un ST10 si un ST11 urmau sa ramana acolo ca vagoane istorice, iar inca un ST11 a ramas in circulatie pana in vara lui 2008 (probabil pana la vacanta elevilor) si apoi pentru a servi ca piese de schimb pentru celalalt ST11, ce urma sa mai fie mentinut activ o perioada ca rezerva (a iesit din parcul activ in 2009). Statutul acestor 2 vagoane ST11 era de rezerve. Noi in februarie nu l-am prins deloc circuland pe cel ce urma sa ramana ca vagon istoric, ci statea ca vagon "cald" in depoul principal, urmand sa iasa in caz de nevoie. Insa l-am prins circuland pe cel care urma sa fie folosit ca piese de schimb din vara (am revenit la Darmstadt, in concediu fiind, in august si era in curs dezechiparea lui, dar inca functiona, l-am gasit luminat si pornit, doar cu scaunele si barele scoase).
Asadar, in timp ce primul ST11 era deja la Iasi, la Darmstadt am gasit si fotografiat ST11 circuland. Iar cand toate ST11 vandute erau la Iasi, o scurta vreme au fost active vagoane ST11 in ambele orase.
Cam asta despre "rablele" ST11 atunci cand unele si-au schimbat domiciliul... Poza e din 25 februarie 2008, facuta dupa-amiaza, pe la 4 si un sfert (deci inca ora de varf, caci dupa aceea s-a retras), dupa incheierea primei zile de instruire...



IMG_2857.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  567.88 kb
 Vizualizat:  de 553 ori

IMG_2857.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Mrnokia



Data înscrierii: 16/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 169
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 22:27:32    Titlul subiectului: 218015

ST 12 par sa arate la fel ca ST11.
https://www.youtube.com/watch?v=l3JXxsFb6x4
Si inca circula la ei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2024 23:00:26    Titlul subiectului: 218017

Exista doar usoare diferente tehnice (electronica are un grad mai mare de modularizare) si legate de dispunerea echipamentelor tehnice (unele sunt pe dreapta in loc de stanga si viceversa). Insa estetic si ca principii de functionare sunt identice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2024 01:30:43    Titlul subiectului: 218019

Nu mă interesează cum erau la ele acasă.Nu cred că au renunțat la ele de noi ce erau,ci pentru că deja erau RABLE(adică uzate).Așa cum sunt toate SH-urile ce vin pe la noi,și pe care voi le divinizați.Transportul in comun nu este pentru pasionații de pe forumuri,este pentru oamenii simpli care plătesc abonamente și care,ar vrea sa circule cu mijloace de transport noi,nu cu toate RABLELE aduse din vest.Poti sa faci postări cate vrei,eu sunt obiectiv pe când tu ești subiectiv.Asa cum ești subiectiv când,de multe ori folosești acest forum pentru frustrări personale.
Dec, conform DEX,cuvântul RABLA înseamnă UZAT sau la a doua mana sau Second Hand.Eu,când aștept în stație,mi-aș dori sa merg cu tramvaie noi,nu cu ce aruncă aia din vest.Pana acum,am înțeles că nu erau fonduri disponibile pentru mijloace de transport noi,dar acum sunt,deci hai sa le folosim și să scăpăm de RABLE!Locul unei RABLE este ori la casare,ori transformat în vehicul istoric într-un muzeu sau folosit in plimbări istorice(ca în cazul lui AEG 1 sau ITB 100).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 192
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2024 05:17:31    Titlul subiectului: 218021

Stau si ma gandesc asa oare cele modernizate la Timisoara de firma din Pascani tot rable sunt
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2024 09:52:19    Titlul subiectului: 218022

deprodio, e in regula, explica-le asta si celor de la Helsinki, care au luat "rable" de pe unde au putut din Germania ca sa-si rezolve problemele, si unor orase chiar vest-germane care au facut acelasi lucru in trecutul mai mult sau mai putin indepartat, nu mai zic de polonezi sau unguri!
Dar ce mananc eu maro-motat, cred ca am zis-o de vreo cateva ori... chiar astea 10 ST10 si ST11 ale Iasului au fost dorite de Helsinki, ca, dupa ce le-am cumparat de la Darmstadt, am primit de la HEAG o solicitare venita de la Helsinki de mijlocire a inchirierii lor pentru o perioada de timp, pana cand se rezolva problema lor cu Variobahnurile.
E adevarat, trebuie sa faci achizitia si exploatarea unor astfel de vehicule intr-un mod care sa nu afecteze demnitatea orasului tau, adica sa le supui total unui set de masuri reglementate local, menite a le integra in parcul tau de vehicule, ce trebuie sa existe in fiecare oras pentru functionarea serviciului public de transport. Evident ca astfel de decizii se iau din niste constrangeri, fie materiale, fie de alta natura, nu de dragul de a aduna obsesiv-compulsiv ceva la care renunta altii (din varii motive, atentie, caci "rable" este explicatia doar in cazul unora dintre retragerile incheiate cu vanzare de tramvaie intre orase!)... Nu discutam aici de cauzele acestor constrangeri, ci de realitatea faptului ca ele exista si ca serviciul de transport public nu poate fi oprit pentru ca "ori tramvaie noi ACUM, ori nimic!"... Da, cum am spus si pe SSC, astfel de decizii trebuie insotite de explicatii publice pertinente si de masuri compensatorii dpdv calitativ. Regula asta si cea de mai sus trebuie sa guverneze aceste achizitii sh si abia asta e de reprosat autoritatilor locale si serviciului in sine, ca nu au creat si respectat acest set de reguli.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2024 10:35:40    Titlul subiectului: 218023

Si inca o chestie, deprodio: te sfatuiesc sa parcurgi forumul Drehscheibe Online si sa vezi relatarile despre circulatia la Darmstadt a uneia dintre cele 3 "rable" ST7 pastrate! Circula din nou pe trasee deja constant de vreme indelungata, pentru ca a crescut solicitarea si, ce sa vezi, oamenilor le place mai mult calatoria cu tramvaiul ala decat cea standard a prezentului, cu tramvaiele moderne devenite banale si cumva "reci"! Nu e doar evadarea din cotidian, ineditul, ci experienta a trecut dincolo de asta, cat va mai dura, este o placere cotidiana!

De exemplu, vezi postarile de la subiectul din link-urile:
https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?005,10682703
si
https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?005,10564543
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2024 11:53:58    Titlul subiectului: 218025

Explicațiile tale sunt din partea unuia care știe lucruri "dinăuntru".Eu sunt in pozitia unui om simplu care vrea că în orașul lui sa circule cu mijloace de transport noi,indiferent ce se întâmplă în alte orașe.Mie,personal,mi-au plăcut aceste modele.Mi-ar fi plăcut că în Iași sa fi circulat aceste modele in loc de GT4,pentru că sunt mult mai spațioase.Dar in 2024 locul lor e sub autogen,așa cum și GT4-urile ar trebui retrase.Oricat de mult iubim noi niste modele,vremea lor a apus.Acum 20 de ani erau bune,dar acum sunt niste RABLE.Iti repet,din punctul de vedere al unui om care plătește călătoria care,se scumpește o data la un timp,mă aștept și condițiile sa se modernizeze.Nu sa merg cu aceleași vehicule că acum 15-20 de ani.Ce fac alte orașe,este fix treabă lor.Explicatiile voastre cu ce fac alte orașe(din vest bineînțeles la care ne închinăm)sunt explicații de pasionați fanatici,care uita că transportul in comun nu e pentru ei,ci pentru omul simplu.Asa că nu va mai ofuscați că le numesc RABLE pentru că asta sunt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2024 14:02:27    Titlul subiectului: 218028

Am vrut ani de zile tramvaie și autobuze noi și acum le avem. Jumătate din tramvaiele noi se sprijină de gard prin depoul de la Gară, autobuzele electrice noi de 10m nu pot da căldură și se dezmembrează la îmbinări etc.

Plus, infrastructura așa-zis modernizată, nu e într-o stare jalnică, după 15 ani. Tramvaiele huruie ca vai de ele pe liniile noi și tot așa...

Sincer, mai bine rămâneam la ST-uri și BE-uri întreținute corect, dar să fi avut infrastructură de top, cum mentenanță făcută zilnic, cu macaze automate funcționale...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 7 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community