Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole de presa privind transportul in comun de suprafata
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2008 15:19:28    Titlul subiectului: 102794

Din nou s-a pus in discutia problema benzilor unice pentru RATB. Referinta am gasit-o pe site-ul iRealitatiiTV intr-un articol despre viitoarea autostrada suspendata din capitala http://www.realitatea.net/oprescu-vrea-sa-inceapa-constructia-autostrazii-suspendate--la-anul_413566.html

Citat:
Oprescu vrea să înceapă construcția autostrăzii suspendate, la anul
Primarul general a declarat că pentru anul viitor are două proiecte principale: va începe construirea autostrăzii suspendate și se vor face primele benzi unice pentru RATB pe care vor putea circula și mașinile ocupate cu pasageri la capacitatea maximă.
Astfel, în prezent, specialiștii primăriei au finalizat calculele de prefezabilitate și au început proiectarea autostrăzii, potrivit edilului. "La sfârșitul anului 2009 va începe construcția efectivă a acesteia. Cheltuielile vor fi eșalonate pe trei ani", a declarat Sorin Oprescu.
Autostrada suspendată va avea aproximativ 12 kilometri și o înălțime de minimum 10 metri. Construcția va începe din nordul Capitalei spre est, ea se va desfășura, sub formă de inel, peste șoseaua Petricani - Calea București - Constanța, apoi va coborî spre sud, pe deasupra străzilor Colentina, Doamna Ghica, Fundeni-Pantelimon, Morarilor, ajungând apoi pe Bulevardul 1 Decembrie.

Am subliniat cu rosu fraza la care se referea despre masinile ocupate la maxim care vor putea circula pe banda speciala. In felul asta banda speciala pentru RATB isi va cam pierde menirea dupa parerea mea. In tarile din vestul Europei din cate stiu banda este rezervata exclusiv mijloacelor de transport in comun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 10:55:49    Titlul subiectului: 104677

Au reaparut politistii in civil pe mijloacele de transport in capitala conform Jurnalului National. Artcolul se gaseste aici.

Citat:
Șeful Poliției Capitalei, chestorul principal Marian Tutilescu, a dispus măsuri suplimentare de creștere a gradului de siguranță a bucureștenilor care călătoresc cu mijloacele de transport în comun. Aceasta vine ca urmare a creșterii numărului de incidente.
Astfel, echipe ale structurilor de Investigații Criminale din cadrul Poliției Capitalei vor acționa zilnic, în civil, pe mijloacele de transport în comun. În acest fel se urmărește prevenirea și combaterea furturilor din buzunare, dar și creșterea siguranței publice. Echipele de flagrant vor colabora în permanență cu alte structuri ale Poliției Capitalei, dar și cu RATB-ul. Informațiile obținute din teren vor fi analizate, astfel încât să se găsească soluții cât mai eficiente. Această măsură vine în completarea dispozitivului de supraveghere permanentă a traseelor folosite de elevi. "Deși nu mai are structura specială în combaterea micului trafic și consum stradal de droguri, aceasta trecând de la 1 ianuarie în subordinea Inspectoratului General al Poliției Române, ea va continua să furnizeze informații pe acestă zonă colegilor din IGPR", a mai precizat Christian Ciocan, purtător de cuvânt al Poliției Capitalei.

Sa vedem daca aceste masuri vor avea efect, fiinda intr-adevar in ultimele luni s-au inmultit incidentele de acest gen.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ducu



Data înscrierii: 20/Oct/2007
Ultima vizita: 16/Sep/2020
Mesaje: 84
Locație: Eforie Sud

MesajTrimis: Mar 27 Ian 2009 09:39:36    Titlul subiectului: 104979

Tramvaiul 41 și autobuzul 123, în topul tâlhăriilor
Dacă circulați cu autobuzul 123 sau cu tramvaiul 41 sunteți printre bucureștenii care au cele mai mari șanse să fie victime ale furturilor sau tâlhăriilor.

Aproape 400 de infracțiuni au fost înregistrate, de la începutul acestui an până acum, în stațiile și mijloacele de transport în comun din Capitală, a precizat purtătorul de cuvânt al Poliției Capitalei, comisarul Christian Ciocan, citat de Mediafax. Iar cele mai multe dintre incidente au loc în sectoarele 2, 3 și 6, a declarat Ciocan.

Călătoriile cu grad mare de risc sunt cele făcute cu autobuzul 123 (care circulă pe traseul Gara de Nord-Witting-Calea Plevnei- Pod Cotroceni-Splaiul In dependenței-Piața Unirii-Calea Vitan-CET Sud Vitan) și cu tramvaiul 41 (Ghencea-str. Bra șov-Șoseaua Crângași-str. Turda-Bulevar dul Mareșal Averescu-Bulevardul Mărăști-Pia ța Presei).

Cele două trasee RATB sunt urmate de liniile tramvaielor 46 și 14, auto buzului 101, tramvaielor 34 și 32, autobuzului 300, tramvaiului 21 și autobuzelor 102 și 139. Potrivit Poliției Capitalei, hoții și tâlharii acționează de dimineață până seara, mai precis de la ora 7.30 la ora 20.30, fiind mai activi în septembrie, octombrie și martie.
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/837329/Tramvaiul-41-si-autobuzul-123-in-topul-talhariilor/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 27/Oct/2020
Mesaje: 893
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 27 Ian 2009 12:05:36    Titlul subiectului: 104985

Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, vrea să încheie un parteneriat între Uzina de Reparații Ateliere Centrale a RATB și uzinele Skoda pentru asamblarea și întreținerea tramvaielor din București.
Mediafax.ro a scris:
Primarul Bucureștiului, Sorin Oprescu, s-a întâlnit, luni, la Praga cu edilul acestui oraș, Pavel Bem, printre subiectele discutate fiind reabilitarea Centrului Istoric și problema transportului în comun. Potrivit municipalității, întâlnirea primarilor a urmărit stabilirea unor relații de colaborare între cele două capitale, atât pentru problemele administrative, cât și pentru cele economice.
Unul dintre subiectele discutate de Oprescu la Praga privește problema transportului în comun. Primăria Capitalei vrea să preia experiența administrației din Praga în rezolvarea problemei transportului în comun din București, precum și să încheie un parteneriat între Uzina de Reparații Ateliere Centrale a RATB și Uzinele Skoda privind asamblarea și întreținerea tramvaielor din București.
"Este important ca în această perioadă (în timpul crizei economice) să creăm o legătură bilaterală ca să realizăm și să continuăm proiecte comune. Este important pentru reprezentanții administrației locale să descopere domenii în care pot colabora, cum ar fi, în acest caz, infrastructura", a spus primarul orașului Praga, Pavel Bem, citat într-un comunicat al Primăriei București.
Un alt subiect discutat de cei doi edili la Praga a vizat reabilitarea Centrului Istoric al Capitalei. Potrivit municipalității, primarul din Praga s-a declarat dornic să sprijine acțiunea edilului Bucureștiului pentru reabilitarea Centrului Istoric din București, mai ales pentru obținerea de fonduri europene, "cu atât mai mult cu cât în acest moment (din ianuarie 2009), Cehia deține președinția rotativă, semestrială, a Uniunii Europene".
"Ne interesează felul în care au reușit să reabiliteze Centrul Istoric și dorim să beneficiem de experiența lor, a societăților care au reconstruit istoria orașului Praga. Mai mult, suntem interesați de mobilierul urban și de amenajarea piețelor stradale, dar și de serviciile comunale de calitate pe care le oferă administrația orașului Praga cetățenilor", a declarat primarul Capitalei, citat în comunicat.
Totodată, potrivit autorităților municipale, cei doi primari au decis începerea procedurilor pentru perfectarea unui acord de colaborare între cele două capitale, privind colaborarea în mai multe domenii, dar mai ales pe probleme economice și administrative.

http://www.mediafax.ro/social/oprescu-vrea-sa-incheie-un-parteneriat-cu-uzinele-skoda.html?1688;3805949
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Ian 2009 12:41:44    Titlul subiectului: 104988

Bine ca ai precizat stirea corecta! Mai devreme pe alt topic era dezinformare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 256
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mar 27 Ian 2009 21:35:25    Titlul subiectului: 105033

ducu a scris:
Cele două trasee RATB sunt urmate de liniile tramvaielor 46... http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/837329/Tramvaiul-41-si-autobuzul-123-in-topul-talhariilor/


E o mica problema aici...tramvaiul 46 nu mai circula Rolling Eyes

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2009 11:43:47    Titlul subiectului: 105237

Un articol de pe site-ul iRealitatii despre un nou plan al primarului Oprescu in vederea reducerii zgomotului din capitala. Articolul face referiri si la RATB, avandu-se in vedere achizitionarea autobuzelor silentioase Question
Voi cita partile din articol referitoare la RATB, tot articolul este disponibil aici

Citat:
Oprescu vrea să reducă zgomotul pentru ca bucureștenii să nu fie stresați
Edilii Capitalei vor să reducă zgomotul pe motiv că, printre altele, acesta îi face pe oameni necomunicativi și închiși, mai puțin înțelegători și disponibili să-și ajute semenii, după cum se arată în Planul de acțiune pentru reducerea zgomotului ambiental în București.
........................................................................................................
In plus, municipalitatea va trebui să încurajeze utilizarea vehiculelor silențioase, în primul rând ale Regiei Autonome de Transport București. În acest scop, planul prevede ca regia de transport să cumpere autobuze silențioase, alimentate pe bază de hidrogen, iar vagoanele de tramvai să fie izolate fonic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Feb 2009 11:34:48    Titlul subiectului: 105672

Conform sondajului efectuat de catre RATB, majoritatea studentilor si elevilor fac blatul pe mijloaele de trnsport in comun. Articolul se gaseste aici

Citat:
Majoritatea elevilor și studenților din Capitală folosesc mijloace de transport fără bilet

Mai mult de 75% dintre elevii și studenții din Capitală au călătorit fără bilet sau abonament, iar peste 98% dintre aceștia fac acest lucru "foarte des", potrivit unui sondaj online destinat tinerilor și inițiat în decembrie 2008 pe site-ul Regiei Autonome de Transport București (RATB). "Sondajul este realizat de RATB tocmai pentru a avea mai multe informații despre modul în care călătoresc elevii și studenții, deoarece până în prezent Regia nu are astfel de date statistice, potrivit purtătorului de cuvânt al RATB", Mihai Vlădărău.
Până în prezent, la sondaj au răspuns aproximativ 1.500 de elevi și studenți, mai mult de o treime dintre aceștia declarând că folosesc mijloace de transport ale RATB și 44% dintre ei că folosesc RATB și metrou.
Abonamentele sunt folosite de 67% dintre elevii și studenții bucureșteni, în timp ce doar 18% călătoresc cu bilet. Potrivit sondajului, 76% dintre respondenți au călătorit fără abonament sau bilet măcar o dată.
Întrebați cât de des călătoresc cu mijloacele de transport în comun fără abonament, 98% dintre respondenți au declarat că practică acest lucru "foarte des". Majoritatea celor chestionați (70%) au vârste cuprinse între 18 și 25 de ani.


Am o rezerva referitor la acest articol. Daca lucrurile ar sta asa cum scrie acolo, atunci de ce in primele zile ale lunii se formeaza cozi de elevi/studenti la centrele care elibereaza abonamente ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ubu.roi



Data înscrierii: 15/Ian/2009
Ultima vizita: 11/Noi/2010
Mesaje: 21
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Feb 2009 23:02:26    Titlul subiectului: 105699

67% dintre elevi si studenti au abonament, 18% calatoresc cu bilete, deci raman 15% care presupunem ca o fac fraudulos. Dar mai sus scrie ca peste 75% din elevi si studenti calatoresc fara abonament! Apoi ultima fraza ne informeaza ca 98% din respondenti calatoresc "foarte des" fara bilet...

Bineinteles ca nu se poate pune nici o baza pe un articol scris in doi peri fara nici cea mai mica intelegere a cifrelor expuse.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 20:15:16    Titlul subiectului: 107022

In Jurnalul National de astazi a fost un reportaj despre suti care actioneaza in tramvaiul 5 si cred ca este valabil si pentru celelalte trasee aglomerate ale RATB http://www.jurnalul.ro/articole/145432/aviz-politistilor---cum-lucreaza-sutii-in-tramvaiul-5
Citat:
Aviz polițiștilor - Cum lucrează șuții în tramvaiul 5 Foarte mulți călători ne-au scris la redacție despre faptul că în tramvaiul 5 hoții se simt în largul lor 02/03/2009
de Razvan Barbulescu +a | -a Intersecția Ștefan cel Mare – Barbu Văcărescu, la 50 de metri de Inspecto­ratul General al Poliției, stația Tunari, ora 7:45, sensul spre Băneasa. Demență în stație, în trafic. Autoturismele merg pe șine, tramvaiul stă la rând, ca peste tot unde strada e îngustă și are doar două sensuri.



Jurnalul a avut dreptate / Gribenco, recunoscut
EXCLUSIV - Obiecte dispărute cu Elodia

Șuții, doi sau trei, când nu atacă în haită, au un dispecer. Nu bate la ochi, îmbrăcăminte și com­portament decent. Prospectează stația, evaluează expert populația, conduce discret operațiunea. Ajută bătrânii, le ia pulsul genților, îi evaluează, dă întâietate femeilor. Ca la incendiu. Are chiar farmec și pare singurul fără treabă din toată stația. Privirea îi alunecă neglijent de la un călător la altul. România e o țară liberă, dar mai ales sigură, conform declarațiilor lui Tobă, șeful Poliției Române.

Mă urc pe la ultima ușă, îmi asi­gur spatele și tașca. Am o oarecare experiență. Sunt un cetățean căruia i s-a tăiat de două ori tașca, la film pe Eminescu, și în tramvaiul 5, i s-a furat roata de rezervă, în Parcul Ioanid, și parbrizul Peugeot-ului parcat în fața casei. Aproape lipit de mine, unul pirpiriu, geacă alb-albastră, glugă trasă, nas turtit de boxer, privire decisă. Tipul cu farmec se apropie de el și-i aruncă într-o doară, să nu te prinzi că se cunosc: "Ai văzut, ăla de la mall e ga­bor… la Brașov". Văzuse în ziarul unuia așezat pe scaun: "Bătăușul de la Plaza e agent de poliție". Bo­xeurul: "Trebuie să facă ceva, le dă ăia o leafă".

Insul amabil pleacă de-a lungul vagonului, aer dezinteresat, mâini înfundate în pardesiu. După un mi­­nut îl urmează boxerul. La Billa, boxerul coboară cu geaca puțin umflată, ca un început de gravidie. Cu mâinile în buzunare ținea ceva sub geacă. Stația de la Porsche, intersecția cu Pipera. Tipul agreabil ajunge din nou în spatele tramvaiului. Tocmai urcaseră trei fete șoubiz, genul "fată, mă leși, mai gaaad, frate…". Una, geantă imitație Vuiton, vorbea fără virgulă, tramvaiul aflase că e din Pitești.

Băr­batul le privește într-o doară, face cu ochiul unui ins jigărit, neras, fes și geacă, ăla zâmbește într-o dungă că a înțeles, amabilul se întoarce și o ia din nou prin tramvai. Observând cum lucrează băieții, am socotit că trebuie să-mi schimb locul. Stația de la hotelurile lui Mitică Dragomir și Erbașu. Fata din Pitești coboară și, ajunsă pe trotuar, se pare că avea o revelație: își privea aiurită geanta. Jigăritul avea un aer mulțumit. La capăt, în Băneasa, amabilul și jigăritul schimbau idei și produse.

CUM TE APERI?
Stai cu spatele la geam, îți ții geanta (servieta, sacoșa, tașca) în față, dar nu prea strâns, să nu dai de bănuit că ai avea ceva de valoare. Acoperi cu mâinile părțile laterale, unde taie șuțul cu lama. Dacă nu-i atent îți taie venele, dar geanta scapă. Când îți dă unul târcoale, de regulă dispecerul, nu-l privești în ochi, ci puțin deasupra ochilor, ca pe câinii Huski, să nu se enerveze. Să nu priceapă că te-ai prins. Altfel îl scoți din sărite, te face pe față, și cu toate că suntem o țară sigură, iar Poliția controlează situația, pleci și bătut, și cu banii luați.

MAI MULȚI CIORDITORI
În vremuri de criză, iată că hoții ies la atac mai mult ca niciodată. O ciordeală, oricât de mică ar fi, nu strică. Mai un telefon mobil, mai o geacă, mai un bănuț. Și, cum toate sunt scumpe în aceste timpuri "de răs­triș­te", meseria de hoț nu mai e deloc atât de sim­plă. Trebuie să te ori­en­tezi bine, căci altfel ai putea să dai chix ochind un buzunar gol. Cu toate acestea, ciorditorii, fie ei mai mult sau mai puțin profesioniști, s-au în­mulțit ca ciupercile după ploaie. Potrivit statisticilor primite de la Poliția Capitalei, în 2009 nu­mă­rul acestora a crescut simțitor: în luna ianua­rie ne-au bântuit 879 de ciorditori. "În luna ianuarie 2008 au fost prinși de polițiști 776 de hoți, comparativ cu aceeași lu­nă a lui 2009, când nu­mă­rul acestora a crescut la 879", potrivit Poliției Capitalei. (M.R.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 20:25:42    Titlul subiectului: 107024

Articolul este si putin (mai mult) inflorit de cei de la Jurnalul. Nu neg existenta sutilor, dar cititorii articolului vor trage concluzia ca linia 5 este una dintre cele mai nesigure. Nu este asa, mai ales ca circul destul de des cu 5-ul, exista si aici probleme cu hotii de buzunare, dar acestia actioneaza mai mult pe linii unde circula autobuze sau troleibuze, unde sunt spatii mai inguste.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 20:56:14    Titlul subiectului: 107030

Or fi, eu vin si plec de la aerooportul Baneasa cu tramvaiul 5, nu am remarcat nimic aiurea si nici prea multi golani. Am mers la diverse ore. 5 nu este suficient de aglomerat ca sa permita hotilor de buzunare sa actioneze chiar asa in voie.
As remarca ami degraba ca sunt cam nespalate si ca uneori se parcheaza homeless-i in ele...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 27/Oct/2020
Mesaje: 893
Locație: Bacau

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2009 17:26:58    Titlul subiectului: 107504

Se pare ca incep sa se ia masuri in ceea ce priveste culoarele unice pentru mijloacele de transport in comun RATB.
Realitatea.net a scris:
Primul culoar unic RATB va funcționa pe linia tramvaiului 21
Primul culoar unic RATB, pe care vor circula numai mijloace ale regiei, va funcționa pe linia tramvaiului 21, a anunțat directorul Direcției Transporturi din Primăriei Capitalei, Ion Dedu.
Prin crearea acestui culoar unic se speră ca timpul de călătorie cu tramvaiul 21 să se reducă la jumătate.
Culoare unice vor apărea ulterior în Drumul Taberei. "Creșterea vitezei comerciale va reatrage călătorii spre RATB", consideră Dedu. Totodată RATB va achiziționa tramvaie cu podele joase, ceea ce va reduce timpul de urcare și coborâre din vehicule.
Municipalitatea vrea să termine până în 2012 modernizarea întregii infrastructurii de tramvai. Anul acesta vor începe lucrări pe șoseaua Pantelimon, șoseaua Iancului, bulevardul Liviu Rebreanu și bulevardul Aerogării.
Odată cu implementarea culorelor unice, va fi implemetat și sistemul de management al flotei RATB, a anunțat Dedu. Acesta înseamnă că deplasările vehiculelor RATB vor fi monitorizate cu ajutorul sistemelor GPS. Astfel, se va ști unde se află un vehicul la orice moment.
Tot pentru atragerea călătorilor spre a circula cu mijloacele de transport în comun, municipalitatea va moderniza stațiile RATB. Dedu a spus că se urmărește crearea de stații suficient de largi unde cetățenii să nu stea înghesuiți în așteptarea vehiculelor regiei.

http://www.realitatea.net/primul-culoar-unic-ratb-va-functiona-pe-linia-tramvaiului-21_471886.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2009 12:10:47    Titlul subiectului: 107556

Ce inseamna culoar unic? Rolling Eyes...
O prioritate ar trebui sa fie la tramvaie si calea de pe Bdul Muncii, care, dupa mine, este cea mai degradata dintre toate cele vechi.
Deasemenea, ce inseamna statii largi? Statiile sunt statii, adica pe trotuar.
Ar fi bine, tot pentru statii, sa se mareasca si dimensiunile alveolelor, precum si construirea, pe cat posibil, de cat mai multe alveole.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2009 12:17:21    Titlul subiectului: 107557

Ionescu a scris:
Ce inseamna culoar unic? Rolling Eyes...

Probabil ca linia se va separa de trafic dupa modelul lui 41. Nu stiu in ce fel o vor face, prin borduri sau mai simplu prin balize. Pentru a evita bataile de cap, mai bine o separau de la inceput (de cand s-a modernizat) de trafic. Un alt lucru interesant din articol este ca vom avea anul asta lucrari de modernizare pe Iancului si Sos. Pantelimon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2009 12:23:16    Titlul subiectului: 107558

Probabil cu gardulete sau stalpi mici?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 05/Sep/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2009 17:02:23    Titlul subiectului: 107570

Ionescu a scris:
Deasemenea, ce inseamna statii largi? Statiile sunt statii, adica pe trotuar

In tot articolul respectiv se vorbeste despre tramvaie astfel ca mai sus in loc de 'statii' ar fi trebuit sa se spuna 'refugii'.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 09 Apr 2009 11:12:05    Titlul subiectului: 109225

http://www.infonews.ro/art_135246_Social-Bucure%C5%9Ftenii_s-ar_putea_plimba_%C3%AEn_weekend_cu_tramvaie_de_epoc%C4%83.html

"Bucureștenii s-ar putea plimba în weekend cu tramvaie de epocă

Primăria Capitalei vrea să înființeze o linie turistică de transport care va
lega 17 puncte de interes din București.
Autobuzele “turistice” vor pleca din Piața Presei Libere, vor trece pe la Mănăstirea Cașin, Muzeul Antipa, Biserica Krețulescu, Piața Kogălniceanu, Piața Operei, Piața Parlamentului, vor întoarce la Piața Unirii și vor reveni la Piața Presei prin Piața Universității, Piața Romană, Piața Victoriei și Piața Charles de Gaulle. Mașinile vor opri în stațiile RATB existente, dar și în altele noi care vor fi înființate: Piața Victoriei - Muzeul Antipa, Calea Victoriei - Palatul CEC, Calea Victoriei - Biserica Krețulescu, Piața Charles de Gaulle.

Costul unui bilet pentru o zi va fi de 25 de lei pentru un adult, de 10 lei pentru persoanele cu vârste cuprinse între 7 și 14 ani, iar pentru copiii sub 7 ani călătoria este gratuită, potrivit unui proiect de hotărâre al Consiliului General al Municipiului București (CGMB). Linia va fi deservită de patru autobuze noi, care vor circula, la intervale de 25 de minute, între orele 9.00 și 20.00.

În plus, prin Capitală ar putea circula, în weekend tramvaie de epocă, acestea urmând să servească atât ca mijloc de transport, cât și de recreere, potrivit unui alt proiect de hotărâre al Consiliului General al Capitalei.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 27/Oct/2020
Mesaje: 893
Locație: Bacau

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2009 16:13:55    Titlul subiectului: 109269

Primul culoar unic de transport public din Capitală ar putea fi funcțional în trei zile
Realitatea.net a scris:
Primul culoar unic pentru transportul în comun, pe linia de tramvai 21, va fi funcțional peste trei zile, a declarat astăzi primarul Capitalei, Sorin Oprescu.
Directorii din municipalitate susțin, însă, că pe viitor crearea altor culoare unice va fi mai problematică. Astfel, șeful Direcției de Transport din Primărie, Ion Dedu, a spus că alte culoare unice pe liniile de autobuz vor fi dificil de realizat din cauza celor care parchează pe prima bandă de circulație.
Pe primul culoar unic, pe linia tramvaiului 21, au fost deja terminate lucrările la instalațiile de semaforizare care au fost puse la intersecții și treceri de pietoni, a declarat Ion Dedu. Acesta a precizat că mai urmează să fie delimitată clar linia de transport de restul șoselei.
Lipsa culoarelor unice face dificilă de realizat planificarea călătoriilor în București și scade, implicit, interesul cetățenilor pentru transportul public, au recunoscut directorii din primărie. Aceștia spun că bucureștenii nu vor fi interesați de transportul public dacă nu își pot planifica călătoriile, ceea ce înseamnă atât informarea călătorilor asupra duratei călătoriei și timpul în care mijloacele de transport ajung în stații, dar și respectarea graficelor de cursă de către mijloacele RATB.
Dincolo de culoarele unice, transportul public depinde și de prioritizarea mijloacelor de transport în comun în intersecții.
Tot legat de transportul public, Ion Dedu a precizat că în acest an vor fi create zece parcări la intersecțiile din Capitală. Acestea vor fi conectate la mijloacele de transport în comun, astfel încât cei care vin din afara Bucureștiului să nu mai intre cu mașina în oraș și să prefere transportul public.
Legat de locurile de parcare, directorul Direcției de Investiții din Primărie, Bogdan Hreapcă, a spus că peste trei ani, Bucureștiul va avea încă 7.500 de noi locuri de parcare în subteran funcționale, amenajate în opt zone. Alte parcări care se vor construi în următoarea perioadă sunt 21 de parcări supraterane, realizate din structuri metalice ușoare, a precizat Hreapcă.

http://www.realitatea.net/primul-culoar-unic-de-transport-public-din-capitala-ar-putea-fi-functional-in-trei-zile_493372.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 08:35:47    Titlul subiectului: 109311

Referitor la tramvaiele de epoca. Pe ce linie o sa circule acestea ?
Parerea mea este ca liniile cele mai potrivite ar fi tot 21 (merge o buna bucata din drum prin Bucurestiul vechi) sau 14, 56.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 25 Apr 2009 07:34:49    Titlul subiectului: 110025

Primul pas spre dubizare?

“Suntem de acord cu introducerea transportului pe timp de noapte, însă la un interval de o oră. Ne gândim să folosim microbuze, pentru că nu ar fi rentabil să introducem autobuze din cauză că sunt prea mari, iar călători nu vor fi foarte mulți”, ne-a declarat azi-dimineață directorul Regiei Autonome de Transport (RATB), Gheorghe Aron."

http://www.adevarul.ro/articole/bucuresti-autobuze-pe-timp-de-noapte-in-capitala.html

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Apr 2009 11:42:13    Titlul subiectului: 110038

Ca de obicei la noi se merge pe ideea ca un autobuz/trolibuz/tramvai trebuie sa fie plin sau arhiplin ca sa fie rentabil. In Montpellier (Franta) transportul de noapte era asigurat de autobuze, care veneau la intervale cuprinse intre 30 si 45 de minute (depinde de linie) si nu am vazut sa fie mai mult de 5-6 calatori in ele.

Au trecut aproape 2 saptamani de la articolul care facea referire la separarea caii de rulare a lui 21 pe Calea Mosilor si Colentina. Nici o miscare pana acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Mai 2009 07:27:15    Titlul subiectului: 110597

Se va infiinta o linie "turistica" ce va fi deservita de patru autobuze RATB. Articolul se gaseste aici
Citat:
Muzee și restaurante, pe linia turistică a Capitalei
În urma dezbaterii publice a proiectului privind înființarea unei linii turistice a Capitalei, primăria a anunțat că în traseul turistic care urmează să fie înființat sunt cuprinse monumente, muzee, parcuri, dar și restaurante cu specific românesc.
Linia, ce urmează să fie înființată, va fi deservită de patru autobuze ale RATB, care vor funcționa zilnic, între orele 9.00 și 20.00, la un interval de succedare de aproximativ 25 de minute.
Această linie va acoperi obiectivele situate pe un traseu care traversează Capitala pe axele nord-sud și est-vest și va avea ca reper un număr de 17 puncte zonale de interes turistic.
Printre obiectivele incluse în traseul liniei turistice se regăsesc:

-Casa Minovici (Muzeul Medieval),
-Fosta Gară Regală (Gara Băneasa),
-Parcul Herăstrău și Muzeul Satului,
-Palatul Elisabeta,
-Mănăstirea Cașin,
-Monumentul Fântâna Miorița,
-Muzeul Țăranului Român,
-Muzeul Național de Geologie,
-Muzeul "Grigore Antipa",
-Muzeul Ceramicii și Sticlei,
-Muzeul "George Enescu",
-Observatorul Astronomic,
-Casele Ion Ghica, Vernescu, Auschnit,
-Ateneul Român,
-Casa Poporului,
-Academia Română și Televiziunea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 23 Mai 2009 16:48:12    Titlul subiectului: 111378

Priviti cu cine are contract RATBul pentru furnizarea energiei electrice
Citat:
Troleibuzele si tramvaiele din Bucuresti vor fi alimentate cu energie electrica de catre o firma de apartament, cu datorii la buget. Furnizorul RATB are printre actionari o bunica de 75 de ani din localitatea simleu Silvaniei.

O firma de apartament cu datorii la buget, Transenergo, a castigat, conform anuntului publicat pe site-ul guvernamental de licitatii publice, un contract de furnizare a energiei electrice cu Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB), in valoare de 6,45 milioane lei, pentru intervalul aprilie-iunie 2009, in fata unor competitori importanti, printre care puternicul grup CEZ, relateaza NewsIn. Nu este pentru prima data cand firma respectiva, avand sediul intr-un birou din Hotelul Mariott, castiga un asemenea contract. si anul trecut RATB a cumparat 19.160 MWh de energie electrica pentru perioada iulie-septembrie de la Transenergo, cu 5,04 milioane lei, tot printr-o licitatie organizata de Bursa Romana de Marfuri; altadata insa, Regia a negociat direct cu Transenergo, sub pretextul unei situatii de urgenta. Reprezentantii RATB au declarat insa, pentru NewsIn, ca licitatia a fost organizata conform procedurilor legale, iar criteriul de atribuire a contractului a fost pretul cel mai scazut.



Transenergo, licentiata pentru furnizarea de energie electrica si gaze naturale, ii are printre actionari pe Rada Oprica (51%) si o femeie in varsta de 75 ani din simleu Silvaniei, Ileana Olah, care detine 41% din capitalul social, de 790.020 lei. Firma a avut un profit net de 1,49 milioane lei in 2007, dar are datorii la buget de 37,44 milioane lei si creante de 21,76 milioane lei, potrivit NewsIn. Firma sustine insa, pe propriul site internet, ca este "o organizatie dinamica, avand una dintre cele mai inalte rate de dezvoltare, inca din primele luni de la infiintare". Potrivit presei centrale, batrana care controleaza societatea este nascuta in 1934. Ea traieste intr-o casa modesta, in oraselul simleu Silvaniei din judetul Salaj, supravietuind din pensie si din banii trimisi de fiul sau de la Bucuresti, fara a avea habar ca este implicata in afaceri cu energie de zeci de milioane de euro.

Articolul este de aici http://www.romanialibera.ro/a154711/curent-de-la-bunica-pentru-tramvaiele-din-bucuresti.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 26/Oct/2020
Mesaje: 360
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Lun 15 Iun 2009 13:37:18    Titlul subiectului: 112440

Un articol privind dotarea Metrorex si RATB cu vehicule noi:
http://www.businessmagazin.ro/analize/transporturi/cine-se-lupta-pentru-metroul-bucurestean-4538438
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 2 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community