Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole de presa privind transportul in comun de suprafata
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Aug 2013 23:08:59    Titlul subiectului: 166808

Mai multe despre acest subiect, aici.

Citat:
Toți directorii RATB, demiși. Câmpurean:Trei dintre directori au fost numiți după ancheta Guvernului

Toți directorii Regiei Autonome de Transport București (RATB) au fost demiși. Decizia a fost luată vineri de Consiliul de Administrație, în urma unei anchete făcută de GUVERN, la inceputul anului. Multi dintre directori au fost angajati insa dupa aceasta ancheta. Si numarul mare de angajari in echipa de management facute de fostul director Adrian Campurean a deranjat, insa, in conditiile de neprofitabilitate a Regiei.
Toți directorii RATB au fost demiși, vineri, în urma unei decizii luate de Consiliul de Administrație. Decizia a fost luată în urma unei anchetei făcute de corpul de control al Guvernului.

Contactat de reporterii B365.ro, fostul director general al Regiei, Adrian Mihai Câmpurean, a declarat că, deși toți directorii RATB, cu excepția directorului general interimar Valeriu Bunea, au fost demiși, trei dintre directorii RATB nu au fost vizați de ancheta corpului de control, aceștia fiind numiți în funcție mult mai târziu.

”Dumnealor au contracte de muncă, în acest moment, nu au contracte de mandat, așa cum are directorul general și cred că nu e la fel de simplu să fie demiși. Dacă decizia s-a luat în baza raportului corpului de control e cel puțin bizară pentru că sunt cel puțin trei directori care nu au nicio treabă cu raportul corpului de control. E vorba de directorul tehnic, care a fost angajat după ce corpul de control a plecat din Regie, directorul comercial nu deținea funcția de director la vremea respectivă, directorul uzinei - domnul Badea - care este un specialist, nu este vizat de raportul corpului de control. Dumnealui (n.r. - Badea) a devenit director executiv în urma modificărilor organigramei în timpul mandatului meu, deci uzina a devenit direcție ulterior, ea era în subordinea direcției tehnice, ceea ce la vremea respectivă mie mi s-a părut că nu e corect, având în vedere că la uzina are 1.100 de oameni și se justifica să fie o direcție aparte, fără să mai vorbim de importanța pe care uzina o are atât în ceea ce privește reparațiile, cât și în ceea ce privește producția de tramvaie. Atunci nu cred că directorul uzinei poate fi vizat de această anchetă”, a declarat Adrian Mihai Câmpurean, pentru B365.ro.

De asemenea, potrivit aceleiași decizii, toți șefii de departamente și servicii de la RATB vor fi demiși. Astfel peste 260 de angajați vor fi disponibilizați, au declarat surse din interiorul RATB, pentru B365.ro.

Regia Autonomă de Transport București va avea o nouă organigramă.

"Decizia aparține în totalitate membrilor Consiliului de Admirație. Pentru noi este important ca numirile să nu să facă pe criterii politice. În momentul de față avem un director interimar din interiorul RATB. În ultimele opt luni s-au angajat peste 270 de persoane, au fost și multe posturi de directori", a spus Mircea Ionescu, lider sindical RATB, în direct la Realitatea TV.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 24 Sep 2013 22:56:04    Titlul subiectului: 167408

Aseara ma intorceam din Centrul Vechi si m-a intrigat prezenta unor stalpisori pe Splaiul Independentei... acum am dat si de "explicatie": un nou experiment marca Primaria Capitalei care se "candeste" la cetateni...
Toata lumea civilizata aplica cu succes metoda benzilor speciale pentru transportul public, masura e asadar verificata si paraverificata, da' desteptii astia din Primaria Bucuresti cica trebuie s-o "experimenteze", pe sistemul "Hai sa incercam si noi sa vedem daca e bine ce face prostii aia din lumea civilizata" ...

Oare astia de sunt, cica "alesi" sau numiti in diverse functii de decizie, de ce nu dau teste de inteligenta la numirea pe posturi?!? Multi prezinta simptome ca le curg balele de prosti ce sunt! Ce "exeperiment" e asta, ca ideea e viabila, poate vor sa vada daca sunt EI in stare s-o aplice!

http://www.click.ro/news/bucuresti/banda-ratb-Splaiul_Independentei-capitala_0_1693630730.html

"Bandă specială pentru RATB pe Splaiul Independenței

Marți 24 Septembrie 2013

Banda specială e păzită deocamdată de un polițist

Adrian Popescu

Experiment în centrul Capitalei. Pentru a evita blocajele din cea mai aglomerată zonă a orașului, autoritățile au decis să delimiteze o bandă specială pentru autobuze pe Splaiul Independenței.

Separată cu stâlpișori de restul străzii, prioritatea oferită mijloacelor de transport ale RATB începe de la intersecția dintre Splaiul Independenței și Strada Șelari și se termină la intersecția arterei cu Calea Victoriei.

„Este vorba de un experiment care va dura până la sfârșitul anului și în funcție de succesul său vom introduce măsura și în alte zone", a declarat Carmen Dincă, purtătorul de cuvânt al Administrației Străzilor. Ieri, în prima zi de aplicare a noii măsuri de reglementare a circulației în apropiere de intersecția cu Strada Șelari, staționa un echipaj al Poliției Locale a Municipiului București, care dirija traficul auto pe banda destinată autoturismelor, astfel încât banda pentru autobuzele RATB să nu fie aglomerată de ceilalți participanți la trafic.

Vehiculele regiei care circulă pe acest tronson și care beneficiază de banda specială sunt cele de pe liniile 104, 123, 124 și 385."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 29 Sep 2013 20:01:23    Titlul subiectului: 167500

Greva RATB-ului+Metrorex anuntata pentru maine, a fost amanata pe 14 octombrie. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Greva generala la metrou si RATB, amanata pentru 14 octombrie

Greva generala la metrou si RATB anuntata pentru 30 septembrie a fost amanata pana pe 14 octombrie, pentru a putea continua negocierile cu echipa guvernamentala, a anuntat, joi, presedintele Unitatii Sindicatului Liber Metrou (USLM).

"Ca urmare a negocierilor incepute pe data de 18 septembrie, intre reprezentantii Federatiei din Trasporturi, Transloc si Servicii Publice ᅡATU - Romaniaᅡ si echipa guvernamentala, dar in primul rand din respect pentru cei peste 700.000 de calatori care folosesc zi de zi metroul bucurestean, greva propriu-zisa de la metrou anuntata pentru data de 30 septembrie 2013 se va amana pana pe data de 14 octombrie 2013. In acest timp negocierile vor continua si speram ca se vor gasi si solutii", a spus Ion Radoi, citat intr-un comunicat de presa, potrivit Mediafax.

Liderul sindical a precizat ca si greva de solidaritate de la RATB a fost amanata tot pana in 14 octombrie.

Sindicalistii Metrorex l-au abordat pe premierul Victor Ponta, miercuri, pe santierul Magistralei 5, si i-au solicitat sa ii primeasca la Guvern pentru a discuta despre indexarea salariilor, spunandu-i ca nu dispune de toate datele si ca ii vor prezenta ei situatia corecta.

Ponta a aratat ca declansarea grevei la metrou nu ar fi un gest corect si de bun-simt, in conditiile in care Metrorex beneficiaza de subventii de la buget, respectiv din incasarile stranse de la toti romanii, nu doar de la bucuresteni.

"Evident ca imi doresc sa nu existe greva la metrou. Noi dam in fiecare an subventie la metrou din banii tuturor cetatenilor Romaniei, si cel din Salaj, si cel din Botosani plateste pentru metrou, asa incat asta ar mai lipsi acum, sa avem si o greva. Cred ca nu ar fi corect si de bun-simt", a spus Ponta.

El a precizat ca ministrul Transporturilor si ministrul delegat pentru Buget vor continua dialogul cu sindicatele.

Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, declara, in 20 septembrie, ca a avut o discutie cu reprezentantii Metrorex pe subiectul protestului organizat in Capitala si a estimat ca se va stinge conflictul in urma negocierilor purtate cu Ministerul de Finante.

Manescu a precizat ca in situatia in care protestul de la metrou va avea loc, se vor gandi "masuri alternative" de deplasare pentru bucuresteni pentru perioada intreruperii circulatiei cu metroul.

Sindicalistii anuntau in 4 septembrie ca daca revendicarile lor nu vor fi rezolvate, in 30 septembrie vor opri lucru pe termen nelimitat, atat la metrou, cat si la RATB.

Acestia cer modificarea legislatiei sociale in vigoare si reclama imposibilitatea negocierii contractelor colective de munca, fondul de salarii fiind blocat la nivelul anului 2008.

In 17 septembrie, angajatii de la metrou au fost in greva de avertisment, activitatea fiind oprita intre orele 04.00 si 06.00.

La o zi dupa greva de avertisment de la metrou, peste 3.000 de sindicalisti au participat la un miting la sediul Guvernului si la un mars pana in Piata Constitutiei.

Presedintele Federatiei Sindicatelor din Transporturi, Transloc si Servicii Publice "ATU - Romania", Ion Radoi, declara, la protestul din centrul Capitalei, ca Victor Ponta este "cel mai indiferent si arogant prim-ministru cu sindicatele din 1990", pentru ca a primit 11 scrisori privind situatia transportatorilor si nu a raspuns la niciuna.

Guvernul va relua dialogul cu sindicalistii de la Metrorex si va incerca sa rezolve acele revendicari care pot fi acceptate, dar nu va mai fi de acord ca toate afacerile metroului sa fie intermediate de firma sindicatului, spunea atunci premierul Victor Ponta.

"Ei voi salarii mai mari, noi platim 800 de milioane subventii de la toti cetatenii Romaniei pentru metrou. Ce se poate face, facem, dar in acelasi timp nu se mai pot face toate afacerile metroului prin firma-sindicat. Asta nu se mai poate si, daca asta e supararea, pe asta nu o putem indrepta. Firma sindicatului care intermediaza toate activitatile metroului, asta nu se mai poate. Sa le spuneti si din partea mea, eu le-am spus direct, s-au suparat pe mine, sa se supere si pe dumneavoastra, dar cred ca trebuie sa punem punct", le-a spus Ponta ministrilor in sedinta de Guvern din 18 septembrie.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Oct 2013 08:21:51    Titlul subiectului: 167672

Catalin Ghita a scris:
Aseara ma intorceam din Centrul Vechi si m-a intrigat prezenta unor stalpisori pe Splaiul Independentei...

Sa vedem cu arata banda speciala RATB, de pe Splaiul Independentei. O folosesc atat autobuzele cat si taximetristii. Din pacate nu este decat pe sensul spre Eroilor, pe celalalt sens nu este. Politistii sunt amplasati la capetele culoareului unic, atat la intersectia dintre Splai si str. Selari cat si in celalalt capat, la intersectia dintre Splai si Calea Victoriei. O mica oaza de "normalitate" as spune eu, cu mentiunea ca in Budapesta de exemplu nu e nevoie de stalpisori ca sa separe benzile, acolo este un argument mult mai convingator pentru soferi si anume........amenzile.



Bucuresti 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.28 kb
 Vizualizat:  de 6366 ori

Bucuresti 009.jpg



Bucuresti 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.5 kb
 Vizualizat:  de 6366 ori

Bucuresti 010.jpg



Bucuresti 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.97 kb
 Vizualizat:  de 6366 ori

Bucuresti 011.jpg



Bucuresti 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.08 kb
 Vizualizat:  de 6366 ori

Bucuresti 012.jpg



Bucuresti 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.27 kb
 Vizualizat:  de 6366 ori

Bucuresti 013.jpg



Bucuresti 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.98 kb
 Vizualizat:  de 6366 ori

Bucuresti 014.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Noi 2013 09:36:49    Titlul subiectului: 168633

Se scot la concurs posturi de director la RATB. Articolul se gaseste aici.
E cineva interesat ? Twisted Evil

Citat:
RATB organizează concurs pentru 8 posturi de directori, inclusiv director general

Regia Autonomă de Transport București a anunțat public că organizează concurs pentru 8 posturi de directori. Selecția este valabilă inclusiv pentru postul de director general. Candidații interesați mai au la dispoziție aproximativ două săptămâni pentru depunerea dosarelor.

Consiliul de Administrație al Regiei Autonome de Transport București organizează, prin Comisia de selecție desemnată prin Hotărârea C.A. nr. 18 din data de 30.08.2013, la sediul Regiei Autonome de Transport București din B-dul Dinicu Golescu nr. 1, Sector 1, București, evaluarea/selecția prealabilă a directorului general și a directorilor executivi în cadrul RATB, potrivit anunțului public al Regiei din 23 octombrie 2013.

Potrivit actualului director general al RATB, Valeriu Bunea, selecția directorilor Regiei va fi făcută de persoane desemnate de cinci Consiliul de Administrație. "Noii directori vor fi aleși de cinci persoane, din afara Regiei, specializate în managementul resurselor umane, și, din câte am înțeles eu, cel puțin trei sunt din Ministerul Muncii", a declarat Bunea, pentru B365.ro.

Întrebat de reporterii B365.ro dacă va mai candida pentru postul de director general la RATB, Valeriu Bunea a precizat că încă nu a luat o decizie în acest sens, "din motive pur personale", dar că mai are timp să se hotărască.

"Selecția vizează ocuparea unui număr de 8 posturi de directori: un post de Director General, un post de Director Financiar - Contabilitate, un post de Director Mentenanță și Administrare Sisteme, un post de Director Achiziții și Marketing, un post de Director Administrativ și Asistență Socială, un post de Director Întreținere Sisteme Energetice și Cale Rulare, un post de Director Programare și Siguranța Circulației, și un post de Director Uzină de Reparații.

Evaluarea/selecția prealabilă se organizează în condițiile respectării prevederilor O.U.G. nr. 109/30.11.2011 - privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.

Procedura de evaluare/selecție prealabilă cuprinde două etape:

- Etapa I – selecția dosarelor;

- Etapa II – interviu, pentru candidații declarați "admis" după etapa I.

Interviul se va susține în limba română și va consta în prezentarea unui « Plan de măsuri și eficientizare a activităților specifice postului din cadrul direcției pentru care candidează. »

Criteriile de selecție sunt:

1. capacitatea manageriala/viziune, misiune, obiective pe termen scurt, mediu și lung;

2. abilități de comunicare;

3. capacitate de analiză și sinteză;

4. motivația candidatului;

Pentru postul de director general

Condiții de participare:

- cunoaștere a limbii române, scris și vorbit;

- experiență în administrarea/managementul unor regii autonome sau societăți comerciale profitabile, din domeniul de activitate al RATB, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat;

- studii superioare;

- domiciliu stabil/rezidență în România;

- capacitate deplină de exercițiu;

- nu intră sub incidența Art. 6 și Art. 7 din O.U.G. 109 din 30.11. 2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;

- nu face parte din rândul funcționarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare sau al altor instituții publice.

Dosarul de participare trebuie să conțină obligatoriu:

1. Scrisoare de intenție;

2. Curriculum Vitae (model european conform H.G. 1021/2004);

3. Copie de pe actul de identitate;

4. Copii de pe documentele care atestă educația și pregătirea profesională (diploma de licență, master, doctorat și alte cursuri de specializare/perfecționare);

5. Documente/adeverință în original din care să rezulte experiența în administrarea/managementul unor regii autonome sau societăți comerciale profitabile din domeniul de activitate al regiei autonome, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat;

6. Cazier judiciar;

7. Adeverință medicală din care să rezulte capacitatea deplină de exercițiu;

8. Copie de pe carnetul de muncă și extras REVISAL sau adeverință, după caz;

9. Declarație notarială pe propria răspundere din care să rezulte că, în perioada în care a ocupat o funcție de administrare/management în cadrul unei regii sau societăți comerciale din domeniul de activitate al regiei autonome, aceasta a înregistrat profit cel puțin pe parcursul unui exercițiu financiar;

10. Declarație notarială pe propria răspundere dată în conformitate cu prevederile art. 6 și 7 din O.U.G. 109/30.11.2011 – privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice și ale art. 292 din Codul Penal privind falsul în declarații;

11. Declarație notarială pe propia răspundere din care să rezulte îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 5 alin. 2) lit. (c) din O.U.G. 109/30.11.2011- privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice din care să rezulte că persoana participantă la procedura de evaluare/selecție prealabilă nu este funcționar public, nu face parte din alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare sau al altor instituții publice.

Pentru posturile de Director Financiar - Contabilitate, Director Mentenanță și Administrare Sisteme, Director Achiziții și Marketing, Director Administrativ și Așistență Socială, Director Întreținere Sisteme Energetice și Cale Rulare, Director Programare și Siguranța Circulației și pentru postul de Director Uzina de Reparații sunt următoarele condiții de participare:

- cunoaștere a limbii române, scris și vorbit;

- experiență în administrarea/managementul unor regii autonome sau societăți comerciale profitabile, din domeniul de activitate al RATB, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat;

- studii superioare de lungă durată/de preferat în domeniu;

- domiciliu stabil/rezidența în România;

- capacitate deplină de exercițiu;

- nu intră sub incidența Art. 6 și Art. 7 din O.U.G. 109 din 30.11. 2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.

Dosarul de participare trebuie să conțină obligatoriu:

1. Scrisoare de intenție;

2. Curriculum Vitae (model european conform H.G. 1021/2004);

3. Copie de pe actul de identitate;

4. Copii de pe documentele care atestă educația și pregătirea profesională (diploma de licență, master, doctorat și alte cursuri de specializare);

5. Documente/adeverință în original din care să rezulte că are experiență de cel puțin 5 ani în domeniul de activitate al regiei autonome și/sau în activitatea de administrare de societăți comerciale ori regii autonome;

6. Cazier judiciar;

7. Adeverință medicală din care să rezulte capacitatea deplină de exercițiu;

8. Copie de pe carnetul de muncă și extras REVISAL sau adeverință, după caz;

9. Declarație notarială pe propia răspundere dată în conformitate cu prevederile art. 6 și 7 din O.U.G. 109/30.11.2011 – privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice și ale art. 292 din Codul Penal privind falsul în declarații.

Copiile actelor din dosarul de participare se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei, sau în copii legalizate.

Dosarele de participare se depun până la data de 22.11.2013, ora 15:00, la sediul Regiei Autonome de Transport București, aflat în B-dul Dinicu Golescu nr. 1, sector 1, etajul 6, Secretariat Consiliu de Administrație - Secretariatul Comisiei de evaluare/selecție prealabilă în vederea numirii directorului general și a directorilor executivi în cadrul RATB. Acestea vor fi prezentate în plic închis și sigilat, pe care va fi menționat numărul de înregistrare, data și ora depunerii.

Plicul va avea menționat „Candidatura pentru funcția de Director ........." în cadrul RATB.

Candidații care, conform prevederilor legale, au fost declarați "admis" după etapa I – Selecția dosarelor, vor fi anunțați cu privire la data, locul și ora la care va avea loc etapa II – interviu, de către Secretariatul Comisiei de selecție la numărul de telefon precizat în Curriculum Vitae", se precizează în anunțul Regiei.

În septembrie au fost făcute modificări majore în conducerea RATB, în urma demiterii tuturor directorilor RATB, decizie luată de Consiliul de Administrație, pe 30 august, după ancheta făcută de Corpul de Control al Guvernului. În prezent, la conducerea Regiei Autonome de Transport București sunt următoarele persoane:

- Valeriu Bunea - director general

- Adrian Mihail - director Programare și Siguranța Circulației

- Adrian Dragnea - director Mentenanță și Administrare Sisteme

- Adrian Teodorescu - director Achiziții și Marketing

- Mariana Duță - director Financiar Contabilitate

- Ion Rodeanu - director de Întreținere Sisteme Energetice și Cale de Rulare

- Ileana Savu - director Administrativ și Asistență Socială

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 07 Noi 2013 09:43:02    Titlul subiectului: 168635

Cat o fi taxa privata de "inscriere" ?!? Twisted Evil
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Noi 2013 09:45:03    Titlul subiectului: 168636

In functie de "nevoile" partidului Twisted Evil
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Noi 2013 21:05:07    Titlul subiectului: 168853

Conform celor de la Capital.ro, RATB are probleme financiare. Nu exista bani suficienti ca sa se asigure mentenanta autobuzelor Mercedes, motiv pentru care 100 sunt trase pe dreapta. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Se caută ”manager privat” pentru RATB. 100 de autobuze Mercedes ”trase pe dreapta”

Regia Autonomă de Transport București (RATB) se află într-un ”amplu proces de restructurare”, purtându-se discuții pentru transformarea ei în societate comercială.
În același timp, potrivit unor surse din interiorul companiei, ”s-a schimbat organigrama și se caută manageri profesioniști din mediul privat”. Astfel, ”poate se va schimba situația RATB” și se vor găsi bani pentru investiții.

În prezent, peste 100 de autobuze Mercedes, din cele 1.000 deținute de RATB, nu mai sunt folosite din cauza lipsei fondurilor pentru reparații. Nu sunt bani. Iar de creșterea subvențiilor nici nu poate fi vorba. Am avut cereri pentru suplimentarea numărului de curse pe unele rute, însă nu le putem onora. Cel puțin, nu în acest moment”, spun aceleași surse.
Altfel, potrivit lor, acciza de 7 eurocenți care va fi introdusă de anul viitor pentru fiecare litru de carburant vândut se va transforma în cheltuieli mari pentru regie. Practic, va fi o creștere de 1,2 milioane de euro a cheltuielilor, echivalentul a șase autobuze noi.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Noi 2013 00:54:31    Titlul subiectului: 168860

Nu numai la autobuze este greu si la troleibuze este la fel.
Dar ce te faci cu privatizarea, pe de-o parte este buna dar in cazul angajatilor mai in varsta (ex: tatal meu), nu se prevede un viitor tocmai roz Evil or Very Mad .
Dar se pare ca nu conteaza mult angajatii Sad Crying or Very sad , pacat pentru ca am stat de vorba cu foarte multi dintre colegii tatalui meu(de la electricieni si mecanici pana la maistri) si pot spune ca sunt cu adevarat profesionisti in ceea ce fac si ca sa intreti un troleibuz este greu daca nu ai mai avut de aface cu ele
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2017
Mesaje: 608
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Noi 2013 01:21:33    Titlul subiectului: 168861

Foarte bine, sa aduca DAC-urile articulate inapoi, ca tare bune erau la numarul de calatori din prezent...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Noi 2013 10:02:35    Titlul subiectului: 168868

Mai multe detalii despre numarul de troleibuze se poate ? Cate stau pe bara ? Ce probleme tehnice au ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Noi 2013 14:49:38    Titlul subiectului: 168872

Pai daca RATB nu mai are bani de nici unele ce este de facut? Ori sa primeasca bani de la guvern, ca asa s-a laudat Ponta, ca Opreascu va fi un primar cu sustinere puternica de la Guvern...
Ori privatizarea, care ar aduce beneficii pe viitor, dar ar crea probleme, angajatilor curenti.
Inteleg ca nu sunt bani pentru mentinerea masinilor. Pai, nu au contract cu vreo firma de service? Majoritatea operatorilor detransport pe care ii cunosc, ori au service-ul propriu, ori fac ceea ce se cheama outsourcing, adica contracteaza pe altii care se le presteze anumite servicii. Pentru ca problema se pune cam asa: ori ai un service ca lumea in interior, cu angajati noi care sa se priceapa la vehiculele secolului 21, ori ii chemi pe altii. DAca RATB nu are nici o varianta de service este foarte grav!
Vad ca in alte orase, e.g., Cluj, Ploiesti, va urma Brasov, regiile astea s-au facut societati comerciale. Ma gandesc ca astfel si RATB ar avea mai multe optiuni.
Mai este o problema pe care nu inteleg de ce nu vor sa o rezolve. Sunt o gramada de fonduri neaccesate la UE, partial platite de Romania insasi. De ce Dumnezeu, nu pun niste oameni sa scrie niste proiecte beton pe transport si sa ia bani din-astia? La ce or tine toata functionarimea aia? La ce altceva este buna decat la tocat bani? Foarte bine, vor sa traga si pentru ei, pot sa o faca mai artistic si din proiectele astea. De ce nu se face asta? Frica de munca, de pus mintea la contributie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Noi 2013 18:26:47    Titlul subiectului: 168882

Concret, garantiile pentru autobuzele Citaro au expirat. Iar acum, reparatiile costa Laughing
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Noi 2013 18:55:15    Titlul subiectului: 168888

Eu pot sa imi dau cu prezisul la ce s-ar putea intampla. Vor fi reduceri de curse si parca vad ca primele megataieri, cand or ramine fara suficiente masini la traseu, se vor face de la aeroport si noaptea...
Sper si eu totusi ca cineva din structurile de conducere are o solutie, apropos de postarea mea anterioara. O gasi niste bani si pe cineva sa repare masinile acelea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Ian 2014 13:30:28    Titlul subiectului: 170772

Un articol despre noua conducere RATB. Acesta se gaseste, aici. Concluziile le trageti voi.


Citat:
RATB are o nouă conducere. Noul director general, patron de firmă pe pierdere

RATB are în sfârșit o nouă conducere, după luni întregi de provizorat.
În baza rezultatelor finale ale procedurii de evaluare/selecție a candidaților pentru numirea directorului general și a directorilor executivi în cadrul Regiei Autonome de Transport București, Consiliul de Administrație al Regiei a hotărât, în sedința din data de 21.01.2014, validarea directorilor nominalizați de Comisia de evaluare/selecție, astfel:

1. Doman Daniel Florentin - Director General

2. Bunea Valeriu - Director Programare și Siguranța Circulației

3. Duță Mariana - Director Financiar–Contabilitate

4. Dragnea Adrian - Director Mentenanță și Administrare Sisteme

5. Alecsandrescu Constantin - Director Achiziții și Marketing

6. Savu Ileana - Director Administrativ și Asistență Socială

7. Cazan Gheorghe - Director Uzina de Reparații

Având în vedere că, în urma procedurii de evaluare/selecție a candidaților pentru postul de Director Întreținere Sisteme Energetice și Cale de Rulare, niciunul dintre participanți nu a îndeplinit punctajul stabilit de Comisia de evaluare/selecție, Consiliul de Administrație al RATB a hotărât organizarea unui nou concurs pentru această funcție. Până la desemnarea noului director, interimatul va fi asigurat de domnul Doman Daniel Florentin, Director General, prin preluare de atribuții.

Doman Daniel Florentin a condus, anterior, firma AMACREDA CONSTRUCT SRL, la care este și acționar unic, cu domeniul de activitate Fabricarea de articole confecționate din textile. Doman Daniel Florentin are 46 de ani și s-a născut la Medgidia, în județul Constanța. El a câștigat cel mai mare punctaj la concursul organizat pentru conducerea RATB.

În 2010, firma condusă de Doman Daniel Florentin înregistra o pierdere de 12.164 lei, conform Ministerului Finanțelor. În 2011, firma figura cu datorii de 78725 lei. În 2009, firma avea o pierdere de 34622 lei.

Reamintim că noua conducere a Regiei are de gestionat o situație explozivă, cu pierderi majore și cu angajați îngrijorați de posibila pierdere a locurilor de muncă, dar și de condițiile de lucru neconforme.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Joi 30 Ian 2014 01:21:42    Titlul subiectului: 170793

Marti seara, liniile 44 si 24 au fost blocate de o masina parcata. In cursul discutiilor cu vatmanii, baieti tineri si foarte de treaba, am ajuns si la discutii legate de noua conducere (mai ales ca mai aparusera cativa angajati RATB). Toti pareau foarte multumiti de acest Doman, spunand ca s-a ridicat dintre ei. Acum, care o fi adevarul... doar Doman il poate stie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Feb 2014 22:40:23    Titlul subiectului: 170982

Un articol despre salariile soferilor RATB. Acesta se gaseste aici.

Citat:
Cel mai bine plătit șofer de autobuz din România

Un șofer al Regiei Autonome de Transport București (RATB) poate câștiga un salariu de aproape trei ori mai mare față de salariul mediu din România, potrivit datelor publicate pe siteul regiei.
Cel mai bine plătit șofer al RATB primește lunar un salariu net de 3.507 lei și bonuri de masă în valoare de 93 de lei. Cele mai multe salarii au valori cuprinse între 2.200 și 2.800 de lei, la care se adaugă tichete de masă de 200 de lei, conform celor mai recente date disponibile.
RATB a cheltuit pe salarii 366 de milioane de lei (peste 80 mil. euro) în 2012. În plus, 110 milioane de lei (25 mil. euro) s-au îndreptat către alte cheltuieli de personal, iar 19,5 milioane de lei (4 mil. euro) pe tichetele de masă.
RATB are un total de 10.910 angajați, dintre care 6.000 sunt șoferi în depouri și autobaze, 1.000 lucrează în reparații, iar 1.800 în structuri subordonate directorului general.
Regia a avut anul trecut venituri de 902 milioane de lei și deține 516 tramvaie, 297 de troleibuze și 1.148 de autobuze.
Potrivit liderului sindicaliștilor RATB, Vasile Petrariu, anul acesta regia se află într-o "situație fără precedent, pentru că peste 3.500 de oameni trebuie dați afară până la sfârșitul anului pentru ca regia să funcționeze".

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 1794
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Feb 2014 00:49:24    Titlul subiectului: 170984

Cate tramvaie ? 516 ? Imposibil, cred ca sunt vreo 200 in total.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
doru



Data înscrierii: 15/Dec/2008
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 10
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Feb 2014 11:53:11    Titlul subiectului: 170986

Avem cam asa :
V3A-93- toate variantele de modernizare inclusiv ch-ppc: 370
Bucur LF: 11 bucati ( + 2 in constructie)
V2A-T( cele albastre de la militari) : 11 bucati inclusiv 3001 3002 3003
Tatra T4R : 18 solo si 30 cuplate
Facand un calcul simplu avem un parc de 470 tramvaie din care cel putin 70-80 sunt imobilizate cu diverse probleme!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 08 Feb 2014 17:13:46    Titlul subiectului: 170995

120 milioane de euro disparuti de la RATB:

http://www.evz.ro/detalii/stiri/au-disparut-120-de-milioane-de-euro-de-la-ratb-1081260.html

Ev Z a scris:
Regia care asigură transportul suprateran în Capitală este în colaps financiar. Săptămâna viitoare se va înfi ința o comisie de anchetă. Reprezentanții Primăriei Capitalei au explicat, pentru EVZ, cum s-a ajuns în această situație.

Cu toate că autobuzele sunt pline de călători, se încasează zeci de mii de euro din publicitate și Municipalitatea subvenționează transportul cu autobuzul sau tramvaiul cu 440 de milioane de lei anual (55%), RATB este în faliment. Potrivit datelor financiare făcute publice de ANAF, Regia a ajuns să fie cel mai mare datornic la stat: are restanțe de aproximativ 120 de milioane de euro și este în executare silită.

Mai mult, conturile sunt blocate și există riscul ca mijloacele de transport să fie trase pe dreapta, pentru că nu mai sunt bani de întreținere. Edilul-șef al Capitalei, Sorin Oprescu, dă vina pe cei care au condus Regia în anii trecuți și spune că nu mai dă niciun leu până când cineva nu răspunde de banii cheltuiți aiurea și pentru neplata datoriilor către ANAF. La Regie are loc, de mai bine de un an, o adevărată bătălie politică între Marian Vanghelie (sectorul 5) și Robert Negoiță (sectorul 3) pentru numirea directorilor, după ce USL și-a împărțit Regiile: PSD - RATB și PNL- RADET

Articolul este mai lung, merita citit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Feb 2014 03:03:52    Titlul subiectului: 171007

Despre asta voiam sa pun si eu un pasaj de pe Hotnews. Aia cu autobuze mai putine in statii, e relativa. Eu am inteles ca sunt 1000 de autobuze si ca vreo 10% sunt pe dreapta. zilnic ies din cate stiu io in jur de 850 masini, deci inca sunt pe linia de plutire.
Articolul vrea sa zica despre managementul de jaf care probabil are loc acolo. Pacat de initiativele unor oameni de treaba de pe-acolo, care sunt stirbiti de mizeria de acolo.
In plus, ce sa zic: votati Sorinel Oprescu, dati-i mandat pe viata, vba lui Iliescu... Asa cum pune pe butuci Bucurestii, asa va dezintegra si RATB. Nu am auzit de la omul asta o idee viabila referitoare la transportul public de suprafata. Am mai zis si mai repet: astuia vreti voi sa i se dea Metroul pe mana? Ce-l opreste sa conduca metroul spre acelasi dezastru iminent de la RATB? Votati socialism si 7.4 milioane si nationalism comunism, despre ce destepti suntem! Nu suntem!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
demonseye



Data înscrierii: 15/Aug/2012
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 25
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Feb 2014 10:05:41    Titlul subiectului: 171010

Si eu cred ca Oprescu habar nu are sa conduca un oras, cu toate marile lui probleme legate de transport, infrastructura si restul. O fi el bun in meseria lui, dar ca primar n-am vazut nimic realizat la initativa lui. Eventual se impauneaza cu ce au inceput altii si s-a terminat sub mandatul lui. Oricat de blamat a fost Videanu cu bordurile lui si celelalte, macar un lucru am vazut in mandatul lui: a adus 1000 de autobuze si 200 de troleibuze noi (peste care au trecut anii si indiferenta unora). Ce a facut Oprescu pentru transportul public? Un zero barat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Feb 2014 00:50:27    Titlul subiectului: 171017

Nu stiu daca RATB a mai trecut prin asa situatie dezastorasa dpdv financiar, dupa revolutie, cum este acum. Un lucru este sigur, daca nu se mai da subventia, asa cum scrie in articol, vom merge cu bicicleta, pe jos sau cu metroul.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 10 Feb 2014 20:08:11    Titlul subiectului: 171032

Offf cum suntem noi atotcunoscatori ce-au facut predecesori doctorului???Au adus 1000 de stele de care si-au batut si ei joc,au pus niste cioflingari la sefia regiei-prea cunoscutul Crit va spune ceva-care efectiv au devalizat regia,normal ca acum s-a ajuns la fundul sacului si normal ca cel care conduce acum Bucurestiul (pe care personal nu-l mai simpatizez de mult dar alternativa nu avem)este vinovat de tot jaful din RATB.Angajatii RATB se plang ca vor fi dati afara pai la ce salarii sunt acolo normal ca se plang,dar nu se gandesc la alte solutii constructive.Poate o mica diminuare a salariilor ar fi o solutie sa nu mai castige 3000 de lei(banii care o foarte mare parte a romanilor doar o viseaza ca o vor castiga vreodata)si sa castige cel mult 2500 de lei!!Dar daca te bagi la banii lor vor incepe sa urle sindicatele ca din gaura de sarpe.Si apropo de articolul din "Foaia portocalie"(EVZ Twisted Evil ) oare unde erau ziaristi lu' Peste cand RATB-ul era condus de adevaratul gropar Adrian Crit!?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Feb 2014 23:32:46    Titlul subiectului: 171046

Probabil RATB-ul se va transforma intr-o societate comerciala, asa cum s-a intamplat la Ploiesti, Cluj sau alte orase din tara, iar datoriile vor fi sterse. Ma rog, asta e o ipoteza personala, dar eu asa vad ca o sa evolueze lucrurile.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 6 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community