Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole din presa locala

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul MARAMUREȘ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 07 Mar 2008 23:00:14    Titlul subiectului: Articole din presa locala 89755

Un articol de acum 2 zile. Sublinierile imi apartin.

http://www.informatia-zilei.ro/index.php?sect=social&editia=bm&data=2008-03-05&id=3166

Informatia zilei a scris:
Societatea de transport local Urbis Baia Mare vrea sa-si improspateze parcul auto. Achizitiile vor viza doar mijloace de transport in comun noi. Pentru inlocuirea mijloacelor de transport invechite si care nu corespund noilor norme de poluare este nevoie de aproximativ 7 milioane lei. Banii vor fi obtinuti printr-un credit. Societatea de transport local Urbis Baia Mare are in exploatare 80 de autobuze si 11 troleibuze. Multe dintre acestea nu indeplinesc noile norme de poluare, in plus arata jalnic. [...] "Am dori sa achizitionam macar cinci troleibuze noi", a spus seful serviciului Exploatare. Troleibuzele din productie interna au o vechime considerabila si sunt degradate. Acestea functioneaza de cand a fost data in functiune linia de troleibuz, mai exact din anul 1996. Actualmente sunt in circulatie 11 troleibuze, din care 7 sunt de provenienta straina, restul fiind achizitionate de la producatorii interni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 05 Sep 2008 15:31:30    Titlul subiectului: 97918

Prima femeie-soferita de troleibuz la Baia-Mare:

http://emaramures.ro/stiri/stire.aspx?newsid=15818&title=PREMIERA-URBIS-Prima-soferita-de-troleibuz-din-istoria-orasului-Baia-Mare-a-intrat-de-azi-pe-traseu

E-Maramures a scris:
Premiera in transportul public in comun din Baia Mare. Azi, 3 septembrie, baimareanca Maria Pintea a devenit prima femeie sofer de troleibuz din municipiu, ea intrand pe traseu, in mod fericit, tocmai pe vehiculul inscriptionat cu numele ziarului electronic eMaramures.ro - Cel mai citit site din Maramures. Colegii de la Urbis Baia Mare au spus ca este un adevarat eveniment, care va ramane in istoria societatii de transport.

Maria Pintea, in varsta de 43 de ani, a trecut peste toate prejudecatile despre indemanarea femeilor la volan si si-a pus in gand sa conduca nu doar o masina mica, ci una mare. Prin urmare, baimareanca a renuntat la meseria de taxatoare la Urbis ca sa poata sa isi implineasca visul si a urmat procedurile ca sa ajunga sofer pe troleibuz.

Femeia a recunoscut ca un alt lucru care a determinat-o sa o ia pe alt drum, in afara pasiunii pentru condus, a fost salariul mai mare. Maria Pintea, care a fost sapte ani taxatoare, si-a anuntat sotul intr-o zi, pe nepusa masa, ca vrea sa isi schimbe locul de munca. Mai in gluma, mai in serios i-a spus ca isi doreste sa ”ii fure meseria”, pentru ca sotul ei este si el sofer la Urbis.

Maria Pintea nu se teme ca nu va face fata in noul post si spune ca ii place sa conduca orice tip de autoturism. ”Pe troleibuz, cu gabaritul, e mai greu dar sper sa ma descurc. Sotului i-am zis, in gluma, ca vreau sa ii fac si concurenta. Foarte serios, m-am gandit insa ca avem doi copii de intretinut si nu ne strica niste bani in plus la salariu”, a spus sincer prima soferita a Urbis-ului.

Seful Sectiei Exploatare din cadrul Urbis Baia Mare, inginer Ioan Farte, a spus ca femeia si-a exprimat intentia sa lucreze ca sofer din luna august. A fost supusa testelor necesare si, dupa ce le-a trecut, a fost supusa unei perioade de proba. Baimareanca va fi o perioada sub supravegherea colegilor, care, daca la inceput au fost neincrezatori, acum s-au obisnuit cu ideea ca vor avea o colega. Dealtfel, Maria Pintea va face parte dintr-un colectiv format din 140 de soferi.

Baimarenii aflati in troleibuzul condus de prima soferita din istoria Urbis nu au sesizat insa momentul istoric de azi, 3 septembrie, pentru ca nu au simtit ca la volan e o femeie. In momentul in care au aflat au spus ca trebuia sa se intample si acest lucru odata si odata. Maria Pintea isi va intra cu adevarat in drepturi peste o saptamana.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2009 14:09:53    Titlul subiectului: 110449

Probleme financiare la SC Urbis:

http://www.adevarul.ro/rss/articol/baia-mare-urbis-pe-tapetul-alesilor-locali.html

Adevarul a scris:
Societatea de transport local în comun Urbis SA din Baia Mare este în atenția primăriei după ce consilierii locali au atras atenția că societatea a acumulat datorii uriașe. Ieri, în ședința Consiliului Local, aceștia au arătat că până la începutul trimestrului al treilea, societatea ar putea intra în incapacitate de plată. „Societatea nu își mai poate acoperi cheltuielile, iar până în luna septembrie datoriile ar putea face ca societatea să intre în imposibilitate de plată”, s-a spus ieri în ședința consilierilor.

Aceștia au mai rătat că datoriile acumulate au ajuns la 250.000 de lei către bugetul de stat și circa 1 milion către furnizori. „Din punctul meu de vedere, dacă în contractul cu furnizorii este prevăzută plata la termen de 30 sau 60 de zile, eu nu le consider datorii”, a precizat Vasile Marcel Barbul, șeful Direcției de Servicii Publice din cadrul Primăriei Baia Mare.
Potrivit afirmațiilor aleșilor locali, societatea are de încasat subvențiile aferente anului 2008 ce însumează circa 1,7 milioane de lei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2009 14:15:53    Titlul subiectului: 110451

Adevarul a scris:
Aceștia au mai rătat că datoriile acumulate au ajuns la 250.000 de lei către bugetul de stat și circa 1 milion către furnizori.

[ . . . . . ]

Potrivit afirmațiilor aleșilor locali, societatea are de încasat subvențiile aferente anului 2008 ce însumează circa 1,7 milioane de lei.
Pai datoriile societatii par sa insumeze 1,25 milioane, iar Primaria are sa le plateasca 1,7 milioane, deci Urbis ar putea plati datoriile si ar ramane si cu aproximativ 450.000 lei...

Iata cum autoritatile locale, in nepasarea, indolenta, incompetenta, conflictul de interese sau orice alte "motive" pot distruge si anula rezultatele muncii unor oameni...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 12 Mai 2009 14:04:32    Titlul subiectului: 110805

Alt articol, tot pe tema problemelor financiare la Urbis. Spre deosebire de colegii lor de la Adevarul care citeaza corect sumele in lei noi, cei de la E-Maramures gandesc inca in lei vechi...

http://www.emaramures.ro/stiri/21096/URBIS-Societatea-de-transport-Urbis-Baia-Mare-risca-sa-intre-in-incapacitate-de-plata

E-Maramures a scris:
Transportul local in comun se afla ”pe butuci”, pentru ca societatea locala Urbis Baia Mare risca sa ajunga pana in luna septembrie in incapacitate de plata, a semnalat consilierul baimarean Dumitru Matei. Conform acestuia, societatea functioneaza in pierdere si nu aduce niciun profit Primariei Baia Mare, institutie in subordinea careia se afla. Acesta omite, insa, sa spuna ca transportul public de calatori la nivel urban este o activitate subventionata in toate orasele lumii, fiind considerat un serviciu de baza al administratiei locale fata de comunitate.

Societatea locala de transport in comun Urbis Baia Mare este la limita supravietuirii, dupa cum a aratat consilierul local PSD, Dumitru Matei. Acesta a declarat ca, luna de luna, Urbis acumuleaza datorii in cuantum de 3 miliarde de lei vechi, astfel ca pana in luna septembrie societatea va ajunge in incapacitate de plata.

Conform spuselor consilierului baimarean, societatea a acordat facilitati de circa 4 miliarde de lei lunar, insa a primit o subventie de la Primarie de doar un miliard de lei. Problemele sunt cu atat mai mari, cu cat Urbis a avut datorii de aproape 10 miliarde de lei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 18:57:42    Titlul subiectului: 113213

Din nou despre problemele de la Urbis:

http://www.adevarul.ro/articole/baia-mare-urbis-intrap-in-reorgasnizare.html

Adevarul a scris:
Societatea URBIS cheltuie lunar cu o treime mai mult decât încasează
(+) Click pentru a mări
Societatea Urbis este în pragul falimentului
Primăria Baia Mare a anunțat, ieri, că va propune în ședința Consiliului Local ce va avea loc joi, un plan de măsuri pentru rentabilizarea societății locale de transport în comun. Astfel, programul societății Urbis, care în prezent cheltuie mai mult decât încasează, va suferi unele modificări. Una dintre măsuri pe care primarul Cristian Anghel o va propune este reducerea numărului de curse pe care le efectuează în prezent. „Nu vom schimba nimic în programul curselor din cartierele mărginașe, dar cele care sunt mai dese și circulă până în centru, vor fi reduse”, a precizat Anghel. El nu a spus însă în ce măsură vor fi reduse, dar a semnalat că numărul călătorilor scade pe zi ce trece.

Măsuri drastice de rabilitare

O altă măsură la care s-a gândit edilul se referă la mutarea Dispeceratului din Cartierul Săsar la sediul soceității Urbis, de pe strada 8 Martie. „Cheltuielile s-ar reduce cu peste 10 milioane de lei lunar în aceste condiții”, a mai precizat primarul. De asemenea, el a arătat că vor fi reduse și cheltuielile de personal, opt posturi fiind reduse, în timp ce alte două persoane sunt gata de pensionare.


http://www.emaramures.ro/stiri/Stire.aspx?NewsID=21991&Title=CRIZA-ECONOMICA-Societatea-de-transport-local-Urbis-Baia-Mare-la-un-pas-de-faliment

E-Maramures a scris:
Baimarenii s-ar putea sa nu mai beneficieze de serviciile societatii de transport in comun Urbis, pentru ca situatia economica a acesteia a ajuns dramatica si chiar primarul Cristian Anghel a declarat ca se apropie ”incet, incet” de faliment. Municipalitatea din Baia Mare a facut o analiza la Urbis si a propus un plan de masuri, care urmeaza sa fie pus in dezbatere in aceasta saptamana, la sedinta consiliului local. Urbis cheltuie cu mult mai mult decat produce.

Potrivit cifrelor contabile, societatea are nevoie intr-un an de circa 2 milioane de euro ca sa isi poata desfasura activitatea. Numai intr-o luna cheltuielile transportatorului local ajung la 1,1 milioane de lei, insa incasarile sunt de numai 700.000 -800.000 de lei. Ca sa impiedice falimentul, reprezentantii Primariei Baia Mare cauta solutii deoarece nu se poate renunta la activitatea Urbis, care presteaza un serviciu de interes public pentru baimareni.


Tot in articolul de mai sus se propun si diverse masuri de reducere a costurilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 03 Iul 2009 12:32:30    Titlul subiectului: 113374

Informatia Zilei De Maramures (editia online), marti, 12 mai 2009 s-a scris:
http://www.informatia-zilei.ro/index.php?sect=ultima&editia=bm&data=2009-05-12&id=63598
Citat:
SC Urbis va avea câteva troleibuze în plus de luna viitoare
Parcul auto al societatii de transport local Urbis Baia Mare se va îmbogati cu câteva troleibuze. Primaria Baia Mare va organiza, la jumatatea lunii iunie, o lictatie pentru achizitia acestor mijloace de transport, ne-a informat Ioan Fârte, sef sectie Exploatare din cadrul SC Urbis. Suma alocata pentru noile mijloace de transport ce urmeaza a fi cumparate este de 900.000 de lei. “Speram sa achizitionam cel putin cinci troleibuze”, a spus Fârte. Societatea Urbis are în prezent un numar de 11 troleibuze, din care 4 sunt foarte vechi si uzate. Acestea dateaza de la darea în functiune a liniei de troleibuz.

Dupa care am gasit inca un articol aparut tot in Informatia Zilei De Maramures pe 11 iunie 2009 semnat C.S.
http://maramures.time4news.ro/administrativ/primaria-baia-mare-organizeaza-licitatie-pentru-achizitie-de-troleibuze/
Citat:
Primaria Baia Mare organizeaza licitatie pentru achizitie de troleibuze
S-a decis data licitatiei pentru achizitia de troleibuze pentru transportul in comun din municipiul Baia Mare. "Pe 20 iunie, Primaria Baia Mare va organiza licitatia de achizitie a unor troleibuze second hand. Suma disponibila este de 900.000 lei", ne-a declarat Ioan Farte, sef sectie Exploatare in cadrul SC Urbis Baia Mare. Se mizeaza pe achizitia unui numar de cinci troleibuze, in functie de preturile ofertantilor.
De mijloace de transport noi nici nu poate fi vorba avand in vedere ca suma alocata in acest an este echivalenta cu jumatate din pretul unui troleibuz nou, a mai subliniat Ioan Farte.
C.S.


1 - in ziar s-a scris in aprilie a.c., ca se va extinde reteaua de troleibuze,

2 - dupa care se anunta, ca pana in toamna URBIS poate intra in insolvabilitate,

3 - dar concomitent se lanseaza dorinta de prescriere a unei licitatii pentru mijloace noi, ceea ce pe 20 iunie cel mai probabil s-a si tinut.

Cu asta e posibil sa nu creasca costurile de exploatare (consumul de curent posibil va fi mai mic daca DAC-urile vor fi inlocuite cu noile troleibuze cu sistem de recuperare a energiei, vor scadea cheltuielile cu piesele de schimb o vreme, dar vor creste cheltuielile cu personalul din chioscurile de bilete noi infiintate).
Intrebarea mea: oare mizeaza si pe faptul ca aceasta investitie, va aduce un aport de pasageri care la randui sa contribuie la scaderea pierderilor acumulate?

Am mai gasit un articol legat de URBIS aparut pe 26 iunie 2009:

http://74.125.77.132/search?q=cache:Iad8-ijwgdEJ:ziarero.realitatea.net/1245278152-Baia_Mare_Chioscuri_de_bilete_inchise_deoarece_consuma_curent+chioscuri+bilete+baia+mare&cd=1&hl=ro&ct=clnk&gl=ro

Citat:
Chioșcuri de bilete închise deoarece… consumă curent.
De luni, două chioșcuri de bilete ale SC URBIS SA au fost închise pe termen nelimitat. Este vorba de un chioșc de pe strada Lunci, din Ferneziu, și altul din cartierul Firiza, aflat la peste 15 kilometri de zona centrală a Băii Mari. Astfel, locuitorii din cartierele Ferneziu și Firiza sunt obligați să parcurgă între 500 metri și 2 kilometri doar pentru a-și achiziționa un bilet de călătorie...
O scuză penibilă
Replica celor de la URBIS a fost însă una demnă de comediile cu Luis de Funès: "Am închis aceste două chioșcuri deoarece consumau prea mult curent electric și cheltuiala nu se justifica. Există alte «puncte de vânzare» (n.r.: baruri, magazine - situate la sute de metri de stațiile de autobuz) în acele zone, de unde călătorii pot cumpăra bilete", a declarat șeful Serviciului Exploatare din cadrul societății Urbis SA, Ioan Fârte. Din surse sigure am aflat că până la momentul introducerii biletelor prin magazinele din Ferenziu, chioșcul de pe strada Lunci vindea bilete de aproximativ 50 lei pe zi. Este absurd să credem că ar fi consumat (acel bec cu care se "luminează" vânzătoarea) curent electric de 50 lei/zi! Mai trebuie precizat că, în urmă cu aproximativ un an, directorul societății de transport local din Baia Mare, Gheorghe Robaș, spunea într-un interviu acordat unei televiziuni locale, cu o ușurință dezarmantă, că "URBIS merge în pierdere..." și că "transportul local nu poate fi profitabil... părerea mea!"



Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Mie 15 Iul 2009 23:24:36    Titlul subiectului: 114113

http://www.infomm.ro/planul-anticriza-propus-de-societatea-monopolista-urbis-baia-mare-fortarea-calatorilor-sa-plateasca-mai-mult-pentru-servicii-indoielnice/video

Info-Maramures a scris:
TRANSPORT. Urbis SA, societatea comerciala de transport in comun, a carei principal actionar e chiar Consiliul Local Baia Mare, se afla la un pas de faliment. Pentru a trece cu bine de nemiloasa recesiune economica s-a elaborat un plan de criza, care urmareste reducerea cheltuielilor firmei. Insa primele masuri afecteaza taman buzunarul calatorilor: pretul unei calatorii a crescut, unele linii au fost scoase din uz, iar acum, pentru a ajunge dintr-un capat al celalalt al Baii Mari, esti nevoit sa… schimbi autobuzele, precum trenurile in Dej.

Calatorii. Incepand din luna iulie a intrat in vigoare un asa-zis proiect de criza al Urbis, elaborat si adoptat de Consiliul Local Baia Mare. Conform acestuia, s-ar reduce cheltuielile si societatea ar supravietui recesiunii economice. Deciziile, insa, i-au scos din minti pe baimareni, care platesc mai mult pentru calatorii. Pentru o cursa interna, un calator e nevoit sa scoata din buzunar 1,8 lei, pentru o cursa dubla, nu mai putin de 3,5 lei, iar pentru a ajunge in Firiza, 2,7 lei.

Mai mult, Urbis a hotarat eliminarea a 135 de curse in timpul zilelor lucratoare si a altor 50 in zilele nelucratoare. Acest fapt va creste diferentele de timp dintre curse. De exemplu, troleibuzele vor circula in zilele lucratoare odata la 15 minute, iar autobuzul de pe linia 1, odata la 30. Tot criza, care a lovit din plin Urbis-ul, a condus la comasarea liniilor 3 si 11, spre multumirea unor baimareni si ingrijorarea angajatilor.


Articolul este mult mai lung si contine diverse alte detalii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 09:54:20    Titlul subiectului: 115638

O intamplare comica, petrecuta in luna decembrie a anului 2008, relatata in doua episoade in "Gazeta de Maramures", editiile din 08 respectiv 15.12.2008:

„Sechestrat” in autobuz!


Un maramuresean a fost blocat mai bine de jumatate de ora intr-un... autobuz. Disperat, barbatul a sunat presa si politia, sperand ca autoritatile il vor scoate din autobuzul parcat in zona Pietei. Ioan Coza, liderul de sindicat de la Cuprom, povesteste cum a decurs evenimentul tragi-comic: „martea trecuta, in jurul orei 11.30, am urcat in autobuzul Metro, de la magazinul cu acelasi nume. Mi-am luat un ziar si m-am asezat pe primul scaun din spatele soferului. Am vazut ca nu mai merge in Hatvan, dar nu m-a surprins, ca e o tradite la Urbis sa nu-si respecte traseul. E pentru a doua oara cand eu, personal, intampin probleme din cauza asta. N-am bagat de seama, ca citeam ziarul. Am auzit, ca mai erau femei in autobuz. Am vazut ca opreste la piata, unde nu-i statie de autobuz, dar nu m-a interesat, m-am gandit ca are ceva treaba. Am stat vreo 15 minute, am vazut ca nu mai merge. M-am ridicat sa vad ce face soferul, ca eu trebuia sa prind trenul, dar soferul nu era nicaieri. Am crezut ca i s-a facut rau, m-am uitat jos. Nu era jos. M-am uitat in spate, nu era nimeni. Am incercat sa cobor, dar toate usile erau inchise. Am mai stat vreo 10 minute, dar apoi n-am avut ce face. Am sunat presa si politia”. Pana sa ajunga insa politia, a ajuns soferul „ratacitor”. In loc de explicatii, omul s-a grabit sa se urce la volan si s-a scuzat ca nu l-a vazut pe Coza. Desi autobuzul respectiv a intarziat mai bine de jumatate de ora, nici dispecerii de serviciu, nici cei din conducerea Urbis nu si-au pus intrebari. Coza sustine ca nu e prima data cand soferii se abat de la traseu, sa-si rezolve problemele personale, pe banii si motorina societatii, adica ai clientilor: „a treia oara iau plasa cu Urbisul. O scumpit abonamentul de la 38 la 40 de lei, pentru ca, pe banii nostri, sa-si faca aranjamentele lor personale. Eu o sa-i dau in judecata, ca mi-au adus prejudicii”. Surprinzator, conducerea Urbis se arata mai degraba amuzata decat ingrijorata. Dumitru Robas, directorul societatii, a declarat ca nu stie nimic de incident si, mai mult, arunca voalat vina spre Coza: „in ce autobuz era? Probabil, a urcat intr-un autobuz care nu avea cursa sau avea alta cursa si a oprit la piata si a stat, sa mearga intr-o alta cursa. Nu-mi dau seama. Daca nu s-a dat jos... Eu n-am auzit nimic despre acest incident si n-am primit nicio sesizare”.

Episodul 2, contiunat dupa o saptamana:

"Sechestrat in autobuz, reloaded

Scandalul „sechestrului” in autobuz a ajuns la faza de sesizari scrise. In numarul trecut, GAZETA de Maramures v-a prezentat cazul maramureseanului care a ramas blocat in autobuz o jumatate de ora. Desi Ioan Coza, liderul sindical de la Cuprom, a alertat politia si presa, surprinzator, la cateva zile de la incident, conducerea Urbis a declarat ca nu stie nimic despre acest caz si nu a primit nicio sesizare scrisa. Ca replica la declaratiile directorului Urbis, Dumitru Robas, Coza a depus, saptamana trecuta, o sesizare scrisa la societatea de transport si a trimis un memoriu GAZETEI de Maramures, in care arata ca: „dupa ce a venit, soferul si-a continuat cursa spre Urbis, iar la statia Cuprom am coborat, am sunat la dispecerat in jurul orei 12.30-12.40. Am relatat cazul unei doamne, care era de serviciu. In calitate de client sau navetist, ce vina am eu ca atata este valoarea lui Dumitru Robas in Urbis SA, ca subalternii nu-i aduc la cunostinta incidentele?”. Coza a aratat in memoriu ca nu a gresit autobuzul, asa cum se intreba Robas: „Doresc sa-l informez pe domnul Dumitru Robas ca subsemnatul este o persoana care nu serveste bauturi alcoolice si am fost foarte constient in ce autobuz am urcat, ba, mai mult, a fost si control, am prezentat abonamentul si totul a fost legal. Pe inscriptia autobuzului care arata pe ce ruta circula era scris METRO. (...) Nu am urcat intr-un autobuz care nu avea cursa, pentru ca au urcat mai multe persoane si ora de pornire de la Metro a fost respectata: 11.30, dar cu o oprire de 30 de minute la piata de alimente. As fi vrut sa cobor, dar nu am putut, ca erau inchise usile”.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 13:23:59    Titlul subiectului: 118661

" Lunar, 700 de călători circulă fraudulos cu autobuzele Urbis"

Autor: Anca Miklos
Data: 19 oct 2009

"Potrivit unei statistici întocmite de societatea de transport în comun care operează pe raza municipiului Baia Mare, lunar aproximativ 700 de persoane circulă fără bilet cu autobuzele Urbis. Amenda pentru aceștia este de la 30 la 100 de lei."



sursa: http://www.adevarul.ro/articole/baia-mare-lunar-700-de-calatori-circula-fraudulos-cu-autobuzele-urbis.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 25 Oct 2009 12:40:17    Titlul subiectului: 118907

Un scandal legat de seful controlorilor din oras, nu legat de vreun calator fara bilet, ci de o colega de serviciu:

http://www.emm.ro/Stiri/25254/INCREDIBIL-Premiera-eMaramures-ro-Seful-controlorilor-de-la-URBIS-acuzat-de-hartuire-sexuala-

E-Maramures a scris:
Seful controlorilor societatii comerciale Urbis S.A., serviciul public de transport calatori din municipiul Baia Mare, a fost acuzat de hartuire sexuala de catre o colega, casiera intr-un chiosc din oras. Astazi, 23 octombrie 2009, conducerea firmei a convocat comisia preliminara de ancheta pentru a analiza cazul. Acuzatiile sunt grave si afecteaza imaginea unui serviciu finantat din bani publici prin intermediul Primariei Municipiului Baia Mare.

Ioan Farte, director tehnic in cadrul SC Urbis Baia Mare, a confirmat informatiile aflate de noi pe cale neoficiala. „Da, intr-adevar, astazi am audiat ambele parti implicate in acest incident. Deocamdata nu am luat o decizie, dar va asigur ca sanctiunile vor fi drastice. Nu putem admite sa se intample asa ceva in firma noastra. Totusi, vreau sa spun foarte clar ca nu a fost vorba de o tentativa de viol. Era plin de oameni acolo”, a explicat directorul.

El a mai aratat ca angajatul a fost baut si, probabil, a vrut doar “sa se joace”. „Angajatul nostru, fiind putin baut, s-a jucat. Numai ca femeia, colega lui, s-a speriat si lucrurile au degenerat. Femeia a fugit din chiosc si la un moment dat a cazut si s-a lovit”, a mai spus el.

Seful controlorilor de pe autobuzele Urbis este angajat de aproximativ 10 ani, timp in care, mai spune directorul, nu a avut abateri disciplinare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 18 Noi 2009 10:54:26    Titlul subiectului: 120218

Unii soferi nu opresc in anumite statii, lasand calatorii sa astepte aiurea:

http://www.infomm.ro/nesimtire-unii-dintre-soferii-societatii-urbis-opresc-autobuzele-doar-in-statiile-in-care-au-chef-lasandu-i-pe-baimareni-sa-astepte-ore-in-sir

Info MM a scris:
CALATORI LASATI IN DRUM. In ultima perioada, mai multi calatori au reclamat faptul ca soferii de pe autobuzele firmei SC Urbis SA, firma de transport public in comun care detine monopolul in municipiul Baia Mare, nu opresc in toate statiile de autobuz prevazute in rutele lor. Astfel tot mai multe persoane care folosesc transportul in comun, raman cu „ochii in soare”, in timp ce autobuzul asteptat trece pe langa statie, fara macar a avea intentia de a opri. Poate unii dintre soferii angajati ai SC Urbis SA uita, atunci cand conduc mai departe, nestingheriti, ca sunt platiti si din bugetul local, implicit si din banii cetatenilor Baii Mari.

„Ieri seara (n.red., 12 noiembrie), in jurul orei 21:00 ma aflam in statia din Piata Revolutiei, in asteptarea autobuzului nr. 4. Am asteptat o jumatate de ora venirea lui si am ramas surprinsa cand soferul autobuzului nici macar nu s-a gandit sa opreasca in statie, trecand mai departe. Nu este vorba doar de mine, eu sunt tanara si pot sa merg si pe jos. Dar oare oamenii acestia care sunt la volan nu se gandesc ca sunt batrani care raman pe jos, in frig, dupa ce au asteptat mai bine de o jumatate de ora?”, a declarat Maria Pop, 25 de ani.

Reclamatii la vanzatoarea de bilete. Situatia nu este singulara, chiar daca pana acum calatorii nu au reusit sa isi spuna of-ul decat vanzatoarelor de bilete. „Am primit mai multe astfel de reclamatii din partea calatorilor. Nu inteleg de ce nu opresc soferii in ultimul timp in toate statiile de autobuz. Poate se gandesc la alte lucruri sau uita. Cunosc situatia, dar chiar daca primesc aceste reclamatii, personal nu pot sa fac nimic”, ne-a precizat una dintre vanzatoarele de bilete din cadrul Urbis.

Sanctiuni pentru soferii reclamati. Directorul general SC Urbis SA, Dumitru Robas, a precizat ca toti acesti soferi surprinsi in trafic ca nu respecta obligatia de a opri in fiecare statie vor fi sanctionati. „Acest fenomen se intampla, desi nu este normal. Soferii au obligatia sa opreasca in fiecare statie de autobuz fie sunt sau nu calatori care urca sau coboara. Noi sanctionam astfel de abateri, dar avem nevoie de numarul de inmatriculare al autobuzului si ora pentru a identifica soferul in cauza. Soferii motiveaza fie cu faptul ca lumea nu a vrut sa coboare sau ca nu a fost nimeni in statie, insa eu nu trec cu vederea aceste abateri”, a declarat directorul Urbis.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2009 14:41:51    Titlul subiectului: 121566

Autobuzul lui Mos Craciun:

http://www.citynews.ro/maramures/din-oras-10/baia-mare-autobuzul-lui-mos-craciun-circula-pana-in-ajun-67996/

City News a scris:
Copiii aflati zilele acestea in Baia Mare sunt chemati sa se plimbe prin oras alaturi de Mos Craciun. A devenit deja o traditie ca in municipiul maramuresean sa circule inainte de sarbatori un autobuz dedicat special micutilor dornici sa stea in povesti cu batranul care aduce daruri, iar anul 2009 nu va face exceptie.

Masina, care e impodobita special, a inceput deja sa faca ture prin urbe iar pana in Ajunul Craciunului ii va plimba gratuit pe toti copiii. Reprezentantii societatii Urbis, care se ocupa de programul rutier al Mosului, au precizat ca orele de plecare in cursa sunt 11:00, 13:00 si 15:00, punctul de pornire fiind in cartierul Sasar, la vechea Exploatatie Miniera de pe strada Victoriei.

Traseul lui Mos Craciun:
E.P. Sasar (str. Victoriei) - Unic - str. Victoriei - Bd. Republicii - Spital Judetean - Meda - Semiluna - Gara C.F.R - Bd. Traian - Sala Sporturilor - Bd. Unirii - str. Granicerilor - Bd. Republicii - Bd. Unirii - Pt. Revolutiei - Teatrul Dramatic - Pt. Libertatii(Oraselul Copiilor) - Energoterm - Mag. Maramures - Bd. Unirii - Bd. Traian - Gara C.F.R - Semiluna - Meda - Unic - E.P .Sasar (str. Victoriei).

De retinut ca in fiecare din statiile de mai sus exista indicatoare care anunta oprirea lui Mos Craciun, precum si orele aproximative la care autobuzul va trece prin statiile respective.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 07 Ian 2010 19:35:37    Titlul subiectului: 122026

Se modernizeaza statia de la Gara:

http://www.glasulmaramuresului.ro/view_article.php?show=16029&name=Statia_URBIS_de_la_Gara_modernizata

Glasul a scris:
Principala stație de autobuz și troleibuz din Baia Mare, cea de la Gara CFR, va putea fi comparată, în viitorul apropiat, cu refugiile similare din marile orașe ale României. Urbis Baia Mare plănuiește să schimbe radical imaginea acestei stații, după ce autoritățile locale au concesionat terenul în suprafață de 178 mp de sub refugiul pentru călători. Mici schimbări se pot deja observa, însă modificările majore de acum încolo se vor face.

În a doua jumătate a anului trecut, municipalitatea băimăreană a concesionat firmei de transport în comun terenul pe care se află supraedificat obiectivul, pentru 10 ani. Măsura a fost luată cu scopul schimbării imaginii obiectivului, dat fiind faptul că stația de autobuz și troleibuz de la Gara CFR, din apropierea Parcului Gării, se află într-o stare care nu face deloc cinste municipiului Baia Mare. Copertina stației, confecționată din tablă, se află într-o avansată fază de degradare. De fiecare dată când plouă, călătorii care se refugiau în acest loc sunt obligați să își deschidă umbrelele, din cauză că se scurge apa de pe copertină. Nici băncile din stație nu sunt mai presus, majoritatea scaunelor fiind crăpate ori lipsă.

La finalul anului trecut, firma de transport urban de persoane a făcut primele lucrări de reamenajare a stației de autobuz de la Gara CFR. Băncile au fost înlocuite cu scaune de genul celor existente în mijloacele de transport în comun aparținând SC Urbis Baia Mare. Apoi, angajații Urbis au trecut la refacerea și izolarea copertinei, astfel că abonații Urbis pot sta liniștiți sub acoperișul metalic al stației de autobuz și troleibuz. Dumitru Robaș, directorul general al SC Urbis Baia Mare, a declarat că lucrările de modernizare vor continua cu refacerea iluminatului din stație și cu reamenajarea chioșcului metalic. Există deja mai multe oferte de închiriere a spațiului comercial cu pricina. Dumitru Robaș susține că această stație de autobuz și troleibuz se va putea compara, la finalul lucrărilor de modernizare, cu refugiile din preajma gărilor din marile orașe ale țării.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 18 Ian 2010 13:32:15    Titlul subiectului: 122462

Probabil ca Baia Mare, in ceea ce priveste transportul local de calatori sta printre cele mai bine orase din tara. Imbucuratoare ideea extinderii retelei de troleibuz cat si a priminirii parcului auto. Iata un articol extras din cotidianul "Glasul Maramuresului", editia din 13.01.2010. Link-ul: http://ziarero.realitatea.net/articol.php?id=1263335760

"Baia Mare : Linii de troleibuz extinse

Transportul în comun din Baia Mare se modernizează, încetul cu încetul, de la un an la altul. Parcul de autobuze și troleibuze al SC Urbis Baia Mare se întinerește continuu, iar confortul din mijloacele de transport crește simțitor. Cu o "infuzie" de încă 20 de autobuze, standardul transportului urban de persoane din municipiul Baia Mare s-ar ridica la cel european.

Până la alinierea la standardele europene, este încă o cale destul de lungă, însă, cu eforturi susținute (inclusiv financiare) din partea autoritățillor locale, se poate atinge și acest deziderat. Administrația publică locală are obligația de a se implica mai activ în acest sector, transportul în comun de călători fiind un serviciu public, chiar dacă nu este unul rentabil sub aspectul bugetului local. În puține locuri din Europa se poate vorbi despre un transport în comun profitabil, în majoritatea localităților europene fiind vorba despre un domeniu de activitate subvenționat aproape integral.

• 69 de autovehicule în total


Dacă situația este mulțumitoare în ceea ce privește troleibuzele, sub aspectul autobuzelor lucrurile stau altfel. Ar mai fi necesară o "infuzie" de 20 de mijloace de transport, conform spuselor directorului Dumitru Robaș: "Ne-ar mai trebui cam 20 de autobuze, ca să scăpăm de cele non-Euro". Momentan, în parcul SC Urbis există 69 de autobuze, dintre care doar jumătate respectă cel puțin normele de poluare Euro 1. Un număr de 26 de autobuze (20 de Mercedesuri și 6 Karosa) dintre acestea a fost cumpărat din fabrică, restul parcului fiind compus din "second-handuri" și din câteva mijloace de transport de producție indigenă. Conducerea SC Urbis a comunicat Primăriei și Consiliului Local faptul că ar mai fi nevoie de aproximativ 20 de noi autobuze (fie și mai vechi) în parcul firmei de transport urban de persoane, cu scopul ca în bugetul local pe anul în curs să se prevadă fonduri și pentru investiții în achiziția de autobuze.

• 12 troleibuze pe linia 51

Autoritățile băimărene încearcă, în limita bugetului local auster, să subvenționeze transportul în comun de călători din municipiul reședință de județ. Din puținul fond pe care anul trecut l-au repartizat Urbisului, s-a reușit achiziția a cinci troleibuze second-hand. Chiar dacă vechimea acestora depășește 20 de ani, confortul interior
și starea tehnică a troleibuzelor sunt mai mult decât mulțumitoare. Astfel, numărul troleibuzelor din parcul SC Urbis a ajuns la 12. Celelalte șapte troleibuze sunt tot la mâna a doua cumpărate, însă și acestea se prezintă la un nivel calitativ mulțumitor. "Prin cumpărarea celor 5 troleibuze s-a rezolvat problema transportului în comun ecologic. La ora actuală, transportul în comun cu troleibuze este la un nivel acceptabil", declară Dumitru Robaș, directorul general al SC Urbis Baia Mare.

• Troleibuze în Hatvan

Până să se pronunțe asupra solicitărilor Urbis pe planul cumpărării de autobuze, aleșii urbei au aprobat documentația tehnico-economică și studiul de fezabilitate pentru
lucrarea "Îmbunătățirea transportului urban prin extinderea rețelei de troleibuz și a structurii aferente în Baia Mare - Cartierul Vasile Alecsandri". Este vorba despre un proiect de extindere a liniei de troleibuz din Baia Mare, pentru ca transportul în comun ecologic să fie introdus și în cartierul Vasile Alecsandri. Conform acestora, ar urma să se construiască 5,1 km (cale dublă de rețea de troleibuz, în plus la cei 11 km dus-întors, cât măsoară acum linia de troleibuz nr. 51). Lucrările cu realizarea căilor de rulare, amenajarea stației de redresare și a celei electrice de transformare de redresare, precum și cu celelalte activități colaterale s-ar întinde pe durata a 21 de luni, conform documentelor. Valoarea totală a investiției s-ar ridica la 15,8 milioane lei noi.
Ca proiectare, lucrarea este începută. Abia după aprobarea bugetului vom putea vorbi despre termene de începere și de finalizare a investiției. Ca lucrare, se poate executa rapid. Mai greu este cu obținerea banilor", declară directorul general al SC Urbis Baia Mare.

• Istoria troleibuzelor în oraș începe în ’96

Planul autorităților locale de extindere a transportului în comun cu troleibuze nu se oprește la cartierul Vasile Alecsandri.
Administrația publică băimăreană vrea ca transportul urban ecologic să fie extins și pe alte rute, deservite în prezent cu autobuze. În discuție se află, în primul rând, cartierul Săsar, zonă care momentan este străbătută de linia de autobuz 3/11. Apoi, s-ar dori să se renunțe și la transportul interurban cu autobuze de pe linia 8 (Gară - Baia-Sprie) în favoarea troleibuzelor. Rămâne de văzut care va fi cea de-a treia linie de troleibuz din Baia Mare, după cea din cartierul Vasile Alecsandri. Transportul în comun cu troleibuze a fost introdus în Baia Mare în anul 1996, pentru ca în 2006 să se prelungească linia de troleibuz de la Gara CFR până după stația Petrom de pe bulevardul București.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 22 Feb 2010 21:05:28    Titlul subiectului: 123965

Din nou discutii pe tema subventiilor:

http://www.emm.ro/Stiri/29829/MASURI-DE-CRIZA-Urbis-ar-putea-ramane-fara-subventiile-de-la-Primaria-Baia-Mare-

E-Maramures a scris:
Mai multi consilierii locali baimareni se gandesc sa redirectioneze banii cu care finanteaza societatea Urbis, spre fondul pentru reinnoirea parcului auto al mijloacelor de transport in comun.

In 2009, Urbis a primit din fondurile Primariei Baia Mare nu mai putin de 400.000 lei. Aceasta suma a fost folosita pentru plata angajatilor, intretinerea autovehiculelor si facilitatile pentru categoriile de persoane favorizate (pensionari, fosti detinuti politici, persoane cu dizabilitati etc.). Directorul directiei de Servicii Publice din cadrul Primariei Baia Mare, Vasile Barbul, este de parere ca acesti bani ar putea fi folositi si in alte scopuri.

“Ne dorim ca, de anul acesta, banii pe care i-am cheltuit pana acum pentru subventionarea societatii Urbis sa mearga spre achizitionarea de noi autobuse si troleibuse iar in cativa ani sa avem intreg parcul auto reinnoit”, a precizat pentru eMaramures.ro, Vasile Barbul.

Alesii locali le-au cerut reprezentantilor Urbis ca pana in luna martie sa prezinte un program de rentabilizare a societatii.

“Am intocmit si in vara anului trecut un asemenea program de rentabilizare. Acuma, daca nu ajunge, vom mai face unul si cel mai probabil acesta va cuprinde disponibilizari de personal, ca nu avem ce sa facem altceva”, ne-a declarat Ioan Farte, seful sectiei Exploatare din cadrul Sc Urbis SA.

Desi baimarenii folosesc des transportul in comun, societatea inregistreaza pierderi enorme din cauza celor care circula fara bilet si, chiar daca sunt sanctionati, nu achita niciodata amenzile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 17 Mar 2010 13:05:54    Titlul subiectului: 124706

http://www.adevarul.ro/locale/baia_mare/Csaba_Bodnar_a_visat_o_viata_sa_conduca_troleibuze_0_226177412.html


"Csaba Bodnar a visat o viață să conducă troleibuze

Anca Miklos

Marți 16 mar 2010

De când se știe, băimăreanul și-a dorit să fie șofer de troleibuz, iar în urmă cu șase ani și-a îndeplinit visul.

Csaba Bodnar este pasionat de electronică de când se știe și îi place troleibuzul, pentru că, spune el, se aseamănă cu „un bord de avion". Mai mult, spune băimăreanul, nu poluează. Cum și-a dorit dintotdeauna să conducă, a făcut școala de șoferi la 17 ani, dar a fost nevoit să aștepte luni bune până să primească permisul. „Atunci mi-am luat permisul pentru categoriile B, C și E, iar la 21 aveam deja și A-ul și D-ul. Luam lecții de șoferie cu un instructor chiar dacă aveam deja permisul luat, numai că nu mi l-au dat pentru că nu aveam 18 ani împliniți", continuă Csaba, care a urmat cursurile Liceului de Transport Auto din Baia Sprie.

A încercat mai multe meserii

După ce a absolvit liceul și-a dorit să se angajeze ca șofer, dar s-a lovit numai de refuzuri pentru că nu avea experiență, condiție esențială pentru a fi angajat. N-a renunțat, iar timp de doi ani a lucrat „la negru", pe un microbuz de persoane cu care ducea băimăreni în Ungaria. „A fost cam fără folos, pentru că nu am făcut nici mulți bani și nici nu am putut dovedi că am lucrat, pentru că nu aveam carte de muncă", explică bărbatul. S-a lăsat de drumurile de Ungaria și timp de o jumătate de an a distribuit ziare. Apoi, a făcut dulgherie și a fost „om bun la toate", inclusiv paznic la o firmă de confecții de unde s-a mutat, tot ca agent de pază, la Metro, unde „a rezistat" timp de patru ani.

N-a renunțat la vis

În urmă cu șase ani, visul de a conduce un troleibuz i s-a împlinit. „Am luat examenul cu punctaj maxim în urmă cu șase ani și de atunci am avut și bune și rele", arată Csaba. Peripeții a trăit o mulțime. În urmă cu trei ani, când au apărut în oraș primele trileibuze din import, băimărenii nu știau că trebuie să acționeze un buton, pentru a deschide ușile. Altădată, într-un cartier mărginaș, niște băimăreni l-au așteptat cu ouă crude, iar a deschiș ușa, au început „bombardamentul". „S-au răzbunat pe mine pentru că au crezut că nu vreau să-i primesc în troleibuz, pentru că sunt țigani", spune acum râzând șoferul, care susține că nu ar renunța la meseria sa pentru nimic în lume.

Întrebări și răspunsuri

Cum e să fii șofer pe troleibuz în Baia Mare?

C.B.: Pentru mine mersul la slujbă este o satisfacție. Chiar dacă responsabilitatea este foarte mare, pentru că ai câte 50 de oameni în spate, de a căror viață ești direct răspunzător, satisfacția este foarte mare. Prea mult mi-am dorit să fiu șofer de troleibuz și mă duc la serviciu cu multă plăcere, chiar mă relaxez acolo.

Cât timp ți-a luat să înveți străzile orașului?

C.B.: În două săptămâni am învățat traseul de la un șofer mai experimentat. Mereu, însă, trebuie să fii atent și ,concentrat pentru că străzile din municipiu sunt în permanentă schimbare. Mai apar o groapă, un nou sens giratoriu, un semn nou de circulație.

Ce-i place

Ascultă cu mare plăcere muzică disco și face plimbări lungi cu bicicleta. E mare amator de înot și de cartofi prăjiți, se joacă pe calculator și pe telefon și nu ratează nicio noutate din domeniul electronicii. E mare admirator al femeilor, îi plac blondele naturale cu păr lung și ondulat.

Ce nu-i place

Cei mai mari „dușmani" ai săi sunt mincinoșii și alcoolul. Nu-i plac femeile care abuzează de farduri, mizeria și dezordinea, oamenii care au pretenții nejustificate și reclamagiii. Îl scot din minți șoferii indisciplinați din trafic, care nu respectă regulile. Nu suportă minciunile, oricât de nevinovate ar fi ele.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 06 Iul 2010 22:58:33    Titlul subiectului: 129583

Sa speram in minuni... Sa speram ca poate se reuseste evitarea unei astfel de catastrofe. In unele orase nu s-a putut. Iar urmarile au fost triste, chiar dezastruoase. Poate se gaseste cineva sa scape (si) Urbis-ul de la condamnare.
http://www.emaramures.ro

"CRIZA ECONOMICA – Societatea de transport local Urbis Baia Mare, la un pas de faliment

Baimarenii s-ar putea sa nu mai beneficieze de serviciile societatii de transport in comun Urbis, pentru ca situatia economica a acesteia a ajuns dramatica si chiar primarul Cristian Anghel a declarat ca se apropie ”incet, incet” de faliment. Municipalitatea din Baia Mare a facut o analiza la Urbis si a propus un plan de masuri, care urmeaza sa fie pus in dezbatere in aceasta saptamana, la sedinta consiliului local. Urbis cheltuie cu mult mai mult decat produce.

Potrivit cifrelor contabile, societatea are nevoie intr-un an de circa 2 milioane de euro ca sa isi poata desfasura activitatea. Numai intr-o luna cheltuielile transportatorului local ajung la 1,1 milioane de lei, insa incasarile sunt de numai 700.000 -800.000 de lei. Ca sa impiedice falimentul, reprezentantii Primariei Baia Mare cauta solutii deoarece nu se poate renunta la activitatea Urbis, care presteaza un serviciu de interes public pentru baimareni.

Primarul Cristian Anghel a anuntat azi, 22 iunie 2009, planul de masuri care urmeaza sa fie supus aprobarii in sedinta de joi, 25 iunie, a Consiliului Local Baia Mare. El a precizat ca acesta a fost stabilit in urma discutiilor cu sindicatele, dar si cu patronatul Urbis, societate care se afla in subordinea municipalitatii si care primeste 30% din fonduri de la bugetul local.

”Planul de masuri este in patru puncte, iar acestea au ca scop impiedicarea falimentului. Prima masura este de reducere a numarului de curse, fara a desfiinta linii. Numarul liniilor va ramane acelasi, adica 24 de autobuz, una de troleibuz si una de microbuz, doar ca frecventa nu va mai fi aceeasi. Aplicarea nu credem ca va produce probleme mari, pentru ca in ultima perioada s-a inregistrat o scadere a numarului de calatori, iar in cartierele marginase si in zonele centrale nu vom opera modificari”, a explicat primarul.

El a mai declarat ca o alta propunere este aceea de a desfiinta dispeceratul Urbis din Sasar – de langa fosta Flotatie Centrala – pentru ca pe spatiul respectiv se plateste o chirie prea mare, care incarca mult costurile. Inchise vor fi si chioscurile de bilete nerentabile, identificate la capatul liniilor Valea Borcutului, Firiza, Nuci. ”Au fost situatii in care intr-o saptamana s-au vandut la aceste chioscuri doar doua bilete”, a declarat Anghel.

Costistitoare sunt mai mai ales cheltuielile cu orele suplimentare ale angajatilor Urbis, sporul adaugat sambata si duminica fiind de 200%. Primarul a spus ca prin reducerea acestuia la 150% s-ar putea face o economie considerabila.

De asemenea, s-a propus si majorarea pretului biletelor de autobuz cu 12,5%, in paralel cu incurajarea achizitiei de abonamente, care in opinia municipalitatii ar asigura venituri lunare constante. ”Din masurile propuse ar rezulta o economie de circa 200.000 de lei. Credem ca planul acesta ar putea mentine Urbis in picioare, mai ales ca ne intereseaza acest lucru tinand cont de importanta activitatii, dar si de faptul ca acolo s-a facut o infuzie de capital importanta”, a declarat primarul Cristian Anghel."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.8 kb
 Vizualizat:  de 18797 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 03 Noi 2010 10:12:07    Titlul subiectului: 135787

http://www.adevarul.ro/locale/baia_mare/Cinci_candidati_pentru_functia_de_manager_la_Urbis_0_365363537.html

"Cinci candidați pentru funcția de manager la Urbis

Anca Popescu

Miercuri 3 nov 2010

Baia Mare

Până la jumătatea lunii noiembrie se va stabili noul manager al societății Urbis

Ieri a fost ultima zi în care s-au putut depune dosare la sediul societății Urbis, pentru funcția de manager al firmei locale de transport în comun, post rămas vacant după decesul fostului manager, Dumitru Robaș.

Pentru acest post s-au înscris în cursă cinci candidați, doi care provin din cadrul societății: Puiu Daniel, cel care a asigurat interimatul funcției începând cu luna martie, și Mircea Crișan, responsabil cu siguranța circulației. Tototdată, printre aceștia se numără și fostul consilier local, Eugen Crăsneanu. Potrivit reprezentanților societății, dosarele candidaților vor fi evaluate, urmând testarea psihologică a candidatilor, probe care sunt eliminatorii. După acestă etapă, până în 9 noiembrie, candidații rămași vor depune o lucrare cu tema: „Strategia de dezvoltare și modernizare a SC Urbis SA“.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul MARAMUREȘ Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community