Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Tatra T3
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 00:40:08    Titlul subiectului: 1193

Legat de tramvaiele Tatra din Galati (T3R), sunt cele mai vechi si longevive tramvaie din Romania: 37 ani de rulare pe liniile galatene. Si merg si acum (mai rarut, ce-i drept...). Circula din 1970....
Sa nu mai spun ca, intr-adevar, sunt cele mai silentioase tramvaie construite vreodata. Si le consider cele mai bune din Europa, cel putin, sa nu zic din lume.
Sunt preferatele mele alaturi de ITB V56 si V58...
In continuare, mai sunt aceste tramvaie, unele renovate si mentinute pentru necesitati si gata de a circula oricand...
Si ma mandresc cu faptul ca Tatra T3R au fost numai in Galati...
Iata o imagine nostalgica, luata de pe forumul vechi....
Grazie lui zsizsi...



6576.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.76 kb
 Vizualizat:  de 25494 ori

6576.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2005 09:48:55    Titlul subiectului: 1403

O sa postez aici o fotografie de prin anii 70 - 80, din Galati, in care apare o garnitura de Tatra, formata din: T3R + T3R + T4R
T4R era fara pantograf. Poza e de poe site-ul www.tatrabahn.de
In ceea ce priveste Tatra T3R, acestea inca mai exista. Numerele existente sunt:
# 31 - TramvaiulCopiilor-functionabil pentru manevre in Depoul-2
# 3 - Utilitar-functionabil in Depoul-2-i s-a alocat numar nou
#41 - Urmeaza a fi refacut( posibil)-garat in Depoul-2
#27 - Urmeaza a fi renovat-garat in Depoul-2



history_t3r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  14.95 kb
 Vizualizat:  de 25487 ori

history_t3r.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2005 18:15:32    Titlul subiectului: twgl 7228

Imi amintesc un TATRA T-3R care avea...boghiuri de TIMIS-2. Bineinteles ca vagonul in cauza nu circula deloc...era incremenit inconjurat de cateva balarii...
Iar la numerele de parc...era o chestie neclara,...avea nr.#7...era fondul rosu,....iar braul alb. Dar ciudat,...mai era un #7 care era in circulatie, iar acum #7 circula in formula: tandem TATRA T4-D cu TATRA T4-D #10
Iata poza...
T3-R s-a inlocuit cu T4-D....aduse in 1997 de la Magdeburg...
Iata si al doilea vagon (#10) care compune tandemul.



HPIM0352.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.49 kb
 Vizualizat:  de 24337 ori

HPIM0352.JPG



hpim0324_152.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.66 kb
 Vizualizat:  de 22108 ori

hpim0324_152.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Noi/2017
Mesaje: 685
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 18 Dec 2005 12:37:36    Titlul subiectului: 7848

Da întradevăr, am observat asta în două orașe din România la Galați și la Cluj, dar în Dresden sau Berlin nu am văzut nici un asemenea caz. Ciudat, doar noi în România avem această preocupare. Chiar arată mai bine tramvaiele cu roțile vopsite. La Oradea de vreo 2 ani au început să curețe și roțile cu ocazia spălării unui tramvai până atunci curățau doar dacă aveau de reparat ceva la roată (schimb bandaj sau rulment).
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 22 Dec 2005 13:43:28    Titlul subiectului: 8575

Iata si Tatra T3R... ce frumos arata...


HPIM1024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.91 kb
 Vizualizat:  de 24729 ori

HPIM1024.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.12 kb
 Vizualizat:  de 23049 ori

2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 20 Ian 2006 01:54:35    Titlul subiectului: 13126

T-3R, acest tip de vagon, a fost-din cate se stie-numai la Galati!
Mergeau f bine, fara balans puternic, aveau si viteza si silentiozitate. Si am mai aflat azi un ,,secret" de ce vagoanele Tatra T3-R din Galati erau asa de silentioase. Piesele din metal (mai ales tabla) se prindeau prin puncte de sudura prin flacara oxi-acetilenica (piesele pe verticala se sudau electric cu electrozi mici: 2,5mm cel mult si rar 3,25mm). Iar rosturile dintre piesele metalice care prezentau vibratii se umpleau cu pasta foniizolanta pe care am folosit-o si eu la masina si se gaseste numai in Santierul naval de la noi pentru antifonarea navelor: ,,ROMANKIT" aceasta e denumirea.
Bineinteles ca aceasta exista sub diferite forme de viscozitate si e clasificata pe mai multe criterii. Eposibil sa se fi folosit la ,,Electroputere"-pentru locomotive sau la ,,Astra"-Arad pentru vagoanele de calatori.
Cert e ca la Galati Depoul Tatra folosea aceasta pasta.
Banuiesc ca daca s-ar fi folosit si la Timis-2, poate n-ar fi huruit asa de tare.
T3-R...era unul albastru deschis cu partea de jos de la roti vopsita in albastru inchis, eEra #50, acum e casat...
Iata ce a mai ramas din el: gard pentru depou! In asta a fost transformat...



HPIM1180.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.34 kb
 Vizualizat:  de 22435 ori

HPIM1180.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 01:36:08    Titlul subiectului: 27523

La Galati, din cele 3 Tatra T3R cred ca o sa ramana doar 2, pentru ca acel vagon #3, fiind folosit ca vehicul de interventii, transport materiale si piese de schimb de la depoul din Piate Energiei la cel din Bariera, odata si odata se va strica... atunci cei cu autogenul se apuca de treaba, eu zic ca soarte lui #3 e pecetluita, poate nu chiar acum dar...
Din cate tin eu minte #3 a fost ultimul Tatra T3R din Galati care a mai circulat p traseu, de #41 si #42 nu stiam... il mai tin minte si pe #44, probabil din cauza culorii, juamtate alb, jumatate albastru. Si el a fost printre ultimile T3R care au circulat la Galati.
41 si #42 stau linistite in depoul din Bariera
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 12 Aug 2007 22:36:20    Titlul subiectului: 81456

Revin cu niste scheme de culori ale tramvaielor Tatra T3-R.
1. Schema de culori care era intalnita in ultima perioada a anilor 80, mai precis din 1987 si pana prin anii 1991.
2. Iata o alta varianta de vopsire tot din aceeasi perioada.
3. Alta schema de culoare a sfarsitului anilor 90.
4. Alt vagon vopsit intr-o schema de nuante albastre in perioada anilor 90.



0795.17 ma 21-05-73 Galati.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.28 kb
 Vizualizat:  de 22833 ori

0795.17 ma 21-05-73 Galati.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.43 kb
 Vizualizat:  de 22770 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.21 kb
 Vizualizat:  de 22770 ori

3.jpg



copie_a_079517_ma_21_05_73_galati_213.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.01 kb
 Vizualizat:  de 22636 ori

copie_a_079517_ma_21_05_73_galati_213.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Aug 2007 19:06:43    Titlul subiectului: 81754

Am trecut pe la depoul din Bariera si am vazut o chestie...fostul tramvai T3r # 41 este taiat...si urmeaza la rand remorca Duwag care deja e dezechipata ca sa zic asa...deci a inceput casarea tramvaielor de care nu mai este nevoie la Galati....
...a intrat la dezmembrat si fostul T4D...#1(0076)..astazi ii scoteau geamurile...deci e urmatorul pe lista de casari...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 512
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 11 Sep 2007 12:40:26    Titlul subiectului: 82638

Am o intrebare:in poza de mai jos,se observa numai linia de tramvai din MICRO 19 spre celelalte capete.As vrea sa stiu inainte sa se construiasca linia de retur,tramvaiele cum ajungeau inapoi in MICRO 19?


08_Alt_Tatra_T3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  242.4 kb
 Vizualizat:  de 22474 ori

08_Alt_Tatra_T3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kzoom4



Data înscrierii: 29/Noi/2007
Ultima vizita: 13/Mar/2011
Mesaje: 12
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 30 Noi 2007 16:19:58    Titlul subiectului: 85178

Ce-am zarit si eu candva prin depoul nr.2...


DSC02121.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  480.7 kb
 Vizualizat:  de 22082 ori

DSC02121.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2007 12:01:42    Titlul subiectului: Tramvaiul Copiilor 85669

Aici voi prezenta imagini in premiera din interior si exterior al tramvaiului Tatra T3R ,,Umbau zu Kinder"#31.


CRIM0056.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  330.49 kb
 Vizualizat:  de 19521 ori

CRIM0056.jpg



CRIM0065.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  316.64 kb
 Vizualizat:  de 19520 ori

CRIM0065.jpg



CRIM0073.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  562.72 kb
 Vizualizat:  de 19519 ori

CRIM0073.jpg



CRIM0081.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  291.93 kb
 Vizualizat:  de 19518 ori

CRIM0081.jpg



CRIM0088.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  321.2 kb
 Vizualizat:  de 19517 ori

CRIM0088.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 300
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2007 12:33:44    Titlul subiectului: 85674

Am avut o senzatie de deja-vu privind imaginea CRIM0088.jpg si mi'am amintit de locasul ventilatorului care nu mai este prezent la tramvaiele din Bucuresti...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2007 12:37:45    Titlul subiectului: 85675

Din cate stiu si din spusele tatalui meu care a circulat cu aceste tramvaie chiar in primele zile (1970/1971) acolo erau difuzoarele prin care se anuntau statiile. Cel putin la Galati la Tatra T3R. Chiar acum l-am intrebat si mi-a zis ca nici un vagon Tatra nou-nout in acea vreme nu avea ventilatoare pe tavan sau la muchii in acele locasuri. Erau difuzoare.
Am vazut si eu in Bucuresti ventilator la un Tatra, in 1998 (era portocaliu/galben) dar numai la locasul dinspre cabina vatmanului. Restul erau acoperite cu placaj!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2007 12:48:26    Titlul subiectului: 85676

Revin cu imagini ale ultimelor tramvaie Tatra T3-R casate.
Incep cu fostul #3 ulterior #0070....



CRIM0055.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  323.96 kb
 Vizualizat:  de 21964 ori

CRIM0055.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2007 12:50:53    Titlul subiectului: 85678

Apoi #41 care de multe ori statea cuminte in fata halelor din depou avand o culoare asemanatoare celor din Brno!


CRIM0012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  298.39 kb
 Vizualizat:  de 21961 ori

CRIM0012.jpg



CRIM0013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  322.85 kb
 Vizualizat:  de 21961 ori

CRIM0013.jpg



CRIM0014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  319.94 kb
 Vizualizat:  de 21960 ori

CRIM0014.jpg



CRIM0015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  410 kb
 Vizualizat:  de 21960 ori

CRIM0015.jpg



CRIM0023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  365.81 kb
 Vizualizat:  de 21960 ori

CRIM0023.jpg



CRIM0024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  418.94 kb
 Vizualizat:  de 21960 ori

CRIM0024.jpg



CRIM0016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  324.83 kb
 Vizualizat:  de 21960 ori

CRIM0016.jpg



CRIM0019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  336.16 kb
 Vizualizat:  de 21960 ori

CRIM0019.jpg



CRIM0017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  324.41 kb
 Vizualizat:  de 21960 ori

CRIM0017.jpg



CRIM0018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.43 kb
 Vizualizat:  de 21960 ori

CRIM0018.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 300
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2007 13:06:37    Titlul subiectului: 85684

Deci difuzoare au fost acolo... Multumesc mult pentru lamurire, nu stiu de ce am trait cu senzatia ca acolo era ventilatorul. Detaliile fac diferenta! Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2007 23:27:15    Titlul subiectului: 85709

Acier a scris:
Deci difuzoare au fost acolo... Multumesc mult pentru lamurire, nu stiu de ce am trait cu senzatia ca acolo era ventilatorul. Detaliile fac diferenta! Smile
Și la București pe T4R au fost difuzoare...
Și T4D au așa ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 27 Dec 2007 15:38:05    Titlul subiectului: 86139

Eu ma intreb de ce in locul tramvaiului Tatra de la tramvaiul copiilor de ce nu baga alt tramvai mai modern si mai frumos! Nu prea e comod in Tatra! as vrea sa bage un Duewag.
Sa schimbe acest tramvai ca e vechi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 27 Dec 2007 22:29:46    Titlul subiectului: 86148

In primul rand, actualul tramvai al copiilor este amenajat corespunzator si nu functioneaza decat o singura data pe an, cu ocazia zilei de 1 iunie.
In al doilea rand, Duewag-urile sunt frecvent utilizate pe Cursele Conventie spre combinatul siderurgic si prin urmare, nu vad logica modificarii propuse. Ce rost ar avea sa se renunte la un Duewag capabil sa transporte zilnic o multime de angajati ai combinatului?
Poate in viitor, cand Duewag-urile vor fi aproape de perioada de casare, unul dintre acestea va fi reconditionat si pentru copii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2007 16:13:38    Titlul subiectului: 86181

Tramvaiul copiilor se regăsește pe binecunoscuta poză de pe www.tatrabahn.de ?


MAS+SLA+PAS.jpg
 Descriere:
Tramvai "master" (#17) + tramvai "slave" + tramvai "pasiv". Vagonul "slave" pare a se alimenta prin cablu de la vagonul "master", dar cablul nu e vizibil Ăźn pozĂŁ.
 Mărime fișier:  14.95 kb
 Vizualizat:  de 19302 ori

MAS+SLA+PAS.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 14 Ian 2008 01:40:50    Titlul subiectului: 87003

M-am uitat pe lista tramvaielor care au "supravietuit" noii numerotari impuse de Transurb insa, pe langa acestea, constat, din pozele afisate pe Forum in cadrul diferitelor sectiuni aferente orasului Galati ca sunt o serie de Tatre "pastrate in stare de descompunere" in cadrul depoului de tramvaie din zona General. Poate Sergabi ne poate spune mai multe despre aceste tramvaie Tatra...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 14 Ian 2008 23:00:05    Titlul subiectului: 87038

George, eu mai doream sa stiu daca - pe langa tramvaiele functionale pe care le-ai prezentat deja - mai sunt tramvaie Tatra casate sau in curs de casare, cum ar fi - de exemplu - cel cu numarul de parc 41, prezentat de Sergiu.
Din cate stiam eu, depoul Tatra din Bariera Traian nu mai gazduia de multa vreme tramvaie. Am primit, cu aceasta ocazie, din mai multe surse neoficiale, informatii conform carora, fie ca depoul respectiv va fi utilizat pentru autobuzele si troleibuzele Transurb-ului, fie va fi scos la licitatie, fie va deveni din nou functional (sursa a estimat acest aspect dupa ce Transurb-ul va achizitiona in viitorul apropiat, un lot de tramvaie)...
Sper ca cineva aflat in cunostinta de cauza sa lamureasca aceasta problema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 15 Ian 2008 00:45:42    Titlul subiectului: 87046

Maine voi avea in premiera o intrevedere la sediul central al Transurb-Galati cu doamna director Jr. Genica Totolici. Asadar voi expune absolut tot ceea ce ne intereseaza si viceversa voi raspunde la interpelarile si intrebarile dansei.Sper ca intre noi pasionatii si staff-ul director al tuturor societatilor,regiilor sau altor forme de administrare a transportului in comun sa existe o stransa legatura pentru a putea sustine ideea de transport in comun electric, ecologic,clasic si implicit salvarea de la disparitie a valorilor, patrimoniului si in general al izvoarelor scrise,vizuale sau palpabile care fac corp comun cu TRANSPORTUL IN COMUN.
Revenind la topic, la ora actuala este casat acel vagon-motor tip TATRA T3-R #41.Ceea ce doresc eu si voi dezbate maine aceasta problema, este salvarea celor doua tramvaie ramase ca istorice sa le zic asa supunandu-le pe cheltuiala proprie( a mea personala) unor lucrari de renovare pe cat posibil aducandu-le la aspectul original din fabrica:
-un vagon motor tip TATRA T3-R, #27
-un vagon motor tip TIMIS-2, #57
-eventual tramvaiul copiilor,tot TATRA T3-R, #31 asta in eventualitatea in care #27 nu mai poate circula( necorespunzand normelor,oboseala sasiu,etc).Dar inainte de cuvinte marete dar...rasuflate,...sa vedem maine ce si cum!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 15 Ian 2008 10:12:27    Titlul subiectului: 87052

Amiralul Byrd...tramvaiul T3R #41 prezentat de Sergabi este casat din aceasta vara.
Mai sunt tramvaie in conservare la depoul 2: 2 Tatre T4D (0073 (rosu)) si 0074 (albastru))... 2 Tatre T3R #27 caruia nu i s a alocat numar nou..si #31 cel al copiilor.
Pe langa ele mai este Timisul acela cu numarul #57.
Depoul 2 nu cred ca va fi cedat vandut sau scos la licitatie pentru ca acolo este sectia in care se fac cele mai importante reparati, RK, spalatorie, mai multe.
Odata cu sosirea unui nou lot de tramvaie este posibil ca Tatrele KT4D si T4D sa fie mutate acolo
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community