|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 20 Ian 2009 08:34:54 Titlul subiectului: |
104607 |
|
In prezent tramvaiele sunt inmatriculate, prin aplicarea numarului direct pe vopsea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.71 kb |
Vizualizat: |
de 9072 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Mar 07 Iul 2020 18:38:54 Titlul subiectului: |
207782 |
|
Deși a trecut ceva timp bun de la ultimul mesaj, permiteți-mi vă rog și o opinie de-a mea.
Numerele de înmatriculare trebuie alocate oricărui vehicul care circulă pe drumurile publice, indiferend de tipul acestuia. Acestea sunt de regulă cele obișnuite, adică JJ (Județ) - NN(N) (Număr, cu 3 cifre doar în cazul Bucureștiului, datorită nr. mare de mașini) LLL (Literă). Însă există și o anumită categorie de mașini micuțe, mopede și tractoare care primesc numere galbene, asemănătoare tramvaielor și troleibuzelor. Nu sunt foarte sigur, dar este vorba de o categorie de vehicule care din fabricație nu pot prinde mai mult de 50 km/h sau 60 (vă rog să mă corectați). Revenind la RATB, evident numerele de circulație sunt de circulație, iar numerele de inventar/parc primite sunt din scopuri interne, pentru a fi mai ușor de identificat un vehicul.
Deși, mi se pare aiurea un lucru. Dacă pui un număr preferențial de genul celor puse pe Otokar și pe Hybrid (care nu diferă decât cifrele), numărul de inventar aproape că își pierde rostul (Citaro cu nr. 7000 și cu nr. de circulație B 700 STB). Însă pe vremuri, a existat ceva mai interesant - cel puțin autobuzele de la Ferentari aveau o combinație asemănătoare gen FER, FRT etc sau anumite vehicule aveau RTB.
La alte regii din țară, cel puțin la Galați și Buzău reții cu greu un număr de autobuz. Toate au numere la rând și nu există deloc numere de inventar. Sunt de tipul BZ 09 HMM/LNG/LMP adică se schimbă doar combinația de litere, pe când la Fetești sunt de tipul IL 15/16 TBF schimbându-se doar combinația de cifre care se reține mult mai ușor. Nu de puține ori din această cauză șoferii au luat alte mașini decât cele trebuiau, din cauză că o combinație de litere se reține mai greu decât una de cifre. Deși primăriile, fie din nepăsare, fie din alte principii (să nu zic rea voință) nu vor să ușureze lucrurile. La Buzău n-au lăsat nici măcar vechile numere cu care autobuzele au sosit de la primii operatori, le-au dat rapid jos și au trântit clasicele numere de circulație la rând, adică fără sens.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|