Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul brailean la orele de varf
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 24 Apr 2008 10:37:22    Titlul subiectului: 92419

Deschid acest topic deoarece si in Braila la orele de varf transportul in comun este foarte solicitat. Cele mai aglomerate statii sunt P-ta Mare, P-ta Concordia, Complex Dunarea, Praktiker, Albina si Bariera Calarasilor.

In ficare zi este aglomerat la Piata Mare! Tramvaiele sunt pline ochi si intersectia la fel.



DSC00588.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.05 kb
 Vizualizat:  de 33437 ori

DSC00588.JPG



DSC00587.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.78 kb
 Vizualizat:  de 33437 ori

DSC00587.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 16 Aug 2008 10:07:09    Titlul subiectului: 97044

Intre 15 si 17 august au inceput zilele Brailei si odata cu ele aglomeratia in punctele de atractie. Un exemplu este seara de 15 august care a adus odata cu ea si sufocarea caii Caii Calarasi, care desi are 3 benzi a devenit neincapatoare. Acest fenomen are la baza si naivitatea unor care aleg sa-si ia masina personala decat sa mearga cu autobuzul sau tramvaiul. Un alt fapt este ca dubarii opreau pentru a lua calatori in timp ce semaforul arata culoarea verde. Poliistii prezenti la intersectiile cu Bd Independentei si Bd Al. I. Cuza mai mult au incurcat traficul decat sa-l faca mai acceptabil.
Imi pare rau ca nu am avut telefonul la mine ca sa fac si niste poze pentru a va arata calvarul care se va repeta si azi si maine seara cand va fi probabil punctul culminant al serbarilor orasului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 25 Aug 2008 12:25:14    Titlul subiectului: 97356

Ei bine, pe Bd. Al. I. Cuza la intersectia cu Str M. Eminescu se fac lucrari de canalizare cuprinse in programul Centrului Istoric. Aceasta lucrare a paralizart tot traficul, formandu-se o coloana impresionanta.
Autobuzului in care ma aflam i-au trebuit 7 minute de la Calea Gen. E. Grigorescu pana la Str Mihai Eminescu. Politia, aflata la fata locului mai mult a incurcat traficul care a fost paralizat...partea prosta este ca lucrarile mai dureaza cel putin cateva zile!



DSC00279.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.21 kb
 Vizualizat:  de 33199 ori

DSC00279.JPG



DSC00280.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.84 kb
 Vizualizat:  de 33199 ori

DSC00280.JPG



DSC00281.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.57 kb
 Vizualizat:  de 33199 ori

DSC00281.JPG



DSC00282.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.27 kb
 Vizualizat:  de 33199 ori

DSC00282.JPG



DSC00284.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.92 kb
 Vizualizat:  de 33199 ori

DSC00284.JPG



DSC00286.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.04 kb
 Vizualizat:  de 33199 ori

DSC00286.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 06 Oct 2008 17:53:33    Titlul subiectului: 99235

Ei bine astazi Braila a dat dovada de oras aglomerat ca Bucurestiul.
Asa cum se blocheaza traficul din Bucuresti la o ploaie mocaneasca s-a paralizat si traficul brailean, la fel si transportul in comun.
Totul a inceput cam de pe la ora 16:00 cand scapa lumea de la servici, iar marile artere devin adevarate furnicare. Exemplul negativ de care va voi vorbi este Calea Calarasi care astazi a fost aglomerat de la Caporal Musat pana la Bd Al. I. Cuza. Daca intro zi obisnuita aceasta distanta se parcurge in 7 minute, astazi cred ca s-a parcurs in 15. De vina a fost carosabilul umed, defectiunile unor masini mici, sicane in trafic, oprirea dubelor la semafor pe culoarea verde si numarul mare de masini.
Un tramvai care a iesit de pe Bd Independentei a ramas intepenit 5 minute pana cand masinile au inaintat cu toate ca tramvaiul schimba culoarea semaforului de la P-ta Concordiei cand intra pe Calarasi.
Nici autobuzele nu au fost norocoase, acestea ramanand blocate minute in sir, iar oamenii fiind nervosi.
O alta blocare s-a mai intamplat in bariera Calarasilor unde un autocar vechi a ramas blocat soferul parasindul si ducandu-se dupa ajutoare in timp ce soferii erau blocati in spatele lui. Tot datorita acestui autocar si al ploii, Sos Buzaului care se "racordeaza" de Calea Calarasi a fost paralizata pe sensul spre centru formandu-se o coloana de masini printre care si 2 autobuze.
Facand o retrospectiva ziua de azi a fost un calvar din punct de vedere al traficului iar singurul mijloc de transport in comun ce a mers mai bine a fost tramvaiul exceptand linia 21 care a fost blocata de masini. Ceea ce nu stiu este daca si in alte zone precum Bd Dorobanti,Str 1 Dec 1918,Calea Galati sau Bd Al I Cuza situatia o fi fost la fel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 21:46:39    Titlul subiectului: 101460

Constat ca la orele de varf cei de la Braicar uita sa mai introduca autobuze suplimentare pe traseele 4,5 si 10 lumea asteptand in frig pe putin 10 minute. Acest ritual se intampla intre orele 14 si 16 cand observ ca in statii apar numai autobuze 2 si 2b, iar celelalte trasee se lasa asteptate.
Sper ca cineva din conducerea Braicar sa se autosesizeze si sa ia masuri.

Am fost destul de iritat de intervalul de sosire in statie a atobuzelor asa ca am luat atitudine. Am gasit un articol referitor la aceasta problema(acel articol este postat pe forum) si m-am gandit sa ii scriu Primarului despre aceasta problema spinoasa.
Ei bine, sper ca vocea mea sa fie auzita, iar oamenii sa nu mai astepte in frig autobuzele. In maxi-taxi nimeni nu se urca din pricina aglomeratiei si a vitezei deci autobuzele sunt mai sigure si mai rare..ca pe timpul comunistilor. Poate Baricar se grabeste cu acele autobuze ca mai apare si traseul 12 si inca o linie gratuita iar liniile 4 si 10 vin din 12 in 12 minute.

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 22 Dec 2008 13:38:44    Titlul subiectului: 102872

Astazi a inceput calvarul pe strazile Brailei.
Apropierea sarbatorilor dar si sila unora de a merge cu transportul in comun a paralizat orasul in punctele cheie.
Astfel la ora 11 a inceput toata isteria iar pe la 12 marile artere erau deja ticsite da asini, autobuzele mergand ca un melc.



P1000665.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.82 kb
 Vizualizat:  de 32806 ori

P1000665.JPG



P1000666.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.59 kb
 Vizualizat:  de 32806 ori

P1000666.JPG



P1000688.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.02 kb
 Vizualizat:  de 32806 ori

P1000688.JPG



P1000689.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.57 kb
 Vizualizat:  de 32806 ori

P1000689.JPG



P1000690.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.34 kb
 Vizualizat:  de 32806 ori

P1000690.JPG



P1000692.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.65 kb
 Vizualizat:  de 32806 ori

P1000692.JPG



P1000697.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.41 kb
 Vizualizat:  de 32806 ori

P1000697.JPG



P1000698.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.57 kb
 Vizualizat:  de 32806 ori

P1000698.JPG



P1000700.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.8 kb
 Vizualizat:  de 32806 ori

P1000700.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Dum 28 Dec 2008 12:52:47    Titlul subiectului: 103172

In ajunul Craciunului cateva artere ale Brailei au fost sufocate de catre masini in zona pietii Concordia pana in zona primaverii masinile circulau bara la bara din cauza acestei artere sufocate midibusele Braicar au avut intarzieri de 15 minute.
Facand fata cu greu valului de calatori iesiti la cumparaturile de Craciun si traficul devenind un haos total in aceasta zona. Am facut si cateva poze de la locul cu pricina. Mentionez ca masinle inaintau foarte greu deoarece intersectia a fost sufocata de catre cumparatori si soferii erau extrem de nervosi ca inaintau foarte greu pe artera Grivitei.



piata concordia ora 13 (24 decembrie 2008) (1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.39 kb
 Vizualizat:  de 32731 ori

piata concordia ora 13 (24 decembrie 2008) (1).jpg



piata concordia ora 13 (24 decembrie 2008) (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.76 kb
 Vizualizat:  de 32730 ori

piata concordia ora 13 (24 decembrie 2008) (2).jpg



piata concordia ora 13 (24 decembrie 2008) (3).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.47 kb
 Vizualizat:  de 32730 ori

piata concordia ora 13 (24 decembrie 2008) (3).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 07 Iul 2009 12:51:09    Titlul subiectului: 113592

Astazi(7.07.2009) am pornit sa fotografiez mai in detaliu un interior de E1.Ei bine in loc sa fac poze la detaliile din interiorul acestor tramvaie am pozat aglomeratia din ele.Apogeul aglomeratiei a fost atins intre statiile Str. 1 Dec. 1918 si Calea Gen. Eremia Grigorescu unde tramvaiul a mers cu 20 Km/h si cu usile deschise.Oamenii din tramvai au devenit foarte nervosi incepand sa injure conducerea Braicar si sa il i-a pe vatman la intrebari de ce nu baga conducerea tramvaie mai lungi pe traseu si de ce trebuie sa astepte peste 10 minute un tramvai.La capitolul tramvaie mai lungi le dau dreptate oamenilor deoarece dupa ora 15 sunt bagate pe traseu toate cele 10 GT8-uri plus 1-2 Man-uri,in timp ce azi la ora 10:00 era doar un GT8 pe traseul 21 , bagat probabil dupa ce vatmani s-au plans la dispecerat din cauza aglomeratiei.Mai jos aveti cateva poze realizate de mine ce suprind o parte a aglomeratiei.


P1040514.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.98 kb
 Vizualizat:  de 32156 ori

P1040514.JPG



P1040515.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.94 kb
 Vizualizat:  de 32156 ori

P1040515.JPG



P1040516.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.56 kb
 Vizualizat:  de 32156 ori

P1040516.JPG



P1040517.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.43 kb
 Vizualizat:  de 32156 ori

P1040517.JPG



P1040518.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.97 kb
 Vizualizat:  de 32156 ori

P1040518.JPG



P1040520.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.87 kb
 Vizualizat:  de 32156 ori

P1040520.JPG



P1040521.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.8 kb
 Vizualizat:  de 32156 ori

P1040521.JPG



P1040522.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.93 kb
 Vizualizat:  de 32156 ori

P1040522.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 19 Iul 2009 18:50:58    Titlul subiectului: 114276

Astazi( 19.07.2009) la statia de tramvai de la P-ta Mare a fost o aglomeratie ce rar am mai vazut pana acum, o aglomeratie ce imi aminteste de epoca comunista sau de anii 90'.Revenind la ziua de azi pot spune ca oamenii ce asteptau tramvaiul spre Radu Negru erau pe ambele parti ale Bulevardului iar pe refugiu nu mai aveai loc.Primul tramvai care a dat piept multimii a fost 9080 care a avut norocul sa nu fie pe linia 22 ci pe linia 23 unde este mai lejer iar 60% din multime s-a suit in tramvai pana si pe scara.Al doilea tramvai a fost 9141 care a venit pe avarie, fara calatori, semn ca a fost nevoit sa lase calatorii ce erau prea multi(deci ne dam seama ce aglomerat era tramvaiul la statia anterioara daca si-a lasat calatorii).Al treilea tramvai a fost un GT8(1601) ce a fost si el arhiplin dar a reusit sa stranga toti oamenii.Mai jos a veti cateva poze si doua link-uri cu filmuletele realizate de mine.

http://www.youtube.com/watch?v=P0slW-2VOqo

http://www.youtube.com/watch?v=vBQOGuWUr4M



P1040931.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.86 kb
 Vizualizat:  de 32078 ori

P1040931.JPG



P1040933.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.35 kb
 Vizualizat:  de 32078 ori

P1040933.JPG



P1040935.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.73 kb
 Vizualizat:  de 32078 ori

P1040935.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 13:32:41    Titlul subiectului: 117093

Astazi(18.09.2009) in Braila nu au functionat semafoarele din intersectiile Calea Calarasi cu Bd. independentei,Calea Calarasi cu Grivitei si Rosiori,Bariera Calarasilor si cea cu Sos. Buzaului.Asa cum era de asteptat pe Sos. Buzaului(pe sensul spre C. Calarasi) s-a format o coloana ce a afectat si traseele de transport in comun ce trec prin acea zona! Sad Toate acestea s-au datorat absentei unui politist ce ar fi trebuit sa dirijeze traficul din acea intersectie.Mai trebuie sa precizez ca oprirea semafoarelor de pe Sos. Buzaului si Calea Calarasi s-au datorat deschiderii primului centru mobil SMURD , inaugurare ce a adus la Braila cativa politicieni si autoritati locale ce s-au deplasat de la Primarie spre Spitalul Judetean Braila(situat pe Sos. Buzaului).


P1070085.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.99 kb
 Vizualizat:  de 31863 ori

P1070085.JPG



P1070088.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.77 kb
 Vizualizat:  de 31863 ori

P1070088.JPG



P1070089.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.52 kb
 Vizualizat:  de 31863 ori

P1070089.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2009 14:06:37    Titlul subiectului: 118211

Astazi am asistat iarasi la o scena desprinsa parca din timpurile comunistilor cand oamenii calatoreau pe scara autobuzelor.Aceasta scena s-a intamplat pe traseul 4 in jurul orei 14:15 , oamenii inghesuindu-se intr-o cutie de BMC. Evil or Very Mad Cauza acestei intamplari a fost scoaterea a doua BMC-uri de pe traseu , BMC-uri ce au fost puse pe curse speciale.


P1070424.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.87 kb
 Vizualizat:  de 31721 ori

P1070424.JPG



P1070425.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.57 kb
 Vizualizat:  de 31721 ori

P1070425.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2009 20:41:14    Titlul subiectului: 118248

Braicar-ul mai dispune de autobuze mai mari ca rezerva ? Ar putea sa le introduca pe liniile mai aglomerate sa ajute BMC-urile. De exemplu DAC-urile pozate de userul stefan_br care circula pe linia 12 mi se pareau destul de goale, ar putea sa le trimita pe linii mai aglomerate.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2009 21:19:01    Titlul subiectului: 118252

Judecand din pozele postate cat si din informatiile deja furnizate de colegii nostri din Braila am convingerea ca repartizarea mijloacelor de transport pe traseele locale ar putea fi imbunatatita. In prezent, din cate cunosc, exista un numar redus de DAC-uri functionale (in jur de 10) si ceva mai multe Ikarus-uri. O parte din aceste masini ar trebui utilizate la orele de varf pe traseele cu flux mare de calatori.
Nu este o solutie buna utilizarea midibuzelor pe trasee aglomerate, in primul rand acest aspect inseamna inghesuiala, in al doilea rand uzura tehnica accentuata.
Pentru guest: banuiesc ca se aplica principiul de configuratie urbana care s-a utilizat si la Galati pana la sosirea MAZ-urilor, cel cu autobuzele spatioase pentru curse conventie si numar mare de midibuze pentru traseele locale, avand la baza aspectul potrivit caruia autobuzele autohtone sunt destul de uzate tehnic si nu prezinta garantie pentru deservirea traseelor locale pentru un anumit numar de ture.
O solutie ar fi achizitia unui numar de autobuze care sa suplineasca "batraneii" din autobaza Braicar-ului...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 10 Oct 2009 07:07:51    Titlul subiectului: 118266

SC Braicar SA are 10 autobuze DAC functionale , ele fiind utilizate pentru cursele speciale dar in ultimul timp au inceput sa fie introduse pe traseul 12 si pe traseul 10.Despre traseul 12 sa stiti ca este destul de aglomerat dimineata din cateva am vazut eu si sunt sigur ca un BMC nu ar face fata.Despre Ikarus-uri(care sunt 14 unitati) putem spune ca sunt utilizate pe liniile 6,11,12 si 14(ca titulari) iar pe restul liniilor intra dimineata si ies pe la orele pranzului pentru cursele speciale apoi sunt retrase majoritatea , deoarece unele nu au decat un sofer.Despre aceste incidente cu BMC-uri transformate in sardine am mai vorbit si sunt aproape zilnice dar din fericire astfel de evenimente sunt prezente doar dimineata si la orele amiezei.Stiu ca cetatenii sunt nemultumiti de actualele autobuze dar Primaria nu are bani pentru altele noi si nici nu doreste prea curand achizitionarea unor autobuze.Tot de la Primarie mi s-a mai spus ca toate autobuzele care circula in Braila sunt in stare buna si sunt avizate RAR iar tramvaiele (in special KT4D-uri si MAN-uri) inca sunt bune si mai pot tine 5 ani.Vestea cea buna este ca Braicar monitorieaza aceste trasee aglomerate pentru a vedea pe viitor ce autobuze vor fi cumparate si orele la care sunt cele mai mari fluxuri de calatori, unul din traseele care stiu ca sunt in atenta monitorizare este traseul 5 care este mereu aglomerat la fel ca si traseul 2. Sad
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 12:36:00    Titlul subiectului: 118406

"Autobuzele Braicar nu fac față solicitărilor"

Autor: Dora Sider
Data: 14 oct 2009

"Pe traseele autobuzelor 2 și 10, îmbulzeala și nervii sunt la ordinea zilei"

"Mijloacele de transport în comun dau bătăi de cap multor brăileni. Mulți dintre deținătorii de abonamente susțin că autobuzele nu vin la timp în stații, iar atunci când ajung sunt deja pline."

"Acum, odată cu începerea anului școlar, mulți s-au trezit că nu mai pot ajunge la timp la serviciu. "

„Plec dimineața de acasă cu jumătate de oră mai înainte decât ar trebui numai ca să prind un autobuz. De câteva ori nu am mai avut unde să urc și am așteptat următorul autobuz. Am ajuns mai târziu la muncă, dar șeful nu este interesat de faptul că am întârziat că nu am avut loc în autobuz”, spune Vasilica, de 37 de ani, abonată pe ruta autobuzului nr. 2.
Experiențe similare sunt și pe ruta autobuzului 10.

„Copilul meu a întârziat în fiecare zi săptămâna trecută la ore. Și în weekend sunt probleme. Duminică, la 7.15 eram în stație la Școala 2 și abia la 7.50 a venit un autobuz. Am abonament și am așteptat, dar nu este normal să întârzie atât, spune Constanța, de 30 de ani. "

"Frecvențe diferite pe intervale orare"

"Directorul Braicar, Cornel Săndulescu, recunoaște că în intervalul orar 6.30 – 8.30, autobuzele sunt suprasolicitate:
În cursul săptămânii vorbim de frecvențe diferite pe intervale orare, sâmbăta și duminica frecvența mijloacelor de transport în comun este mai mică. Toată lumea pleacă în intervalul 6.30 – 8.30 de acasă și este aglomerație. Dar în cursul zilei și după amiaza nu mai este aceeași situație."

"Un autobuz are între 65 și 100 de locuri din care 26 – 30 pe scaune.
Totodată, șeful „Braicar” spune că pe linia autobuzului 2 sunt cele mai multe mașini, traseul fiind unul dintre cele mai lungi."

"Cât privește linia autobuzului 10 acesta susține că instituția sa are în vedere creșterea populației din zona Buzăului și de aceea va introduce mai multe autobuze pe acest traseu: Traseul lui 10 este în atenția noastră. Probabil că vom ajunge la opt sau chiar 10 mașini pe această linie. "

sursa: http://www.adevarul.ro/articole/braila-autobuzele-braicar-nu-fac-fata-solicitarilor.html

Acest articol reflecta ca o manusa neputinta BMC-urilor intr-un oras de 220.000 de loc. cum este Braila ba mai mult aceste BMC-uri dezvaluie nepriceperea vechilor edili ce au adus pe capul brailenilor aceste autobuze.Despre traseul 10 eu sunt de parere ca ar fi necesare 8 BMC-uri sau 7 autobuze mai mari iar dimineata vreo 8-9.Pe traseul 2 sunt intre 10 si 12 masini (aici intrand si 2b) ce fac fata cu greu dimineata , la pranz si dupa-amaiaza.Despre 4 si 5 nu pot spune decat ca sunt doua trasee ce se pot completa unul pe altu dar si asa BMC-urile sunt neputincioase in fata aglomeratiei.Singura solutie pentru scaparea din aceasta problema este achizitionarea a 20 de autobuze lungi de 12m , dar asa cum am mai afirmat nu sunt bani pentru o asemenea investitie!

Mad

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 12:48:34    Titlul subiectului: 118408

Din pacate tocmai din cauza acestor disfunctionalitati ale transportului public, au de castigat patornii microbuzelor. Asa prolifereaza microbuzele in Braila. Pana nu se rezolva problema aglomeratiei, nu vom vedea microbuzele disparute din aceasta urbe.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 13:01:17    Titlul subiectului: 118409

Asa este, Braicar pierde foarte multi calatori tocmai din cauza aglomeratiei din autobuze (la tramvaie situatia este mai buna) si a graficelor ce nu sunt respectate datorita unor semafoare ce mai mult incurca circulatia, unul din ele fiind exact in fata Primariei.
Revenind la aglomeratie, chiar astazi am avut "norocul" sa nimeresc intr-un 10 plin ochi in care orice hot de buzunare putea actiona fara prbleme fiindca oamenii stateau pur si simplu lipiti unul de altu. Evil or Very Mad Din pacate toate oalele se sparg in capul soferilor care sunt luati la injuraturi si apostrofati de unii calatori ce sunt revoltati de transportul haotic din Braila. Ce nu inteleg oamenii este ca soferii nu au nicio vina, ei respectand cat de mult posibil graficele, problema este numarul de autobuze care este destul de mic fata de cerintele actuale. Sad

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 14:46:03    Titlul subiectului: 118416

Acum aproximativ doua saptamani am fost in Braila, acasa la ai mei in vizita. Am ajuns in oras sambata, undeva la orele pranzului. Vazusem de la departare autobuzul in statie la Franceza si am alergat dupa el in speranta ca il voi prinde, stiind ca daca nu il prind, urmatorul 2 care sa ma duca in Vidin va veni cine stie cand. In ciuda constitutiei mele am avut ghinion si nu am reusit sa-l prind. Deoarece nu ma grabeam nicaieri (undeva de genul munca), am zis asa de chestie sa stau sa astept si sa vad cand va veni urmatorul 2, bineinteles avand la dispozitie si optiunea maxi-taxi daca se ingrosa gluma. Urmatorul autobuz a venit dupa aproximativ 20-25 de minute, timp in care au trecut: un 16, un 17 si alt 16, toate fiind trasee de maxi-taxi. In statie se stransesera destui oameni, unii au ales sa se urce in microbuze, altii au asteptat autobuzul, cuminti si inca fideli "ReATeCeGheLe" Braila... Autobuzul a venit intr-un final - nu plin ochi, este adevarat, fiind sambata dupa-amiaza - dupa ce am umplut suficient frigiderul Braicar cu carne si am urat de bine toate rudele conducerii societatii...

Astfel de experimente eu am mai facut in trecut si toate au avut acelasi deznodamant: injuraturi si minute bune pierdute in statie de dragul incompetentilor de la Braicar. Ultimul experiment de aceasta maniera l-am facut asta-primavara, cand am asteptat in statie un autobuz (orice traseu) care sa ma duca in timp util la gara. Bineinteles ca numai in timp util n-am ajuns eu la gara... In fine... Bine ca a fost doar un experiment. Dar oare oamenii care chiar au nevoie sa ajunga undeva in timp util zilnic si nu fac experimente ce vor face?!... N-au decat sa intarzie la munca sau la scoala, dar in schimb sa posede abonamente Braicar luate pe banii care umfla burtile conducatorilor mult iubiti (ca sa folosesc o sintagma cunoscuta). Va intrebati de ce privatii au succes? Uite de ce. Vedeti voi, totul in jurul nostru este o succesiune infinita de cauze si efecte: daca regiile autonome de transport isi faceau treaba, privatii regresau de la sine (cum multi isi doresc dealtfel), dar fiindca regiile nu-si fac treaba, cineva trebuie sa faca transportul oamenilor la munca, la piata, la scoala. Pe fondul incompetentei unor regii de transport din tara vreti sa scoateti privatii? Atunci sa va duceti unde aveti treaba cu bicicleta sau cu skateboard-ul.

Astfel de experimente am sa mai efectuez (poate chiar si prin alte orase) pentru ca experimentele de genul acesta sunt relevante: sunt facute inopinant, pur aleator, intr-o zi oarecare la o ora oarecare pe un traseu oarecare. Si astfel vad cu ochii mei realitatea. Ma gandesc chiar la un moment dat sa si filmez si sa postez un astfel de filmulet pe forum, ca sa fie mai convingator si sa se inlature toate dubiile: sa filmez dintr-o statie din momentul cand pleaca ultimul autobuz al unui traseu si pana apare urmatorul autobuz al aceluiasi traseu, ca sa vedeti timpul de asteptare si cate microbuze trec in acest interval de timp catre aceeasi destinatie.

Poate acum ca cititi si in ziare si auziti si parerea altor oameni o sa ma credeti cand va spun ca in Braila e dezastru la capitolul transport in comun. Respect si stima tuturor regiilor de transport din tara (foarte putine ce-i drept si pe cale de disparitie) care se descurca si fac transport si respecta in primul rand cetatenii prin asta (chiar daca au si ele unele lacune): amintesc RATP Ploiesti si RAT Timisoara. In rest CINSTE PRIVATILOR. In momentul in care se vor dezvolta si isi vor moderniza parcul de vehicule (achizitie de midibuze si autobuze), atunci regiile de stat vor muri, asta daca nu aleg si ele privatizarea!

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 15:13:15    Titlul subiectului: 118417

Supararea colegului nostru Kaustik este pe buna dreptate dar in acest moment nu avem alte solutii.In aceasta perioada sa nu uitam ca tara noastra trece printr-o perioada grea ce are repercursiuni si asupra transportului in comun.La Braila Primaria trebuie sa cheltuiasca eficient banul public la fel si Braicar care nu isi poate permite mai mult decat are in acest moment(vorbind de parcul de autobuze si tramvaie) si nu trebuie sa ignoram faptul ca au fost facute cateva RK-uri la unele autobuze si tramvaie si am primit 5 tramvaie E1 in 2009.Problema cu aglomeratia se datoreaza mai multor factori pe care i-am afisat in alte mesaje anterioare iar pentru cei care au sugestii si propuneri pentru eficientizarea transportului in comun operat de Braicar poate trimite o scrisoare catre Primaria Braila sau catre Braicar SA.Eu sper din tot sufletul ca in viitor sa ne putem mandri cu un transport in comun eficient din toate punctele de vedere iar oamenii sa beneficieze de un confort sporit si sa uite de aglomeratia din autobuze si tramvaie.
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 17:09:39    Titlul subiectului: 118419

Nu stiu de ce unele regii de transport acuza dubele care le iau clientii, cand teoretic prezenta unor alte vehicule pe acelasi traseu ar trebui sa descongestioneze aglomeratia din vehiculele existente. Probabil ca dupa ce acuza, gasesc o scuza sa retraga niste autobuze sau sa vanda motorina, pentru a mentine coeficientii de aglomerare demni de Orientul Mijlociu sau Africa.
Pe de alta parte, unii privati, in loc sa imparta frumos felia cu celelalte autobuze, actioneaza ca o concurenta salbatica, iar in final, ramasi aproape sau chiar singuri pe traseu, actioneaza ca un monopol si fac programul la fel ca firmele de stat, doar ca ei justifica asta prin impozitul pe care il platesc pe fiecare cursa.
Este perfect adevarat ca daca te grabesti prea tare la gara, la film sau la intalnire, e preferabil sa nu iei nici duba, nici autobuzul, ci taxiul, pentru ca asa e Romania.
Daca in acest moment "nu avem alte solutii", atunci cel putin ar trebui sa dea autorizatii pe intregul oras, nu pe un singur traseu. In felul acesta, vor fi microbuze suficiente la intervale mai mici, iar autobuzul va veni tot la 20-25 minute si chiar mai putin aglomerat. Pentru ca nu vad de ce poporul trebuie sa sufere si sa nu beneficieze de transport civilizat pentru ca regia nu-si poate permite mai mult. Nimeni nu spune sa dispara autobuzele, dar daca n'au suficiente, sa-i bage pe altii intre ele, pana "vor gasi alte solutii".
O solutie demna de secolul XXI si de fonduri europene ar fi metropola Galati+Braila.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 17:40:41    Titlul subiectului: 118423

Autobuzele principalelor linii (2,4,5 si 10) vin la intervale mai mari (se mai intampla la unele ore unde nu sunt prea multi calatori sa vina la 20-25 de minute) doar la sfarsitul saptamanii.In cursul saptamanii intervalel sunt cuprinse intre 5 si 8 minute la orele de varf.Am vazut ultimele afirmatii ale celor doi colegi si sunt de parere ca deja am inceput sa ne indepartam de subiectul discutiei.Vad ca unii au inteles cu totul altceva decat ar trebui si au inceput sa discute despre alte subiecte.In primul rand Braicar are autobuze pentru actualele linii dar se mai intampla sa nu poata face fata fluxului de calatori (acest lucru este valabil doar la BMC-uri) Exclamation si calatorii mai raman pe afara sau sunt inghesuiti ca un cartof in lada.Degeaba ne agitam noi aici ca oricum puterea de decizie nu este in mainile unor forumisti ci in mainile edililor care pot da girul cumpararii unor autobuze mai mari sau se incapataneaza sa lase BMC-urile pe aceste linii solicitate.Acum nu trebuie sa aratam cu degetul situatia de la Braila ca nici de alte orase nu putem spune lucruri mai frumoase! Sad
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 18:43:05    Titlul subiectului: 118426

Sincer nu cred ca Braicar duce lipsa de autobuze de mare capacitate. Garajul e plin de DAC-uri care zac prada ruginii si brailenii se inghesuie in conserve (fie ele BMC sau microbuze, asta ca sa fiu impartial). Alte orase inca mai au in circulatie DAC-uri care arata foarte bine si sunt bine intretinute iar noi le tinem in garaj. Alea singurele 10 DAC-uri functionale care au mai ramas plus Ikarus-urile si DAF-urile cred ca ar face fata cu brio fluxului mare de calatori la orele de varf. Nu sunt fan autobuze la mana a saptea de la vestici si nici autobuze antice de pe vremea lui Pazvante Chioru, dar in lipsa de solutii trebuie sa ne descurcam cu ce avem. Am crescut cu DAC-uri, Timis-uri, V3A-uri si Tatre, au fost foarte bune la vremea lor, acum sunt depasite tehnic intr-adevar si imi vine sa plang cand vad degradandu-se bijuteriile de DAC-uri sau V3A-uri, dar ce sa-i faci, asta e, daca nimeni n-a fost in stare sa investeasca in fabricile autohtone si sa modernizeze totul (de la concept si design la productie) acum suntem lada de gunoi a Europei. Nu e cazul ca Braicar sa afiseze o imagine de falsa modernitate si sa scoata la strada doar autobuze noi (aparent noi) de dragul reclamei pozitive sau orgoliului sau stiu eu ce, de genul ca daca vin oamenii la noi sa nu cumva sa vada DAC-uri ca ne facem de ras... Aiurea... Sa scoata, domnule, autobuzele la traseu, nu conservele de BMC-uri!!! Stefan, daca ai putea sa faci ceva in acest sens sa transmiti ideea asta Braicar-ului, ar fi minunat.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adelo_9149



Data înscrierii: 25/Aug/2009
Ultima vizita: 30/Mai/2023
Mesaje: 93
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 20:13:21    Titlul subiectului: 118429

Nici situatia in zona traseului 2 nu prea este roza deoarece dimineata incepand cu ora 6 : 50 , BMC-urile devin adevarate slalomuri printre calatori un BMC mai plin ca celalalt sa numai spun ca traseul a fost suplimentat cu 2b . Si ar mai fi problema tot in acest fus orar adica 6:50 - 9:10 , pe traseul 4 care detine masini mai putine ca 2 si mai multe ca 10 , ei si sa numai spunem ca cel putin 3 grafice pleca pur si simplu arhi pline fiind cele cu numerele 4 cu 3 , 4 cu 4 si 4 cu 5 care la orele diminetii is sufocate . Iar acum ca Man-ul numai are graficul 4 cu 3 si il are pe cel 4 cu 7 acesta fiind decizia unora dintre sefi sa il decaleze . Vreau sa sesisez faptul ca azi dimineata 3 BMC-uri erau la ora 7:29 in garii deoarece nu puteau face fata valului de elevi care vroiau sa ajunga la scoala si unora dintre oameni care doreau sa ajunga la munca . Trag un semnal de alarma ca ar mai trebui suplimentate pe toate liniile numarul de autobuze deoarece nu se poate face fata pe trasee .
_________________
BR-16-YZU "Regina Parcului Braicar"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 15 Oct 2009 11:25:46    Titlul subiectului: 118465

Kaustik a scris:
Deoarece nu ma grabeam nicaieri [...], am zis asa de chestie sa stau sa astept si sa vad cand va veni urmatorul 2, bineinteles avand la dispozitie si optiunea maxi-taxi daca se ingrosa gluma. Urmatorul autobuz a venit dupa aproximativ 20-25 de minute, timp in care au trecut: un 16, un 17 si alt 16, toate fiind trasee de maxi-taxi. In statie se stransesera destui oameni, unii au ales sa se urce in microbuze, altii au asteptat autobuzul, cuminti [...]
Aici e una dintre neregulile grave din transportul public care are loc in multe orase din tara.
De ce sa stai aiurea in statie, asteptand sa vezi daca si cand vine autobuzul?!? Daca autoritatilor locale le-ar pasa cumva de cetateni sau de lege, ar afisa, impreuna cu operatorii de transport, orarele de trecere prin statie atat pentru autobuze, cat si pentru microbuze. Astfel ca tu, ajuns in statie, te-ai fi uitat pe panou, ai fi vazut ca autobuzul vine peste 25 de minute si microbuzul peste 15, de exemplu. In acest moment, tu, CORECT informat, ai fi ales IN CUNOSTINTA DE CAUZA ce vrei sa faci, fie sa astepti autobuzul, fie alegeai direct maxi-taxi-ul. Daca ar exista aceasta informare privind orele de trecere prin statii si acestea ar fi si respectate, cu o toleranta acceptabila, de +/- 2 minute, cine ar avea de comentat impotriva autoritatilor care nu-si fac treaba?!?
Aici e vina majora a geneticii romanesti, calatorii (si cetatenii in general) obisnuiesc sa fie niste mamaligi numai bune de prostit, stau si asteapta cuminti ca lucrurile sa se rezolve de la sine, sa le pice ceva din cer. Daca vreo cateva sute de calatori furiosi i-ar bombarda cu reclamatii intemeiate si dovedite sau i-ar fugari nitel p-aia de la Primarie, Braicar sau privati pentru halul in care isi fac treaba, crezi ca ar mai fi atat de "miserupisti" ca acum? Eu sunt convins ca nu... dar daca nimeni nu face nimic, aia isi vad de ale lor, pentru ei asa e bine, iese banul gros, daca calatorii nu iau atitudine sa-si ceara drepturile, doar n-o sa renunte transportatorii la metehnele lor aducatoare de multi, multi bani, inclusiv negri...
Kaustik a scris:
Va intrebati de ce privatii au succes? Uite de ce. Vedeti voi, totul in jurul nostru este o succesiune infinita de cauze si efecte: daca regiile autonome de transport isi faceau treaba, privatii regresau de la sine (cum multi isi doresc dealtfel), dar fiindca regiile nu-si fac treaba, cineva trebuie sa faca transportul oamenilor la munca, la piata, la scoala. Pe fondul incompetentei unor regii de transport din tara vreti sa scoateti privatii? Atunci sa va duceti unde aveti treaba cu bicicleta sau cu skateboard-ul.
Numai partial ai dreptate. Da, de multe ori transportatorii fosti de stat nu-si fac datoria corespunzator; iarasi da, in unele localitati nu se poate renunta brusc la aceste microbuze, pentru ca pur si simplu societatile de transport foste de stat nu pot face fata cu parcul actual de vehicule.

DAR, aici intervine partea putreda a problemei: autoritatile locale par sa fie "co-interesate" sa perpetueze dezastrul din transportul public, in schimbul unor "atentii" regulate din partea privatilor.
OK, nu putem elimina brusc maxi-taxi-urile, DAR cine opreste autoritatile locale sa faca un program de modernizare? Cine ii opreste pe "alesi" sa conditioneze licentele acestor maxi-taxi-stii de obligatia de a se dota intr-un anumit termen cu vehicule conforme? Adica sa le zica: "Va dam licenta, bonus timp de 3 ani nu platiti redeventa, dar dupa 3 ani trebuie sa inlocuiti microbuzele macar cu midibuze, intr-o prima faza, daca nu puteti cu autobuze, urmand sa fiti scutiti in continuare de redeventa, dar daca nu inlocuiti microbuzele sa fiti eliminati de pe trasee"?? Cine ii impiedica sa faca asta?!?
Sau de ce nu se ingrijesc de afisarea si respectarea orarelor, orare care sa fie intocmite cu cap, adica sa nu treaca maxi-taxi cu 1 minut inaintea autobuzului daca la ora aia nu sunt calatori decat pentru autobuz; pui autobuzul la ora aia, microbuzul il pui cu 5-10 minute inainte, cu 5-10 minute dupa s.a.m.d., adica sa-ti protejezi societatea prorie? Cat de tampit sa fii sa nu creezi conditiile ca autobuze alea putine pe care le ai sa fie la orele cand cererea o impune, iar microbuzele sa fie la orele cu trafic redus?!?
Kaustik a scris:
sa filmez dintr-o statie din momentul cand pleaca ultimul autobuz al unui traseu si pana apare urmatorul autobuz al aceluiasi traseu, ca sa vedeti timpul de asteptare si cate microbuze trec in acest interval de timp catre aceeasi destinatie.
Asta e ceva ce nu trebuie demonstrat, oricine o poate vedea cu ochiul liber si e chiar bine sa fie asa. Insa eu cer ca orarele sa fie clare pentru fiecare tip de transport si sa se impiedice sabotarea autobuzelor prin circulatia maxi-taxi-urilor INTENTIONAT in fata lor. Da, ar putea sa circule in fata autobuzului, pe aceeasi linie, daca fluxul de calatori ar cere-o; dar daca microbuzul ia 10 calatrori si autobuzul ia 20, e ineficient, ar trebui ca microbuzul sa nu treaca la mai puitin de 5 minute inainte de autobuz, astfel ca toti calatorii de la ora aia sa ramana la autobuz, iar in cele 30 de minute in care nu e alt autobuz, pot trece microbuze, din 5 in 5 minute, fiind un flux mic, adaptat la capacitatea microbuzelor. Ar fi civilizat, cine ar putea sa reproseze ceva daca lucrurile ar decurge astfel?!? Dar sistemul maxi-taxi se bazeaza in principal pe astfel de lucruri, parazitarea traseelor autobuzelor atunci cand fluxul de calatori nu o impune, pe circulatia in fata autobuzelor la orele la care lumea stie ca e autobuz, pe neeliberarea de bilete, pe incarcarea peste capacitatea de transport s.a.m.d.
Kaustik a scris:
In momentul in care se vor dezvolta si isi vor moderniza parcul de vehicule (achizitie de midibuze si autobuze), atunci regiile de stat vor muri, asta daca nu aleg si ele privatizarea!
Nu am nimic cu operatorii privati in sine, sa fim bine intelesi, ci cu modul tipic lumii a III-a a Europei in care presteaza serviciul. Sunt firme private pentru care am tot respectul, vezi Unistil Barlad, vezi Drobeta din Turnu Severin s.a.m.d. care au facut eforturi si s-au dotat cu autobuze, circula corect s.a.m.d.
Iar legat de privatizare, sa stii ca esti pe aproape de o banuiala a mea, bazata pe niste insinuari din presa, potrivit carora, de exemplu, la Buzau (dar nu numai) s-ar (fi) intentiona (-t) privatizarea societatilor foste de stat DUPA ce acestea au fost modernizate, dotate cu autobuze etc. Adica astia vor sa le modernizeze pe bani publici, dupa care smecherii sa le ia de-a gata, lucru cu care nu pot fi de acord. A, daca o iei cand e prapadita si faci tu efortul s-o dotezi si modernizezi, tot respectul, jos palaria.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 09 Noi 2009 14:04:18    Titlul subiectului: 119755

Aglomerație în autobuzul de Chercea, zilnic

Autor: Ciprian Dragomir
Data: 9 nov 2009

"În fiecare dimineață, brăilenii care circulă cu autobuzul de pe linia 5, care merge spre cartierul Nedelcu Chercea, au parte de o călătorie în picioare, pe scări sau, în cel mai fericit caz, claie peste grămadă. Aglomerația este la ordinea zilei pe acest traseu.
Unii mai norocoși, care s-au urcat de la capăt au reușit să prindă un loc pe scaun, dar riscă să nu coboare în stația în care doresc."

"Foarte supărați de condițiile în care au fost transportați, călătorii au început să facă gălăgie și să-i adreseze injurii șoferului."

„Pensionarii care au liber pe autobuz și nu au altceva mai bun de făcut decât să se plimbe cu autobuzul sunt într-un număr foarte mare. Mai fac și gură că nu au loc și că ei sunt bătrâni și bolnavi și vor să stea jos, după ce că ne călcam în picioare. «Braicar» a crescut prețul biletelor de la 1 noiembrie, că doar ne oferă condiții «excelente»”, ne-a spus Ion Anghel, un cetățean care coborâse dintr-un astfel de autobuz. "

"Conducerea „Braicar” spune că pe fiecare traseu există un anumit număr de mijloace de transport în comun care au un grafic de respectat și că la orele de vârf acestea sunt aglomerate."


sursa: http://www.adevarul.ro/articole/braila-aglomeratie-in-autobuzul-de-chercea-zilnic.html

Declaratia conducerii Braicar ma dezamageste total , ea fiind desprinsa parca din timpurile cand vedeam tramvaie si autobuze cu usile deschise iar oamenii erau ingramaditi ca niste legume in sac!Desi ne laudam ca suntem in democratie aceste declaratii si realitatea din autobuzele(BMC) ale Braicar ne arata ca inca functionam dupa reteta comunismului.Atunci tot la fel de putine autobuze erau , tot la fel de aglomerate erau iar calitatea transportului in comun de atunci este egalul celui din zilele noastre! Evil or Very Mad In timp ce in alte tari oamenii merg cu autobuze moderne , mai incapatoare decat cutiile noastre de BMC-uri iar timpii de asteptare la orele de varf sunt mai buni , noi inca ne facem cruce cand ne urcam intr-un mijloc de transport in comun si ne rugam ca in autobuz sa nu fie un om (sau mai multi) racit sau sa nu urce vreun om al strazi ori un cetatean cu vreo usa sau un sac urat mirositor in autobuz sau tramvai.Asta este imaginea transportului in comun brailean(mai ales la Braicar in autobuze si tramvaie) , un transport "bolnav" lasat in voia sortii de Primarie. Sad

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community