Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuze 6X4

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Iul/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 30 Mai 2006 02:45:37    Titlul subiectului: Troleibuze 6X4 23939

Dacă în cazul autobuzelor, tracțiune pe 2 punți motoare e rar întâlnită, la troleibuze aceasta poate fi văzută mai des. De fapt, avem 2 categorii:
A. Tracțiune virtuală 6x4. Aici intră troleibuzele articulate cu motor diesel auxiliar, la care
-Axa B e antrenată de motorul electric
-Axa C e antrenată de motorul cu ardere internă
Având în vedere că cele două motoare nu merg simultan, tracțiunea reală e 6x2 efectuată ori de motorul electric, ori de motorul diesel. În cazurile în care a fost necesară funcționarea ambelor motoare, numai unul din ele efectua lucrul mecanic. Mă refer la Ikarus 435 DUO care, când funcționa ca troleibuz, a trebuit pornit motorul diesel din cauza problemelor apărute la servodirecție; trecătorii au putut vedea un troleibuz care scoate gaze de eșapament Smile .
B Tracțiune reală 6x4 (8x4). Aici intră troleibuzele tandem. Se vede că s-a preferat folosirea a 2 motoare în locul unui motor + transmisie prin articulație. Exemplu tipic: Skoda 22 TR
C. Nu sunt sigur, dar presupun existența unui vehicul bimodal (troleibuz care are și motor diesel) cu transmisie prin articulație; Este vorba de PER 180. Acesta derivă din PR 180, dar încă nu am găsit elemente privind transmisia lui.
În cadrul acestui topic sunt binevenite orice informații care vizează troleibuze cu tracțiune pe mai mult de o osie (chiar și 318 ET, deși acesta are un topic corespunzător)
Hess are următorele tipuri de tracțiune diferită de cea "normală", adică pe o singură axă:
-6x4 pentru troleibuzele articulate; nuse specifică, dar aproape sigur e vorba de 2 motoare: unul pe segmentul A, unul pe segmentul B
-8x4 pentru troleibuzele biarticulate; de asemenea, aproape sigur e vorba de 2 motoare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuze Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community