Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Restaurare vagoane pentru Museumstramway Mariazell

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
iulian_mihalache2006



Data înscrierii: 28/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 13
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 25 Mar 2008 09:35:40    Titlul subiectului: Restaurare vagoane pentru Museumstramway Mariazell 90685

La inceputul anului 2008, o delegatie din partea SC "Braicar" - operatorul local de transport public de calatori la care municipalitatea este actionar unic - se va deplasa in Austria pentru a perfecta o colaborare cu o companie austriaca. Aceasta din urma este interesata sa incredinteze "Braicar" pentru reparatii mai multe garnituri de tramvaie de epoca. "Este vorba despre un parc muzeal din oraselul Mariazell din apropierea Vienei. Administratia parcului vrea sa aduca pentru reparatii la noi mai multe tramvaie, piese de muzeu, iar la schimb ne vor pune la dispozitie mijloace de transport nepoluante second-hand. Administratia parcului a achizitionat vagoanele de epoca din Germania si vrea sa le renoveze pentru a le introduce intr-un circuit turistic in interiorul parcului muzeal care se intinde pe mai multe hectare in apropierea Vienei. In cursul lunii ianuarie urmeaza sa ma intilnesc cu reprezentantii companiei austriece pentru a perfecta aceasta colaborare", ne-a declarat Cornel Sandulescu, directorul general al SC "Braicar". De asemenea, el a mai adaugat ca ar fi interesat sa primeasca in contrapartida pentru serviciile pe care "Braicar" le va presta partenerului austriac fie tramvaie, fie troleibuze.
De altfel, "Braicar" nu este la prima incercare de a repune in folosinta citeva linii de troleibuz, intentii in acest sens fiind anuntate inca de la inceputul anului 2007. "Noi am vrea sa redeschidem citeva linii de troleibuz insa pina acum nu am gasit finantare pentru achizitionarea mijloacelor de transport necesare. Speram ca in urma acestei colaborari sa rezolvam aceasta problema", a incheiat Sandulescu.

sursa Obiectivul vocea brailei
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 30 Mar 2008 15:22:31    Titlul subiectului: Restaurare vagoane pentru Mariazell Museumstramway 91065

Cam intr-o luna vor sosi la Braila primele 4 garnituri de tramvai de reconditionat pentru muzeul austriac:

http://www.obiectivbr.ro/index.php?pagina=single&id=0000018611&domeniu=Economie

Obiectiv a scris:
SC "Braicar" a anuntat ca, cel mai probabil la finele lunii viitoare, ar urma sa soseasca in Braila primele garnituri de tramvaie din Austria, ce vor fi reabilitate in depourile societatii. "Am avut mai multe intilniri cu reprezentantii partenerului nostru austriac, caruia urmeaza sa-i reabilitam mai multe tramvaie de epoca si s-a stabilit ca la finele lunii aprilie, cel tirziu inceputul lunii mai, sa soseasca aici primele patru garnituri. Dupa ce vor fi terminate lucrarile la acestea vom vedea mai departe cum vom continua colaborarea", ne-a declarat Cornel Sandulescu, directorul general al SC "Braicar". El a mai spus ca in schimbul serviciilor pe care le va presta asteapta sa primeasca garnituri de tramvai second-hand, pentru a completa parcul de mijloace de transport.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 22 Aug 2008 09:37:08    Titlul subiectului: 97277

"Avem tramvai de epocă "

Scris de Corina Coman
22 August 2008

"Potrivit informațiilor primite de la Cornel Săndulescu, directorul SC “Braicar” SA, astăzi va sosi mult așteptatul tramvai de epocă. Deocamdată, acesta nu poate fi utilizat, deoarece are nevoie de câteva retușuri. Astfel, pentru restaurare SC “Braicar” SA va investi o sumă de peste 100.000 de euro, urmând ca reparațiile să se finalizeze până la începutul lunii decembrie. Menționăm că tramvaiul de epocă este un cadou pentru orașul nostru. "

sursa http://www.ziaruldebraila.ro/actualitate/avem_tramvai_de_epoca.html


Ei bine se pare ca azi soseste, daca nu ma insel, primul tramvai de epoca, acesta fiind un cadou pentru Braila.
Sunt foarte curios cum arata si ma voi duce la triaj pentru a-l vedea. Problema este ca in articolul postat de mine nu este precizata o ora anume, asa ca nu stiu sigur cand va veni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobo_bob



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Oct/2010
Mesaje: 56
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 23 Aug 2008 10:35:50    Titlul subiectului: 97313

Tramvaiul de epoca va intra in circuitul turistic din decembrie

* mijlocul de transport primit de "Braicar" de la un muzeu din Austria a fost fabricat in 1924 si a circulat in Germania *

[i]Operatorul local de transport in comun a adus in depoul din cartierul Vidin un tramvai de epoca, pe care vrea sa-l renoveze si sa-l introduca in circuitul turistic al orasului. Achizitia s-a realizat in sistem barter cu un muzeu din Austria, care asteapta la schimb din partea "Braicar" servicii de renovare a altor 4 astfel de tramvaie. "Acest tramvai ni l-au dat noua si-l vom renova pentru a-l aduce cit mai aproape de modelul original, astfel incit sa oferim brailenilor placerea calatoriilor de alta data, cu astfel de mijloace de transport. Tramvaiul de epoca a fost fabricat in Germania in 1924 si a circulat in Austria dar, de mai multi ani, a fost retras din circuit si pastrat intr-un depou. Acum a ajuns la noi si este intr-o stare destul de deteriorata, dar inca pastreaza foarte multe dintre elementele originale. Ne vom documenta, astfel incit sa stim exact cum arata cind a iesit pe poarta fabricii ca elemente de ornament, culoare etc", ne-a declarat directorul general al SC "Braicar", Cornel Sandulescu. De asemenea, sursa citata a apreciat ca odata incepute lucrarile de renovare a tramvaiului de epoca vor fi finalizate cel mai probabil in decembrie, inainte de sarbatorile de iarna. Sandulescu a mai precizat ca la sfirsitul lunii octombrie mai asteapta de la partenerul austriac alte 4 astfel de tramvaie pentru a fi renovate, urmind sa primeasca la schimb, pina la finele anului, pentru aceste servicii, 6 tramvaie second hand tot din Austria, abia retrase din circuit, iar alte 5 in cursul anului viitor. De mentionat este ca la data de 19 iunie 1900, Braila a fost al doilea oras din tara, dupa Timisoara, care a dat in folosinta tramvaie electrice.
La rindul sau, primarul municipiului, Aurel Simionescu, a explicat ca dupa ce va fi renovat tramvaiul de epoca primit cadou din Austria va intra intr-un circuit turistic, urmind a fi scos din depou in ocazii speciale, precum si in regim de inchiriere. "Municipalitatea are programate multe evenimente culturale si nu numai, ocazii foarte bune pentru a scoate din depou acest tramvai si de a oferi posibilitatea brailenilor sa se plimbe. Ba chiar s-a interesat cineva daca poate inchiria sa se oficieze o casatorie in tramvaiul de epoca", ne-a declarat Simionescu.
Reamintim ca administratia unui parc muzeal din oraselul Mariazell din apropierea Vienei s-a hotarit sa aduca pentru reparatii in Braila mai multe tramvaie, piese de muzeu. Administratia parcului a achizitionat vagoanele de epoca din Germania si vrea sa le renoveze pentru a le introduce intr-un circuit turistic in interiorul parcului muzeal care se intinde pe mai multe hectare in apropierea Vienei.


Autor: Dragos G. TUDOSE
Sursa: www.obiectivbr.ro

La plimbare, cu tramvaiul de epocă

Un vehicul de epocă, construit la Viena în urmă cu aproape 80 de ani, a poposit în parcul SC “Braicar” SA. Pentru a fi adus la o formă cât mai apropiată de cea inițială, timp de două luni, tramvaiul va fi supus unor lucrări de restaurare. În cursul zilei de ieri, la Brăila a sosit tramvaiul de epocă din Austria, care a fost construit în anul 1929. Potrivit directorului SC „Braicar” SA, Cornel Săndulescu, acest tramvai este format dintr-un șasiu metalic pe care este montat un cupeu din lemn, fiind destinat călătorilor. “De remarcat este modul de amplasare și pornire a ferestrelor, sistemul de deschidere și aerisire, care este mecanic. Acest vehicul are un sistem de atenționare a conducătorului de tramvai care prin acționarea unei frânghii de către călător produce un semnal sonor, dar și unul de protecție la trăznet. Tramvaiul are două puncte de conducere similare, în ambele capete, el fiind gândit și construit ca să ruleze pe o linie fără buclă de întoarcere. În mare parte, sunt respectate tendințele grafice ale tramvaiului clasic”, a declarat Săndulescu. De asemenea, tramvaiul este prevăzut cu site în care se găsește nisip, acesta fiind folosit în situațiile de îngheț pentru a nu derapa. Acoperișul este dintr-o pânză specială, astfel încât să asigure protecția călătorilor în caz de ploaie, zăpadă sau alte fenomene ale naturii. “Avem toate planurile electrice ale tramvaiului și așteptăm să primim și celelalte elemente de detaliu, precum vopseaua și elementele de ornament. În momentul în care vom intra în posesia întregii documentații, vom derula operațiunile de restaurare, fiecare element fiind analizat, după care va fi adus la o formă cât mai apropiată de cea inițială. Cu alte cuvinte, lucrările se vor desfășura în perioada septembrie-noiembrie”, a precizat directorul Săndulescu. Sistemul barter, avantajos pentru Brăila Referitor la achiziționarea altor mijloace de transport în comun, directorul SC “Braicar” SA a precizat că în baza unui contract parțial barter cu cei din Austria, la sfârșitul acestei luni vor fi aduse, de la Muzeul “Mariazel” Viena, încă patru tramvaie de epocă. Acestea urmează a fi restaurate și ulterior vor fi trimise înapoi. În schimb, se vor primi 11 tramvaie, care vor fi folosite în transportul local. Astfel, în luna octombrie, la Brăila vor fi șase tramvaie, iar restul de cinci vor veni la anul. „Având în vedere că nu sunt acoperite toate cheltuielile, voi discuta cu reprezentanții autorității locale pentru a achita contravaloarea acestora”, a mai adăugat Săndulescu. Menționăm că suma care va fi investită pentru reparațiile tramvaiului de epocă este de peste 100.000 de euro. Odată ce vehicululul va fi gata, acesta va fi pus în funcțiune cu ocazia unor evenimente speciale, precum Zilele Brăilei, Ziua copilului și în sărbătorile de iarnă, și vor beneficia toți cetățenii.

Scris de Corina Coman
Sursa: http://www.ziaruldebraila.ro/deschidere/la_plimbare_cu_tramvaiul_de_epoca.html[/i]

Poate primaria Braila va mai cumpara cateva tramvaie de epoca care sa defileze de sarbatori si de zilele orasului. Acest lucru poate duce la o infrumusetare a Brailei si la o amintire frumoasa pentru turisti.



276_deschidere2_612.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.63 kb
 Vizualizat:  de 9819 ori

276_deschidere2_612.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 23 Aug 2008 20:01:39    Titlul subiectului: Tramvaiul de epoca din Braila 97321

Am aflat tot din ziar ca in una-doua saptamani vor mai sosi inca 4 tramvaie de epoca, care se vor intoarce in Austria.
Inca un lucru inportant este ca in luna octombrie vor sosi 6 tramvaie care vor circula pe strazile Brailei.

Dupa ce Braila a stat sub o "umbra" a civilizatiei, iata ca societatea SC BRAICAR SA reuseste o afacere reusita avand in posesie un tramvai de epoca. Acest tramvai se pare ca va intra intr-un circuit turistic si va fi scos numai cu ocazii speciale. Pentru cei ce vor sa vada aceasta bijuterie vreau sa stiti ca se afla la depoul Vidin, acolo unde sunt garate noile achizitii.

Pentru a-l vedea mai bine vreau sa va arat o poza facuta de catre cei de la ziarul Obiectiv Vocea Brailei.



2008082304.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.93 kb
 Vizualizat:  de 9920 ori

2008082304.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 04 Sep 2008 15:08:51    Titlul subiectului: 97847

Este vorba despre vagonul 2276, de tip H2, care a apartinut MStM (Mödlinger Stadtverkehrsmuseum).

Istorie:

- produs in 1910 de catre Simmeringer Waggonfabrik Wien, ca vagon de tip H, cu numarul de parc 2195
- transformat in 1950 in tip H2, numarul de parc fiind ulterior schimbat in 2276
- transformat in 1972 in vagon de tip KH (numar de parc 6365)
- trimis in Lichtenau in 1979 si renumerotat in 2276.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Vin 28 Noi 2008 16:26:56    Titlul subiectului: 101816

Echipa de la Braicar se straduieste sa aduca tramvaiul de epoca la un stadiu de buna circulatie pe calea de rulare care este depasita.
Are un interior spatios cu canapele din lemn si cu o comanda dubla, la care se adauga usile total din lemn si comanda cred ca pe manivela? Numarul de parc al acestei bijuterii este 2276 si apartine firmei RET de unde au fost aduse Duewagurile si E1.
Am inteles de la seful de echipa care se ocupa cu restaurarea acestei bijuterii ca acesta urmeaza sa iasa pe traseu NUMAI IN PROBE pe data de 20 decembrie 2008 si se va introduce pe linia 21 (Vidin-Independentei-Radu Negru).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 30 Noi 2008 23:06:05    Titlul subiectului: 101934

Prin mine ady_br89 va arata o galerie foto facuta in atelierele Braicar unde se lucreaza intens la tramvaiele de epoca.
Nu imi asum calitatea pozelor, ele fiind facute de el.



28-11-08_1356.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.54 kb
 Vizualizat:  de 9601 ori

28-11-08_1356.jpg



28-11-08_1357.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.02 kb
 Vizualizat:  de 9601 ori

28-11-08_1357.jpg



28-11-08_1400.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.21 kb
 Vizualizat:  de 9601 ori

28-11-08_1400.jpg



28-11-08_1359.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.22 kb
 Vizualizat:  de 9601 ori

28-11-08_1359.jpg



28-11-08_1358.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  19.46 kb
 Vizualizat:  de 9601 ori

28-11-08_1358.jpg



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Lun 22 Dec 2008 10:39:25    Titlul subiectului: 102862

"Braicar a finalizat restaurarea tramvaiului de epoca din Austria

* mijlocul de transport primit de "Braicar" de la un muzeu din Viena a fost fabricat in 1924 si a circulat in Germania * municipalitatea urmeaza sa hotarasca ce utilitate va da acestui tramvai deosebit *

Autor: Dragos G. TUDOSE

Operatorul local de transport in comun a finalizat lucrarile de renovare si restaurare a tramvaiului de epoca pe care l-a primit cadou de la un muzeu din Austria. Asa cum a explicat directorul SC "Braicar", Cornel Sandulescu, tramvaiul a fost desfacut in totalitate si reasamblat pe masura ce piesele defecte sau lipsa au fost realizate in atelierele societatii. "Practic, a fost desfacut pina la ultimul surub. Acolo unde nu am avut piese sa inlocuim ce era defect s-a muncit la realizarea unei copii fidele a respectivei piese. De fapt, am urmarit ca, in final, tramvaiul sa arate exact la fel ca in momentul in care a iesit din fabrica, adica prin 1924, in Germania. Lemnaria toata a fost reconditionata, geamurile lipsa au fost comandate special la fabrica de la Buzau, adica s-au facut eforturi pentru a se pastra elementul de originalitate pentru acest tramvai de epoca. A fost realizat si primul tur al orasului cu acest tramvai pentru verificarea finala si totul a fost in regula: mijlocul de transport este in perfecta stare de functionare", a povestit, cu vadita mindrie pentru rezultatele obtinute, Sandulescu. El a explicat ca "prezentarea" tramvaiului de epoca va fi gindita si organizata impreuna cu municipalitatea, evenimentul urmind a avea loc, cel mai probabil in cursul anului viitor. Directorul "Braicar" a spus ca pina atunci tramvaiul va fi acoperit cu o husa special realizata si garat in unul dintre spatiile depoului din Vidin. De mentionat este ca rezultatul final al muncii echipei de salariati de la "Braicar" va fi aratat unui reprezentant al Muzeului din orasul Mariazell, din apropierea Vienei, intrucit colaborarea intre cei doi parteneri are ca obiectiv restaurarea mai multor astfel de tramvaie, proprietatea celor din Austria. De altfel, achizitia tramvaiului de epoca restaurat in atelierele "Braicar" s-a realizat in sistem barter cu muzeul din Austria, care asteapta la schimb din partea "Braicar" servicii de renovare pentru alte 4 astfel de tramvaie, dar care se vor intoarce in Austria, unde vor plimba turisti.
Reamintim ca administratia unui parc muzeal din oraselul Mariazell din apropierea Vienei s-a hotarit sa aduca pentru reparatii in Braila mai multe tramvaie, piese de muzeu. Administratia parcului a achizitionat vagoanele de epoca din Germania si vrea sa le renoveze pentru a le introduce intr-un circuit turistic in interiorul parcului muzeal care se intinde pe mai multe hectare in apropierea Vienei
"

Articolul si poza au fost luate dupa http://www.obiectivbr.ro/index.php?pagina=single&id=0000024528&domeniu=Local



tramvaiul de epoca.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.7 kb
 Vizualizat:  de 9499 ori

tramvaiul de epoca.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 22 Dec 2008 10:41:57    Titlul subiectului: 102863

Datele reale despre acest vagon vi le-am dat mai sus. Ce scrie prin ziare sunt tampenii fara margini.
2008?! Rolling Eyes Daca tot nu s-a pastrat numarul din Viena (asta fiind in Austria, nu in Germania, alo!), se putea gasi macar un numar mai inspirat, din practica locala...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 29 Ian 2010 11:21:35    Titlul subiectului: 122850

In acest moment in halele Depoului Vidin se afla 4 tramvaie de epoca (2 vagoane motor si doua remorci) ce vor lua calea Austriei, mai exact se vor duce la Muzeul din Mariazell.In acest moment se lucreaza la cele doua remorci, una din ele fiind aproape gata in timp ce la vagoanele motor inca nu s-a inceput restaurarea. Propietarul vagoanelor este multumit de munca depusa de angajatii Braicar S.A. si face vizite destul de dese in Braila pentru a se interesa atat de starea vagoanelor pentru Mariazell, cat si de vagonul de epoca al Brailei.
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community