Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole din presa locala
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 24 Dec 2008 11:14:29    Titlul subiectului: 102960

"Program de sărbători"

Scris de Corina Coman
miercuri, 24 decembrie 2008

"Potrivit informațiilor primite de la dispeceratul Braicar, în perioada 25 – 28 decembrie 2008 și 1 – 4 ianuarie 2009, programul de circulație pentru liniile de transport în comun a fost modificat. Astfel, autobuzele vor circula între orele 6.00 și 22.00, iar tramvaiele în intervalul orar 5.00 – 24.00, numărul vehiculelor fiind redus. Pe liniile 2 și 4, timp de o oră, între 6.00 și 7.00, vor circula patru autobuze, iar de la 7.00 la 22.00 un număr de șase. Pe liniile 5 și 10 vor fi șase autobuze, iar pe ruta 6 doar unul, de la ora 6.00 până la 22.00. De la 6.00 la 14.00, 6.00 – 13.30 și 6.00 – 21.30 vor circula un microbuz pe linia 3, un autobuz pe ruta 14, respectiv un autobuz pe linia 11. În ceea ce privește programul tramvaielor, acesta este următorul: pe liniile 21 și 22 între 5.00 și 8.00 vor fi câte cinci tramvaie, de la 8.00 la 19.00 câte șapte tramvaie, între 19.00 și 22.00 vor fi șase, iar după 22.00 și până la ora 24.00 vor circula patru. Spre și dinspre cartierul Chercea și Combinat între ora 5.00 și 22.00 va circula câte un tramvai. Transportul la hipermarketurile Pic și Armonia este adaptat în funcție de programul de funcționare. În acest sens, spre Pic vor fi patru microbuze și două autobuze către Armonia, de la 9.00 la 21.00. Mâine și joi, 1 ianuarie 2009 acestea nu vor circula, deoarece hipermarketurile nu vor avea program. Menționăm că programul de lucru este normal la Agenția de abonamente din Bariera Dorobanților (orele 6.00 - 20.00) până la sfârșitul anului, iar în perioada 1 – 4 ianuarie 2009, între orele 8.00 - 20.00. Același program îl au și chioșcurile cu bilete din stațiile Braicar."


SURSA:http://www.ziaruldebraila.ro/actualitate/program_de_sarbatori.html[/b]

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobo_bob



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Oct/2010
Mesaje: 56
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 09:29:48    Titlul subiectului: 103245

In 2008, marii retaileri si-au consolidat pozitiile in Braila

"BRAICAR" si-a adus mijloace de transport second-hand
In ceea ce priveste SC "BRAICAR", un alt furnizor de serviciu public, cel de transport in comun de persoane, anul 2008 a insemnat achizitionarea de tramvaie second-hand din Austria. Contextul in care au fost aduse primele garnituri este al unei colaborari a SC "BRAICAR" cu un partener austriac interesat sa-si reconditioneze citeva tramvaie de epoca in atelierele firmei brailene. De altfel, in luna decembrie salariatii unitatii au reusit sa finalizeze lucrarile de restaurare a primului tramvai de epoca adus din Austria.
In plus in 2008, administratia locala a decis desfiintarea parteneriatului dintre SC "BRAICAR" si "Ying - Yang Security". Astfel controlul pe mijloacele de transport in comun se realizeaza din nou de catre salariati ai "BRAICAR", iar activitatea de blocare roti si ridicare a masinilor parcate aiurea pe spatiul public a fost pusa pe pauza in asteptarea organizarii unei noi licitatii.


Scris de Dragos G. TUDOSE
Sursa: www.obiectivbr.ro

_________________
http://mbs-club.blogspot.com/ Join In!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 14 Ian 2009 15:30:52    Titlul subiectului: 104201

"Transport brăilean... dar în comun"
Data: 14.01.2009 Autor: George PETRENCO

"Aproape orice brăilean are de ajuns undeva dimineața: fie că merge la școală, la serviciu, la piață sau doar așa, de “moft”, să se plimbe, fără o țintă precisă. Chiar dacă, aparent, Brăila este un oraș mic, sunt numeroase motivele care te determină să apelezi la mijloacele de transport în comun.
Ora 07.30, spre 8.00. În stații, abia dacă mai poți arunca un ac. Toată lumea este grăbită. Oferta este “variată”: autobuze, tramvaie și maxi-taxi. În funcție de opțiune, apar și problemele: dacă dai să te urci în autobuz, trebuie să fii sportiv de performanță, altfel nici vorbă să te poți strecura prin învălmășeală. Strângi din dinți și dai și tu, sărman pieton, să te urci în tramvai. Ei, aș! E plin și aici. Majoritatea bătrâni, vorbind tare despre rețete culinare, sărbători de iarnă sau politică, neinteresându-i dacă pe tine, bietul călător, te pasionează subiectul. Și totuși nu reușești nici aici. Îți mai rămâne o singură alternativă: maxi-taxi. Chiar dacă și ele sunt mai mereu pline, gerul nu-ți dă pace și te face să urci repede, nemaiavând răbdare să aștepți alt mijloc să te transporte la destinație. Problema microbuzelor, însă, este alta: șoferii confundă pasagerii cu sacii de cartofi. Nu le pasă dacă aceștia stau într-un picior sau lipiți de geamuri. Pun frâne, accelerează și iau curbele asemenea șoferilor de raliuri, nemai-spunând de biletele de călătorie care, de multe ori, sunt uitate undeva în torpedoul mașinii. Și cum în ultima perioadă de timp traficul este intens, polițiștii de circulație “vegheză” la orice colț. Și, uite așa, dacă ai puțin “noroc”, te trezești dat jos din microbuz, pentru că șofe-rul a încălcat vreo lege sau actele nu-i sunt în regulă. Oare niciodată șefii firmelor de maxi-taxi nu s-au gândit, de atâția ani, la o “școlarizare de civilizație urbană” pentru acești “ași” ai volanului? Că se comportă mai mult ca în cea suburbană, în general, și la orice nivel. Oare, totuși, cine ar trebui să facă demersurile necesare pentru a-i mai tempera puțin pe cei care se cred șoferi de cursă, deoarece sunt oameni ca și noi..."


sursa:http://www.arcasu.ro/Transport_br%C4%83ilean..._dar_in_comun_id_1231863823.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2009 11:58:49    Titlul subiectului: 2009-01-16 104322

http://www.arcasu.ro/Grev%C4%83_la_Braicar_id_1232039321.html

"* Ieri dimineață, transportul public local a fost blocat de un conflict spontan al șoferilor și vatmanilor din schimbul 1 * Circa 100 de angajați au solicitat să se aibă în vedere majorarea salariului, asigurarea tichetelor de masă, relația cu transportatorii particulari care îi privesc de sus și le “iau fața” în stații * Au fost asigurate doar transportul pe bază de contract cu diferite societăți comerciale * Activitatea de transport public a fost reluată în jurul orei 09.00, după ce a venit la discuții și primarul Aurel Simionescu * Concluzii: a fost redactat un protocol prin care, într-un timp relativ scurt, toate aceste probleme vor fi analizate și li se va găsi o rezolvare

Aurel Simionescu:

“Am început ziua prost, cu o formă de grevă a celor de la SC Braicar SA, legat de o serie de nemulțumiri. Reproșul meu către muncitori și către liderii de sindicat a fost că putem discuta despre orice formă de nemulțumire, dar nu pe un fond ca acesta de forță și fără să fie anunțat în prea-labil. În această dimineață (n.r. ieri) au fost oameni care au așteptat în stații foarte mult timp și chiar au întârziat la serviciu, au fost elevi care nu au putut ajunge în timp util la școală; toți aceștia nu aveau nicio vină, mai ales că majoritatea circulau cu mijloacele de transport în comun și aveau plătit abonamentul. Ajuns la fața locului, am constatat că oamenii au o serie de nemulțumiri, unele de natură salarială, dar majoritatea legate de transportatorii particulari, de nerespectarea traseelor, de oprirea nepermisă în stațiile Braicar. Le-am propus celor de la Braicar să vină săptămâna viitoare cu un proiect pentru a reveni la vechile trasee sau pentru a face în așa fel încât activitatea să funcționeze fără disfuncționalități. În ceea ce privește Contractul Colectiv de Muncă, liderii de sindicat trebuie să finalizeze clauzele din contract, însă să țină cont și de faptul că Braicar este societate comercială.
Din punctul meu de vedere, orice problemă trebuie discutată înainte, nu noaptea ne supărăm și dimineața nu pornim lucrul că nu mai vrem să muncim, din diferite motive. Subliniez că singurul lucru care m-a deranjat și le-am reproșat angajaților a fost că nu au anunțat greva”, a spus primarul municipiului Brăila, Aurel Gabriel Simionescu.
În legătură cu datoriile către stat pe care le are Braicar, Simionescu a spus: “Braicar-ul mai are o formulă de datorie sau o datorie care înseamnă datoria curentă plus penalități - datoria curentă a fost acoperită iar datoria penalităților nu. Noi avem o serie întreagă de demersuri făcute. Au fost discutate la ANAF - acestea nu au fost aprobate, dar nici nu au fost respinse, ci a fost o formulă de amânare, iar ultima dată am avut o discuție în luna decembrie; dar sper că după ce se liniștesc acum cu funcții, posturi și așa mai departe să reluăm discuția, deoarece este vorba de 60 - 70 miliarde de lei vechi. Îmi doresc să încheiem într-o lună, dacă nu, în două luni, acest subiect, pentru că ei au sub sechestru clădiri, autobuze, camioane și sunt o serie întreagă de lucruri care nu ar trebui să se întâmple în felul acesta. Stau cu niște tramvaie care ar trebui să fie casate, dezmembrate - stau cu ele pe linie și le socotesc că le au în pa-trimoniu; stau cu niște autobuze, așa cum se zice “dinozauri”, deci sunt niște lucruri care trenează”.

Un vatman:

“În traiul de zi cu zi nu ne mai ajung banii, la salariul pe care-l avem acum. Negocieri nu se mai fac și am rămas la un nivel foarte mic de salarizare. Am nouă milioane salariu, după 35 - 36 ani vechime. Programul este program, că este transport public, și nu ai ce-i face. Acum, pentru că a venit și domnul primar aici, am înțeles că discuțiile vor fi reluate și sperăm să se semneze și protocolul. Dacă nu, ne vedeți mâine, poimâine, tot aici, până se va semna”.

Un mecanic:

“Să vedeți în hale la reparații, nu au oamenii apă să se spele, curge doar apă rece. Cum poți să te speli de vaselină și alte uleiuri cu apă rece. Nu s-au mai făcut modernizări de 13 ani. Dar până când?”.

Un șofer:

“Acum ne vedeți, dar nu vedeți când ne intră ăștia în față cu maxi-taxi. Îi spui să se dea mai în față ca să poți să treci, și ei râd la tine și stau într-o rână. Să îi vezi cum îți intră în față, că sunt momente în care, dacă aș pune frână pentru a evita să îi lovesc, i-aș da jos de pe scaune pe pasageri”.

Cornel Săndulescu:

“A fost o acumulare de nemulțumiri, urmare a neaplicării în mod cores-punzător a legislației privind transportul public în municipiul Brăila, aceste lucruri repercutându-se negativ asupra societății, motivat de faptul că, în condițiile în care veniturile sunt mici, și celelalte drepturi pe care doresc să le obțină nu pot fi pe măsura dorințelor lor. În urma discuțiilor la care a fost prezent și primarul s-a convenit că în cursul acestei dimineți va fi semnat un protocol între reprezentanții sindicatului și primarul municipiului Brăila, activitatea urmân-du-se a se relua imediat.
Acțiunea, după părerea mea, nu a fost încadrată în limitele și prevederile legale privind desfășurarea conflictelor de muncă. Vom analiza la nivelul conducerii acest fapt și vom vedea ce acțiuni vom întreprinde. Au participat în jur de 80 de șoferi și 20 de vatmani, adică, aproximativ 100 de persoane. Mai exact tot schimbul 1 al societății de transport. S-au ridicat mai multe pro-bleme: “Suntem privați de venituri”, “nu putem să avem șansa unor salarii mai bune”, “alte facilități”, și pentru care insistăm să găsească o rezolvare. S-a convenit să se facă un protocol, s-a redactat acel protocol, este în analiză la Administrația Locală, urmând ca totul să se finalizeze cu semnături de toate părțile și, din momentul finalizării discuțiilor, de la garaj s-a ieșit la prestarea activității de transport, în jurul orei 9.00. Problemele care privesc rezolvarea unor chestiuni nu se pot face peste noapte, bătând din palme. Sunt lucruri care privesc o strategie care privește calitatea, veniturile și multe alte aspecte, cu repercursiuni și asupra salariaților”.

Nu am reușit să avem nicio discuție cu liderul sindical. În primă fază, acesta s-a eschivat, zicând că trebuie să stea de vorbă cu oamenii și cu conducerea uni-tății, ulterior nu a mai fost de găsit.
"


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 14:54:22, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2009 14:10:38    Titlul subiectului: 104332

In Ziarul de Braila am citit faptul ca angajatii au mai cerut autobuze noi si tramvaie noi,toate de performanta si schimbarea totala a infrastructurii de tramvai!
sursa:http://www.ziaruldebraila.ro/deschidere/greva_la_braicar_.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 23 Ian 2009 22:17:45    Titlul subiectului: 104829

Desi nu cred ca se poate incadra prea bine aici am sa postez un articol luat de pe pagina de internet a Primariei Braila cu privire la transportul in comun.Ei bine pe data de 26.01.2009 va fi desbatuta in sedinta CLM situatia transportului in comun.Cele 2 apasaje pe care le voi posta sunt luate de pe pagina Primariei Braila!

" 20).Proiect de hotărâre inițiat de Primarul Municipiului Brăila privind: „Aprobarea actualizării REGULAMENTULUI și al CAIETULUI DE SARCINI pentru efectuarea serviciilor de transport public local în Municipiul Brăila, conform legislației în vigoare, precum și aprobarea INDICATORILOR DE PERFORMANȚĂ ai serviciului de transport public local.”

21).Proiect de hotărâre inițiat de Primarul Municipiului Brăila privind: „Aprobarea Regulamentului de acordare a licențelor de traseu și a autorizațiilor de transport în domeniul serviciilor de transport public local în Municipiul Brăila.”

Va voi tine la curent cu acest subiect de interes general deoarece viitorul transportului in comun depinde de deciziile care se vor lua in aceasta sedinta! Exclamation

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 09:59:04    Titlul subiectului: 105049

Oamenii cu "mână de aur" ai BRAICAR
Data: 28.01.2009 Autor: Constantin IONESCU

"S-a dus vestea în străinătate despre faptul că “românii se pricep la toate” într-ale meseriei. Cu regret, însă, din cauza închiderii pe capete a fabricilor și atelierelor meșteșugărești, învățământului profesional de spoială, chiar a situației demografice alarmante - deja spunem că putem “avea bani dar nu mai avem oameni de meserie”. Stare de fapt care, din fericire, la Braicar este contrazisă. Și ne-am convins de aceasta în dialogul cu restauratorii (!) tramvaielor de epocă aduse din Austria. Dar să-i cunoaștem pe cei care, în numai câteva luni, au reîntinerit total primul tramvai; vechi de 84 de ani și devenit proprietatea Braicar: * Ovidiu Filote (electrician; crescut și format “de copil” la această societate) * Ionel Culea (lăcătuș; de 21 de ani la Braicar. Anterior a lucrat la fostul TUG - IRMEX, unde se reparau toate excavatoarele și maca-ralele turn din țară) * Ion Iancu (de 23 de ani lăcătuș la Braicar iar “înainte”, la Uzinele de țevi “Republica”) * Radu Coteț (sudor; din 1991 venit la Braicar, tot de la TUG) * Costea Enescu (tâmplar de mobilă la fostul CPL - PAL și angajat la Braicar în septembrie 2008) * Antonel Crețu (subinginer și tehnolog construcții navale; timp de 20 de ani a lucrat la Șantierul Naval Brăila) * șeful acestor superprofesioniști este sing. ec. Alexandru Micu, venit la Braicar în 2007, după 20 de ani de experiență la PROMEX; unde a luat-o “de jos” cu meseria și avansând apoi în diverse sectoare de activitate; școlit inclusiv în fa-cultăți și cu temeinice cunoștințe în marketing, energetică, comerț etc., masterat. A contribuit la reușita restauratorilor și vopsitorul Ștefan Costache (Braicar; descendent dintr-o familie care a lucrat tot aici, din tată în fiu) iar colaborarea cu meseriașii (colegii) din Radu Negru s-a dovedit și ea benefică.
... Restauratorii Braicar, constituiți deja într-un compartiment special, nu au încă un “birou” al lor iar discuțiile le-am purtat direct în hala unde se află în lucru remorca unui tramvai de epocă.

Ce i-a unit pe acești oameni?

În primul rând, spiritul de echipă, buna înțelegere și profesionalismul; seriozitatea și ambiția lucrului foarte bine făcut, cu mult suflet pus în el. “Ne împăcăm de minune și ne-am adaptat reciproc “din mers”. Fiecare știe exact ce are de făcut iar esențială este comunicarea, inclusiv dintre noi și conducerea SC Braicar. Zilnic, dl. director general Cornel Săndulescu este între noi și nu a existat problemă să nu o rezolve” - a ținut să sublinieze sing. ec. Alexandru Micu. “Cum muncim? Dimineața stabi-lim ce avem de făcut iar după zece ore de muncă (inclusiv câte două sâmbete pe lună) vedem unde și de ce au fost unele nepotriviri. Depășim lucrurile mai grele prin inventivitate și pro-punerile de “mai bine” ale fiecăruia, iar totul despre cum decurge activitatea noastră (pe zile, ore și operațiuni etc.) se consemnează exact și în detaliu într-un JURNAL DE BORD. Organizarea muncii este și ea indispensabilă, iar în loc de justificări și puși în fața unor situații nemaiîntâlnite, venim cu soluții (rod al experienței și priceperii). Ne-am stabilit deja și tehnologia, etapele de urmat în restaurarea următoarelor tramvaie de epocă, care se vor întoarce în Austria: ansamblul - motor, șasiu, acoperiș, partea electrică și de comandă (din bronz), cupeul (salonul) tramvaiului și exteriorul acestuia” - a continuat dl. Micu.

“Gata băieți, hai la treabă!”

Își spun zilnic acești oameni minunați care, nu de puține ori, au lucrat și cu masca pe figură; contra prafului, ruginei și vopselei curățate până la luciul metalic. Totul cu maximum de atenție și precizie; cu grija de a păstra întocmai piesele și subansamblele, deci autenticitatea tramvaiului. Sculele utilizate? Șpaclul, peria de sârmă, mațagonul, țiglerul etc. Astfel, șasiul a fost ridicat 1,25 metri de la sol și curățat “bec”; tabla ruginită s-a înlocuit ori a fost sablată manual, lemnăria lustruită ca la carte iar acoperișul și podeaua recondiționate total. Au fost aduse geamuri noi de la Buzău iar ramele din aluminiu și barele din alamă, lustruite precum odi-nioară cele de la locomotive și vapoarele de epocă. O atenție deosebită s-a acordat ansamblului - motor (echilibrare stator - rotor; refăcut izolația bobinajului prin lăcuire și uscare; verificat starea tehnică a lagărelor pe cuzineți, toate efectuate sub coordonarea ing. Ionel Dumitru de la Depoul nr. 1) și comenzii tramvaiului (verificarea contro-lerelor). Mobilierul pentru uși, bănci, ferestre și oberlichturi s-a readus la frumusețea inițială; mai ales că are și esențe rare (pin roșu, mahon). Înlocuirea cablurilor electrice a obligat și la realizarea de matrițe pentru abajururile din alamă, așa cum au reușit acești adevărați artizani. Pentru o izbândă totală și fără a-i cădea vreunuia vreun galon, restauratorii de la Braicar au învățat și din experiența de zece ani a celor de la Iași (“ei au făcut zece tramvaie în zece ani iar noi unul în numai patru luni...”). Cele două tramvaie (unicat în Europa) aduse la Brăila și bombardate în 1944, au fost reparate anterior de austrieci, prin anii '60.

Audit cu felicitări...

Efectuat de austrieci, el a constituit pentru aceștia un prilej de uimire, satisfacție și calde aprecieri la adresa oamenilor și conducerii Braicar; când au venit să vadă “unde, ce și cum”. Surprinși au rămas și de motto-ul muncii, lipit pe tramvai: “Decât să dai buleală (termen consacrat la români) mai bine nu mai face...”. Semn al autodepășirii și serio-zității profesionale. Și tocmai de aceea, ar fi corect și echitabil ca această nouă meserie (restaurator de tramvaie) să fie atestată, recunoscută și răsplătită pe măsură.

Surprize, surprize...

Sau ce nu știați despre tramvaiele de epocă de la Braicar: * nu au sistem hidraulic de comandă; ușile culisează cu ajutorul unor cremaliere cu bile iar frâna este manuală, cu saboți * acoperișul (în care păsările își făcuseră cuib) este din pânză de velă impregnată cu ulei de in și praf de cretă * boghiurile lipsesc iar suspensia este din foi de arc * furtunurile și cablurile electrice au un strat protector din... piele * fiecare din cele 30.000 de șuruburi (chiar și din alamă) a fost aliniat perfect, la tăietură, ele nefiind concepute pentru șurubelniță în stea * șasiul are și nituri trainice iar sistemul de ungere este perfect etanș datorită utilizării unui șnur din cânepă și vaselor (paharelor) de alimentare cu ulei, prin picurare * un cordon acționat manual de către călători îl atenționează pe vatman, printr-un clopoțel.

Fotografie de grup...

Nu una de genul “faceți-vă că lucrați”, ci în postura de călători; așa cum au vrut eroii reportajului nostru. Cu satisfacția unei munci împlinite, cu adevărat de “ARTĂ ȘI MESERIE”. Putem spune, de aceea, că noua lor îndeletnicire este una de referință pentru prestigiul în Europa al Braicar și, de ce nu, un brand al Brăilei. FELICITĂRI!"


Ma bucur ca presa s-a ganditi la acesti oameni minunati ce au muncit din greu sa faca aceasta minune si vor mai munci in continuare la asemenea bijuteriii!

sursa: http://www.arcasu.ro/Oamenii_cu_man%C4%83_de_aur_ai_BRAICAR_id_1233072633.html



imagine.php.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.02 kb
 Vizualizat:  de 33161 ori

imagine.php.jpg



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobo_bob



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Oct/2010
Mesaje: 56
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2009 08:32:21    Titlul subiectului: 105165

Semnal(e)!

* O serie de călători care au vrut să ajungă sau să vină de la Carrefour s-au trezit amendați deoarece nu au știut (și nici nu s-a comunicat) despre faptul că spre acea zonă comercială nu se mai circulă gratuit cu autobuzul de pe linia 5. La fel și spre/de la Pic (aici doar microbuzele Braicar pot fi folosite gratuit, așa cum este și cazul autobuzelor spre Armonia).
* Iar dacă unii șoferi ai Braicar sunt comozi în a anunța (și ei) despre modificările de mai sus, toată gra-titudinea pentru comportamentul civilizat și solicitudinea unei tinere șoferițe de pe microbuzul Braicar BR 67 STC. Atunci când ea este amabilă și spune călătorilor “o zi bună” sau “o seară bună”, neîndoielnic că ridică prestigiul firmei Braicar. Felicitări!
* Tot suntem “în domeniu”: unii angajați ai Șantierului Naval recurg la o stratagemă rușinoasă: cu o sacoșă de la Pic și în care au introdus o cârpă sau hârtii, o fac pe clienții de la supermarket și urcă cu seninătate în microbuzul destinat exclusiv cumpărătorilor. Rușine...

Sursa: www.arcasu.ro



imagine.php.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.88 kb
 Vizualizat:  de 33101 ori

imagine.php.jpg



_________________
http://mbs-club.blogspot.com/ Join In!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2009 18:31:42    Titlul subiectului: 105201

Cu 5-ul nu a fost niciodata gratuit pentru clientii celor 2 Hipermarketuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobo_bob



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Oct/2010
Mesaje: 56
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 03 Feb 2009 20:37:15    Titlul subiectului: 9396 105466

Tramvai din 1924, pe străzile Brăilei

Autoritățile au renovat vehiculul primit din Austria și îl vor introduce pe trasele scurte.

Unul din cele mai vechi tramvaie din lume va circula, începând din această primăvară, pe străzile Brăilei. Vehiculul, adus din Austria, este încă în stare de funcționare, iar Societatea de Transport a orașului l-a reconstruit în totalitate. “Arată chiar mai bine decât când era nou”, au susținut brăilenii.

Tramvaiul este un model tip H2 și a fost construit în primăvara anului 1924, în Austria. Prima oară a călătorit pe străzile Vienei, în vara aceluiași an. Are o capacitate de 22 de călători și, grație celor două posturi de conducere, este foarte ușor de manevrat. Anul trecut, în august, a fost adus la depoul din Brăila pentru a fi renovat. Bătrânul vehicul arată acum ca nou.Scaunele de lemn (foto mic) au fost curatate si lacuite

“Să lucrezi la renovarea unui tramvai vechi de peste 80 de ani nu-i ușor. Fiecare colțișor a primit o altă față. Acum e impecabil”, s-a mândrit unul dintre muncitori. Scaunele de lemn au fost bine curățate și lăcuite.

Societatea de Transport îl va introduce, pentru a-l proteja, pe traseele scurte din oraș.

sursa: www.libertatea.ro



3898-122722-9tramvai.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  249.56 kb
 Vizualizat:  de 33070 ori

3898-122722-9tramvai.jpg



3898-122723-scauje.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.92 kb
 Vizualizat:  de 33070 ori

3898-122723-scauje.jpg



_________________
http://mbs-club.blogspot.com/ Join In!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mar 03 Feb 2009 20:41:39    Titlul subiectului: 105468

Stirea acesta si pozele cred ca sunt din decembrie cand tramvaiul doar ce a fost scos, in mod sigur ca recenta nu are cum sa fie informatia pentru ca restaurerea vagonului si scoaterea lui a fost pe data de 15 decembrie 2008, ca am fost si eu cand a fost scos pe traseu si inaintea scoaterii lui.

Eu as avea o idee, sa se faca un tur al orasului dintr-un capat la celalt, sa fie mai bine pentru toti cetatenii Brailei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 04 Feb 2009 08:41:04    Titlul subiectului: 105494

Ce ineamna trasee scurte in oras? Eu stiam ca traseele scurte sunt in afara orasului. Adica 24 si 25.
Sau va inaugura o linie scurta: Parc Monument-Bd Independentei-Pod Brailita? oricum datorita lui 21 nu prea vad rostul acestei linii.
Eu as vrea sa se munceasca serios la macazul de la Apollo si sa il puna pe linia Vidin-Chercea. Daca se vrea, se poate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobo_bob



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Oct/2010
Mesaje: 56
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 04 Feb 2009 17:39:41    Titlul subiectului: 105548

Cred ca cei de la Braicar sau cei care se ocupa cu infrastructura de tramvai vor sa faca un traseu scurt, turistic. Mi-ar place un traseu special: Depoul Radu Negru-Str. Grigore Alexandrescu-Parc monument si retur.
_________________
http://mbs-club.blogspot.com/ Join In!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 15:45:38    Titlul subiectului: 108525

"Braicar mai aduce cinci tramvaie din Austria "


Joi, 26 Martie 2009 | Dragoș G. TUDOSE


"Braicar vrea să continue îmbogățirea parcului de mijloace de transport în comun, prin aducerea a încă 5 tramvaie second hand. Aceste mijloace de transport vor fi aduse în completarea celor 6 garnituri primite anul trecut în cadrul colaborării cu administrația unui parc muzeal din Austria. "Luna viitoare, după aprobarea bugetului vom aduce încă 5 tramvaie de tip E1 din Austria", ne-a declarat directorul general al societății, Cornel Săndulescu. De asemenea, sursa citată a mai precizat că unitatea are o serie de proiecte în parteneriat cu administrația locală prin intermediul cărora se urmărește înnoirea parcului auto.

Reamintim că în urmă cu doi ani, administrația unui parc muzeal din orășelul Mariazell din apropierea Vienei a încheiat un parteneriat cu "Braicar", în scopul de a aduce pentru reparații în Brăila mai multe tramvaie, piese de muzeu. De altfel, "Braicar" a reușit recondiționarea primului astfel de tramvai pe care în ianuarie, de Ziua Unirii, l-a scos pentru prima oară pe traseu în municip

Sunt foarte mandru ca in aprilie Braicar va aduce si ultimile 5 tramvaie anuntate sa soseasca .Am mai fost atras de o fraza in care se spunea ca au un plan de colaborare cu municipalitatea de inoire a parcului de autobuz lucru care sper sa se intample cat mai curand dar sa fie si agreat de edili.

sursa: http://www.obiectivbr.ro/local/27417-qbraicarq-mai-aduce-cinci-tramvaie-din-austria-.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 18 Apr 2009 08:16:01    Titlul subiectului: 109745

Programul Braicar de Paște

Scris de Corina Coman
sâmbătă, 18 aprilie 2009

"În perioada sărbătorilor pascale, SC Braicar SA a modificat programul de circulație pentru liniile de transport în comun. Astăzi și mâine, liniile de transport în comun vor funcționa astfel: tramvaie – în intervalul orar 4.30-23.30 și autobuze – 6.00-22.00, inclusiv spre stațiunea Lacu Sărat. În perioada 20 – 30 aprilie, tramvaiul va circula între orele 5.00 și 24.00, iar autobuzele între 6.00-22.00. Transportul la hipermarketurile Pic și Armonia este adaptat în funcție de programul de funcționare a unităților. Pentru ziua de astăzi acesta va fi următorul: pentru Pic de la 9.00 până la 22.00 și pentru Armonia de la 9.30 la 19.00, iar în prima zi de Paști microbuzele nu vor circula deoarece complexele comerciale vor fi închise."

sursa:http://www.ziaruldebraila.ro/eveniment/programul_braicar_de_paste.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 16 Mai 2009 19:39:13    Titlul subiectului: 111023

Trebuie sa recunosc ca habar nu aveam ca Braicar, regia de transport din Braila, se ocupa si de... barci! Mai exact de Baza Nautica, un debarcader din cate am inteles eu, care sta actualmente inchis spre nemultumirea posesorilor de barci din zona:

http://www.obiectivbr.ro/local/29140-dai-un-ban-dar-nu-beneficiezi-de-niciun-serviciu.html

Obiectiv a scris:
Proprietarii de ambarcațiuni din Brăila se declară indignați de faptul că sunt nevoiți să le țină pe mal sau acasă, deși plătesc o taxă consistentă de andocare în Baza Nautică. "Vreau să semnalez indolența și sfidarea celor care administrează Baza Nautică, aceasta nefiind deschisă nici până în momentul de față, chiar dacă lucrările de construcție s-au terminat de aproximativ două luni. Mai mult, au fost hotărâte și afișate noile tarife, mult mai mari decât cele anterioare, posesorii ambarcațiunilor fiind din această lună obligați să plătească sume considerabile, pentru a nu pierde locurile ipotetice în bază, fără a li se oferi, practic, niciun serviciu. Orice întrebare adresată celor care administrează sau păzesc Baza Nautică, cu privire la mult așteptatul moment al deschiderii, determină, fără excepție, un singur răspuns: «Nu știu!»", ne-a sesizat unul dintre barcagiii brăileni.
Reamintim că Baza Nautică a intrat într-un proces de reamenajare, în toamna anului trecut. Lucrările s-au încheiat de ceva vreme, însă barcagiii tot nu au acces la pontoane. Administratorul bazei este societatea "Braicar" SA. Cornel Săndulescu, directorul "Braicar" ne-a dat asigurări că, de luni, 18 mai, bărcile vor putea fi andocate în bază. "Nu le-am putut primi până acum deoarece a fost necesară efectuarea unor operațiuni de amenajare a malului. Aceste operațiuni se desfășoară în momentul de față și sperăm să le finalizăm până luni", ne-a declarat Săndulescu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 03 Iun 2009 12:43:49    Titlul subiectului: 111906

"Stâlpul din mijlocul drumului "

"* de câteva zile, în intersecția Calea Galați - B-dul Dorobanților a apărut un stâlp de electricitate, exact în calea mașinilor * montarea acestuia a fost necesară, după ce Primăria s-a apucat să lărgească intersecția, fără să ia în calcul faptul că, depărtând stâlpii principali de susținere a firelor electrice, scade portanța acestora * primarul Simionescu spune că, deocamdată, soluția amplasării stâlpului este temporară, dar admite că ea ar putea rămâne definitivă

Primăria are planuri mari cu intersecția dintre Calea Galați și Bdul Dorobanților: intenționează să fluidizeze traficul, prin lărgirea carosabilului și mutarea stațiilor de tramvai și autobuz la câteva sute de metri mai departe, astfel încât șoferii să nu mai fie incomodați de mijloacele de transport în comun staționate. Pe hârtie, proiectul arată și frumos și util. În practică, însă, firmele care îl pun în aplicare s-au lovit de o mare problemă. Ca să se poată lărgi B-dul Dorobanților, trebuie mutați stâlpii de electricitate cu câțiva metri, de o parte și de alta. Mărindu-se distanța între stâlpi, gradul de susținere a firelor de electricitate scade și există riscul ca acestea să se rupă și să cadă peste mașini. Pentru a rezolva problema, proiectanții au găsit o soluție de compromis: să mute cei doi stâlpi principali și să mai adauge un al treilea, la mijlocul distanței dintre ei, pentru ca firele să nu mai facă "burtă". O soluție cât se poate de viabilă, ce ar trebui apreciată, dacă n-ar avea marele defect că noul stâlp "pică" exact acolo pe unde ar trebui să circule mașinile. De altfel, nu mică le-a fost mirarea șoferilor care veneau dinspre Galați și s-au trezit cu stâlpul de beton chiar în față, în momentul când s-au încadrat pentru a vira stânga, spre centru. Unii și-au făcut cruce, cei mai mulți au înjurat, iar alții și-au propus, probabil, să emigreze într-o țară unde stâlpii de electricitate n-au ce căuta în mijlocul șoselei.
03stilp2Însuși primarul Aurel Simionescu s-a arătat uimit, dar și nemulțumit de existența stâlpului, admițând că riscul de accidente este destul de mare. "Deocamdată, este o soluție temporară. Dacă se va putea amenaja un sens giratoriu în jurul lui, stâlpul va rămâne pe poziție, dacă nu, o să încercăm să găsim altă modalitate de susținere a firelor electrice. Oricum, e destul de riscant, dacă ne gândim că s-a găsit un șofer care a intrat în plin în sensul giratoriu de la Carrefour Vărsătura, ce este destul de mare și greu de ignorat. Iar dacă a intrat cineva în acel sens giratoriu, e foarte probabil să se întâmple accidente și din cauza acestui stâlp", ne-a declarat primarul Aurel Simionescu.
Din câte ne-a explicat primarul, reiese că proiectul de modernizare a intersecției respective a fost întocmit de către specialiștii Primăriei în urmă cu 7 ani, însă până în acest moment proiectul respectiv nu a fost pus în practică. Între timp, "Braicar" a montat o linie electrică pentru troleibuze, mărind astfel greutatea ce trebuie suportată de stâlpii de sprijin. Deși troleibuzele n-au fost introduse pe traseu nici până la ora actuală, s-a decis că firele trebuie să rămână pe poziție. Din acest motiv, datele proiectului inițial nu mai corespundeau realității și a trebuit găsită o soluție pentru susținerea cablurilor. La realizarea lucrării sunt implicate trei firme: "Tancrad", "Agrocons" și "Braicar".


Sunt foarte umit de aparitia acestei retele de troleu de care nu stiam.Sunt curios de cand sunt aduse acele cabluri si cand se vor misca lucrurile pentru a pune in functiune o linie de troleu prin acea zona.
sursa:http://www.obiectivbr.ro/local/29893-stalpul-din-mijlocul-drumului.html



03stilp1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.98 kb
 Vizualizat:  de 32210 ori

03stilp1.jpg



03stilp2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.07 kb
 Vizualizat:  de 32210 ori

03stilp2.jpg



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2009 08:47:50    Titlul subiectului: 112237

"Stâlpul din intersecție rămâne pe poziție"
Miercuri, 10 Iunie 2009 | Florentin COMAN

"* la o săptămână după ce a fost montat, încep să iasă la iveală motivele pentru care e nevoie de el acolo * una dintre ipoteze: se pare că de vină ar fi hoții de fier vechi, care ar vrea să fure cablurile de cupru ale rețelei electrice pentru troleibuze!"

"Traficul din intersecția Căii Galați cu Bdul Dorobanților a revenit la normal, după ce s-a terminat asfaltarea părții carosabile și s-au repus în funcțiune semafoarele. Lărgirea intersecției are efecte benefice asupra fluenței circulației auto. Rămâne, însă, problema stâlpului "înfipt" chiar în mijlocul Bdului Dorobanților, ce le apare în față șoferilor care vin dinspre Galați. Primăria ne-a informat că, deocamdată, acesta va rămâne exact în locul în care se află. Trebuie remarcat, totuși, că, după ce a fost vopsit și semnalizat corespunzător, stâlpul respectiv pare mai puțin periculos pentru trafic. Reamintim că stâlpul a ajuns acolo ca o soluție tehnică de moment, impusă de faptul că, pentru mărirea intersecției, era nevoie să se mute cu câțiva metri, de-o parte și de alta, cei doi stâlpi principali de susținere a firelor electrice. Crescând distanța dintre aceștia, cablurile ar fi făcut "burtă", fiindcă sunt destul de multe și grele. Greutatea acestora este dată și de prezența liniei electrice pentru troleibuze, montată în urmă cu câțiva ani, dar nefolosită nici până în zilele noastre. De ce este nevoie ca aceasta să rămână pe poziție, făcând necesară montarea unui stâlp exact în mijlocul intersecției? Răspunsul, așa cum ne-a fost el oferit de o sursă destul de credibilă din cadrul "Braicar", este destul de frapant: societatea de transport în comun evită să dea firele de cupru jos de pe stâlpi de teamă că acestea ar putea fi furate de hoți specializați în valorificarea fierului vechi. În consecință, "Braicar" le lasă pe poziție și, dacă are nevoie de câțiva metri de cablu, se servește direct din rețeaua stradală pentru troleibuze, tăind exact lungimea care trebuie! Treabă tipic brăileană, nu?"


Rapunsul SC BRAICAR SA ma face sa rad.Cum poti avea o retea de troleu destul de bine ingrijita din cate am vazut eu acum cateva zile cand am facut cateva poze la acel stalp si sa o lasi asa in voia sorti iar cand ai nevoie de vreo buzatica de cupru sa tai din aceasta retea ce ar fi benefica orasului.Acest raspuns din ziar ma face sa cred ca toata reteaua fostelor troleibuze 1,8 si 12 a fost descompusa chir de Braicar pentru a petici reteaua de tramvai.

sursa:http://www.obiectivbr.ro/administratie/30130-stalpul-din-intersecie-rmane-pe-poziie.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 10 Iul 2009 10:22:18    Titlul subiectului: 113741

"Transportul în comun, presiune la scumpire "

Scris de Laurențiu Aramă
vineri, 10 iulie 2009

"1,2 lei ar putea costa de la începutul lunii septembrie o călătorie cu microbuzele transportatorilor particulari sau cu autobuzele și tramvaiele “Braicar” SA, dacă membrii Consiliului Local Municipal vor aproba, luna viitoare, noul tarif de referință. Transportatorii particulari ar dori să scumpească biletele de călătorie și au pretenția ca și societatea de transport în comun a municipalității, “Braicar” SA, să facă același lucru. Mai mult, ei au înaintat o solicitare Primăriei pentru ca să stabilească un tarif de referință, astfel încât un bilet să coste 1,2 lei călătoria, cu 20 de bani mai mult decât în acest moment. Operatorii de transportatori particulari au reclamat la Primărie faptul că încasările sunt prea mici și nu le permit să își poată acoperi cheltuielile necesare desfășurării activității în bune condiții. Primarul Aurel Simionescu a avut, zilele trecute, întâlniri separate cu reprezentanții transportatorilor privați și ai conducerii societății comerciale de transport în comun a municipalității, “Braicar” SA, care i-au prezentat motivele pentru care consideră că, din această toamnă, se justifică o scumpire a călătoriei cu mijloacele de transport în comun. “Toate calculele pe care le au ei legate de costurile cu motorina, cu salariile, cu întreținerea autovehiculelor îi conduc la o relație, chiar în pierdere pentru unii dintre ei. Eu m-am uitat pe unul dintre aceste devize pe care le au dumnealor. Ce iese de acolo rezultă o necesitate de mărire. În plus, din ceea ce mi se spune mie, de vreo trei ani de zile nu s-a mai întâmplat o astfel de mărire și la Brăila, mă rog, costul este foarte redus, media ar fi undeva la 1,5 lei pe călătorie la nivel național”, a afirmat edilul. Acesta a precizat că propunerea de creștere a prețului biletului de călătorie va fi analizată în cadrul ședinței de luna viitoare a Consiliului Local Municipal, după ce se va efectua o comparație cu prețul unei călătorii cu mijlocul de transport în comun în municipiile învecinate. "

sursa: http://www.ziaruldebraila.ro/deschidere/transportul_in_comun_presiune_la_scumpire.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobo_bob



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Oct/2010
Mesaje: 56
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 24 Iul 2009 07:56:10    Titlul subiectului: 114474

30 de milioane de euro pentru Bulevardul Dorobanți

* Ministerul Dezvoltării a semnat ieri contractul de finanțare al proiectului de reabilitare a bulevardului Dorobanților * valoarea totală a proiectului este de aproape 30 milioane euro din care efortul bugetului local este de 4,8 milioane euro * cu acești bani se va reabilita calea rutieră de pe întreaga lungime a bulevardului, trotuarele, căile de rulare a tramvaiului * în proiect este inclusă și consolidarea canalului colector Ghermani de sub bulevard și, pe aceeași lungime, rețeaua de apă, cea de termoficare, dar și rețeaua electrică *

Din acest an, bătrânul bulevard al Dorobanților va intra, în sfârșit, într-o amplă operațiune de reabilitare finanțată în mare parte din fonduri structurale. Gata cu zgomotul și trepidațiile generate de trecerea tramvaielor sau cu praful care se ridică din cauza traficului din zonă. Pentru aceasta însă, locuitorii din zonă trebuie să suporte cam doi ani forfota și zgomotul șantierului care va răscoli una dintre cele mai importante artere de circulație din municipiu. Și șoferii ar trebui să se bucure de această veste întrucât nu-și vor mai rupe mașinile pe macadamul denivelat al bulevardului, dar reversul medaliei este că va trebui să circule în zonă pe căile alternative ce vor ocoli șantierul. Acest efort merită, susțin reprezentanții municipalității, beneficiarul proiectului: după operația de "lifting", calitatea vieții locuitorilor din zonă se va îmbunătăți simțitor prin reducerea poluării, zona va arăta mult mai bine, plus că bulevardul va putea prelua fără probleme circulația și traficul în continuă dezvoltare. Nota de plată pentru acest proiect este de aproape 30 milioane de euro, din care circa 80% sunt asigurați prin Fondul European de Dezvoltare Regională, iar restul reprezintă cofinanțarea locală.

În cursul acestui an urmează a fi pus în aplicare unul dintre cele mai mari proiecte de investiții în infrastructură concepute de către municipalitatea locală: reabilitarea bulevardului Dorobanților în cadrul Programului Operațional Regional (POR). Ieri, la sediul Ministerului Dezvoltării Regionale și Locuinței (MDRL), ministrul Vasile Blaga și primarul Brăilei, Aurel Simionescu, au semnat contractul de finanțare a acestui proiect cu o valoarea de 29,67 milioane de euro, din care circa 80% reprezintă partea de grant din fonduri structurale europene. La eveniment a participat și directorul Agenției de Dezvoltare Regională (ADR) Sud-Est, Luminița Mihailov. De asemenea, tot ieri, Blaga a semnat un al doilea contract de finanțare a unui proiect ce vizează reabilitarea DJ 100 pe tronsonul Afumați-Găneasa (3,3 km) cu o valoare de 1,9 milioane euro. Astfel, valoarea totală a proiectelor pentru care MDRL a semnat ieri contractele de finanțare se ridică la 31,62 milioane euro. La conferința de presă organizată ieri de MDRL, ministrul Blaga a subliniat că prin semnarea acestor două contracte s-a depășit nivelul de un miliard de euro, fonduri contractate prin POR, la un curs de 4,2 lei/euro. "Am semnat de la începutul acestui an 446 de contracte de finanțare prin POR, însă, din păcate, doar 16 contracte sunt cu lucrările în desfășurare", a menționat Blaga.

Contribuția bugetului local: 4,884 milioane euro

În linii mari, municipalitatea își propune să realizeze modernizarea întregului bulevard, pe întreaga lungime, inclusiv a căii de rulare a tramvaiului, consolidarea canalului colector de sub bulevard, plus reabilitarea rețelelor serviciilor de utilitate publică: apă - canal, electricitate și termoficare. Concret, obiectivele specifice ale proiectului sunt modernizarea căii rutiere Dorobanților în lungime de 4,7 Km, compusă din 4 benzi, câte două benzi pe fiecare sens, în lățime de 7 m, modernizarea celor două căi de rulare a tramvaiului în lungime de 4 Km, consolidarea canalului colector Ghermani situat în corpul căii Dorobanților, reabilitarea a 4,7 Km de trotuare, și pe aceeași lungime rețeaua de apă, cea de termoficare, rețeaua electrică, plus refacerea a 5.000 mp mediu ambiant.

"Durata de implementare este de 3 ani, însă sperăm că lucrurile vor dura mult mai puțin. Ne dorim ca în 2 luni să finalizăm procedurile de atribuire prin licitație publică internațională a pachetului de lucrări, iar după încă o lună să se înceapă efectiv munca. Depinde însă dacă vor fi contestații la viitoarea licitație și în ce răstimp vor fi soluționate. Oricum, sper ca în maxim 2 ani de la demararea lucrărilor să se finalizeze proiectul în întregime", ne-a declarat primarul Simionescu după semnarea contractului la București. De asemenea, el a punctat că lucrările vor fi efectuate, cel mai probabil, pe tronsoane începând din zona Bariera Călărașilor spre ieșirea din municipiu pe șoseaua Dig Brăila - Galați.
Potrivit informațiilor prezentate de MDRL, valoarea totală a proiectului este de 29,679 milioane euro din care 24,846 milioane euro reprezintă valoarea eligibilă a proiectului. Din totalul eligibil, 19,962 milioane euro vin de la comunitatea europeană prin Fondul European de Dezvoltare Regională, iar 4,884 milioane euro este contribuția beneficiarului proiectului, adică efortul financiar suportat de la bugetul local.

Municipalitatea va căuta soluții pentru a reduce stresul locuitorilor afectați de lucrările de pe Dorobanți

În ceea ce privește asigurarea serviciilor de utilitate publică populației afectată de lucrările ce se vor derula pe bulevard, edilul șef a precizat că va avea discuții cu furnizorii locali de astfel de servicii pentru a stabili un plan. De altfel, directorul "Braicar" SA, Cornel Săndulescu, ne-a explicat ieri că există mai multe variante prin care se poate asigura transportul în zona Dorobanților: "dacă se vor executa lucrări pe tronsoane, se poate circula pe un singur fir pe bulevard în ambele sensuri, iar pe porțiunea întreruptă călătorii pot fi transportați cu autobuze sau microbuze". La rândul său, directorul Companiei de Utilități Publice Dunărea, Mihail Chiriță, a explicat că se pot identifica ușor soluții pentru ca locuitorii din zonă să nu ducă lipsă de apă potabilă. "Mai întâi trebuie să vedem proiectul tehnic al lucrărilor după finalizarea licitației și semnarea contractului de lucrări. Împreună cu viitorul contractor vom stabili un program de lucru și probabil se va merge pe soluții de provizorat pentru asigurarea serviciilor de apă-canal pentru abonații din zonele afectate, urmând ca pe măsura finalizării lucrărilor pe un tronson să se revină la soluția definitivă", a adăugat sursa citată. De asemenea, și furnizorii de electricitate și energie termică au dat asigurări că se vor găsi soluții pentru ca stresul locuitorilor afectați de lucrările din zonă să fie cât mai mic.
Ce este POR ?

POR este unul dintre Programele Operaționale românești agreate cu Uniunea Europeană, și un instrument foarte important pentru implementarea strategiei naționale și a politicilor de dezvoltare regională. Obiectivul general al POR constă în sprijinirea și promovarea dezvoltării locale durabile, atât din punct de vedere economic, cât și social, prin îmbunătățirea condițiilor de infrastructură și a mediului de afaceri, care susțin creșterea economică. Programul Operațional Regional din România este finanțat prin unul dintre Fondurile Structurale ale Uniunii Europene - Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR). Bugetul total alocat POR este de aproximativ 4,4 miliarde euro în primii 7 ani după aderare (2007-2013). Proiectul pentru care municipalitatea a semnat ieri contractul de finanțare, a fost depus pe Axa Prioritară 2 - "Îmbunătățirea infrastructurii regionale și locale de transport", în cadrul căreia se acordă sprijin pentru reabilitarea și modernizarea rețelei de drumuri județene, străzi urbane, inclusiv a șoselelor de centură.

Doi primari, un bulevard

Proiectul de reabilitare a Bulevardului Dorobanți a fost inițiat de către fostul primar liberal Constantin Cibu, însă, deși proiectul a primit un punctaj bun la evaluare, nu a fost trecut pe lista de finanțare alcătuită de guvernul liberal, pe motiv că prețul final ar fi fost prea mare. După alegerile locale din iunie 2008, noul primar ales, PSD-istul Aurel Simionescu, a dezgropat proiectul, l-a refăcut și l-a repus pe lista de finanțare. "Toată treaba a durat doar 2 săptămâni și am făcut-o în august, când am descoperit proiectul. De atunci până acum am tot făcut presiuni la București, atât eu cât și președintele CJ Brăila, și am reușit să prindem o portiță. Cum anul trecut s-au făcut niște economii, iar noi am fost mereu peste ei cu proiectul rearanjat, am primit într-un final finanțarea de care aveam nevoie. Proiectul este într-adevăr pornit în mandatul trecut, ce ține de studiu de fezabilitate, însă atunci s-a blocat la finanțare. Noi l-am repus pe listă și am făcut rost de bani", a explicat edilul șef. "Sunt sigur că vor fi tot felul de comentarii pe tema asta, însă, până la urmă, ce contează pentru brăilean este că Bulevardul Dorobanți va fi reabilitat", a mai adăugat primarul.


Joi, 23 Iulie 2009 | Dragoș G. TUDOSE, Liliana ȘERBAN
Sursa: http://www.obiectivbr.ro/deschidere/31754-30-de-milioane-de-euro-pentru-bulevardul-dorobani.html

_________________
http://mbs-club.blogspot.com/ Join In!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 07 Aug 2009 08:43:08    Titlul subiectului: 115066

Nu au fost doritori la scoaterea la vanzare a unor garaje ale Braicar:

http://www.obiectivbr.ro/economic/32320-nici-un-ofertant-pentru-garajele-qbraicarq.html

Obiectiv a scris:
Ieri, până la ora 12.00, termenul limită de înscriere a eventualilor ofertanți interesați de licitația organizată de Finanțele brăilene pentru valorificarea grupului de active ale "Braicar", nu a fost înregistrată nici o participare. Potrivit legislației în astfel de cazuri, se reia procedura cu mențiunea că o nouă licitație ar urma să aibă loc, cel mai probabil, în cursul lunii viitoare. De asemenea, legiuitorul prevede că Finanțele urmează să revizuiască prețul de pornire pentru grupul de active scoase la licitație, cu maxim 25%. Astfel, la următoarea încercare de vânzare activele pentru care Finanțele cereau cel puțin 15,5 milioane lei, inclusiv TVA, vor avea un preț mult mai mic.

[...]

Reamintim că în cadrul procedurilor de executare silită a SC "Braicar" în contul unei datorii de 9,8 milioane lei, Finanțele au organizat o licitație în cadrul căreia era programată vânzarea garajelor, inclusiv a terenului de peste 32.000 mp situate pe șoseaua Râmnicu Sărat. În încercarea de a documenta un material pe această temă, reporterii "Obiectiv", l-au contactat și pe Cornel Săndulescu, directorul "Braicar", discuția ajungând într-un punct în care acesta a declarat scurt că deja ar fi vândut grupul de active la un preț de 30 milioane lei. În urma verificărilor, informația s-a dovedit a fi o minciună.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
adelo_9149



Data înscrierii: 25/Aug/2009
Ultima vizita: 30/Mai/2023
Mesaje: 93
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2009 12:02:25    Titlul subiectului: 116295

"Microbuz cu navetiști implicat într-un accident

evenimentul s-a consumat luni dimineață, în localitatea buzoiană Spătaru * șoferul microbuzului, angajat al firmei brăilene "Minibus 2002", nu a acordat prioritate unui autoturism * în plus, polițiștii au descoperit că se afla sub influența băuturilor alcoolice
Trei persoane au fost rănite luni dimineață, în localitatea buzoiană Spătaru, într-un accident rutier în care a fost implicat un microbuz al unei firme de transport călători din Brăila. Microbuzul, marca "Mercedes", în care se aflau 13 navetiști, făcea parte dintr-un convoi de trei autovehicule care transporta muncitori din Galați și Brăila către un șantier din București.

Accidentul s-a produs după ce microbuzul a intrat pe Drumul European 85 fără să acorde prioritate, fiind lovit, în partea stângă, de un autoturism care circula regulamentar. În urma impactului, au fost răniți ușor șoferul microbuzului și un pasager, dar și soția șoferului autoturismului implicat în accident. Din primele cercetări, polițiștii spun că vinovat de producerea accidentului este șoferul microbuzului, angajat al firmei "Minibus 2002", care nu a acordat prioritate la intrarea pe DE 85.

De asemenea, s-a descoperit că șoferul conducea sub influența băuturilor alcoolice, având o alcoolemie de 0,25 mg în aerul expirat. Contactat telefonic, Cornel Pungă, administratorul firmei de transport la care șoferul brăilean este angajat, a explicat că va aștepta concluziile anchetei Poliției pentru a stabili dacă și în ce mod își va sancționa salariatul. "Gheorghe Valentin este salariatul firmei de circa 3 ani și jumătate și nu mi-a creat niciodată probleme. La acest moment încă nu au ieșit rezultatele la probele de sânge, dar la testarea cu alcooltestul indicele pentru salariatul nostru a fost de 0,25. Voi aștepta ca cei de la rutier să finalizeze ancheta în acest caz și în funcție de concluziile dumnealor voi lua o decizie în ceea ce-l privește pe șoferul nostru", a declarat Pungă.

Sursa si foto : www.obiectivbr.ro
"



01buzau1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.15 kb
 Vizualizat:  de 31405 ori

01buzau1.jpg



01buzau.jpg
 Descriere:
Microbuzul implicat in acest incident
 Mărime fișier:  14.15 kb
 Vizualizat:  de 31405 ori

01buzau.jpg



_________________
BR-16-YZU "Regina Parcului Braicar"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2009 17:33:02    Titlul subiectului: 116306

"Tramvaiele spre Lacu Sărat, mai rare..."

Data: 02.09.2009 Autor: Constantin IONESCU

"S-a intrat în extrasezon, pe plaja din Lacu Sărat vin mai puțini clienți (dar prețurile la intrare sunt aceleași), iar Braicar a redus numărul curselor de tramvai spre stațiune. Acum, tramvaiele pentru stațiune pleacă din Parcul Monument la fiecare jumătate de oră, iar spre “combinat” din oră în oră."


sursa: http://www.arcasu.ro/E.O._Tramvaiele_spre_Lacu_S%C4%83rat_mai_rare..._id_1251813492.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2009 07:58:51    Titlul subiectului: 116674

Datoriile Braicar, la... mâna Finanțelor

Scris de Vali MARINESCU

"Braicar va putea ajunge cu datoriile la zero dacă, potrivit primarului Aurel Simionescu, s-ar ajunge la înțelepciunea necesară și s-ar găsi o soluție de stingere a datoriilor pe care societatea le are la ora actuală la bugetul statului, generate de penalizări acumulate în timp. Edilul-șef a spus ieri că demersurile făcute în acest sens, la nivel de ANAF, au fost considerate inoportune și încă se mai așteaptă ca societatea să se achite de datorii prin alte mijloace, inclusiv prin vânzarea unor active ale societății, pe care Finanțele au impus sechestru. Nici la a doua licitație nu s-au înregistrat însă oferte de cumpărare, deși prețul de pornire a fost mai scăzut cu 3,5 milioane lei față de licitația anterioară. „Sper să se ajungă la o înțelegere astfel încât situația să se rezolve”, a spus ieri Simionescu."

"Terenul, de peste 32.000 mp, aparținând societății locale de transport în comun, SC Braicar SA, cu clădirile aferente situate pe Șoseaua Râmnicu Sărat, se află sub sechestrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) de mai bine de un an și jumătate, pentru o datorie în valoare de șapte milioane de lei, plus penalitățile aferente, și pe care operatorul de transport în comun o are din 2000 către bugetul de stat. La momentul respectiv, Primăria Brăila a anunțat că terenul va fi cumpărat cu bani de la bugetul local, pentru a se stinge astfel, indirect, datoria pe care Braicar o are către finanțele publice."

"Conform primarului Simonescu, situația nu a fost rezolvată, deoarece Primăria nu a avut suficienți bani pentru cumpărarea respectivului teren, și nici acum nu poate acoperi suma respectivă, Braicar fiind societate comercială, iar ANAF nu l-a acceptat la schimb pentru stingerea datoriilor. Datoria de șapte milioane lei a fost generată de o greșeală a autorităților locale, în anul 2000, iar de atunci statul se chinuie să recupereze suma, la care s-au strâns penalități importante."


sursa: http://www.monitorulbraila.ro/index.php/economie/2478-datoriile-braicar-la-mana-finanelor.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 15 Sep 2009 13:16:40    Titlul subiectului: 116895

Garajele "Braicar" vor fi scoase din nou la licitație, luna viitoare

Marți, 15 Septembrie 2009 | Dragoș G. TUDOSE

"În cursul lunii viitoare, Finanțele locale vor programa cea de a treia licitație pentru vânzarea garajelor SC "Braicar", situate pe Șoseaua Râmnicu Sărat. Aceasta după ce nici la a doua încercare de vânzare, programată în această lună, nu s-a înscris niciun ofertant, deși oferta fusese reevaluată, iar prețul de pornire redus cu 25%, comparativ cu prima licitație. Așa cum au explicat surse din cadrul Direcției Generale a Finanțelor Publice (DGFP) Brăila, procedura de scoatere la vânzare a grupului de active aparținând SC "Braicar" SA va fi reluată după o nouă evaluare a ofertei conform legislației în domeniu. Demersurile celor de la Finanțe au loc în contextul în care SC "Braicar" SA, aflată în subordinea Primăriei Brăila, este executată silit în contul unor datorii către bugetul de stat general consolidat de circa 9,8 milioane lei."

"Reamintim că la licitația precedentă, întreg grupul de active a avut un preț de pornire de 9,791 milioane lei plus TVA, față de 13,05 milioane lei (fără TVA) prețul minim cerut la prima încercare de vânzare."


sursa: http://www.obiectivbr.ro/local/33735-garajele-qbraicarq-vor-fi-scoase-din-nou-la-licitaie-luna-viitoare.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community