Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole din presa locala
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 23 Sep 2009 13:35:53    Titlul subiectului: 117352

" Semnal(e)! De la și pentru Braicar..."

Data: 23.09.2009 Autor: Constantin IONESCU

"Pentru un transport civilizat!"

"Pledează un autocolant lipit în autobuze, lângă o sugestivă hartă cu traseele de tramvaie și autobuze ale Braicar. O observație însă: numerele de telefon unde puteți sesiza diverse aspecte care v-au deranjat, opinii etc., sunt aproape imposibil de citit. Iată telefoanele respective: 0239/674.834 și 0372/911.990."

"Tramvaiști cam grăbiți"

"E cazul unor vatmani de pe linia Parc Monument - Lacu Sărat - Combinat și care pleacă mai devreme de la combinat și stațiune, iar din Parcul Monument mai târziu (tot cu 4 - 5 minute). Așa e când nu sunt cronometrați mai des..."

"Linia 5 - linia pensionarilor”

"Linia 5 de autobuz este cu traseul cel mai mare din oraș, avându-se în vedere că circulă (și) până la PIC sau Promenada; tocmai de la Soroli Cola. Dar iată și surprizele nedorite: * autobuzele respectivei linii sunt foarte solicitate și ticsite de pensionarii care, din Radu Negru și Buzăului vin la Piața Mare, de unde se întorc cu sacoșele, sacii sau trolerele pline * sunt prea mari intervalele dintre autobuze (uneori de la 15 la peste 20 de minute, mai ales sâmbăta și duminica), motivându-se neconvingător cu “poate s-a defectat vreun autobuz...” * unele autobuze, deși sunt băgate în “beznă” din cauza publicității autocolante, nu au nici indicatoare lateral/spate. Aspectul se întâlnește și pe alte trasee, iar unii șoferi și-au făcut o plăcere sadică din a frâna brusc și din luarea virajelor în scurt..."

"Tabele derutante"

"Nu e de-ajuns că, de ani de zile, pe unii stâlpi atârnă și acum indicatoare ale unor linii de autobuz periurbane desființate, dar derutante sunt și tabelele cu orarul trecerilor prin stații ale autobuzului 6 (Brăila - Lacu Sărat): de la dispeceratul din Barieră și până la Billa 1 sunt “pictate” aceleași ore și minute. Așa cum s-a întâmplat ani de zile cu o vilă-restaurant din Lacu Sărat, anunțată din stâlp în stâlp (pe 500 de metri) cu ademenitoarea distanță de “numai 100 de metri”. Iar apropo de Braicar, oare controlorii săi nu pot sesiza conducerii aspecte care afectează desfășurarea fluentă a traficului și a credibilității societății de transport public urban?!"


sursa: http://www.arcasu.ro/

As avea si eu cateva cuvinte legate de articolul de mi sus:
1 Cei ce calatoresc cu traseul 5 au parte de autobuze umplute pana la refuz iar desi conducerea stie asta nu pune autobuze de capacitate mai mare pe acest traseu.O alta batjocura este si pentru cei ce merg cu traseul 10 unde ar mai fi necesar un autobuz sau 6 autobuze de capacitate mai mare.
2 Tablitele au fost schimbate dar acei timpi nu sunt respectati din diferte motive!Pe traseul 2 cateodata vine un autobuz la 2 minute iar daca ai ghinion si se strica un Bmc astepti 10 minute.Ca tot am ajuns la traseul 2 pot spune ca este cel mai solicitat traseu la fel ca si 5.In opinia mea eu as pune 8 autobuze de capacitate mai mare pe 2 si 3-4 BMC-uri pe 2b iar pe 5 sapte autobuze de capacitate medie si un BMC care sa nu mearga nici la Carrefour nici la Pic.Toate acestea ar putea fi realitate daca Primaria ar cumpara alte autobuze mai mari si sa vina la distante de timp mai rezonabile dar si sa fie urmarite prin GPS .Din pacate nu exista bani asa ca trebuie sa mai asteptam pana se vor mai cumpara autobuze noi si sa ne multumim cu cele 30 de BMC-uri si alte 20 de harburi ce sunt prezente atat pe traseele secundare cat si pe cele principale:(

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Lun 02 Noi 2009 14:40:45    Titlul subiectului: 2009-11-02 119362

http://www.arcasu.ro/_id_1257081763.html

"E.O.: Se mută capătul traseului de maxi-taxi, din Vidin
Data: 02.11.2009 Autor: Dan MUNTEANU

Decizia a fost luată în urma unor discuții la nivelul consilierilor locali, discuții survenite din partea locuitorilor din zona Vidin, unde s-a aflat stația de maxi-taxi. Practic, cetățenii din zonă erau nemulțumiți de prezența în zonă a șoferilor de maxi-taxi, acuzând faptul că de multe ori se făcea gălăgie, interveneau diferite nemulțumiri legate de o anumită neatenție a conducătorilor auto de pe aceste mijloace de transport, și altele.
Astfel, capătul traseelor de maxi-taxi se va muta în dreptul Stadionului Progresul, unde Primăria a și amenajat terenul care va servi drept peroane pentru aceste microbuze.
“Eu sper ca luni să mutăm stația de maxi-taxi - așa cum am discutat și în Consiliul Local - cea de la Vidin, din zona Ulmu, din zona Școlii «Ion Creangă», în zona Stadionului Progresul. Am aranjat puțin zona respectivă, astfel încât să diminuăm și supărările celor din zona de la Ulmului, unde microbuzele stăteau sub balcoanele oamenilor, era și școala pe vizavi, și erau o serie întreagă de solicitări ale oamenilor din zonă, ale școlii, ale părinților, vizavi de copii și de ce se întâmplă în zona respectivă”, a precizat primarul Aurel Simionescu.
"


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 15:54:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 16 Noi 2009 15:36:25    Titlul subiectului: 120119

"Tramvaiul sorcovă..."

Data: 16.11.2009 Autor: Constantin IONESCU

"E greu dar nu imposibil ca unii șoferi și vatmani să renunțe (nu de bună voie) la obiceiul de a-și orna (precum orientalii) cabinele și parbrizele cu tot felul de nimicuri ce reduc vizibilitatea și distrag atenția în conducere: căței, flori din plastic, jucării din pluș, fanioane și poze sexy, perdeluțe, autocolante, fotbaliști dar și sfinți etc. Bate recordul la acest capitol un tramvaist care după ce și-a “tras” o cabină pp (proprietate personală) dintr-un... șifonier demontat, are jumătate din parbriz ocupat cu diverse. În plus a mai lipit și două atenționări ca între șoferi: “prinde-mă dacă poți” și “scuză-mă, dar te-am depășit”, iar pe tramvai a vopsit “cu alb”, dungi verticale și orizontale. Dacă ne-ar vedea austriecii..."

sursa: http://www.arcasu.ro/E.O._Tramvaiul_sorcov%C4%83..._id_1258310416.html

Articolul de mai sus face parte dintr-o serie mai mare de articole scrise la misto de unii jurnalisti ce nu au despre ce scrie decat despre cum isi aranjeaza vatmanii cabinele sau cat de ingrijite sunt! Evil or Very Mad Acesti jurnalisti nu stiu ca acesti oameni au avut de munca la ele,ca de ,Austriecii sa nu va inchipuiti ca le-au adus intacte sau curate ca lacrima.Alt lucru despre care jurnalistii nu scriu desi ar trebuii sa scrie sunt calataorii recalcitranti care nu stiu sa apese pe burtonul de deschidere a usii iar cand urca se ia de vatman. Evil or Very Mad Iar aici ca tot am facut o paranteza tin sa va spun ca un vatman a fost atacat de un astfel de calator cu o surubelnita.Inchei prin a le arata obrazul celor ce scriu astfel de articole neprofesioniste si lipsite de interes si ii invit pe jurnalisti sa circule macar o tura noaptea pe un tramvai iar apoi sa vedem ce impresie au despre acesti oameni minunati!

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 17 Noi 2009 15:41:57    Titlul subiectului: 120176

Doar 10 reclamații privind calitatea transportului public de călători

Marți, 17 Noiembrie 2009 | Mihaela DAN

"În ultimele nouă luni ale anului, brăilenii au beneficiat de un transport public local în condiții decente, cu o frecvență și un confort adecvate - cam aceasta ar fi concluzia unui raport prezentat ieri de șeful Serviciului de Transport Public Local de Călători în cadrul ședinței Consiliului Local Municipal. Potrivit acestui document, în perioada menționată, pe niciunul din cele 12 trasee existente pe raza municipiului nu a fost suspendată activitatea de transport public local, însă, din cauza restrângerii activității la supermarketurile Armonia și PIC, traseele au fost restricționate, din cauza lipsei de călători. În ce privește activitatea SC Braicar SA, activitatea s-a desfășurat normal, "cu toate că pe unele trasee, respectiv 2 și 3 barat, care asigură legătura cu cartierul ANL Lacu Dulce, respectiv ANL Vidin, numărul de călători este foarte mic și încasările nu acoperă în totalitate cheltuielile aferente". Potrivit raportului semnat de Dan Gheorghe, săptămânal, fiecare inspector de specialitate a prezentat cel puțin două monitorizări, la diferite ore, ale numărului de microbuze, numărului de curse și frecvenței acestora, în urma cărora a rezultat că în perioada martie - septembrie 2009, pe niciunul dintre trasee nu s-a întâmplat să nu fie asigurat numărul de microbuze prevăzut în contractul de concesiune și nu au fost reclamații privind neasigurarea capacității de transport prevăzute în contract.
Au existat însă și reclamații: "În perioada martie- octombrie 2009, s-au înregistrat 10 reclamații privind calitatea transportului public local de călători, care s-au referit la neacordarea de bilete de călătorie, executarea transportului de persoane la viteze neadecvate, folosirea unui vocabular ireverențios, folosirea mijloacelor audio la un volum prea mare. Din totalul acestor reclamații, două au fost nejustificate, celelalte reclamații fiind în termenul legal. Totuși, pe lângă aceste reclamații, am primit nenumărate sesizări, atenționări în timpul controalelor, verbale și telefonice, prin care ne-au fost aduse la cunoștință și alte nereguli întâmpinate în trafic, care țin de comportamentul șoferului, respectarea normelor rutiere, igiena mijlocului de transport, comportamentul altor călători, fapte care au impus intervenția în trafic pentru remedierea acestora, precum și atenționarea operatorilor de transport. La SC "Braicar", reclamațiile a fost în număr de 11, care se referă la comportamentul șoferilor în trafic, incidente în mijloacele de transport între călători și echipele de control, cerințe din partea cetățenilor de schimbare a configurației traseelor sau introducerea de trasee noi. Au fost aplicate sancțiuni pentru 2 încălcări ale programului de transport".
În raport se mai precizează că la ora actuală, din totalul de peste 145 de microbuze, doar 2 au o vechime de 10 ani, care vor fi înlocuite pînă la 31 decembrie, iar 80% au o vechime mică de 5 ani și peste 75% dispun de instalații de climatizare corespunzătoare."


sursa: http://www.obiectivbr.ro/administratie/36266-doar-10-reclamaii-privind-calitatea-transportului-public-de-calatori.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 26 Ian 2010 14:10:47    Titlul subiectului: 122699

"Braicar caută furnizor de motorină "

Marți, 26 Ianuarie 2010 | Dragoș G. TUDOSE

"Conducerea "Braicar" se pregătește pentru cea mai importantă achiziție de pe parcursul anului: combustibilul pentru mijloacele de transport în comun. Compania a anunțat deja necesarul de combustibili pe întregul an și organizează în acest sens licitație publică. "Este vorba despre o cantitate de 80.000 - 90.000 până în 100.000 litri de motorină, necesarul de consum pentru un an. Licitația va avea loc undeva la jumătatea acestui an", a explicat directorul general al SC "Braicar", Cornel Săndulescu. Concret, potrivit anunțului de licitație publicat de companie, termenul limită al licitației este 30 iunie, dată la care ar urma să se deruleze și licitația propriu-zisă. Contractul scos la licitație are o valoare estimată de 4 milioane lei și vizează asigurarea cu motorină Euro Diesel pentru motoare Diesel Euro III pe o perioadă de 12 luni, începând de la data adjudecării."
"De menționat este că anul trecut contractul a fost câștigat de SC "Comision Trade", aparținând familiei subprefectului PDL-ist Florin Cârligea, firmă care înregistrează o tradiție în asigurarea necesarului de motorină pentru "Braicar". Contractul de anul trecut a fost adjudecat la o valoare de 3,075 milioane lei, față de 4,32 milioane lei cât a fost valoarea estimată."


sursa: http://www.obiectivbr.ro/local/38861-qbraicarq-cauta-furnizor-de-motorina.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 03 Feb 2010 08:45:34    Titlul subiectului: 123184

Șoferilor și vatmanilor de la "Braicar" le-a ajuns cuțitul la os

Miercuri, 03 Februarie 2010 | Dragoș G. TUDOSE

"liderii de sindicat spun că oricând există pericolul să fie declanșată o grevă spontană, întrucât salariații sunt nemulțumiți de situația unității * "Aparatele de vânzare a biletelor sunt de vină, întrucât funcționează defectuos, în sensul că le încasează oamenilor banii fără să le mai dea bilet", spun sindicaliștii, explicând că încasările mai mici conduc la reducerea drepturilor salariale "

"Cei 250 de membri ai Sindicatului Liber al Șoferilor din SC "Braicar" sunt profund nemulțumiți de situația în care a ajuns societatea, dar și ei ca simpli angajați. Conducerea organizației sindicale susține că nemulțumirile au ajuns la un asemenea grad, încât pare iminentă izbucnirea unui conflict spontan de muncă. Liderii sindicali spun că nemulțumirile s-au acumulat și accentuat în timp, iar asta și ca urmare a neimplicării autorităților locale în sprijinirea societății de transport la care municipalitatea este acționar unic. "Există un protocol semnat de sindicat cu actualul primar, în urma grevei spontane de anul trecut, când șoferii n-au mai ieșit pe traseu. Din prevederile acelui protocol nu s-a respectat mare lucru, mai precis nu am primit decât bonurile de masă. Am făcut mai multe sesizări legate de problemele noastre și pe care le-am trimis la Primărie fără niciun rezultat notabil, ba chiar am cerut să avem o discuție directă cu domnul primar. A trecut o săptămână și tot nu am reușit să ne întâlnim", povestește cu regret liderul sindical Aurel Ionescu. Lista revendicărilor formulate de sindicat este lungă, după cum a explicat sursa citată, însă ca probleme stringente ar fi pericolul ca șoferii și vatmanii să încaseze salarii mai mici ca urmare a reducerii graficelor de circulație. "Sunt mai puțini călători, este explicația pe care am primit-o, dar noi susținem că, de fapt, de vină sunt aparatele de vânzare a biletelor care funcționează defectuos în sensul că le încasează oamenilor banii fără să le mai dea bilet. Sunt o grămadă de astfel de situații pe care călătorii ni le reclamă nouă, șoferilor și vatmanilor. De fapt, aparatele astea ne-au alungat călătorii și ar trebui găsită, totuși, o soluție", spune Ionescu, adăugând că efectul a fost reconsiderarea graficelor de circulație cu reducerea numărului de mașini în trasee. Consecința aplicării noilor grafice de circulație: există riscul ca venitul mediu net al unui șofer să scadă sub 10 milioane lei vechi față de 11 - 12 milioane lunar. "Noi înțelegem că este criză și trebuie reduse cheltuielile, însă nu ni se pare normal ca reducerile să fie numai la noi, cei direct-productivi, în timp ce inginerii, șefii și personalul administrativ încasează salarii mult mai mari fără nicio restricție", a punctat Ionescu."

"În același registru, sindicaliștii susțin că ar trebui făcute traseele secundare pentru transportatorii maxi-taxi de așa manieră, cu respectarea Legii nr. 92/2007 a transportului în comun, încât să nu se mai suprapună 100% peste traseele principale ale SC "Braicar". "Brăila este un oraș mic, dar considerăm că se pot găsi soluții ca maxi-taxi să nu meargă, practic, pe aceleași trasee cu «Braicar»", a mai spus liderul sindical, subliniind că și în ceea ce privește negocierea noului Contract Colectiv de Muncă pe unitate există probleme. "Oamenii sunt foarte nemulțumiți și există oricând pericolul să refuze să iasă în trasee, așa cum au procedat colegii din Galați, de exemplu. Oricum, ca organizație sindicală vom aduna toate problemele și vom scoate în evidență toate încălcările de legi pe plan local în acest sector de activitate și vom merge cu ele până la Guvern", a încheiat Aurel Ionescu, punctând că următorul pas la care se gândește în cazul în care lucrurile se agravează este declanșarea conflictului de muncă."

"Important de menționat este că în această perioadă se derulează procedurile premergătoare organizării licitațiilor în vederea concesionării traseelor pe care se va efectua transportul în comun în municipiu."

"Reamintim că în ianuarie 2009, șoferii de autobuze dar și vatmanii au declanșat o grevă spontană timp de câteva ore, în mare susținând aceleași revendicări ca și cele din prezent. La vremea respectivă, sute de brăileni au așteptat în zadar sosirea în stații a autobuzelor și tramvaielor ce nu au mai ieșit în trasee decât abia în jurul orei 10.00. Asta din cauză că salariații societății la care Consiliul Local Municipal este unic acționar au declanșat o grevă spontană și au oprit lucrul, nemulțumiți de faptul că nu era respectată legislația în domeniul transportului în comun de călători în municipiu. Greviștii dădeau vina pe operatorii maxi-taxi și pe modul haotic în care circulă microbuzele acestora, suprapunându-se peste trasele "Braicar", situație care generează pierderi importante unității."


sursa: http://www.obiectivbr.ro/local/39221-oferilor-si-vatmanilor-de-la-qbraicarq-le-a-ajuns-cuitul-la-os.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 01 Apr 2010 08:09:34    Titlul subiectului: 125275

"Autobuzele și tramvaiele nu circulă în noaptea de Înviere "

Joi, 01 Aprilie 2010 | Dragoș G. TUDOSE

"Mijloacele de transport în comun nu vor circula după un program prelungit în noaptea de Înviere. Brăilenii care vor ieși în acea noapte trebuie să ia în calcul faptul că autobuzele și tramvaiele vor circula după orarul unei zile de duminică. Concret, așa cum a explicat conducerea firmei de transport, autobuzele se vor retrage la garaj în jurul orei 22.00, în timp ce tramvaiele se vor întoarce în depouri la ora 23.30. "


sursa: http://www.obiectivbr.ro/local/41452-autobuzele-si-tramvaiele-nu-circula-in-noaptea-de-inviere.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 15 Apr 2010 14:58:07    Titlul subiectului: 125846

Cum se va reorganiza "Braicar"?

Data: 15.04.2010 Autor: Dan MUNTEANU

"În urmă cu aproximativ două săptămâni, mai exact în ultima ședință a Consiliului Local Municipal s-a pus problema reanalizării activității societății de transport public local “Braicar”, în vederea optimizării balanței de venituri și cheltuieli ale acestei societăți. Acționarul majoritar al acestei companii este, după cum bine se știe, Consiliul Local, motiv pentru care, în foarte multe situații când datoriile se ridicau foarte mult, insistențele unora dintre parlamentari și ale oficialilor din Administrația Publică determinau “București”-ul să ofere diferite forme de ajutorare a societății și, astfel, aceasta reușea să își mai achite din datorii. Cu toate acestea, datorită modului în care a fost privită problema Braicar, în scurt timp, după achitarea datoriilor, sau a celor mai multe dintre ele, interveneau alte obligații financiare care determinau reluarea problemelor.
Astfel, în ultima ședință, consilierii locali au solicitat efectuarea unor analize care să determine care ar fi cea mai oportună variantă de echilibrare a balanței de venituri și cheltuieli. Cert este că, până la acest moment, dintr-un cumul de sugestii, niciuna dintre ele nu a fost “bătută în cuie”, cum se zice, discuțiile fiind în plină desfășurare.
“În cadrul ședinței Consiliului Local Municipal s-a pus problema reorganizării situației de la Braicar, pentru a fi găsite soluții care să reglementeze raportul dintre venituri și cheltuieli. În acest moment, toți lucrează la aceste analize. Nu cunosc să se fi ajuns la vreo concluzie”, ne-a precizat primarul Aurel Simionescu.
Unul dintre aspecte face, cu siguranță, referire și la angajații societății, întrucât, se cunoaște foarte bine faptul că unele dintre cele mai mari cheltuieli din cadrul unei societăți sunt cele de personal (pe lângă salariile nete achitate angajaților, trebuie achitate diferite formule de impozite - CAS, șomaj etc., parte din salariul brut, parte din conturile societății în cauză).
În acest caz, problema reușea, într-o anumită măsură, să devină destul de spinoasă, întrucât, după cum bine se știe, conform ultimelor cifre de la Agenția de Forță de Muncă suntem printre primele orașe la rata șomajului și, astfel, măsura concedierii nu era deloc privită cu ochi buni, nici de către angajați și sindicate, dar nici de conducerea instituției în cauză. Problemele aici sunt mai complexe și din cauza altor factori legați de resursele umane care vor rămâne să presteze diferitele activități - mecanici, electricieni, vatmani, șoferi etc.
Este sigur că, una din discuțiile purtate privind modul în care vor fi efectuate restructurările de personal a fost indicată într-o direcție care să fie și pe placul angajaților și al sindicatului, dar și pe placul celor care coordonează activitatea. Concret, indiferent asupra căror demersuri se vor opri cele două mari categorii sociale - angajații și conducerea, una dintre acestea care ar fi pe placul tuturor face referire la faptul că pe baza legislației în vigoare, o parte dintre angajații care se apropie de vârsta pensionării să fie trimiși în acel sistem de șomaj care să beneficieze de plăți compensatorii.
“În acest moment suntem în plină analiză. De la sindicate, până la noi, cei din conducere suntem în plin proces pentru a găsi varianta cea mai bună. Suntem, de altfel, în discuții cu sindicatele, cu reprezentanții CLM pentru a vedea cum vom reuși să scoatem la capăt această problemă.
Într-adevăr, printre o mulțime de alte sugestii, în discuție a fost adusă și varianta plăților compensatorii, dar, vreau să precizez foarte clar faptul că, până acum nu avem nimic cert, nu există o soluție sau alta pe care să o urmăm”, ne-a precizat telefonic directorul Braicar, Cornel Săndulescu.
Cu toate acestea, Braicar nu este străină de trimiterea în șomaj a diverși angajați, pe baza plăților compensatorii și, ulterior, parte dintre aceștia fiind reangajați.
Totuși, din informațiile pe care le deținem, se pare că pentru a fi evitată reangajarea celor care ar putea fi trimiși în șomaj, sub această formulă, se va urmări ca persoanele ce vor beneficia de aceste “ajutoare” să fie aproape de vârsta pensionării, astfel că în momentul finalizării achitării către aceștia a sumelor compensatorii, deja să își poată depune dosarele de pensie.
Sigur este că, printre angajații Braicar, asupra celor care s-ar încadra în această situație - aproape de vârsta pensionării - a început să sufle un vânt optimist. “Dacă ar fi așa, m-aș muta la țară. Că m-aș încadra, mai am un an până la pensie. Ce bine ar fi!”, preciza un șofer al Braicar în discuție cu un coleg.
Urmează, însă, ca discuțiile și analizele din cadrul Braicar, să fie definitivate în perioada următoare, moment în care se va ști cu exactitate modalitatea în care va fi reorganizată această societate."


sursa: http://www.arcasu.ro/Editie_Online_Cum_se_va_reorganiza_Braicar_id_1271248053.html

De fapt aceasta "reorganizare" cred ca ascunde in spatele ei o intentie de falimentare a Braicar S.A. pe viitor, in favoarea concurentilor de pe piata de transport local. Din articolul de mai sus nu am aflat in ce fel va fi reorganizat Braicar-ul, daca se va sparge in doua, adica Braicar Electric si Braicar Auto sau daca se va schimba grila de trasee ori o electrificare a unor linii de autobuz, ci doar niste zvonuri de trimitere in somaj a unor angajati (ca cica se face economie) ce mai au 2-3 ani de activitate in aceasta societate. Daca se va recurge la solutia disponibilizarilor, asta ar insemna mai putine autobuze si tramvaie pe traseu, plus alte ingreunari ce ar aprinde imediat imaginatia unor consilieri "destepti" ce ar trage semnalul cum ca ar fi bine sa lichideze Braicar-ul.
Desi suna a basm, orice om destept (ce conoaste ideile politicienilor romani) asa ar vedea aceste "idei" de reorganizare pe care le au in minte edilii urbei.

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 31 Mai 2010 12:15:06    Titlul subiectului: 127774

Situatia curenta din Braila, achizitii in viitorul apropiat: 0. Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 31.05.2010. Link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/galati/Transport_de_criza-_liber_la_achizitia_de_autobuze_SH_0_271772904.html

"Transport de criză: liber la achiziția de autobuze SH

Autoritățile din Galați, Brăila, Buzău și Focșani nu mai au bani pentru mașini noi.Autoritățile locale, care sunt proprietarele companiilor de transport public, spun că nu se pot face investiții decât dacă activitatea va aduce profit.

(...)

Brăila: „noi", cu 350.000 km la bord

La Brăila, în ultimii 20 de ani, s-au achiziționat 30 de autobuze de tip BMC Probus, produse în Turcia sub licență British Leyland.

„Sunt autobuze foarte bune care au la bord, fiecare, peste 350.000 de kilometri. În permanență avem în trafic 27-28 dintre ele, două sau trei fiind supuse reviziilor, zilnic, astfel încăt să nu perturbăm graficele" ne-a declarat Cornel Săndulescu, directorul Braicar S.A.

Autobuzele vor fi menținute în trafic și în următorii ani ele întrucât pot parcurge fără probleme până la 5-600.000 de kilometri. Pentru moment, nu se întrevede o nouă licitație pentru achiziționarea de noi mijloace de transport.

„Braicar S.A. este o societate comercială și trebuie să realizeze profit pentru a putea cumpăra alte autovehicule. Primăria, ca unic acționar, trebuie să respecte legea" ne-a declarat Stoica Anghelescu, directorul Direcției Economice a Primăriei Brăila. (...)"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Dum 06 Iun 2010 23:19:25    Titlul subiectului: 2010-06-06 128031

http://www.adevarul.ro/actualitate/social/Judet_cu_judet-Politistii_din_Buzau_nu_mai_au_bani_pentru_anchete_0_275372781.html

"BRĂILA. Sechestru pe autobuze și tramvaie. Braicar SA, societatea locală de transport în comun, datorează bugetului statului peste 10 milioane lei, motiv pentru care Direcția Finanațelor Publice a pus sechestru pe parcul auto și pe clădiri."


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 15:55:21, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 14 Iun 2010 08:58:40    Titlul subiectului: 128343

Garajele "Braicar" scoase din nou la licitație de Fisc

Luni, 14 Iunie 2010 | Dragoș G. TUDOSE

"Grupul de active aparținând societății locale de transport "Braicar" SA, cunoscut brăilenilor ca fiind garajele amplasate pe Șoseaua Râmnicu Sărat, va fi scos din nou la licitație de către Finanțele locale. Este prima încercare din acest an privind vânzarea ansamblului de active dar este a patra în seria de încercări declanșată anul trecut, cunoscut fiind faptul că la procedura din 2009 nu s-a arătat nimeni interesat să cumpere. Spre deosebire de anul trecut, Finanțele scot la licitație grupul la un preț un pic mai mare: 13,7 milioane lei față de 13,05 milioane în 2009. Concret, alături de terenul de 32.288,29 mp mai sunt scoase la vânzare 21 de construcții, cea mai importantă fiind clădirea principală reprezentând hală de reparații și garaje în suprafață de 2.593 mp. Printre aceste construcții se numără și rampele și bazinele utilizate la spălarea autovehiculelor societății de transport. Odată cu toate aceste construcții Finanțele scot la vânzare și gardurile garajelor, drumurile de acces și rețelele de utilități publice amplasate pe teritoriul grupului de active. În total, toate aceste bunuri sunt evaluate la aproape 13,7 milioane lei plus TVA din care cele mai valoroase sunt, evident, terenul (aproape 10 milioane lei plus TVA) precum și hala centrală pentru care prețul de pornire al licitației este de aproape 1,5 milioane lei."

"Licitația este organizată pentru data de 28 iunie, la sediul Finanțelor locale, termenul de depunere a ofertelor fiind 27 iunie, ora 12.00.
De menționat că la primele 3 termene în încercarea de valorificare a grupului de active de anul trecut nu s-a prezentat niciun ofertant, astfel încât Finanțele au fost obligate să-și reevalueze oferta de vânzare în sensul diminuării prețului de pornire, în trepte, până la 50% din valoarea inițială de la prima licitație. Astfel, la ultimul anunț din toamna 2009, întregul grup de active putea fi achiziționat cu 6,52 milioane lei (exclusiv TVA), din care 4,74 milioane lei (fără TVA) pentru terenul de 32.288,29 mp și circa 700.000 lei (fără TVA) pentru clădirea principală, reprezentând hală de reparații și garaje în suprafață de 2.593 mp."

"Potrivit informațiilor prezentate pe pagina web a Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), societatea de transport înregistrează o datorie de 13,16 milioane lei către bugetul general consolidat, din care circa 6 milioane numai penalitățile de întârziere la plată. Cea mai mare parte din datorie este în contul contribuției societății la bugetul asigurărilor sociale de stat - 10,35 milioane lei (4,15 milioane penalități), dar de precizat că societatea nu înregistrează stopaj la sursă, adică a virat reținerile din salarii, cu titlu de contribuții individuale ale salariaților, la fondurile speciale."


sursa: http://www.obiectivbr.ro/local/44211-garajele-qbraicarq-scoase-din-nou-la-licitaie-de-fisc.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 19 Iul 2010 12:05:08    Titlul subiectului: 130372

O nouă licitație pentru garajele "Braicar"

Luni, 19 Iulie 2010 | Dragoș G. TUDOSE

"prețul de pornire a celei de a doua licitații din acest an este revizuit în minus cu 25% * acum, Finanțele cer puțin peste 10 milioane de lei pe garajele firmei "Braicar", situate pe Șoseaua Râmnicu Sărat, față de 13,7 milioane prețul de pornire la licitația de luna trecută "

"Finanțele locale organizează cea de a doua licitație publică din acest an pentru vânzarea garajelor societății locale de transport public de călători, la care municipalitatea este acționar unic. Aceasta pentru că la prima licitație, din data de 28 iunie, nu s-a reușit vânzarea. Astfel, marți 27 iulie, ora 12.00, este programată o nouă licitație pentru garajele "Braicar" situate pe șoseaua Râmnicu Sărat, de această dată prețul de pornire a licitației fiind revizuit cu 25% în minus. Concret, întreg grupul de active va avea un preț de pornire de 10.27 milioane lei plus TVA, față de 13,7 milioane lei (fără TVA) prețul minim cerut la licitația de luna trecută.
Procedura de licitație are loc în contextul în care SC "Braicar" SA, aflată în subordinea Primăriei Brăila, este executată silit în contul unor datorii către bugetul de stat general consolidat de circa 13,16 milioane lei. Obligația fiscală a "Braicar" este veche de peste 6 ani și reprezintă, în principal, datorii către bugetul asigurărilor sociale de stat. Cea mai mare parte din datorie este în contul contribuției societății la bugetul asigurărilor sociale de stat - 10,35 milioane lei (4,15 milioane penalități).
Astfel, alături de terenul de 32.288,29 mp mai sunt scoase la vânzare 21 de construcții, cea mai importantă fiind clădirea principală, reprezentând hală de reparații și garaje în suprafață de 2.593 mp. Printre aceste construcții se numără și rampele și bazinele utilizate la spălarea autovehiculelor societății de transport. Odată cu toate aceste construcții, Finanțele scot la vânzare și gardurile garajelor, drumurile de acces și rețelele de utilități publice amplasate pe teritoriul grupului de active. Licitația este organizată pentru data de 27 iulie, la sediul Finanțelor locale."


sursa: http://www.obiectivbr.ro/economic/45537-o-noua-licitaie-pentru-garajele-qbraicarq-.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 10:27:54    Titlul subiectului: 2010-07-28 130807

Unul dintre motive? Stupiditatea sau complicitatea autoritatilor locale care permit existenta unor firme-capusa de maxi-taxi.

http://www.adevarul.ro/locale/braila/Alarmant-_Transportul_public_in_comun_este_pe_butuci-Afla_de_aici_care_sunt_institutiile_cu_cele_mai_mari_datorii_0_306569444.html

"Alarmant: Transportul public în comun este pe butuci la Brăila/Află de aici care sunt instituțiile cu cele mai mari datorii

Dora Sider

Miercuri 28 iul 2010

Brăila

Transportatorul public local de persoane este pe cale să își piardă garajele

Pe lângă "Braicar", sute de societăți comerciale și instituții publice nu își mai pot plăti datoriile către bugetul de stat. Cele mai mari restanțe sunt la operatorul de transport public de călători, 14.570 mii lei. CET, Spitalul Județean, Casa Agronomului și Poliția Comunitară sunt copleșite de datorii.

Investițiile s-au redus, iar firmele trag obloanele rând pe rând. Astfel, numai în primele șase luni ale anului, 2.202 de firme au fost radiate voluntar, 224 dizolvate voluntar, iar 516 și-au suspendat activitatea.

[ . . . . . ]

Topul datornicilor

Cele mai mari restanțe le înregistrează: SC Braicar SA cu 14.570 mii lei; 12 puncte de lucru ale CNCFR cu 1.681 mii lei; SC CET SA cu 13.927 mii lei; Spitalul Județean Brăila cu 4.922 de mii lei; DSP Făurei cu 1.096 mii lei; Școala Generală Galbenu cu 62 de mii lei; Centrul Bugetar Ulmu cu 49 de mii lei; Casa Agronomului cu 42 de mii lei și Poliția Comunitară cu 34 de mii lei.

Pentru recuperarea datoriei de la Braicar, Finanțele au scos la licitație pentru a doua oară garajele societății de transport public de călători.

În ciuda restanței fabuloase a celor de la Braicar, primarul Aurel Simionescu a declarat că nu se pune problema declarării falimentului.


[ . . . . . ]
"


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 15:55:51, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 6092
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 30 Iul 2010 13:37:58    Titlul subiectului: 130967

Hopa! O atitudine suspect de radicala din partea autoritatilor care someaza cumva transportatorii privati sa respecte legea, cred ca e prima oara cand un reprezentant al autoritatilor vorbeste deschis despre ceea ce reclam eu de ani de zile, "parazitarea" traseelor societatilor de transport cu autobuze de catre privati, prin circulatia cvasi-permanenta in fata autobuzelor, la "intrecerile" de pe trasee s.a.m.d.

Sau e doar pentru a-i "mulge" de "atentii" Rolling Eyes

http://www.adevarul.ro/locale/braila/Presedintele_CJ_catre_transportatorii_particulari_braileni-_-Nu_se_poate_sa_asistam_la_curse_pe_strazile_orasului_si_la_bataie_pe_clienti_0_307769500.html

"Președintele CJ către transportatorii particulari brăileni: „Nu se poate să asistăm la curse pe străzile orașului și la bătaie pe clienți

Brăila

Transportatorii particulari sunt sub lupa șefului Consiliului Județean

Transportul de persoane în oraș și județ îl nemulțumește pe președintele Consiliului Județean (CJ), Gheorghe Bunea Stancu. În cadrul ședinței CJ din această dimineață acesta a fost vehement față de transportatorii particulari, amenințând că dacă lucrurile nu intră pe drumul cel bun va face tot posibilul pentru a trece transportul privat în subordinea CJ.

Președintele CJ, Gheorghe Bunea Stancu îi acuză pe transportatorii particulari că nu respectă regulile de circulație și în plus, evaziunea fiscală este în floare.

„Brăila este o zonă atipică. Transportul în comun este de obicei al administrației, nu al privaților. Lupta aceasta permanent între dumneavoastră, cu certuri, bătăi, încălcarea regulilor de circulație nu este normală. Dacă problemele nu se rezolvă luăm în calcul să ne dotăm noi cu mijloace de transport în comun. Noi vrem să avem un transport civilizat, care să respecte regulile", a precizat Gheorghe Bunea Stancu.

Mai mult acesta a declarat că a purtat discuții pe această temă și cu primarul, tocmai pentru a găsi o soluție.

„Nu se poate să asistăm la cursele astea pe străzile Brăilei. Nu se dau bilete, dar nu vreau să intrăm noi în partea de evaziune că nu noi trebuie să veghem la așa ceva. Se duce o bătaie constant care să ajungă mai repede în stație ca să fure clienții celuilalt. Nu se mai poate așa. Vrem să intrăm în normalitate pe Brăila", a mai spus președintele CJ.

Reprezentanții transportatorilor privați și chiar patronii unor firme de transport private nu au dorit să facă niciun comentariu pe această temă deși s-au aflat în sală pe tot parcursul intervenției șefului CJ.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 03 Sep 2010 11:01:17    Titlul subiectului: 132862

Oare de ce cand autoritatile locale vor sa controleze firmele (private) de transport public trebuie sa iasa in presa si sa anunte cu surle si trambite aceasta operatiune?Sigur ca aceasta actiune poate fi doar de ochii lumii pentru a le arata oamenilor nemultumiti ca Primaraia se ocupa de transportatori!

Corpul de control al Primăriei Brăila trece la verificarea transportatorilor din oraș

Dora Sider
Joi 2 sep 2010

"Primarul Aurel Simionescu a declarat în această dimineață că va trimite angajații Corpului de control să verifice modul în care se realizează transportul în comun în oraș. Măsura vine după ce a primit mai multe sesizări legate de nerespectarea graficelor de către maxi-taxi."

"La urechile primarului Aurel Simionescu au ajuns nemulțumiri legate de faptul că cei de la firmele cu maxi-taxi nu respectă graficul afișat și stau în stații până reușesc să își ocupe toate locurile, plus în picioare."

"„Am cerut Corpului de control să verifice în 10 stații să se vadă cât se stă în stație, dacă se respectă un grafic, dacă oamenii sunt înghesuiți în mașini pentru că nu este firesc să nu se respecte niște reguli. Unii spun că există prea puține mașini pe traseu, alții spun că sunt prea multe. Trebuie avute în vedere toate aceste aspecte", a precizat edilul șef."

"Acesta spune că se dorește un transport civilizat cu respectarea unor anumite frecvențe, cu călători câte locuri sunt, nu înghesuiți și fără aglomerații în stații."


sursa: http://www.adevarul.ro/locale/braila/Corpul_de_control_al_Primariei_Braila_trece_la_verificarea_transportatorilor_din_oras_0_328167653.html[/i]

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 15:40:43    Titlul subiectului: 136124

Consiliul Județean vrea să preia fostul garaj "Braicar"

Data: 11.11.2010 Autor: Dan MUNTEANU

"După cum bine se știe, în cursul acestui an, întrucât Braicar acumulase mai multe datorii către Finanțele Publice brăilene, reprezentanții acestei instituții au fost nevoiți să pună sechestru și să scoată la licitație spațiile din șoseaua Râmnicu Sărat care aparțineau S.C. Braicar.
Datorită statutului acestor clădiri, primii pe lista celor care ar putea fi tentați să achiziționeze spațiile respective a fost și CJ-ul, motiv pentru care, reprezentanții Finanțelor Publice le-au transmis o adresă solicitându-le un punct de vedere.
În acest caz, Stancu s-a arătat deschis spre o asemenea formulă de achiziție, dar toată această situație urmează să fie analizată de consilierii județeni cu o proximă ocazie"


sursa: http://www.arcasu.ro/E.O._Consiliul_Judetean_vrea_sa_preia_fostul_garaj_&34Braicar&34_id_1289398428.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 26 Noi 2010 23:21:17    Titlul subiectului: 136819

Garajul "Braicar" trece la CJ Brăila

Data: 26.11.2010 Autor: Dan MUNTEANU

"După cum bine se știe, la finele verii, Finanțele Publice Brăila executau silit SC Braicar SA, unde acționar majoritar este Consiliul Local Brăila, și puneau sechestru peste garajul de autobuze amplasat la marginea Brăilei.
Întrucât, până la această dată nici CLM, și nici conducerea Braicar SA nu au reușit să achite restanțele, s-a decis atunci ca spațiul garajului să fie trecut în subordinea și administrarea Consiliului Județean Brăila. Urmează ca după proiectul de hotărâre prin care consilierii județeni au aprobat preluarea, documentația să fie depusă la Ministerul Finanțelor, urmând să fie inițiată o Hotărâre de Guvern în vederea transmiterii dreptului de proprietate.
În actualul spațiu, CJ Brăila dorește să aducă Garda de Intervenție 3 din cadrul ISU Brăila, dar și să mute depozitul pentru programul alimentelor venite din partea Uniunii Europene.
Mai mult, datorită unor clădiri - cămin, aflate pe suprafața respectivă, acestea ar putea fi folosite pentru cazurile sociale de urgență.
Suprafața totală a terenului este de 32.288 metri pătrați.
Cert este că acest transfer ar putea să se finalizeze până la finele acestui an calendaristic."


sursa: http://www.arcasu.ro/Garajul_&34Braicar&34_trece_la_CJ_Braila_id_1290705519.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 03 Feb 2011 10:36:43    Titlul subiectului: 139504

Citat:
"Braicar" vrea motorină cu maxim 3,7 lei/litru

Joi, 03 Februarie 2011 | Dragoș G. TUDOSE

* compania se pregătește să scoată la licitație contractul anual de achiziție a necesarului de combustibil, circa 1 milion de litri * contractele din anii precedenți au fost câștigate de către "Comision Trade", firma fostului subprefect Florin Cârligea

Compania municipală de transport public de persoane - SC "Braicar" - se pregătește pentru cea mai importantă achiziție de pe parcursul anului: cumpărarea combustibilului necesar pentru autobuzele și microbuzele din parcul auto al firmei. Compania a anunțat la început de an necesarul de combustibili pe o perioadă de 12 luni (adică 1 milion litri) și a comunicat, de asemenea, intenția de a organiza lunile următoare și o licitație publică menită să desemneze furnizorul de combustibil pentru necesarul de motorină în 2011. Concret, potrivit anunțului de intenție publicat zilele trecute în SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publice) termenul limită de depunere a ofertelor în cadrul procedurii din acest an este 30 iunie, dată la care ar urma să se deruleze licitația propriu-zisă. Contractul scos la licitație are o valoare estimată de 3,7 milioane lei și vizează asigurarea cu motorină Euro Diesel pentru motoare Diesel Euro III pe o perioadă de 12 luni, începând de la data adjudecării.

De menționat că anul trecut, contractul a fost câștigat de SC "Comision Trade", aparținând familiei fostului subprefect PDL-ist Florin Cârligea, firmă care asigură de mai mulți ani necesarul de motorină pentru "Braicar". Mai exact, anul trecut adjudecarea s-a făcut la o valoare de 3,46 milioane lei, față de 3,5 milioane lei cât a fost valoarea estimată, în timp ce contractul din 2009 a fost atribuit aceleiași firme la o valoare de 3,075 milioane lei, față de 4,32 milioane de lei valoarea estimată.


sursa: http://www.obiectivbr.ro/economic/52932-qbraicarq-vrea-motorina-cu-maxim-37-leilitru.html

Dupa cum observati poza ce insoteste acest articol ni-l arata pe BR 03 FHL in primele sale zile de circulatie in Braila! Smile



03braic.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.12 kb
 Vizualizat:  de 11882 ori

03braic.jpg



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 05 Feb 2011 19:40:24    Titlul subiectului: 139586

Citat:
Braicar plătește circa 41.000 euro pentru RCA la propriile mașini

Sâmbătă, 05 Februarie 2011 | Dragoș G. TUDOSE

* polițele de asigurare valabile în acest an au fost semnate cu "ASIROM" în urma unei cereri de oferte publicată în SEAP *

Zilele trecute, a fost publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) anunțul privind adjudecarea unui contract de asigurări de tip RCA (Răspundere Civilă Auto) pentru parcul auto al SC "Braicar" SA, societatea de transport în comun din subordinea municipalității. Potrivit acestui anunț, în urma procedurii offline derulate (cerere de oferte), contractul valabil în acest an a fost atribuit "Asigurarea Românească ASIROM VIENNA INSURANCE GROUP" SA. Prețul poliției cumulate pentru parcul auto al companiei a fost de 174.412,5 lei fără TVA, cu peste 15.500 lei mai puțin decât prețul estimat de "Braicar" la lansarea cererii de oferte (190.000 lei). De menționat că autoritatea contractantă a primit 6 oferte în urma acestui anunț, criteriul de atribuire comunicat fiind acela al "prețului cel mai scăzut".


sursa: http://www.obiectivbr.ro/economic/53039-braicar-plateste-circa-41000-euro-pentru-rca-la-propriile-masini.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Aug/2017
Mesaje: 866
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Mar 2011 22:16:58    Titlul subiectului: 141149

Un articol de acum 2 ani din "Adevărul" (ca de obicei, numai de rău la adresa second-hand): http://www.adevarul.ro/locale/braila/Ne_plimbam_cu_tramvaie_vechi_de_doua_decenii_-_Afla_de_aici_planurile_celor_de_la_-Braicar_0_256174477.html

"Ne plimbăm cu tramvaie vechi de două decenii/Află de aici planurile celor de la "Braicar"

Dora Sider, Mădălina Grosu

Miercuri 5 mai 2010

Brăila

Recent, în Monument, un scurtcircuit a lăsat călătorii pe jos

Deși au fost două incidente, brăilenii iau de bune cele 50 de tramvaie pe care germanii, austriecii și olandezii le-au obosit deja. Șine tocite de vreme, tramvaie trecute de 20 de ani sau rețea electrică de pe timpul străbunicii. Așa arată transportul în comun cu tramvaiul în Brăila secolului al XXI- lea.

În urmă doar cu câteva zile, un tramvai a luat foc în Parcul Monument, din cauza unui scurtcircuit. Din fericire, niciun călător nu a avut de suferit, însă, oamenii erau extrem de revoltați pentru că au fost nevoiți să coboare din tramvai și să se îndrepte pe jos către destinație.
Pe Aceeași Temă

„Nu e posibil domnule, pe banii noștri să fim dați jos. De altfel dacă nu avem bilet la control suntem imediat amendați", spunea furios Dumitru Postelnicu, de 78 ani.

Aceeași situație a fost și în Plantelor, unde alt tramvai a blocat minute bune traficul tot din cauza unui scurtcircuit.

La ora actuală, parcul de tramvaie, vechi de peste două decenii, numără 50 de bucăți, iar 25 dintre ele deservesc zilnic sutele de călători. Trist este că toate sunt din import, Germania, Olanda sau Austria și sunt SH-uri. Situația este cu atât mai dramatică, cu cât mai mult de jumătate dintre brăileni, peste 80 de mii, circulă cu tramvaiul.

„Populația Brăilei, dintre toate mijloacele de transport îndrăgește tramvaiul, 65 - 70 % merg cu acesta. Parcul are peste 20 de ani, iar unele tramvaie sunt chiar mai vechi. Toate au ajuns la noi în ultimii 10 ani. Sunt de concepție relativ vechi, dar ca urmare a evoluției tehnicii au suferit modificări la echipamentul de bord astfel încât sunt în ton cu cerințele celor care le exploatează", a precizat Cornel Săndulescu, directorul „Braicar" care a adăugat că nu au avut loc evenimente negative deosebite.

Modernizare: 10,4 km de șină

În ceea ce privește modernizarea șinelor de tramvai, Cornel Săndulescu spune că au fost demarate proiecte îndrăznețe. Astfel, în următorii patru, cinci ani vor fi modernizați 10,4 km de rețea din totalul de 56 km de cale simplă de tramvai.

Municipalitatea are în acest moment în vedere modernizarea bd-ului Dorobanților unde vor fi refăcuți și 7,4 km, cale simplă de tramvai.

Pe tronsonul cuprins între Bariera Călărașilor și Piața Independenței, aproximativ doi km. de șine vor fi refăcute, iar în cartierul Brăilița, un km. de cale de tramvai este cuprins între strada Costache Negruzzi și bd-ul Dorobanților.

Atunci când vine vorba de tramvai, brăilenii au mai multe obiecții de făcut. „Siguranța călătorului unde-i? Vagabonzii ar trebui să dispară și să așteptăm mai puțin tramvaiul în stație", a punctat Marin Sinca (foto), 59 ani.
"

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2011 15:01:30    Titlul subiectului: 141626

Dupa accidentul de la Iasi toti jurnalistii se dau in stamba cu tot felul de articole.
Am dat acum peste o minunatie de la Adevarul Braila, in care se ofteaza dupa vremurile in care Braila avea tramvaie moderne, fabricate in Germania (adica prima decada a secolului 20).
Va las aici pasajele in care se vorbeste despre tramvaie si despre halul in care au ajuns, cu precizarea ca majoritatea pozelor din articol iar mi-au fost luate fara pic de jena de catre cei de la acest ziar (care oare nu au bani de un fotograf?).
Pozele nu le voi mai atasa caci sunt puse deja pe forum...
"REPORTAJ: Orașul primului tramvai nemțesc folosește "hârburi" de peste 40 de ani, nereparate de pe vremea comuniștilor

Marian Gheorghe
Joi 24 mar 2011

În 1899, firma „Helios" din Koln, care introducea tramvaiul electric, fixa prețul unei călătorii la 10 bani. Important port la Dunărea maritimă și centru comercial prosper, Brăila a fost oraș european înaintea altor centre urbane cu pretenții.

La șapte ani de la descoperirea lui Bell, Brăila avea telefon (1883, odată cu capitala), în 1893 avea portul electrificat, iar la 1900 inaugura linia de tramvai Brăila-Lacu Sărat.
În plin secol XXI, Brăila folosește tramvaie și autobuze de pe vremea comunismului.

În urmă cu 110 ani, însă, se băteau cele mai tari firme din Europa ca să prindă un contract în orașul de la Dunăre și să aducă aici spuma invențiilor. Printre ele, s-au numărat și cele mai bune tramvaie din lume.

„În 1899, potrivit documentelor, „Helios" solicita Primăriei Brăila aprobarea pentru „Tariful liniilor Gară-Bulev. Carol (10 bani), Bulev. Carol - Calea Călărașilor (10 bani), Călărașilor - Barieră (10 bani) și Gară - Bariera Călărașilor (20 bani)". Dincolo de Barieră, fuseseră stabilite alte prețuri, stipulate în caietul de sarcini. Brăila a fost printre primele orașe din Europa cu tramvai electric", a precizat Ștefania Botez, inimos cercetăror, consilier în cadrul Arhivelor.

Datorită proprietăților curative ale apelor și nămolului Lacului Sărat, situat la 7 kilometri de Brăila - despre care aveau habar autoritățile încă din anii 1861-1870 -, prima linie de tramvai, inaugurată în vara lui 1900, mergea până la vestita stațiune. Totodată, lacul a devenit obiectiv turistic.


Existau aici, încă din 1875, cabine pentru băi calde, iar din 1886 stabiliment și cazino modern. Nu e de mirare că, imediat după introducerea iluminatului electric și a tramvaiului, a fost construită o modernă stație de tramvai în Lacu Sărat.
În 1904, lua ființă societatea anonimă „Brăila.

26,5 milioane franci belgieni

Tramvai și iluminat electric", cu capital străin (26,5 milioane franci belgieni). Doi ani mai târziu, întregul oraș era iluminat electric și avea o rețea de tamvaie care legau diferite cartiere între ele și toate cu Centrul.
O linie cobora în Port, alta mergea în Monument, parcul de la marginea orașului, iar alta mergea până hăt, la Stațiunea Lacu Sărat.

Vremuri, vremuri

„De-a lungul timpului, am colecționat vederi cu Brăila veche și, printre ele, la loc de cinste, s-au aflat cele cu tramvaie de epocă. Eram copil și-mi amintesc cât de frumoase erau tramvaiele care circulau către Lacu Sărat, pline ochi cu oameni veseli, care mergeau la băi. Nu știu dacă vom mai apuca asemenea vremuri", ne-a spus Ion Ivan, colecționar brăilean, pensionar.

Nu este singurul brăilean care-și amintește cu emoție de orașul de odinioară. Acum, privim cu indignare cum ne sunt profanate monumentele și furate, fără jenă, statuile ridicate de strămoșii noștri - vestiții comercianți, navigatori și docheri de la Brăila.

„La ora actuală în Brăila, toate tramvaiele aflate în circulație sunt vechi, de dinainte de 1990, așa cum este peste tot în țară. Un tramvai nou costă de la două milioane jumătate de euro în sus. Niciun buget local din România nu-și permite o asemenea investiție"
, a declarat Cornel Săndulescu, directorul Braicar."


sursa: http://www.adevarul.ro/locale/braila/REPORTAJ_IN_BRAILA-_Orasul_primului_tramvai_nemtesc_foloseste_acum_tramvaie_de_peste_30_de_ani-adevarate_pericole_publice-nereparate_de_pe_vremea_comunistilor_0_449955141.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Mar 10 Mai 2011 09:53:11    Titlul subiectului: 2011-05-10 143441

http://www.adevarul.ro/locale/braila/ALARMANT-_Firma_de_transport_public_brailean-in_declin_0_477552651.html

"ALARMANT: Firma de transport public brăilean, în declin

10 mai 2011

Autor: Adriana Baranga

Brăila

Sorin Boșneag, unul dintre consilierii locali care au inițiat proiectul de reorganizare și restructurare al Braicar

Peste 100 de angajați ai Braicar nu vor mai veni la lucru începând de luna viitoare fiindcă nu mai au ce face la serviciu și nu-s bani. Programul de restructurare și reorganizare al SC Braicar SA a fost aprobat în ședință de Consiliu Local. Motivul principal pentru reducerea de personal a fost situația economică dramatică.

Concedierea colectivă va fi operată cel mai probabil în prima parte a lunii iunie, după cum a precizat Cornel Săndulescu, directorul executiv SC Braicar SA.
Salariații care își vor pierde locul de muncă vor primi salarii compensatorii pentru o perioadă de până la 24 de luni, în funcție de vechime, după cum prevede legislația muncii.

Criteriile pe care vor fi selectați cei care urmează a fi concediați țin cont de mai multe aspecte.
„Vor fi luate în considerare chestiuni de natură socială, chestiuni ce țin de competența profesională. Vor avea loc discuții între cei care conduc punctele de lucru și reprezentanții sindicatelor", a spus Săndulescu.

Nu se știe cine va fi dat afară

Deocamdată nu au fost nominalizate persoanele vizate, listele cu cei propuși pentru concediere urmând a fi întocmite după discuțiile dintre sindicat și conducerea punctelor de lucru Braicar.

În ceea ce privește cauzele care au dus la restructurarea societății de transport public, directorul societății spune că situația economică actuală, dar și restrângerea activității pe Dorobanți sunt motive esențiale. Cauzele care au dus la formula de funcționare redusă a societății țin pe de o parte de dificultățile financiare care la rândul lor au mai multe motive la bază, iar pe de cealaltă parte de lucrările de reabilitare a unor artere principale din municipiu care înseamnă reducerea transportului public electric.

Contactat de reporterii Adevărul de Seară Brăila, Sorin Boșneag, unul dintre consilierii care au inițiat proiectul de hotărâre privind reorganizarea și restructurarea Braicar, a confirmat cele spuse de Săndulescu.
„Transportul în regim de maxi-taxi a avut o influență asupra Braicar, dar nu este cauza concedierilor. Disponibilizările au legătură directă cu reducerea activității Braicar", a declarat el.

Începerea lucrărilor de reabilitare pe Bulevardul Dorobanților a însemnat scoaterea din funcțiune, temporar, a liniei 22 de tramvai. De asemenea, în această vară, Municipalitatea are de gând să demareze lucrările de reabilitare și pe Calea Călărașilor, ceea ce va duce din nou la reducerea transportului public."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2012 12:50:34    Titlul subiectului: 151723

Nimic nou sub soare... aceleasi firme de dube, aceleasi obiceiuri. Interesant ca reapare traseul 42, care va trage foarte multi calatori de la traseele 2, 4 si 10. Acest 42 ar fi trebuit dat Braicar-ului, nu mi se pare deloc traseu secundar, la fel cum nici 16 si 17 nu sunt. Iar restu' traseelor contravin altor reguli, ele piratand 70-80% din traseele Braicar.

Citat:
Patru firme vor asigura transportul cu maxi-taxi, în municipiu, în 2012

la ultima ședință a Consiliului Local Municipal (CLM) Brăila a fost aprobat, printre altele, și un proiect de hotărâre privind transportul de persoane în municipiu în regim maxi-taxi

În cadrul ultimei ședințe a CLM Brăila s-a decis care sunt firmele ce vor asigura transportul public de persoane secundar pentru municipiul nostru, în 2012. Conform raportului proiectului de hotărâre inițiat de primarul Aurel Simionescu, privind aprobarea atribuirii contractelor de delegare a gestiunii operatorilor de transport desemnați câștigători, din cele șase firme care au depus diferite oferte în ceea ce privește traseele puse la bătaie, doar patru au fost alese de către comisia de evaluare. Mai exact, este vorba despre SC "Gebamy Trans Junior" SRL, SC "TCF Imex" SRL, Asocierea SC "Mantrans" SRL și SC "Lentimed" SRL și SC "Minibus 2002" SRL. Pe lângă acestea, au mai participat și SC "Aventin Trade" SRL, care a depășit însă termenul limită de depunere a ofertelor și SC "Transcris" SRL, care a fost declarată neeligibilă în urma depunerii unui dosar incomplet. Potrivit sursei menționate mai sus, comisia de evaluare a licitației a hotărât să acorde mai multe rute celor patru firme admise. Astfel, ofertele declarate câștigătoare în urma aplicării procedurii de atribuire în gestiune delegată a serviciului de transport public local de călători pe traseele secundare în municipiul Brăila sunt următoarele: traseul 8 - câștigat de "Gebamy Trans Junior", cu o redevență ofertată de 1,55 lei/ mașină/ cursă/zi. Aceeași firmă a obținut și traseele 31 și 41, cu o ofertă de 1,55 lei, respectiv 4 lei. "TCF Imex" a câștigat traseele 16 și 17 cu o redevență de 1,51 lei, Asocierea "Mantrans" și "Lentimed", 33, 34 și traseul 42 având de plătit 1,55 lei la primele două trasee și 1,30 lei la ultimul, iar SC "Minibus 2002" SRL s-a ales cu rutele 35 și 40 cu o redevență de 1,70 și 1,80 lei/mașină/cursă/zi.


sursa: http://www.obiectivbr.ro/economic/63783-patru-firme-vor-asigura-transportul-cu-maxi-taxi-in-municipiu-in-2012.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 02 Feb 2012 15:42:52    Titlul subiectului: 152636

Un articol din presa locala, nu foarte vechi, referitor la data reinceperii circulatiei tramvaielor in oras. Din articol aflam parerea de rau a directorul "Braicar SA" ca nu s-au achizitionat si tramvaie noi, acum daca tot avem sine noi... Dupa mine, si niste Bucur LF plus cateva Bucur scurte ar fi fost bune, n-aveam pretentii la Siemens-uri sau alte "nave spatiale"... Dar nu, normal ca nu s-au achizitionat, daca nu "ieste" bani la buget... Pardon "ieste", dar tovarasu' Bunea Stancu din ce isi mai lua motorina pentru "tancuri" si multe alte lucruri?... Evil or Very Mad

Interesanta afirmatia din ziar, conform careia tramvaiele dinspre Independentei vor intoarce o perioada "la podul Brailita"...

Directorul Braicar: din aprilie, tramvaiele vor circula din nou pe Călărașilor

Scris de Gabriel VĂICULEȚ

vineri, 13 ianuarie 2012

În mai puțin de trei luni, tramvaiele vor circula din nou pe Calea Călărașilor – B-dul Independenței – Calea Galați, până la Podul Brăiliței, aflat în proces de reabilitare. Cornel Săndulescu, directorul SC Braicar SA, ne-a declarat că, deși s-au înlocuit șinele vechi, brăilenii vor merge cu aceleași tramvaie. “Vreau să vă spun că, cel mult în luna aprilie, tronsonul de pe Calea Călărașilor va fi dat în funcțiune. Au fost schimbate toate liniile. Singurul regret, dacă pot să-i spun așa, este faptul că nu a fost achiziționat niciun tramvai. Așadar în luna aprilie, brăilenii vor putea merge din nou cu tramvaiul pe această rută”, a precizat directorul Societății Comerciale Braicar, Cornel Săndulescu.

Cât privește celălalt tronson, de pe Bulevardul Dorobanților, Cornel Săndulescu a precizat că acesta va fi dat în folosință cel mai probabil anul viitor. “Încă se mai lucrează acolo. Noi să spunem că aproape am terminat, dar mai sunt celelalte societăți care mai au de băgat conducte de apă sau cabluri de electricitate. Oricum anul acesta nu cred că va fi gata sau dacă se urgentează lucrările, mai devreme de luna noiembrie în niciun caz”, ne-a mai declarat directorul SC Braicar, Cornel Săndulescu. În prezent, atât pe Bulevardul Dorobanților, cât și pe Calea Călărașilor, tramvaiele au fost înlocuite cu autobuze. Cele care au inscripționat traseul pe o plăcuță albă circulă pe Calea Călărașilor, iar cele cu plăcuță albastră pe Bulevardul Dorobanților.


Sursa: revista locala "Viata Brailei"

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2012 13:56:22    Titlul subiectului: 153434

O greva la Braicar, "explodata" pe 21 februarie...

http://www.adevarul.ro/locale/braila/Un_nou_protest_spontan_la_Braicar_0_650335070.html

"UPDATE: Un nou protest spontan la Braicar
21 februarie 2012

Autor: Adriana Baranga

Angajații Braicar au pornit un protest spontan azi dimineață la ora 9.00. Lucrătorii Braicar sunt nemulțumiți din cauza condițiilor de muncă dar și din cauza salariilor.

Acesta nu este primul protest spontan de la Braicar, în urmă cu două luni angajații ieșeau în stradă din cauza acelorași nemulțumiri.

Ora 11.10: Protestul angajaților Braicar a fost suspendat. În cursul zilei de astăzi va avea loc Consiliul de Administrație unde se vor hotărî măsurile ce urmează a fi luate.

Lucrătorii Briacar au refuzat în această dimineață să mai iasă pe traseu. De la ora 5.30 ei au protestat la autobaza Braicar de pe șoseaua Râmnicu Sărat. "



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.61 kb
 Vizualizat:  de 9874 ori

4.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community