Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Asemanari/deosebiri constructive metrou/vehicule electrice

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 20 Apr 2008 21:33:57    Titlul subiectului: Asemanari/deosebiri constructive metrou/vehicule electrice 92280

Diferente/asemanari costructive metrou - alte veh. actionate electric, tramvaie, troleibuze si chiar locomotive.

Propun o dicutie despre diverse sisteme si subansamble, scheme electrice, componente ale vehiculelor actionate electric.

Si ca sa fac eu descchiderea, am observat ca exista asemanari foarte mari intre boghiul ramelor Astra si boghiurile tramvaielor V3A, a reductoarelor (la metrou sint mai mari dar acelasi sitem de cuplare intre reductor si osie cu eclise), cuplajul intre reductor si motor, banuiesc ca se face cu o piesa cilindrca avind in interior dinti, frina este de asemenea disc, sabotii sint in acelasi format, dar la tramvai sint mai mici.

Cateva din tipurile de contactori folosite la IVA.



contact_dublu200a.jpg
 Descriere:
Acest tip este folosit la controlerele de mers si frina, dar din cite stiu si la tramvaiele V3A la controler
 Mărime fișier:  8.83 kb
 Vizualizat:  de 9078 ori

contact_dublu200a.jpg



lde.jpg
 Descriere:
Sint folositi in diverse puncte ale instalatiei, sint doar cu 2 cai, si la locomotive
 Mărime fișier:  10.9 kb
 Vizualizat:  de 9078 ori

lde.jpg



ejc.jpg
 Descriere:
Sint folositi ca si contactori de linie (inchid pe alimentare) si in diverse puncte ale schemei, si la locomotive
 Mărime fișier:  9.53 kb
 Vizualizat:  de 9078 ori

ejc.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Aug 2010 20:12:00    Titlul subiectului: 131083

Explicatia e simpla:
majoritatea colectivului care a proiectat rama romaneasca au provenit de la ITB (aceiasi care au proiectat si V3A).

Nu vreau sa fiu gresit inteles, nimeni nu spune ca sunt lucruri 'identice', ci doar ca anumite lucruri 'se aseamana'.
Colectivul de material rulant a venit cu experienta anterioara de la ITB si a realizat ceva nou: rama romaneasca de metrou.
Atat si nimic mai mult.
In umila mea parere de 'nespecialist' rezultatul a fost unul 'surprinzator' de bun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community