|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Apr 2008 21:33:57 Titlul subiectului: Asemanari/deosebiri constructive metrou/vehicule electrice |
92280 |
|
Diferente/asemanari costructive metrou - alte veh. actionate electric, tramvaie, troleibuze si chiar locomotive.
Propun o dicutie despre diverse sisteme si subansamble, scheme electrice, componente ale vehiculelor actionate electric.
Si ca sa fac eu descchiderea, am observat ca exista asemanari foarte mari intre boghiul ramelor Astra si boghiurile tramvaielor V3A, a reductoarelor (la metrou sint mai mari dar acelasi sitem de cuplare intre reductor si osie cu eclise), cuplajul intre reductor si motor, banuiesc ca se face cu o piesa cilindrca avind in interior dinti, frina este de asemenea disc, sabotii sint in acelasi format, dar la tramvai sint mai mici.
Cateva din tipurile de contactori folosite la IVA.
Descriere: |
Acest tip este folosit la controlerele de mers si frina, dar din cite stiu si la tramvaiele V3A la controler |
|
Mărime fișier: |
8.83 kb |
Vizualizat: |
de 9330 ori |
|
Descriere: |
Sint folositi in diverse puncte ale instalatiei, sint doar cu 2 cai, si la locomotive |
|
Mărime fișier: |
10.9 kb |
Vizualizat: |
de 9330 ori |
|
Descriere: |
Sint folositi ca si contactori de linie (inchid pe alimentare) si in diverse puncte ale schemei, si la locomotive |
|
Mărime fișier: |
9.53 kb |
Vizualizat: |
de 9330 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Aug 2010 20:12:00 Titlul subiectului: |
131083 |
|
Explicatia e simpla:
majoritatea colectivului care a proiectat rama romaneasca au provenit de la ITB (aceiasi care au proiectat si V3A).
Nu vreau sa fiu gresit inteles, nimeni nu spune ca sunt lucruri 'identice', ci doar ca anumite lucruri 'se aseamana'.
Colectivul de material rulant a venit cu experienta anterioara de la ITB si a realizat ceva nou: rama romaneasca de metrou.
Atat si nimic mai mult.
In umila mea parere de 'nespecialist' rezultatul a fost unul 'surprinzator' de bun.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|