Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Microbuzele particulare (maxi-taxi) din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 29 Noi 2009 22:06:53    Titlul subiectului: 120708

Statia pentru cursa judeteana este mereu ocupata de masini particulare si nu prea este loc de stationare... Putin mai jos este statia pentru Cursele Conventie insa si acolo era activitate. Prin urmare, autobuzele ce efectueaza curse judetene si trebuie sa opreasca in zona beneficiaza de capatul inferior al statiei locale.
In privinta maxi-taxi-urilor, astfel de incidente, gen oprirea pe trecerile de pietoni sau blocarea autobuzelor in statii sunt frecvente.

La o alta porcarie am asistat in cursul acestei seri cand un maxi-taxi a oprit pe banda 2 de circulatie pentru a lasa cativa calatori iar din spate, pe banda 1, un taxiu era sa ii faca praf.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 05 Dec 2009 17:44:43    Titlul subiectului: 120924

Cred ca cele mai neingrijite maxi-taxi din serviciul local privat sunt cele care opereaza pe traseul 65: Micro 19 - Bazinul Nou. Aceste microbuze "licentiate" nu sunt in numar foarte mare, ele avand un regim de lucru mult mai redus in comparatie cu cele care ruleaza pe liniile 60, 61 sau 64. De regula, cursele spre Bazin se mai considera si curse conventie fiindca programul de functionare al acestora este - in mare masura - raportat la activitatea ce se desfasoara in zona portuara a orasului (Damen, Bazine, alte institutii din zona, majoritatea cu specific naval...). Intre aceste perioade amintite (intrarea sau iesirea angajatilor de la aceste intreprinderi) traseul 65 nu prea beneficiaza de calatori. Revenind la maxi-taxi-urile care ajung la Bazin : astazi am calatorit si eu cu un microbuz de pe traseul 65, microbuz al carui salon arata oribil: banchete fara brat de sustinere, cu spaterele rupte si sezuturi desprinse, cadre de sustinere pentru mai multe tipuri de banchete schimbate, indoite, invelitori rupte, sistem de iluminare incomplet, perdelute smulse... Inteleg ca avem printre calatori specimene cu un inalt simt indreptat spre huliganism si debandada insa din castigurile marisoare inregistrate cred ca o mica parte s-ar putea indrepta si spre modernizarea (sau re-modernizarea) saloanelor afectate, nu-i asa, domnilor patroni? Sau poate din 2010 doriti sa ne lasati in pace cu transportul gen sardea?
La halul in care arata duba din pozele de mai jos, nici nu stiu cum a putut trece de inspectie...



SP_A4756.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.3 kb
 Vizualizat:  de 14095 ori

SP_A4756.jpg



SP_A4757.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.22 kb
 Vizualizat:  de 14095 ori

SP_A4757.jpg



SP_A4758.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.84 kb
 Vizualizat:  de 14095 ori

SP_A4758.jpg



SP_A4759.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  387.64 kb
 Vizualizat:  de 14095 ori

SP_A4759.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 16 Dec 2009 09:56:31    Titlul subiectului: 121314

Ieri (15.12.2009) a cazut prima ninsoare abundenta la Galati si, daca pe la orele pranzului se circula normal, seara totul s-a dat peste cap, in mare datorita lipsei utiliajelor de deszapezire.
Calatoriile cu maxi-taxi au atins ieri dupa-amiaza, punctul culminant... Nu cred sa fi vazut vreodata microbuze cu garda coborata pana aproape de nivelul solului, cu chipurile pasagerilor lipite de geamuri si cu usile tinute cu mana de "ultimii urcati"... Cu aceasta ocazie, majoritatea microbuzelor au evitat sa mai opreasca in statii. Mai mult, in opririle unde se zabovea mult si bine ieri nu s-a mai zabovit deloc. Totusi, a existat si acel blocaj intre strada 6 martie si McDonalds, cand microbuzele au fost silite sa opreasca (pe banda 2) si atunci, ca intr-o refulare nervoasa, cei care asteptau in statii de minute bune sa gaseasca un mijloc de transport adecvat s-au napustit la ele... Nu cred ca ieri sa fi fost vre-un sofer de maxi-taxi care sa se fi plans de incasari...
Cu toate acestea, pentru "pilotii privati" au existat insa doua nemultumiri, prima a fost blocajul de masini din si de dupa orele de varf ale dupa-amiezei iar a doua, existenta rotilor motoare "pe spate". Am vazut ieri cateva VW-uri driftand cu spor la capetele de linie unde zapada "nu fusese deranjata de vreo lama sau lopata" precum si pe traseu, in special pe cele doua dealuri (Trei-Star - Palatul Telefoanelor si Inelul de Rocada - McDonalds).
In poza de mai jos, un VW driftand (involuntar) "bara la bara" cu un BMW, la capatul din Micro 19.



IMG_0448.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.42 kb
 Vizualizat:  de 14032 ori

IMG_0448.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Dec 2009 16:31:54    Titlul subiectului: 121401

Un articol cat de poate de adevarat http://www.antidotul.ro/4115/record-la-maxi-taxi-de-in%C5%9Fi-%C3%AEntr-o-curs%C4%83.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Dec 2009 22:06:35    Titlul subiectului: 121424

Intr-adevar, zilele astea, grosul "cascavalului" l-au luat cei cu maxi-taxi... In seara asta, la capatul din Micro 19 s-au adunat mai multe autobuze si microbuze asteptand plugurile de deszapezire... A durat ceva, timp in care in statii s-au adunat "hoarde" de calatori. Intuind momentul favorabil, cativa soferi de maxi-taxi au plecat "prin gheturi si nameti" inaintea plugurilor. A fost omor...
Pe de alta parte, articolul de mai sus exagereaza in privinta mijloacelor Transurb. Toate traseele au fost active insa au existat, ce-i drept, ceva intarzieri, in mare datorita ambuteiajelor cauzate de caposii dependenti de autovehiculele personale... Sa nu batem campii cu 10 autobuze, distributia a fost ca de obicei insa intarzierile au stricat "periodicitatea"...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 20 Dec 2009 09:48:15    Titlul subiectului: 121473

"Extreme design for extreme people"... cam asa cred ca am putea intitula fenomenul maxi-taxi de la Galati. Extreme design poate fi interpretat in mai multe feluri, precum si asambarea rapida, ad-hoc, intr-o hala ferita deseori de ochii "carcotasilor" si pe ale carei porti intra o duba de marfa si iese una de calatori... culmea iluzionismului, nu-i asa? Este... extreme? Este!
Extreme people suntem noi, galatenii, care deseori ne grabim sa ajungem in diferite locatii si apelam la maxi-taxi. Iubim sporturile extreme, chiar ajung la parerea ca daca s-ar omologa ca sport (probabil printre cele mai bizare posibile) cati oameni incap intr-un maxi-taxi si cati rezista la un drum de la Parcul C.F.R. in Micro 19 sau din Bariera Traian la Billa 2, galatenii ar fi printre invingatori. Bungee jumping, alpinism sau sporturile acelea ciudate pe care le inventeaza unii sunt mici glumite pe langa transportul cu maxi-taxi! De cele mai multe ori calatoria cu un microbuz privat supra-aglomerat seamana izbitor de mult cu un meci de rugby sau mai corect, cu unul de fotbal american; suntem "la gramada", ne imbrancim si cadem unii peste altii "dupa dorinta soferului" silit sa franeze sau sa depaseasca brusc concurenta sau bizonii traficului galatean... Extreme people...
Iata si o poza justificatoare. Extreme design, asta scrie pe autocolantul lipit deasupra parbrizului microbuzului... Extreme people, in cazul de fata sunt pe putin 30, ingramaditi in salon...



471a.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.53 kb
 Vizualizat:  de 13937 ori

471a.JPG



471b.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.13 kb
 Vizualizat:  de 13937 ori

471b.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 20 Dec 2009 11:06:05    Titlul subiectului: 121478

Legat de duba asta ...... http://www.youtube.com/watch?v=NBsuzzyrpao
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2009 22:04:43    Titlul subiectului: 121547

Astazi nu a mai nins insa haosul si circul de pe strazi a continuat... "Succes" au avut din nou microbuzele private. Cred ca astazi s-a stabilit totodata un nou record in materie de transport persoane; la orele pranzului, grabit fiind, nu am mai asteptat autobuzele care rulau pe traseul 102 si m-am urcat intr-un microbuz de 16 locuri... am avut ocazia sa ajung in "spate" adica in zona cea mai putin supusa imbrancelilor si foielii. Punctul culminant in materie de "incarcare pasageri" sau sardine a avut loc in statia din Tiglina II, unde, la plecare am putut numara 42 de suflete! S-a calatorit greu pe dealul dintre Inelul de Rocada si McDonalds, cineva din "avanpost" si-a pierdut rabdarea si a inceput sa ii umple de laude pe edili, altcineva se straduia sa tina usa abia inchisa... E interesant totusi de observat in ce pozitii calatoresc unii pasageri, cocotati peste banchete, "infasurati" in jurul barelor de sustinere, incovoiati si presati ca la ierbar...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 16:03:09    Titlul subiectului: 122082

Aspecte bune si mai putin bune...
Sa incepem cu cele bune; tot mai multi operatori privati, satui probabil de reprosurile si traditionalele scandaluri privitoare la ingramadeala din microbuzele detinute au optat la variante mai voluminoase, cu 17 - 22 de locuri. Probabil ca aceasta va fi si forma adoptata peste cateva luni, cand expira licentele de transport privat local. O parte dintre operatori au inceput deja sa se afiseze pe traseele detinute cu astfel de microbuze. Nu sunt foarte multe, cel putin deocamdata, insa, din cate am vazut, cele aduse sunt construite special pentru pasageri si sunt mult mai spatioase desi distributia interioara este cea clasica. In poza 1 vedeti un astfel de exemplar.
Vestile mai putin bune... Ei bine, exista soferi care au grija de masinile lor si altii pe care ii cam doare in cot sau sunt zgarciti si fac economie la sange cu toate ca nu se pot plange de castiguri... Prin urmare:
In pozele 2-3 puteti observa un artificiu pentru inlocuirea unui geam spart. Este metoda veche (prin care se modificau pe vremuri usi si geamuri la autobuzele vechilor regii locale de transport) de a inlocui elementul lipsa cu orice altceva se poate... In cazul de fata s-a confectionat un fel de suport in PVC si "orice altceva" a reprezentat un geam fals, tot din PVC. Oare trece sau nu de ITP in "mod corect"?
In pozele 4-6 puteti remarca (dar nu va sfatuiesc sa incercati) "scaunul dentistului". Este practic un scaun de maxi-taxi cu speteaza rupta, oferind glume macabre si - uneori - periculoase calatorilor care se aseaza pe el. Doamna din imagine "s-a prins" la timp... Trist este ca unele maxi-taxi continua de ceva saptamani sa ruleze cu astfel de banchete. Macar sudati-le, domnilor patroni, va garantez eu ca nimanui nu i-ar conveni sa se aseze pe astfel de scaune pentru a interpreta rolul lui Bozo, clovnul...



SP_A4682.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.5 kb
 Vizualizat:  de 13743 ori

SP_A4682.jpg



SP_A4799.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.43 kb
 Vizualizat:  de 13743 ori

SP_A4799.jpg



SP_A4800.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.32 kb
 Vizualizat:  de 13743 ori

SP_A4800.jpg



SP_A4797.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  233.98 kb
 Vizualizat:  de 13743 ori

SP_A4797.jpg



SP_A4796.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.88 kb
 Vizualizat:  de 13743 ori

SP_A4796.jpg



SP_A4798.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  403.96 kb
 Vizualizat:  de 13743 ori

SP_A4798.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 27 Ian 2010 21:17:22    Titlul subiectului: 122736

Am avut ocazia sa calatoresc ceva timp si cu aceste,,maxi taxi''. Am observat ca pe traseul 63 (Bariera Traian-micro 39-Billa 1) sunt numeroase masini nou noute, Wolkswagen model nou si Mercedes model nou. Sunt noi din toate punctele de vedere, sunt fabricate probabil recent, interiorul e ingrijit, mai nou, mai modern, mai confortabil, masina este mai spatioasa. Ar putea cineva sa pozeze o astfel de masina? Va asigur ca se gasesc la orice zi din saptamana pe traseul 63. Noutatea lor se vede chiar si numai din exterior, aspectul arata ca sunt noi.
Pe mine m-au incantat putin de tot, dar tot la tramvaiul meu raman.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 27 Ian 2010 23:30:18    Titlul subiectului: 122746

Corecta observatia. Masini noi sunt si pe alte trasee... La "suprafata", explicatia pare credibila: primenim parcul auto privat, aruncam la fier-vechi masinile "expirate" si oferim calatorilor masini noi si conditii mult mai civilizate. La o analiza mai atenta insa... cine trece RAR-ul si ITP-ul din primavara lui 2010, pentru licente noi? Acum sunt aproape 750 de maxi-taxi, dintre care o parte ruleaza in mod ilicit. Licente vor fi pentru 170. Si fiti siguri ca nu vor ramane dubele noi pe dreapta ca vechiturile sa se taraie in trafic.
Sa aruncam un ochi "smecherit" si asupra articolului de mai jos, apartinand cotidianului "Viata Libera", editia din 27.01.2010:
(link-ul: http://www.viata-libera.ro/articol-Transportul_local_la_analiza_2.html )

"Decizia prefectului
Transportul local, la analiză


Peste patru luni urmează să intre în vigoare hotărârea Consiliului Local Galați privind reducerea la aproape jumătate a numărului de microbuze care vor face transport public privat de persoane.

Decizia aleșilor locali a ajuns pe masa prefectului Cosmin Păun pentru viza de legalitate, fără de care nu poate intra în vigoare. În urma analizei prefectului, aleșii vor fi nevoiți să revină asupra hotărârii.

Prefectul județului a avut obiecții nu asupra numărului de microbuze care vor circula prin oraș, ci asupra modului de redactare a criteriilor de departajare a operatorilor.

„Proiectul privind transportul local a fost retrimis pentru a se reanaliza și completa aspectele legate de criteriile de evaluare. În privința oportunității hotărârii și a numărului de microbuze nu ne putem pronunța. Cadrul juridic trebuie definit. Proiectul de hotărâre, așa cum a fost aprobat, nu a fost respins, ci trimis spre completare”, a explicat Cosmin Păun.

Dacă până acum erau 500 de microbuze, cu tot cu rezervă, pentru oraș, în noua formulă care ar trebui să fie aplicată din mai vor fi, în fiecare zi, pe traseu, 170 de microbuze.

Pentru departajarea operatorilor care vor participa la licitația publică a serviciului de transport public local, din mai, au fost stabilite prin hotărâre criteriile de evaluare.

Punctajul urma să fie stabilit funcție de redevența pe autovehicul activ, vechimea parcului de vehicule, gradul de confort, vechimea pe traseu a operatorului, dar și vechimea în transportul local de persoane, și, desigur, gradul de poluare al autovehiculelor.
"

Intentia e amintita cu surle si trambite inca din a doua jumatate a anului 2008. Se pare ca pana in prezent, ideea vehiculata de C.L. nu s-a modificat. Totusi, unii galateni sunt de parere ca nu se va schimba prea mult organizarea transportului privat. Iata si doua motivatii:
-relatii si pile care vor duce pana la urma fie la marirea numarului de licente (adica in loc de 170 sa fie mult mai multe);
-comoditatea calatorilor; acestia vor protesta imediat ce vor constata ca in urma masurilor aplicate vor avea de asteptat mai mult in statii. Ramane de vazut ce si cum se va intampla. Eu spun ca este un moment prielnic pentru Transurb sa castige o parte din terenul pierdut in favoarea privatilor. Daca lucrurile se misca bine si Transurb-ul mai achizitoneaza ceva mijloace de transport care sa suplineasca golurile de frecventa lasate de o "posibila scadere" a numarului de maxi-taxi, atunci civilizatia face un pas inainte. Daca nu... ramane sa speram in "vremuri mai bune".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Ian 2010 08:52:50    Titlul subiectului: 122762

Pai se aude ceva de licitatie la Transurb?

Transurb-ul nupare a avea nicio treaba de a profita de ocazie. Sunt interese peste interese. Singurii care pot specula momentul viitor sunt cei de aici iubitorii transportului in comun civilizat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Ian 2010 11:42:01    Titlul subiectului: 122774

Ca de obicei, ne incurcam in birocratie. Se zvoneste insa ca se vor face achizitii insa cu siguranta ca acestea nu vor avea loc pana in primavara acestui an. Cu alte cuvinte, va mai dura... Sa ne amintim cat chin a fost cu aducerea DAB-urilor si MAZ-urilor... cate luni au trecut de la anuntul oficial si pana in momentul aducerii in curtea autobazei. Acum insa... Nu avem nici un comunicat oficial, sunt propuneri, sunt intentii insa nimic concret. S-a spus de un nou "val" de DAB-uri. As fi incantat sa se aduca astfel de autobuze. Mai este o varianta: autobuze Isuzu - nu midibuzele cu care ne-am obisinuit ci autobuze de capacitate mare. Sunt sigur ca vor mai veni si alte propuneri. Sa vedem insa rezultatul concret.
Teama exista si-n randul soferilor privati. Nu e teama de Transurb ci teama de a ramane fara loc de munca. Cand s-a facut ditamai evaziunea fiscala, nimeni nu s-a gandit la consecinte. Iata ca C.L.-ul s-a saturat sa piarda bani si intervine. Nu sunt pierderile de la Transurb atat de insemnate cat cele cauzate de privati... De bine de rau au inceput sa apara microbuzele fabricate special pentru transportul de persoane iar cele transformate, avand ani de vechime si implicit de uzura, au inceput sa fie scoase.
Sa privim acum si un articol postat astazi, 28.01.2010 in cotidianul local "Monitorul de Galati":

"Viitorul transportului privat naște pasiuni aprinse

Este deja cunoscută intenția autorităților locale de a reduce numărul microbuzelor care asigură transportul public privat în orașul nostru. De la peste 500 de mașini care blochează străzile, spre disperarea posesorilor de „dricuri mobile” (mașini de capacitate mare n. r.) care se supără că strada nu e doar pentru ei, ci trebuie să o împartă, numărul acestora se va reduce, conform estimărilor, la circa 170. Consilierii locali au întors problema pe toate fețele și au stabilit niște criterii ce vor trebui îndeplinite de către operatorii care vor participa la licitația pentru traseele private din urbe. Unul dintre aceste criterii este cel privind data achiziționării autovehiculului, adică anul acesta. Tocmai această condiție pare să fie sămânța de scandal, întrucât un personaj interesat să prindă ceva trasee are un parc auto achiziționat la sfârșitul anului trecut, conform surselor, și speră că va obține clemența consilierilor locali. Proiectul care reglementează transportul public privat a primit girul consilierilor locali într-una dintre ședințele de CL de la finele anului, iar în luna martie ar trebui ca traseele noi să fie deja adjudecate. Mai era nevoie de un gir - cel al prefectului. Însă Cosmin Păun a trimis înapoi proiectul de hotărâre al Consiliului Local, motivând că are vicii legislative, dar nu le-a menționat, urmând să le ofere presei după întocmirea unui raport.

Problema revenită în ograda municipalității pare că își va găsi soluția: NU. Viceprimarul Nicușor Ciumacenco a precizat că HCL-ul în discuție este perfect legal. Ciumacenco a adăugat și argumentul votului dat de către consilierii PD-L pentru acest HCL, care ar confirma legalitatea deciziei.

În acest timp, o parte dintre șoferii de pe vechile microbuze au încheiat contracte de leasing, deși proprietarii mașinilor noi vor fi, conform scriptelor, operatorii. Iar în condițiile în care cei ce achită ratele vor intra în incapacitate de plată, banii vor fi achitați în continuare de către operatori. Șoferii se vor afla în situația de a fi achitat rate până la un anumit moment, nu vor fi proprietarii mașinilor, dar speră ca în asemenea situație să se lipească de mila operatorilor, astfel încât aceștia să le permită să rămână măcar angajați pe mașinile cu pricina.

Concluzia nu există, căci problema este încă prinsă pe un teren al războiului nervilor.
"

Deci exista si... "brese in sistem". Sa speram ca se vor lua masurile deja stabilite ori asistam, din nou, la un spectacol cu clovni...
Link-ul pentru articolul de mai sus este: http://www.monitoruldegalati.ro/index.php?func=articol&domeniu=Economic&articol=10 Observati si parerile galatenilor (sub articol).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 31 Ian 2010 12:55:47    Titlul subiectului: 122957

In ultima vreme, anticipand "pericolul" din primavara acestui an, o mare parte din soferii de maxi-taxi, cu mic, cu mare, s-au apucat sa-si schimbe masinile. Tot Mercedes si Volkswagen detin suprematia... De aceasta data remarcam insa doua aspecte pozitive:
-masini noi, echipate corespunzator pentru calatori;
-ceva mai multa grija din partea soferilor pentru pasageri.
Sa nu va inchipuiti acum ca au disparut soferii "ciobarlani" sau tactica de ingramadire a calatorilor in conserva precum si "relaxarea" pe la semafoare. Astea nu cred ca vor dispare vreodata... Macar, de bine de rau, scapam de masinile de marfa transformate in masini de persoane undeva la marginea targului, in atelieru' lu' mos al barosan si burtos si mai scapam de nebuneala din statii si de la semafoare prin reducerea numarului de microbuze private.
Ceea ce se intampla in prezent se numeste, in termenii unor soferi, "modernizare controlata a parcului privat".
Sa vedem si cateva aspecte pozitive:
Foto 1: calatorii sunt obisinuiti sa faca mizerie in microbuze (ca de altfel in orice mijloc de transport in comun) in special prefera sa arunce pe podea, intre perdelutele de la geamuri si cheder, in plasele scaunelor (...) tot felul de resturi si ambalaje. In speranta reducerii gradului de nesimtire, s-a apelat la metoda clasica: cos de gunoi, marisor cat pentru o zi de munca;
Foto 2, 3: podea lucioasa, prin urmare alunecoasa atunci cand striurile pantofilor sunt pline de zapada iar suprafata e deja umeda. Pentru evitarea unor accidente care i-ar costa scump, unii soferi au amplasat pe podele tot felul de carpete si covorase. Sa fie si ei si calatorii in siguranta;
Foto 4: cam obositoare luminile alb-albastrui din salon, culmea, cam toate masinile noi au sistemul acesta obositor de iluminare... in fine, decat sa orbecaim prin intuneric, asa cum faceam la masinile mai vechi, mai bine privim "calatoria-n albastru" (ca-n roz mai avem de asteptat mult si bine);
Foto 5, 6: imagini din salonul unui maxi-taxi modern. Acceptabil ca dotari, si poate, si mai acceptabil daca s-ar stabili pentru soferi anumite norme de conduita in trafic si fata de pasageri...



1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.3 kb
 Vizualizat:  de 13482 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.75 kb
 Vizualizat:  de 13482 ori

2.JPG



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  381.42 kb
 Vizualizat:  de 13482 ori

3.jpg



4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.38 kb
 Vizualizat:  de 13482 ori

4.JPG



5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.67 kb
 Vizualizat:  de 13482 ori

5.JPG



6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.75 kb
 Vizualizat:  de 13482 ori

6.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 02 Feb 2010 12:22:46    Titlul subiectului: 123127

Atat ieri cat si astazi, mijloacele de transport ale Transurb-ului au ramas in autobaza... In absenta acestora, maxi-taxi-urile au facut legea la Galati. Totusi, un aspect pozitiv pe care l-am sesizat a fost organizarea. Pe traseele pe care ruleaza atat mijloacele de transport ale Transurb-ului cat si cele private, calatorii nu prea au avut de asteptat... E drept ca la orele de varf a fost ingramadeala clasica dar hei, suntem obisinuiti de ani de zile cu asa ceva, nu? Asa ca acest aspect a fost tolerat "in regimul clasic". Mai greu cu cei care trebuiau sa ajunga in zonele in care privatii nu au drum...
Prins cu diferite treburi am calatorit si eu ieri cu maxi-taxi. La orele de varf a fost mai rau, in rest, intre acestea am avut parte de o calatorie ceva mai relaxanta, fara ingramadiri, bruscari sau calcari pe bombeu. Am impresia ca s-au modificat, de cateva saptamani, frecventele unor trasee private. A scazut frecventa, s-a mai micsorat numarul de pasageri prinsi la ingramadeala... Alte masuri pentru a creste cu cativa milimetri in ochii C.L.-ului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 03 Feb 2010 22:20:22    Titlul subiectului: 123229

Suntem cu ochii pe transportul privat; ce se va intampla oare? Ziarele trateaza pe rand acest subiect, iata mai jos un articol succint, publicat de cotidianul local "Adevarul de seara", editia din 03.01.2010:


IMG_1319.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.16 kb
 Vizualizat:  de 13388 ori

IMG_1319.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 04 Feb 2010 10:51:12    Titlul subiectului: 123245

Deja - dupa cum era si de asteptat - au inceput discutiile privitoare la transportul privat, mai precis la numarul de microbuze care vor ramane. Din surse neoficiale, am inteles ca se duc ceva tratative pe la Primarie, mai precis un fel de joc de glezne pe marginea discutiei privitoare la numarul de microbuze care vor ramane in traficul galatean. Din pacate, nu vor fi 170 ci mai multe.
Unii sunt tare fatarnici... Mentalitatea retrograda pe care o au nu aduc nimic nou si modern la Galati, nimic care sa vina in sprijinul transportului prin mijloace adecvate. Aceelasi maxi-taxi, semn ca s-a renuntat la discutia despre masinile Iveco cu 22 de locuri care "bagase in sperieti" anul trecut pe patronii mai... saracuti la buzunare.
Avem aranjamente si primarul spune sa nu ne suparam ca vor fi mai multe maxi-taxi. Sa vedem la ce intelegere va ajunge primaria cu C.L.-ul. In mod normal poate ar fi trebuit domnul primarele sa se zbata pentru aducerea de autobuze noi. Dar de ce sa investim in asa ceva? Am impresia ca Transurb-ul si-a pierdut de ceva timp importanta in ochii edililor. Si degeaba te zbati sa aduci masini pentru Transurb cand te lovesti de toate interesele de rahat ale unor oameni de rahat care sprijinesc mafia urbana in loc sa adere spre civilizatie.
72 de autobuze? Cam putine, dragilor. Sunt foarte interesat sa vad ce se va intampla cu propunerea Transurb-ului privitoare la trasee, numar de masini si implicit organigrama. Sa vedem cum o interpreteaza C.L.-ul. Nu-mi pun mari sperante, insa poate in cel de-al doisprezecelea ceas cineva deschide ochii...

Si ca tot vorbim de maxi-taxi, aseara am intalnit cea mai nastrusnica forma de a scapa de injuriile celor care calatoresc cu microbuzele. Cum? Din dragoste... Nu, nu este emisiunea lui Mircea Radu ci piesa de teatru a unui sofer de maxi-taxi.
Aflandu-ma in mare graba am apelat la un microbuz privat alaturi de alti cativa calatori. M-am urcat pe bancheta din fata, langa usa. Intre mine si sofer era inca un individ, aparent prieten cu soferul.
Omul de la volan era un tip c-o figura pasnica, vorbea dezlanat si prima impresie pe care am avut-o atunci cand a inceput sa vorbeasca de dragoste, a fost ca am in stanga mea un pacifist american. Desigur, nu l-am auzit spunand "I love you brother" sau "What's up, my man?" insa disuctia pe care a purtat-o cu individul cu care imparteam bancheta dubla a fost un veritabil prilej de umor. Regretabil ca m-am urcat in fata si nu in salon, mi-am zis dupa ce soferul s-a apucat de sporovait, fiindca ar fi iesit cu siguranta o filmare de tot hazul... In fine. Prima declaratie pe care am auzit-o (si pe care de-altfel a mai repetat-o de cateva ori pe traseu, probabil din lipsa de material siropos) a fost "Eu iubesc pe toata lumea. Si imi pasa de toti. Da dom'le, asa sunt eu". Dupa care tematica s-a rasfrant asupra calatorilor: "Uite, dom'le, ii vezi pe astia doi? Cine stie de cata vreme asteapta autobuzul... Ii iau eu, saracutii, si asta tocmai fiindca ii iubesc!". Am continuat in ritmul asta si pe la trecerile de pietoni, si pe la cateva semafoare, precum si intre statii, tocmai fiindca aveam un sofer indragostit nevoie mare. Desigur, cineva s-a gasit sa protesteze in salon, insa soferul l-a calmat rapid cu-n "te iubesc si pe tine", replica in fata careia razvratitul a tacut, fie fiindca a crezut ca avem un sofer nebun (beat nu era), fie sa nu se faca de ras... Si am continuat cu iubirea fata de semeni, lume si natura... Si uite asa, din aceasta iubire, s-au strans vreo 30 de insi in salonul maxi-taxi-ului... Stiti, imi aduc aminte de o reclama afisata in urma cu ceva timp pe panourile publicitare de la Galati (alea mari de doua etaje): "Un gunoier iubea o studenta. Si au comis 17 crime impreuna"; aseara am vazut si re-make-ul: "Un sofer iubea pe toata lumea. Si din dragoste a ingramadit 30 de insi in salonul microbuzului sau".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 23:39:07    Titlul subiectului: 123381

O alta masura luata de unii transportatori privati pentru a impresiona probabil C.L.-ul prin munca si corectitudine a fost... introducerea taxatorilor. Taxatorii sunt fie colegii de tura ai soferilor, fie prieteni sau prietene ale acestora. De regula, taxatorul sta langa usa, in picioare, sau pe bancheta de langa sofer. In masinile noi taxatorii stau langa usa pentru a o feri de trantelile calatorilor (multi traind cu impresia ca acea usa se inchide foarte greu si prin urmare e nevoie de muuultaaa fortaaa), incaseaza banutii si dau rest. In unele cazuri dau si bilete. In acest fel se evita distragerea atentiei soferului de la drum.
Nu sunt multe masini private la Galati care au introdus aceasta masura. Aceasta modalitate de taxare se poate face pentru o tura sau cateva ture, depinde de timpul liber al persoanei de ajutor. Nu este un serviciu impus si cred ca nici platit... Totusi, avand in vedere ca microbuzele private vor supravietui si pentru urmatorii ani, ar trebui ca acest serviciu de taxare sa fie obligatoriu. In acest fel s-ar evita un procentaj insemnat din accidentele cauzate din cauza neatentiei soferului de duba...



SP_A4892.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.4 kb
 Vizualizat:  de 13300 ori

SP_A4892.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 15 Feb 2010 13:45:55    Titlul subiectului: 123708

Se pare ca s-a "redeschis sezonul" la liniile de maxi-taxi care circula din Tiglina III, dupa o absenta indelungata. Nu sunt multe maxi-taxi, astazi am remarcat unul care "sprijinea" traseul 9: Tiglina III - Gara C.F.R. iar in cursul zilelor trecute inca o masina care avea capete de linie Tiglina III respectiv Piata Centrala. Judecand dupa numarul de clienti transportati se pare ca pentru privati aceste trasee au devenit din nou rentabile, atat in conditiile de iarna, cand masinile Transurb-ului au intarzieri, cat si din cauza absentei tramvaielor care asigurau legatura cu Piata Centrala.
Se spune totusi ca, desi traseele de maxi-taxi cu plecare din Tiglina III nu au statii comune cu cele de tramvai care strabat acest cartier, rentabilitatea lor va scade din nou dupa ce se vor redeschide traseele 7 si (poate printr-o minune) 37.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 18 Feb 2010 10:58:47    Titlul subiectului: 123847

Din nou discutii cu privire la numarul de maxi-taxi-uri care vor ramane pe traseele locale dupa "secerisul" din primavara acestui an. Cine isi va prelungi licenta si cine nu...? Initial s-a discutat de 170 de masini, asa stabilise C.L.-ul tinand totodata cont si de efectivul de mijloace de transport ale Transurb-ului insa Primaria doreste 220. Pai cum, sunt cativa "ocrotiti" sau "acoliti" care nu incap pe trasee? Oameni cu relatii! Cu pile! Alo, aici e Galati, Romania, aici totul e posibil, nu se tine cont de bun-simt! Primarul anunta cu timiditate luna trecuta ca vor fi mai multe maxi-taxi, sa nu ne suparam. Ei rahat! Daca intrebi conform carui criteriu este necesara suplementarea numarului de maxi-taxi stabilit de C.L., de la 170 la 220, nu vei primi nici un raspuns logic sau macar autentic... Uneori ti se face sila de atata prosteala pe fata si stai si te intrebi cat vor mai indura oamenii asemenea ineptii...
Articolul postat mai jos apartine cotidianului "Monitorul de Galati", editia din 18.02.2010. Link-ul este: http://www.monitoruldegalati.ro/index.php?func=articol&domeniu=Eveniment&articol=2

"Numărul maxi-taxiurilor din oraș nu va fi suplimentat

Numărul de maxi-taxiuri care vor circula pe străzile Galațiului după ce va avea loc licitația pentru concesionarea traseelor de transport nu va fi suplimentat față de cel stabilit inițial, a declarat viceprimarul Galațiului, Nicușor Ciumacenco. Acesta a făcut publice, în cadrul conferinței de presă susținute ieri, motivele care stau la baza punctului său de vedere. „Eu nu sunt și nu voi fi de acord cu suplimentarea numărului de maxi-taxiuri de la 170 la 220. Mi se pare anormal să schimbi regulile în timpul jocului. Nu vreau să fiu înțeles greșit, nu am nimic împotriva transportului public privat sau a operatorilor particulari, dar dacă s-au stabilit niște lucruri și s-au luat o serie de decizii, cred că trebuie respectate. Pe site-ul Primăriei există anunțul și toate informațiile referitoare la organizarea licitației publice, înainte de aprobarea hotărârii de Consiliu Local au fost consultați și operatorii particulari de transport local, care au fost informați de numărul despre maxi-taxiurile care vor circula. Nu știu dacă gândirea noastră e corectă sau nu. Poate vor fi și oameni nefericiți că nu vor putea să meargă mai repede, dar vrem să instaurăm o stare de disciplină în trafic și trebuie înțeles foarte clar că s-a făcut o analiză și s-a ajuns la această cifră de 170 luând în considerare și capacitatea de transport a celor de la Transurb”, a mai spus viceprimarul Ciumacenco. Acesta a mai afirmat că problema se află în dezbaterea comisiei de fond din cadrul Consiliului Local, dar în momentul în care în Consiliul Local se va pune problema suplimentării numărului de maxi-taxiuri, el va vota împotriva acestui lucru. Întrebat care este instituția ce ar trebui să îi verifice pe șoferii de maxi-taxi, mulți dintre ei făcându-și o obișnuință din a nu da bilete celor care doresc să călătorească cu aceste mijloace de transport, viceprimarul Galațiului a afirmat că nu este în sarcina muncipalității, ci a celor de la Garda Financiară."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 18 Feb 2010 22:31:23    Titlul subiectului: 123870

Este bine de mentionat un aspect. ACJ Globe Tour, unul dintre principalii operatori de transport in comun privat, a gasit de cuviinta sa preia pe numele sau 30 de maxi-taxi-uri noi noute: 15 Sprinter si 15 Crafter din ultima generatie cu,parate pare-se in leasing prin intermediul soferilor care le conduc. Pana cu circa o saptamana in urma intrasera pe traseu cele mai multe din cele 30 de masini.
De asemenea si in cadrul STAR 2005 am remarcat aparitia unor Sprinter de ultima generatie folosite pe traseul Billa 1 - Bariera Traian.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 21 Feb 2010 11:34:03    Titlul subiectului: 123933

Nostalgia vremurilor de odinioara... Ieri am avut ocazia sa calatoresc cu un maxi-taxi plin de copiii. Probabil fusesera in vizita la un muzeu, insotiti de invatatoarea lor... Mi-am amintit - involuntar - de zilele in care eram si eu elev si mergeam, impreuna cu clasa, la diferite festivitati, desigur, nu cu maxi-taxi - pe atunci nu existau - ci cu autobuzele institutiilor in cauza (teatrul de papusi avea doua Roman-uri 111, la o festivitate in cinstea regimului comunist am avut la dispozitie un articulat de la I.J.T.L. (31-GL-803)...)
Microbuzul nu era inchiriat ci efectua o cursa normala. Erau peste 20 de copii in salon iar eu, singurul calator care... nu se potrivea atmosferei de veselie juvenila care a domnit pe parcursul a catorva statii... Printr-un noroc poate, pe parcursul calatoriei nu au fost mai multi pasageri care sa se ingramadeasca in masina, asa cum se intampla mai mereu si astfel iata ca micutii au ajuns cu bine la destinatia lor.



SP_A4908.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.14 kb
 Vizualizat:  de 13113 ori

SP_A4908.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 22 Feb 2010 10:35:42    Titlul subiectului: 123951

Noile masuri ce se vor aplica in luna mai... sau poate ca nu! Sursa: cotidianul local "Viata Libera", editia din 22.02.2010. Link: http://www.viata-libera.ro/articol-Cum_va_arata_transportul_public_local_din_luna_mai.html

"Microbuze mai puține
Cum va arăta transportul public local din luna mai?


Mai eficient, mai civilizat, mai suplu, mai confortabil și mai sigur, așa ni se promite că va arăta, începând din luna mai, transportul public privat de persoane. Este posibil, însă, ca reducerea numărului de microbuze să nu mai fie cea anunțată.

Cele 170 de microbuze pe care aleșii le-au aprobat încă de anul trecut, ar putea fi suplimentate cu încă 50, evident, tot cu votul aleșilor.

Mai multe detalii despre cum se va circula pe străzile Galațiului am aflat de la consilierul local PC Picu Apostol Roman (FOTO 2), secretarul Comisiei de Servicii a CL și membru în comisia de licitație pentru transportul privat.

Adio, șoferi în maiou și șlapi!

Potrivit lui Picu Roman, transportul local se modifică din 10 mai, și asta pentru că vechea licitație din 2005, expiră pe 9 mai.

„În urma noii licitații care va avea loc până pe 15 mai, gălățenii vor beneficia, în ceea ce privește transportul privat, de 170 de mașini noi, de ultimă generație, care nu fac decât să ducă spre un transport confortabil și civilizat”.

„Noi am lucrat și la un regulament care va împiedica anumite comportamente urâte manifestate până acum. Șoferilor li se impune o ținută – cămașă bleu și cravată bleumarin, și să fie încălțați, nu în maiou, cu tatuajele expuse și cu șlapi în picioare”.

„Am avut discuții cu transportatorii și le-am explicat clar că nu sunt dușmanii noștri, ci parteneri. Ar trebui să fie mândri că practică o activitate în folosul comunității gălățene. Vor avea un contract ferm, pe cinci ani”.

„Să știți că m-am luptat pentru un contract pentru cinci ani ca ei să-și poată plăti leasingurile, m-am luptat ca redevența să fie fixată la nivelul anului trecut, nu la 40 de milioane de lei de mașină, cum se dorea de către Comisia de Buget-Finanțe”.

„Mașinile vor avea câte 21 de locuri, dar asta nu înseamnă că nu am acceptat și mașinile cu 17 locuri, dar nu mai puține. Sunt Mecedes, Iveco, Volkswagen, mărci care conferă confort și siguranță călătorului. Majoritatea vor fi prevăzute cu lăzi pentru bagaje”, ne-a declarat Picu Roman.

Opt firme la licitație

Potrivit consilierului Roman, a fost simplificată procedura de licitație. Din cele 28 de criterii care au contat în 2005 s-a ajuns la șapte.

„Sunt foști șoferi care s-au constituit în firme și vor să participe la licitație. Din ce știu, opt firme vor participa la licitație. Am încercat să îi protejăm pe gălățeni, cu un criteriu care vizează vechimea în municipiul Galați”.

„Dacă vor fi cazuri multe de egalitate, pentru că toți vor veni cu mașini noi, atunci va conta vechimea parcului auto. Dacă sunt egali și acolo, atunci se vor bate în redevență”, spune Roman.

50 de microbuze în plus?

Picu Roman susține că aceste criterii i-au încurajat pe transportatori să-și cumpere mai multe mașini cu care să participe la licitație: „Față de cele 170 de mașini aprobate în CL, avem informația că mai sunt încă 50.

Transportatorii au făcut un protocol prin care ne solicită suplimentarea cu încă 50 de mașini, de la 170 la 220. Oricum, sunt mai puține decât 377 câte erau înainte. Aceste 50 de mașini vor avea nevoie de votul consilierilor.

Sunt partizanul transportatorilor, pentru că ei cunosc cel mai bine situația și au venit cu patru trasee descoperite, unul dintre ele fiind de la Blocurile Bujor din fața Cimitirului Sf. Lazăr până în Parcul CFR, Bila2 – Port Bazinul Nou și încă două până în Șantierul Naval, pentru că și cei de acolo sunt gălățeni.

Aceste mașini noi nu vor intra peste traseele deja existente, ci pe acelea patru descoperite.

Hai să privim pragmatic: 50 de mașini în plus ar însemna 100 de șoferi, adică tot atâtea familii care câștigă o pâinică din această activitate. În condițiile în care toată lumea dă afară, CL va crea 100 de locuri de muncă”, explică Picu Roman.

Da’ bilete? Se vor da bilete?

„Sincer vă spun că, dacă șoferii de maxi-taxi ar da bilete, ar fi falimentari. Un leu tarif este faliment curat. Asta ar trebui să înțeleagă toată lumea. Ne gândim serios la un sistem de ticketing”.

„La noi la Comisie a venit o firmă și a prezentat un sistem computerizat de control al traficului și biletelor pe baza unui citycard cu mai multe utilizări și în transport și pentru intrarea la plajă”.

„Dar toată treaba ar costa un milion de euro și până nu vedem că oamenii își pot plăti leasingurile nu putem face asta”, a declarat Picu Roman.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 22 Feb 2010 11:58:27    Titlul subiectului: 123953

Eu tare ma tem ca "reducerea" numarului de dube/maxi-taxi se va face doar pentru a arunca praf in ochii prostimii. Da, poate intr-o prima faza se va reduce numarul de microbuze apoi, pe sest, acestea vor fi suplimentate, pas cu pas, cu pasi mici, pe neobservate, ca sa fie "toata lumea multumita", "sa mananca si gura lor ceva".

Mai mult decat atat, va rog sa verificati altceva: e posibil ca la "licitatie" baietii sa vina cu anumite microbuze, ca sa ia punctaje, apoi pe trasee vor baga diverse junghiuri, cele de la licitatie putand fi inchiriate sau folosite la alte trasee s.a.m.d.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 22 Feb 2010 14:41:31    Titlul subiectului: 123956

Doua aspecte corect observate de colegul nostru, Catalin:

-in 2005 a fost haos total, dar, in fine, s-au dat licente, profitandu-se totodata si de situatia jalnica a parcului auto al Transurb-ului. La un moment dat erau prin 2007, 850 de maxi-taxi, multe fara licente... Ca microbuzul ala apartine nu stiu carui om cu influenta din partidul X si alelalte sunt ale nu stiu carei persoane din nu stiu ce functie de "vaza" a orasului... In urma scandalurilor "interne" iscate in mare si datorita pierderilor financiare, s-a mai retezat din numarul mare de microbuze...
In concluzie, transportul privat de la Galati, a cunoscut, in perioada 2005-2010 un "itinerariu" specific curbei lui Gauss...

-nu cred totusi ca se vor aduce "junghiurile" inapoi... Multe au ajuns pe la REMAT, asta dupa ce o parte din soferii/patronii care le detineau au tot incercat sa le vanda... Evident, n-a mers, cel putin la oras... Din surse neoficiale am auzit ca vreo doua masini din regimul privat au ajuns in... regimul rural, unde sunt utilizate pentru ceea ce au fost candva construite: transport cartofi respectiv materiale de constructie.
Cu toate acestea, in urma cu ceva timp am calatorit cu un microbuz modificat substantial in interior. Era pe o ruta care ducea la Piata Centrala, nu mai retin insa si capatul celalalt (parca Micro 39...). Interesant era la acest microbuz dispunerea banchetelor, si anume plasare transversala, asa cum erau pozitionate cele de la ARO 243 (din spate). Semana cu o masina pentru transportul "campenesc" si nici de cum pentru cel urban... In fine, a fost singura data cand mi s-a intamplat sa calatoresc cu un... asemenea specimen. Un alt caz: microbuzul care a renuntat la scaunele duble de pe partea dreapta a salonului.
In ultima vreme s-au facut leasing-uri la masini noi, o masura de comun acord pentru supravietuirea de dupa mai, 2010. Sunt leasing-uri marisoare, masinile respective avand preturi cuprinse intre 34000 - 42000 euro. Sunt sigur ca o parte din masinile vechi au ajuns prime de casare pentru cele noi. Nu stiu daca s-ar fi facut o astfel de investitie daca n-ar fi fost licitatia ce urmeaza sa aiba loc peste cateva luni. Important e ca acum sunt in trafic, si ofera macar un grad de confort superior microbuzelor transformate...
Mai este vorba de trasee noi: avand in vedere ca numarul de maxi-taxi va scade, va fi deci posibilitatea suplementarii traseelor noi cu masini vechi (sau noi) insa ma gandesc sa nu se intample cum s-a intamplat cu traseele din Tiglina III: microbuzele private s-au retras de acolo si au intrat pe traseele principale, cu flux mare de calatori (precum cele cu capat de linie in Micro 19 sau 39). Din cate vad, propunerile pentru aceste trasee noi implica transportul spre Bazinul Nou precum si "ursicarea" traseului 104, detinut de Transurb. Constat ca, in loc ca Transurb-ul sa detina suprematia pe astfel de trasee, mai mult chiar, sa beneficieze de trasee noi, privatii incep sa se inradacineze si sa se organizeze tot mai bine in deservirea orasului...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 5 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community