Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Microbuzele particulare (maxi-taxi) din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 23 Feb 2010 14:21:30    Titlul subiectului: 123983

Am zis ca e cazul sa-i "trag de maneca" pe "tovarasii" din Primaria si Consiliul Local Galati, indicandu-le ca, in opinia mea, dubele/maxi-taxi actuale nu ar mai trebui sa fie admise in transportul PUBLIC din Galati.

Sa vedem daca si ce vor raspunde.

Ca o paranteza, va indemn si pe voi sa luati atitudine, sa va informati asupra drepturilor si obligatiilor pe care le aveti si sa solicitati autoritatilor responsabile sa se conformeze.

E foarte important sa fie cat mai multi care iau atitudine, doar asa vom fi luati in seama; celor interesati le pun la dispozitie textul in format MS Word (*.doc) pentru a va usura treaba.

In atasament gasiti o arhiva *.zip care contine textul in format *.doc.
Am arhivat documentul Word pentru ca nu pot atasa direct fisiere Word (*.doc), dar arhive (*.zip) pot.



PrimariaGalati2010-02-23-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.18 kb
 Vizualizat:  de 12298 ori

PrimariaGalati2010-02-23-1.jpg



PrimariaGalati2010-02-23-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.58 kb
 Vizualizat:  de 12298 ori

PrimariaGalati2010-02-23-2.jpg



Model.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Model.zip
 Mărime fișier:  552.74 kb
 Descărcat:  de 278 ori


_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mie 24 Feb 2010 10:12:47, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 23 Feb 2010 16:46:45    Titlul subiectului: 123996

Ar trebui expuse cat mai multe idei si cai de atac impotriva acestor maxitaxi. Persoanele pasionate si care sunt mai bine documentate in domeniul asta ar trebui sa se implice mai mult in stoparea fenomenului nociv din Galati.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 12:47:04    Titlul subiectului: 124068

O intamplare comica astazi, int-un maxi-taxi, intamplare la care am asistat: o femeie in varsta se urca in salon si dupa ce se suceste in stanga si-n dreapta, intreaba unde este perforatorul de bilete! Laughing Femeia nu era din oras (ci dintr-o comuna invecinata) si se pare ca ajunsese pe la periferie cu treburi familiare. I se explica de catre sofer ca se afla intr-un mijloc de transport privat si ca trebuie sa plateasca pentru calatorie, la care femeia intinde biletul si zice ca a platit deja... Laughing Cu ceva eforturi si apeland la o doza de bun-simt (care de obicei in cazul soferilor privati lipseste cu desavarsire, dar iata ca mai sunt si exceptii...) soferul explica femeii "procedura privata". Dupa lamurirea acestui aspect - femeia plateste 1 RON pentru calatorie - vine si alta problema: unde se face statia... Femeia doreste un loc anume, mai precis capatul de linie din Micro 19 de unde poate lua un mijloc de transport privat spre comuna in care locuieste si, indusa in eroare de un calator, se pune pe filosofat si boscorodit... Dumneaei doreste statie "la troleu" ca de aia a platit, sa faca soferul statie si acolo, ca daca stia lua autobuzul, ca de fapt a crezut ca e... "autobuz pitic" Laughing asa cum stia ea cand mai fusese in anii din urma la Galati (aluzie probabil la midibuzele Isuzu si Prestij)... Cu greu se opreste din logoree, asta dupa ce calatorul care initial a furnizat o explicatie gresita revine asupra afirmatiilor sale si le corecteaza... Intr-un final, toata lumea e multumita, de apreciat insa rabdarea soferului, probabil unul dintre cazurile izolate din transportul privat...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 26 Feb 2010 08:35:17    Titlul subiectului: 124099

Continua discutiile privitoare la maxi-taxi-urile din Galati. Se insista asupra celor 210 masini, precum si asupra a trei trasee noi... Sursa: cotidianului local "Viata Libera", editia din 26.02.2010. Link: http://www.viata-libera.ro/articol-Meci_nul_in_disputa_microbuzelor_la_Consiliul_Local_2.html

"Aleșii locali s-au grăbit la Urziceni - Liverpool
Meci nul în disputa microbuzelor, la Consiliul Local


Eficiența aleșilor locali ai Galațiului este remarcabilă când Consiliul Local se întrunește înaintea unui meci de fotbal. Așa se face că ordinea de zi de 49 de puncte a ședinței extraordinare de joi seară a fost dezbătută și aprobată într-o oră și 20 de minute.

Pe lista proiectelor ar fi trebuit să figureze și suplimentarea numărului de microbuze care vor efectua transport public privat de persoane și traseele pe care noile maxi-taxi vor circula din luna mai.

Proiectul a fost însă retras după ce aleșii nu au reușit să ajungă la un acord la ședința de negocieri de dimineață. Câțiva dintre reprezentanții transportatorilor au fost, totuși, prezenți la începutul ședinței în speranța că îi vor îndupleca pe consilieri.

Amănunte despre această situație am aflat de la consilierul local PC Picu Apostol Roman, secretarul Comisei de Servicii a CL și membru în comisia de licitație privind transportul, care este „avocatul” transportatorilor.

În urma discuțiilor, din cele 50 de mașini suplimentare solicitate de transportatori au rămas 40, iar cele 4 trasee neacoperite cerute au devenit 3.

„La întâlnirea de dimineață, colegii cred că au înțeles greșit cerința mea și a unora dintre noi, pentru majorarea numărului de microbuze de la 170 la 210, pe trei trasee. S-a vociferat, colegii nici nu au vrut să audă. Transportatorii nu au fost primiți la discuții. Au fost chemați la ședință, după-amiază. Dacă proiectele ar fi fost pe ordinea de zi, oamenii ar fi luat cuvântul și probabil i-ar fi convins pe consilieri să-și schimbe opinia”.

„Urmează ca vineri dimineață să aibă o întâlnire cu viceprimarul Nicușor Ciumacenco. Eu sper că aceste discuții vor schimba punctul de vedere al PSD, care este împotriva majorării numărului de microbuze. PNL va vota pentru, eu sunt pentru și sper că așa vor fi și colegii mei din PC, iar PD-L susține suplimentarea”.

„Sunt șanse mari ca majorarea să aibă loc. Cu cât se rezolvă mai repede cu atât mai bine, pentru a nu fi întârziată mult licitația”, ne-a declarat Picu Roman.( ...)

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 26 Feb 2010 11:41:11    Titlul subiectului: 124102

Sa vedem acum un alt aspect in ceea ce priveste transportul privat de persoane: urcarea pe usa din fata. O mare prostie, ce testeaza abilitatile calatorilor: daca nu esti atent te lovesti cu capul de chederul usii, daca esti batran enervezi soferul ca nu cobori/urci mai repede in habitaclu, daca mai ai si bagaje atunci chiar ca i-ai enervat pe toti... De obicei, accesul la prima usa se intampla, in 90% din cazurile de la Galati, la microbuzele IVECO, atat cele transformate cat si cele concepute special pentru transportul de persoane. Problemele sunt la usa de acces in... "salon", usa mare, care a fost conceputa pentru "fataiala" in regim "marfar"... Totusi si aceasta cedeaza dupa utilizari zilnice de mii si mii de ori. Din comoditate, soferii nu mai repara "batantul", ei preferand sa "dea in folosinta" portiera dreapta, aspect total nepotrivit pentru accesul in salon. Sfatuiesc, pe aceasta cale, pe toti cei care calatoresc cu microbuzele private si au nesansa sa dea peste cate un mastodont cu "deschidere in fata" sa se apuce din timp de gimnastica. Am sa pun si cateva poze pentru cei care nu stiu ce ii asteapta...


SP_A4922.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  258.17 kb
 Vizualizat:  de 12203 ori

SP_A4922.jpg



SP_A4924.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.85 kb
 Vizualizat:  de 12203 ori

SP_A4924.jpg



SP_A4923.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.86 kb
 Vizualizat:  de 12203 ori

SP_A4923.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 02 Mar 2010 17:13:53    Titlul subiectului: 124214

S-a tot spus de un parc pentru tinerea mijloacelor de transport private... Sa fie langa Talcioc, sa fie in alt capat de oras... cert este ca nu s-a gasit inca "locul potrivit" si prin urmare, aceste mijloace de transport se odihnesc care pe unde apuca... O sa spuneti ca nu numai microbuzele sunt parcate in acest regim "de urgenta"; multi alti "plavani cu carnet" au astfel de "porniri precare" (si macar de si-ar fi pus un autocolant cu "Atentie, bou la volan, nu stiu multe"...) insa atunci nu pricep de ce nu s-a insistat pe ideea crearii unui parc propriu?! Un loc in care fiecare sofer sa mearga frumos si sa-si ia microbuzul pentru a iesi pe traseu. Un punct comun care sa adaposteasca masinile mai multor firme ar insemna o dovada de civilizatie si totodata de responsabilitate fata de regimul privat. Dar nu, my brother, soferul de maxi - in majoritatea cazurilor - este un tip comod...
In prezent, un numar destul de redus de microbuze nu incurca circulatia, ma refer la cele parcate peste noapte in zona Billa1 (unde exista locuri destule). In rest... soferii prefera sa-si ia microbuzul acasa si sa-l parcheze pe trotuar, in intersectie, in gradina vecinului, in dreptul unei scari de bloc (...)
Un exemplu clasic in poza de mai jos...



IMG_1785.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  260.55 kb
 Vizualizat:  de 12146 ori

IMG_1785.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 04 Mar 2010 10:46:31    Titlul subiectului: 124247

Prima batalie pierduta de transportatorii privati la Galati... Au crezut ca daca primarele este de partea lor vor avea totul... Insa - cel putin pentru prezent - nu s-a intamplat asa, consilierii nu au dat nas privatilor si au respectat conditiile intiale ale jocului. 170 de microbuze mari si late (sau poate ar trebui sa adaptam vorba populara la "maruntele si aglomerate) figureaza deocamdata pe grila pentru licitatia urbana din 11 mai. Sa vedem ce sa va mai intampla pana atunci.
Articolul de mai jos apartine cotidianului "Monitorul de Galati", editia din 04.03.2010. Link-ul este: http://www.monitoruldegalati.ro/index.php?func=articol&domeniu=Social&articol=10

"Consilierii locali nu vor mai multe microbuze pe traseu

Suplimentarea cu 30 a numărului de maxi-taxi stabilit inițial în cursul lunii decembrie, și anume de 170, care urmează să circule pe străzile Galațiului după organizarea licitației de încredințare a traseelor, nu a primit undă verde din partea consilierilor locali.

Propunerea venită din partea Direcției Tehnice din cadrul Primăriei Galați făcută la solicitarea operatorilor de transport privat nu a primit suficiente voturi din partea aleșilor municipali care au fost prezenți la ședința „de îndat㔠care a avut loc marți. Cererea de suplimentare a numărului de maxi-taxi, venită acum trei săptămâni din partea operatorilor particulari, este greu de crezut că nu va mai stârni valuri, și asta chiar dacă aleșii municipali nu au fost de acord marți cu acest lucru. Rămâne de văzut dacă operatorii particulari nu vor continua lupta pentru ca solicitarea lor să aibă câștig de cauză până pe data de 11 mai, când este programată licitația pentru concesionarea traseelor, chiar dacă aceștia au pierdut o bătălie.

Viceprimarul Galațiului, Nicușor Ciumacenco, declara în cadrul conferinței de presă susținute recent că va vota împotriva suplimentării numărului de maxi-taxi și explica motivele care stau la baza deciziei sale. „În luna decembrie, când s-au purtat discuții privind numărul de maxi-taxi care vor putea circula în oraș s-a stabilit că numărul acestora să fie de 170, iar operatorii de transport privat nu au avut obiecțiuni. Nu mi se pare corect să schimbăm regulile în timpul jocului și din acest motiv voi vota în cadrul ședinței Consiliului Local împotriva suplimentării numărului de maxi-taxi”, declara viceprimarul . Acesta ne-a spus ieri că și-a menținut poziția și în cadrul ședinței Consiliului Local care a avut loc marți, votând împotriva suplimentării numărului de maxi-taxi. Înainte de desfășurarea ședinței Consiliului Local, primarul Dumitru Nicolae declara în cadrul conferinței de presă susținute în dimineața aceleiași zile că numărul de microbuze va fi suplimentat cu 30, dar consilierii au hotărât altceva și este greu de crezut că se va mai schimba ceva.
"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 04 Mar 2010 12:07:25    Titlul subiectului: 124250

Haideti sa vedeti, dragi colegi de Forum si nu numai, ce inseamna ingramadeala intr-un microbuz privat de la Galati. V-am mai povestit in cateva postari anterioare despre serialul "Aventuri in casa... sardinelor", serial care de-altfel dureaza de ani buni si pare a fi nemuritor... Va spuneam de cazuri de peste 40 de calatori care se ingramadesc in saloanele microbuzelor private... Uitati mai jos si o dovada foto, apartinand cotidianului "Adevarul". N-am mai calatorit de multa vreme (ani buni) pe scarile mijloacelor de transport ale Transurb-ului dar hei, putem recupera acum, pe scarile si-n usile microbuzelor private. Cei mai receptivi la aceste ingramadeli (sau... "moseli", cum prefera sa le zica tinerii) sunt nu numai cei cu adrenalina (grabitii) ci si... hotii de buzunare. Deci atentie...!


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.46 kb
 Vizualizat:  de 12112 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 06 Mar 2010 13:47:39    Titlul subiectului: 124340

Sincer sa fiu, nu cred ca intelegeti mare lucru din poza de mai jos, nu ca ar fi prea multe de inteles... in linii mari, este salonul unui microbuz nou care viseaza sa se numere printre cele 170 de castigatoare. Primul aspect (de-altfel si scopul pentru care am atasat o astfel de poza) este iluminarea in salon. In alta ordine de idei, o calatorie cu un astfel de maxi-taxi este un tutorial pentru jocul clasic "Baba oarba". Doua becuri, montate in 'regim de urgenta", unul in partea frontala dreapta, celalalt in partea posterioara stanga, ce asigura o iluminare lesinata...
Sa va spun acum si alte aspecte privitoare la acest microbuz...
-banchete imburetate dar simple (nu ca la restul microbuzelor), care aduc destul de mult ca structura cu cele de la autobuzele DAB. Sunt 21 de scaune, pozitionate pe doua randuri, unul cu regim dublu, celalalt cu regim simplu;
-aceeasi prostie enervanta in ceea ce priveste usa de acces, mai precis "urcarea prin fata", pe portiera dreapta. Este cel mai tampit mod de a urca/cobori dintr-un microbuz.
-nu erau bare de sustinere pentru calatori, nici transversale, nici orizontale. Oamenii se tineau de manerele scaunelor care insa nu le asigura un punct de sprijin prea mare atunci cand vine vorba de curbe sau franari ceva mai bruste.
In alta ordine de idei, dotari simple dar insuficiente. Ar mai fi o solutie: masina respectiva sa fi iesit la traseu inainte de "finisarea" (sau mai bine spus "ciopartirea") interioara... adica e posibil ca-n zilele urmatoare sa se adauge bare de sustinere pentru calatori, becuri in plus si poate... se schimba si modul de coborare...



SP_A4932.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.47 kb
 Vizualizat:  de 12052 ori

SP_A4932.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
astefanoaei dan



Data înscrierii: 15/Ian/2009
Ultima vizita: 31/Oct/2010
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 06 Mar 2010 20:37:21    Titlul subiectului: 124359

Incredibil! 350 de microbuze mai circula in prezent in Galati. Mi se pare un parc imens de vehicule, care imi aduce aminte de anii "negri" cand la Iasi circulau cca 260 de microbuze. Tind sa cred ca din 1990 (cind orasul s-a umplut de microbuze 8+1 de fabricatie ruseasca si poloneza) si pana in prezent, Galatiul este campion la acest sport. Probabil ca privit strict financiar, microbuzele sunt imbatabile in fata tuturor celorlalte mijloace de transport public, avand multi sustinatori, dar nu putem umple tara de microbuze doar pentru redeventa platita.
Microbuzele trebuie sa asigure doar traseele pe care pot prelua fluxurile de calatori in conditii civilizate, ceea ce este greu de realizat intr-un oras de marimea Galatiului.
Dar traim intr-o Romanie in permanenta tranzitie in care autoritatile nu au niciun respect fata de cetatean.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 08 Mar 2010 13:22:39    Titlul subiectului: 124381

La noi, la Galati, daca se incearca imbunatatirea transportului in comun privatii au mereu cate ceva de comentat. Si, luandu-ne dupa ei, iata ca in cursul anilor trecuti am adunat in "ograda urbana" aproape 900 de microbuze private. In ultimii ani trebuie sa recunosc ca s-a incercat o oarecare imbunatatire in repartizarea acestor microbuze insa o mare parte din masurile implementate au fost... "anulate". Printre acestea amintesc transportul la ingramadeala precum si eliberarea biletelor. Despre disciplina in trafic, nici nu are rost sa mai vorbim.
Oricum am discuta si oricum am analiza situatia exista multi oameni cu "functie" care nu vor sa renunte la transportul privat haotic. Desigur, facilitatile se "inregistreza"pe la Primarie, unde dom primare banuiesc ca este mare fan al microbuzelor... O raza de soare apare insa de la C.L. unde "somnolenta" si "slabiciunile varstei" sunt oarecum combatute.
Repet, in situatia de fata ar trebui ca Transurb-ul sa aiba castig de cauza, sa i se suplementeze parcul auto ori... poate avem de-a face cu o manevra de tipul bumerang: "iata, ati vrut mai putine microbuze, le aveti, dar Transurb-ul nu face fata, prin urmare... inapoi la microbuze!" Cred ca ar fi culmea mojiciei locale sa se intample asa ceva!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Mar 2010 13:31:43    Titlul subiectului: 124382

Amiralul Byrd a scris:
ori... poate avem de-a face cu o manevra de tipul bumerang: "iata, ati vrut mai putine microbuze, le aveti, dar Transurb-ul nu face fata, prin urmare... inapoi la microbuze!" Cred ca ar fi culmea mojiciei locale sa se intample asa ceva!
Eu ma astept si la asa ceva, acel domn Mirica cu care am vorbit in urma petitiei chiar mi-a dat o replica de genul asta: "Pai aveti dreptate, dar ce sa facem, cu ce sa transportam calatorii, ii trimitem la dumneavoastra ?!?".
E posibil sa le scoata la un moment dat si apoi, sub "presiunea" poporului, sa fie bagate la loc. Te astepti la orice de la astia... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 08 Mar 2010 14:17:37    Titlul subiectului: 124384

Sincer sa fiu, de asta imi si este teama! Transurb-ul a tot cerut mijloace de transport dar raspunsul primit a fost ca nu exista bani pentru asa ceva! Cu putina buna-vointa sunt sigur ca se gasea... insa la noi, la Galati, unii nu doresc sprijinirea transportului public! Fiindca de Transurb-ul nu primeste in viitorul apropiat mijloace de transport, cel putin vreo 40-50, din cate mi s-a spus, vom plange dupa microbuzele private. In cazul in care asistam la o "marsavie strategica", punctul culminant va fi frecventa mijloacelor de transport raportata la numarul de calatori per mijloc de transport. Va fi ingramadeala mare...
Am analizat problema asta per ansamblu... Privatii s-au inradacinat in transportul de persoane la inceputul anilor 2000, cand au gasit teren mare pe fondul unei administratii precare a Transurb-ului, "sustinuta" si de primarie. Parcul auto era destul de subtire si bolnavicios, prin urmare privatii au simtit momentul oportun si s-au intins pe traseele locale existente cat si pe trasee "create de ei". Si-au dovedit importanta si s-au extins si mai mult, pe masura ce parcul Transurb-ului suferea pierderi dupa pierderi. Daca doriti sa stiti, dublarea numarului de microbuze private pe traseul 60 a fost atins la cateva luni dupa introducerea midibuzelor Isuzu si Prestij pe traseul 102. De atunci s-a tot castigat teren si Transurb-ul a tot cerut bani pentru masini noi... Ce-i drept, societatea mergea in pierdere si datoriile trebuiau acoperite, fapt ce s-a realizat mai mult odata cu promovarea reclamelor pe mijloacele de transport in a doua jumatate a anilor 2000. Nu se dorea marirea parcului auto, asta e adevarul. S-a intervenit foarte greu, s-a dus munca mare de lamurire... Cand s-a vazut ca nivelul de varsta al parcului auto al Transurb-ului este de aproape 10 ani, s-au luat primele masuri... si asa au venit DAB-urile dar stim cu totii cat chin a fost si cata birocratie imputita si, in plus, nivelul de varsta nu a scazut! Au urmat MAZ-urile si frumos ar fi fost sa mai vina si alte masini insa... iata ca ne oprim deocamdata aici, desi ganduri si schite in aceasta privinta exista de anul trecut. Dar noi, galateni cum suntem, trebuie sa mai asteptam mult si bine pana cand primaria sa mai arunce un ochi in curtea Transurb-ului.
Multi sunt de parere ca primaria tine in brate transportatorii privati. De ce nu se atribuie fonduri (si) Transurb-ului? De ce ne ascundem dupa aspecte de genul "soferii raman fara munca?"; nu ar fi fost mai bine ca desfiintarea microbuzelor private sa aiba ecou la Transurb, in linii mari: autobuze noi, locuri de munca noi? Sau... aici cineva isi pierde din cascaval, asa, in detrimentul populatiei, ca oricum nu ne pasa de "prostime" si conducem orasul "dormitand" din fotoliu...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 08 Mar 2010 15:09:29    Titlul subiectului: 124392

Trebuie taiat in carne vie. Un prim pas a fost facut aici http://www.primaria.galati.ro/discutii/viewtopic.php?f=13&t=1130 . Trebuie un soc pentru ca altfel vom ramane mult si bine in mediocritate. edilii orasului trebuie sa stie ca galatenii nu pot fi dusi cu vorbe dulci si alte prostii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
astefanoaei dan



Data înscrierii: 15/Ian/2009
Ultima vizita: 31/Oct/2010
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Mar 2010 20:11:10    Titlul subiectului: 124401

De inteles inversunarea colegilor de topic, insa trebuie combatuta ideea de a folosi microbuzele in transportul urban si nu ideea de transport privat. Microbuzele nu fac fata nici in transportul intrajudetean.
O solutie folosita des in alte tari si care se preteaza si in Romania este privatizarea transportului urban cu autobuzele,care sa functioneze dupa reguli clare,similare transportului electric patronat de CL.
Cred ca la Galati ar fi toata lumea multumita daca la viitoarea licitatie de atribuire a traseelor (trasee care sa nu se suprapuna peste transportul electric),prin caietul de sarcini se va cere introducerea de autobuze (sau minim midibuze).
Privatii se misca repede si 350 de microbuze se pot transforma rapid in 100 de autobuze.Singura problema cu adevarat dureroasa ar fi reducerea numarului de soferi, atat dela privati cat si dela Transurb.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 12 Mar 2010 12:53:52    Titlul subiectului: 124538

ONG TRANSIRA este implicata activ in demersurile de civilizare a transportului local din Romania, trimitand astazi un comunicat de presa prin care ia atitudine ferma impotriva neregulilor grave si EVIDENTE din transportul local galatean:
Silviu Sintea, Presedintele ONG TRANSIRA a scris:
Prin Programul Operațional Regional se finanțează “extinderea și/sau modernizarea rețelei liniilor de tramvai și troleibuz și a infrastructurii aferente”, contribuția municipalităților fiind de 2% din valoarea eligibilă a proiectului. Acest pachet de finanțare a fost accesat de către Craiova (introducerea troleibuzului și reabilitarea rețelei de tramvai), Vaslui, Baia Mare (extinderea rețelei de troleibuze), Brăila, Reșița, Ploiești și Cluj (reabilitarea infrastructurii troleibuzului sau tramvaiului). Pitești, Onești sunt localități ce au prevăzut în Planul Integrat de Dezvoltare Urbană introducerea transportului ecologic cu troleibuze.

În Planul Integrat de Dezvoltare Urbană al municipiului Galați sunt trasate direcții de dezvoltare a transportului ecologic. Au fost achiziționate 30 autobuze și 10 troleibuze MAZ iar anul acesta se dorește dezvoltarea parcului auto al societății Transurb SA, cu 10 autobuze și 10 troleibuze noi. Sunt prevăzute lucrări de reabilitare a infrastructurii tramvaiului și de extindere a rețelei de troleibuze.

Din păcate, aceste proiecte nu pot fi eficiente fără o strategie coerentă a Primăriei Galați în domeniul transportului public. Municipiul este realmente invadat de dube, ce piratează vehiculele societății Transurb prin suprapunerea peste traseele acestora, și prin nerespectarea unor programe de circulație.

Legislația a eliminat noțiunea de “microbuz” folosit în transportul public, pentru transportul de mică și medie capacitate fiind folosit “midibuzul”. De asemenea, prevederile legale referitoare la obligativitatea afișării rutelor, traseelor, programelor de circulație (în stații și vehicule), la facilitarea accesului în vehicule a persoanelor cu dizabilități sunt ignorate în municipiul Galați.

Menționăm că prevederile legale amintite mai sus NU SUNT FACULTATIVE. Pentru a asigura transport de tip “maxi-taxi”, Primăria trebuie să prevadă în caietele de sarcini toate cerințele legale. Ghidul pentru atribuirea traseelor urbane îl găsiți disponibil aici: http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=2323

Considerăm că, la ora actuală, municipiul Galați are cel mai mare procent de microbuze raportat la numărul de locuitori. Buzău, Brăila, Botoșani, Piatra Neamț sunt orașe ce încă sunt sufocate de microbuze. Târgu Mureș, Alba Iulia, Sighișoara, Vaslui, Mediaș, Pitești sunt localitățile ce elimină treptat microbuzele de pe traseele locale.


12.03.2010
Asociatia Transira
Nota mea: sublinierile imi apartin, pentru ca realmente m-au uns la suflet.


dube.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.44 kb
 Vizualizat:  de 11912 ori

dube.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 15 Mar 2010 14:05:08    Titlul subiectului: 124640

Un raspuns bizar al domnului Mirica Adrian de la Serviciul Transporturi din Primaria Galati.

Va atrag atentia ca NU este raspunsul la petitia mea, ci la aceea a unui galatean, pe care o puteti vizualiza aici:

http://www.primaria.galati.ro/discutii/viewtopic.php?f=13&t=1100

"Re: Legislatie maxitaxi

Mesaj de c.cristina pe Mar Mar 09, 2010 12:50 pm

Referitor la sesizarea dvs.va comunicam urmatoarele:
- in luna Mai 2010,intradevar contractele de concesiue a serviciului public de transport public in regim regulat din Municipiul Galati expira,urmand ca pana la acea data sa se sustina o licitatie pentru concesionarea acestui serviciu public;
- in Legea 448,art.64 alin(1) lit.a) prevede"adaptarea tuturor mijloacelor de transport in comun AFLATE IN CIRCULATIE".Dupa licitatie,prin caietul de sarcini al serviciului,se pot impune si prevederile Legii mai sus mentionate.
Serviciul Transporturi
Mirica Adrian

c.cristina
Reprezentant Primarie
"

Probabil ca genul asta de raspuns voi primi si eu si imi pun niste semne de intrebare. Ia auziti ce spune omu': "Dupa licitatie,prin caietul de sarcini al serviciului,se pot impune si prevederile Legii mai sus mentionate."

Pare cel putin ilogic!
- cum adica "DUPA licitatie" ?!? Adica faci intai licitatia si abia apoi caietul de sarcini ?!? Mai sa fie! Asa o fi la Galati, mai stii... Rolling Eyes
Eu sunt convins ca ar trebuie prevazuta INCA DE LA INEPUT un caietele de sarcini obligatia respectarii legii 448/2006 incepand cu data de 01.01.2011 !
Cine le garanteaza astora din Primarie ca dubagii vor "coopera" si vor "intelege" sa-si "adapteze" dubele asa, de buna voie, daca prin caietul de sarcini nu s-a stipulat acest lucru?!?
- cum adica "se pot impune" ?!? Tovarasii de la Galati nu sunt convinsi ca e vorba de o OBLIGATIE si NU de o optiune?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 16 Mar 2010 11:31:51    Titlul subiectului: 124656

Asa cum intuiam inca de ieri, am primit si eu un raspuns identic cu cel de mai sus.

Acum avem dovada ca la Serviciul Transporturi din Primaria Galati se cunostea obligatia respectarii legii 448/2006 cel putin din martie 2010.
Daca la 01.01.2011 se va dovedi ca nu respcta prevederile legale, (daca vor mai fi in vigoare atunci), vom putea arata ca incalcarea legislatiei s-a facut IN CUNOSTINTA DE CAUZA, deci nu vor putea pretinde ca e vorba de vreo "greseala", "omisiune" s.a.m.d.



2010-03-08-RaspunsGalati-31.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.36 kb
 Vizualizat:  de 11793 ori

2010-03-08-RaspunsGalati-31.JPG



2010-03-08-RaspunsGalati-32.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.62 kb
 Vizualizat:  de 11793 ori

2010-03-08-RaspunsGalati-32.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 16 Mar 2010 11:37:14    Titlul subiectului: 124657

Interesant. Mi s-a sters de pe forumul Primariei Galati topicul legat de articolul 31, alineatul 9 legat de locul special amenajat pentru femeile gravide sau femeile care au copii mici. Se pare ca sunt dispusi sa incalce legea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 16 Mar 2010 21:51:26    Titlul subiectului: 124689

In ceea ce priveste noile achizitii: pacat de munca depusa pentru echipare... Daca soferii privati ar fi avut putin fler atunci ar fi ales niste midibuze LF pe care sa le "imbrace" asa cum au facut cu microbuzele Mercedes si Volkswagen... In acest fel ar fi respectat legislatia precum ar fi oferit si conditii mai decente de transport.
Am sa postez mai jos cateva fotografii pe care le-am realizat intr-un microbuz nou-nout. Echipamente si dotari frumoase dar insuficiente... Pe cand usile cu inchidere automata, prin comanda de bord, spatiul pentru persoanele cu handicap locomotor precum si rampla de urcare? Pe cand mai multa disciplina in trafic, mai mult bun-simt si mai multa responsabilitate fata de calatori?...



1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.12 kb
 Vizualizat:  de 11759 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  241.61 kb
 Vizualizat:  de 11759 ori

2.JPG



3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.26 kb
 Vizualizat:  de 11759 ori

3.JPG



4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.1 kb
 Vizualizat:  de 11759 ori

4.JPG



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.47 kb
 Vizualizat:  de 11759 ori

5.jpg



6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.4 kb
 Vizualizat:  de 11759 ori

6.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 17 Mar 2010 13:10:29    Titlul subiectului: 124707

Cum se face "treaba" in RRomania... Evil or Very Mad

http://www.adevarul.ro/locale/galati/ULTIMA_ORA-_Transportatorii_galateni_de_la_COTAR_nu_mai_ies_miercurea_viitoare_in_strada_0_226177771.html

"ULTIMA ORĂ: Transportatorii gălățeni de la COTAR nu mai ies miercurea viitoare în stradă

Bogdan Nistor

Marți 16 mar 2010

Transportatorii au renunțat la protestele programate în acestă săptămână, în toată țară, după negocierile purtate cu premierul Emil Boc. Reprezentanții Confederației Operatorilor și Transportatorilor Autorizați și cei au Guvernului au semnat astăzi un protocol pentru rezolvarea revendicărilor organizației.

Transportatorii gălățeni se pregăteau să iasă pe străzile orașului pe data de 24 martie. Deși se temeau că o să blocheze un oraș și așa paralizat de surpări și lucrări ISPA, cei de la Confederația Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din România - Filiala Galați erau hotărâți să-și susțină până la capăt revendicările.

Acestea se refereau la eleborarea unei legi unice a transportatorilor, modificarea legislației astfel încât transportatorii pirați să rămână fără plăcuțe de înmatriculare, dar și la prelungirea autorizațiilor de transport până în 2016 pentru a fi siguri că-și recuperează investițiile."

Ei, ce parere aveti? Exact asta inseamna guvern facut din rahati de politicieni, nu din specialisti... Evil or Very Mad

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 17 Mar 2010 13:29:40    Titlul subiectului: 124708

Progenies of the great Apocalypse... cam asa s-ar putea intitula ceea ce se petrece in prezent cu transportul privat de persoane in Galati (si nu numai). Toleram toate prostiile si toata ipocrizia. Autorizam toate rahaturile datorita propriei incompetente in care ne balacim... si asta inca la nivel national.
Privatii cu microbuze s-au strecurat binisor in spatele legii si au gasit atat oportunitatea manifestarii cat si bresa slaba de care au profitat din plin... Probabil ca niciunul dintre acestia n-a studiat legislatia europeana sau daca a avut macar un minim habar a manifestat "celebra durere de cot", tipic romaneasca, bazandu-se pe "mersul in turma turbata" care, daca n-ar fi avut succes in ochii mai-marilor, s-ar fi lasat cu greva si demonstratii. Mentalul celor din transportul privat galatean a stagnat la etapa primitiva a deservirii transportului cu microbuze... Atata e tot ce inteleg ei, e creatia cea mai potrivita pentru nivelul de ratiune din Romania.
Oare ce ar avea de zis Uniunea Europeana in aceasta privinta?

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 29 Mar 2010 11:32:54    Titlul subiectului: 125128

Si Silviu Sintea, presedintele ONG Transira, ia atitudine fata de situatia dezastruoasa a transportului local galatean, realmente sufocat de dubele maxi-taxi private, si insista pe ideea transportului electric, ecologic, dar si pe ideea vehiculelor care sa nu fie DISCRIMINATORII fata de persoanele cu handicap, asa cum sunt microbuzele private actuale.

Evident, reprezentantul dubagiilor se leaga doar de costurile de implementare a transportului ecologic, dar "omite" sa spuna cum va rezolva problema spinoasa (si care sper sa le fie fatala) a accesului persoanelor cu dizabilitati.

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Transportul_cu_tramvaie_si_troleibuze_versus_transportul_cu_microbuze_0_232776756.html

"Transportul cu tramvaie și troleibuze versus transportul cu microbuze

Vali Trufașu

Sâmbătă 27 mar 2010

Avem cele mai multe microbuze maxi-taxi din România, raportat la numărul de locuitori, iar edilii vor să tragă pe dreapta jumătate dintre ele. Transportatorii privați se apără spunând că pe trasee pot circula doar microbuze noi, nepoluante și atacă transportul cu troleibuze.

Uniunea Europeană pune accentul pe dezvoltarea sistemelor de transport electric, considerându-se că răspund cel mai bine celor trei parametri definitorii: "ecologie, economie, ergonomie".

Un exemplu este proiectul "Electric Vehicles în Urban Europe", lansat în 10 decembrie 2009, care se dorește a fi o punte de legătură între municipalitățile ce dispun de transport electric și cele dornice să implementeze această formă de transport ecologic.

La Galați, Transurb SA, societatea de transport local, a achiziționat 30 autobuze și 10 troleibuze MAZ, iar în 2010, se intenționează completarea parcului auto prin cumpărarea a cel puțin 10 autobuze.

Primarul Dumitru Nicolae a declarat însă că nu va aloca bani în acest sens, deci gălățenii sunt pe cont propriu când este vorba să se deplaseze prin oraș.

"Din păcate, aceste proiecte nu pot fi eficiente fără o strategie coerentă a Primăriei în domeniul transportului public. Municipiul este realmente invadat de dube, care piratează vehiculele societății Transurb prin suprapunerea peste traseele acestora și prin nerespectarea unor programe de circulație", ne-a declarat președintele Asociației Transira, inginerul Silviu Sântea.

Discriminarea persoanelor cu dizabilități

Facilitarea accesului în vehicule a persoanelor cu dizabilități este ignorat în municipiul Galați.

Excepție face doar societatea de transport local, al cărui parc auto are în prezent autobuze care permit accesul persoanelor cu handicap.

Conform calculelor asociației Transira, municipiul Galați are, la ora actuală, cel mai mare procent de microbuze din România raportat la numărul de locuitori și, evident, cea mai mare poluare cauzată de acest gen de transport.

Președintele Confederatiei Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din România (COTAR), filiala Galați, Silviu Cârlan, susține că lucrurile nu stau deloc așa.

"Toate microbuzele vechi vor dispărea de pe trasee din luna mai 2010. Vor rămâne doar cele cumpărate în 2009 și 2010, deci poluarea este minimă. Se spune că troleibuzele sunt ecologice pentru că nu poluează. Se uită să se menționeze care sunt costurile de întreținere ale acestora. Sunt imense, se defectează des și sunt prea mari pentru străzile din Galați", ne-a declarat Silviu Cârlan.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 30 Mar 2010 13:21:44    Titlul subiectului: 125181

Articol semnalat de Silviu Sintea, pe forumul Transira:

http://www.impact-est.ro/?module=disp_sto&story_id=4076&format=html

Vineri, 26 Martie 2010

"Soția directorului Jalbă e amestecată în maxi-taxi

Rodica Jalbă este de profesie avocat și, conform acestei profesii liberale, poate reprezenta și apăra orice persoană fizică sau juridică. Dar încheind două contracte cu al doilea mare operator de transport public de călători în păgubosul regim de maxi-taxi, adică cu ACJ Globe Tour SRL, patronată de către Silviu Cârlan. Primul contract, în valoare de 510 milioane de lei vechi a fost plătit cu chitanța nr. 0896013 din 25.01.2007, iar al doilea, în valoare de 100 milioane de lei vechi, a fost plătit cu chitanța nr. 896002 din 30.10.2006. Bine, aplauze pentru acest client gras care a plătit în doi ani 610 milioane unui cabinet individual de avocatură. Dar să nu uităm că pe atunci, Laurențiu Jalbă, soțul Rodicăi, răspundea exact de reglementarea activității de maxi-taxi din oraș și era-este, acum ca director al Direcției Tehnice din Primărie, președintele comisiei de valorificare a licitațiilor din 2010.

De patru ani soția-avocat ar fi trebuit să știe că l-a băgat pe Laurențiu într-o crasă incompatibilitate, unul din doi având obligația morală de a se abține. Dar nu au făcut-o și vor intra pe mâna inspectorilor Agenției Naționale de Integritate, aceștia, repet, monitorizând Impact-est prin ediția sa online. Sigur că există și suspiciunea că familia Jalbă - mamă, fiu, fiică, ar avea trei microbuze în pâine exact la Globe Tour. Dar nu avem încă dovada să probăm ce comentează cei din sistem.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Mar 2010 15:04:35    Titlul subiectului: 125186

Citat:
"Toate microbuzele vechi vor dispărea de pe trasee din luna mai 2010. Vor rămâne doar cele cumpărate în 2009 și 2010, deci poluarea este minimă. Se spune că troleibuzele sunt ecologice pentru că nu poluează. Se uită să se menționeze care sunt costurile de întreținere ale acestora. Sunt imense, se defectează des și sunt prea mari pentru străzile din Galați", ne-a declarat Silviu Cârlan."


Sa ne fie cu iertare, dar asta este cea mai tampita explicatie care mi-a fost data s-o aud pana in prezent! In ce oras din lumea asta se promoveaza transportul cu microbuze echipate precum cele din Galati?! Domnule Carlan, o asemenea explicatie este o insulta la adresa oricarui galatean care calatoreste cu transportul in comun! Vi se pare normal sa ingramadim 30 de insi intr-un microbuz in loc sa le oferim conditii civilizate de transport intr-un troleibuz spatios?! Transportul cu dubele astea este cea mai mare prostie pe care a putut-o inventa romanul dupa Revolutie. O mica afacere care s-a transformat intr-o mizerie urbana! Desigur, succesul maxim se obtine la Galati, "the land of all choices" Evil or Very Mad Poate ar trebui sa mai privim putin si spre restul Europei, ca doar de aia ne tot laudam cu U.E. -le in sus si U.E. -le in jos... Poate ar trebui sa vedem cum sunt echipate masinile din vest, poate ar trebui sa vedem ce dotari au parcurile auto de acolo si pe urma sa dam o explicatie precum cea a domnului Carlan. Acum sa ne fie cu iertare, dar nu cred ca germanii, danezii, norvegienii sau englezii sunt tampiti fiindca au introdus autobuze in loc sa se uite la noi, galatenii si sa zica ceva de genul "Moamaaa, ia uite ce bine e la Galati, microbuze nepoluante in loc de autobuze si troleibuze! Ce super idee! Haide sa facem si noi la fel, sa investim in masina viitorului, microbuzul urban cu esenta de Galati si sa aruncam naibii autobuzele si troleibuzele noastre!" Ce rost mai are sa amintim de autobuzele articulate din Norvegia sau de cele dublu articulate din Germania...
Avem strazi inguste la Galati... Ca pentru maxi-taxi, nu este asa? Aceste strazi au fost concepute pe vremurile comunismului, cand nici nu se stia de transportul asta tampit din prezent, pentru viitorul glorios. Au vazut comunistii in globul de cristal ca dupa Revolutie vom face transport privat cu masinile cu care occidentalii carau cosurile cu fructe si legume in bazar si atunci, cu ochii muiati in lacrimi de o asa nostalgie, au facut strazi pentru aceste microbuze. Haideti sa ne intoarcem la realitate!
De ce nu discutam putin si despre comportamentul soferilor de maxi-taxi? De exemplu unii fumeaza in masini si vai de calatorii care nu suporta fumul de tigara. Stiati ca Transurb-ul are reguli stricte in aceasta privinta? Stiati ca la midibuzele si autobuzele care nu au cabina separata de salon nu se fumeaza?!
Cum ramane cu limbajul?! Auzim multe injuraturi de la soferii de maxi-taxi... Cei de la Transurb sunt cu mai mult bun simt, au rabdare cu calatorii si le raspund la nelamuriri pe cand unii dintre soferii privati mai au putin si te iau la fuga daca ii intrebi de o statie sau itinerariu...
Daca sunt deja 25 de calatori in microbuz, de ce trebuie sa mai "lancezim" pe la semafoare in asteptarea unui nou val?!
In fine, lista ar putea fi oricand "imbunatatita" cu noi observatii... Macar de-am primi niste raspunsuri sincere, care sa justifice mizeria din prezent... Sau, poate ca n-ar trebui. Cunoastem deja raspunsurile astea. Si sunt al naibii de triste si nefondate...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 6 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community