Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Microbuzele particulare (maxi-taxi) din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 11 Mai 2010 09:44:43    Titlul subiectului: 126868

Nu se cunoaste ca sunt mai putine dube prin oras pentru ca la General, iar stateau ciorchine pe trecerea de pietoni. Din fericire am vazut ca lumea nu prea se mai inghesuie pe ele. Sper sa le mearga tot asa de prost. Este imperios necesar ca Transurbul sa poata achizitiona mai repede acele autobuze ca sa poata ,,uita'' lumea de dube.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2024
Mesaje: 664
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 11 Mai 2010 11:54:13    Titlul subiectului: 126872

Asa se zvoneste ca in 2 saptamani vor veni circa 30 de autobuze.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 11 Mai 2010 21:46:59    Titlul subiectului: 126890

Tin sa te contrazic peisaj_urban.Azi am circulat mult prin Galati si am vazut si microbuzele de pe traseul 63 si cele de pe 76 si cele de pe 60 arhi pline,erau ca in conserve calatorii.Am circulat azi cu un 63 din Micro 19 pana in micro 40 si a fost mai mereu plin microbuzul cu oameni in picioare.Nu stiu daca se cunoaste lipsa microbuzelor pe strazi dar se cunoaste in statii ca asteapta mai multa lume si microbuzele sunt pline.
_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 11 Mai 2010 21:48:33    Titlul subiectului: 126891

BaditaStefanGalati a scris:
Asa se zvoneste ca in 2 saptamani vor veni circa 30 de autobuze.
Discutia asta e deja de cateva luni... Sa o lamurim. Treburile stau in urmatorul fel: cei de la Transurb au gasit masinile necesare, este vorba de DAB-uri din cate mi s-a comunicat, insa pentru aducerea lor trebuiesc banuti. Problema este, de unde sa se ia acesti banuti, ca Primaria nu poate... Sau ma rog, cand a putut nu s-a vrut - si aici e o poveste lunga, lacrimogena. Cei din PNL vor totusi sa incerce... Ar fi bine sa si reuseasca. Deci, nu primarul nostru PSD-ist se straduie in prezent, ci o alta formatiune politica. Nu doresc sa intram in discutii cu caracter politic si nici in interesele ce guverneaza aceasta decizie. Deocamdata se cauta fonduri, asta stiu sigur, si daca se vor gasi, vom avea autobuzele astea. Sa spun ca peste o zi, o saptamana sau o luna vom vedea minunea cu ochii ar insemna sa mint. Nu avem nici o certitudine in aceasta privinta, la fel de bine se poate renunta la aceasta poveste in cazul in care nu se gasesc fondurile necesare. Deci, nimic nu e sigur...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 11 Mai 2010 22:55:03    Titlul subiectului: 126901

Suprinzator este cum microbuzele private nu mai circula in zona Spitalului Judetean si in zona Neacsu,pe toata strada aceea ce cuprind aceste zone.Curiozitatea mea e de ce nu mai circula pe acolo si circula pe Otelarilor?Oamenii care folosesc microbuzele private sau care se grabesc ca sa ajuna in zonele micro 40,39,13,bariera precum si centru trebuie sa mearga la Mc sau la Billa 1 ceea ce nu prea e normal.Multi spun ca sunt dezavantajati.Care a fost scopul schimbarii acesteia?
_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 09:26:27    Titlul subiectului: 126917

E vorba de distributia logica pe trasee. Frecventa imbunatatita a mijloacelor de transport ale Transurb-ului ar trebui sa fie suficienta. Haideti sa vedem de ce:
Care trasee de maxi-taxi circulau pe Brailei, intre intersectia cu strada Frunzei si cea cu bulevardul Otelarilor?
-60 care acum este suplinit de 102;
-61 care are portiune comuna cu 29;
-62 portiune comuna cu 17, 23 si 102 (ramane insa legatura finala cu Piata Mare, neacoperita de Transurb);
-64 portiune comuna atat cu 29 (Gara) cat si cu 102;
-65 desfiintat;
-66 desfiintat;
-84 portiune comuna cu 17;
-85 desfiintat.
Deci, cu exceptia lui 62 si a legaturii spre Piata, lucrurile nu si-au pierdut din importanta. Ceea ce nu mi-a convenit nici mie, sincer sa fiu, a fost refuzarea intrarii traseului 62 la Real. Acolo recunosc c-ar fi fost benefic un traseu cu frecventa buna. Poate o deviere de dragul vechilor vremuri n-ar fi rea...

Un alt aspect este distributia zonala. Avem trei ramuri mari si late:
-bulevardul Otelarilor - acoperit acum de microbuzele private;
-strada Brailei - acoperita acum de autobuze;
-strada Oltului - acoperita ca de obicei de maxi-taxi (traseul 63).

Distanta intre o strada si alta este de maxim 10 minute. Ca locuim langa strada Brailei sau bulevardul Otelarilor, avem de strabatut cam aceeiasi distanta ca si pana acum. De ce sa fim rautaciosi si sa nu judecam la rece?!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 22:01:43    Titlul subiectului: 126954

Oare ce s-a intamplat cu vechile maxi-taxi? Stiu, unii nu sunt prea curiosi iar altii banuiesc... Ei bine, haide sa le confirmam banuielile: microbuzele private retrase din circulatie sunt impanzite prin parcarile din tot orasul... am vazut o parte in Micro 18, in spatele "blocurilor gri", o alta parte la un service din Micro 17 (la tinichigerie), altele sunt prin parcarile de pe bulevardul Otelarilor sau... in parcarea atotincapatoare de la Billa 1. Sunt convins ca si prin alte coclauri galatene gasim fostele microbuze private. Se vede ca au fost multe... Si pana cand li se va gasi o noua intrebuintare, mai dureaza.
Foto 1: microbuz stationat pe trotuar...
Foto 2: in fata la Viva... retras dar utilizat in scopuri similare;
Foto 3: refacut pentru vremuri mai bune;
Foto 4: undeva pe strada Otelarilor (este microbuzul cu care veneam deseori de la munca (din lipsa unei frecvente bune a mijloacelor de transport ale Transurb-ului));
Foto 5 si 6: in parcarea de la Billa 1 - vechi si nou. Cele vechi sunt in... conservare, cele noi asteapta sa intre in ture.
Foto 5:



1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.8 kb
 Vizualizat:  de 15066 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.3 kb
 Vizualizat:  de 15066 ori

2.JPG



3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.19 kb
 Vizualizat:  de 15066 ori

3.JPG



4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.03 kb
 Vizualizat:  de 15066 ori

4.JPG



5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.15 kb
 Vizualizat:  de 15066 ori

5.JPG



6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.64 kb
 Vizualizat:  de 15066 ori

6.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 13 Mai 2010 14:21:53    Titlul subiectului: 126980

Auziti cum pun problema specimenele din afacerea maxi-taxi:

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galatenii_vor_mai_circula_cu_maxi_taxi_cel_putin_cinci_ani_0_260974158.html

"Gălățenii vor mai circula cu maxi-taxi cel puțin cinci ani

Marian Păvălașc

Joi 13 mai 2010

Curse maxi-taxi din municipiul Galați

În urma reorganizării transportului în comun, Primăria Galați a semnat un contract pe o durată de cinci ani cu operatorii privați

Informația a fost precizată de Nicolae Marin, administrator al unei firme care a câștigat licitația pentru a realiza curse de maxi-taxi. Acesta a precizat că până în 2015 municipalitatea nu poate renunța la operatorii privați.

Probabil că Primăria va cumpăra din ce în ce mai multe autobuze și cu timpul va renunța la operatorii privați. Până atunci trebuie să ne suporte. Una dintre prevederile contractului încheiat cu municipalitatea este că se va întinde pe o perioadă de cinci ani. În acest interval nu se poate renunța la noi", a declarat Nicolae Marin.

Reamintim că de la începutul săptămânii în municipiu au mai rămas 170 de microbuze, cu 160 mai puțin decât la începutul anului.

În plus, pentru a compensa reducerea numărului de microbuze din transportul în comun, municipalitatea a început deja procedurile pentru a achiziționa alte 30 de autobuze second-hand pentru Transurb, societatea publică de transport.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 13 Mai 2010 16:22:32    Titlul subiectului: 126985

Isi permit sa declare orice. Nici macar legea nu-i impiedica sa actioneze ... atat de puternici au ajuns.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2024
Mesaje: 664
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 13 Mai 2010 16:36:19    Titlul subiectului: 126989

Eu ma gandesc sa facem ca la Cluj, Timisoara sau Oradea.... fara sa ii scoatem pe dubari in mod direct, cumparam autobuze si trolee mai multe le bagam la maxim pe traseu si astfel astia dispera. Daca facem o frecventa din 3 in 3 minute la: 9, 11, 102 din 5 in 5 minute la 22, 29, 104, 19, 20, din 8 in 8 minute la 12, 15, 10, 17, 23 si din 10 in 10 minute la 25, 7, 36, 16, 35, 31, 8, etc.... pai astia se vor retrage singurei.... Probabil vor mai ramane pe 63 Laughing Laughing Laughing Laughing

Odata cu tragerea pe dreapta proprietarii de microbuze vechi din Galati au umplut site-urile de vanzari auto:

http://www.buletinulauto.ro/anunturi-auto.html

Dupa cum vedeti mai bine de 70% sunt maxi-taxi-uri de Galati.

_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 13 Mai 2010 16:44:58    Titlul subiectului: 126990

Trebuie sa treci de etapa viselor si povestilor, evident ca in teorie solutia ta e buna, insa practica, realitatea, e cu totul alta. Cine crezi ca va cumpara autobuzele, troleibuzele sau tramvaiele de care zici tu? Le cumperi tu? Ca astia de la Primarie nu par sa aiba interese comune cu ale tale...

Iar pentru circulatia dupa frecventele dorite de tine, e nevoie pe langa vehicule, de soferi, de mecanici, de personal pentru curatenie, e un consum de motorina sau energie, pentru a fi cat de cat rentabile vehiculele nu trebuie neaparat sa fie foarte dese, ci trebuie sa circule dupa o frecventa optima, la care sa se asigure gradul optim de incarcare al vehicului, iar pentru asta, pe langa determinarea corecta a necesarului de transport trebuie sa ai in dotare vehicule de capacitatea si in numarul necesar, sa ai orare afisate si respectate pentru a castiga increderea calatorilor, trebuie sa te asiguri ca toti calatorii platesc, trebuie sa-ti atragi si fidelizezi calatorii prin abonamente la pret tentant, pentru ca apoi, avad abonament, calatorul va folosi de fiecare data cand are ocazia vehiculele unde e valabil abonamentul s.a.m.d. s.a.m.d.

Apoi trebuie ca autoritatile sa fie "fortate" sa aplice legea, interzicand suprapunerile nejustificate de trasee, circulatia microbuzelor in fata autobuzelor - trebuie creata o "nisa" de timp suficienta in fata vehiculelor de capacitate mare pentru a avea asigurat numarul minim de calatori.

Cetatenii trebuie sa inteleaga ca primarii si consilierii sunt pusi sa administreze banii publici - impozitele si taxele pe care le platim noi, cu TOTII, indiferent ca folosim sau nu transportul public - in folosul NOSTRU, al CETATENILOR, nu al unor firme private.

Trebuie ca tot mai multi cetateni/calatori sa inteleaga ca au dreptul sa ceara socoteala autoritatilor locale pentru modul cum le gospodaresc orasul si le gestioneaza banii, iar aceste autoritati sunt obligate sa raspunda solicitarilor cetatenilor, e vorba de acel "spirit civic" care din pacate lipseste multora dintre cetateni care se multumesc cu orice, accepta orice, uitand de fapt ca ei mai si platesc scump pentru niste servicii de proasta calitate, desi exista posibilitatea sa aiba servicii de calitate. Evident, e ca la piata, daca nu ceri, daca nu negociezi, nu-ti ofera nimeni nimic "gratis"...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 14 Mai 2010 21:57:33    Titlul subiectului: 127056

Au inceput problemele cu proprietarii de dubite. http://www.adevarul.ro/locale/galati/ATENTIE-_Microbuzele_de_pe_traseul_62_refuza_sa_mai_mearga_pana_in_cartierul_-Dimitrie_Cantemir_0_261574428.html

Probleme majore, la mai puțin de o săptămână de când s-au schimbat traseele microbuzelor ce asigură transportul în comun în regim maxi-taxi. O parte din mașini deja nu-și mai respectă traseul, în urma controalelor celor de la Autoritatea Rutieră Română din...Brăila

De astăzi, șoferii de pe mașinile care erau obligate să-i deservească pe locuitorii cartierului „Dimitrie Cantemir", refuză să mai ajungă până în zona respectivă. Și-au scurtat traseul, capătul acestuia fiind acum la Real. De acolo, retur.

Se pare ca ei fac tot ce vor. Probabil ca la ARR Braila nu au pile. Oare de ce Transurb avea si cred ca mai are inca traseu acolo chiar daca e profitabil sau nu? Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Mai/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 14 Mai 2010 22:18:23    Titlul subiectului: 127058

Nici pana la Cimitirul Israelit nu merge nici un maxi-taxi, acestea scurtandu-si traseul pana la depoul de tramvaie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 14 Mai 2010 22:42:43    Titlul subiectului: 127059

Asta este culmea nesimtirii! Pana inainte de modificare, traseul de microbuz 84 mergea pana la Cimitirul Israelit si nu era nici o problema! Culmea, acestea se intorceau de pe strada Stefan cel Mare cu ceva calatori. Acum, care e problema?
Multi doresc ca Transurb-ul sa mearga pe la periferie iar maxi-taxi prin oras, ca transport de baza. Sa speram ca nu se va ajunge pana aici, cu toate ca pretentiile au inceput de acum sa devina stanjenitoare.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 01:27:05    Titlul subiectului: 127062

Am observat ca microbuzele ce duc in Dimitrie Cantemir trec si pe la REAL ceea ce e un lucru bun deoarece este mare nevoie de transport pana la acel hypermarket(pe acolo fiind si Real si Selgros).La Transurb avem doar traseul 23 care circula rar.
_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 08:19:08    Titlul subiectului: 127072

Ieri am auzit o discutie intre unul din soferii care deservesc linia 62 si un calator care dorea sa ajunga la REAL. Soferul a spus ca microbuzul nu intra la REAL ci face oprire la inainte de intrarea pe drumul spre hypermarket. Dar probabil unii au luat-o pe cont propriu si au modificat cu de la sine putere aceasta ruta. Oricum, e o idee buna temporar (pana cand Transurb-ul mai pune de un traseu intre Real si Centru sau Real si Piata Mare).
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 09:57:35    Titlul subiectului: 127081

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Balamuc_in_transportul_cu_maxi-_taxi-_Soferii_refuza_sa_mai_mearga_pana_in_cartierul_-Dimitrie_Cantemir_0_262173817.html

"Probleme majore, la mai puțin de o săptămână de când s-au schimbat traseele microbuzelor ce asigură transportul în comun în regim maxi-taxi. O parte din mașini deja nu-și mai respectă traseul, în urma controalelor celor de la Autoritatea Rutieră Română din...Brăila

Incredibil, atunci când s-au acordat licențele pentru maxi-taxi, s-au omis amănunte extrem de importante care acum prelungesc haosul în transportul în comun. Nimeni nu s-a gândit că pentru doar câteva sute de metri din traseu este nevoie de banala rovignetă!
La Real, stop joc!

De ieri, șoferii de pe mașinile care erau obligate să-i deservească pe locuitorii cartierului „Dimitrie Cantemir", refuză să mai ajungă până în zona respectivă. Și-au scurtat traseul, capătul acestuia fiind acum la Real. De acolo, retur.
Decizia a fost luată în urma controalelor efectuate ieri de Autoritatea Rutieră Romănă (ARR) Brăila și Poliția Rutieră din județul vecin.


Imediat după trecerea podului peste Siret, se intră pe teritoriul județului Brăila, implicit și în zona de competență a celor două instuții amintite. Cum de acolo și până în cartierul „Cantemir" este vorba de drum național, apare obligativitatea mașinilor de a avea rovignetă. Cum toată lumea a neglijat acest aspect, majoritatea șoferilor a fost în postura de a fi amendată, pentru că nu avea așa ceva.

O altă obligativitate impusă de legislație pe drumurile naționale este ca mașinile de transport persoane cu mai mult de nouă locuri să fie dotate cu limitator de viteză și tahograf, un dispozitiv care înregistrează activitatea șoferilor - durata de conducere și timpii de odihnă.
Un tahograf bunicel costă în jur de 2.500 lei, la care se adaugă cardurile pentru șoferi, 300 lei bucata. Cu toate consumabilele, se ajunge la costuri doar cu tahograful de aproape 1.000 de euro.
Traseele afectate sunt 62 (Cantemir - Piață) și 84 (Cantemir - Cimitir Israelit)

„Mergem în pierdere"

Șoferi de pe cele două trasee au partea lor de dreptate atunci când refuză să mai meargă până în „Cantemir". Ei ar fi obligați să aibă cheltuieli suplimentare cu rovigneta și tahograful, în timp ce șoferii de pe traseele cu rute strict în interiorul orașului, nu. Ceea ce înseamnă discriminare. În plus, pe 62 și 84 sunt porțiuni de traseu cu un număr de clienți foarte scăzut.
„De la Cozamin, mergeam spre Cantemir mai mereu doar cu una sau două persoane, uneori chiar gol. De cele mai multe ori, din Cantemir nu se urcă nimeni, la întoarcere, vin gol înapoi, până la rondoul de la Cozamin. Nu avem cum să ne scoatem motorina, iar acum să mai cheltuim și cu rovigneta și cu tahograful? Ne-au luat la amenzi cei din Brăila, de la ARR, de aceea ne oprim la Real" , ne-a spus unul dintre șoferii de pe 62.
Replici similare am primit și de la cei care merg pe 84, doar că la ei se mai adaugă o bucată de traseu lipsită de clienți, din Barieră și până la Cimitirul Israelit.
Totuși, mulți dintre cei de pe 84 încă își respectă traseul și ajung în cartierul izolat dintre cele două județe, Galați și Brăila. În schimb, cei de pe 62 deja și-au acoperit „Cantemir" de pe plancartele cu ruta traseului, fiind vizibil pentru călători că se circulă doar între Piață și Real.

Si un comentariu cat se poate de firesc :

floringr15.May.10-09:38hs

ar trebui sa aminteasca cei de pe 84 si cum in Bariera indeasa calatori in picioare ca pe niste oi,demarand in tromba ca sa nu ii ia microbuzul din spate persoanele din urmatoarea statie.ar trebui sa aminteasca si de biletele care nu le dau, de muzica la maxim,de limbajul de coltul blocului si de opririle discretionare in statii
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 21:49:50    Titlul subiectului: 127109

Eu totusi vad o imbunatatire la transportul cu maxi-taxi,vad soferi mai respectuosi,masini mai moderne si confortabile si mai multa atentie in sofat din partea soferilor.Din cate stiu eu pe traseul 84 cel din prezent nu este ingramadeala,eu mereu cand vad microbuzul de pe traseul 84 il vad cu putini oameni si cu locuri libere.Am calatorit de luni pana astazi de 3 ore cu 84 si mereu a fost gol.
Sa nu creada cineva ca eu tin cu transportatorii privati si imbratisez acest mod de transport,dar nu am vazut niciun sofer ascultand manele in microbuz,muzica pusa si mereu auzita de mine este cea de radio,nu am vazut sofer care injura sau care facea anormalitati cel putin pe traseul 63 si 84 pe care circul mai des.
Chiar ar trebui ca microbuzele sa se duca la REAL,e mare nevoie de transport acolo pentru cei ce nu au masina avand in vedere ca 23 circula foarte rar.Ori sa ajunga microbuzele acolo ori ca 23 sa aiba frecventa mai mare.
Observ mai multa civilizatie in transport de luni,nu mai vad microbuze unul dupa altul sau 4-5 microbuze intr-o statie.Nu mai vad strazile pline de microbuze si statiile blocate de acestea incat sa nu poata autobuzele sa ajunga in statie.
Am observat ca unii dau bilete,altii nu,totusi.Camasa o vad la toti.Am mai observat ca microbuzele nu mai stau mult in statie de luni ci pleaca imediat.
E o imbunatatire in transport si ma bucur.
Odata cu aducerea celor 30 de autobuze SH se va imbunatati si mai mult si vom avea poate un transport aproape de civilizat.

_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 23:09:54    Titlul subiectului: 127117

Problema, cel putin a mea, e ca microbuzele nu au ce cauta pe strazile oraselor dpdv legal. A doua problema e ca sistemul asta de microbuze au un mod juridic foarte alambicat (de genul ia-mi-o mie na-ti-o tie, plus ca nu au cum sa indeplineasca normele minime ale unui autobuz-legislatia impune ca in oras sa faca transport in comun autobuzul, troleul,tramvaiul, troleibuzul si metrolul- nici macar dpdv legislativ). E adevarat ca manele nu prea am auzit in dubite insa ,ca si in trecut, in statiile gen IREG, General, Tiglina stau prea mult.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 16 Mai 2010 07:38:19    Titlul subiectului: 127121

peisaj_urban a scris:
ca si in trecut, in statiile gen IREG, General, Tiglina stau prea mult
Bine si inteles! Este vorba de vechea meteahna pe care noi o numim, in bascalie, "nani la semafor". Mai nou, microbuzul privat face acum doua opriri in Tiglina (mergand spre Inelul de Rocada), prima fiind "cea clasica", inainte de semafor, a doua dupa semafor. Per total, cam 2-3 minute de zabovire. Asta chiar daca masina este plina de calatori.
Se discuta mai inainte, printre altele, de traseul 62. Nu e saracut deloc de pasageri! Se pleaca din Piata Mare cu masina plina, se ajunge la regimul "ierbar" (adica moment de presare maxima) pe la Banci si in Tiglina, se continua cu statia de la Stadion - unde am vazut ca si acolo urca destui oameni iar apoi un nou punct de asalt este la Bulevardul Galati. Tahograf, limitator, rovigneta... Ei bine, masinile puteau fi dotate din fabrica cu tahograf si rovigneta astfel ca nu ar mai fi existat motive de nemultumire. Cat in privinta rovignetei... nu e corect ca doar la traseele 62 si 84 sa plateasca! In plus, sunt trasee care au numar mai mare de calatori si nu platesc... costuri suplementare. Nemultumirea privatilor e justa. Pacat de locutiorii din Catemir...
Mai este un aspect iar aici dau dreptate soferilor de maxi-taxi: intre Galati si Braila, din punct de vedere "militienesc" ("politienesc" cere putina democratie, nu?) exista mereu un fel de... raca ascunsa. Daca brailenii veneau in Galati cei de la Rutiera ii scarpinau cu amenzi, daca galatenii mergeau in Braila, organele de control de acolo faceau verificari la sange. Nu stiu de la ce s-a pornit raca asta insa vad ca si acum mai dureaza...
Revenim la aspectul local. Trebuie sa recunosc ca, cel putin pe retur, nebuneala de la semafoarele de la Mc s-a stins. asta fiindca microbuzele vin pe Stadionului si coboara spre Tiglina fara a mai bloca masinile de pe Brailei. Cu toate acestea, oprirea in statia de la Stadionului dureaza aproximativ un minut. E bine comparativ cu alte statii unde dureaza mai mult... Sunt destul de multe masini acolo, si cum nu poti depasi pe linia de tramvai, se formeaza coada, in special la orele de varf. Totusi, nu e ingramadeala si nici nervii de pe strada principala! Traficul se decongestioneaza destul de repede intrucat microbuzele "vin si pleaca".

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 16 Mai 2010 21:04:19    Titlul subiectului: 127156

Azi am observat mai multi soferi de maxi-taxi care nu purtau tinuta obligatorie impusa de mai marii lor.Am vazut soferi in tricouri verzi,galbene,rosii,bluze negre. Se pare ca unii nu vor sa respecte o regula. La Transurb nu stiu daca este obligatoriu tinuta decenta cu camasa, am vazut si la Transurb multi soferi in tricouri colorate etc. Dar oare cum sa se descurce soferii de pe maxi-taxi si autobuz vara la o temperatura de peste 25 grade? Cum sa poarte camasa in canicula verii? Asta e ciudat. Poate ar fi bine sa fie confectionate niste tricouri decente, gri, negre, albe cu firma operatorului respectiv respectiv la autobuze si tramvaie-Transurb,p e care sa le poarte totii soferii dand o maniera de mai civilizat.
_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 17 Mai 2010 10:21:41    Titlul subiectului: 127164

De ce mijloacele Transurb nu au avut aceeasi problema? Oare de ce? Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 14:31:05    Titlul subiectului: 127290

Desi nu credeam sa ajung sa spun asta, am fost impresionat placut de schimbarile radicale din transportul privat/maxi-taxi din Galati. Sigur ca aceste microbuze trebuie eliminate total din transportul public URBAN, insa ca etapa intermediara, ceea ce s-a facut pana acum merita apreciat si felicitati cei care au avut curajul sa faca un pic de ordine in haosul generalizat de dinainte de reorganizare.

Ca aspecte pozitive mentionez:

- (aproape) toate microbuzele sunt noi si destul de omogene, par sa fie doar 3 tipuri de microbuze, Volkswagen, Mercedes si Ford, ceea ce, mie unul, mi se pare foarte O.K., e bine ca parcul sa fie cat mai omogen;
- accesul in salonul microbuzelor se face, la mare parte din ele, prin usa glisanta laterala, ceea ce e cu mult mai bine decat urcatul cocosat prin usa din fata; de asemenea, accesul prin usa glisanta laterala si pastrarea banchetei fata face ca in fata sa nu poata sta decat maxim 2 calatori, facand imposibila calatoria in picioare, in fata, aproape pe bord, asa cum se intampla in multe orase;
- cel mai tare m-a impresionat ideea marcarii in culori distinctea fiecarui traseu de microbuz, ceea ce usureaza mult identificarea traseului pe care circula microbuzul, dar respecta si prevederile Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap", art. 64. - (1) d) care prevede imprimarea cu caractere mari si in culori contrastante a rutelor si a indicativelor mijloacelor de transport in comun".

Ca aspecte negative mentionez:

- lipsa totala a afisarii orarelor (sau macar a frecventelor), astfel ca e aproape imposibil pentru calatori sa-si planifice calatoria si/sau sa verifice respectarea orarelor microbuzelor;
- opririle haotice in statii, asa cum o sa vedeti in poze, soferii de microbuze nu au probleme fie in a se opri/parca pe cate 2 randuri, fie in a se opri direct pe banda 2, impiedicand accesul si/sau circulatia mijloacelor de transport ale TransUrb si ale celorlalte vehicule
- in statia IREG soferii de microbuze stationau minute intregi, doar-doar s-or mai aduna ceva calatori, blocand statiile de transport minute bune.

Acum sa vedem ceva poze cu microbuzele, poate le includeti in acel "recensamant" al microbuzelor/maxi-taxi despre care v-am vorbit in alt mesaj:

1. B12JTB
2. B15XWJ
3. B17HPJ
4. B17SJN
5. B18FKI
6. B18LLH
7. B19EHV
8. B19KFX
9. B19LTB



B12JTB-P1320696.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.95 kb
 Vizualizat:  de 14758 ori

B12JTB-P1320696.jpg



B15XWJ-P1320665.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.66 kb
 Vizualizat:  de 14758 ori

B15XWJ-P1320665.jpg



B17HPJ-P1320663.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.24 kb
 Vizualizat:  de 14758 ori

B17HPJ-P1320663.jpg



B17SJN-P1320587.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.82 kb
 Vizualizat:  de 14758 ori

B17SJN-P1320587.jpg



B18FKI-P1320654.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.93 kb
 Vizualizat:  de 14758 ori

B18FKI-P1320654.jpg



B18LLH-P1320626.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.34 kb
 Vizualizat:  de 14758 ori

B18LLH-P1320626.jpg



B19EHV-P1320620.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.84 kb
 Vizualizat:  de 14758 ori

B19EHV-P1320620.jpg



B19KFX-P1320719.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.68 kb
 Vizualizat:  de 14758 ori

B19KFX-P1320719.jpg



B19LTB-P1320629.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.08 kb
 Vizualizat:  de 14758 ori

B19LTB-P1320629.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Mie 19 Mai 2010 15:26:32, modificat de 4 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 14:37:25    Titlul subiectului: 127291

Si alte cateva poze:

1. B19NJW
2. B19UTX
3. B19VWY
4. B20BVU
5. B20GJN
6. B20JVA
7. B00AAA, nu am identificat numerele de inmatriculare, dar poza este elocventa pentru circulatia dubelor sub forma de "turma".

Un aspect pozitiv - care poate ar trebui generalizat - este faptul ca unele microbuze au imprimata pe partea frontala harta traseului pe care circula.



B19NJW-P1320677.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.59 kb
 Vizualizat:  de 14753 ori

B19NJW-P1320677.jpg



B19UTX-P1320635.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.03 kb
 Vizualizat:  de 14753 ori

B19UTX-P1320635.jpg



B19VWY-P1320669.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.15 kb
 Vizualizat:  de 14753 ori

B19VWY-P1320669.jpg



B20BVU-P1320621.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.81 kb
 Vizualizat:  de 14753 ori

B20BVU-P1320621.jpg



B20GJN-P1320662.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.76 kb
 Vizualizat:  de 14753 ori

B20GJN-P1320662.jpg



B20JVA-P1320645.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.02 kb
 Vizualizat:  de 14753 ori

B20JVA-P1320645.jpg



zB00AAA-P1320589.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.21 kb
 Vizualizat:  de 14753 ori

zB00AAA-P1320589.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 22 Mai 2010 21:48:31    Titlul subiectului: 127420

Dupa cum s-a mai spus, noile microbuze private au fost asamblate cu destula economie. Parca interioarele unora sunt mai slabe decat cele ale vechilor midibuze, cel putin in privinta anumitor aspecte... Mi-as fi dorit sa vad si eu pe strazile orasului masini facute cu mai multa responsabilitate. E clar, "lucratura" interioara ca la DAB-uri n-am sa mai vad... Pacat.
Haideti sa vedem acum cateva aspecte privitoare la saloanele microbuzelor. Exemplarul de azi a fost ales aleatoriu.

O idee buna este amplasarea unor harti cu traseul urmat. Excelenta ideea. Soferul mai scapa de intrebarile privitoare la itinerariu, oamenii invata modificarile, cei ce nu sunt din oras se lamuresc... La unele microbuze exista "imortalizat" in interior - de regula deasupra locurilor frontale - intregul itinerariu, la altii doar portiunile modificate. In cazul nostru, soferul a adoptat "varianta redusa" (foto 1).

Majoritatea microbuzelor au zona posterioara delimitata de salon printr-un profil mochetat. Interesant modul grosolan in care s-a decupat acest profil functie de conturul microbuzului. Probabil s-a respectat vre-un sablon... Modul de prindere insa cam lasa de dorit in unele cazuri... Prenandez, glue si alte solutii facute sa reziste putin (foto 2).

Plastic tojours, mes amis! Majoritatea elementelor din salon sunt din plastic. Elementele superioare, panourile laterale, delimitatoarele dintre geamuri... Iata in foto 3 un exemplu de imbinare dintre zona superioara si cea laterala. Aspectul pozitiv: nu se va umfla precum vechile panouri. Aspectul negativ: va pocni mai repede. Sau va ceda din fluturasii de prindere (suruburi). Tot la fel de repede...



1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.42 kb
 Vizualizat:  de 14674 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.43 kb
 Vizualizat:  de 14674 ori

2.JPG



3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.22 kb
 Vizualizat:  de 14674 ori

3.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 8 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community