Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Microbuzele particulare (maxi-taxi) din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Iul/2020
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 28 Aug 2008 16:23:37    Titlul subiectului: 97503

Daca va uitati la duba cu numarul GL 04 WZW (surprinsa de Catalin Ghita)

http://tramclub.org/files/gl04zwz_p1170274_107.jpg

veti vedea ca, in dosul parbrizului frontal se afla traseul definit prin locurile pe care acesta le acopera:
-Tiglina
-Neacsu
-Micro 19
-Selgross
dar nu vad nicaieri numarul traseului. In plus, vad o coala de hartie pe care scrie Real. Cineva care nu e din Galati ar putea intelege doua lucruri:
1. Traseul amintit mai sus este deviat pe la Real sau are Realul ca unul din capete
2. Vehiculul respectiv deserveste, la acel moment, un traseu care are Realul ca unul din capete, celalalt nefiind specificat deoarece se merge pe ideea ca vehiculul merge la Real, locul de unde a pornit nefiind relevant. Este vorba, cumva, de acele curse gratuite spre / dinspre supermagazinul respectiv?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Aug 2008 16:49:43    Titlul subiectului: 97505

Statiile pe care le-ai amintit, OAB, sunt doar cateva din cele pe care le acopera traseul respectiv. Majoritatea soferilor prefera acest mod de "detaliere" a traseului pentru a face stiut pasagerilor itinerariul urmat. Va asigur ca la Galati, putin cunosc traseele particulare functie de numarul dat de primarie, cu alte cuvinte, putini stiu ca traseul 65 merge in Bazinul Nou sau ca traseul 71 ajunge in Tiglina III. Din acest motiv majoritatea calatorilor se orienteaza dupa hartia/cartonul indicator de statii, amplasat pe parbriz. Metoda aceasta este veche si se pare ca oamenii s-au invatat cu ea; la inceputul transportului privat local, traseele nu aveau numar. Soferii puneau o hartie/carton pe care scriau capetele de linie.
Pe de alta parte, hartia aia pe care este scris numele magazinului REAL implica o modificare recenta a traseului, mai precis unul dintre capete a fost mutat in zona magazinului amintit. Initial se prevedea ca pe langa numarul traseului sa fie trecute si capetele de linie.
Duba din imagine promoveaza o exceptie de la regula: cu foarte putine exceptii, maxi-taxi-urile au placute de traseu pe care este scris numarul acestuia. In plus, fiecare duba (din nou sunt foarte putine exceptii si-n acest caz) are pe parbriz, in partea superioara, un autocolant a carui culoare (rosie, galbena sau albastra) reprezinta simbolul asociatiei pentru care functioneaza. In plus, pe autocolant este trecut un numar de identificare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Aug 2008 17:26:22    Titlul subiectului: 97506

Tin sa amintesc ca primul experiment de organizare a traseelor de maxi taxi a implicat creerea traseelor a caror numerotare a mentionat-o Amiralul Byrd, dar pe de alta parte aceste numere erau trecute pe niste autocolante patrate lipite pe aripile frontale ale dubelor, in timp ce pe portierele acestora era un alt autocolant de dimensiuni similare cu numele firmei (pe atunci nu existau doar 3 operatori).
In alta ordine de idei, placutele eliberate de Primarie cu numarul de traseu si capetele acestuia se predau seara la operator impreuna cu foile de parcurs si cota aferenta de bani. La inceput fiecare duba a primit doua astfel de placute dar cum romanul e inventiv s-a descoperit curand ca nu putini au fost proprietarii care au rulat cu doua masini, fiecare cu cate una dintre ele:lol: Laughing Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Aug 2008 19:46:46    Titlul subiectului: 97508

As vrea sa va propun o mica intoarcere in timp pentru a vedea o specie de duba, care, la vremea la care m-am mutat eu in Galati, adica prin 2000, inca functiona pe traseul 35. Desigur ca nici nu era vorba de vreo autorizatie, totul fiind executat in cel mai pirateresc stil posibil.
Imi amintesc ca pe atunci, soferii acestor dube stateau aproape 20 de minute, asteptand sa se umple masina pana la refuz, dupa care, atunci cand aparea la orizont tramvaiul 35, "decolau" pe strada Traian pe directia Piata Centrala, neezitand, insa, sa mai culeaga 1-2 musterii ce mai apareau pe traseu. Cele mai multe astfel de masini, vechi de ani de zile, nici macar nu aveau scaune, ci banci de lemn sau metal Twisted Evil

La momentul actual, din estimari neoficiale numarul de microbuze de transport persoane la nivelul orasului Galati este in jur de 500, acestea apartinand de cei trei operatori din oras.



P1240214.jpg
 Descriere:
Latvia...
 Mărime fișier:  37.64 kb
 Vizualizat:  de 20284 ori

P1240214.jpg



P1240216.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.92 kb
 Vizualizat:  de 20284 ori

P1240216.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 02 Sep 2008 16:10:37    Titlul subiectului: 97716

Dupa anii 2000, transportul de maxi-taxi a luat o amploare greu de controlat. Traseele deja existente erau supra-populate de microbuze. Mai mult, oamenii dornici de afaceri isi cumparasera masini (noi sau SH) si doreau sa intre pe trasee. Desigur, li s-a permis. Mai mult, s-au autorizat trasee noi... Poate ca nu s-ar fi ajuns aici daca Transurb-ul nu ar fi trecut printr-o criza financiara si, in acele vremuri, abia se mai mentinea pe linia de plutire...
Mai jos, un articol din cotidianul local "Viata Libera", redactat in 16.05.2003:

"Maxi-taxi

Patru noi trasee

In acest moment, transportatorii privati, in numar de 320, dispun, la nivelul orasului Galati, de un numar de 16 trasee pe care pot efectua activitati de transport in regim de maxi-taxi. Printr-o hotarare a Consiliului Local Galati a fost luata decizia suplimentarii numarului de microbuze care efectueaza transport public de persoane, cu inca 30 de locuri. Motiv pentru care luni, 19 mai, cei interesati pot depune dosarele necesare adjudecarii locurilor suplimentare.
Potrivit declaratiilor consilierului local PSD Sorin Nicolescu, membru al Comisiei pentru servicii publice, gospodarie comunala, comert si privatizare, si numarul traseelor rutiere va fi suplimentat cu inca patru, astfel incat in curand galatenii vor putea circula cu maxi-taxi si pe rutele Metro-Piata Centrala, Filesti-Piata Centrala, Supermarketul Billa - Port (prin Tiglina I-strada Partizanilor) si Complex Siret - Piata Centrala.
Cat priveste soarta autovehiculelor cu 8+1 locuri, care urmau a fi scoase din circulatie, ele mai pot circula pana pe data de 30 iunie a.c. Numarul acestor vehicule este de 148, a declarat Nicolescu."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Iul/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 16 Sep 2008 10:07:17    Titlul subiectului: 98341

OAB a scris:
Primarul municipiului Galati, Dumitru Nicolae, a declarat ca pana in prezent, au fost eliberate licente de transport unui numar de 300 de taxiuri, 420 de maxi-taxi cu 8+1 locuri si 39 de microbuze de peste 10 locuri.

Vad ca, in conceptia primariei galatene, notiunea de maxi-taxi este diferita de cea de microbuz. Ca urmare:
1. Care sunt elementele care fac ca un vehicul de transport persoane sa fie considerat maxi-taxi:
-numarul pasagerilor (maxim 8 + soferul)?
-posibilitatea de a opri atat in statii cat si in afara acestora, dar respectarea unui traseu aribuit?
-posibilitatea de a se abate de la traseul stabilit, in functie de dorintele pasagerilor, existand obligatia revenirii dubei la locul de unde a plecat in cursa?
2. Care sunt elementele - din punctul de vedere al primariei galatene - care determina incadrarea dubelor in notiunea de microbuz?
E de-a dreptul sfidător ceea ce se întâmplă! În toate legile pe care le-am citit n-am gaăsit noțiunea asta mizeră de "maxi-taxi"!
În Legea serviciilor de transport public local nr. 92/2007, care are ca obiect stabilirea cadrului juridic privind înființarea, autorizarea, organizarea, exploatarea, gestionarea, finanțarea și controlul funcționarii serviciilor de transport public în comune, orașe, municipii, județe și în zonele asociațiilor de dezvoltare comunitara, la Cap. I, Dispoziții generale, Art. 3, alin. (3) se prevede că
„Serviciile de transportul public local de persoane cuprind:
a) transport prin curse regulate;
b) transport prin curse regulate speciale;
c) transport cu autoturisme în regim de taxi;
d) transport cu autoturisme în regim de închiriere.”
Nici vorbă de această mizerie numită "maxi-taxi"!
La Cap.V, Servicii de transport public local și sisteme de transport public local de persoane, Art. 14, alin. (3) se prevede că
„Prin mijloace de transport destinate serviciului de transport public local de persoane se înțeleg:
a) autobuze – autovehicule destinate și echipate pentru transportul de persoane și al bagajelor acestora, așa cum sunt definite în Ordonanța de urgența a Guvernului nr.109/2005, aprobata cu modificari și completari prin Legea nr.102/2006, cu modificarile ulterioare;
b) tramvaie;
c) troleibuze;
d) trenuri de metrou;
e) mijloacele specifice de transport în cazul transportului pe cablu;
f) autoturisme;
g) nave de transport pasageri sau marfuri pe caile navigabile interioare.”


Nici vorbă de maxi-taxi! Și cu toate astea văd că și în Galați dar și în Buzău oamenii "de bine" folosesc fără jenă noțiunea de "maxi-taxi"!
Ba chiar se vorbește de "atestat de maxi-taxi". De unde apare, ce legi ascunse reglementează acest nefast pseudo-mijloc de transport?!?



pozatramvai_152.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.91 kb
 Vizualizat:  de 20191 ori

pozatramvai_152.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Iul/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2008 10:47:22    Titlul subiectului: 98744

Iata iarasi imagini cu scarbele astea de vehicule, de pe vremea lu' Pazvante Chioru, ba chiar de pe vremea cand Pazvante asta era mai tanar si nu avea probleme cu vederea...

Atentie, astia, prin reclamele de pe dube spun fatis ca "maxi-taxi"-urile lor sunt rezultatul unor "reamenajari", in opinia mea un alt tertip golanesc pentru a evita precizarea expresa din lege care cere ca "autobuzele trebuie sa fie concepute si construite pentru transport de persoane pe scaune si in picioare", excluzand astfel, in opinia mea, dubele de marfa modificate. Ei, dar astia au gasit "portita", nu zic "modificare", zic "amenajare" si asa ne mai tepuiesc o data cu complicitatea voita sau din prostie a autoritatilor de reglementare care nu-s in stare sa faca un text de lege simplu si clar... Evil or Very Mad

Nu trebuie sa va mai spun ca un haos mai mare ca in Galati n-am vazut nicaieri, colcaie orasul de dube, au loc adevarate "intreceri" si "sicane" intre dubagii, ei intre ei, sau intre dubagii si soferii Transurb, parerea mea e ca Galatiul are cel mai imbacsit sistem de dube si totodata cel mai periculos, prin prisma faptului ca soferii sunt cu ochii ba dupa concurenta, ba dupa calatori, ba dupa incasat bani etc. Ce mai, pericol public!
Merita mentionat ca in aproximativ 1 ora cat am stat la poze, n-am vazut macar un dubar care sa dea bilete!!! Asta ar trebui sa dea de gandit: daca la 1 leu biletul (asa am inteles, ca la dube e 1 leu/calatoria) Galatiul colcaie de dube, in conditiile in care preturile biletelor in tara au crescut, ori preturile marite nu sunt justificate, ori profiturile si evaziunea sunt imense!



GL05USI-P1210381.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.46 kb
 Vizualizat:  de 20133 ori

GL05USI-P1210381.jpg



GL14ARI+GL06GID--P1210435.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.44 kb
 Vizualizat:  de 20133 ori

GL14ARI+GL06GID--P1210435.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2008 15:55:30    Titlul subiectului: 98766

Sa vedem si cateva aspecte din interiorul unui maxi-taxi. Mentionez ca numarul redus de pasageri din salon este o "exceptie de week-end".
POZA 1: microbuz persoane - vedere interioara;
POZA 2: microbuz persoane - vedere posterioara;
POZA 3: microbuz persoane - aspect banchete;
POZA 4: microbuz persoane - vedere interioara laterala;
POZA 5: microbuz persoane - usa de acces in salon.



2235 - Maxi-Taxi vedere interioara (22.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  204.46 kb
 Vizualizat:  de 20107 ori

2235 - Maxi-Taxi vedere interioara (22.09.2008).jpg



2238 - Maxi-Taxi aspect posterior (22.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  215.04 kb
 Vizualizat:  de 20107 ori

2238 - Maxi-Taxi aspect posterior (22.09.2008).jpg



2236 - Maxi-Taxi banchete partea stanga (22.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.87 kb
 Vizualizat:  de 20107 ori

2236 - Maxi-Taxi banchete partea stanga (22.09.2008).jpg



2237 - Maxi-Taxi aspect lateral interior (22.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.28 kb
 Vizualizat:  de 20107 ori

2237 - Maxi-Taxi aspect lateral interior (22.09.2008).jpg



2241 - MAxi-Taxi usa de acces (22.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.39 kb
 Vizualizat:  de 20107 ori

2241 - MAxi-Taxi usa de acces (22.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Iul/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2008 16:09:44    Titlul subiectului: 98770

Haos in trafic si evaziune fiscala de 98%!
* Cele 850 Shocked Shocked de microbuze care circula zilnic pe principalele artere ale orasului au transformat traficul intr-un haos, dar e un haos acceptat tacit de autoritati, pentru ca produce o evaziune fiscala de proportii.
Transportul din Galati este unic in tara, prin mai multe "recorduri": in primul rand, prin haosul creat de cele 850 de microbuze, pentru ca Galatiul este singurul oras din tara in care maxi-taxi circula pe strazile principale, apoi prin evaziunea fiscala de 98% la transportul maxi-taxi. Regia locala de transport Transurb SA incaseaza din bilete de 7 ori mai mult decat transportatorii privati. E clar ca avem de a face cu o evaziune de proportii, dar primarul Galatiului, Dumitru Nicolae, nu este prea impresionat, fiind multumit ca din ce pierde din cauza evaziunii fiscale, municipalitatea mai recupereaza ceva prin amenzile aplicate pentru evaziune: "Au fost date 883 de sanctiuni, banii s-au incasat toti. Sunt multe nereguli, dar stiti cum e, intai apare hotul si dupa aia apare politistul". De fapt, operatorii, proprietarii de microbuze si soferii comit o evaziune fiscala de zeci de miliarde, bagand in buzunar cam 98% din veniturile reale. In urma cu cateva luni, presedintele Camerei Taximetristilor Galati, Stefan Gherasim, aprecia ca un microbuz realizeaza venituri zilnice de peste trei milioane de lei vechi, ceea ce inseamna peste 790 de milioane lei vechi anual. Pentru cele peste 850 de microbuze "arondate" la 3 operatori, cu contracte de inchiriere depuse la finante, se platesc impozite modice, de 15-20 de milioane lei vechi pe an, restul veniturilor impartindu-se intre proprietari, operatori si soferi. Operatorii sustin ca valoarea contractelor de inchiriere nu poate fi impusa, ea fiind negociabila intre operator si proprietarul microbuzului si acuza ca de evaziunea fiscala sunt vinovati soferii, care nu elibereaza bilete. Aparent, edilii tolereaza situatia pentru ca cea mai mare parte din transportul de persoane se face cu maxi-taxi. Dincolo de aparente, se pare ca din "savarina" evaziunii fiscale se infrupta multa lume. Combaterea evaziunii ar trebui sa inceapa cu trecerea Transurb in rolul de operator principal, prin reabilitarea parcului auto. Anul trecut, societatea a mai casat 55 din cele 105 autobuze pe care le avea, dar a cumparat 20 de autobuze SH din Danemarca. Teoretic, din 2006, Transurb are aprobarea CL Galati pentru achizitionarea a 30 de autobuze si 10 troleibuze, dar tot de atunci licitatiile sunt blocate de contestatii. Ultima licitatie, din 19.09.2007, nu a mai avut loc pentru ca pe 3 septembrie unul din participanti, IAC Management SRL Bucuresti, dealer de troleibuze pe curent alternativ, a contestat caietul de sarcini, pentru ca impunea achizitia de troleibuze cu motoare pe curent continuu. Cum la Galati sistemul de troleibuze si tramvaie functioneaza cu curent continuu, acceptarea contestatiei ar fi insemnat costisitoarea schimbare a intregului sistem. Pe 21 ianuarie, dupa 5 luni de letargie, Comisia Nationala de Solutionare a Contestatiilor a respins contestatia SRL-ului din Bucuresti. A fost fixata o noua licitatie, pentru 18.02. Ramane de vazut daca macar aceasta se va tine. in rest, "savarina" e buna, mai ales ca e an electoral.

http://www.romanialibera.ro/a117366/hao ... de-98.html

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 02 Oct 2008 08:40:14    Titlul subiectului: 99078

Iata inca un aspect de "comoditate galateana in transportul privat de persoane", incadrandu-se perfect pe axa: bani multi - inghesuiala mare - masini deteriorate. Dupa cum era si firesc, intrucat accentul local se gandeste mai mult pe buzunarul pasagerilor decat pe conditiile de transport oferite, iata cum firmele inter-judetene (desigur, tot de transport privat) castiga teren. Se merge practic pe sloganul "conserva mea este "upgradata" cu aer conditionat, covorase si scaune noi, aer conditionat (care oricum nu va fi dat in functionare), suporti pentru cafea sau mini-cosuri de gunoi. Este suficient sa ai astfel de microbuze si poti castiga cu lejeritate o licitatie pentru deservirea unor trasee judetene, fie el si-n alte orase din tara. Articolul si fotografia de mai jos apartin cotidianului local "Monitorul de Galati", editia din 02.10.2008:

"Ne fura strainii transportul judetean

Din ce in ce mai multe firme din afara judetului isi inscriu numele pe lista castigatorilor de trasee judetene, in conditiile in care galatenii au masini prea vechi sau nu considera itinerariile ca fiind viabile din punct de vedere economic.

Ultimul traseu judetean pe ruta Galati - Costache Negri a fost adjudecat de o firma din Dambovita, care si-a surclasat concurentii din Galati prin parcul de masini mult mai bun. Este regretabil ca operatorii de transport locali renunta treptat la traseele judetene pe considerentul ca nu isi mai justifica cheltuielile. “Au mai ramas doua trasee judetene, pentru care nimeni nu se inscrie la licitatie. La precedenta licitatie au fost desemnate castigatoare doua societati de transport, dar acestea au renuntat la aceste trasee pentru ca nu li s-au parut eficiente economic”, ne-a declarat seful Autoritatii Rutiere Romane, filiala Galati, Vasile Ertagan. Buna parte din vina o poarta si autoritatile judetene, care au intarziat nejustificat de mult aprobarea programului de transport judetean si a structurii competente sa coordoneze aceasta activitate. O parte din operatorii galateni de transport si-au achizitionat masini noi, dar au renuntat ulterior la transportul judetean. Asa si-au facut loc strainii, care controleaza in prezent aproape jumatate din transportul judetean. Si cum nu exista o reglementare in functie de care sa se stabileasca tarifele pe aceste trasee, operatorii sunt liberi sa o faca singuri.

Contestatii fara numar

Situatia in care s-a ajuns este paradoxala pentru ca pe de o parte exista firme de transport judetean care s-au orientat catre alte activitati, dar sunt si societati care se judeca cu institutiile statului pentru dreptul de-a circula cu masinile pe traseele judetene si interjudetene. Cazul Sebat Tour care se judeca cu Ministerul Transporturilor pentru traseul Galati - Bucuresti este cunoscut. Pe rolul Tribunalului Galati se judeca in prezent alte cateva procese ce vizeaza legalitatea licitatiilor organizate pentru traseele judetene. Alte lupte sunt din start pierdute, cum este cazul traseului Galati - Braila, unde s-a instituit un adevarat monopol al firmelor brailene Aventin Trade si Gebamy Trans Impex. Cele doua societati isi vor imparti traseul si in urmatorii patru ani, dupa ce au castigat licitatia fara drept de apel, iar toate cresterile de tarife si certurile dintre operatori se vor rasfrange, ca si pana acum, asupra calatorilor.
"



maxi-taxi.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.52 kb
 Vizualizat:  de 20037 ori

maxi-taxi.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Oct 2008 08:59:11    Titlul subiectului: 99837

La Galati, microbuzele au inceput sa piarda teren in fata transportului public. "Revolutia" a fost deschisa de cele 30 de MAZ-uri achizitionate recent de Trasurb si se va continua, pe viitor, cu noi achizitii printre care si troleibuzele MAZ. Transurb-ul a preluat deja initiativa si a trecut la prima etapa de "purificare" a unui transport urban imbacsit, sufocat: au inceput deja sa se deschida o parte din traseele create in anii precedenti (de exemplu 20b, acum devenit 19) iar liniile cu flux mare si mediu de calatori sunt deservite de autobuze incapatoare. Pe de alta parte, in ograda transportatorilor privati, profitul se diminueaza simtitor si se pare ca in viitor exista posibilitatea de a scapa de midibuze.
Mai jos, un articol cules din "Monitorul de Galati", editia din 21.10.2008:

"Transportul public se impune in fata transportului privat

Cele 30 de autobuze achizitionate recent de Transurb au inceput sa schimbe balanta in raport cu operatorii din transportul privat, care au renuntat deja la zeci de masini din parcurile auto proprii.

Transportul de persoane din Galati este in plin proces de transformare, mai ales dupa “impulsul” dat de achizitia celor 30 de autobuze noi de catre societatea publica de transport local. Conform informatiilor furnizate de Teodoru Dobritoiu, administrator SC Sherr, cel mai mare operator din transportul privat de persoane din Galati, procesul incepuse inca din 2007, dar s-a accentuat serios in cursul acestui an. Operatorul a renuntat, anual, in medie cam la 10% din parcul auto cu care a castigat concesiunea pentru a permite proprietarilor de microbuze ramasi sa se mentina pe linia de plutire. “Am intrat in parcul de rezerva a societatii, care, conform legii, trebuie sa se situeze intre 30 si 50%. Inainte microbuzele lucrau 21 de zile, iar in restul intrau microbuzele de rezerva. Acum nu se mai justifica acest numar. Ce era sa facem? Am renuntat la personalul TESA si la microbuzele din parcul de rezerva”, ne-a declarat Teodoru Dobritoiu. Si acesta este doar inceputul. Lucrurile se vor inrautati de saptamana viitoare pentru operatorii privati, dupa ce in parcul Transurb vor ajunge 10 troleibuze noi, ce fac parte din investitia initiala, alaturi de cele 30 de autobuze.

Putina ordine in statii

Pana ne vom lamuri cu ce vom calatori in Galati, autobuz sau microbuz, avem de a face cu aceeasi debandada in statii, ce pune in pericol siguranta calatorilor. Microbuzele opresc unde vor si cat vor, ca sa nu mai amintim de multimea de autoturisme parcate chiar in statii. “Autobuzele noastre sunt nevoite dimineata sa opreasca pe banda doi sau pe unde apuca pentru a lua calatorii. Va dau ca exemple statiile din Tiglina I, Spitalul de Urgenta sau Potcoava. Nu este normal sa se intample asta. Am solicitat Primariei sa intervina pentru a face ordine in statii”, ne-a declarat directorul Transurb, Genica Totolici. Acesteia ii da dreptate chiar “concurenta”, Silviu Carlan, administrator la operatorul ACJ Globe Tour, care admite ca s-a depasit orice limita. “Trebuie facuta ordine pentru ca altfel o sa ajungem sa ne blocam unii pe altii. In statia de la spital e nenorocire dimineata. Parca e la nebuni”, sustine Silviu Carlan.

Desi inca nu este nimic conturat, operatorii nu exclud varianta achizitiei de autobuze pentru a participa alaturi de Transurb la licitatia pentru trasee din 2010. Termenul de microbuze este oarecum gresit pentru ca orice mijloc de tranbsport de peste 9 locuri este catalogat ca autobuz potrivit legislatiei actuale. Toate privirile se indreapta spre Primarie, de unde trebuie sa vina o strategie in acest sens. Administratorii Sherr si ACJ Globe Tour ne-au precizat ca au capacitatea financiara de a face tranzitia de la microbuze la autobuze, dar se pronunta pentru mijloace de transport de o capacitate mai mica, pana in 35-40 de locuri. Putem spune ce au facut alte orase mari din tara, cum este spre exemplu Iasiul, care a renuntat peste noapte la transportul cu microbuze.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Iul/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 21 Oct 2008 10:16:10    Titlul subiectului: 99841

Monitorul de Galati a scris:
Transportul public se impune in fata transportului privat
Dupa parerea mea, exprimarea asta este o mare pacaleala: si transpotul desfasurat de societatile foste "de stat", dar si cel desfasurat de aceste asa-zise "maxi-taxi" sunt in realitate acelasi lucru, TRANSPORT PUBLIC!
Pentru ca doar operatorul este "de stat" sau privat, dar transportul de calatori este un serviciu PUBLIC!

In Legea 92/2007, Cap.I, art.1, alin. (3) se spune in mod explicit ca:
"(3) Transportul local de persoane și de mărfuri poate fi transport public sau transport în cont propriu, așa cum acestea sunt definite în Ordonanța de urgență a Guvernului nr.109/2005 privind transporturile rutiere, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr.102/2006, cu modificările ulterioare."

Ca atare, nu va lasati pacaliti, dubagii au aceleasi drepturi, dar mai ales obligatii ca si societatile "de stat", pentru ca tot transport public desfasoara!

Dupa cum vedeti, nici nu exista notiunea de "transport privat", ci cea de "transport in cont propriu", adica daca dubagii isi transporta vaca, oile, cainele, pe ma-sa etc.

Fireste, ziaristii sunt rude cu Grigore-Dupa-Ureche, insa noi nu trebuie sa facem aceleasi confuzii grave pe care le fac ei.

Ca sa aprofundam si sa lamurim definitiv problema: OUG nr. 74/2008, ordonanta de urgenta pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, prevede ca:

8. Articolul 12 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"Art. 12. - Transportul rutier efectuat fara incasarea unui tarif sau a echivalentului in natura ori in servicii al acestuia , de catre o intreprindere, este transport rutier in cont propriu daca se respecta cumulativ urmatoarele conditii:
. . .
2. in cazul transporturilor rutiere de persoane:
a) este o activitate auxiliara sau secundara fata de celelalte activitati principale ale intreprinderii;
b) intreprinderea foloseste vehicule rutiere detinute in proprietate sau obtinute printr-un contract de vanzarecumparare cu plata ulterioara ori in baza unui contract de leasing;
c) vehiculele utilizate pentru astfel de transporturi sunt conduse de conducatori auto angajati ai intreprinderii, de persoana fizica autorizata sau de un membru al asociatiei familiale, dupa caz.
"

Asadar, "transportul in cont propriu" trebuie sa fie o activitate secundara a unei firme, nu obiectul ei principal de activitate, si mai ales, trebuie sa se faca fara plata, deci dubagii nu se incadreaza in nici un caz aici!

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2008 01:31:58    Titlul subiectului: 100596

Haosul ce domina transportul in comun de persoane pare tot mai greu de controlat. La aceasta concluzie au ajuns reprezentantii P.M.G, A.R.R. si R.A.R. care au efectuat un control amplu in perioada 14.08.2008-16.10.2008.
In calitate de calator remarc zilnic neconformitati in ceea ce priveste transportul de persoane realizat cu mijloacele de transport ale operatorilor privati. Inghesuiala, nerespectarea programului cat si comportamentul unor soferi sunt cateva dintre aspectele negative care caracterizeaza o calatorie cu maxi-taxi. Dintre toate traseele private, doar la unul singur se respecta programul de functionare, asta probabil daotrita frecventei (o masina la 1 minut) cat si a numarului mare de microbuze; ma refer la traseul 63: Billa 1-Bariera Traian. In rest, goana dupa calatori determina "mici intarzieri" cat si conflicte intre soferii privati: zilele trecute am asistat la un astfel de conflict avand ca protagonisti doi soferi care opereaza linia 60 (Micro 19-Parc C.F.R.).
Desi in regulament se prevede ca pasagerii sa nu calatoreasca in picioare in incinta unui maxi-taxi, ignoranta este mare, din ambele parti: soferul este dispus sa-si umple microbuzul pana la refuz iar oamenii se multumesc sa se ingramadeasca in salon, probabil din "conservatorism" sau poate - ca sa citez un coleg care lucreaza la Transurb - nu au remarcat ca s-au introdus autobuze noi, spatioase? Am remarcat in cursul ultimelor luni ca Politia se afla la datorie in puncte strategice (Potcoava de Aur, Inelul de Rocada) si penalizeaza soferii care prefera sa conduca in "stil aglomerat". Am fost martor la doua astfel de cazuri care insa nu isi ating scopul dorit intrucat cursa se reia in aceeleasi conditii, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
La autogara, maxi-taxi-urile si midibuzele particulare trag de timp, poate-poate mai prind un client intarziat, in timp de autobuzele asteapta sa-si ridice pasagerii langa peroanele care in mod normal le apartin. Asta se intampla daca esti silit sa-ti imparti peronul cu altii, mi-a spus unul dintre soferii care efectua cursa spre Piatra-Neamt si care astepta de aproape 10 minute sa plece un"incapatanat pilos" din dreptul peronului sau.
Faptul ca licentele de maxi-taxi vor expira in 2010 pare sa agite cel mai mult pe soferi. Nu se stie ce va urma, daca vor creste preturile pentru aceste licente sau daca operatorii vor fi siliti sa se indrepte spre un alt mod de transport persoane, sper eu, mai civilizat si totodata legal.
Despre rezultatele sondajului efectuat in cursul lunilor august -octombrie aflam mai multe din cotidianul local "Viata Libera", editia din 05.11.2008:

"Evaziune în transporturi

PERICOLE PE PATRU ROȚI

* Un control tematic, axat pe transportul rutier de persoane din județul Galați, a descoperit numeroase nereguli, soldate cu amenzi de peste 250.000 de lei și cu alte măsuri complementare, cum ar fi reținerea permiselor de conducere sau retragerea certificatelor de înmatriculare * „Este doar vârful aisbergului”, au declarat autoritățile gălățene, referindu‑se la evaziunea fiscală pe patru roți

Control la microbuze

În perioada desfășurării controlului (14 august ‑ 16 octombrie) au fost controlate inopinat peste 168 de autobuze și microbuze care efectuau transport local de persoane în regim regulat și transport în regim de taxi. Numărul agenților economici verificați a fost de 48.
În urma acestui control, organele de specialitate din cadrul Primăriei Galați, Autoritatea Rutieră Română și Registrul Auto Român au aplicat 49 de sancțiuni contravenționale, cu o valoare totală de 83.100 lei. Cele mai multe deficiențe constatate, și care au stat la baza acestor sancțiuni, au fost neemiterea de bilete de călătorie, nerespectarea rutelor și programelor prestabilite, nerespectarea capacităților de transport și a programelor de transport, nerespectarea obligațiilor din caietul de sarcini.

Abateri real(e)

Printre agenții economici sancționați s‑a numărat și societatea Carpatica Vest Construct SRL Oradea, operator autorizat de către ARR Oradea pentru transport rutier public de persoane în trafic internațional. „Această societate efectuează, cu mijloace de transport închiriate pe trasee concesionate prin licitație de către operatorii privați autorizați, transportul clienților pentru Real, fără respectarea prevederilor Legii serviciilor de transport public, în speță: circulația acestor mijloace de transport nu se execută pe rute și cu programe de circulație prestabilite de Consiliul Local; mijloacele de transport nu sunt înmatriculate sau înregistrate (după caz) în județul sau localitatea respectivă. În această situație, au fost sancționați contravențional atât administratorul societății, cât și directorul de zonă, valoarea sancțiunilor aplicate fiind de 20.000 lei”, se arată în raportul comisiei, prezentat în cadrul comisiei de dialog social desfășurate la sfârșitul săptămânii trecute.
De asemenea, comisia a consemnat c㠄SC Vix‑Top SRL Galați, cu sediul în Vânători, efectuează transport de persoane pe traseul concesionat prin licitație electronică de către SC ACJ Globe Tour SRL Galați, fără respectarea prevederilor Legii 92 din 2007. Pentru efectuarea ilegală a transportului de persoane pe traseul Odaia Manolache‑Galați, societatea în cauză a primit un avertisment, urmând ca în conformitate cu măsurile dispuse, să intre în legalitate”.
Nici transportul cu maxi‑taxi și taxiuri din municipiul Galați nu s‑a dovedit a fi fără bube. Comisia de control a descoperit „abateri grave, care puneau în pericol siguranța persoanelor, respectiv autovehicule cu inspecția tehnică periodică expirată sau deficiențe grave la sistemele de iluminare”. S‑au aplicat 71 de amenzi contravenționale, în valoare totală de 79.950 lei, 11 permise de conducere au fost reținute, iar 18 certificate de înmatriculare au fost retrase.

Evaziune pe patru roți

„Mărunțișurile” fiscale ‑ cum ar fi declararea veniturilor realizate sau înregistrarea corectă a cheltuielilor ‑ n‑au fost nici ele uitate de comisie. Au existat 105 acțiuni de control în total, din care 16 inspecții fiscale la persoane juridice, 11 la PFA și 78 de controale inopinate. S‑au descoperit numeroase nereguli, cum ar fi înregistrarea nejustificată a unor cheltuieli cu combustibilul în comparație cu veniturile realizate; înregistrarea nejustificată a cheltuielilor cu dobânzile bancare pentru credite ce nu au fost utilizate în folosul operațiunilor taxabile; înregistrarea de cheltuieli cu taxa de primă înmatriculare aferentă unor autoturisme ce nu aparțineau persoanelor juridice; supradimensionarea unor cheltuieli privind piesele de schimb și service‑ul; nedeclararea în totalitate a veniturilor realizate, în vederea impozitării acestora.
Au fost descoperite și cazuri în care persoane fizice autorizate au declarat venituri chiar și de 20 de ori mai mici decât cele reale. Raportul comisiei dă și două astfel de exemple: Vrânceanu Dan ‑ a declarat în 2007 venituri realizate de 3.179 lei, în timp ce veniturile stabilite de organele de control au fost de 17.609 lei. În al doilea caz (Stavăr Elena), veniturile declarate în 2007 au fost de 248 lei (!), organele de control stabilind venituri de 4.500 de lei.
„Obligațiile fiscale suplimentare stabilite în sarcina agenților economici persoane fizice și juridice au fost în cuantum total de 504.834 lei, astfel: obligații fiscale suplimentare persoane juridice ‑ 301.443 lei; obligații fiscale suplimentare persoane fizice autorizate ‑ 24.700 lei; accesorii aferente obligațiilor suplimentare: 70.491 lei; 49 de amenzi aplicate în valoare de 108.200 lei; diminuare pierdere fiscala ‑ 254.538 lei”, se mai arată în raport
."

Poza postata mai jos apartine cotidianului "Viata Libera":



image.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.35 kb
 Vizualizat:  de 19798 ori

image.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Iul/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 09 Dec 2008 12:59:46    Titlul subiectului: 102337

http://www.antidotul.ro/?p=183

"Doi șmecheri din primărie protejează mafia maxi-taxi din Galați
de Iulian Grosu | 11 aprilie 2008, 00:55
Viorel Balcan, foarte aproape de un transfer la PDL Brăila Prima pagina Andrei Lișinschi:
La Jalbă, fraierii vin degeaba cu jalba-n proțap
Mai întîi, numele și prenumele celor doi șmecheri: Laurențiu Jalbă și Ionel Neațu. Jalbă a fost șef al Serviciului Transporturi din Primăria Galați, funcție ocupată în prezent de Neațu, care i-a luat locul lui Jalbă, după ce acesta a fost avansat de la Transporturi într-un mare post de director, un fel de adjunct al primarului Dumitru Nicolae. Sanchi, doar nu credeați că nr. 2 în primărie este viceprimarul liberal Mircea Răzvan Cristea. Iar acum, faptele. Capitolul I. Fostul consilier local Teodoru Dobrițoiu este patronul SC Sherr Impex SRL Galați, unul dintre operatorii de transport care contează pe piață, în sensul că mulți proprietari de dubițe maxi-taxi s-au înscris la această firmă. Pînă și Dobrițoiu a aflat că liniștea pe traseu și profitul dolofan pot fi cîștigate mult mai ușor dacă ai complici în cadrul Serviciului Transporturi, condus de Ionel Neațu. E, în acest context, nu mi se pare deloc o coincidență faptul că fiul lui Neațu este angajat ca șef la firma lui Dobrițoiu. Vorba aia: de cît să-mi dai tu șpagă, să mă prindă procurorii în flagrant, mai bine îți dau eu un băiat de-al meu să-l angajezi, să-i dai bani mulți, să-l faci om. Capitolul II. Tînărul Laurențiu Jalbă poate dovedi oricînd că este vulpoi bătrîn în șmenuri. Omu' are mașini pe traseele de maxi-taxi, mașini care fac mulți bani alergînd în contul operatorului de transport pe nume ACJ Globe Tour, un fel de Sherr de-al lui Dobritoiu-Neațu. E, și acum finalul cu pistoale și pumni în premolari, ca-n "Casino"-ul lui Martin Scorsese, cu De Niro, Joe Pesci și alți "good fellas". De multe ori s-a pus problema înnoirii parcului auto a operatorului de transport public local aflat în subordinea Consiliului Local, pe nume Transurb (un fel de Braicar de la Brăila). Autobuze noi, condiții mai bune pentru călători, cu prețul biletelor sub cel practicat de cei de pe maxi-taxi. De asemenea, s-a iscat un întreg scandal cînd cei de la Transurb au solicitat la primărie licență și pentru traseele care duc la magazinul Metro. Evident, ambele solicitări au fost aruncate la coș de primăria lui Jalbă și Neațu, pentru că acești băieți cu afaceri pe maxi-taxi nu au interes ca nenea Transurb să producă, ci sînt preocupați ca ei să-și umfle conturile, fără ca să le ceară cineva contu'.
"

Daca vreti sa incercam sa scapam de molima maxi-taxi, votati si voi petitia anti-maxi-maxi de la adresa:
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 10 Dec 2008 09:59:47    Titlul subiectului: 102356

Sa vedem un alt caz de debandada urbana, inregistrat pe teritoriul judetului Galati... Ne intoarcem la cele mai primitive forme de transport si de intelegere, unde iata ca nu conteaza seriozitatea, politetea sau corectitudinea ci... legea pumnului, cu toate cele cinci articole (a se citi degete).
Articolul si fotografia de mai jos apartin cotidianului local Monitorul de Galati, editia din 10 decembrie 2008:

"Scandal fără sfârșit în transportul județean

ACJ Globe Tour continuă războiul pe două fronturi cu Primăria din Vânători și firma autorizată de instituție pentru a efectua transport local pe traseul Galați - Vânători, în timp ce operatorii care efectuează transport de persoane în zona Tecuciului au ajuns să fie implicați aproape zilnic în lupte de stradă cu taximetriștii din oraș.

Ce se întâmplă în transportul județean a depășit de mult timp orice limită. Fiecare operator de transport face ce vrea, iar Autoritatea Rutieră Română nu poate interveni până la o reacție oficială din partea Consiliului Județului (CJ) Galați. Reacție care nu mai vine, deși președintele CJ Galați, Eugen Chebac, a recunoscut în cadrul ultimei ședințe a Comisiei de Dialog Social că traseul Galați - Brăila s-a transformat într-o problemă politică. Liberalii susțin inițiativa Primăriei din Vânători, care a dat licențe pentru traseul Galați - Vânători unei firme de transport locale, deși traseul este județean și s-a organizat o licitație pentru el. Cum clinciurile politice nu au dus la niciun rezultat, ACJ Globe Tour, societatea care a câștigat licitația, s-a apucat să se judece cu firma Vix Top SRL care o dublează pe traseul județean și apoi cu Primăria din Vânători. ”Autoritățile din Galați au fost induse în eroare. Au aprobat o stație la Spitalul de Boli Infecțioase iar ei au început acum să circule până la Galați, deși ar fi trebuit să meargă doar până la Metro. Apoi au încheiat contract și cu Autogara, deși este bazat pe o ilegalitate”, ne-a declarat Silviu Cârlan, administrator la ACJ Globe Tour.

Legea a cedat în fața pumnului

În momentul de față, pe rolul Tribunalului Galați sunt instrumentate două dosare ce privesc Primăria din Vânători și firma Vix Top SRL, însă problema care se pune este cine va duce la îndeplinire hotărârile judecătorești dacă ACJ Globe Tour va avea finalmente câștig de cauză, în condițiile în care autoritățile preferă să asiste de pe margine la acest spectacol care se derulează pe banii și nervii călătorilor. La Tecuci show-ul este total, călătorii fiind obișnuiți deja cu blocarea în stil mafiot a mașinilor în trafic și bătăile de stradă între operatorii din transportul județean și taximetriști. Fiecare se acuză că i-a fost încălcat teritoriul și, din nou, autoritățile locale din Tecuci se declară neputincioase în stoparea fenomenului. ”Am pierdut numărul altercațiilor și bătăilor cu șoferii de pe microbuze. Nimeni nu se implică și trebuie să ne descurcăm cum putem, așa cum am făcut și până acum”, ne-a declarat Titel Cioară, președintele Camerei Taximetriștilor din Tecuci. Ce ar mai fi de spus?"



maxi-taxi.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.21 kb
 Vizualizat:  de 19532 ori

maxi-taxi.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Dec 2008 07:47:19    Titlul subiectului: 102387

A fost majorată redevența pentru operatorii din transportul public de persoane


Consiliul Local a aprobat majorarea redevențelor pentru SC Transurb și operatorii privați din transportul de persoane, veniturile estimate la bugetul local ridicându-se la aproape 1,2 milioane de lei.

În urma ultimei licitații organizate de Consiliul Local Galați, societatea publică de transport local, SC Transurb, a primit în concesionare serviciul regulat de transport public pe traseele principale, în timp ce SC Comsamo SRL, ACJ Globe Tour SRL și SC Relajcar SRL se ocupă de traseele secundare. În baza contractelor de concesiune, societățile amintite plătesc redevențe care se constituie în venituri la bugetul local, sumele fiind actualizate în funcție de indicele de inflație comunicat de către Direcția Județeană de Statistică Galați în luna octombrie 2008. Consilierii locali au stabilit în ultima ședință de marți ca SC Transurb să plătească în 2009 suma de 29.643 de lei pe lună, veniturile obținute la bugetul local însumând 355.716 lei. Prin comparație, anul trecut societatea publică de transport local a plătit 27.603 lei pe lună. Plata redevenței de către SC Transurb reprezintă o anomalie, în condițiile în care societatea se află în subordinea Consiliului Local, deci banii rămân practic în ”bucătăria” forului deliberativ local.

Operatorii privați nu o duc prea bine

O redevență aproape egală cu a Transurb-ului va plăti SC Comsamo SRL, cel mai mare operator privat de transport din Galați, care va achita 2.359 de lei pentru fiecare autovehicul din parcul propriu, cu 163 de lei mai mult decât în 2007. Veniturile estimate pentru anul 2009 sunt de 332.619 de lei, dar este posibil ca operatorul de transport să reducă numărul de mașini din parcul propriu. Administratorul SC Comsamo SRL, Teodoru Dobrițoiu, ne-a declarat că a redus în 2008 parcul de mașini cu circa 20 de microbuze, ca rezultat al achizițiilor recente ale SC Transurb, iar acest lucru se poate întâmpla din nou dacă încasările vor continua să scadă. Societatea ACJ Globe Tour SRLva plăti aceeași sumă ca și SC Comsamo SRL pentru fiecare microbuz deținut, achitând în total 309.029 de lei. Cel mai puțin va plăti cel de-al treilea operator de transport, SC Relajcar SRL Galați, care va achita 2.348 de lei pentru fiecare microbuz deținut, veniturile estimate fiind de 152.620 de lei. Operatorii privați de persoane au intrat și în vizorul autorităților, care au decis efectuarea unor controale periodice în trafic după ce, în urma unor verificări încrucișate, a rezultat că mulți șoferi de microbuze nu eliberează bilete călătorilor iar veniturile declarate de proprietari erau de cinci ori mai mici decât cele reale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 11 Dec 2008 19:26:44    Titlul subiectului: 102399

Ce s-a intamplat cu cele 4 trasee: rutele Metro-Piata Centrala, Filesti-Piata Centrala, Supermarketul Billa - Port (prin Tiglina I-strada Partizanilor) si Complex Siret - Piata Centrala. Mai circula? Care sunt nr lor de identificare? pe plaja de nr 60-85 ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 12 Dec 2008 17:36:11    Titlul subiectului: 102450

Intre lege, ajutor (oare?) si intelegere... Un articol apartinand cotidianului galatean "Viata Libera", publicat in editia din 19.03.2004

"Cand vor fi concesionate traseele din Galati?

Doi galateni afirma ca sunt in pericol sa-si piarda casele, pentru ca Primaria Galati nu respecta o hotarare de Guvern. Este vorba despre HG 828/2003 conform careia, pana la 31 decembrie 2003, Primaria Galati era obligata sa finalizeze operatiunea de concesionare a traseelor pentru transportul urban de persoane, inclusiv privatizarea sau concesionarea TRANSURB. Acest lucru nu s-a intamplat nici pana in ziua de azi.
Amanarea termenelor naste drame
Cei doi galateni, fosti someri, au girat cu apartamentele creditele obtinute anul trecut prin Directia Muncii si Solidaritatii Sociale (600 milioane, respectiv, 445 milioane lei), prin care se obliga totodata sa infiinteze si noi locuri de munca (cate unul pentru fiecare suta de milioane obtinuta), locuri pe care au obligatia sa le mentina timp de trei ani. In caz contrar, ei vor fi obligati sa dea inapoi de trei ori suma imprumutata. Creditele obtinute, derulate prin AJOFM, sunt credite speciale pentru someri si se acorda numai pentru deschiderea unor activitati de prestari servicii. Ambii galateni s-au orientat catre activitatea de maxi-taxi. S-au imprumutat pe la cunoscuti pentru a-si completa aportul propriu la creditele obtinute, au luat banii, au infiintat societatile de prestari servicii, au angajat oameni si si-au cumparat masini noi pentru activitatea de maxi-taxi, bazandu-se pe faptul ca Primaria isi va indeplini obligatia de a concesiona traseele pana la 31 decembrie 2003. Avand masini noi, nu aveau nici o indoiala ca nu vor "prinde" licenta pentru vreunul dintre trasee. Numai ca operatiunea de concesionare nici macar n-a inceput. Disperati, intrucat termenul de gratie acordat de banci expira, cei doi galateni s-au facut "pirati", adica au iesit pe trasee fara a avea licente. Numai ca amenzile pe care le-au luat "scurt" i-au descurajat. Ratele la banca trebuie platite, la fel si salariile celor pe care i-au angajat, insa ei nu pot iesi pe traseu pentru ca nu au licente si, deci, nu au cum sa faca banii de care au nevoie.

"In ce lege scrie ca trebuie sa-l intrebam pe primar cand deschidem o afacere?"
"Am inceput demersurile pentru credit in august-septembrie 2003, iar banii i-am obtinut in decembrie - spune Sorin Amarinei, cel care a luat un credit de 600 de milioane de lei pe firma pe care si-a infiintat-o, Rocrina Tour SRL. Din start, 10% din suma, adica aproximativ 60 de milioane, le-am pierdut pe formalitati. Pana la 31 decembrie anul trecut, Primaria trebuia sa concesioneze traseele, si nu e vina noastra, a celor care am luat credite prin DMSS, ca nu s-a facut acest lucru. M-am adresat Primariei, de unde aM primit un raspuns sec, cum ca prin concesionare se vor rezolva toate problemele. Dar cand asta? Daca se aplica legea, se elimina aceasta mafie din transportul local de calatori. Iar daca pana la concesionare ni s-ar acorda licente provizorii, toate aceste cazuri sociale s-ar rezolva. Practic, noua ni se refuza dreptul la munca, un drept elementar din Constitutie".
Cel de-al doilea caz la care ne referim este al doamnei G.N. (somera, la fel ca sotul ei), care trebuie sa plateasca in aceasta luna prima rata la banca pentru creditul de 445 de milioane pe care l-a facut. Termenul de gratie acordat de banca a expirat. Nici G.N. n-are licenta, desi a intrat pana acum in trei audiente la primarul Dumitru Nicolae si i-a adresat un memoriu si prefectului Traian Mandru. Pentru creditul contractat de G.N. exista chiar garantia Fondului National de Garantare a Creditelor Bucuresti, care va asiguram ca nu-si da OK-ul pe ochi frumosi. Se pare insa ca aceasta garantie si studiul de fezabilitate intocmit de banca sunt fara nici o valoare, din moment ce Primaria nu-si face treaba. "®M-ati intrebat pe mine cand v-ati luat masina?¯, mi-a spus primarul cand am fost in audienta. Dar in ce lege scrie ca trebuie sa-l intrebam pe primar cand deschidem o afacere?", ne intreaba, desigur retoric, G.N. Doamna in cauza este si autoarea unui trist record, primind doua amenzi de cate 3,2 milioane in doar... 25 de minute. "Am fost la un pas de a fi amendata chiar si pe 1 si 8 martie cand, avand nevoie disperata de bani, am iesit eu la volan", mai spune G.N..
"Primaria e in culpa", spune Stefan Gherasim
"Pana la 31 decembrie 2003, conform HG 828, trebuia sa aiba loc concesionarea traseelor, precum si a patrimoniului TRANSURB, societatea locala de transport urban. Este culpa Primariei ca nu a infiintat un serviciu special care sa se ocupe de concesionarea traseelor, de realizarea programului de transport in municipiu, precum si de reorientarea traseelor existente, asa cum prevede legea. Printr-o hotarare din 19 decembrie, Consiliul Local a decis prelungirea actualelor licente de maxi-taxi pana la 1 iulie 2004", ne-a spus presedintele Camerei Nationale a Taximetristilor - filiala Galati, Stefan Gherasim.
Dumitru Nicolae:
"Ii ajutam pe acesti oameni"
"Legea e foarte clara aici - afirma, la randul sau, primarul Dumitru Nicolae. Pana se face licitatie de operator, pana atunci se prelungesc autorizatiile vechi, lucru pe care l-am facut. La ora actuala lucram la norme pentru licitatie, iar comisia de la Prefectura (?-n.r.) trebuie sa-i autorizeze pe cei care fac transport de persoane in oras. Eu sper ca pana la sfarsitul lunii sa cam anuntam data cand se face licitatie... Legea a aparut ea in iulie, dar normele de aplicare au aparut in decembrie. Iar in norme se spune ca pana la data la care se face licitatie se prelungesc autorizatiile vechi. Sigur, noi avem interesul sa-i ajutam pe cei care au facut prostii, ca asta e prostie. Nu-s singurii care au luat credit - sunt mult mai multi - gandindu-se ca ®nu ne lasa primarul sa murim¯. Nu-i lasam sa moara, dar trebuie s-o facem legal. Ii ajutam", a incheiat primarul.
Asadar, dincolo de vechea "boala" romaneasca a normelor metodologice, care apar de multe ori atunci cand aproape ca ai uitat ce spune legea respectiva, ar mai fi inca o problema, definitorie pentru Romania zilelor noastre: faptul ca te bazezi pe un act normativ publicat in Monitorul Oficial a ajuns sa fie considerat o prostie.
"
Poza postata mai jos apartine cotidianului "Viata Libera"



maxi-taxi 2004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.2 kb
 Vizualizat:  de 19443 ori

maxi-taxi 2004.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Iul/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Sâm 13 Dec 2008 10:01:14    Titlul subiectului: 102470

Viata Libera a scris:
Dumitru Nicolae:
"Ii ajutam pe acesti oameni"
"Legea e foarte clara aici - afirma, la randul sau, primarul Dumitru Nicolae. Pana se face licitatie de operator, pana atunci se prelungesc autorizatiile vechi, lucru pe care l-am facut. La ora actuala lucram la norme pentru licitatie, iar comisia de la Prefectura (?-n.r.) trebuie sa-i autorizeze pe cei care fac transport de persoane in oras. Eu sper ca pana la sfarsitul lunii sa cam anuntam data cand se face licitatie... Legea a aparut ea in iulie, dar normele de aplicare au aparut in decembrie. Iar in norme se spune ca pana la data la care se face licitatie se prelungesc autorizatiile vechi. Sigur, noi avem interesul sa-i ajutam pe cei care au facut prostii, ca asta e prostie. Nu-s singurii care au luat credit - sunt mult mai multi - gandindu-se ca ®nu ne lasa primarul sa murim¯. Nu-i lasam sa moara, dar trebuie s-o facem legal. Ii ajutam", a incheiat primarul.
Asadar, dincolo de vechea "boala" romaneasca a normelor metodologice, care apar de multe ori atunci cand aproape ca ai uitat ce spune legea respectiva, ar mai fi inca o problema, definitorie pentru Romania zilelor noastre: faptul ca te bazezi pe un act normativ publicat in Monitorul Oficial a ajuns sa fie considerat o prostie.[/i]"
Poza postata mai jos apartine cotidianului "Viata Libera"
Manaria asta cu "prelungirea licentelor" cred ca e solutia folosita frecvent in multe orase. Bunaoara si la Buzau, se pare ca maxi-taxi-urile actuale circula dupa reglementari din ... 2000, iar faptul ca amanarea recentului proiect de hotarare privind transportul public local chiar la asta ma duce cu gandul: amanam, dar prelungim contractele vechi...

Bine zice ala: faptul ca te bazezi pe un act normativ publicat in Monitorul Oficial a ajuns sa fie considerat o prostie

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 25 Dec 2008 23:12:39    Titlul subiectului: 103043

Oare ce nu pare a fi in regula in prima poza de mai jos? Desigur, un maxi-taxi care nu a "incaput" in parcare. Daca noi, in calitate de calatori, avem uneori de furca cu transportul privat de persoane, revansa nu se lasa asteptata... adica, de ce si altii sa nu blocheze maxi-taxi-urile in trafic?
Zilele trecute, ultimele peroane de la capatul de linie al traseului 102 au fost asaltate de o multime de autoturisme ale caror proprietari au venit sa "faca piata" insa au refuzat sa-si duca bolizii in parcarea cu plata de langa piata. De Sarbatori ma asteptam macar la scuze sau un spirit mai ingaduitor din partea vinovatilor... as, mi-am gasit! Injuraturile si misto-urile au scos la iveala caracterul primitiv pe care unii dintre noi cred ca-i avantajeaza...
Am asistat la dispute verbale si ironii atat in dreptul peroanelor pentru maxi-taxi cat si la peronul destinat troleibuzelor...
In cea de-a doua poza, una dintre masinile oprite neregulamentar la peronul maxi-taxi-urilor.



3214 - blocarea trotuarului (25.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.36 kb
 Vizualizat:  de 19298 ori

3214 - blocarea trotuarului (25.12.2008).jpg



3200 - cum sa parcam de aiurea (24.12.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.09 kb
 Vizualizat:  de 19298 ori

3200 - cum sa parcam de aiurea (24.12.2008).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2009 09:52:53    Titlul subiectului: 103862

"Eficienta" si "interesul" edililor asupra organizarii transportului in comun se poate observa in articolul de mai jos, publicat de "Monitorul de Galati" in data de 08.01.2009:


"Licitații organizate degeaba

La harababura din transportul județean se adaugă mai nou și disputa dintre operatorii județeni și cei locali, care au primit dezlegare de la autoritățile locale să facă transport până la Galați. Conflictul dintre ACJ Globe Tour și Primăria Vânători continuă la Tribunalul Galați, unde ieri a avut loc un nou termen de judecată. Mai nou, în proces a făcut cerere de intervenție și firma Vix Top SRL, care asigură transportul în comuna Vânători, dar nu până la limita localității, ci până la intrarea în Galați, de unde și disensiunile cu operatorul de transport care a câștigat licitația pentru acest traseu. Consiliul Județului Galați nu a luat până acum nicio măsură, fapt care a determinat operatorii să rezolve problema cum știu mai bine. Nici Comisia de Dialog Social nu s-a descurcat mai bine la acest capitol. După o serie de verificări realizate în județ, s-a ajuns la concluzia că raportul este neconcludent și s-a cerut refacerea lui. Până atunci, călătorilor nu le rămâne decât să penduleze pe buzunarul propriu între operatori și ilegaliști."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 20 Ian 2009 00:10:04    Titlul subiectului: 104601

Oare cate persoane sa fie in salonul microbuzului din imaginile postate mai jos? Pe putin 30 de persoane, "impachetate" in stil "sardea", un stil de-altfel cunoscut galatenilor si practicat pe scara larga...
In timpul week-end-urilor, soferii de maxi-taxi profita de orarul rarefiat al mijloacelor de transport ale Transurb-ului si aduna cam tot ce se poate din statii si uneori... dintre statii. Soferul "cutiei" din imagine nu a facut abstractie de numarul tot mai mare de pasageri, si, nascut probabil in zodia lacomiei a facut "curat" pe traseu.
Uneori dam vina pe noi insine: daca am refuza sa calatorim cu maxi-taxi si am prefera mijloacele de transport in comun atunci particularii ar falimenta... insa exista urgente, exista frig, exista linii pe care doar maxi-taxi-urile ruleaza si, ceea ce-i mai rau, exista egalitate intre pretul unei calatorii cu maxi-taxi si cel al unei calatorii cu autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul...



aglomeratie maxi-taxi (18.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.39 kb
 Vizualizat:  de 19104 ori

aglomeratie maxi-taxi (18.01.2009).JPG



aglomeratie maxi-taxi 2 (18.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.75 kb
 Vizualizat:  de 19104 ori

aglomeratie maxi-taxi 2 (18.01.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Feb 2009 11:52:11    Titlul subiectului: 106058

Se discuta, tot mai des, in randul soferilor de maxi-taxi, despre "marea retragere" a microbuzelor private, corespunzatoare primei jumatati a anului 2010. In locul lor se pare ca se vor aduce microbuze Mercedes Sprinter inalte, noi, cu 22 de locuri, si vor fi sub "obladuirea directa" a primariei Galati. Nu vor fi 850 (numarul estimativ al maxi-taxi-urilor care circula acum) ci mult mai putine (nu am o data concreta in aceasta privinta).
De asemenea, toate microbuzele particulare care circula in prezent la Galati vor fi retrase (sau vor fi utilizate in alte scopuri).
Se estimeaza o scadere drastica a numarului de microbuze si o crestere a somajului (la Galati sunt in jur de 2000 de indivizi care lucreaza in transportul privat urban). Ultima veriga (si totodata cea mai importanta) a acestui proces de "purificare partiala", este Transurb-ul, care, daca nu achizitioneaza noi loturi de mijloace de transport, nu va face fata fluxului mare de calatori si prin urmare exista din nou sansa la o discutie de genul "la Galati nu se poate circula fara maxi-taxi"...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Iul/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 13:13:34    Titlul subiectului: 106993

http://www.impartial.ro/index.php?func=articol&domeniu=Social&articol=3

"O veste bună:

Biletele de maxi-taxi nu se mai scumpesc

În ședința de joi, consilierii locali au decis să amâne proiectul de hotărâre ce viza scumpirea prețului la maxi-taxi de la 1 la 1,7 lei. Motivul invocat de aleși ar fi acela că hotărârea respectivă ar fi nepotrivită (Comentariu meu Question Question De nu-i lasati sa-si franga gatul? Prea muriti de grija lor, nu credeti??) în contextul crizei economice

Proiectul de hotărâre prin care prețul biletelor la transportul public privat urma să crească de la 1 leu la 1,7 lei nu a fost supus votului de către Consiliul Local, pe motiv că dacă această măsură ar intra în vigoare ar fi afectată de criza financiară. Astfel, proiectul ce urma să fie votat în ședința de joi a CL a fost amânat pentru ca eventuala respingere a majorării prețului biletelor de maxi-taxi să nu stârnească nemulțumiri și mai mult, mișcări de protest din partea șoferilor înregistrați în baza de date a vreunui operator local de transport privat. “Suntem pe cale să votăm un proiect împotriva a ceea ce vrem să fim noi aici. Adică, dumnealor au venit și au cerut o majorare. Eu am fost atunci cel care a spus că nu sunt de acord să se vină cu această majorare. Noi i-am forțat pe operatori să mărească prețul, dar nu este corect față de populație. Eu spun să rămănă la prețul din prezent, pentru că este criză“, a declarat Picu Apostol Roman, consilier local PC. În condițiile în care s-ar majora prețul biletelor de maxi-taxi, operatorul ar urma să primească o “rație“ zilnică mai mare de 60 lei, cea din prezent, urmând ca mai apoi să plătească un impozit mai mare la bugetul local, cel prezent fiind reprezentat de o cifră derizorie. De asemenea, în cadrul ședinței de Consiliu Local, aleșii și-au exprimat intenția ca, treptat, să elimine circulația microbuzelor de la cei trei operatori privați de transport public
."

Yes! Iata o intentie (macar!) buna.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Iul/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 06 Apr 2009 12:38:45    Titlul subiectului: 109093

Daca mai era nevoie de o alta dovada... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

http://www.romanialibera.ro/a150683/evaziunea-fiscala-ultima-moda-a-crizei-la-galati.html

"Evaziunea fiscala, ultima "moda" a crizei la Galati
Dobrogea - Evaziunea fiscala, ultima "moda" a crizei la Galati
Microbuzele particulare fac o concurenta neloiala mijloacelor de transport in comun
Ticu Ciubotaru
Luni, 06 Aprilie 2009

» Transportatorii maxi-taxi baga in buzunar 98% din veniturile reale.

» Banii sunt impartiti intre soferi, proprietari de microbuze si transportatori.

» Evaziunea fiscala pagubeste bugetul local cu sume de ordinul sutelor de miliarde de lei vechi.

In plina criza financiara, care in ultimele luni a determinat si o scadere cu pana la 30% a incasarilor de taxe si impozite la bugetul municipalitatii, edilii Galatiului tolereaza evaziunea fiscala de proportii din transportul local de persoane
in sistem maxi-taxi. Sumele pe care municipalitatea ar trebui sa le incaseze de la operatorii de transport sunt greu de evaluat, dar dupa unele estimari transportatorii baga in buzunar 98% din veniturile reale, iar in cifre absolute ar fi vorba de cel putin 200 de miliarde de lei vechi pe care municipalitatea ar trebui sa le incaseze anual de la transportatori. La prima intrunire din 2009 a Comisiei de Dialog Social (CDS), criticile presedintelui Patronatului Intreprinderilor Mici si Mijlocii, Marian Filimon, care s-a referit in termeni duri la abuzurile din transportul maxi-taxi urban si judetean, au fost sustinute de reprezentantii ARR Galati, directorul general al DGFPCFS Galati, Costica Onica, presedintele Camerei Taximetristilor stefan Gherasim, dar si de reprezentantii Prefecturii Galati.

Un microbuz realizeaza venituri zilnice de peste trei milioane de lei vechi, ceea ce inseamna peste 790 de milioane lei vechi anual. Pentru fiecare din cele peste 850 de microbuze "arondate" la trei operatori, cu contracte de inchiriere depuse la finante, se platesc impozite modice, de 15-20 de milioane lei vechi pe an, restul veniturilor impartindu-se intre proprietari, operatori si soferi. Operatorii sustin ca valoarea contractelor de inchiriere nu poate fi impusa, ea fiind negociabila intre operator si proprietarul microbuzului, si acuza ca de evaziunea fiscala sunt vinovati soferii, care nu elibereaza bilete.

Sistemul e de vina
Evaziunea este favorizata de sistemul acceptat de municipalitate in organizarea transportului maxi-taxi. Atat biletele, cat si banii incasati de la pasageri sunt la cheremul soferilor. Desi o schimbare a sistemului ar aduce la bugetul municipalitatii zeci sau sute de miliarde, mecanismul financiar confuz este tolerat de edili. Dar si mai ciudat este ca aceasta degringolada dezavantajeaza societatea de transport urban aflata sub autoritatea Consiliului Municipal Galati, Transurb SA, care trebuie sa reziste pe piata prin eficienta economica, platind impozite si taxe, in timp ce "concurenta" nici macar nu se sinchiseste de asa ceva. Conducerea Transurb SA nu poate face altceva decat sa emita apeluri la respectarea legii. "Un semnal de alarma a fost tras. O masura trebuie luata, dar din punctul meu de vedere, ca director la Transurb SA, nu pot sa iau aceasta masura.

Noi doar am atentionat primaria, de nenumarate ori, in scris, solicitand luarea unor masuri. Cei care detin aceste microbuze si desfasoara transport urban in sistem maxi-taxi, pe aceleasi trasee pe care isi desfasoara activitatea si socie-tatea noatra, nu tin cont de contractul pe care il au, de licentele pe care le au. Dar masurile trebuie luate in cadrul primariei. Noi am atentionat. in ceea priveste evaziunea fiscala, ca pasagerilor care urca in mijloacele de transport maxi-taxi nu li se dau bilete. Exista un sistem de incasare a acestor bani care e foarte greu de inteles", ne-a declarat Genica Totolici, directoarea Transurb SA. Primarul Dumitru Nicolae a promis ca va lansa o actiune de verificare a modului in care transportatorii in sistem maxi-taxi isi respecta contractele. Au trecut mai mult de doua saptamani de la promisiunea primarului Galatiului, dar de intamplat nu s-a intamplat nimic.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 2 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community