Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Proiectul liniei de tramvai pe str. Panduri
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2018
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Aug 2006 15:25:21    Titlul subiectului: Proiectul liniei de tramvai pe str. Panduri 63527

Proiectul liniei de tramvai pe str. Panduri chiar era o aberatie: se desfiinta inutil un spatiu verde, pentru ca numarul de calatori care ar fi fost preluati ar fi fost mic, avind in vedere traseul liniei; in plus exista linia de pe sos. Progrseului, care e in sit propriu, si se afla la mica distanta de blocurile d pe Panduri; mai degraba ar face o line care sa lege Calea 13 septembrie de Vasile Parvan, sau de Piata Unirii, pentru ca pe acea directie fluxul de caltori e intradevar mult mai mare, si ar putea renunta la 385 eventual, care de multe ori e arhiplin; pe Soseaua Panduri mai degraba ar merge o linie de troleibuz, care sa vina de la Gara de Nord, pelinga Cotroeni , pina la Sura MAre sau eventual Piata Sudului (singura problema ar putea fi pe Soseaua Viilor, care are o portiune foarte ingusta in zona statie de tramvai Stefan Heptes).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Mie 01 Noi 2006 20:05:14    Titlul subiectului: 4t34t 65571

A cazut proiectul Tudor Vladimirescu - Panduri?
La intersectia Tudor Vladimirescu-Cal.Rahovei-Viilor exista un macaz instalat de vreo 2 ani dinspre Cal.Rahovei (sens dinspre str.Progresului) cu posibilitate stanga spre Tudor Vladimirescu. Se vorbea mai demult de mutarea liniei de pe Progresului prin Panduri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 01 Noi 2006 20:31:36    Titlul subiectului: 500 65573

ANTENA a scris:
A cazut proiectul Tudor Vladimirescu - Panduri?
A cazut de mult proiectul ala, fiindca au comentat prea mult cei din Panduri ca raman fara spatiul verde de pe strada (ce sa spun Rolling Eyes ). Mie mi se parea o idee foarte buna o linie de tramvai pe acolo, pe care sa circule 11, iar 12 sa fi ramas pe Progresul si astfel obtineam o distributie mai buna a retelei de tramvai. Acuma insa, nu mai sunt sanse sa se apuce de acel proiect, si acel macaz ramas la Chirigiu si cel de pe Istrate vor fi scoase cu prima ocazie, cel mai probabil la finalul proiectului de modernizare a liniei de pe Progresul.
Dar acuma stau si ma intreb, cei din Rahova nu au comentat cand au ramas fara spatiu verde pentru marea linie de metrou-semi-usor 32? Sau cei de pe Timisoara? Sau cei de pe 1 Decembrie, unde din nou s-au hotarat sa faca tramvaiul prin spatiul verde, ca solutie mai buna pentru traficul de acolo. Ei ce au avut de spus? Si de ce ar trebui sa le para rau pentru cativa metrii patrati de iarba? Daca intradevar se voia, se putea face un green-track in Panduri, cu gazon calumea, inalt, si gardulete pe marginea liniei si tot mai ramanea o gramada de spatiu pentru alte minunatii cum ar fi parcuelete, spatii pentru caini si aranjamente florale. Dar omul nu stie ce e mai bun pentru el, ca e prea comod sa accepte schimbarea.
Asta e problema cu mentalitatea romanului: pana nu va invata sa suporte o perioada grea pentru un viitor mai bun, o sa ne alegem cu traficul si mediul pe care il meritam...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2018
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Noi 2006 22:39:11    Titlul subiectului: 65574

Nu cred ca a cazut linia de pe Panduri doar pentru ca au comentat cei de acolo; mai degraba si-au dat si ei seama ca nu isi avea rostul o linie pe acolo, care pe linga faptul ca intre Calea Rahovei si 13 Septembrie ar trece printr-o zona pustie, nu ar face decit sa incurce circulatia pe Soseaua Viilor si sa creasca timpii de mers; plus ca e evident ca fluxul de calatori de pe Tudor Vladimirescu/Panduri se indreapta in special spre Eroilor si Unirii, nu spre Gara, deci oricum nu prea exista cerere pentru Tramvai care sa justifice investitia si sa duca pe deaspra la marirea timpului de mers; mai degraba s-ar justfica o linie care sa lege Calea 13 Septembrie de capatul actua al lui 35 de la Vasile Parvan, eventual pe noul bulevard Uranus care se zice ca se va construi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Joi 02 Noi 2006 00:41:29    Titlul subiectului: 65576

Linia de tramvai de pe Panduri "nu a cazut" deloc. Se va construi in 2008, fiind legata de linia de tramvai pe Grozavesti - Pasaj Basarab.
Sus
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Joi 02 Noi 2006 10:19:26    Titlul subiectului: 65582

Cei din Panduri au comentat pentru ca spatiul verde respectiv este destul de lat, sunt si banci acolo unde lumea poate sa stea, isi duce cainele etc... spre deosebire de mini-scuarurile de pe cal. Rahovei si bd. 1 Decembrie 1918...
_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 02 Noi 2006 18:58:45    Titlul subiectului: 65595

tudor a scris:
Linia de tramvai de pe Panduri "nu a cazut" deloc. Se va construi in 2008, fiind legata de linia de tramvai pe Grozavesti - Pasaj Basarab.
Nu te supara ca intreb, dar unde ai auzit asta? Daca cunosti vreo lista de proiecte sau ceva ce nu am discutat pana acum, te rog frumos sa ne spui si noua, ca tare am vrea sa stim ce planuri marete are RATBul. Macar stim si noi daca au solutii eficiente sau nu, si poate poate, om putea interveni sa schimbam ceva...
Despre Paunduri, am observat si eu ca spatiul respectiv e destul de lat, de aceea sunt de parere ca puteau sa impace si tramvaiul si varza, caci mai ramanea spatiu destul pe marginea sinei pentru alte chestii... Si oricum am obsvat ca acel spatiu este ingradit pe toata lungimea, deci teoretic nu se poate folosi la altceva decat privit la el, din cand in cand, si destul de rar, mai vedem treceri cu cateva bancute de-a lungul lor. Deci halal pierdere pentru cei din Panduri Rolling Eyes ... Si o linie foarte utila ar fi putut fi de la Basarab, prin Panduri pana la Unirii, folosind macazul existent de la Istrate si astfel preluai lejer traficul de pe 123 si 385 si multumei foarte multa lume. Dar cine sa se mai gandeasca si la asta cand e vrajit de peticul de gazon indragit din fata blocului Evil or Very Mad

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Oct/2018
Mesaje: 6903
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Iul 2007 16:18:23    Titlul subiectului: 80126

Pozele le-am facut la Piata Chirigiu, la intersectia dintre Calea Rahovei cu bulevardul Tudor Vladimirescu. O sa mai circule tramvaiul pe bulevardul Tudor Vladimirescu ?


Captured 2007-7-6 00009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.47 kb
 Vizualizat:  de 16883 ori

Captured 2007-7-6 00009.JPG



Captured 2007-7-6 00010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.45 kb
 Vizualizat:  de 16883 ori

Captured 2007-7-6 00010.JPG



Captured 2007-7-6 00011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.82 kb
 Vizualizat:  de 16883 ori

Captured 2007-7-6 00011.JPG



Captured 2007-7-6 00012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.42 kb
 Vizualizat:  de 16883 ori

Captured 2007-7-6 00012.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Iul 2007 10:24:23    Titlul subiectului: 80157

Ar mai putea avea o sansa daca se va face un tramvai care sa mearga dela pasajul videan pe sos.Grozavesti, sos.Panduri, Tudor Vladimirescu si mai departe.

Tramvaiul ar trebui facut daca este rentabil. Oricum, daca va fi facut, va fi pe Panduri pana la Grozavesti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 13 Iul 2007 21:20:24    Titlul subiectului: 0000 80316

De ce a picat proiectul? Cumva din cauza locuitorilor din zona Panduri? La un momentdat se zvonea ca linia 12 o sa circule pe acolo, dar sa ne gandim ca zona Panduri are "potential" pentru transportul in comun, tin minte si acum ce transport si cate linii de tramvai circulau pe acolo prin 86-87si ce bijuterie de depou era PANDURII.
Poate vreodata edilii vor repune acest proiect in tema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Iul 2007 23:20:30    Titlul subiectului: 80320

Acolo este o zona verde de o mare valoare antipoluare. Nu are rost sa fie stricata pentru o linie de tramvai inutila. Sunt 226 si cu 136 care circula pe-acolo si care pot prelua fluxul de calatori. Da, poate pe T. Vladimirescu cu iesire pe Trafic Greu, poate... Dar pe Panduri nu mai are rost!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mihaiuc



Data înscrierii: 10/Iul/2007
Ultima vizita: 29/Oct/2009
Mesaje: 14
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Lun 16 Iul 2007 02:33:04    Titlul subiectului: Re: tramvaiele din bucuresti-discuti libere 80353

itb 139 a scris:
De ce a picat proiectul?Cumva din cauza locuitorilor din zona Panduri?
Da, locuitorii au fost principalii vinovați. Ideea era introducerea de tramvaie pe Viilor - Chirigiu - T. Vladimirescu - Panduri - Răzoare, cu prelungire pe Șos. Grozăvești - Pod Basarab - Titulescu (și poate o linie inelară). Ar fi urmat reducerea (se vehicula chiar scoaterea) tramvaielor de pe Trafic Greu, și ca urmare, fluidizarea intersecției Răzoare (tramvaiul doar ar fi traversat intersecția, intrând în spațiul verde de la Răzoare, față de situația de atunci, când, destul de des, tramvaiul bloca jumătate de intersecție). Proiectul a fost aprobat (și susținut) de primărie și de consiliu, dar s-a împotrivit de locuitori, care atunci când au auzit de tramvai, și-au și imaginat zgomot, trezit la 5 dimineața, etc. neștiind ce înseamnă transport modern electric. Orice tentativă de a-i sensibiliza s-a soldat cu eșec, amenințări cu greva foamei, etc. - și deci, proiectul a căzut. Intersecția de la Răzoare a fost reconfigurată (sens giratoriu), fluidizându-se cât de cât, linia de pe Trafic Greu a fost modernizată, Șoseaua Grozăvești a fost (re)construită fără suport de tramvaie. Tot ce au mai rămas sunt macazurile de la Tudor Vladimirescu/Chirigiu, și spațiul (încă neamenajat) lăsat special pentru linia separată de tramvaie pe Tudor Vladimirescu. Șanse pentru această linie eu nu mai văd din aceste cauze - în plus, linia de pe Trafic Greu, acum modernizată, este paralelă, și face față traficului cu succes - locuitorii din zona Chirigiu au de mers 3-4 minute până în stația de pe Progresului, locuitorii din zona 13 Septembrie, la fel, iar cei de pe Panduri, să se descurce, că ei au refuzat tramvaiul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Iul 2007 19:58:46    Titlul subiectului: yjyy 80365

Interesanta aceasta situatie. Deci, zona Panduri, probabil plina de specialisti in greva foamei si lupte stradale, de unde poate si-au luat si certificatul, este o zona privilegiata, unde videanul nu indrazneste sa faca ceva fara consimtamantul domniilor lor Pandurii si 13 septembrierii. In tot acest timp, niste prapaditi de pe Titulescu si de peste drumul de fier nu au ce face ca pasajul le trece pe la nas sau dupa caz prin casele lor. La fel cum videanului i se rupe sina de locuitorii de pe soseaua Viciului, care poate nu vroiau sa se trezeasca la ora 5 de zgomotele metroului basesc si pe deasupra sa mai si ocoleasca pana la pasajul Lujerului, direct dupa statia de tramvai, daca pot, pe deasupra la bulevard, in scurt, daca pot, iar daca nu, se invart in cerc in intersectie, blocand-o. Dar nu sunt Panduri si 13 septembrieri, ci niste "virtuosi".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 09/Oct/2018
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2007 12:03:30    Titlul subiectului: 80410

Am citit dimineata in ziar ca "tov. marmura" are 60.000 metri patrati pe langa Mariott, spre Cotroceni...
In loc sa se reconstruiasca un cartier in parcul Izvor, se vor face fabrici si uzine si alti monstri.
Acum inteleg de ce nu se mai promoveaza tramvai pe Izvor, Viilor, Uranus (sa se lege Vasile Parvan de 13 Septembrie). Jale!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
matei



Data înscrierii: 28/Apr/2008
Ultima vizita: 01/Iul/2008
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Apr 2008 12:49:35    Titlul subiectului: 9822 92683

Tarziu am dat de acest forum din care am aflat, cu surprindere, de imaginea de care se bucura in randul fanilor tramvaiului, locuitorii din Cartierul Panduri.
Incerc sa aduc unele lamuriri referitoare la actiunea locuitorilor de a se impotrivi intentiei primariei de a introduce acest minunat mijloc de transport in cartier.
Prin anul 2003 RATB solicita Agentiei de Protectie a Mediului avizul de mediu pentru defrisarea teilor de pe Panduri si inceperea lucrarilor la noua linie de tramvai, mentionand ca nu este necesar un studiu de impact asupra mediului ca si cum ar fi plantat panselute.
Afland despre aceasta intentie o mana de oameni a inceput protestul si anume: liste cu semnaturi de la toate blocurile (inca exista originalele), memorii la Primaria de sector si la cea generala, RATB, Min Transporturilor, Mass Media. Au fost dezbateri publice, intalniri cu presa si autoritatile. RATB a incercat chiar un sondaj in randul trecatorilor din cartier pe care nu l-a recunoscut decat la dezbaterea de la APM.
Mentionez ca nu a fost vorba niciodata despre greva foamei.
Pentru a obține finanțarea necesară de la Banca Europeana de Investitii, linia de tramvai de pe artera Trafic Greu a fost trecută ipotetic ca existând în secțiunea Răzoare-șos. Panduri-bd. T. Vladimirescu-str. Odoarei-șos. Viilor, iar din sumele alocate reabilitării urmand a se înființa de fapt noua cale de rulare.
Rugamintea mea ar fi sa nu mai discutati ca specialistii, dar in necunostinta de cauza.
Nu suport ideea ca daca unii sufera (vezi pasajul Basarab) sa suferim toti.

Si acelor fani ai transportului in comun carora un depou le inspira o bijuterie, le doresc sa doarma langa asa ceva.



memoriu.rar
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  memoriu.rar
 Mărime fișier:  7.86 kb
 Descărcat:  de 698 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 29 Apr 2008 18:29:05    Titlul subiectului: 92692

Eu sunt cel care considera depoul sau mai bine spus fostul depou Panduri "bijuterie", dar cred ca domnia vostra nu a mai apucat sa-l vada in "viata"...
Spuneti ca zona verde de acolo nu trebuie sa dispara, ca va fi o poluare si mai mare, dar sutele de automobile care sufoca zona ce fac? Vreti ca in continuare sa circule autobuzele, varianta poluanta a transportului in comun, dar respingeti ferm varianta nepoluanta a transportului electric.
Va propun un mic experiment, sa daramati din spatele blocurilor garajele de beton si in locul lor sa plantati cate un copac, si inca ceva, sa renuntati la masina personala si sa mergeti mai mult cu transportul in comun.
Eu unul am stat langa un depou al ITB/RATB si am avut un somn placut Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
matei



Data înscrierii: 28/Apr/2008
Ultima vizita: 01/Iul/2008
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Apr 2008 21:28:21    Titlul subiectului: 92709

Vreti sa dispara o zona verde pentru a dubla o linie de tramvai deja existenta la numai 300 metri? Din ce considerente ar fi trebuit mutata o linie de tramvai la o distanta asa mica?
Linia de tramvai nu va reduce numarul de autoturisme din zona pentru ca ea va deservi aceeasi categorie de persoane pe care le deserveste actuala linie.
Dupa cum am mai spus, nu imi place acest gen de gandire: sa punem tramvaie peste pomi pentru ca nici garajele nu dispar sau daca unii nu au spatiu verde de ce sa aiba altii.
Putem sa pastram si spatiul verde din Panduri, linia de tramvai de pe Trafic Greu si sa punem pomi in locul garajelor.
In multe tari circula autobuze, dar ele circula, nu stau, iar tramvaiele intra in subteran cand este vorba de centru. Nici gand sa circule prin cartiere rezidentiale.
Ce spuneti de smecheria stimatelor autoritati care au cerut bani de la BEI pentru a moderniza o linie chipurile existenta? Sau de actiunile de intimidare ale domnilor RATB-isti asupra celor care s-au impotrivit proiectelor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Apr 2008 06:30:10    Titlul subiectului: 92718

Pe de-o parte pe Panduri nu se justifica deloc tramvai, pe de alta, gresesti total! Du-te in toate capitalele europene (Haga, Paris sunt 2 exemple in care am trait) si o sa vezi tramvaiul in zone cu case, blocuri, poate si la 3 metri de scara blocului. Am circulat cu tramvaie care merg la cativa centrimetri de linia gardului unei gradini de casa etc.
Cat despre pasajul Basarab, are o utilitate foarte mare dupa parerea mea si sincer, asta e, fara durere nu exista confort/placere.
La acest moment in Japonia, am vazut o gramada de pasaje care trec prin zone rezidentiale si sunt despartite de blocuri prin panouri antisunet (sau cum le zice). La fel si in Olanda si in Germania.

De acord, pe Panduri nu se justifica, dar daca nu se justifica pe Panduri, nu inseamna ca tramvaiul modern nu se justifica peste tot! De ce e tendinta asta de generalizare permanenta si inutila?
Dar claxoanele si injuraturile soferilor si ale jmecherilor cu gipane cat blocul nu va deranjeaza? Sau manelele de noapte sau cursele imbecile de masini si motociclete pe la 3 dimineata, astea nu cumva deranjeaza in general mai mult decat un tramvai? La Brasov am avut apartament la strada cu tramvai si trafic greu. Care credeti ca ma deranja mai mult? Question
Domle, clar pe Panduri, nu are ce cauta tramvaiul pentru cativa metri, dar lasati restul bucurestiului sa isi vada de tramvaiele lui.

Transportul in comun, ii zice in comun, ca il imparti cu mai multi, nu? Transportul in comun. Iti ofera un grad de confort, atit cat se poate la comun. Acum s-au adus masini noi, iar argumentul ca 15 ani ai avut frig iarna si cald vara... e gresit, pentru ca acum ai caldura iarna peste tot in transportul in comun.
Calea ferata este doar cale separata si se intalneste si in Europa, Utrecht e un oras care imi vine in minte la momentul acesta.
In plus sunteti liber sa folositi masina cand si unde vreti. Nu va obliga nimeni, iar aici nu e dictatura, e un forum de opinii referitoare la transport in comun.
Bucurestii, pana la urma pot fi impanziti de orice. Problema e sa mai putem trai in el. In rest, noi sa fim sanatosi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 30 Apr 2008 07:51:32    Titlul subiectului: 92720

Din pacate, si acest mod de a privi lucrurile ne tine departe de cei care traiesc in orasele din imaginile de mai jos...
In loc sa impiedicati dezvoltarea unui oras nu ar fi mai constructiv sa obligati administratia locala sa adopte metodele moderne, care ofera solutii impotriva zgomotului si vibratiilor si care dau si posibilitatea amenajarii unui covor verde?

1,2. Viena, depoul Simmering. Blocurile de locuinte din prima imagine sunt construite deasupra depoului. Am locuit intr-unul din acele blocuri si nu am simtit absolut deloc faptul ca stau deasupra unei hale cu tramvaie.
3. Darmstadt-Eberstadt, Germania. Sunt de prisos comentariile.



Img_0713.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.76 kb
 Vizualizat:  de 15254 ori

Img_0713.jpg



Img_0739.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.07 kb
 Vizualizat:  de 15254 ori

Img_0739.jpg



IMG_2968.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.6 kb
 Vizualizat:  de 15254 ori

IMG_2968.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
matei



Data înscrierii: 28/Apr/2008
Ultima vizita: 01/Iul/2008
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Apr 2008 08:48:47    Titlul subiectului: 9822 92723

Eu nu doresc adoptarea acelor masuri moderne care dau posibilitatea amenajarii unui covor verde prin taierea pomilor. Stiti oare eficacitatea unui covor verde in atenuarea poluarii comparativ cu cea a pomilor? Sau poate vedeti soseaua Panduri izolata cu panouri fonoabsorbante si tramvai pe mijloc? De ce sa dezvoltam un oras prin minciuna si fals?
S
e justifica mutarea unei linii de tramvai pe o lungime de circa 5 km pe un aliniament paralel la numai 300 m? Daca studiati gradul de incarcare al acestei linii, asa cum am facut-o noi cei care ne-am impotrivit proiectului, ati fi vazut ca tramvaiul este folosit sub capacitate exact intre Razoare si Rahova. Mai solicitate sunt traseele liniilor 385 si 226.
Viena, depoul Simmering... Depoul este subtreran, iar vatmanii lor nu se saluta la ora 5 cu ajutorul semnalelor sonore. Si nici nu am auzit prin Viena semnale dispereta ale tramvaiului care vrea parca sa treaca peste tine atunci cand vrei sa virezi stanga in intersectie.
Vedem doar partea frumoasa a lucrurilor, dar exista si linii de cale ferata in mijlocul orasului. Asta este tramvaiul modern?

Nu am nimic impotriva ca tramvaiul modern sa inlocuiasca pe cel clasic, acolo unde acesta exista. Dar impresia mea este ca ceea ce vad acum pe linia 41 si Calea Rahovei nu seamana a modern. Acele linii care aduc a cale ferata pe care circula asa zisele vagoane modernizate imi dau o cu totul alta impresie.
Am circulat 15 ani cu maretele mijloace si am gasit aglomeratie, frig iarna si cald vara, intarzieri si usi inchise in nas, afaceri pe bani publici. Acum prefer scuterul vara si masina iarna din aceleasi motive expuse mai sus.
Are rost sa comparam cele 2 surse de zgomot sau sa le eliminam pe ambele? De ce se compara imediat tramvaiul cu autoturismul? Ca din 2 rele sa o alegem pe cea mai mica? Atunci sa inlocuim tramvaiul cu bicicleta.
Se viseaza un Bucuresti impanzit de tramvaie? Autoturismul exista si nu il poti elimina cu forta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Iul/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 30 Apr 2008 22:11:56    Titlul subiectului: 9822 92766

Trec si eu cam prin acelasi lucru! Blocul meu este construit langa cea mai solicitata strada din Craiova si anume Calea Bucuresti. Nu prea vad tramvaiul ca pe un inamic al urechilor, ci mai degraba camnioanele si tirurile!
Chiar daca muta o linie cu 300 m mai in spre blocul dumneavoastra, nu o sa vi se sparga bibelourile,i mai degraba o sa faca traficul mai liber. Canditi-va ca linia aia face cat o banda de strada pe care o sa circule masinile, in loc sa stea si sa astepte.
Eu am vazut ce are Bucurestiul in materie de infrastructura si am fost chiar impresionat! Asa ca nu vad tot scandalul asta pentru o linie de tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 01 Mai 2008 03:35:33    Titlul subiectului: 9822 92778

matei a scris:
Nu am nimic impotriva ca tramvaiul modern sa inlocuiasca pe cel clasic, acolo unde acesta exista. Dar impresia mea este ca ceea ce vad acum pe linia 41 si Calea Rahovei nu seamana a modern. Acele linii care aduc a cale ferata pe care circula asa zisele vagoane modernizate imi dau o cu totul alta impresie.
Cu 41 și 25 merg zilnic... nu îți pot spune câte autobuze depășesc cu fiecare, că le-am pierdut de mult socoteala.
Tu vorebești de poluare, însă nu eziți să folosești scuterul sau mașina personală (deci mijloace poluante) și să susții MĂRIREA numărului de autobuze pe linia 226, în loc să fii de acord cu construirea unei linii de tramvai.
matei a scris:
De ce se compara imediat tramvaiul cu autoturismul?
Pentru că e mijlocul de transport în comun de suprafață cu cea mai mare capacitate și cu cea mai mare viteza comercială.
matei a scris:
Se viseaza un Bucuresti impanzit de tramvaie?
Dacă șpaga nu ar mai prima în fața aleșilor, poate am avea și așa ceva... așa vor fi convinși cei care țin morțiș să se deplaseze cu mașina personală prin oraș să folosească transportul urban: când vor vedea că ei stau de 10 ori la fiecare semafor, în vreme ce tramvaiul trece bine-mersi pe lângă el, ba chiar își schimbă și toate semafoarele pe verde. E vorba de mentalități aici... noi încă suntem la stadiul în care vrem să schimbăm total tot ce a fost înainte de '89. Însă tramvaiele dominau străzile încă din'ainte de 1900.
matei a scris:
vatmanii lor nu se saluta la ora 5 cu ajutorul semnalelor sonore
Deci să înțeleg că preferi claxoanele automobiliștilor blocați în trafic? Razz:
matei a scris:
Si nici nu am auzit prin Viena semnale dispereta ale tramvaiului care vrea parca sa treaca peste tine atunci cand vrei sa virezi stanga in intersectie.
Da, pentru ca in alte tari Codul Rutier nu e doar o carte care se ,,toceste" in noaptea din'aintea examenului pentru permis. In Viena nu o sa vezi soferi care fac stanga prin fata tramvaiului. De fapt, acolo nici nu prea ai voie sa faci stanga peste liniile de tramvai. Unde mai pui ca exista strazi pe care au voie DOAR tramvaiele? Si... nu se plange nimeni de situatie, desi mai bine de jumatate dintre tramvaie sunt mai vechi decat V3A-93-urile noastre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
matei



Data înscrierii: 28/Apr/2008
Ultima vizita: 01/Iul/2008
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Mai 2008 21:28:19    Titlul subiectului: 92813

Noile linii de tramvai arata ca cele de tren. Nimic modern nici la vagoanele de tramvai.

Refuz sa cred ca introducerea unei linii de tramvai este mult mai importanta decat pastrarea si conservarea unui spatiu verde greu creat. Refuz sa cred, deasemenea, ca introducerea unei linii de tramvai care dubleaza ceva existent este un motiv de bucurie in ciuda inutilitatii acesteia.

Nu imi plac nici claxoanele masinilor nici ale tramvaielor, nici zgomotul camioanelor dar nici al tramvaielor, injuraturile de ambele parti, etc.

Am circulat 15 ani cu maretele mijloace si am gasit aglomeratie, frig iarna si cald vara, intarzieri si usi inchise in nas, afaceri pe bani publici. Acum prefer scuterul vara si masina iarna din aceleasi motive expuse mai sus.

Asta inseamna ca populatia va fi atrasa de mijloacele de transport in comun atunci cand ele vor oferi conditii civilizate.

Cei care tin mortis sa se deplaseze cu masina personala doresc un anumit confort si nu le veti putea schimba alegere decat printr-o dictatura a tramvaielor. Chiar daca stau mai mult in masina decat in tramvai.
Asa este in toata lumea.

Acel scandal pentru o linie de tramvai a fost pentru salvarea unui spatiu verde care nu are numai iarba, ci pomi adevarati. Pe unii chiar ii intereseaza acest aspect al vietii lor.

Nicio capitala europeana nu are 90% blocuri de 8-10 etaje care determina o densitate mare a populatiei. Transportul in comun este bolnav, dar nu din cauza ca saracul tramvai nu merge printre blocuri in toate directiile.

Bineinteles ca toate casele care au avut de suferit din cauza trepidatiilor tramvaielor sunt cazuri izolate. Bineinteles ca zgomotele facute de ELE sunt compensate de cele ale camioanelor.

Pe scurt, ideea este urmatoarea: O linie de tramvai se dorea infiintata prin distrugerea unui paravan fonic natural. Totodata linia ar fi dublat una existenta. Pana acum nimic care sa o justifice. Banii de la BEI s-au obtinut printr-un fals grosolan: au cerut bani pentru repararea unei linii existente pe Panduri cand de fapt linia nu exista.
Atat am contestat. Nu ne-am luat de reteaua de tramvaie din Bucuresti. Nu am cerut impanzirea drumurilor cu spatii verzi cu toate ca ar cam fi cazul.

Scuterul meu nu polueaza in 10 ani cat polueaza acele utilaje care instaleaza liniile de tramvai-replica la fel de desteapta ca a altora de pe aici.

De metrou s-a auzit prin ograda? Stiu, este mai scump si nici nu poate fi admirat de pe balcoane...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Mai 2008 08:21:52    Titlul subiectului: 92829

Pacat ca nu au iesit in strada sa protesteze si cei care ar fi dorit tramvai acolo. Pacat ca in Romania nu-si exprima opinia decat cei care sunt "contra", indiferent de domeniu. Si uite asa au de suferit cei care doresc realizarea respectivului lucru si care in mare masura sunt majoritari.

Mai devreme sau mai tarziu va exista linie de tramvai pe Panduri si pe multe alte artere din Bucuresti. Va veni (cat de curand) o vreme cand orasul va fi complet blocat si sufocat de traficul auto, orice tentativa de deplasare cu mijloace auto intr-un timp rezonabil devenind imposibila, ca rezultat al celor 18 ani de nepasare a "autoritatilor postdecembriste". Tramvaiul rapid, cu cale proprie, va fi singura solutie de a descongestiona orasul iar posesorii de autoturisme vor fi obligati de conditiile de circulatie sa renunte la a se mai deplasa cu ele in cazul in care mai vor sa si ajunga la destinatie. In plus, acest tramvai este si mai usor de instalat, nu cred ca are rost sa discutam despre metrou in conditiile in care finalizarea celor 3-4 statii incepute inainte de 1989 inca nu s-a incheiat.

Si inca ceva, cei care se dau mari aparatori ai spatiului verde din Bucuresti mai bine ar avea ceva de spus in cazul parcurilor mari distruse pentru construirea de vile si blocuri private (cum s-a intamplat cu cel din Titan-Codrii Neamtului) in loc sa sara in sus pentru un scuar jegos plin de gunoaie si rahati de la cateii dumnealor pe care ii plimba prin el zilnic. De ce nu strang mai bine semnaturi pentru infiintarea unui parc? De ce nu cer dumnealor sa se amenajeze un parc pe enormul terenul viran, plin de mormane de gunoaie, aurolaci si caini "comunitari" din intersectia de la Academia Militara?
Sigur, e mai usor sa fii doar contra...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 02 Mai 2008 09:52:28    Titlul subiectului: 92830

Aceasta ipotetica linie de pe Panduri ar fi fost gandita pentru localnici sau pentru a scurta cu 2 statii parcursul intre Pod Grozavesti si Sura Mare? Intreb pentru ca ambele beneficii mi se par relativ minore fata de masiva investitie noua intr-un segment de linie atat de lung - cei ce locuiesc acolo intr-adevar pot merge putin pana la Trafic Greu iar o posibila scurtare cu 4 minute a timpilor pe Grozavesti - Sura Mare nu mi se pare impresionanta.

Presupun ca s-ar fi dorit si pastrarea actualei linii pe Trafic Greu; astfel s-ar fi creat o situatie unica in oras, doua linii care sa mearga atat de aproape, paralel, pe un interval de vreo 5-6 statii. Nu vad rostul.

Tot legat oarecum de zona respectiva, RATB ar realiza mult mai mult montand un macaz la intersectia Timisoara/Brasov pentru a relua circulatia liniei 8 pe la Ghencea; actualmente segmentul de linie intre Ghencea si Trafic Greu, total separat de trafic si cu linie nou-nouta, sta cvasi-degeaba frecventat doar de fantomatica linie 47. De ce s-a luptat RATB pentru construrea acelui traseu nou pe Panduri si Vladimirescu cand acest segment pe 13 Septembrie nu e folosit cum trebuie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community