Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Știri, articole de presă
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 31 Aug 2007 21:06:21    Titlul subiectului: 82248

Lucrări la linii
Arad - Se lucrează la liniile de tramvai din zona teatrului. Potrivit unui comunicat remis de Primăria Arad, astăzi, 31 august, cu începere de la ora 20.30, și până mâine, 1 septembrie, ora 4.00, echipele de intervenție ale Companiei de Transport Public vor efectua lucrări la rețeaua aeriană de contact în zona Teatrului Ioan Slavici.
Intervenția de aici este necesară pentru reamplasarea Monumentului Sfintei Treimi, lucrare care a început de marți. În cazul în care vremea nu va ține cu muncitorii, intervenția se va amâna.A.B.
Informatie luata de pe www.aradon.ro
Ce putine tramvaie avem in momentul asta pe traseu! Ma intreb daca au ramas ceva tramvaie in Aradul Nou pt linia 3b, sau au trimis autobuze de la Piata Romana. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 02 Sep 2007 22:57:34    Titlul subiectului: 82298

quiksilver a scris:
Ce putine tramvaie avem in momentul asta pe traseu! Ma intreb daca au ramas ceva tramvaie in Aradul Nou pt linia 3b, sau au trimis autobuze de la Piata Romana. Smile

Stai liniștit că n-au mișcat un deget. Până după ora 23:00 am trecut pe acolo cu un tw și nu munceau nimic. Doar vorbe! Rolling Eyes Probabil vroiau să scrie că între 00:30 și 04:00 se va întrerupe circulația. Până la această oră tot traficul decurge normal.
------------------------------------------------------------------------------
"BERD se mută în centru
Arad - Începe nebunia pe centrul Aradului. Potrivit Primăriei Arad, din septembrie, încep lucrările pe B-dul Revoluției.
În cadrul proiectului pe creditul BERD, prin intervenții la carosabil și prin amenajarea pistei pentru biciliști, urmând „să se efectueze frezări asfalt, montare borduri, subtraversări, turnare asfalt”.
Primăria susține că lucrările pe Bulevardul Revoluției sunt programate pe tronsoane și vor începe luni, 3 septembrie, de la ora 8.00. În săptămâna 3-8 septembrie, intră în lucru porțiunea Podgoria – str. Andrei Mureșanu, între 10-15 septembrie se va lucra de la A. Mureșanu până la str. Crișan, urmând ca lucrările să continue săptămânal cu celelalte tronsoane de pe partea dreaptă a B-dului Revoluției până la Teatru.
Un prim efect al demarării șantierului pe centrul Aradului va fi simțit imediat de participanții la trafic, în condițiile în care se va îngusta temporar carosabilul, iar circulația va fi dirijată cu îndrumători de trafic.
De asemenea, pe porțiunile aflate în lucru vor deveni inaccesibile temporar locurile de parcare. Proiectul de reabilitare pe creditul BERD se va finaliza peste 18 luni, după ce vor fi modernizate liniile de tramvai, carosabilul, trotuarele, parcajele și semaforizarea pe traseul Calea Aurel Vlaicu – Piața Romană."

Citat de pe www.aradon.ro

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 14 Sep 2007 20:59:47    Titlul subiectului: 82791

"Obligați să încalce legea
ARAD - Compania de Transport Public Arad își dă din nou în petec. Umilința la care sunt supuși cetățenii pare a fi una programatică. VIDEO
Nu mai departe de ziua de vineri, în jur de ora 11,00, ghereta-dispecerat de la intersecția Renașterii cu Calea Radnei era închisă. Vreme de o jumătate de oră, mai mulți călători au pierdut astfel tramvai după tramvai.
Neavând de unde să-și ia bilet, oamenii nu au vrut să riște, deoarece controlorii nu dau dovadă de nici un fel de înțelegere în cazuri de „blat involuntar”.
Pe Mejta Florina, la fel ca mulți alții, am găsit-o stând la coadă la ...ghereta încuiată. După ce a dat femeia să caute la ușa cașcarabetei, se uita disperată în jur, de unde să facă rost de bilet.
„Nu știu ce să mai zic. Eu locuiesc de cinci ani în Austria, dar așa ceva nu am pomenit. De unde iau bilet? Pe rază de un kilometru, nu există altă gheretă de bilete. Ce să fac, cât mai aștept, că nu scrie pe ușă când vine cineva!” Resemnată, a zis un „ASTA E!”, și a scrutat intersecția. Spre norocul ei, a trecut un cetățean care i-a vândut biletul său.
La 11,30, a coborât și dispecerul dintr-un tramvai, punând astfel capăt pauzei în interes de serviciu, probabil. Lumea a bulucit să cumpere bilete. Dar, timpul pierdut, cine-l răscumpără oamenilor?!
N.O. "
informatie luata de pe www.aradon.ro.
Problema este intr-adevar una reala, insa putin tendentios expusa. Azi, in jurul orei 11:30, era inchisa ghereta din statia Crisan, in plin centrul Aradului. Intr-o duminica pe la pranz, era inchisa atat ghereta de la Podgoria ( principalul nod de trafic in Arad), cat si cea de la Crisan, gheretele de ziare fiind deasemenea inchise. Probabil ar fi o solutie niste automate de bilete, insa la cat ma gandesc ca ar costa, nu cred ca le-am vedea foarte curand.
Problema investitiilor la CTP este una reala. Poate am mai spus-o dar, CTP prefera sa plateasca 2 oameni sa schimbe macazul la intersectia Polivalenta , decat sa cumpere un macaz automat!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2007 20:31:36    Titlul subiectului: 86194

De pe www.aradon.ro:

"Podul Traian, închis tramvaielor
ARAD - Pentru că nu mai prezintă siguranță pentru călători, mașinile vor circula pe pod cu 5 km/oră. Comunicat

Pentru că nu mai prezintă siguranță pentru călători și nici pentru traficul auto, circulația tramvaielor pe podul Traianse închide, iar mașinile vor putea circula doar cu 5 km/oră.

Măsura va intra în vigoare, potrivit Primăriei Arad, de mâine, 29 decembrie, și a fost dispusă „pentru siguranța călătorilor și a traficului auto de o comisie formată din reprezentanții Inspectoratului de stat în construcții și ai Primăriei Municipiului Arad, ca urmare a unor probleme tehnice apărute la unul din cele 2 aparate de reazem dinspre malul drept a Podului Traian”.

Tramvaielor nu vor mai circula pe pod până la remedierea defecțiunilor. Potrivit comunicatului Primăriei, intervenția echipelor de constructori cu utilaje specializate va începe săptămâna viitoare.

Cu autobuzele

Inițial traseul pentru călători vorba de faptul că „tramvaiele liniile 3 și 5 vor circula din oraș până la stația Traian (pod). Călătorii vor traversa podul pe jos, iar apoi vor fi preluați de autobuze care vor circula pe traseul Pod Traian- Gara Aradul Nou, cu stațiile obișnuite”.Ulterior, CTP a revenit asupra deciziei și a decis ca arădenii să nu mai fie obligați să traveseze podul pe jos. Ca atare, autobuzele îi vor lua de la Boul Roșu, vor merge apoi pe podul Decebal, pe strada Cetății, Ana Ipătescu și vor opri în Aradul Nou la prima stație de tramvai.

Tot în comunicat, se precizează și faptul că „în același timp, se introduce restricție de viteză de 5 km/ h pentru autovehiculele sub 1,5 tone la traversarea Podului Traian. Accesul pe pod a autovehiculelor cu masa peste 1,5 to este interzis”.

Istorie

Podul Traian a fost construit în anul 1902 de o firmă din Austria, este înscris în prezent pe lista monumentelor istorice, iar în anii 1990 a suferit lucrări de consolidare a pilonilor. De la construcția podului, însă, nu s-au realizat lucrări majore de consolidare a suprastructurii metalice.

Restaurarea completă a Podului Traian este cuprinsă în programul „Reabilitare centru vechi” pentru care Primăria Municipiului Arad a obținut în anul 2007 o finanțare de peste 10 milioane de euro din fonduri structurale din partea Uniunii Europene. Încă nu s-a stabilit data demarării acestui proiect."


Podul este de mult timp foarte subred, pt ca aflta in tramvai te scutura serios. In fine, bine ca il repara.

Insa, in alta oride de idei, ma intreb ce e cu ideea aceea cu tramvaie pana la statia Traian. Deasemenea ma intreb cat timp a reprezentat solutia pt calatorii spre Aradul Nou...Oare abia apoi si-au dat sema ca nu au destul tramvaie bidirectionale pentru acel traseu si pt liniile de Vladimirescu? (M8S) Sau vroiau sa cobori in Piata Romana, sa te urci in M8S, sa mergi o statie, iar in Traian sa cobori, sa treci podul si sa te urci in autobuz. De fiecare data cand au existat lucrari in Aradul Nou, s-au introdus autobuzele pe acel traseu. Interesant va fi fluxul de calatori la/de la statia Subcetate, un cartier de case in plina expansiune. Poate dupa ce repara podul vom vedea linia 19 circuland mai des. Very Happy

Later edit: Vestea e destul de proasta pt calatorii spre Aradul Nou deoarece timpul calatoriei va creste considerabil datorita ocolului de vreo 3-4 kilometri, iar plus de asta, pe podul Decebal este un trafic considerabil pe sensul catre Centru datorat si faptului ca semaforul de la Colegiul Moise Nicoara tine verde foarte putin pentru sensul dinspre pod!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2007 16:35:50    Titlul subiectului: 86279

"Revoltă în Aradul Nou
Închiderea circulației tramvaielor pe podul Traian i-a adus la capătul răbdării pe locuitorii din cartier.

Decizia Primăriei Arad de a închide circulația tramvaielor pe podul Traian i-a adus la capătul răbdării pe locuitorii din cartierul Aradul Nou, care s-au arătat nemulțumiți de modul în care executivul local și CTP au decis să rezolve problema în perioada în care podul va fi închis și până la remedierea defecțiunilor.

Autobuzele puse la dipoziția arădenilor sosesc în stații, potrivit cititorilor noștri, odată la peste 30 de minute, în condițiile în care tramvaiele veneau din 18 în 18 minute. În plus, autobuzele sunt de mici dimensiuni, așa că nu toți călătorii care le așteaptă ajung să urce în acestea.

Dacă nu stau la prima stație de tramvai (cum ar fi stația Gara Aradul Nou), riscul e mare ca arădenii să rămână pe dinafară, mijlocul de transport fiind plin ochi. Parte din arădeni se plâng, în plus, de faptul că nu cunosc schimbările impuse după închiderea Podului Traian.

Cât despre mașini, cei care nu au citit în presă că pe pod nu se mai circulă decât cu 5 km/oră, nu au de unde afla acest lucru, în condițiile în care nici sâmbătă seara nu erau puse indicatoare care să amintească de restricția impusă.

A.B."

Sursa: www.aradon.ro


Comentariul meu: Nu vreau sa ii dezvinovatesc intr-un fel pe cei de la CTP, dar era oarecum de asteptat aceasta situatie. Pentru a inlocui tramvaiele in Aradul Nou, cred ca ar fi nevoie de cel putin 3 autobuze in zilele de sarbatoare, dat fiind si traseul destul de lung. Insa, fata de o zi obisnuita, iata un calcul sper cat mai exact de cati soferi de autobuz are CTP-ul nevoie in plus, intr-o zi de sarbatoare:
- 2 pentru linia 22. (paote chair 3)
- 3 pentru 3b (Aradul Nou)
- 3 pentru UTA-Fortuna
- 1 pentru UTA-Piata Gai

Asta inseamna 9 sau 10 pe schimb adica vreo 18/19 pe zi. Cred ca CTP-ul are probleme de personal si ar trebui sa oblige vatmanii cu permis sa treaca pe autobuze, sau sa faca rapid angajari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2007 23:17:34    Titlul subiectului: 86304

Potrivit informației primite de la CTP, în legătură cu circulația tramvaielor în zona centrală, „în data de 31 decembrie pe liniile 3, 8, 16 și 18 ultimele curse către capetele de linie vor fi la ora 22.00”.
Citat de pe www.aradon.ro

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 31 Dec 2007 14:44:54    Titlul subiectului: 86332

Pentru ca sa fie informatia si mai exacta, iata ce scrie astazi in editia tiparita a ziarului "Adevarul" (corespondentul siteului aradon), in casta "pe scurt":

"Mijloacele de transp in comun (tramvaie sau autobuze) vor circula astazi, in centrul municipiului, doar pana la ora 14:00. De asemenea, accesul autovehiculelor va fi restrictionat temporara, astazi, de la ora 21:00, pana in 01.01.2008, in jurul orei 2:00." (!!!)
Probabil ca trebuie sa monteze scenta in fata Primariei, si nu stiu de ce ii incurca tramvaiul. Ce ma frapeaza este ca in articol scrie ca autobuzele nu vor mai circula in centru!!! Deci, nu tu busuri "Podgoria-Piata Romana"!

HALAL!

In aceste conditii, cea mai buna varianta pentru a ajunge in Aradul Nou este... trenul personal de Timisoara sau Sanicolau.
Prin oras, trebuie sa inconjori pe la Cpt Ignat. Deci, de la Podgoria in Aradul Nou se ajunge cu:
- tramvaiul 7 sau 17 pana in Cpt Ignat
- linia 22 bus, Cpt Ignat-Piata Romana
- busul Piata Romana-Aradul Nou. Dupa cum zice un cantec..."o aventuuurrăă"
Sau oricum un mers pe jos nu strica, deci ai toata libertatea de a merge pe jos de la Podgoria in Piata Romana. Saaau , why not, sa mergi cu tramvaiul pana in Zona Billa, de unde sa treci pe jos "Podul Nou" pana in Subcetate, si de acolo sa asteapti autobuzul spre Aradul Nou. Chiar cred ca e cea mai scurta varianta... Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 31 Dec 2007 16:16:26    Titlul subiectului: 86335

quiksilver a scris:
nu stiu de ce ii incurca tramvaiul
Au pus un cotet fix pe liniile de tramvai.
E ciudat, tramvaiele circulau la interval satisfacator pe liniile ce acum sint inchise, acum cu autobuse e haos total, daca continua asa soferii vor avea nevoie de custi blindate ca sa nu fie linsati



linia ocupata.JPG
 Descriere:
bun loc au gasit
 Mărime fișier:  24.74 kb
 Vizualizat:  de 7340 ori

linia ocupata.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 14 Ian 2008 17:15:19    Titlul subiectului: 87027

De pe www.aradon.ro

"Cu trenul prin municipiu
Călătorii din Aradul Nou au găsit cea mai rapidă variantă de deplasare dintr-un capăt în celălalt al orașului.

Arad - Ca urmare a suspendării traficului pe Podul Traian, persoanele care circulă în municipiu, dinspre Aradul Nou, la orele de vârf, au găsit o soluție mult mai rapidă: deplasarea cu trenul din gara mică în gara mare.

Este și cazul unei profesoare care predă la o școală în cartierul Vlaicu și care ne-a mărturisit că a ajuns la această soluție în urma aglomerației din autobuzul de dimineață care trece pe la Subcetate.

„Într-o dimineață am schimbat trei mijloace de transport, pentru ca să pot să mă deplasez de la un capăt al orașului la altul. În plus, în autobuzul de dimineață a fost o înghesuială de mi s-a făcut și rău”, ne-a mărturisit Diana M. Atunci când tramvaiele circulau peste pod, în cel mult jumătate de oră, locuitorii ajungeau la locul de muncă, dar de o săptămână de când a reînceput școala, pentru că autobuzele sunt ticsite de călători, mulți rămân pe dinafară, fiind nevoiți să aștepte o altă cursă.

„Mi-a venit ideea să iau trenul din gara mică până în gara mare. Trenul a pornit pe la șapte și zece minute, iar în gara mică am ajuns la șapte jumătate, timp suficient încât să pot ajunge în timp la școală”, spune profesoara, care nu este singura care apelează la această variantă. Soluția este cu atât mai comodă, cu cât pentru a străbate orașul de la o gară la alta, prețul unui bilet costă doar doi lei.
D.M."


Pei, ce sa zic, au dreptate oamenii. O singura remarca am...nu cred ca mai platesc ei cei 2 lei pt cursa pana la Gara Mare. Nu am vazut exact despre ce este vorba, insa nu inteleg de ce nu renunta CTP la cursele conventie spre Zona Industriala pentru a elibera cele multe autobuze articulate care fac legatura intre oras si Zonele Industriale. Asa, probabil in Aradul Nou se merge cu MAN-uri nearticulate sau cu Renaulturi. Oare chair asa sunt de rentabile acele curse?

Plus de asta, cred ca CTP isi cam isi fura caciula cu Zona Industriala Vest, pentru ca pana acolo exista linia de tramvai care este aproape nefolosita (ma rog, cand nu se repara nimic pana la UTA, circula un singur vagon pe 1b). Credeam ca o calatorie din Aradul Nou pana in Vlaicu tine mai mult de o jumatea de ora in conditii normale, ori faptul ca doamna aceea zicea 30 de minute mi se pare imbucurator. In aceste conditii, cred ca ar fi totusi OK ca numarul tramvaielor spre Zona Industriala sa creasca, odata cu finalizarea lucrarilor BERD si nu numai. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 14 Ian 2008 23:31:09    Titlul subiectului: 87041

quiksilver a scris:
Pei, ce sa zic, au dreptate oamenii. O singura remarca am...nu cred ca mai platesc ei cei 2 lei pt cursa pana la Gara Mare. Nu am vazut exact despre ce este vorba, insa nu inteleg de ce nu renunta CTP la cursele conventie spre Zona Industriala pentru a elibera cele multe autobuze articulate care fac legatura intre oras si Zonele Industriale. Asa, probabil in Aradul Nou se merge cu MAN-uri nearticulate sau cu Renaulturi. Oare chair asa sunt de rentabile acele curse?

CTP nu renunță pentru nimic la cursele convenție la autobuze. De acolo încasează constant (lunar probabil) cei mai mulți bani. În schimb, mă întreb dacă ar suplimenta pentru traseul Piața Romană - Gara Aradul Nou sau alte curse urbane, unde ar ajunge? Majoritatea nu compostează bilet nici pe tramvaie, da-păi pe autobuze! De controlori mă abțin să vorbesc. Și mai este un grup care are abonament. Dar sigur că autobuzele nu pot face față din moment ce urcă oricine, începând de la domn, țăran, boschetar și porc (exemplu animale).
La CFR nu știu cum stă situația pentru că nu am mai urcat într-un tren din 2001. Nici nu știam că există posibilitate de a circula de la Gara Aradul Nou la Gara Arad - Centru. Întrebarea aceasta mi-am pus-o încă de când eram mic Laughing Măcar am mai învățat cu toții că dacă vrem să ajungem cât mai repede în Aradul Nou și invers, luăm trenul pentru un amărât de 2 LEI și știm că nu intervine nimic în trafic. În cât timp se parcurge traseul "Gara Mică - Gara Mare" cu trenul? Very Happy

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 15 Ian 2008 00:08:08    Titlul subiectului: 87043

In vreo 5 minute daca nimeresti Desiro sau tren cu locomotiva electrica. Vreo 7 cu Diesel. Elevii, studentii, pensionarii, etc au reducere 50% pe personal, deci platesc 1 leu. E chiar o solutie buna. Atat ca trenurile circula mai rar in comparatie cu tramvaiele. Dar la orele de varf ai variante.

Pei este ingrata situatia CTP-ului. In momentul in care calatorii sunt obisnuiti cu un bilet Aradul Nou -Vlaicu, este cam lipsit de etica sa le ceri 2 bilete pentru ca trebuie sa schimbe mijlocul de transport. In aceasta situatie m-am aflat si eu mai demult, venind tot din Aradul Nou (Ikarusul #53, acum cred ca apartine de autobaza Lipova) am compostat in autobuz iar in tramvai a venit controlorul. Calatorii care venisem din autobuz am arata biletele identice si asa ne-a lasat in pace...Insa, de aceea primeste CTP subventii de la CLM. Nu din vina ei s-au introdus autobuze in Aradul Nou. Sa plateasca cei care si-au dat acum seama de problemele Podului Traian!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 15 Ian 2008 01:29:40    Titlul subiectului: 87047

Nu avem gara mare sau mica, nu stiu cine a scris articolul dar mai avem gara din Arad Vest, aia ar fi atunci gara medie? Laughing
E normal sa preferi trenul care are limitare de 90 km/h in locul schimbului autobus-tramvai cind e un singur autobus, asa ajungi la gara in 10' nu in mai mult de o ora Evil or Very Mad
Pretul unui bilet cu trenul e de 2,4 lei intreg si 1,2 lei redus pe distanta Aradu Nou-Arad, posibil sa se scumpeasca in acest trimestru din nou Evil or Very Mad
O alta veste buna pentru aradeni este ca au aparut la Fortuna primele traverse si citeva bucati de linie

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
scorpion



Data înscrierii: 01/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Iun/2014
Mesaje: 38
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 16 Ian 2008 17:25:15    Titlul subiectului: 87085

srazvi a scris:
Dar mai avem gara din Arad Vest, aia ar fi atunci gara medie? Laughing
Atunci Halta Depou Micalaca ramane gara minuscula Laughing

Oricum revenind la modul serios, chiar este o solutie buna de a parcurge orasul dintr-un capat in altul cu trenul. Chiar si Halta Depou Micalaca o consider utila pentru cei din zona, oricand poti sa iei un personal pana in gara, insa deocamdata nu este cazul, poate cand se va reface infrastructura pe Radnei.
Pana una alta fiecare merge cum ii este mai comod. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Vin 18 Ian 2008 02:33:16    Titlul subiectului: 87164

Făt Frumos-UTA, în aprilie

ARAD - Au fost reluate lucrările pe creditul BERD în zona Vlaicu, firma lucrând acum la montarea liniilor de tramvai. Comanda pentru liniile de tramvai a fost onorată în noiembrie, în timp ce traversele au sosit în decembrie.

Potrivit primarului Gheorghe Falcă, imediat după reluarea șantierului, executivul a trecut la primele verificări pentru a vedea dacă investiția este în grafic.

„La ora aceasta, lucrările sunt în grafic. Ce pot să vă spun este că zona Făt Frumos -UTA trebuie închisă de către executant (adică finalizată) în aprilie, atât în ceea ce privește calea de rulare, cât și în privința liniilor de tramvai”, a punctat Gheorghe Falcă.

În ceea ce privește graficul de lucrări pentru intervențiile le celelalte tronsoane, pentru tronsonul Podgoria- Teatru, intervențiile la calea de rulare trebuie finalizate în luna mai. În acest tronson nu intră însă zona Podgoria, care vizează o intervenție mult mai amplă. Termenul fixat pentru mai nu se referă însă la liniile de tramvai.

Sursa: aradon.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
scorpion



Data înscrierii: 01/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Iun/2014
Mesaje: 38
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 22 Ian 2008 16:48:01    Titlul subiectului: 984 87440

Din nou problema podului Traian: Calatorii din Aradul nou se simt discriminati.

ARAD - Călătorii sunt taxați dublu, cumpărând câte un bilet și pentru autobuz și pentru tramvai.

Locuitorii din Aradul Nou sunt extrem de nemulțumiți de modul în care autoritățile locale au rezolvat problema transportului în comun după interzicerea circulației tramvaielor pe Podul Traian.

Dacă arădenii din zona Vlaicu, acolo unde se derulează proiectul BERD, nu trebuie să scoată niciun leu din buzunar pentru a folosi autobuzele puse la dispoziție de Primărie, în cartierul de peste Mureș situația este cu totul alta.

Oamenii se plâng că pentru a ajunge în centru sau în oricare zonă a orașului trebuie să plătească dublu.


Citat de pe www.aradon.ro
Aici gasiti si restul articolului insotit si de un filmulet cu navetistii discriminati.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 26 Mar 2008 00:08:06    Titlul subiectului: 90785

Referitor la ceea ce am postat la topicul "Bilete și abonamente pentru transportul în comun", am găsit azi în presa locală un articol unde aflăm că cel da la gară nu este singurul aparat distrus, și totodată suma acordată achiziționării lor este una substanțială:
"Au dat foc la automate
ARAD - Două automate de eliberat bilete, aflate în grija CTP și montate pentru arădeni în stațiile de tramvai, nu mai pot fi folosite din acest week-end, după ce vandalii le-au incendiat. Este vorba de automatele din stațiile CTP Gară și Crișan.

Și nu e vorba de orice investiție, ci de una care a costat nu mai puțin de 12 mii de euro.

CTP plătește pentru aceste aparate închiriate de la o firmă din Oradea comision (procente din vânzări), iar problema de acum va fi greu de rezolvat.

Acestea au fost incendiate în noaptea de vineri spre sâmbătă, respectiv duminică spre luni, iar potrivit oficialilor CTP, „în interior a ars totul, inclusiv cutiile cu bani”.

Actele de vandalism îndreptate împotriva automatelor CTP, caz care a fost sesizat poliției, sunt cele mai grave din ultimele luni, în condițiile în care obiectele distruse sunt extrem de scumpe.

Din păcate, autoritățile arădene se confruntă în ultima perioadă cu tot mai multe acte de acest gen, numai că până acum țintele celor fără discernământ erau coșurile stradale (se vandalizează pe lună minim 50 de coșuri) și băncile din parcuri, și mai nou locurile de joacă.
"



news-20080325-05241137-thumbnail-63342070435007862.jpg
 Descriere:
Automatul de bilete din staĂŸia CriÂșan (foto: ARADON)
 Mărime fișier:  15.57 kb
 Vizualizat:  de 6697 ori

news-20080325-05241137-thumbnail-63342070435007862.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mai/2017
Mesaje: 6259
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2008 10:16:09    Titlul subiectului: 984 91674

Dimineata am vazut o la televizor o stire legata de vatmanii din Arad. Totusi chiar asa se intampla, sau este o exagerare a mass-mediei Daca stirea nu este o exagerare se pare ca aradenii au "importat" modelul francez, unde unul dintre sporturile "favorite" a celor de acolo este agresarea soferilor de pe mijloacele de transport in comun (mai ales cursele de noapte). Pana la urma politia sau jandarmeria pentru ce este platita ?
http://www.realitatea.net/index.php?domeniu=2&stire=171781
Citat:
Vatmanii din Arad sunt terorizați de găștile de cartier care îi agresează

Vatmanii din Arad sunt speriați de moarte, după ce un coleg de-al lor a fost bătut cu brutalitate, chiar în tramvaiul pe care îl conducea și a ajuns la spital, în stare gravă.
În ultima vreme, tramvaiele din Arad au fost tot mai des vandalizate, iar atunci cînd vatmanii au încercat să intervină, s-a lăsat cu violență.
Până acum, nici un huligan nu a fost tras la răspundere. În cazul în care vor mai fi atacați, angajații Companiei de Transport Public din Arad sunt hotărâți să își procure permise de port armă sau spray-uri lacrimogene.
Tramvaiele au fost tot mai des vandalizate

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2008 16:01:23    Titlul subiectului: 91678

E o problema mare la CTP, vatmanii mai au norma de controlori, primesc 150 lei plus 30% din amenzi, evident ca cineva care primeste o amenda nu uita si se razbuna, iar daca-l vede ca-i vatman, intr-o noapte sare la gitul lui. Ar trebui facut contract pentru control bilete cu o firma de paza, altfel astfel de incidente vor fi tot mai frecvente
_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 1724
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 11 Apr 2008 23:51:27    Titlul subiectului: 91799

Curatenie in statii

http://www.glasularadului.ro/news/pagini_zilnice/actualitati/curatenie_in_statii.html

Glasul Aradului a scris:
Compania de Transport Public Arad a început zilele trecute o campanie de curățare și igienizare a copertinelor și balustradelor din stațiile de tramvai.

Ieri, angajații CTP Arad, înarmați cu perii și găleții cu soluție de curățat au luat la asalt stațiile de tramvai din zona Podgoria, sub îndrumarea lui Ioan Murgu, Șef Formație Igienizare, care declară: „Peste tot unde sunt balustrade și copertine vom curăța. Vom lua la rând stațiile de tramvai din centrul orașului, Micălaca, de pe Renașterii, Zona UTA și Aradul Nou.”
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 12 Apr 2008 20:55:01    Titlul subiectului: 91833

Glasul Aradului a scris:
Compania de Transport Public Arad a început zilele trecute o campanie de curățare și igienizare a copertinelor și balustradelor din stațiile de tramvai.
Această "muncă patriotică" a început de câteva săptămâni. Cred că face parte din programul curățeniei de primăvară al orașului. Mă întreb oare cât se va menține curățenia și cât timp se va face acest lucru? Ar fi necesar măcar de 2 - 3 ori pe săptămână câte o igienizare, dar nu doar în stații cât și în tramvaie care sunt adevărate focare de infecție.
_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 12 Apr 2008 23:57:25    Titlul subiectului: 91842

Se mai face curatenie si in tramvaie. Destul de rar, e drept. La Cpt Ignat sunt de obicei 3 femei de servici care curata matura si uda vagonul in interior, cat timp vatmanul este la semnat cu foaia de parcurs. Cu tramvaiele care nu au capat acolo, nu stiu ce se intampla. De multe ori vatmanii au o sticla de apa din care mai dau in vagon pentru a elimina din praf...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 26 Apr 2008 20:39:09    Titlul subiectului: 92555

S-a anunțat în tramvaie prin afișe lipite încă de zilele trecute că programul de circulație în perioada 28.04.2008 - 04.04.2008 va fi de sărbătoare, adică cel de sâmbătă / duminică (ca să fie pe înțelesul tuturor). De mirare este că în perioada respectivă zilele de 29 și 30 aprilie sunt zile lucrătoare. Va fi dificil pentru cei care trebuie să meargă la serviciu pentru că vor avea mult de așteptat (în special pe L7 și L17, unde sunt numai două tramvaie, intervalul între ele fiind de 34 de minute - evident, asta dacă nu vor suplimenta să fie măcar trei ca și pe L8 și L18).
Cu această ocazie, urez tuturor adminilor, membrilor și vizitatorilor TRAM CLUB un Paști fericit, plin de bucurii și o reînoire spirituală! Bunul Dumnezeu să vă ajute!

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
scorpion



Data înscrierii: 01/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Iun/2014
Mesaje: 38
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 01 Mai 2008 16:38:32    Titlul subiectului: 92786

O duzină de second-hand-uri
ARAD - CTP s-s dotat cu 12 autobuze second-hand și vrea să aducă 20 de tramvaie.
Compania de Transport Public Arad va introduce în circulație 12 autobuze second-hand, din import, dar noi pentru standardele din Arad.

Consilierii județeni au fost informați de curând despre modul în care au fost cheltuite fondurile aprobate de ei pentru CTP, societate la care sunt acționari alături de Consiliul Local.

Potrivit referatului, compania a achiziționat deja în acest an 12 autobuze din Germania. Mai exact, șapte autobuze Mercedes Benz 0405 N, provenite de la compania de transport din Essen, și cinci autobuze DAF B 96, mijloace de transport în comun pe care societatea a cheltuit, per total, 9 miliarde de lei vechi.

„Valoarea totală a autobuzelor achiziționate este de 942.546,4 lei”, se menționează în documentația primită de aleși. CTP va trebui acum să-i mulțumească și pe consilierii locali, după ce Primăria a trasat câteva obiective companiei.

În cadrul Strategiei de Dezvoltare a Municipiului, act votat de consilieri în luna februarie, este prevăzută necesitatea achiziționării a 20 de tramvaie second-hand. La acestea se adaugă, însă, și patru tramvaie noi, moderne, joase, care ar putea costa fiecare cât 10 autobuze second-hand, tramvaie care este posibil să fie luate în leasing.

Acestea ar urma să intre, cu adevărat, pe linii doar după ce investiția pe creditul BERD, care duce la schimbarea liniilor de tramvai din Vlaicu și până la Aradul Nou, va fi finalizată.
A.B.


Citat de pe ARADON.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 01 Mai 2008 22:06:28    Titlul subiectului: 92812

Ma intreb daca cele 20 de tramvaie sunt cele din Innsbruck, de care nu se mai aude nimic vad. Informatia referitoare la autobuze nu este completa, intrucat s-au adus din Essen atat autobuze articulate cat si nearticulate.

Ar fi frumos sa cumparam 4 vagoane noi pentru linia 1 dupa credtitul BERD, insa in ritmul lucrarilor probabil vor fi subiect de campanie electorala la alegerile din 2012.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 06 Mai 2008 19:54:10    Titlul subiectului: 93005

Par putine 4 tramvaie noi, oare cele mai vechi nu se mai caseaza? Sunt T4R reparate recent sau T4D ce circula la ore de varf solo, mai ales pe linia 2 care acum sunt aglomerate, pe cand o schimbare de atitudine fata de calatori care nu sunt cartofi sa fie asa inghesuiti
_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Următoare
Pagina 2 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community