Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Știri, articole de presă
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 09:47:29    Titlul subiectului: 145418

Nu stiu ce i-a apucat, dar ambele cotidiane locale aradene au iesit astazi cu articole despre linia de tramvai spre Zona Indurstriala.
http://glsa.ro/arad/stiri-din-arad/11633-milioane-de-euro-risipite.html

http://www.aradon.ro/un-tramvai-numit-dorinta-2/944553

Eu mi-am mai spus parerea despre aceasta linie pe aici. Daca tot e subiectul zilei, reiau: autobuzul va fi intotdeauna preferat tramvaiului deoarece este un mijloc de transport mai rapid si mai sigur (poate paradoxal) decat tramvaiul. Linia spre Zona Industriala este una simpla, iar la ore de varf ar trebui mare atentie pe segmentul Baile Termale-Fortuna, unde este traseu comun cu linia 6. Pentru a face cate de cat concurenta autobuzelor, ar trebui infiintate cel putin trei linii noi de tramvai, plus mentinute unele de autobuz pentru zonele unde nu circula tramvaie (Sanicolau Mic de exemplu). Deci, ar trebui sa avem tramvaie pe traseele Zona Industriala-Alfa; Micalaca; - Centru Aradul Nou, eventual Grădiste.
Din cauza semafoarelor mai tot timpul pe rosu, intre Fortuna si Podgoria se fac si 20 de minute. Cred ca se face mai putin cu autobuzul, cu tot cu aglomeratia de la Podgoria.
In privinta "sigurantei", este de-ajuns o singura defectiune pentru a da peste cap programul. Sa zicem ca se strica dimineata un tramvai, dar chiar daca ar dura doar 20 de minute manevrele de remocrare, oamenii ar putea intarzia la serviciu. Pe de alta parte, la intoarcere, orice defectiune pe traseu va cauza nervi si dorinta de a ne reintoarce la autobuz.

Cred ca firmele ar putea fi cele care sa dea tonul popularii liniei spre Zona Industriala. Daca abonementele pe tramvai vor fi mai ieftine decat chiria pentru autobuz, atunci da. Însa acest lucru cred ca ar fi valabil mai mult pentru firmele mai mici, care nu au destui oameni sa umple un autobuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 05 Iul 2011 22:14:22    Titlul subiectului: 145519

Cam greu (din pacate) din moment ce unele firme lucreaza in 3 schimburi, si deci chiria la Pito Trans pe un autobuz (articulat) nu are cum sa fie mai mare decat abonamentul a peste 100 oameni...
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 07 Aug 2011 21:52:42    Titlul subiectului: 147428

http://www.vestic.ro/articol_19728/statiile-de-tramvai-berd-adaptate-pentru-imperio.html

Stațiile de tramvai "BERD", adaptate pentru Imperio

"Stațiile de tramvai din zona centrală a orașului, remodelate în cadrul proiectului de reabilitare a infrastructurii de tramvai finanțat din împrumutul BERD, au nevoie de o mică modificare înainte ca prototipul tramvaiului Imperio, realizat de Astra Vagoane Călătători, să poată fi scos în probe de Zilele Aradului. Deși atunci când a început "lucrarea BERD" se spune că noile stații au fost gândite pentru tramvaie moderne, cu podea joasă, iată că ele totuși necesită unele remodelări. Începând cu acest weekend, o echipă de muncitori a început să taie din lățimea stațiilor câte o fâșie de câțiva centimetri (foto). S-a lucrat noaptea, începându-se cu stațiile din zona UTA și continuându-se spre Centru. O astfel de operațiune a fost necesară și la Oradea, atunci când autoritățile municipiului bihorean au achiziționat 10 tramvaie noi. Prototipul tramvaiului Imperio va fi scos în oraș de "Zilele Aradului" și cel mai probabil îl vom putea vedea plimbându-se între depoul UTA și Piața Romană."

Un comentariu: mi se pare ca distanta dintre ultima usa a GT4-ului din imagine si peron e destul de mare. "Vina" cred ca este impartita: pe de o parte vagonul e "curbat", si ultima usa nu se alinia nici inainte la peron. Apoi am putea invoca o eroare de calcul a...celor de la Astra (nu au facut tramvaiul conform peroanelor) sau a proiectantilor statiilor (nu au gasit o formula prin care sa poata fi aduse tramvaie putin mai late. Oricum va fi ceva disconfort pentru calatorii mai in varsta. Tin minte ca vechea statie de la Podgoria (sens dinspre Micalaca) era in curba. Era o aventura pentru batrani (dar si pentru oameni mai "in putere") sa urce dintr-o data in tramvai, in speta in primul vagon de timis sau intr-un T4R. Mijlocul era fix la peron, dar la capete trebuia sa pui piciorul pe terasament daca nu vroiai sa il intinzi prea mult.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 28 Mar 2012 00:53:14    Titlul subiectului: Suspendare circulație tramvaie Căpitan Ignat și Piața Romană 154514

"Începând cu data de 28.03.2012, se vor executa lucrări de reabilitare a intersecției strada Pădurii cu strada Dorobanților și cu strada Bodrogului.

În aceste condiții:
- se suspendă circulația tramvaielor pe tronsonul Căpitan Ignat – Piața Romană;
- transportul călătorilor liniei 4b va fi asigurat cu tramvaiele (din Făt Frumos până în stația Căpitan Ignat) și cu autobuzele (între Căpitan Ignat și Piața Romană);
- abonamentele urbane emise își păstrează valabilitatea;
- biletele eliberate la automate sau validate în aparatele electronice (cu dată și oră) pot fi utilizate pe cele două mijloace de transport în intervalul de valabilitate (60 minute de la data cumpărării sau validării).
"

Sursa: CTP Arad

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
muhle



Data înscrierii: 20/Iun/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 20
Locație: Almere (Olanda)

MesajTrimis: Mie 28 Mar 2012 19:35:19    Titlul subiectului: works line 4 154540

Can somebody tell me untill when theese works will start?

I hope I can travel in October to Arad again. I like the city Arad and the old streetcars in Arad. Olso the line to Ghioroc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 28 Mar 2012 21:14:39    Titlul subiectului: 154544

An easier way to find something at least refreshing is almost always possible as we do haunt the rumours world but what else can one do with them? And as far as only the official date of the working start has been pointed out in the article about this topic in the rounds above, I hardly believe there'd still be anything to be officially added to that yet.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 28 Mar 2012 22:39:57    Titlul subiectului: 154548

I believe these works will last for a couple of weeks. After they will be finished, it is likely that the workmen will move to another location, maybe to the Capitan Ignat zone.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Vin 13 Apr 2012 13:03:53    Titlul subiectului: 154886

"Începând cu data de 11.04.2012, se reia circulația tramvaielor pe traseul Capitan Ignat – Piata Romana. Se va reintroduce linia 4 care va circula, pe traseul Făt Frumos – Piata UTA – Piața Romană."

Sursa: CTP Arad

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 20 Apr 2012 10:54:04    Titlul subiectului: 155181

Folosesc acest topic pentru a da o stire aradenilor pasionati de trenuri si/sau tramvaie. Spre deosebire de celelalte transporturi de tramvaie catre Iasi, care au intrat in tara pe la Episcopia Bihor, transportul pe care il facem acum (9 tramvaie GT8 ex Augsburg) va intra pe la Curtici. Daca doreste cineva/are timp pentru cateva fotografii cu garnitura trecand prin Arad, primeste multumirile mele anticipate! Ultima informatie pe care o am e ca tramvaiele au ajuns in aceasta dimineata la Lőkösháza.

Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Vin 20 Apr 2012 23:44:11, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 20 Apr 2012 23:36:09    Titlul subiectului: 155192

Astazi la ora 16:30 au ajuns in vama Curtici!
_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Iul 2012 14:57:58    Titlul subiectului: 157318

Un accident in judetul Arad, un autocar cu 50 de calatori s-a rasturnat in apropiere de Nadlac. Articolul se gaseste aici

Citat:
AUTOCAR RĂSTURNAT în județul Arad

ccident grav în apopierea punctului de frontieră de la Nădlac. Un autocar cu 42 de pasageri care se întorceau dintr-o vacanță în Olanda s-a răsturnat, iar o persoană a murit.
20 de echipaje de la SMURD și Ambulanță și două echipaje de pompieri au plecat spre locul accidentului. Traficul în zonă este blocat la această oră.
Șeful Poliției Nădlac, Ștefan Troiac, a declarat la Realitatea TV că autocarul se îndrepta dinspre Nădlac spre Arad și că s-a răsturnat după ce a derapat. Se pare că șoferul ar fi intrat într-o curbă cu o viteză prea mare, a intrat pe contrasens și s-a răsturnat când a încercat să redreseze autocarul.
"Aproximativ 20 au fost rănite grav și ușor", a spus Troiac, adăugând că printre persoanele rănite se numără și șoferul
Pasagerii răniți au început să fie transportați la Spitalul Județean Arad.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 19 Iul 2012 15:28:20    Titlul subiectului: 157439

"Traficul va fi dat peste cap pe pasajul Micalaca. Constructia intra in reabilitare dupa trei decenii

Investitie de 15 milioane de lei in reabilitarea pasajului rutier care face legatura intre centrul Aradului si cartierul Micalaca.
Cea mai mare parte a banilor provin din fonduri europene nerambursabile, iar lucrarile incep saptamana viitoare. De atunci se va da peste cap si traficul rutier, pentru ca acest pasaj este si acum foarte aglomerat. Chiar daca nu va fi inchis total, pe perioada santierului se va putea circula doar pe doua benzi din cele patru, adica una pe fiecare sens.

Lucrarile trebuie sa fie gata in sase luni, dupa cum si-a asumat constructorul in contractul semnat astazi cu primaria. In afara de consolidarea structurii de rezistenta, modernizarea benzilor de circulatie si a trotuarelor, se vor schimba si liniile de tramvai. Astfel, tramvaiele nu vor mai circula spre zona Miorita, de la o data care va fi anuntata ulterior de primarie, care va decide si daca se vor introduce autobuze pe acest traseu.

Pasajul Micalaca a fost construit in anul 1980 iar de atunci nu a mai beneficiat de reparatii capitale, desi este o legatura importanta intre zona centrala a orasului si DN 7 spre Deva. Expertiza tehnica realizata recent arata degradari grave la structura de rezistenta.

Primaria Arad a anuntat ca in aproximativ trei saptamani va semna contractul si pentru reabilitarea pasajului rutier din Gradiste.
"

Sursa: ProTV


Cel mai usor pentru calatori ar fi sa se introduca autobuze pe relatia Podgoria - Renasterii, la un interval decent de 10-12 minute, mai mult poate in weekend. In statia Miorita urca, totusi, destul de multa lume pe care ar fi aiurea sa o ametesti ducand-o la Renasterii sau pana la depou de unde sa mearga pe jos pana in statia Polivalenta.
Am mai prins o data podul Micalaca inchis, prin 1994-1995. Atunci cateva Timisuri (nu aveam inca GT4) au trecut la depoul UTA, dar cele mai multe au ramas la Micalaca. S-a creat o linie depou Micalaca - fosta bucla Voinicilor, iar tramvaiele de Vladimirescu - Ghioroc circulau tot la Voinicilor. Din depou trebuia sa mergi pe jos pana la statia Polivalenta, desi unele vagoane de 17 sau 18 opreau in dreptul depoului daca vedeau oameni. Daca s-ar realiza o statie provizorie sub pod atunci ar fi ok pentru calatori, zic eu, numai ca de data asta tot podul va fi cuprins in santier.

Altfel, in curand ar trebui sa inceapa si reparatiile din intersectia de la Billa, partea de linie curenta. In aceste conditii, posibil sa mai poata fi deschis doar tronsonul depou Micalaca-Vama, iar liniile 9 si 11 sa aibe plecarea din depou. Sigur, in aceste conditii - cel putin pentru o saptamana - depoul Micalaca va fi izolat de restul retelei. Nu ar fi deloc o problema ca UTA sa trimita afara mai multe vagoane, mai ales ca in acea saptamana vor fi de suplinit doar turele de linia 16. Eu ma intreb insa daca autobuzele incap pe strada Renasterii, presupunand ca vor introduce autobuze pe relatia Podgoria-Billa-Voinicilor-Renasterii-Miorita-Podgoria si invers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 27 Iul 2012 15:49:11    Titlul subiectului: 157672

Noi informații despre restricțiile la pasajul rutier Micălaca

Față de știrea de ieri, au apărut completări în ceea ce privește circulația mașinilor și a tramvaielor peste pasajul rutier Micălaca. Modificările sunt de ultimă oră și sunt menite să clarifice aspecte importante pentru locuitorii cartierului și pentru toți cei care tranzitează această zonă importantă a orașului.

Primăria Municipiului Arad informează că circulația pe podul Micălaca va fi restricționată temporar, începând de miercuri, 1 august 2012. Sensul de circulație dinspre Calea Iuliu Maniu, înspre Calea Radnei va fi închis circulației auto.

Autovehiculele vor putea circula pe o singură parte a podului, iar traficul va fi deviat pe Calea Iuliu Maniu, înaintea stației de tramvai de la Polivalentă, cu revenire pe Calea Radnei la intersecția cu strada Mioriței. Participanții la trafic sunt rugați să folosească drept variantă ocolitoare Bd. Titulescu.

Circulația tramvaielor va fi închisă în ambele sensuri pe o perioadă de 3 săptămâni, călătorii urmând a fi preluați de autobuzele CTP Arad. Începând cu data de 22 august 2012, circulația tramvaielor va fi redeschisă pe sensul de coborâre dinspre cartierul Micălaca. Pe perioada lucrărilor de la Polivalentă, pe relația Podgoria - Micălaca, tramvaiele vor fi înlocuite cu autobuze.

Liniile de tramvai 9 și 11 vor avea cap de linie stația Maximilian.

Tramvaiele care circulă pe liniile 7 și 17, se suspendă și se vor înlocui cu autobuze care vor circula la un interval de 10 minute, în orele de vârf, respectiv 15 minute în restul timpului și în zilele de sarbatoare.

Stațiile de autobuz se vor afla în dreptul stațiilor de tramvai, în zona II - III utilizându-se stațiile autobuzelor 19 și 20 de la Maranata, Universitate si Billa.

Stația de tramvai de la Voinicilor, înainte de viaduct, sens înspre Billa, nu are corespondent, autobuzele urmând să oprească în stația de la Billa.

Restricțiile de circulație sunt impuse de lucrările care se execută în cadrul proiectului „reabilitare pasaj rutier Micălaca ”, cu o durată de realizare de 6 luni și o garanție de 10 ani. Prin acest proiect, se va reabilita pasajul rutier Micălaca în vederea îmbunătățirii condițiilor de desfășurare a traficului urban și creșterii accesibilității zonei centrale a municipiului Arad, dinspre Deva.

Se vor executa lucrări de reabilitare a infrastructurii și suprastructurii pasajului, părții carosabile, trotuarelor și celor două linii de tramvai.


Sursa: http://arq.ro/noi-informa-ii-despre-restrictiile-la-pasajul-rutier-micalaca

Comentariu:

Daca liniile 9 si 11 vor circula la Maximilian, inseamna ca accesul in depoul Micalaca va fi deschis. Ulterior banuiesc ca se va schimba si linia spre depou deoarece, teoretic, si ea face parte din viaduct (este pe o parte a viaductului). Cum se va mai lucra inca si la trecerile peste linia de tramvai din zona Billa (mai este un sens de facut), depoul Micalaca va fi izolat de restul retelei cel putin pana in 23 august. De urmarit ce tramvaie vor veni la UTA, desi sincer nu prea ar fi nevoie daca liniile 3,6,4b,15, 16, 1b, 1 raman cu aceleasi curse. Probabil vor trece cateva M8S si GT6. Pentru Ghioroc vor ramane cuplurile OEG plus cele de GT4. Sper ca odata cu aceasta reabilitare sa fie instalat un macaz automat la Polivalenta.

P.S. Sunt curios cum se vor descurca autobuzele CTP. Multe din cele scurte arata destul de rau. Dar ma gandesc ca in mare parte vor circula articulate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 31 Iul 2012 11:51:24    Titlul subiectului: 157726

Inainte de statia de tramvai Polivalenta s-a facut o trecere peste linii dinspre sensul auto Podgoria-Micalaca spre cel retur. Masinile care vor dori sa treaca podul vor fi nevoite sa treaca pe contrasens. Prevad unele blocaje...
Asta mai inseamna ca se va lucra si la trecere peste liniile de tramvai din zona Polivalenta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 25 Sep 2012 12:12:04    Titlul subiectului: 159217

Apare din nou in actualitate problema liniei spre zona industriala.

http://www.newsar.ro/acuze-o-investitie-de-25-milioane-de-euro-abandonata-in-favoarea-unor-interese-clientelare

ACUZE/ O investiție de 2,5 milioane de euro, abandonată în favoarea unor interese clientelare!

La șapte ani de la inaugurare, o investiție de 2,5 de milioane de euro este ignorată în favoarea clientelei de partid a PD-L Arad.
Astfel, Dorel Căprar, co-președintele USL Arad a acuzat într-o conferință de presă faptul că linia de tramvai care leagă municipiul de zona industrială de la ieșirea din Arad spre Pecica nu este funcțională, la aproximativ șapte ani după inaugurare! „Construcția liniei de tramvai a fost finanțată din fonduri europene, într-un proiect accesat de administrația Popa”, arată co-președintele USL Arad, Dorel Căprar. Banii au fost destinați modernizării zonei industriale de la ieșirea din Arad spre Pecica, valoarea totală a lucrărilor de infrastructură ridicându-se la 2,5 milioane de euro. Peste un milion de euro a costat numai linia de tramvai, care ar putea fi folosită de aproximativ 10 000 de muncitori care lucrează în zona industrială. Aceasta ruginește însă, abandonată.
„Sunt convins că la mijloc sunt interesele economice ale celor de la PD-L, interesați să le bage pe gât firmelor (n.r. – din zona industrială) mijloace de transport ale unor firme clientelare. Este inexplicabil faptul că nu se folosește linia de tramvai realizată din fonduri europene. Toate argumentele pledează în favoarea utilizării liniei: tramvaiul este un mijloc de transport mai puțin poluant; prin utilizarea tramvaiului, se poate decongestiona traficul rutier. Nu cred că se poate pune în nici un fel problema rentabilității liniei, atât timp cât sunt mii de muncitori care merg la serviciu în zona industrială, la intervale orare care pot fi ușor controlate. Cred că folosirea liniei de tramvai ar ajuta foarte mult și Compania de Transport Public. Nu este normal ca interesele firmelor clientelare ale PD-L să fie considerate mai importante decât interesele arădenilor!”, a declarat Dorel Căprar, care a menționat că folosirea tramvaielor ar fi un câștig și pentru firmele din zona industrială, care ar plăti mai puțin pentru transportul muncitorilor.
Acesta a declarat că, în acest sens, va sesiza atât Municipalitatea cât și Compania de Transport Public. În calitate de acționar al CTP, Municipalitatea ar trebui să aibă tot interesul pentru utilizarea liniei respective, cu toate consecințele benefice pentru companie care ar decurge de aici. Asta dacă nu cumva la vârful administrației locale sunt alte interese, în conferința de presă fiind avansat numele societății Pito Trans, cea care a contractat cele mai multe curse spre zona industrială.
În plus, a mai spus Căprar, utilizarea tramvaielor pentru transportul muncitorilor și, deci, scoaterea din schemă a „firmelor clientelare” de transport cu autobuzele ar duce la decongestionarea traficului în special pe relația Gară – UTA – Calea Aurel Vlaicu – zona industrială.
[i]
[/i]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2013 17:18:50    Titlul subiectului: ANUNT: Suspendare circulație tramvaie Billa - Maranata 162485

"ÎNCEPÂND CU DATA DE 08.02.2013, SE SUSPENDĂ CIRCULAȚIA PE TRONSONUL BILLA – MARANATA (SENS DE MERS SPRE UZINA ELECTRICĂ).

PRIN URMARE, TRAMVAIELE CARE CIRCULĂ PE LINIA 7 NU VOR MAI AVEA CAPĂT DE LINIE BILLA, CI VOR CIRCULA PE URMĂTORUL TRASEU: FĂT FRUMOS – PODGORIA – UZINA ELECTRICĂ – BILLA – VOINICILOR – MIORIȚA – UZINA ELECTRICĂ – PODGORIA – FĂT FRUMOS.

RESTUL LINIILOR ÎȘI PĂSTREAZĂ TRASEUL ACTUAL.
"

Sursa: CTP Arad

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2013 20:36:57    Titlul subiectului: 162489

Se reabiliteaza si ultima trecere peste sosea din zona Polivalenta, pregatindu-se astfel terenul pentru deschiderea circulatiei pe sensul Polivalenta-Miorita-Billa-Polivalenta odata cu darea in circulatie a jumatatii de pod aflata acum in reabilitare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 07 Feb 2013 18:01:44    Titlul subiectului: 162527

Oare vor schimba si liniile din sosea care vin de la Maranata la Polivalenta pe langa pod?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 07 Feb 2013 18:19:55    Titlul subiectului: 162528

Nu cred. Nu stiu sa fi fost prinse in ceva proiect de reabilitare (podul sau trecerile la nivel cu soseaua). Nu s-a schimbat nici linia de pe celalalt sens pe langa pod, nu s-au atins nici de linia care coboara in depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 07 Mar 2013 17:27:26    Titlul subiectului: ANUNȚ: Înlocuire tramvaie cu autobuze pe traseul liniei 18b 163184

"Datorită unor lucrări de reabilitare, începând cu data de 06.03.2013 orele 21:00, pe traseul liniei 18b, între Căpitan Ignat – Piața Romană și retur, se va circula cu autobuzele."

Sursa: CTP ARAD

Editare ulterioară: Începând cu 07.03.2013 între Căpitan Ignat și Piața Romană circulă tramvaie M8S cu rebrusare pe un "S" nou construit la Căpitan Ignat asemenea celui de la Vladimirescu II.

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 09 Mar 2013 00:42:28    Titlul subiectului: 163207

Lucrurile nu sunt chiar atat de simple. Am observat astazi ca se face un s si la intrarea pe strada Cocorilor dinspre Padurii. Ma gandesc ca pentru o eventuala circulatie a tramvaielor pe un singur fir. Trecand cu masina pe acolo, am vazut ca s-a facut s-ul pentru tramvaiele care ar veni spre Cocorilor pe contrasens si ar trece inapoi pe firul normal. Sau, sigur, invers (desi nu cred ca e cazul). Nu imi imaginez ce lucrari atat de complicate necesau instalarea acestor s-uri. Poate se vor schimba liniile pe toata distanta Cpt Ignat - Cocorilor si atunci tramvaiele vor circula alternativ pe un singur sens distanta de doua statii. Nu va fi o tragedie pentru ca pe acolo circula doar 18b. Altfel nu as vedea sensul acelui s de care am scris.

Fostul traseu al liniei 18b a fost spart in trei bucati. M8s-urile circula pe linia 22 (ca sa ne mai aducem aminte de ea), doua autobuze scurte penduleaza intre UTA (langa dispecerat tramvaie) si Cpt Ignat, iar intre depou si Fat Frumos se plimbau in tronsonul orar al liniei 18b doua Tatre solo goale: 1111 si 1129. Sper sa nu tina prea mult brambureala asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 24 Iul 2013 22:57:26    Titlul subiectului: 165947

http://arq.ro/aten-ie-se-intrerupe-circula-ia-tramvaielor-pe-tronsonul-sambateni-ghioroc
CTP Arad anunță publicul călător că, începând cu data de 24.07.2013, se întrerupe circulația tramvaielor pe tronsonul Sâmbăteni - Ghioroc.

Prin urmare, tramvaiele, care circulă pe această rută, vor fi înlocuite de autobuze care vor tranzita Păulișul, dar nu vor avea stații intermediare.

Orele de plecare ale autobuzelor, din Ghioroc, sunt următoarele: 5:10; 6:20; 7:05; 8:05; 9:05; 11:25; 13:15; 15:05; 16:04; 17:05; 18:10; 19:10; 21:25 în zilele lucrătoare și 5:10; 6:20; 7:05; 9:05; 11:25; 13:15; 16:45; 19:10; 21:25 în zilele de sărbătoare.

Tramvaiele vor avea capăt de linie Sâmbăteni și vor respecta orele de plecare și sosire de până acum.



Iata si utilitatea triunghiului de la Sambateni Smile. Circulatia tramvaielor se intrerupe din cauza lucrarilor de reabilitare a viaductului de la Ghioroc peste liniile de CF.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paul8299



Data înscrierii: 05/Mai/2010
Ultima vizita: 28/Noi/2016
Mesaje: 34
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 06 Aug 2013 21:31:43    Titlul subiectului: 166245

Dupa cum stiti, sau nu, s-a reluat circulatia tramvaielor peste pasajul catre Gradiste. Citez de pe CTPArad.ro: Incepând cu data de 06.08.2013, se reia circulația tramvaielor în cartierul Grădiște. Liniile 15/16 și 15b / 16b vor circula în vechiul program.
Azi am vazut pe traseu vagoane precum GT6 0138, GT4 01 si un GT8.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2013 21:36:06    Titlul subiectului: 166300

"CTP anunță publicul călător că, în perioada 09.08.2013 ( orele 20:00 ) - 11.08.2013( orele 24:00 ), pe tronsonul UTA – Fat Frumos – Gai se întrerupe circulația tramvaielor datorita unor lucrari de amenajare a unui pasaj rutier peste linia de tramvai.

În circulația tramvaielor vor surveni următoarele modificări:

tramvaiele vor fi inlocuite de autobuze pe tronsonul UTA – Fat Frumos – Gai

linia 7 si linia 18 b vor avea capat de linie Capitan Ignat

liniile 3, 6, 15, 15b, 9, 11 vor avea capat de linie Piata UTA.

sursa: www.ctparad.ro

Interesant cu liniile 7 si 18 care se despart la Podgoria si se intalnesc la Capitan Ignat. Nu m-ar mira daca vagoanele care ajung cu linia 7 la Capitan Ignat sa mearga drept inainte si sa schimbe acolo placa, punand 18b. Astfel nu ar mai trebui oamenii sa schimbe tramvaiul in Capitan Ignat pentru a ajunde din Alfa in Vlaicu. Sistemul mai este folosit de CTP cu liniile 3 si 7 (in weekend) la Fat Frumos unde vagoanele ce ajung cu linia 7 pleaca pe 3 si invers, dar si la schimbul 2 cu liniile 15 si 16 in capatul comun - Sere Gradiste.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
muhle



Data înscrierii: 20/Iun/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 20
Locație: Almere (Olanda)

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2013 11:42:10    Titlul subiectului: 166418

For how long does dis works do? In October I hope te be in Arad again, can I go by tram to Ghioroc?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Următoare
Pagina 16 din 19

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community