Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Știri, articole de presă
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2013 18:16:44    Titlul subiectului: 166425

I don`t know for sure, hopefully they will be finished by the end of the year.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
muhle



Data înscrierii: 20/Iun/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 20
Locație: Almere (Olanda)

MesajTrimis: Mie 14 Aug 2013 09:45:07    Titlul subiectului: 166440

OK, Than I will not go in October to Arad, but in April. I alway want a few trips to Ghioroc. I hope there will be a few pictures of the viaduct in Ghioroc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
muhle



Data înscrierii: 20/Iun/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 20
Locație: Almere (Olanda)

MesajTrimis: Mie 27 Noi 2013 20:30:17    Titlul subiectului: 169219

Hello,

Can somebody tell me more about the works of the bridge in Ghioroc? When will the tram will be back to Ghioroc?

Regards,
Paul, Netherlands.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 01 Dec 2013 23:32:22    Titlul subiectului: 169301

It is kind of a mystery because the firm that does the works had some problems but it seems that recently some kind of a solution was at last found. So i can`t say anything about a date, it seems that we must wait for more press articles about the problem.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
muhle



Data înscrierii: 20/Iun/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 20
Locație: Almere (Olanda)

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2014 13:02:55    Titlul subiectului: 171567

No good news, the tram still doesn't come to Ghioroc and nobody works for the bridge. Will the tram ever come back to Ghioroc?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 05 Mar 2014 00:04:41    Titlul subiectului: 171586

It will, eventually, some day. The works near Ghioroc are delayed because the firm that won the auction went bankrupt. From what i know now, the works started again.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
muhle



Data înscrierii: 20/Iun/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 20
Locație: Almere (Olanda)

MesajTrimis: Vin 07 Mar 2014 15:42:53    Titlul subiectului: 171644

Hi Quicksilver,
I have this informatin from somebody from Facebook, who lives in Ghioroc. hope the works will be done in June, maybe I am in Arad in June.
Paul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2015 20:33:27    Titlul subiectului: 178931

Autobuz spre Padurea Ceala, oare?

http://www.aradon.ro/un-autobuz-numit-dorinta/1528811

Mai mulți arădeni doresc înființarea unei linii noi de autobuz care să lege Podgoria de zona 3 Insule pe perioada verii!

A venit căldura și odată cu ea a crescut și apetitul pentru ieșirea în natură! Tot mai mulți arădeni aleg să evadeze din agitația orașului și să își petreacă week-endul în pădure, fie la un grătar, fie la o plimbare pe bicicletă, fie la o baie, ori pur și simplu să se relaxeze printr-o plimbare. Una din zonele preferate de recreere și relativ la îndemână tuturor ar fi Pădurea Ceala. Aici sunt mai multe opțiuni pentru a petrece o zi de relaxare, pe lângă locurile de la liziera pădurii, sau de pe malul râului Mureș cum ar fi: Centrul de Vizitare al Parcului Natural Lunca Mureșului Arad, Lacul Măltăreț sau Zona 3 Insule. Mai mulți arădeni au trimis pe adresa redacției Jurnal arădean mai multe sugestii pentru înființarea de către CTP a unei linii de autobuz care să facă legătura, măcar în week-end, între Podgoria și zona 3 Insule. Totul, pe perioada verii. Și asta pentru că spre Pădurea Ceala nu există nici un mijloc de transport în comun.
O rută nouă

„Avem o sugestie pentru Primăria Municipiului Arad și Compania de Transport Public Arad (CTP) ca pe perioada de vară să se introducă în zilele de sâmbătă și duminică o linie de autobuz din Podgoria până la Pădurea Ceala – Zona 3 Insule. Nu fiecare avem mașină, iar un taxi te costă destul de mult. Lumea ar mai merge în week-end la aer curat, recreere, un grătar, la plajă, la o terasă. Mai demult, exista o astfel de rută care mergea până la 3 Insule, la sfârșit de săptămână de 1 mai, 23 august ori când erau festivaluri”, a venit cu ideea Eugen M. Un alt arădean Raul D., care ne-a contactat oferindu-ne aceeași sugestie, completează: „Dacă ar exista o linie de autobuz între Podgoria și zona 3 Insule, autobuzul ar putea trece prin cartierul Confecții, să se oprească și la Piața Obor, deoarece pentru cei din cartierele Micălaca și Grădiște este o cale mult mai rapidă de acces spre piață decât cu tramvaiul. În week-end, autobuzele ce funcționează pe liniile 21 și 20 nu circulă”.
Așteaptă propunerea CTP

Reprezentanții municipalității spun că așteaptă o propunere din partea CTP. „Această problemă trebuie în primul rând analizată de către administrația CTP Arad,. Conducerea de aici trebuie să vadă dacă este eficientă înființarea unei linii noi și dacă se acoperă costurile. Dacă compania decide că e cazul înființării unei linii noi, atunci trebuie să vină cu o propunere în cadrul Consiliului Local urmând ca această problemă să fie dezbătută aici”, a declarat Corina Drăghici, purtătoarea de cuvânt a Primăriei Arad.
Salută ideea cititorilor

Reprezentații Companiei de Transport Public Arad sunt interesați să ia în considerare posibilitatea înființării unei linii care să funcționeze în week-end pe perioada verii. „Noi ne-am bucura să avem călători care să beneficieze de serviciile noastre însă nu știm exact câți arădeni ar circula într-adevăr cu autobuzul spre această zonă. În urmă cu câțiva ani, tot pe baza unor cereri ale arădenilor am înființat mai multe linii printre care și o cursă care mergea spre zona 3 Insule. Din păcate, aceasta s-a dovedit ineficientă deoarece de cele mai multe ori aveam doar doi pasageri pe cursă. Vom analiza împreună cu cei de la Transport din cadrul Primăriei Arad această propunere și o să găsim cea mai bună soluție”, a declarat Mariana Birău, directorul CTP Arad. Reprezentanții Companiei de Transport mai spun că pentru a fi siguri că este o cerință certă din partea arădenilor va fi realizat un sondaj în următoarele săptămâni, „Vom realiza un chestionar în perioada imediat următoare pe pagina CTP Arad sau a Primăriei Municipiului Arad și, după ce vom obține rezultatele și vom analiza situația, vom lua o decizie”.

Ca atare, este posibilă înființarea unei linii noi de autobuz, dar pentru aceasta trebuie ca arădenii să confirme că au nevoie de acest nou traseu!
Mai mulți arădeni la aer curat

Reprezentanții Parcului Natural Lunca Mureșului Arad susțin această idee pentru că , în opinia lor, mai mulți arădeni s-ar bucura de natură și de aerul curat pe care îl oferă pădurea. „Dacă s-ar introduce o linie de autobuz care să lege centrul de Pădurea Ceala ar scădea și numărul de mașini care intră în număr tot mai mare în pădure”, a declarat Paul Hac, directorul Parcului Natural Lunca Mureșului Arad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2015 20:35:30    Titlul subiectului: 178932

Teoretic exista linia 54 care merge in IAS Muresul si care ii poate lasa pe doritori la intrarea in padure, destul de departe insa de Insula Muresului pentru un mers pe jos. Cred ca are vreo doua curse pe zi din Podgoria.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 13 Mai 2015 14:00:16    Titlul subiectului: 179071

"Fără tramvaie pe traseul Polivalentă-Miorița-Renașterii

Scris de Ioana Costas

ARAD. Compania de Transport Public (CTP) Arad anunță că circulația tramvaielor pe tronsonul Polivalentă-Miorița-Renașterii (pe ambele sensuri) va fi oprită în perioada 15 mai, începând cu ora 23.00 și până în 18 mai, ora 4.00, din cauza efectuării lucrărilor de trecere la nivel în zona stației Maximilian. Prin urmare, CTP Arad anunță se vor înregistra următoarele modificări: linia 7 va circula pe relația Polivalentă-Billa-Renașterii-Vamă Micălaca și retur; linia 18 b va circula pe relația Polivalentă-Billa-Zona II – III și retur; linia 9, 11 va circula pe relația Polivalentă-Billa-Renașterii-Vladimirescu (Sîmbăteni) și retur."

http://www.aradon.ro/fara-tramvaie-pe-traseul-polivalenta-miorita-renasterii/1533958

Lipseste autobuzul Podgoria - Miorita - Renasterii. Statia Miorita este destul de departe de Polivalenta-Renasterii sau zona 2-3 pentru oamenii in varsta, cred ca macar doua microbuze puteau sa puna - si asa au destule. Va fi izolat depoul Micalaca, posibil sa treaca la UTA cateva vagoane desi s-ar descurca fara probleme cei de acolo cu ce au deja, chiar fara sa forteze prea multe GT-uri doua schimburi sau fara sa scoata mai multe cupluri de Tatre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2015 17:04:40    Titlul subiectului: 179489

Pasajul Ghioroc se închide până în septembrie! Vezi ruta ocolitoare

Știri Arad. Consiliul Județean Arad anunță închiderea pasajului peste calea ferată pe Drumul Județean 708C Sâmbăteni – Ghioroc, timp de 4 luni, începând cu 15 iunie 2015.

În această perioadă se vor executa lucrări de reabilitare a pasajului, iar accesul auto și pietonal va fi închis până la finele lunii septembrie. Varianta de ocolire este pe Drumul Jutețean 708B Păuliș – Ghioroc – Șiria.

Se vor schimba liniile de tramvai și macazurile pe pod, iar pe partea carosabilă se va turna asfalt. Există speranțe că lucrările se vor termina mai repede pentru a nu împiedica accesul copiilor la școală, în luna septembrie.


http://specialarad.ro/pasajul-ghioroc-se-inchide-pana-in-septembrie-vezi-ruta-ocolitoare/

For Muhle: The newspaper article says that the Ghioroc bridge will be finished in September with the changing of tram lines, before the children will go back to school. Until then, the bridge will be closed entirely, including for small cars.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
muhle



Data înscrierii: 20/Iun/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 20
Locație: Almere (Olanda)

MesajTrimis: Mie 17 Iun 2015 07:54:00    Titlul subiectului: 179672

That is some good news. Now I must make plans for a new trip to Arad and Ghioroc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 17 Iun 2015 22:08:24    Titlul subiectului: 179681

Don't hurry too much, who knows what might happen wrong again. Smile I advise you to start planning the trip only after the trams will once again go to Ghioroc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 09 Iul 2015 15:10:19    Titlul subiectului: 180152

CTP anunță publicul călător că, în perioada 10 iulie 2015 ( începând cu orele 9:00) - 12 iulie 2015 ( orele 24), se oprește circulația tramvaielor, pe tronsonul UTA – Electrometal - Fortuna – Gai, datorită următoarelor lucrări:

Execuție trecere la nivel cu linia de tramvai ( Calea Aurel Vlaicu - strada Foișor)
Înlocuire panou linie în curbă ( strada Făt Frumos ).Circulația rutieră de pe strada Făt Frumos va fi închisă, pe perioada lucrărilor, exceptând riveranii.

Urmare a acestui fapt, liniile 7 și 18 b vor avea capăt de linie Căpitan Ignat

-
liniile 3, 6, 9, 11, 15, 15b vor avea capăt de linie Piața UTA.

Tramvaiele vor fi înlocuite de autobuze:

autobuzele care înlocuiesc tramvaiele pe relația UTA – Electrometal – Fortuna vor circula la un interval de 6 minute respectând stațiile de autobuz de pe traseul respectiv
autobuzele care înlocuiesc tramvaiele pe relația UTA – Electrometal – Fortuna- Gai vor circula conform programelor afișate în stații

sursa: www.ctparad.ro

Pentru calatori cred ca ar fi bine ca tramvaiele de pe liniile 7 si 18b sa-si schimbe indicativul in zona Capitan Ignat, astfel incat sa fie continuitate si pe relatia Alfa - Confectii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 15 Iul 2015 18:32:58    Titlul subiectului: 180252

http://www.aradon.ro/3-milioane-pentru-casa-tramvaielor/1554198

Citat:
3 milioane pentru casa tramvaielor

Scris de Adriana Barbu - Primăria vrea să schimbe indicatorii tehnico-economici ai investiției în modernizarea depoului de tramvaie pentru a putea veni în sprijinul tramvaielor noi.

Se modifică studiul de fezabilitate și indicatorii tehnico-economici pentru investiția pe care Primăria Arad vrea să o realizeze la depoul principal de tramvaie de la UTA- modernizarea infrastructurii. Aleșii locali sunt chemați joi dimineața să voteze modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 317/2011 de aprobare a Studiului de Fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiție „Modernizarea infrastructurii depoului principal de tramvaie UTA”.
Despre ce modificare este vorba? Valoarea de acum a investiției prognozate a se realiza în depou este acum de 3.009.135,28 lei, adică 680.000 euro. Ce se va realiza conform noilor planuri? O platformă de lucru pe toată lungimea vagonului, vinciuri electrice de ridicare mobile (în număr de opt), instalație pentru alimentarea unității de tracțiune, instalație pentru schimbarea agentului de răcire, sistem de control și încărcare al acumulatorilor, dispozitiv pentru măsurarea forței de închidere a ușilor, platformă mobilă cu masă ridicătoare pentru intervenție la componentele montate sub vagon, o macara pivotantă 3,5 tf, o mașină de spălat cu jet de apă caldă, presiune 120 bari, dotări specifice pentru modernizarea spălătoriei, instalație de încărcat cu nisip uscat a nisiparelor, lucări de modernizare depou, cabină de vopsit (execuție exterioară), uși batante cu acționare electrică 4Ś3 seturi. Totul, vechile investiții propuse dar și cele noi, ar trebui realizate, conform planurilor, în 18 luni. Banii vin de la BERD, prin cel de al treilea împrumut, modernizarea depoului fiind a doua din cele trei investiții ce se vor realizate pe cel de al treilea credit, după achiziționarea de tramvaie noi. În fapt, modificarea propusă spre vot aleșilor locali acum are legătură directă cu noile tramvaie achiziționate de Municipalitate de la Astra Vagoane.
Investițiile, pe BERD III
Potrivit expunerii de motive, „investițiile ce se propun au scopul de a crea în arealul depoului condițiile de întreținere și reparație a tramvaielor cu podea coborâtă, având lungimi de 27 – 30 m și lățimi de 2,4 m. Investițiile vizează puncte de lucru dedicate acestui tip de vagon, cât și dotări necesare realizării unor operațiuni de întreținere și reparații generale. De asemenea, se vizează și realizarea unor puncte de lucru noi, specifice echipamentelor”. Tot aici se arată că „dotările necesare au rolul de a asigura funcționalitatea noilor tipuri de tramvaie în parametrii proiectați și la gradul de siguranță în exploatare cerut de legislația în domeniu”.
Prin cel de al treila împrumut BERD, în cadrul proiectului „Transport urban în municipiul Arad-etapa III”, au fost achiziționate un număr de 6 tramvaie cu podea joasă, dotările propuse consilierilor acum având ca scop „asigurarea reviziilor și întreținerii vagoanelor de tramvai cu podea coborâtă, funcționarea la parametrii proiectați a echipamentelor, a verificării sistemelor de frână și a condițiilor optime de utilizare a forței de tracțiune, a recuperărilor de energie”.
Investiția se dorește a fi realizată în două etape: achiziționarea mijloacelor fixe și executarea lucrărilor de modernizare a depoului.
Scurt istoric al depoului de tramvaie
„Depoul de tramvaie principal (UTA) este amplasat pe platforma aparținând S.C. C.T.P. S.A situată la adresa Arad, Calea Victoriei nr. 35b – 37, suprafața ocupată de clădiri (hale întreținere și reparații tramvaie, ateliere anexe, spălătorie etc) și rețeaua de linii de parcare fiind de 3,5 hectare.
Depoul a fost construit în etape, în perioada 1962 – 1974, și are dotările tehnologice specifice perioadei și tipurilor de tramvaie TATRA T4R, respectiv a celor de producție DUWAG. Atât construcțiile, cât și dotările, au un grad de uzură ridicat, datorat anului de execuție sau fabricație, menținerea lor funcțională fiind realizată prin reparații în timp”, se arată în raportul de specialitate care însoțește proiectul de votat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 25 Noi 2015 23:20:49    Titlul subiectului: 182618

Vor linia 8 în Micălaca
Nemulțumiți de traseul tramvaielor din Micălaca

Scris de Valentin Goran - Mai mulți micălăceni se arată nemulțumiți că niciun tramvai care vine din centru nu merge spre stația Miorița din cartierul Micălaca.

Mai mulți cititori ai Jurnal arădean/Aradon, ne-au contactat pe adresa redacției pentru a-și împărtăși nemulțumirile legate de faptul că tramvaiele nu circulă până la Vama Micălaca, dar și că niciun tramvai care vine dinspre centru nu urcă podul spre stația Miorița, ei fiind obligați de fiecare dată să schimbe la Podgoria. „De la Calul Bălan la stația Vama Micălaca nu există niciun transport în afară de numerele 10 și 12 care circulă foarte rar. Suntem nevoiți să așteptăm în stații foarte mult și chiar dacă distanța e mică, pentru unii mai bătrâni pare mare”, ne spune Alexandru C., din Arad. „Nu este o idee bună să scoți tramvaiul 8 care mergea din Piața Romană până pe Voinicilor și 18 care mergea din Piața Romană în zona II – III și retur. Timpii de așteptare pentru cei care aleg acest mijloc de transport în comun este mult mai mare față de perioada în care rulau pe șine 8 și 18. Acum suntem nevoiți de fiecare dată când venim din centru să schimbăm la Podgoria dacă vrem spre Miorița și să așteptăm până vine numărul 7, după care ai ce aștepta. Gândiți-vă și la cei bătrâni pentru care coborâtul și urcatul în tramvai e o adevărată aventură, mai ales dacă au și bagaje. O idee bună ar fi ca numărul 8 să revină pe șine”, sugerează o micălăceancă.
Conectate mai bine cu centrul

Am stat de vorbă cu Mariana Birău, directorul Companiei Publice de Transport Arad (CTP), care ne-a răspuns la toate întrebările. „Într-adevăr înspre stația Vama Micălaca, care se află la intersecția dintre Calea Radnei cu strada Șiriei, nu circulă decât tramvaiele care merg înspre Vladimirescu și Ghioroc, numerele 9, 10, 11 și 12. În fiecare oră trece prin această stație unul din aceste tramvaie. În orele de vârf, frecvența cu care circulă tramvaiele este sub o oră”, ne spune Birău. Cine vrea să meargă direct în Micălaca peste pasaj, completează directorul CTP, trebuie să coboare la stația Podgoria și să urce în numărul 7 care vine de la Făt Frumos din Vlaicu. „În timp am mai structurat din linii și am introdus 18 barat (Făt Frumos- Calea Aurel Vlaicu – str. Cocorilor – str. Pădurii – str. Mihail Kogălniceanu – str. Tribunul Dobra – Bd. Revoluției – Calea Iuliu Maniu – Bd. Nicolae Titulescu) și așa am reușit să mulțumim pe toată lumea. Atât pe cei din Micălaca, care ajung mai repede în centru, cât și pe cei din Confecții și Alfa care vin direct în centru fără să mai schimbe la UTA sau Piața Romană. Este un traseu mai lung dar am reușit să conectăm mai bine cartierele de centrul orașului. Aceasta a fost varianta cea mai bună pe care noi am găsit-o atunci când am hotărât să fie înlocuite liniile 8 și 18 cu 18 barat și putem spune că nu am avut reclamații în acest sens de atunci”, a punctat Birău.

„Cu 18 barat am reușit să mulțumim, credem noi, pe toată lumea” Mariana Birău​


http://www.aradon.ro/vor-linia-8-in-micalaca/1594503

Degeaba vor, ca nu vor primi. Raspunsurile directoarei CTP sunt edificatoare chiar daca intentionat pe langa subiect. Una e avantajul liniei 8 de care vorbesc oamenii (legatura mai directa Centru-Miorita si Zona 300- Centru) si alta raspunde ea cu 18b, care ii ajuta intr-adevar pe cei din cartierul Alfa sau pe calatorii care vor sa ajunga direct in zona Alfa-Confectii, fara sa schimbe la UTA sau Piata Romana. De o linie regulata spre Vama Micalaca nu cred ca se va pune vreodata problema, pentru ca e vorba in primul rand de doar o statie la capatul unei zone rezidentiale de case.

Ce s-ar putea face dupa mine este suplimentarea liniilor 9 si 10 astfel incat sa se asigure o frecventa de 30 de minute, chiar si cu tramvaie scurte. In loc de linia 8 as vedea mai degraba linia 5 cu traseul Gara Aradul Nou - Piata Romana si traseul liniei 8 mai departe. Cel putin in timpul scolii cred ca ar avea clienti, daca nu cumva ar mai putea ajuta la transportul muncitorilor spre fabricile din zona Aradul Nou. Dar si acolo circula autobuzele firmelor prietene...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Sep/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2016 19:55:16    Titlul subiectului: 185893

CTP, din nou. Linia 19, din nou! „Totul e sub control”, cică…

„Reciclăm” un subiect care nu a ajuns la o rezolvare nici astăzi, deși CTP Arad transmite – vorba aia – cu mâna pe inimă că „analizează permanent atât rezultatele monitorizării fluxului de călători pe toate zonele orașului, cât și propunerile venite din partea cetățenilor”. Așadar, începem articolul exact ca în luna aprilie:

Suntem nevoiți să revenim asupra problemei numită CTP și, mai ales, asupra problemei ce ține de linia 19. O dată pentru că aceasta a fost rezolvată recent, dar numai parțial, și o dată pentru că cititorii noștri continuă să ne semnaleze neregulile acestui traseu neacoperit, conform cerințelor cetățenilor, cu o linie de autobuz. Mai mult, unii arădeni dau „mură-n gură” Companiei de Transport Public Arad, dar… există cineva „acolo sus” care să-i bage-n seamă?

Din moment ce conducerea CTP Arad n-a mișcat niciun deget după ultimul nostru articol legat de această problemă, le-am trimis o scrisoare, la insistențele cititorilor noștri, în care am atras atenția încă o dată asupra cerinței mai multor arădeni. Am primit un răspuns, dar acesta nu „ne încălzește” cu nimic. Practic, este același „las’ că vedem, dar să știți că analizăm permenent propunerile cetățenilor”.

Recapitulare, ca după o simulare nereușită la Bacalaureat… deoarece trimiterile spre articolele mai vechi, pe același subiect, pot da dureri de cap într-o vară caniculară:

În luna martie, un arădean a venit cu propunerea de a cupla liniile 19 cu 20 și de a prelungi aceasta până la Fortuna (rezultând traseul Fortuna – Piața UTA – Spitalul Județean – Kaufland – Podgoria – Billa/Zona 2-3 – Subcetate – Aradul Nou – Sânicolaul Mic). Măsura luată de CTP a venit destul de repede, la începutul lunii aprilie, doar că au făcut complet altceva.

Se întâmpla în campania elecorală, sezonul aruncatului prafului în ochii electoratului. Ce treabă are CTP cu alegerile locale? Nimic, doar că hotărârile lor depind în cea mai mare măsură de Consiliul Local Municipal și, indirect, de primar, recte Gheorghe Falcă. Atunci, în aprilie, CTP a reintrodus două linii de autobuz complet diferite, care nu au avut nicio eficență în trecut și este posibil să nu aibă nici acum, iar linia de autobuz 19 au „rezolvat-o” suplimentând cursele, dar lăsând același traseu (Sânicolaul Mic – Podgoria) și programul numai până la ora 16, oră la care mulți arădeni sunt încă la locurile de muncă. Cu alte cuvinte, cei de la CTP s-au prefăcut că fac ceva, dar n-au băgat în seamă deloc cerințele acestor arădeni, dintre care unul a elaborat inclusiv un program dorit. Dorit nu numai de către el, ci de foarte mulți arădeni. Citiți și comentariile de aici, sau de aici, sau de aici, dacă nu ne credeți! Am comis-o, totuși. Scuze pentru link-uri… știm că e greu.

Mai mult, cursele introduse pe liniile 19, 49 și 52 nu numai că n-au rezolvat nimic, dar reprezintă doar un experiment – așa cum a precizat conducerea Companiei de Transport Public Arad – care va rezulta, într-un final, că n-au niciun rost. Normal! Arădenilor li s-a dat ceva ce nici n-au cerut!

Încă o dată, câteva exemple cu care se identifică mulți arădeni din cauza CTP-ului, ca să înțelegem de ce ar fi util traseul Fortuna – Piața UTA – Spitalul Județean – Kaufland – Podgoria – Billa/Zona 2-3 – Subcetate – Aradul Nou – Sânicolaul Mic:

1 – Sunt în Micălaca și vreau să ajung în Aradul Nou. Trebuie schimbate două tramvaie și timpul ar ajunge aprox. la 50 de minute / o oră, cu tot cu așteptatul.
2 – Sunt în Micălaca/Vlaicu și vreau să ajung la Spitalul Județean, Autogara de lângă Kaufland sau chiar la acest supermarket. Nu am de ales decât să o iau pe jos, fie de la UTA, fie de la Podgoria.
3 – Sunt în Aradul Nou/Sânicolau Mic și vreau să ajung în Micălaca. Trebuie să merg pe jos din Sânicolau Mic pâna la Gara Aradul Nou, apoi cu două tramvaie până în Micălaca.
4 – Sunt în Aradul Nou/Sânicolaul Mic și vreau să ajung la Spitalul Județean, Autogară și/sau Kaufland etc. trebuie să merg pe jos din Sânicolau Mic până la Gara Aradul Nou, apoi cu tramvaiul, iar de la Podgoria sau UTA, pe jos.
5 – Locuiesc în Sânicolaul Mic și lucrez la program de 12 ore în zona Intim. Dimineața (L-V) schimb două autobuze. Mai întâi vin cu autobuzul 19 până la Podgoria, apoi trebuie să mă grăbesc să traversez până la lac, unde este stația pentru linia 20, ca să ajung la Intim, iar seara, când termin programul de lucru, la ora 19, sunt nevoit să o iau pe jos până la Podgoria (sau UTA, chiar nu contează pentru că este cam aceeași distanță), apoi aștept tramvaiul 3, de la gara Aradul Nou o iau pe jos până la capătul Sânicolaului. În concluzie, pierd mai bine de o oră jumătate cu transportul, dupa 12 ore de muncă.

Prin urmare, în scrisoarea adresată recent conducerii CTP-ului am menționat că se cere prelungirea traseului fie până la Fortuna, fie numai până la UTA (să nu fie chiar așa o distanță de neimaginat) și suplimentarea curselor până seara (până la ora 20, minim!), dar și faptul că cititorii Special Arad critică microbuzele „de tot râsul și toată mizeria, cu care un vârstnic sau o persoană cu dezabilități nu poate călători din cauza ușii (că doar una are), care se deschide manual cu dificultate de către călător și urcarea, respectiv coborârea sunt dificile din cauza înălțimii acestora”.

E drept, complexitatea problemelor semnalate a crescut exponențial în comentarii, unii cititori semnalând și faptul că nu există programe afișate în multe stații, astfel că ultimele modificări experimentale introduse de CTP s-au aflat doar prin intermediul specialarad.ro și al site-ului CTP-ului, www.ctparad.ro (blocat în anii ’90 în ceea ce privește design-ul), călătorii nefiind informați altfel despre noile linii.
Redăm, mai jos, răspunsul CTP Arad la scrisorea noastră:

În ceea ce privește propunerile de modificare a circuitului liniei 19 Podgoria – Sânicolau Mic, precizăm că C.T.P, în colaborare cu Primăria Municipiului Arad, analizează permanent atât rezultatele monitorizării fluxului de călători pe toate zonele orașului, cât și propunerile venite din partea cetățenilor, soluțiile adoptate reprezentând o corelare optimă între nevoile călătorilor, posibilitățile tehnice de asigurare a transportului și eficientizarea costurilor.

Programul de transport public se actualizează în funcție de necesitatea de transport identificată, Compania de Transport Public urmând a înainta spre aprobare în C.L.M. eventuala modificare a programului de circulatie cu autobuzul, modificare valabila doar in urma unei Hotarari de Consiliul Local.

În general, liniile de transport nu sunt eficiente pe distanțe lungi datorită fluxurilor diferite de călători, în diferite zone ale orașului, pe anumite sectoare fiind necesară asigurarea unor capacități de transport diferite. În prezent, configurația traseelor urbane de transport în comun este de tip intermodal, traseul liniei 19 având ca și stație terminus Podgoria unde se realizează transbordarea călătorilor spre transportul electric.

Cu regret vă informăm că în multe dintre stațiile din cartierul Sanicolau Mic, programele de circulație sunt vandalizate (rupte, dezlipite) de către persoane ce nu înțeleg necesitatea și utilitatea acestor informări. Cu toate acestea, periodic, societatea noastră procedează la înlocuirea acestor grafice de circulație. Pentru o cât mai eficientă informare a publicului călător cu privire la graficul de circulație al autobuzelor din cartierul Sanicolau Mic, C.T.P. are ca prioritate confecționarea unor panouri speciale pentru afișarea programelor de circulație, care sa nu permita vandalizarea acestora.

Cu stimă,

Serviciul Programare Dispecerizare și Control
În loc de încheiere:

Probabil că vom reveni cu aceeași problemă peste încă două luni, pentru că CTP consideră că „în general, liniile de transport nu sunt eficiente pe distanțe lungi datorită fluxurilor diferite de călători” și „eventuala modificare a programului de circulație cu autobuzul ar fi valabilă doar în urma unei Hotărâri de Consiliul Local”.

Ideal ar fi ca un consilier local să se trezească din somn și să pună pe masă această modificare. Preferabil, nu un consilier al opoziției, că nimeni nu-i va vota propunerea, ca de obicei.

Până atunci… rămâne cum am stabilit: știu ei mai bine ce vor cetățenii (ne referim la conducerea CTP, de data aceasta). Ce tot le pertubăm liniștea cu idei și propuneri? Nu vedeți că totul e sub control? Salutați-l în locul nostru pe controlor! Încă un link, fir-ar să fie! Tot o problemă… tot
CTP…


http://specialarad.ro/ctp-din-nou-linia-19-din-nou/#comment-81137

Locuiesc in zona Euromedic, si lucrez in Sanicolau, daca stau la ore suplimentare nu mai am cu ce veni direct in Micalaca, parintii mei stau in Sanicolau daca vor sa se deplaseze dupa ora 16 nu mai acu cu ce, in aceeasi situatie se afla mai multi aradeni. Ar fii foarte bun acest traseu: Sanicolau - Aradul Nou - Subcetate - Micalaca(Billa) - Podgoria - Spitalul Judetean - U.T.A. Wink sper sa se aprobe odata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Sep/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2016 09:06:11    Titlul subiectului: 185985

Atitudine de WC public la Compania de Transport Public și la Primărie

http://specialarad.ro/atitudine-de-wc-public-la-compania-de-transport-public-si-la-primarie/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2016 20:25:07    Titlul subiectului: 185989

Felicitari celor din cartierul Sanicolau Mic pentru insistenta. Trebuie sa continuati demersurile si, pe cat puteti, sa faceti reclama autobuzului in cartier. Daca nu se rupe cercul vicios-autobuze putine la ore nepotrivite-calatori putini, nu se va rezolva nimic. Problema traseului UTA-Kaufland-Spital-UTA e a intregului oras. Ruta e destul de lunga, cu multe obiective populare (Kaufland, Spital+ambulator, expo market Jackson, liceul Goldis, fabrica de tramvaie Astra) si o ruta regulata de autobuze ar trebui in mod logic sa aiba calatori.
Eu banuiesc si un fel de intelegere subterana cu cele 4 companii de taxi. Aradul are cred cel mai scump tarif de taxi din tara (2,29 lei ziua/km, 2,49 lei noaptea) iar rutele spre destinatiile scrise mai sus aduc venituri bunicele taximetristilor. Nu cred ca mai exista oras important din tara, cu o retea de transport public dezvoltata cat de cat, care sa nu aiba niciun mijloc de transport ce sa treaca pe la Spitalul Judetean.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Sep/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2016 23:36:26    Titlul subiectului: 185991

Ar fii o mare victorie aprobarea si infiintarea acestui traseu cu un program regulat de la 5 dim pana la 23 seara, cu un interval intre curse de 40-50min, sa vada CTP-ul ca dupa ce se obisnuiesc si/sau invata calatori cu ea va fii foarte profitabila si benefica.

Ar fii bine ca si cititorii acestui forum, fie ca locuiesc in cartierele pe unde va trece linia 19 fie ca nu, sa intre pe link-ul de mai jos si sa dea comentarii, ca un fel de petitie.
http://specialarad.ro/atitudine-de-wc-public-la-compania-de-transport-public-si-la-primarie/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 24 Aug 2016 14:35:26    Titlul subiectului: 186218

http://adevarul.ro/locale/arad/biblioteca-roti-sine-povestile-prind-viata-printre-calatori-foto-1_57bd68a15ab6550cb80c622d/index.html

"Bibliotecă pe roți și șine. Poveștile prind viață printre călători

24 august 2016

de Untaru Claudia

Arădenii nu se vor mai plictisi începând de astăzi în mijloacele de transport în comun, deoarece acestea au fost dotate cu cărți. Vorbim despre o bibliotecă pe roți sau șine care prinde viață în Arad.

Proiectul este inițiat de Consiliul Județean Arad, în colaborare cu Biblioteca Județeană „A.D. Xenopol” și cu Compania de Transport Public. Prin acesta se dorește a oferi momente de lectură arădenilor, în mijloacele de transport în comun. Astfel, de dimineață a început astăzi aprovizionarea celor 110 tramvaie cu cărți. „Dorim să atragem arădenii înspre cultură, înspre citit. Cum majoritatea arădenilor folosesc mijloacele de transport în comun, am făcut acest pas, am dotat tramvaiele cu cărți, astfel încât să venim noi în întâmpinarea iubitorilor de lectură. Există riscul ca aceste cărți să fie luate acasă de arădeni, e și normal pentru că o călătorie durează relativ puțin, dar avem rugămintea ca aceste cărți să fie returnate, odată ce sunt citite”, a afirmat Claudia Boghicevici, vicepreședintă a Consiliului Județean Arad. În preziua lansării proiectului, Claudia Boghicevici, împreună cu Florin Didilescu, directorul Bibliotecii Județene, și cu Petru Cuvineanu, directorul tehnic al Companiei de Transport Public, a efectuat o călătorie de probă, pentru a vedea impactul proiectului asupra arădenilor. „Arădenii au primit bine acest proiect, chiar au fost plăcut surprinși. Pentru început, eu le-am propus «Puterea prezentului», de Eckhart Tolle, o carte interesantă. Dar, bineînțeles, fiecare poate citi ce-i place. De aceea, în «coșul literar» din tramvaie se va găsi o varietate de cărți, sperăm că pe gustul fiecăruia”, a completat Claudia Boghicevici. Claudia Boghicevici vorbind cu călătorii despre cărți FOTO Claudia Untaru Un circuit al cărții Florin Didilescu, directorul Bibliotecii Județene, subliniază că „ideea de bază este promovarea culturii. Biblioteca are un proiect mai vechi, «Cărțile se întorc acasă», care este întregit prin acest nou proiect, inițiat de Consiliul Județean. Tramvaiul nu trebuie să fie doar un spațiu de transport, ci unul complex, în care să se regăsească inclusiv cultura. Dorim să îi provocăm pe arădeni să prindă gustul pentru cultură. Sigur, există riscul ca aceste cărți să fie luate acasă. Foarte bine. Înseamnă că le-a plăcut cartea. Dar, trebuie să existe un circuit al cărții în natură. Ideal ar fi ca arădenii care duc cărțile acasă să le citească să le și aducă înapoi, la Bibliotecă, iar noi să întregim circuitul și să le readucem în tramvaie și autobuze”. Cărțile sunt puse în coșuri FOTO Claudia Untaru Petru Cuvineanu, directorul tehnic al Companiei de Transport Public Arad a declarat și el: „Ne dorim un transport în comun modern și civilizat. Introducerea cititului în mijloacele de transport în comun poate contribui la creșterea acestor cerințe. Ieea de a aduce cultura înspre cetățean este foarte bună, iar Compania de Transport s-a raliat la acest proiect și a pus la dispoziția organizatorilor tramvaiele și autobuzele noastre”. La acest proiect, pentru a fi promovat cât mai bine, vor participa zilnic 20 de voluntari, iar stocul de cărți va fi reînnoit la fiecare două săptămâni sau ori de câte ori este nevoie. Cărțile puse la dispoziția arădenilor provin din donații, iar proiectl va fi implementat inclusiv în autobuzele ce parcurg județul, pe rute mai lungi. Călătorii au fost și ei încântați de idée. „Mă bucur că a avut loc o asemenea inițiativă eu merg mult cu tramvaiul cam o oră pe zi. Așa că mai pot răsfoi câte ceva”, spune Anca. Și tinerii au început să studieze cărțile care se aflau în coș. „Nu prea citim acasă, dar aici de plictiseală le vom răsfoi. Poate le vom și împrumuta”, spune Daniel Nistor."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Sep/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 02 Sep 2016 20:25:22    Titlul subiectului: 186314

Coincidențe și „Surzeala Tronurilor”. CTP modifică traseul liniei 19, la cererea călătorilor… dar să nu vă bucurați degeaba!

Compania de Transport Public prelungește traseul liniei de autobuz 19. Modificarea va intra în vigoare la data de 1 septembrie și a fost făcută la cererea călătorilor. Vestea ar bucura mulți arădeni, dar din păcate nu e vorba de Arad, ci de Cluj-Napoca. La ei se poate… la noi, cei din conducerea CTP sunt „surzi”.

Primim, în continuare, scrisori de la cititorii noștri care încă mai speră să primească vești bune din partea CTP Arad. Primim, de asemenea, comentarii peste comentarii la aricolele legate de subiectul liniei 19. Toate au același mesaj: călătorii vor prelungirea liniei 19 până la Fortuna (rezultând traseul Fortuna – Piața UTA – Spitalul Județean – Kaufland – Podgoria – Billa/Zona 2-3 – Subcetate – Aradul Nou – Sânicolaul Mic) și prelungirea orarului până la ora 22. Motivul este simplu: foarte mulți arădeni folosesc acest mijloc de transport în comun pentru a ajunge la locul de muncă, respectiv, seara, acasă, doar că draga noastră Companie de Transport Public Arad nu mișcă niciun deget. Înainte, măcar, ne-au răspuns la scrisori, însă la ultimul e-mail trimis din partea redacției Special Arad n-a mai venit niciun răspuns. Au rămas fără idei pentru minciuni. Oricum, au precizat de câteva ori că nu sunt în stare să facă nimic. Ei au formulat-o mai elegant, dar ideea este aceeași. Spuneau că o astfel de decizie depinde de Consiliul Local Municipal. Fie consilierii sunt nesimțiți și nu au băgat în seamă propunerea, fie nimeni din partea CTP-uui nu a înaintat cererea călătorilor spre votul CLM-ului. Nu am auzit de niciun proiect de hotărâre în acest sens, deci a doua variantă pare mai plauzibilă. De altfel, un arădean a trimis o sesizare inclusiv Primăriei… dar ca să vezi, a primit un răspuns care părea un copy-paste după răspunsurile inutile ale CTP-ului, publicate pe Special Arad!

De altfel, cei de la CTP n-au ezitat să insereze în argumentele evocate opinia lor cum că un astfel de traseu lung nu ar fi rentabil pentru Companie. Arădenii din cartierele Sânicolaul Mic și Micălaca tind să îi contrazică.

58 de comentarii la articolul Atitudine de WC public la Compania de Transport Public și la Primărie

16 comentarii la articolul Cititorii Special Arad gândesc în locul Companiei de Transport Public, iar CTP experimentează cu jumătăți de măsură. Linia 19, eterna problemă…

29 de comentarii la articolul Ce-ți pasă ție, CTP? Cum ajung arădenii vârstnici sau cu probleme de sănătate mai ușor din Micălaca în Aradul Nou?

…iar cazul CTP Cluj (vezi știrea aici), un caz foarte asemănător cu cel despre care vorbim aici de luni întregi, dar absolut întâmplător tot o linie de autobuz cu numărul 19, arată clar că s-ar putea introduce o astfel de modificare și la noi (măcar experimental, ca să se „studieze științific” rentabilitatea cursei)… dacă s-ar vrea. Dar scaunele (căci chiar despre tronuri nu putem vorbi) sunt prea comode la conducerea CTP Arad. De ce să-și mai aplece urechile la cerințele călătorilor?


http://specialarad.ro/coincidente-si-surzeala-tronurilor-ctp-modifica-traseul-liniei-19-la-cererea-calatorilor-dar-sa-nu-va-bucurati-degeaba/#comment-82127
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 09:41:42    Titlul subiectului: 186331

Linia 20, pe traseul actual, exista de peste 20 de ani. La un moment dat tin minte ca erau chiar si 3 autobuze articulate Ikarus pe traseu, dar chiar si atunci circula doar de luni pana vineri la anumite ore. Pe vremea aceea circula poate si in suplinirea tramvaielor 17 si 7, cand acestea erau facute cu vagoane Timis sau Tatra solo.
Pentru ca aradenii sa se obisnuiasca cu traseul liniei 20, trebuie introdusa des, cel putin la 25 de minute, plus mediatizat corespunzator. Si neaprat, tinut traseul functional cel putin 6 luni. Eu scriu aici pe forum de ani de zile, si am mai scris ca aradenii nu percep liniile de autobuz ca fiind transport public regulat in municipiu, cu exceptia situatiilor cand inlocuiesc tramvaie. Deci ca sa ne obisnuim cu o linie de autobuz, trebuie s-o asimilam unui tramvai, adica s-o vedem des si mult timp. Sa luam de pilda si linia 41, Piata Romana-Bujac. Circula un autobuz pe ora, inclusiv in weekend, cu unele exceptii. Daca ar circula regulat, la 30 de minute, ar fi mare gaura? Comparativ cu calatorii din Gradiste pentru liniile 15-16, oare cum e situatia?

Conculzia e ca CTP mai trebuie sa faca o incercare de a rentabiliza un traseu prin zona Spitalului Judetean. Sunt obiective importante in zona si e mult de mers pe jos pentru persoanele care nu mai sunt la prima tinerete.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Sep/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 10:56:16    Titlul subiectului: 186332

De 7 luni incoace tot se discuta despre aceasta problema de la aparitia aricolului de presa:

http://specialarad.ro/ce-ti-pasa-tie-ctp-cum-ajung-aradenii-varstnici-sau-cu-probleme-de-sanatate-mai-usor-din-micalaca-in-aradul-nou-sau-in-zona-spitalului-sau-cei-din-vlaicu-in-zona-kaufland/

Este vorba de cuplarea lniilor de autobuz 19 cu 20 (un caz asemanator liniilor de tramvai 4B cu 18 ), sa rezulte traseul: Piata Uta - Piata Spitalului - Kaufland - Podgoria - Zona II-II - Cartierul Subcetate - Aradul Nou - Sanicolaul Mic (legatura directa Micalaca-Aradul Nou). Bine inteles intervalul de timp intre curse sa fie undeva la 15-20 min la ora de varf si 30-35min in rest, iar in weekend intre 30-40min si sa circule de dimineta (5:00/5:30) pana seara (23:00/23:30), atunci si calatorii s-ar obisnui cu aceasta linie de autobuz si ar frecventa mult mai des calatoria cu acesta, bazanduse pe el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Sep/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 05 Sep 2016 20:30:43    Titlul subiectului: 186371

Un inceput bun. Linia de autobuz 19

Compania de Transport Public Arad anunță că, la solicitarea publicului călător, începând cu data de 12.09.2016, se va modifica traseul liniei 19 , după cum urmează: Sanicolau Mic - Podgoria - Piata UTA si retur.
Programul de circulație al liniei 19 va fi urmatorul:


http://www.ctparad.ro/programe/autobuz/bus_html/0019/w.htm

CTP Arad anunță că se modifică traseul liniei de autobuz 19

http://mandri.ro/ctp-arad-anunta-ca-se-modifica-traseul-liniei-de-autobuz-19/


Pam, pam… În sfârșit s-a rezolvat! La cerința cititorilor Special Arad, CTP modifică traseul liniei 19!

http://specialarad.ro/pam-pam-in-sfarsit-s-a-rezolvat-la-cerinta-cititorilor-special-arad-ctp-modifica-traseul-liniei-19/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Următoare
Pagina 17 din 19

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community