Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Știri, articole de presă
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 10 Sep 2016 00:23:40    Titlul subiectului: 186417

E un progres, dar nici foarte departe de frectia la piciorul de lemn. Floryn87, cati calatori sunt pe linia 19 de cand i s-a marit frecventa?

Sunt de parere ca degeaba pui in Arad un autobuz cu un traseu atat de lung din ora in ora. Scriu a nu stiu cata oara: aradenii care circula cu tramvaiul, exceptie Vladimirescu-Ghioroc, nu sunt obisnuiti cu intervale atat de largi. Poate ca vreo 30-40 la suta dintre calatorii frecventi din Gai sau Gradiste (frecvente de 30-40 de minute) sa cunoasca orarul tramvaielor, plus cei din Bujac si zona ANL pentru liniile 41 si 48, dar grosul care ar fi ajutat de un mijloc de transport intre Podgoria si Spital va sta in statie cu zecile de minute, dupa ce va afla de acest autobuz. Asta ca sa nu mai zic si de ambuteiajele la orele de varf intre Kaufland si Podgoria ce vor face greu posibila respectarea programului.

Un "19 barat" pe traseul UTA-Spital-Kaufland-Cons Judetean-Gara-Podgoria lac-CJ-Kaufland-Spital-UTA care sa dubleze 19-le cred ca ar avea mai mare succes, daca ar fi mentinut cateva luni bune la frecvente acceptabile. Practic zona Spitalului Judetean este cea mai importanta din Arad ce nu are acoperire cu mijloace de transport in comun la frecvente normale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Feb/2017
Mesaje: 9
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 10 Sep 2016 20:56:49    Titlul subiectului: 186420

La orele de varf dimineata si dupamasa ar trebui 19-le sa aibe un interval intre curse de 20-25min aste insemnand cam 3 autobuze la ora de varf. E o legatura directa foarte buna Micalaca - Aradul Nou, faci cam 10min pe cand cu tramvaiul iti i-a o ora buna. Linia 21 Podgoria - Spital - Confectii - Alfa la fel ar trebui sa circule de dimineata pana seara si in weekend (cand nu circula deloc) si atunci ar fii transport spre Spitalul Judetean/Zona Intim la intervale rezonabile. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 03 Noi 2016 10:47:13    Titlul subiectului: 187033

Anunt CTP:

CTP anunță publicul călător că, în perioada 5 – 6 noiembrie 2016, se oprește circulația tramvaielor, pe tronsonul Piața Romană – Aradul Nou, datorită unor lucrări de instalare a două macaze in Piata Romana.

Urmare a acestui fapt, linia 18 b se va transforma in:

- 4 barat care va circula pe tronsonul Făt Frumos – Piața Romană

- 18 care va circula pe tronsonul Billa – Piața Romană

Linia 3 va avea capăt de linie Piața Romană, iar pe tronsonul Piața Romană – Aradul Nou, tramvaiele vor fi înlocuite de autobuze care vor avea numarul 3b si vor opri in vecinatatea statiilor de tramvai de pe traseul respectiv.

In zona lucrărilor " Bucla Piața Romană", circulația rutieră este restricționata la nivelul a două benzi, zona fiind marcată prin balize.

Rugam conducatorii auto să circule cu atenție datorită condițiilor de santier.

Mulțumim pentru înțelegere.

Eu nu inteleg cum de poate fi afectata doar linia 3 iar linia 18 nu. Adica nu inteleg la care macaze se va lucra deoarece oricare ar afecta circulatia tuturor traseelor care intra in bucla. Practic si liniile 3 (de fapt, 1), 18,6 si 16 vor intoarce in bucla si vor trece peste macazele spre/dinspre Aradul Nou. Pentru cei care nu sunt din Arad, linia 4b intoarce pe varianta directa dintre strazile Dornei si Preparandiei.

Revin dupa cateva momente de „analiza”: cred ca e vorba despre macazele dinspre Centru-Alfa, cel spre Aradul Nou sau cel dinspre Aradul Nou. Asta se poate face doar daca tramvaiele vor transforma bucla in „triunghi”, adica o vor lua spre Alfa, apoi schimba macazul si dau cu spatele spre blocul de 10 etaje pana trec de macaz. Apoi inainte spre centru. Dpdv al circulatiei rutiere va fi un mic haos pentru că e spatiul stramt in zona macazului spre cartierul Alfa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 11 Ian 2017 13:47:12    Titlul subiectului: 187796

REPORTAJ - Arad: Călători acoperiți cu pături într-un tramvai interurban, din cauza frigului din vagoane. FOTO
ARAD | Scris de Marian Buga | astăzi, 12:18
REPORTAJ - Arad: Călători acoperiți cu pături într-un tramvai interurban, din cauza frigului din vagoane. FOTO

Călătorii care circulă cu tramvaiul pe linia interurbană Arad-Ghioroc, ce leagă șase localități, sunt indignați de condițiile pe care le au de o săptămână, cu temperaturi negative în vagoane, ei fiind nevoiți să se acopere cu pături, să își pună perne pe scaune, să poarte fulare și căciuli, pentru a rezista călătoriei care durează peste o oră. Conducerea Companiei de Transport Public Arad recuoaște situația, susținând că cele patru aeroterme din vagoane nu fac față gerului.

Arad este considerat orașul cu cea mai dezvoltată rețea de tramvaie din România, după București, pentru că acoperă toate cartierele și are inclusiv o linie interurbană, respectiv cea care leagă municipiul de comuna Ghioroc, pe o distață de 25 de kilometri.

Călătorii de pe acest traseu interurban, care face legătura între localitățile Arad, Vladimirescu, Mândruloc, Cicir, Sâmbăteni și Ghioroc, sunt în special navetiști ce lucrează în fabrici din zona industrială a municipiului. Ei reclamă că, de o săptămână, sunt nevoiți să suporte condiții grele în timpul călătoriei cu tramvaiul, din cauza frigului.

Miercuri dimineață, tramvaiul a plecat din stația Ghioroc la ora 05,10, în prima cursă spre Arad, cu zeci de muncitori. Pe traseu, în celelalte stații, au mai urcat zeci de călători, în total fiind peste 120 de oameni în vagoanele cu temperaturi negative și cu ferestre care înghețau în mers, pe interior.

Oamenii, știind deja condițiile grele pe care trebuie să le suporte în această călătorie, și-au adus de acasă pături pentru a se acoperi, dar și perne pentru a le așeza pe scaune, care sunt prea reci. Călătorii, inclusiv vatmanul, s-au îmbrăcat cu mai multe rânduri de haine groase, cu fulare, mănuși și călciuli. Altfel ar fi fost greu să suporte parcurgerea celor 25 de kilometri în o oră și 20 de minute.

”Puteți observa că ne ies aburi pe gură când vorbim, iar de la atâția călători ferestrele se abursesc imediat și îngheață din cauza condensului format. Dacă afară sunt acum minus 11 grade, aici probabil că sunt minus 10. Nu cred că e mai cald”, s-a plâns o femeie din localitatea Sâmbăteni.

”Cred că nici în trenuri nu sunt condiții atât de rele. Dacă ar fi o călătorie mai scurtă, de câteva minute, ar putea fi suportabil, dar stăm în frig mai bine de o oră”, a spus un bărbat.

Călătorii spun că plătesc un abonament lunar de aproximativ 140 de lei, iar în schimb riscă se se îmbolnăvească.

”Dacă dăm 140 de lei pe abonament, iar apoi mai dăm 200 de lei pe medicamente să ne tratăm, pentru ce mai muncim? Că din salariu nu ne rămâne prea mult”, s-a plâns o altă femeie.

Oamenii mai reclamă starea vagoanelor, care au scaune rupte și sunt murdare.

”Uneori îți e greață să te așezi pe scaun, că e murdar. Cred că nu au fost spălate de multă vreme. Geamurile sunt și ele murdare, iar pe jos e noroi chiar de la prima cursă”, a spus un călător.

Contactați de News.ro, reprezentanții Companiei de Transport Public (CTP) Arad au recunoscut că sunt probleme pe această cursă, spunând că a fost schimbată garnitura folosită special pe linia interurbană cu una de oraș, pentru că vechiul tramvai a fost implicat într-un accident.

”În acest moment, între Arad și Ghioroc circulă un tramvai folosit până săptămâna trecută în oraș, care, deși are încălzire, respectiv patru aeroterme funcționale, sistemul nu face față temperaturilor extrem de scăzute din această perioadă. Tramvaiul folosit pe ruta interurbană a fost implicat într-un accident, în urmă cu o săptămână, și am fost nevoiți să-l scoatem din folosință până se fac reparațiile”, a declarat directorul tehnic al CTP, Petru Cuvineanu.

Acesta a spus că situația va mai dura câteva zile, pentru că vechiul tramvai este în reparații.

Pe ruta Arad-Ghioroc și retur au loc câteva curse pe zi, iar sute de persoane din județ folosesc acest traseu.

Compania de Transport Public SA Arad este cel mai mare transportator din județ, asigurând atât transport urban cât și suburban prin intermediul autobuzelor și tramvaielor. Are ca acționari Consiliul Local Municipal Arad cu 70% și Consiliul Județean cu 30 %.

În anul 1869 s-a lansat activitatea de transport public din Arad, la acel moment fiind puse în circulație, pe trei linii, primele tramvaie trase de cai.

http://www.news.ro/social/reportaj-arad-calatori-acoperiti-cu-paturi-intr-un-tramvai-interurban-din-cauza-frigului-din-vagoane-foto-1922401811332017011216477026

E evident ca un vagon GT8 nu se poate incalzi prea repede, mai ales cu doar patru aeroterme, desi venind dintr-un oras de munte (Innsbruck), ar trebui sa aiba sistem functional de incalzire. Daca vatmanul ar fi mers la vagon macar cu 30 de minute inainte, sa-l porneasca si sa-l incalzeasca, poate nu era atat de frig. Din punctul meu de vedere, cele mai calduroase vagoane raman tatrele cu incalzirea "din scaune" pe care o simti puternic daca nimeresti scaun fara pernita. Laughing Pacat ca multor vagoane le lipsesc garniturile de la usi (tatre, dar si altele), ori sunt cazute si intra aerul rece pe langa ele. Dar problema asta am vazut-o si la Budapesta, la tatrele lor.
51-le chiar este folosit pentru Ghioroc (vezi perdelele de la geamuri) de obicei sambata-duminica in locul turei lui 303-313, care apropo, ma intreb de ce nu a fost inlocuit de 301-314.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 841
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2017 16:05:39    Titlul subiectului: 2017-01-11 187819

http://www.administratie.ro/primaria-arad-va-investi-peste-3-milioane-de-lei-pentru-modernizarea-depoului-principal-de-tramvaie/


Primăria Arad va investi peste 3 milioane de lei pentru modernizarea depoului principal de tramvaie



Primăria Arad va investi peste trei milioane de lei pentru modernizarea depoului principal de tramvaie al Companiei de Transport Public, potrivit municipalității.

Proiectul respectiv, al cărui studiu de fezabilitate a fost aprobat de Consiliul Local Municipal, se ridică la 3.087.811 de lei (680.000 de euro), finanțarea investiției urmând să fie asigurată printr-un împrumut de la BERD și de la bugetul administrației locale.

”Compania de Transport Public Arad a solicitat realizarea unor investiții în modernizarea depoului principal de tramvaie, mai exact în punctele de lucru dedicate celor șase vagoane de tramvai tip ‘Imperio’, cât și dotări necesare realizării unor operațiuni de întreținere și reparații generale, precum și realizarea unor puncte de lucru noi, specifice echipamentelor acestui tip de tramvaie cu podea joasă, moderne și eficiente din punct de vedere energetic, achiziționate de municipalitate în cadrul proiectului intitulat ‘Transport urban în municipiul Arad-etapa III’, finanțat dintr-un împrumut BERD”, a menționat directorul tehnic al Companiei de Transport Public Arad, Petru Cuvineanu.

Depoul de tramvaie principal este amplasat pe platforma aparținând SC CTP SA situată în Arad, suprafața ocupată de clădiri (hale întreținere și reparații tramvaie, ateliere anexe, spălătorie etc.) și rețeaua de linii de parcare fiind de circa 3,5 ha.

Depoul a fost construit în etape, în perioada 1962-1974, atât construcțiile, cât și dotările tehnologice având un grad de uzură ridicat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
Pagina 18 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community