Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Proiectele primariei - sectiunea RATB. Propuneri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
busilica



Data înscrierii: 22/Iun/2006
Ultima vizita: 18/Noi/2014
Mesaje: 33
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Noi 2006 02:19:21    Titlul subiectului: 67013

Mihai a scris:
1689 a scris:
Eu, din banii mei, prefer ceva care sa fie functional si eficient financiar.
Iar eu, banii mei prefer ceva de care sa fiu in primul rand mandru
Din pacate, din punct de vedere practic, preferintele exprimate de voi sunt irelevante! Sa ma explic - deciziile pe care le ia municipalitaea ( ca si orice alta entitate administrativa publica) sunt deciziile noastre!
Nivelul de dezvoltare al societatii omenesti n-a inventat alta forma de conducere decat prin reprezentanti! Sunt sigur ca, odata cu timpul, vor aparea forme mai eficiente de conducere colectiva. Dar pana atunci, haideti sa folosim sistemul actual din simplul motiv ca altul mai bun nu avem!
Eu nu stiu in acest moment daca sa inclin spre varianta lui Mihai sau spre cea alui 1689! Dar stiu sigur ca vreau ca aceste abordari, ca si multe altele, mai indraznete sau mai pragmatice, sa fie puse in discutie de reprezentantii (alesii) nostri, pentru ca statul, la urma urmei, suntem noi! Si nu este o metafora, trebuie sa devina realitate! Din pacate, la noi cred ca este o problema mai altfel, in sensul ca nu este suficient sa nu mai votam ce-am votat data trecuta...
Problema este ca oferta politica este jalnica! Si-atunci, cine e de vina? Noi suntem, noi toti care nu suntem in stare sa cream o societate civila puternica, care sa fie in stare sa impuna un nou sistem de lucru in ceea ce priveste politicul, sa-i tragem la raspundere, (asa cum managerii unei companii simt mereu in ceafa rasuflarea actionarilor!) sa anulam prapastia dintre clasa politica si societate, si de ce nu?, sa schimbam clasa politica!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
busilica



Data înscrierii: 22/Iun/2006
Ultima vizita: 18/Noi/2014
Mesaje: 33
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Noi 2006 06:28:14    Titlul subiectului: 00000 67018

1. Conform unor studii prezentate in presa (amintite si de colegul Mihai, daca nu ma insel), Bucurestiul va avea peste 10 ani in jur de 5 mil. de locuitori. Despre extinderea orasului, ce sa zic, o vedem cu ochiul liber…
2. Situatia concreta de azi, in care observam ca, pe zi ce trece, este din ce in ce mai greu sa te “misti”.
3. Am observat discutii foarte interesante care, consider, am putea sa le tratam in mod “integrat” (ex. extinderea metroului, benzi separate pentru transportul public, oportunitatea vehiculelor articulate, extinderea tramvaiului sau a troleibuzelor), mai ales pentru “vastitatea” subiectului, care consider ca este de mare actualitate si ne preocupa pe toti.
In mod absolut aleator (asa cum imi vine in minte) consider ca putem aborda urmatoarele directii:
- infrastrctra rutiera si trafic, in masura in care acestea sunt strans legate de transportul public – unde putem discuta despre benzile separate RATB, semaforizare, management al traficului sau alte masuri necesare pentru a fluidiza transportul public;
- modul de (re)gandire al traseelor RATB si necesitatea unei noi strategii referitoare la actuala retea;
- in conditiile unei perioada foarte active a licitatiilor RATB privind schimbarea parcului, ce avantaje si cum se pot valorifica aceste achizitii pentru “schimbarea la fata” a transportului public;
- extinderea retelei de transport public care sa tina pasul cu fenomenul de mutare a activitatilor economice dincolo de granitele “clasice” ale orasului (inclusiv aparitia de noi zone rezidentiale), suntem in plin proces de formare a suburbiilor;
- Aparitia altor forme de transport (ex: retea feroviara metropolitana).etc

De fapt, ce asteptam noi de la viitor? Cred ca ne dorim cresterea calitatii transportului public pana la nivelul va deveni un concurent serios pentru transportul individual.
Atunci inseamna ca deja s-au atins:
- trafic rezonabil cu beneficii substantiale pentru cresterea mobilitatii in interiorul orasului si, mai ales scaderea gradului de poluare.
- gadul de civilizatie a crescut astfel incat calatoria cu transportul public sa devina, daca nu o placere, macar nestresanta.

NOTA: Cred ca ar fi util ca acei membri ai forumului care traiesc in mari orase europene (vezi Andrei de la Paris) sa ne impartaseasca din realitatile locului.

Sa incep eu:

- sunt pentru incurajarea si tratarea preferentiala a tansportului public (benzi exclusive, semaforizare preferentiala, etc.) pentru simplul motiv ca avantajul de grup trebuie sa primeze avantajului individual; acest lucru trebuie facut concomitent cu imbunatatirea, in general, a conditiilor de trafic;
- sunt pentru regandirea de la "radacini" a retelei de transport (cresterea parcului poate fi o premisa in acest sens):

* cred ca trebuie sustinut prioritar tramvaiul si metroul ca transport de mare capacitate;
* extinderea troleibuzului si mentinerea autobuzului (chiar si in centru), cu un statut oarecum de mijloace de transport care sa completeze pe cele de mare capacitate, dar cu trasee multe, diverse si neaparat sa ajunga pe strazi care nu au o legatura acceptabila de transport sau deloc;
* consider ca ar fi foarte util sa se faca periodic sondaje si studii corecte si profesioniste privind drumurile zilnice ale bucurestenilor si pe baza acestora sa se "ajusteze" traseele;
* as merge pe extinderea liniilor de "dublaj" (varianta de baza intre cartier si centru, si una mai lunga intre 2 cartiere);
* orice zona trebuie sa aiba 2-3 variante de transport cu iesiri diferite spre alte directii;
* liniile preorasenesti sa ramana la nivelul actual doar pentru zonele in care, preponderent se transporta ilfoveni in Bucuresti. Dar pentru zonele care sunt de interes pentru bucuresteni (Otopeni, Voluntari, Afumati, Chitila, Magurele, Pantelimon, Popesti-Leordeni, etc) trebuie sa se gandeasca trasee incluse in reteaua urbana de transport. (Ce-ati zice de un 449 articulat pe ruta Aviatorilor-Otopeni? cu un interval de 20-30 min., cu autobuze articulate, care cred ca arfi potrivite, macar ca experiment?)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Dum 26 Noi 2006 12:30:07    Titlul subiectului: 67034

Tendinta actuala, in metropolele civilizate, este intrarea mai profunda a liniilor preorasenesti in oras, si a liniilor orasenesti in suburbii. Ca exemplu, linia 300 pina la Chitila ar facilita accesul catre centru, mai mult decat 164 prelungit pina la Piata Victoriei sau Gara de Nord (este doar un exemplu; dupa parerea mea, ar putea fi prelungit 79 de la Gara de Nord pe Grivitei si Chitilei, cel putin pina le Mezes.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 13/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Dum 26 Noi 2006 14:36:24    Titlul subiectului: 67045

Imi place si mie ideea acesta cu liniile preorasenesti care a ajunga in interiorul orasului, dar numai daca respectivele capete din oras vor fi intr-un terminal multimodal, sau macar o zona mai organizata din punct de vedere al relatiilor cu alte linii. De exemplu, cateva linii din Otopeni sa ajunga pana la Lahovari (nu e mare terminal, dar merge o stationare acolo), un 164 dus pana la Gara, o linie din Popesti sa ajunga pana la Timpuri Noi sa zicem (Unirii e cam departe si aglomerat drumul pana acolo...), o linie din Afumati pana la Obor si tot asa...
Dar pana sa se realizeze asta, trebuie luate masuri majore cu privire la traficul in oras, si frecventa liniillor Ratb, ca altfel nu facem decat sa aducem oamenii din camp intr-un camp mai betonat... Rolling Eyes

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefs



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 08/Mar/2007
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Noi 2006 20:56:22    Titlul subiectului: 67077

Fara indoiala ca transportul bucurestean este in criza, nu in ultimul rand din cauza unor prognoze eronate care se bazau pe o rata de crestere a populatiei similara cu cea din perioada comunismului, dar nu anticipau cresterea nivelului de trai si modificarea mentalitatilor.

Totusi, previziuni de genul acesta sunt mai degraba o expresie a unui interes comercial. E greu de crezut ca este posibila o crestere a populatiei din zona metropolitana a Bucurestiului cu 150% in doar 10 ani. (Spre comparatie, populatia din regiunea suburbana a Parisului a crescut cu 196% intre 1921-1999 , in timp ce populatia totala Paris+regiunea suburbana a crescut cu 86% in aceeasi perioada: de la ~6milioane in 1921 la ~11 milioane in 1999).

In cazul Bucurestiului, cred ca ar fi bine sa se fluidizeze circulatia pe arterele care leaga centrul orasului de localitatile suburbane, cat si aceste localitati intre ele: mai putine stopuri, mai putine treceri de pietoni, mai putine treceri la nivel etc.; o alta chestie importanta ar fi ca mijloacele care fac legatura sa aiba o frecventa rezonabila (max 10 minute).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 633
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 27 Noi 2006 16:07:39    Titlul subiectului: priv 67145

Acum cativa ani s-a discutat privatizarea catorva trasee...(asta cand Basescu era primar). Retin ca 331 era unul din ele. Problema cu idea asta este, daca firma da faliment, sau mau rau, nu respecte orare sau nivel de confort al masinilor, sufera calatorii, chiar daca se intoarce la operare de stat dupa un anume timp.
Ceea ce ar fi ideal ar fi abrobate trasee similare, noi pentru operatorul privat, cu optiunea de extindere independent de ce face RATB. Asa exista concurenta clasica. Si daca subventiile la firma sunt suficiente sa faca un profit oarescum atragator, se va face treaba
Dar din nou, hotararea asta nu se poate face la nivel de firma de transport, ci la nivel de primarie, sau minister de transport.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Noi 2006 16:17:56    Titlul subiectului: 67146

Voi vreti si RATB privatizat? Cine credeti ca il ia? Calm oameni buni... Greu de crezut ca se va prezenta un operator serios la licitatie... Si nici nu garantez ca la noi ar face treaba foarte buna... Poate o fi de incercat, dar in nici un caz nu acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 633
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 27 Noi 2006 16:29:54    Titlul subiectului: 67149

@ Ionescu...nu privatizat, ci permis accesul pe "piata" a unui alt serviciu de transport ce ar stimula o concurenta sanatoasa...
Cum sutn firmele de transport feroviar private...nu vorbesc de privatizare en-gros...ci in trepte...baby steps
Legat de concesionare, si privatizare, sunt exemple multe de succes.
Unul anume este New Jersey Transit, opereaza Autobuze urbane, preorasenesti, trenuri si tramvaie, pe o suprafata cam cat jumate din Ro. Firma este pe actiuni, care sunt impartite 51% detinut de stat, si restul public, asa trebuie dat socoteala actionarilor daca nu se iau decizii bune...si sistemul acesta merge de vreo 25 de ani, si a ajung cel mai mare operator de transport public din America de Nord...
Inceputul e important...apoi cu ceva timp si rabdare se ajunge la scop

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Mar 28 Noi 2006 00:54:16    Titlul subiectului: 67196

M-am interesat si eu de evolutia transportului urban intr-acesti ani de privatizare si de liberalizare. Concluzii :

- se privatizeaza operatorii,
- se concesioneaza retelele de transport.

In cazul Bucurestilor, RATB ar putea fi vanduta unui consortiu dirijat de un mare operator european actionar majoritar (Connex, Keolis, Arriva...) plus citiva investitori (banci, societati de asigurari, etc). Devenita operator pur si simplu, RATB ar putea sa se prezinte, de exemplu, la o licitatie pentru concedarea exploatarii retelei din Craiova. Asta nu inseamna ca pleaca nea Ilie cu DACul din Ferentari la 1 noaptea ca sa intre pe traseu in Craiova la 4.30 dimineata. Inseamana ca gestiunea transportului din Craiova (cu vehiculele si personalul sau cu tot) va fi dirijata de RATB, dupa metodele si experienta sa.

Trebuie disociata gestiunea operatorului de gestiunea serviciului (adica a traseelor si a orarelor). Trebuie infiintata o autoritate organizatoare a transportului, care creeaza trasee, defineste orare, hotaraste daca trebuie autobuze standard ori articulate, etc. Cind autoritatea organizatoare concedeaza exploatarea unui operator, acesta primeste subventiile necesare ca sa exploateze liniile la orarele si normele de calitate din caietul de sarcini.

Asa se petrece povestea in Europa. Calatorul nici nu prea isi da seama ca s-a schimbat operatorul din orasul sau : vehiculele si conducatorii sint tot aceiasi, pretul biletelor se schimba doar daca vrea autoritatea organizatoare...

Evident, se poate nuanta la infinit modul de functionare al sistemului, in functie de cerintele autoritatii organizatoare : vehiculele pot sa apartina AO, sau operatorului, etc, etc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 633
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 20:40:03    Titlul subiectului: 000000 67727

O alta propunere pentru RATB...tot se face schimbare de inventrar...masini noi etc...de ce nu se implementeaza si o uniforma pentru soferi...macar sa fie imbracati decent...arata chiar porst cand vezi o masina noua si soferul fara camasa...
_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 22:24:16    Titlul subiectului: 67732

S-a mai incercat introducerea uniformei la RATB,acum vreo 4-5 ani si nu prea a mers.Au"infiintat liniile RATB Plus"adica 21, 86, 104, unde soferii/vatmanii erau obligati sa poarte uniforma.
La inceput chiar erau penalizati daca erau imbracati altfel.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 23:18:35    Titlul subiectului: 67737

castrosua a scris:
O alta propunere pentru RATB...tot se face schimbare de inventrar...masini noi etc...de ce nu se implementeaza si o uniforma pentru soferi...macar sa fie imbracati decent...arata chiar porst cand vezi o masina noua si soferul fara camasa...
Pe Citaro si cele noi merge. Dar pe DACuri, Tatre si alte vehicule, care trebuie "reglate" mereu, ar fi o pierdere de timp.
DAF a scris:
S-a mai incercat introducerea uniformei la RATB,acum vreo 4-5 ani si nu prea a mers.Au"infiintat liniile RATB Plus"adica 21, 86, 104, unde soferii/vatmanii erau obligati sa poarte uniforma.
Ce era mai exact cu acest "Plus"? Timpi mai scurti de succedere?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 23:23:19    Titlul subiectului: 67738

metrouusor a scris:
Ce era mai exact cu acest "Plus"? Timpi mai scurti de succedere?
Nimic special, doar ca vatmanii/soferii purtau uniforme, in schimb erau aceleasi vehicule si acelasi program de succendare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2006 21:49:19    Titlul subiectului: 99999 67893

Daca ar fi dupa mine as transforma toate liniile de tramvai in metrou usor (cum este pe 41) as introduce autobuze si troleibuze articulate pe majoritatea liniilor si doar pe liniile mai putin aglomerate autobuze/troleibuze scurte, as introduce banda speciala+semafoare pentru mijloacele de transport in comun.

Cred ca trebuie o decizie radicala, ori vrem un Bucuresti plin de masini mici si atunci desfintam RATB-ul, si ne luam toti masini, ori favorizam RATB-ul il facem mai atractiv, impreuna cu metroul, in detrimentul masinilor mici, construind bineinteles multe parcari subterane sau supraterane.

Circul destul de des cu 41. Intre Piata Presei Libere si Lujerului fac 20 de minute. Daca ar baga politisti in intersectia aia, sau ar resincroniza semafoarele nu ar mai fi balamucul ala.

Eu recomand calduros sa mergeti cu 21 in orice ora din zi vreti, mai ales pe la Obor sau cu 34 pe Stefan cel Mare in orele de varf, si apoi cred ca o sa intelegeti de ce as face toate tramvaiele cu cale separata de rulare, cu conditia resincronizarii semafoarelor. Uite, mergeti pe la ora 17 cu 21 de la statia Mihai Eminescu pana la Cartier Colentina sa zicem si apoi mai vorbim...

Nu prea mai merg jumatatile de masura...

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2006 22:45:17    Titlul subiectului: 67906

Da, daca ar inlocui tramvaiele ar fi cea mai buna solutie. Avantajoasa si pentru pompieri si salvari, care ar avea o banda libera la dispozitie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2006 22:50:23    Titlul subiectului: 67907

einstein1984 a scris:
Da, daca ar inlocui tramvaiele ar fi cea mai buna solutie.
Măcar de-ar fi tramvaie în centru. Dacă aș fi eu primar, primul lucru pe care l-aș facear fi să pun garduri la toate liniile de tramvai și toate mașinile care mai intră pe acolo (cu excepția celor de Salvare, Poliție și Pompieri) să pățească precum în acel filmuleț cu stâlpii, eventual să ia și o amendă grasă să se învețe minte că pe acolo nu e voie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2006 11:37:21    Titlul subiectului: 67922

Dr2006 a scris:
Dacă aș fi eu primar, primul lucru pe care l-aș facear fi să pun garduri la toate liniile de tramvai și toate mașinile care mai intră pe acolo (cu excepția celor de Salvare, Poliție și Pompieri) să pățească precum în acel filmuleț cu stâlpii, eventual să ia și o amendă grasă să se învețe minte că pe acolo nu e voie.
Dragos, te inteleg ca nu ai permis si nu cunosti codul rutier. Acolo se specifica CLAR ca este LEGAL sa circuli pe linia de tramvai daca exista doar una sau doua benzi pe sens, iar a treia banda este tramvaiul. Exceptii: statiile cu refugiu si intersectiile dirijate. (Art 103 din regulament)
Te intreb cum ar fi sa pui gard pe strazi ca Buzesti sau Berzei. Pe unde ai mai merge cu masina?

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2017
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2006 11:47:44    Titlul subiectului: 67926

În codul rutier scrie că poți să circuli pe acolo cu condiția să nu încurci circulația tramvaiului. Tramvaiul în general are prioritate, însă la noi a fost nevoie de garduri ca să se respecte acest lucru. Cred că e evident că nu se referea la străzi precum Buzești sau Berzei. Dar Ștefan cel Mare da!
LArSON: Îți dai seama dacă nu era cale de rulare separată ce se întampla. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2006 14:26:47    Titlul subiectului: 67938

RobertC a scris:
Dragos, te inteleg ca nu ai permis si nu cunosti codul rutier. Acolo se specifica CLAR ca este LEGAL sa circuli pe linia de tramvai daca exista doar una sau doua benzi pe sens, iar a treia banda este tramvaiul.
... nu aș pune gard pe Berzei, Cobălcescu, Mărășești etc.

Pe Berzei e altă problemă: se parchează aiurea... uneori nici tramvaiul nu are loc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2006 14:27:52    Titlul subiectului: 67939

guest a scris:
Eu recomand calduros sa mergeti cu 21 in orice ora din zi vreti, mai ales pe la Obor sau cu 34 pe Stefan cel Mare in orele de varf, si apoi cred ca o sa intelegeti de ce as face toate tramvaiele cu cale separata de rulare, cu conditia resincronizarii semafoarelor. Uite, mergeti pe la ora 17 cu 21 de la statia Mihai Eminescu pana la Cartier Colentina sa zicem si apoi mai vorbim...
Situatia este aceeasi si in cazul liniilor 5 si 16. Decat sa iei tramvaiul in portiunea P-ta Gemeni - Hala Traian mai bine o iei pe jos Very Happy ...si sa nu spuneti ca ar fi mai bine cu 133, pentru ca e la fel
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2006 16:48:51    Titlul subiectului: iluiluil 68339

click aici pagina 36:

"Extindere linie troleibuz Piața Sudului- Piața Unirii - Buget local 28.226 RON
31.12.2006 "


Deci banii s-au pierdut, cî nu au cum să pună rețeaua până pe 31.12.2006. Mai sunt o gorază de chestii interesante acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2006 16:59:37    Titlul subiectului: 68340

Este buget local in cazul retelei de troleibuz. Daca era buget extern se pierdea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 23:26:53    Titlul subiectului: 75935

Pe site-ul PMB a mai aparut ceva: Proiectul Bugetului CGMB pe 2007.

La capitolul RATB, pe langa ce s-a mai spus in acest topic mai apar:
- Linie de troleibuz pe Cal. Vacaresti, Bd. Tineretului si Bd. D. Cantemir pana la P-ta Unirii - reconfirmare
- Modernizare autobaze Alexandria si Ferentari - era cazul...
- Modernizare linie de tramvai intre P-ta Sudului si Bucur Obor
- Modernizare linie de tramvai pe Bd. Ion Mihalache, Str. Buzesti, Str. Ghe Duca si Cal Grivitei - asta e stire noua!
- Bucla de intoarcere la intersectia Titulescu cu Banu Manta - amintita si de DanCld

In plus apar cheltuieli pentru studii de fezabilitate privind:
- Linie de troleibuz intre Piata Unirii si Piata Romana
- Bucla intoarcere troleibuz la Romana
- Bucla intoarcere tramvaie Romprim
- Depou pentru 80 tramvaie in NE! (e deja Colentina, s-or gandi pe undeva prin Tei??)
- Autobaza pentru 200 de autobuze in NV (ar fi cazul daca desfinteaza Floreasca - am auzit de niste zvonuri ca se gandesc prin zona Chitila)
- Implementare flux tehnologic pentru asamblare vagoane noi la URAC

Linkul: http://www1.pmb.ro/pmb/buget2007/buget2007_proiect/proiect_buget-a2_40_ratb.pdf

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 1082
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 23:51:36    Titlul subiectului: 75939

Citat:
Linie de troleibuz pe Cal. Vacaresti, Bd. Tineretului si Bd. D. Cantemir pana la P-ta Unirii - reconfirmare
Ar trebui sa se faca.
Citat:
- Modernizare autobaze Alexandria si Ferentari - era cazul...
- Modernizare linie de tramvai intre P-ta Sudului si Bucur Obor
Posibil sa dispara platforma unde e DACul articulat si Romanul, cu tot cu ele, daca e asa. P.Sudului Obor probabil ca va fi continuarea dupa Stefan cel Mare.
Citat:
- Modernizare linie de tramvai pe Bd. Ion Mihalache, Str. Buzesti, Str. Ghe Duca si Cal Grivitei - asta e stire noua!
Nu inainte de Titulescu, Stefan cel Mare, Obor - P.Sudului si pasajul videan. Daca se face, va bloca si depoul Bucurestii Noi.
Citat:
- Bucla de intoarcere la intersectia Titulescu cu Banu Manta - amintita si de DanCld
E posibil, la spatiul existent si la traficul de acolo ? Sau videanul viseaza ?
Citat:
In plus apar cheltuieli pentru studii de fezabilitate privind:
- Linie de troleibuz intre Piata Unirii si Piata Romana
- Bucla intoarcere troleibuz la Romana
- Bucla intoarcere tramvaie Romprim
Bucla la Romana, ca si troleibuz pe Magheru suna bine, dar nu dupa ora 17.
Citat:
- Depou pentru 80 tramvaie in NE! (e deja Colentina, s-or gandi pe undeva prin Tei??)
- Autobaza pentru 200 de autobuze in NV (ar fi cazul daca desfinteaza Floreasca - am auzit de niste zvonuri ca se gandesc prin zona Chitila)
E o posibilitate in Tei si Chitila.
Citat:
- Implementare flux tehnologic pentru asamblare vagoane noi la URAC
Doar un comentariu: actualul flux tehnologic nu este liniar. Daca ar fi, s'ar merge mai repede pentru ca s'ar lucra ca pe banda rulanta. Dar n'ar mai merge cu intarzieri la piese si alte probleme. Cred ca demult s'a pus aceasta problema, dar au fost lucruri mai importante de facut . Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Feb 2007 00:14:24    Titlul subiectului: 75947

...eu am mai spus ca incepe modernizarea unei hale de tramvaie la URAC pentru asamblarea noilor vagoane, la fel cand am spus si de izolarea dep. Bucurestii Noi dupa ce se muta 41 la Alexandria. Si se pare se va face ce mi s-a spus.
In rest? Sa vedem macar 50% din astea facute anul acesta sau macar incepute.
Citat:
- Modernizare linie de tramvai pe Bd. Ion Mihalache, Str. Buzesti, Str. Ghe Duca si Cal Grivitei - asta e stire noua!
Nu era vorba ca in zona Buzesti se va face Bd. Uranus ? Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 5 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community