Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Proiectele primariei - sectiunea RATB. Propuneri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
dizzy



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 27/Ian/2015
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 11:30:01    Titlul subiectului: 6u56u 38891

Cred ca ar trebui aplicate urmatoarele masuri:
- Extinderea Bucurestiului catre SUD, nu catre Nord. Extinderea sa se faca pe principiul: la fiecare mp construit sa fie un mp de teren verde in jurul lui. Ai un bloc cu 1000 mp construiti, ai si 1000 mp de spatiu verde in jur
La fiecare apartament nou sa fie prevazute din constructie 2 locuri de parcare.
La fiecare 10 mp de birou nou sa fie prevazut din constructie 1 loc de parcare.
Arterele actuale sa fie largite, prin reducerea trotuarelor.
Sa fie prevazute din constructia noilor blv benzi speciale pt transportul rapid in comun.
Sa se introduca metrou usor pe estacada, o constructie rapida si ieftina.
Tramvaiul sa aiba calea lui, pe care sa nu poata intra masinile.
Sa se faca pasaje denivelate la: Iancului, Dimitrov, Polona+Perla, Barbu Vacarescu, si Barbu Vacarescu cu Pipera
Este necesara deasemenea o sosea moderna de centura in jurul Bucurestului pe 4 benzi cel putin, in regim de autostrada
Metroul usor pe estacada arata chiar nasol daca nu e facut cu cap, dar putem ruga un arhitect sa gaseasca o solutie si cred ca se poate face ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Fanu



Data înscrierii: 30/Iul/2006
Ultima vizita: 04/Feb/2007
Mesaje: 17
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 13:40:27    Titlul subiectului: 38898

dizzy a scris:
Sa se introduca metrou usor pe estacada, o constructie rapida si ieftina.
Si mai ales estetica. Shocked
dizzy a scris:
Tramvaiul sa aiba calea lui, pe care sa nu poata intra masinile.
Sa se faca pasaje denivelate la: Iancului, Dimitrov, Polona+Perla, Barbu Vacarescu, si Barbu Vacarescu cu Pipera
Tramvaiul separat e o tendinta, precum vezi. Pasajele de care spui tu sunt greu de realizat. Subteran nu se poate, pentru ca metroul e sub sosea. Suprateran nici atata, pentru ca nu se pot face fundatii pt piloni. Metroul e sub sosea... la mica adancime.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stefs



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 08/Mar/2007
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 21:05:27    Titlul subiectului: 66814

Deh, varianta cea mai buna (costisitoare, dar nu imposibila) e tot cu un pasaj subteran, care ar asigura in plus legaturi facile cu metroul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 13/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 21:15:48    Titlul subiectului: 66815

Imposibila, ca s-a mai discutat. Statia de metrou pta Unirii e foarte adanca. Deci pe unde sa bagi un pasaj sub ea? Mai ai si pasajul auto Unirii, mai ai si Dambovita pe undeva pe dedesubt... Foarte mult loc intr-adevar Rolling Eyes Ala deja nu mai e tramvai prin pasaj, e funicular...
Daca vrei legaturi facile cu metroul, baga un tunel pana la linia de metrou si pune tramvaiul sa opresca la peron la Unirii Laughing Laughing (singura problema ar fi ca e pe partea stanga...) In felul asta, ar putea sa iasa si metroul la suprafata si odata cu modernizarea lui 21 are si Colentina linie de metrou Wink La fel si Rahova...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mihai
Vizitator






MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 22:39:28    Titlul subiectului: 66822

Imposibila? Laughing Prea adanca la 30m? Wink
Varianta de subteran este in continuare in discutie pentru strapungerea axei radiale de tramvai, Alexandriei - Colentina.
Tehnologiile de constructie de azi sunt atat de dezvoltate incat, virtual, nu exista imposibil. Bucurestiul nu are nici un teren special, nici o aglomeratie deosebita de infrastructuri subterane, nici macar in zona Piata Unirii. Este doar o chestiune de rentabilitate si de dram de nebunie pentru a realiza o constructie deosebita, asa cum ar fi un pasaj subteran la 30-35m.
Sus
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 22:42:09    Titlul subiectului: 66823

Partea cu metrou-tramvai in aceeasi statie pe aceeasi linie nu merge. Metroul e lung si este mult mai inalt pentru a corespunde cu nivelul tramvaiului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 23:23:27    Titlul subiectului: 66827

Exact: un dram de nebunie! De asta are nevoie societatea noastra: de un dram de nebunie, de un proiect major, altul decat integrarea in UE, iar Bucurestiul de proiecte majore, spectaculoase, senzationale, gen Basarab. Un pasaj subteran ca asta ar fi si el ceva de genul asta. O chestie care sa ne faca mandri si sa ne dea o incredere in sine, ca natie, sau ca oras.... Cool
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1689



Data înscrierii: 23/Ian/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2009
Mesaje: 87
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 00:07:35    Titlul subiectului: 66829

Personal mi se pare o utopie subtraversarea Dimbovitei si a doua magistrale de metrou suprapuse cu un tunel rutier. Pentru a asigura panta acceptabila ar trebui sa aiba o lungime care ar arunca preturile spre sume astronomice. Aici nu mai e vorba de nebunie, e vorba de inconstienta financiara.

Piata Unirii - in structura actuala - nu se preteaza la nici o traversare de suprafata pentru tramvaie fara a afecta traficul (si asa congestionat). Singura varianta pe care o vad posibila pentru o refacere a legaturii de tramvaie prin zona cit de cit centrala ar fi strapungerea prin Nerva Traian - Piata Traian si de acolo in continuare spre Foisorul de Foc/Sf. Gheorghe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mihai
Vizitator






MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 01:13:53    Titlul subiectului: 66831

1689, ai vazut vreodata modelul tridimensional al zonei? Sau poti macar sa-l vizualizezi? De ce ti se pare asa o utopie? Din ce punct de vedere e utopic?! (utopic = intangibil, da?!) Un pasaj nu trebuie neaparat sa treaca PE SUB magistralele de metrou. Se poate strecura printre ele.

Suprafata Pietei e mare, M2 este prin fata magazinului Unirea, M1 este pe directia Dambovitei, in dreapta pe sensul de curgere, conductele colectoare (nu Dambovita!!) sunt langa M1, iar Pasajul auto trece peste M1 si pe langa "salonul" de intrare in M2, printre scarile rulante din fata magazinului si "salon".

Un pasaj poate incepe coborarea undeva intre Piata Unirii si 11 iunie, trece pe sub M1, urca peste M2, pe langa pasajul auto si incepe sa urce spre Mosilor, in zona Sfantu Gheorghe, printre bretelele pasjului auto. Ce-i asa de complicat si utopic?

Parisul are 14 magistrale de metrou, 5 linii RER, un sistem celebru de catacombe, linii feroviare principale, autostrazi si sosele de viteza printr-un subteran cat al Bucurestiului.

La Moscova metroul este "ingropat" la 90-110 m

La Boston s-au "ingropat" toate atostrazile de centura pe sub metrou, tren, pasaje urbane, port, gari etc. etc. Fiecare subtraversare era "utopica". Si s-a facut. Acum toata lumea stie Boston = Big Dig.

Ce are Bucurestiul de nu poate avea si el asemenea super-constructii?! Suntem noi mai fraieri sau mai lipsiti de viziune si curaj?!
Sus
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 12:00:59    Titlul subiectului: 66852

Mihai a scris:
Ce are Bucurestiul de nu poate avea si el asemenea super-constructii?! Suntem noi mai fraieri sau mai lipsiti de viziune si curaj?!
Capitala noastră are în plus riscul seismic, care nu este deloc de neglijat. Niciunul din cele trei orașe enumerate mai sus nu este afectat de cutremure.
În plus, multe dintre construcțiile existente în Piața Unirii s-au făcut sub presiunea entuziasmului heirupist al Secretarului General al P.C.R. Specialiștii au fost forțați să recurgă la soluții-limită și este greu de crezut că se mai poate construi ceva în subteran acolo, fără un risc enorm. Pentru un memory refresh, să ne amintim că apa Dîmboviței a inundat de două ori metroul din Piața Unirii: o dată magistrala M2 aflată în construcție la începutul anului 1986 și a doua oară magistrala M1 în noaptea de 2/3 mai 1988.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 12:21:17    Titlul subiectului: 66853

Pana la urma nu cred ca or sa faca niciun pasaj. Este prea costisitor si ar termina complet traficul din Pta Unirii.
Un proiect pe care un prieten l-a vazut la RATB in vara, la practica.
Iata cele doua imagini pe care le-a reprodus conform proiectului vazut.



RF_proiect unirii nord-est.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.5 kb
 Vizualizat:  de 9965 ori

RF_proiect unirii nord-est.jpg



RF_proiect unirii sud-vest.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.68 kb
 Vizualizat:  de 9965 ori

RF_proiect unirii sud-vest.jpg



_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Mihai
Vizitator






MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 13:42:41    Titlul subiectului: 66855

Ok, daca vorbim de risc seismic, atunci sa admiram Podul din Golful Corint, recent inaugurat peste o falie si cu o adancime a pilonilor "imposibil de realizat". Sau podul din golful Kobe, la fel peste o falie activa. Si inca ce activa. Sau constructiile supra si subterane din san Francisco. Acolo e vorba de falie, nu de subductie ca in Vrancea, seismele fiind de suprafata si deci cu energie distructiva mult mai mare decat seismele din Vrancea.

Eu nu inteleg vaicareala asta de tip "la noi e greu", "la noi nu se poate", "noi nu suntem nemti", "noi nu suntem japonezi" si asa mai departe. Ne chiar asa de greu s-avem sange-n vine? Ne e chiar asa de greu sa realizam lucruri "imposibile"?

Bucurestiul NU are nimic special ca zona: nici risc seismic deosebit, nici teren deosebit, nici clima deosebita, nimic. Nimic care sa impiedice super-constructii in oras. In schimb e exagerat de plin de "la noi nu se poate asa ceva".

Pai daca la Londra englezii gandeau ca noi, nu mai ajungea in veci Eurostarul in centrul Londrei (cam pe la Piata Romana, cum ar veni). Si ei au sapat si distrus, si ei si-au luat injuraturi la greu pentru peturbarea traficului, dar de la anul au Eurostar in buricul Londrei. Ce-am mai putea spune atunci statiile de metrou din Londra construite in malul Tamisei?

Uneori am impresia ca Miorita aia facuta in scoala ne-a spalat pe creier de curaj si viziune inca de mici.
Sus
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 13/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 15:34:40    Titlul subiectului: 300000 66856

RATBul a avut exact acelasi proiect pe care l-am pomenit si eu. Fara Big Dig-uri, fara tunele la 30 m adancime, fara tentative de a sparge gheata (si betonul, ca doar stim ce bine cosntruim noi) ca sa ne dam mari ca noi vrem tramvai la 30m... Rolling Eyes
Hai sa lasam minunatiile astea patriotice ca putem si noi, ca ce suntem mai prejos ca bla bla... Romanii in nici un caz nu au experienta pentru asa ceva (si ma refer la firmele romanesti de contructie) si nici nu vor avea prea curand, ca nu se risca nimeni la asa ceva, mai ales cei care angajeaza pentru o asemenea lucrare.
Duceti-ve voi la Videanu si spuneti-i ca vreti un pasaj la 30m adancime, sub ambele magistrale de metrou, care sa inceapa de la 11 Iunie si sa iasa abia la Sf Vineri si ca vreti sa treaca un tramvai pe acolo. Asa stam si ne plangem pe aici ca vai ce am putea face si noi... Rolling Eyes
Care imi explica si mie, daca Bucurestiul nu are un sol special, si nimic aparte, atunci de ce s-au tot chinuit ai nostrii cu metroul sa dreneze apa din tunele in timpul contructiilor.
Acuma ca sa nu ziceti ca sunt eu nebun si ca resping ideile, aduc argumente pentru faptul ca o o nebunie totala proiectul: un tunel atat de adanc pentru tramvaie nu poate fi sapat prin metode conventionale, mai ales din cauza zonei, asa ca ideal ar fi sa se foloseasca un TBM (tunnel bouring machine) Vedeti sa nu Rolling Eyes ... Tramvaiul ar trebui sa aibe statie undeva in tunelul asta ca sa asigure o legatura cu Pta Unirii, dat fiind faptul ca va intra cu mult inainte de piata in tunel... Cam mult de coborat doar ca sa iei tramvaiul, mai bine iei autobuzul pana la prima, sau mergi pe jos aceeasi distanta pana la prima statie. Si altele, dar ma dor degetele...
Ideea e ca e enorm de mare investitia pentru o amarata de statie de tramvai, care nu are nici un potential de a fi legat de alte linii si trece la 30m de o zona care ar putea fi deservita mult mai eficient decat coborand scari atata drum, fie ele si rulante...
Oricum astept cu nerabdare ziua cand ve veni cineva cu un proiect, sa faca tramvai pe estacade in zona Sincaiului, ca sa nu mai incurce circulatia, ci sa treaca pe deasupra traficului si sa coboare mai tarziu pe bdul Sincai Rolling Eyes Tot cam aia e, ba chiar e mult mai simplu Twisted Evil

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 02/Iul/2017
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 16:00:41    Titlul subiectului: 66857

In primul desen de mai sus , apare in dreptul viitorului terminal de la Sfanta Vineri scris: Tv+Tb+A . Adica tramvai+troleibuz+autobuz. Care troleibuz? Ar fi posibil ca viitoarea linie din Berceni sa intoarca acolo?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mihai
Vizitator






MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 16:19:52    Titlul subiectului: 66858

Tara asta este plina - PLINA - de lucrari de arta extraordinare, despre care insa nu se pomeneste nimic. Lucrari care au fost realizate integral de romani. Vezi un viaduct, precum Caracau sau Topolog, vezi nesafarsitele tuneluri de kilometri intregi, vezi barajele impresionante, precum Vidraru si cate si mai cate. Pana si metroul asta, asa prost si romanesc, cu rame proaste si romanesti, este totusi de 27 de ani este in functiune fara nici un incident major. Lucru cu care alte "case mai mari" nu se pot lauda.

Tunelele de pe M2 si M3 au fost realizate de expertii culesi de la Tunele Brasov, cu o masina de sapat proiectata si construita in Romania. N-a fost ea state-of-the-art, dar a facut treaba.

Si ce-i asa rau cu patriotismul? Adica nemtii au voie sa fie patrioti, si noi nu?! Pai tocmai, ca atata au dezgolit altii de sens notiunea de patriotism pana au tocit-o si am uitat ce inseamna. N-ar strica sa ne-aducem putin aminte.

La fel, ce e si cu experienta?! Iti trebuie in primul rand cap! Crezi ca japonezii aveau experienta in aeroporturi care se scufunda construite pe insule artificiale de sub care solul fuge?! Sau poate olandezii erau experimentati in constructia de baraje de 15km in mare, in stramtori in care marea sta linistita doar 2 ore pe zi?!

Poate o sa te surprinda, dar nu. Habar n-aveau. Si singuri recunosc. Si mai sunt si mandri de asta. Si-au fixat o tinta, au pus pixu pe hartie, capu la contributie si mana pe tarnacop. Si nu s-au dat batuti pana nu le-a iesit.

Atata ne place sa ne vaicarim si sa ne dam loviti de soarta, curat parca suntem desprinsi de langa baciul vrancean. Nu zic ca trebuie musai pasaj pe sub Piata Unirii. Daca ar trebui chiar n-ar fi nici o problema sa se faca.

Ma revolta insa ca pana si generatia tanara - sau mai ales - nici nu mai cuteaza sa gandeasca la proiecte mari. Ne place mocirla, maruntisul si lucrurile mici. Proiectele mari se fac (si) pentru ca sunt grandioase. Nu numai pentru ca sunt utile. Le faci pentru ca poti. Progresul n-ar fi ajuns nicaieri daca lumea era plina de mentalitatea romaneasca de azi.

E demoralizatoare mentalitatea asta "e prea mare, e prea greu, e prea... nu se poate". Oare ce-o zice bietul Saligny, de-acolo de unde e el....
Sus
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 13/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 17:00:28    Titlul subiectului: 66859

Incerc sa explic un lucru simplu, acela ca NU SE CERE contruirea unui tunel atat de complex pe sub pta Unirii pentru o amarata de statie. Este absolut inutil, in conditiile in care exista o sulutie mult mai lejera si PRACTICA!
Cei din Boston nu au facut autostrada subterana doar ca sa se laude, ci fiindca traficul la suprafata era sufocat si cerea o regandire totala; Olandezii nu au facut acele diguri imense in calea apelor fiindca voiau sa aibe ceva special, ci fiindca asa cereau circumstantele; Elvetienii nu sapa un tunel de cativa km lugime (am uitat cati, ca documentarul era acum cativa ani) fiindca le e lene sa ocoleasca muntele, ci fiindca drumurile sunt deja sufocate. Voi va certati sa faceti un tunel revolutionar prin pta Unirii ca sa treaca tramvaiul ascuns pentru o amarata de statie!
Nu inteleg ce legatura are asta cu spiritul de contructie romanesc, care o fi cum o fi el, dar hai sa nu fim prea romani si sa credem ca ne ridicam la nivelul oricarei natiuni care a ridicat proiecte de mari anvergura. Intradevar ei au adus inovatii in contructii, dar ei au putut face asta datorita faptului ca in tarile respective e cu totul alta economie si cu totul alte moduri de gandire. La noi se vrea cat mai ieftin ca sas-i faca treaba, iar daca nu se poate improvizam. Nimeni nu poate nega ca asta e spiritul.
Alta problema: ce ambitii de inovatie si poriecte marete poti avea intr-o tara in care bugetul si nivelul implicit al educatiei e la pamant!?!? Ca sa descoperi ceva trebuie sa faci cercetari, ca sa faci asta iti trebuie studii superioare pe care tot mai putini ajung sa le obtina pe calea cinstita. Cand o sa vad reforme in invatamant, dar si schimbarea modului de gandire al populatiei, abia apoi sa aud de proiecte marete, sa moara nemtii de ciuda Rolling Eyes
Deocamdata cea mai mareata realizare a noastra, aici in Bucuresti in acesti ani, va fi pasajul Basarab, care sincer totusi este ceva, daca se vor tine de proiect... Cu timpul vom stii si noi...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 17:12:25    Titlul subiectului: 66862

Liviu1983 a scris:
...apare in dreptul viitorului terminal de la Sfanta Vineri scris : Tv+Tb+A. Adica tramvai+troleibuz+autobuz. Care troleibuz? Ar fi posibil ca viitoarea linie din Berceni sa intoarca acolo?
Pai cred ca cea din Berceni. Alta nu stiu de unde ar putea veni.
Deci, probabil ca o sa vina o linie din Vacaresti - Timpuri Noi - Mircea Voda la Sf. Vineri.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 13/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 17:19:05    Titlul subiectului: 66863

Am observat ca nu exista o legatura directa intre tramvaiele care vin dinspre Mosilor cu bucla de la Sf Vineri... 21 unde intoarce? Astia chiar sunt decisi sa il duca pana in Rahova, dar chiar si asa o legatura ca asta era utila in cazul unei devieri de traseu sau a unei linii de dublura pentru traficul mai criminal din Colentina fata de Rahova...
Linia de troleu din Berceni va veni prin Tineretului, Cantemir si Coposu din cate se pare. Va ramane paralizata in trafic, insa daca asa au gandit proiectul de la inceput, asa sa-l faca Rolling Eyes

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 17:21:06    Titlul subiectului: 66866

Parerea mea este ca mai bine faceau o magistrala de metrou pe axa est-vest a orasului cum este pe axa nord-sud.
Nu prea am circulat cu 32, dar pe linia lui 21 sunt blocaje dese din cauza traficului (la intersectia dintre Mosilor si Bulevardul Carol, la Bucur Obor, mai ales dupa ce, au mai aparut un semafor pentru pietoni ceva mai sus de statie si dupa ce au introdus semaforul cei de la Kaufland, de asemenea la Cartier Colentina la intersectia dintre Colentina, Soseaua Fundeni si Soseaua Andronache si exemplele pot continua). Mi-e teama ca daca il unesc pe 21 cu 32 si daca apar blocajele mai sus amintite sa nu existe intervale mari de succedare a tramvaielor. Chiar daca il fac metrou usor, cu cale separata de rulare, tot se poate bloca la intersectiile mai sus amintite. De aceea eu raman la parerea ca mai bine faceau o noua magistrala de metrou pe axa est-vest, poate asa se mai decongestiona traficul de suprafata si abia dupa aia sa uneasca pe 21 cu 32.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mihai
Vizitator






MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 17:27:14    Titlul subiectului: ngffnf 66868

Lucrurile trebuie gandite si dincolo de utilitate si practic. E capitala Romaniei, adica a noastra si e seaca de "land-markuri".
Cei din Boston au facut tunelul subteran pentru ca au vrut sa faca ceva extraordinar. Existau suficiente solutii practice si "rentabile" de a carpi situatia existenta. Infinit mai ieftin decat cei 15 ani de nebunie si 15 miliarde de dolari cheltuiti. Olandezii nu aveau nevoie de proiectul Deltei. Dar n-au vrut sa se recunoasca infranti de natura. Elvetienii sapa acel tunel de 60 de kilometri, pentru ca pot. Cu cele 10 miliarde de EUR estimate initial si care probabil vor deveni 20 pana la final, puteau construi o magistrala feroviara "conventionala" pe 4-5-10 linii. Si totusi au ales tunelul. Eurotunelul care leaga Franta de Anglia se dovedeste la 12 ani dupa ce a fost construit la fel de inutil si ineficient cum a fost dintotdeauna estimat. Aeroportul de pe insula artificiala din Japonia functioneaza cu pierderi de peste un miliard de dolari pe an. Si totusi se investeste in dezvoltare lui. E vreo utilitate sau eficienta in toate astea? Nici una.
Vreau in centrul capitalei tarii mele ceva spectaculos: infrastrcutura, constructii, nebunii. Vreau ceva de care sa fiu mandru cand ajung la Piata Unirii, asa cum si nemtii sunt mandrii cand ajung la Berlin, asa cum sunt si francezii cand ajung la Paris. Imi dai voie sa vreau, da?! Cer prea mult? Si nu, nu vreau sa vad prostii de solutii banale si practice. Uite, vreau si eu sa vad Dambovita trecuta peste un pod peste sosea.
Nivelul bugetului nu e deloc la pamant. Asta e alta lamentare romaneaca. Bugetul anual al Bucurestiului este de 1,5 miliarde de EUR si este inca departe de gradul maxim de indatorare. Expansiunea orasului si predictiile de colectare de taxe si impozite permit ca bugetul sa urce an de an pana la peste 2 miliarde de EUR. O groaza de bani de cheltuit in fiecare an.
Bugetul tarii tocmai ce a fost rectificat cu reducerea deficitului bugetar. Adica sunt mai multi bani disponibili decat se poate cheltui deocamdata. Iar in anii ce urmeaza vor fi si mai multi.
Specialisti?! Specialistii ii aduni si ii formezi in proiecte. Nu intai ii aduni si pe urma speri ca le dai de lucru. Se plafoneaza si se blazeaza asteptandu-te pe tine sa te gandesti la ce i-ai putea folosi.
Hai sa nu fim atat de romani incat sa ne gandim ca NU ne putem ridica. Proiectele de anvergura au facut tarile si natiunile sa se ridice, nu invers.
Japonia asta, mult admirata, s-a ridicat in 50 de ani din noroiul unei tari agricole, anti-tehnologice, cu mentalitate si cultura de secolul XVI. Suedia era la 1900 in foamete si criza economica. Corea de Sud se ocupa doar de orez in 1950. Azi da lectii de electronica intregii lumi. Oare asa or fi gandit si respectivii, ca noi: "sa nu ne apucam de lucruri gradioase, ca nu suntem in stare" ?!?
Sus
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 17:32:29    Titlul subiectului: 66869

RobertC a scris:
Iata cele doua imagini pe care le-a reprodus conform proiectului vazut.
Previzibil și 95% egal cu linia desființată pe 15 octombrie 1986. Ceva informații despre terminalul Sf. Gheorghe ?

Reluarea circulației tramvaielor prin Piața Unirii trebuie însă precedată de refacerea liniei de tramvai de pe Bd. Muncii, Cl. Călărașilor, Cl. Moșilor și Șos. Colentina. Așa că - vorba unei reclame - "and now we wait". Oricum, între metroul din Drumul Taberei și tramvaiul prin Piața Unirii, eu pun pariu pe tramvai.

Se pare însă că se va face un pasaj subteran pe sub Dealul Arsenalului. Trecînd zilele trecute, am văzut deja panoul de începere a lucrărilor. Ce-i drept, noaptea și din goana lui 385 nu am reușit să-l citesc complet.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 13/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 17:45:20    Titlul subiectului: luiiului 66872

Mihai, intradevar, jos palaria, ai un mod de gandire de invidiat, si aici ne te pot contrazice. Dar nici pe mine nu ma poate opri nimeni sa fiu sceptic ca ar vrea cineva sa faca proiecte marete.
Vreau si eu Dambovita sa treaca peste un bulevard, si cred ca am putea face asta la Grozavesti, ca tot muncesc aia la pasajul Basarab Twisted Evil
Dar asa si eu in loc de un pasaj pentru tramvaie, vreau un pasaj auto care se lege splaiul Independetei direct de Bdul Unirii si sa iasa undeva in dreptul lui Mircea Voda. Iar in pasaj sa se poata vedea printr-un geam de plexiglas raul Dambovita pompat la acea adancime, eventual cu cativa pesti de recif ingrijiti Laughing. Ca sa nu zica nimeni ca nu am proiecte indraznete Twisted Evil

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1689



Data înscrierii: 23/Ian/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2009
Mesaje: 87
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Sâm 25 Noi 2006 01:18:58    Titlul subiectului: 66945

Credeam ca aici era locul in care se propun proiecte realizabile si fezabile. Daca e sa cautam proiecte megalomane (care s-au si inceput, de altfel, in Bucuresti) mai bine dam o gaura in Unirea si punem de-o pasarela la 3 bezi pe sens + metrou usor de-a latul Pietii Unirii pe axa 11 Iunie - Calarasi. Sa vedeti atunci cum or sa ramina impresionati vizitatorii straini cind - in timp ce fac shopping la raionul de televizoare de la Flanco - se zgiiesc la ei calatorii din 32.

O mica observatie daca mi se permite. Toate proiectele acestea 'vizionare' sa se faca numai si numai din taxele celor care le sustin. Eu, din banii mei, prefer ceva care sa fie functional si eficient financiar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mihai
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 25 Noi 2006 11:06:20    Titlul subiectului: 66968

1689 a scris:
Eu, din banii mei, prefer ceva care sa fie functional si eficient financiar.
Iar eu, banii mei prefer ceva de care sa fiu in primul rand mandru, asta fiind o chintesenta a spiritului european. Hai sa ne numaram care suntem de-o parte si care de alta.

Faptul ca tu spui grandios = megaloman este o jignire adresata direct mie, care am sustinut asta si tututor vizionarilor din lumea asta care au umplut pamantul de "megalomanii".

Oameni, sunteti tineri! Ganditi ca tinerii, nu ca bosorogii!

Dupa 1989, pe timpul asta al lu' Videanu - nu ca face el, da-i lasa pe aia care stiu ce e de facut - e prima conducere a Primariei Generale care misca in sfarsit ceva in Bucuresti, in dezvoltari si implementat de strategii si, esential, PROIECTE. Notiunea de "PROIECT" e una fundamentala intr-o organizare moderna.

Primaria nu-nseamna Primarul pe strada alergand masinile Rebu. Asa cum Ministerul Transporturilor nu-nsemna un Dobre pe strazi alergand Dacii cu ITP expirat Laughing - dar asta e din alt film.

Primaria insemna eficienta, viziune, strategie, organizare. Ori, de 17 ani incoace, abia din 2005-2006 exista in sfarsit o abordare macro a problemelor. Ca sunt balbaieli, ca sunt si chifle, ca o fi-n continuare spaga: nu numai posibill, dar si foarte probabil. Doar nu era sa vina Primarul Minune care sa dea din nas si brusc toti sa fie cinstiti si competenti. Poate nici el nu e.

Dar lucrurile se misca. S-au inceput proiecte mari de infrastructura, s-au adus autobuze, lucrarile finalizate sunt TOTUSI bune, se pune asfalt pe strazi care in viata lor n-au visat - nu numai in centru, asa cum tuna ziaristii. Si in ansamblu Bucurestiul este, in sfarsit, un santier. Si asta, abia acum e bine.
Sus
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 09/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Noi 2006 00:02:39    Titlul subiectului: 67005

Ai dreptate ca au inceput sa miste lucrurile incet, dar mai bine ca deloc, si la noi nu putem inseamna nu vrem, de ce cu mult hulita autodotare de pe timpuri s-au facut lucruri marete? Ca s-a vrut, acum nu se vrea, dar asta nui o scuza buna, nu poti sa spui cuiva care iti da bani ca nu vrei, spui ca nu poti si tragi sperante ca poate iti da si banii si iti face si treaba (povestea cu muieti-s posmagii este romaneasca).
Cu vechiul heirup-ism parintii vostrii si chiar unii dintre noi au ridicat tara, pe care noi cu nu se poate o dam inapoi in epoca primitiva, deja multi Bucuresteni fac antrenamentul in vehiculele RATB-ului si pot confirna ca daca nu ias fedea in oglinda as jura ca sunt maimute sau oamenii pesterilor si marea majoritate abia au trecut majoratul, cu ei construim Bucurestiul secolului 21, cu mentalitati de vandali, de parca ei ar fi urmasii hunilor lui Attila si Gensis han...

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 4 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community