Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Retea noua de troleibuz Piata Sudului - Piata Unirii
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Aug 2008 16:09:17    Titlul subiectului: 97166

Un articol aparut in Evenimentul zilei despre noua ruta de troleibuz Piata Sudului-Piata Unirii

http://www.expres.ro/articole/detalii-articol/816952/De-ce-intarzie-autobuzul-vara/

Citat:
RATB bagă troleibuze pe ruta Big Berceni - Unirii

Locuitorii din zona Piața Sudului vor avea la dispoziție o linie de troleibuze cu destinația Piața Unirii. Angajații Regiei Autonome de Transport București (RATB) lucrează la montarea cablurilor electrice, linia urmând să fie dată în folosință în luna septembrie, potrivit purtătorului de cuvânt al regiei, Mihai Vlădărău. Troleibuzul, al cărui număr încă nu a fost stabilit, va circula pe traseul Piața Sudului - Calea Văcărești - Bulevardul Tineretului - Piața Unirii. Ruta e deja acoperită de trei autobuze: 381, 313 și 312, plus metroul.

Potrivit lui Vlădărău, RATB a luat această decizie deoarece troleibuzele sunt un mijloc de transport mai ieftin, ecologic și mai silențios, la aceeași capacitate de transport. Pentru această linie, RATB va introduce vehicule noi. Nu se știe deocamdată dacă autobuzele vor fi scoase de pe traseu, decizia urmând să fie analizată de conducerea RATB. Potrivit lui Vlădărău, regia intenționează extinderea liniilor de troleibuz în Capitală, în special pe rute menite să lege nordul de sudul orașului.

Locuitorii o vor și nu prea

Puțini locuitori din Piața Sudului au auzit de noul troleibuz, însă, la aflarea veștii, unii bombăne intrigați. Nu înțeleg care-i rațiunea, pe motiv că autobuzele vin foarte des, la câteva minute. „Ce ne mai trebuie troleibuz? Există deja mașină. Mai bine făceau traseu drept înainte, spre Dudești“, pufnește Vasile Ionescu, un pensionar care aș- teaptă în stație la 313. „Mi se pare o idee foarte proastă. Sunt destule autobuze, care merg mai repede. Dacă se oprește curentul, o să fie nebunie pe Văcărești“, întărește un alt pensionar, Ion Marian. Nu de aceeași părere e doamna Maria Bicu, care traversează zilnic Bucureștiul, venind tocmai din Aviației la locul de muncă din Piața Sudului. „E o zonă foarte aglomerată aici. S-ar putea reduce poluarea, iar circulația ar fi mai fluentă dacă s-ar băga troleu“, crede ea.

Localnicii spun că pe ruta Piața Sudului - Unirii a existat, înainte de 1989, linia 83, care a fost însă desființată. În perioada 1985-1986, multe linii de troleibuze au fost scoase, spre exemplu cea care ducea la Aeroportul Băneasa sau cea cu capătul la Ambasada Chinei. La acea vreme, desființarea unor rute a avut ca motivație inaugurarea noilor linii de metrou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 27 Aug 2008 16:00:51    Titlul subiectului: 97453

Din nou in acest weekend troleibuzele nu vor circula pe cele 3 linii din sudul orasului pentru a se putea lucra din nou la retea in zona Piata Sudului. Spre deosebire de data trecuta cand s-au introdus 3 linii naveta formate din autobuze, de aceasta data s-a preferat formula suplimentarii celor 3 linii de autobuz care merg spre centru; ideea s-ar putea sa se dovedeasca nefericita, generand inghesuiala pe portiunea de traseu comuna cu troleele:

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=166

Site RATB a scris:
In vederea montarii retelei de contact pentru troleibuze in intersectia Piata Sudului, in zilele de 30.08.2008 (sambata) si 31.08.2008 (duminica), se intrerupe alimentarea cu energie electrica.

Din aceasta cauza, liniile de troleibuze 73, 74 si 76 se suspenda.

Pentru preluarea calatorilor de pe aceste trasee, liniile de autobuze 312, 313 si 381 vor functiona cu un parc suplimentat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 360
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Joi 28 Aug 2008 11:51:03    Titlul subiectului: 97495

Asta noapte s'a montat intersectia troleibuz-tramvai la Tineretului.


retea_t_1.jpg
 Descriere:
Reteaua inainte de "intersectare"...
 Mărime fișier:  75.12 kb
 Vizualizat:  de 13817 ori

retea_t_1.jpg



retea_t_2.jpg
 Descriere:
...si astazi dimineata.
 Mărime fișier:  68.71 kb
 Vizualizat:  de 13817 ori

retea_t_2.jpg



retea_t_3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.2 kb
 Vizualizat:  de 13817 ori

retea_t_3.jpg



retea_t_4.jpg
 Descriere:
Detaliu intersectie.
 Mărime fișier:  102.8 kb
 Vizualizat:  de 13817 ori

retea_t_4.jpg



retea_t_5.jpg
 Descriere:
Detaliu linie troleibuz.
 Mărime fișier:  117.53 kb
 Vizualizat:  de 13817 ori

retea_t_5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 28 Aug 2008 14:23:38    Titlul subiectului: 97500

Aici nu trebuia oprit curentul in retea?
Din cate stiu nu s-a oprit... Ma refer la reteaua de tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BOGDABUS



Data înscrierii: 22/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Aug 2008 17:23:28    Titlul subiectului: 97507

Cred s-a lucrat noaptea, atunci cand tramvaiele nu mai circulau. Altfel nu vad cum ar fi facut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Dum 31 Aug 2008 18:19:16    Titlul subiectului: 9983 97601

Astazi, la ora 1800 - 18:30 au avut loc primele probe pe noua ruta Berceni - Unirea. S-au folosit troleibuzele 5123 si 5230. Se lucra la macazul de la capatul de la P-ta Sudului.
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Lun 01 Sep 2008 08:09:49    Titlul subiectului: 97628

Te pomenesti ca vor sa se incadreze in termen (2 septembrie).
Am remarcat si eu ca s-a lucrat si duminica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Sep 2008 11:15:14    Titlul subiectului: 97756

Se confirma ca linia prelungita va fi 76:

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=168

Site RATB a scris:
Ca urmare a finalizarii lucrarilor de extindere a retelei electrice de alimentare cu energie electrica pentru troleibuze, incepand cu data de 06.09.2008, linia 76 va functiona pe un traseu prelungit de la Piata Sudului prin Cal. Vacaresti, Bd. Tineretului, Bd. Dimitrie Cantemir pana la Piata Unirii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 03 Sep 2008 12:27:07    Titlul subiectului: 97759

Mi se pare o masura gresita, dar poate isi vor da seama si vor reveni asupra ei. Asta pentru ca nu vor putea sa mentina acelasi ritm de succedare in conditiile in care vor fi mai multe blocaje (presupunand ca aloca destule troleibuze).

76 este o linie folosita mult pentru a ajunge la metrou. Nu toti cei care folosesc momentan 76 vor sa ajunga la Unirea. Si atunci mi s-ar parea normal sa lase 76 pana la P-ta Sudului, eventual cu 2-3 troleibuze mai putin, si sa apara inca o linie de troleibuze (au destule numere nefolosite) care sa mearga de la P-ta Resita la P-ta Unirii.

In felul acesta, daca sunt blocaje intre P-ta Sudului si Unirea, vor exista totusi niste troleibuze care sa duca greul intre P-ta Resita si P-ta Sudului.

Au mai facut o greseala asemnatoare, prin 1997 sau 1998, cand l-au prelungit pe 313 la Sfanta Vineri, blocajele de pe noua portiune inrautatindu-i frecventa. Ulterior, au creat 312 pe vechea linie a lui 313. De ce nu vor sa invete din greselile trecutului?

Atasez de pe situl RATB intervalele de succedare actuale. Sunt curios ce modificari vor aparea de sambata...



untitled.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.26 kb
 Vizualizat:  de 13595 ori

untitled.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Aug/2018
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Sep 2008 14:13:53    Titlul subiectului: 97764

Tocmai au pus noul grafic. Fără comentarii.


76nouR.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.83 kb
 Vizualizat:  de 13578 ori

76nouR.PNG



76nouU.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.51 kb
 Vizualizat:  de 13578 ori

76nouU.PNG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 03 Sep 2008 14:21:13    Titlul subiectului: 97765

Wow! Deci o reducere a capacitatii teoretice pe sectiunea Piata Resita - Piata Sudului la mai putin de jumatate in zilele lucratoare, prin dublarea intervalului. Si daca vom mai adauga si eternele blocaje de pe Vacaresti, sensul spre Piata Sudului dupa-amiaza timpii se vor prelungi si mai tare. In plus tot linia 76 a mai suferit o reducere a capacitatii acum vreun an prin eliminarea articulatelor.

Sa vedem in cat timp se va reveni asupra masurii si se va introduce o linia noua care sa mearga la Piata Unirii pastrand 76-le in formatul actual. Personal estimez asta la o saptamana, poate chiar mai putin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 03 Sep 2008 14:36:57    Titlul subiectului: 97766

Plus ca ultima plecare de la P-ta Resita este cu jumatate de ora mai devreme...

Mi s-ar parea normal ca cel care a propus casarea troleibuzelor Saurer sa demisioneze. Au prelungit o linie de troleibuz (lucru laudabil), dar n-au suficiente vehicule...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DeSimon



Data înscrierii: 12/Iul/2008
Ultima vizita: 28/Iul/2010
Mesaje: 11
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Mie 03 Sep 2008 18:12:49    Titlul subiectului: 97775

Daca in loc sa cumpere asa multe Citaro ca sa caseze autobuze bune degeaba cumparau cel putin 100-150 de troleibuze, intelegeam dece se face linia Berceni - Unirii, cu 312 si 313 facute troleibuze. Dar cand liniile de troleibuz care exista deja trebuie dublate de autobuz din cauza parcului insuficient (ca 61/336 sau 91/268), nici un rost nu are acesta retea noua de troleibuz... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 04 Sep 2008 00:04:57    Titlul subiectului: 97808

Troleibuzul 76 avea unul dintre cei mai buni timpi de succedare din Bucuresti, chiar mai bun ca la metrou usorului 41, dar acum cu noul traseu si-au batut joc si de aceasta linie si referitor la ce spunea pmp nu numai cel care a propus casarea Saurer ar trebui sa-si dea demisia ci si cel care a propus casarea tuturor troleibuzelor DAC articulate sau scurte!Sa vezi ce inghesuiala o sa fie de acum incolo in 76 si 381 stiut fiind ca 76 prelua din aglomeratia de la Piata Sudului "usurandu-i" viata lui 381 pe portiunea Sudului -Piata Resita,poate cineva din RATB vreun sef citestea aceste randuri si va avea ideea geniala ca sa mai suplimenteze linia 381 cu vreo cateva autobuze, ca la troleibuze nici nu poate fi vorba Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Joi 04 Sep 2008 09:28:13    Titlul subiectului: 9983 97812

Am stat la Straja pana in 2003. Cel putin pana atunci dimineata erau, de regula, intervale de 2-3 min. Majoritatea troleibuzelor erau articulate, si erau pline. Saurer se umpleau de la Straja. E adevarat ca atunci nu era 381, era 781 care prelua un flux mai mic de calatori.

Chiar de nu ar fi blocajele dintre P-ta Sudului si Unirea, uitandu-ne pe intervalele actuale si cele viitoare, ar trebui sa ne dam seama ca vom sta mai mult in statii. Ca exercitiu, sa comparam intervalele de sambata si duminica seara, dupa orele 21: momentan sunt 7 minute, iar de sambata aproape ca se tripleaza, devin 19.

Revenind, la capatul de la P-ta Resita exista un macaz functional?
Daca ar fi 2 linii de troleibuz care sa intoarca la p-ta Resita (solutia cea mai potrivita dupa mine), poate ar avea sens un macaz... Astfel ar exista doua linii "de stocare": cate una pentru fiecare linie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 24/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Sep 2008 09:46:30    Titlul subiectului: 97817

pmp a scris:
Revenind, la capatul de la P-ta Resita exista un macaz functional?
Nu, in Piata Resita nu mai exista macaz functional...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 04 Sep 2008 10:25:53    Titlul subiectului: 97822

Troleibuzele liniei 76 dupa cate stiu eu vin excelent, circul prin zona zilnic si, sincer, intervalul lor este mai bun ca al liniei 381, 381 nu circula bine decat seara cand traseu este un pic mai degajat, dar incepand cu ora 6:00 dimineata este arhiplin, iar cu ora 7:00 este de-a dreptul "jale", aglomeratie in autobuz, dar si pe sosea si acelasi lucru se va intampla si troleul 76 de acum incolo! Tot ce am scris este in cunostinta de cauza, 76 si 381 sunt unele dintre mijloacele de transport cu care circul aproape zilnic Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Vin 10 Oct 2008 19:05:30    Titlul subiectului: 99360

Citat:
O nouă linie de troleibuze in Capitală, din 15 octombrie, pe ruta Piața Reșița - Piața Sudului

Troleibuzele noii linii de troleibuze 77 vor circula in Capitală incepand cu 15 octombrie, pentru suplimentarea capacității de transport public pe ruta Piața Reșița - Piața Sudului, a anunțat, vineri, Regia Autonomă de Transport București (RATB).
Troilebuzele liniei 77 vor circula, intre Piața Reșița și Piața Sudului, pe traseul strada Reșița, strada Izvorul Rece și strada Nițu Vasile.


Daca stirea este adevarata, (nu am gasit-o pe situl RATB), se pare ca au ajuns si ei la aceleasi concluzii pe care unii dintre noi le-am exprimat mai sus. O decizie normala, insa probabil 76 va avea mai putine vehicule pe traseu. Ar fi cazul sa mai faca o licitatie pentru achizitionarea de troleibuze (ca tot au casat unele vehicule care mai puteau functiona...).

Sursa: http://www.ziua.ro/news.php?data=2008-10-10&id=14208

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 10 Oct 2008 19:26:58    Titlul subiectului: 99361

Se ajunge astfel la o situatie ciudata, in care vechea linie 76 se va numi 77 in timp ce indicativul 76 ramane alocat liniei noi. Personal cred ca ar fi fost bine sa se redenumeasca actuala linie 76 in 77 in timp ce indicativul 76 sa fie preluat de noua/vechea linie Piata Resita - Piata Sudului.

Oricum 76-le prelungit nu avea foarte mult succes intre Piata Sudului si Centru in fata autobuzelor (viteza mai mica de deplasare, capat mai putin bine plasat decat 312/313 si traseu substantial mai scurt decat 381) si probabil inghesuiala din statia de autobuze Piata Sudului, sensul spre sud a condus la aceasta decizie.

Iata si graficul curent al actualei linii 76 prelungite, mai bun decat cel postat pe 3 septembrie de florin; sa vedem cum vor arata timpii pentru 76/77 dupa introducere.



76.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.15 kb
 Vizualizat:  de 13393 ori

76.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Oct 2008 19:55:49    Titlul subiectului: 99362

Ba are foarte mult succes. Am observat asta atit in zi de sambata, cand e foarte algomerat, precum si luni cand stie toata lumea ce este. Troleibuzele se misca destul de bine cu viteza normala si sunt destul de ocupate. Dupa mine, linia asta e un mic succes. Urmatorul pas, de studiat e prelungirea la Piata Romana/Victoriei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Vin 10 Oct 2008 20:14:10    Titlul subiectului: 99363

Da, cred ca e un succes. Sincer, uitându-mă la modul în care involuează transportul în România (în general), mă mir ca au extins rețeaua.

De acord cu Ionescu, trebuie neapărat continuată linia măcar până la Piața Victoriei.

Ar fi mai multe avantaje:
- legătura la Universitate cu restul rețelei.
- așa s-ar putea înlocui efectiv una din liniile de autobuze din Berceni spre centru (312 / 313 / 381). Dar pentru aceasta au nevoie de mult mai multe troleibuze decât dispun momentan.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 10 Oct 2008 20:36:25    Titlul subiectului: 99364

Ca sa pastram "istoria" da linia de troleibuz ar trebui prelungita pana la Piata Victoriei,dar ce te faci cu aglomeratia care te "intampina" pe Bd Nicolae Balcescu si pe Bd General Magheru unde 381 de abia se misca daramite un troleibuz care este tinut in loc de reteaua de contact!!Va dati seama ce aglomeratie ar fi pe troleibuz si in plus de unde troleibuze pentru o linie asa de lunga si utilizata!?De acord si cu stfp mai bine RATB numerota linia 76 cea de pe portiunea Piata Sudului-P-ta Resita si 77 P-ta Unirii-P-ta Resita!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 04/Dec/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 00:21:19    Titlul subiectului: 99384

Legat de viitoarea prelungiure a retelei ramane de vazut ce decizii se vor lua - culoare unice, etc. Pentru linia Pta Resita - Pta Unirii s-a ales sa fie numerotata 76 deoarece acesta este traseul "istoric" al acestei linii, infiintate in 1982 (desi acum nu mai circula cu intoarcere pe Splai si calea Vacaresti). Nu stiu daca spre Victoriei va functiona tot 76 sau alta linie (ele sunt destule: posibile prelungiri 73, 74 (cu posibile dubluri 75 sau 99), 83, 94, 95 sau ce alte numerotari va prefera RATB). Vrand-nevrand pe Kogalniceanu se circula ca lumea in sens unic pentru restul vehciulelor si in ambele sensuri RATB, dar pe axa centrala asta nu se poate face, decat culoare unice RATB care sa fie respectate.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
liv_liv30



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 08/Dec/2011
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 08:13:42    Titlul subiectului: 99401

Nu va mai faceti probleme. Troleibuze se gasesc pentru noua linie 77. Oricum mai mult de 2 vehicule nu cred ca vor fi pe acest traseu. Aceasta solutie trebuia facuta de la incepu nu acum dupa atata timp cand calatorii vor fi bulversati la Piata Sudului alergand cand la 76 si 381 cand la 77 .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 24/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 08:47:38    Titlul subiectului: 99402

Stau, ma gandesc, imi fac o cruce si raspund.Pai atunci, 76 asta nou nu va mai avea nici un rol, cea mai solicitata devenind noul 77. Ma mandream eu acum 2 luni ca stau in Berceni, la Straja, dar acum vad ca sunt TREI trasee identice, cu aceleasi statii...

Ultima modificare efectuată de către V3nt0R la Sâm 11 Oct 2008 09:17:10, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community