Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Retea noua de troleibuz Piata Sudului - Piata Unirii
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 08:53:02    Titlul subiectului: 99403

Troleibuze pentru 77 se vor lua de la Bujoreni și Vatra Luminoasă...câte 3 troleibuze... se anunță că va avea 6 ture.
Eu vreau ca linia să se numească 75, nu 77
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
liv_liv30



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 08/Dec/2011
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 12:18:42    Titlul subiectului: 99407

Ce frumos ar fi sa aduca de la Vatra cele 2 Rocar 512 !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 12:45:00    Titlul subiectului: 99409

rosetti61 a scris:
Pentru linia Pta Resita - Pta Unirii s-a ales sa fie numerotata 76 deoarece acesta este traseul "istoric" al acestei linii, infiintate in 1982


Totusi personal acest argument mi se pare fragil: Daca nu ma insel liniile de troleibuz dinspre Piata Sudului spre centru s-au desfiintat in 1988, deci indicatorul 76 a fost folosit timp de 6 ani (1982-1988) pentru varianta lunga si respectiv 20 de ani (1988-2008) pentru varianta scurta; in plus, dat fiind faptul ca acesti 20 de ani se terminau in prezent iar acei 6 ani erau acum peste doua decenii raman la parerea ca trebuia pastrat 76 pentru varianta scurta si inventat un nou indicativ pentru cea lunga. Ce-i drept acest lucru ar fi implicat revopsirea tuturor placutelor intre Piata Resita si Piata Sudului dar nu mi s-ar fi parut ca era un mare efort.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 12 Oct 2008 12:56:28    Titlul subiectului: 99480

Daca pana acum am vazut in doua ziare acest anunt,Ziua si Click,pe pagina de internet al celor de la RATB nici un anunt oficial cu noua linie!Chiar asa se va merge pe burta cu aceasta nou linie sau factorii decizionali se mai gandesc in privinta infiintarii noi linii 77 Piata Sudului-Piata Resita?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Oct 2008 16:07:02    Titlul subiectului: 99527

A aparut si pe site-ul RATB, aici : http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=190
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
ducu



Data înscrierii: 20/Oct/2007
Ultima vizita: 30/Dec/2023
Mesaje: 84
Locație: Eforie Sud

MesajTrimis: Sâm 18 Oct 2008 11:14:30    Titlul subiectului: 99702

Nu inteleg ce rost mai are linia 77, vad pe harta oficiala ca deja exista 76, cu acelasi traseu! Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Oct 2008 13:46:02    Titlul subiectului: 99717

Noul traseu prelungit al troleibuzului 76 are de trecut niste "obstacole" datorita blocajelor din trafic sau ambuteiajelor. Astfel de la Piata Sudului la Piata Unirii are pentru inceput de trecut de semaforul de la Big, apoi urmeaza un semafor de la intersectia dintre Calea Vacaresti si B-dul Tineretului. Blocaje ar mai putea sa apara la intersectia din dreptul fostului restaurant Budapestea. La intoarcere pe langa intersectia mai sus amintita probleme sunt la semaforul de la BigBerceni, din cauz aasta coloana de masini de pa calea Vacaresti poate sa se intinda pe lungimea a doua-trei statii. Din aceasta cauza pot sa apara goluri mari intre troleibuze pe traseul lui 76 ceea ce se traduce prin intervale mari de asteptat in statii. Cum intre Piata Sudului si Piata Resita exista la anumite ore un flux mare de calatori, ca sa nu apara probleme cu asteptarile din statii au introdus aceasta dublura, si anume linia 77. Problema este de unde fac rost de troleibuze suplimentare, de pe ce linii mai iau din ture ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 18 Oct 2008 16:15:06    Titlul subiectului: 99722

76, de fapt are probleme mari la Vacaresti cand sa faca stanga spre Tineretului, deoarece acolo este si capatul liniei 133 si este si un semafor vechi. La Marasesti, dupa mine, blocajul se trece foarte usor, datorita semafoarelor separate pe directiile de mers.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Citaro_2



Data înscrierii: 02/Sep/2008
Ultima vizita: 07/Mai/2013
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 10:59:15    Titlul subiectului: 99771

Troleibuzele 77 din cate am observat sunt foarte putine dar sunt bagate mai multe la ore de varf,desigur numarul lor poate fi marit prin micsorarea parcului pentru liniile 74 si 73,in special 73 care circula in mare parte din timp aproape gol.
_________________
Un transport iesit din comun!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 16:39:51    Titlul subiectului: 100206

Nici pana azi nu au afisat pe site programul teoretic al liniei 77. E oare doar o linie temporara?

Nu mai stiu daca am mai spus, dar cred ca la P-ta Resita ar trebui sa existe 2 linii de stocare functionale (cum era mai demult). Pe o linie sa astepte troleibuzele liniei 76, pe alta cele ale liniei 77.

Chiar sunt curios, daca un troleibuz 77 ar trebui sa plece in cursa iar in fata are la capat 2 troleibuze 76, se coboara captatorii troleibuzelor din fata pentru a-i face loc celui care trebuie sa plece, sau se prefera metoda mai simpla, cea a plecatului in stol?

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 19:08:16    Titlul subiectului: 100210

Citaro_2 a scris:
numarul lor poate fi marit prin micsorarea parcului pentru liniile 74 si 73,in special 73 care circula in mare parte din timp aproape gol.
Normal sa-l micsoreze pe 73, pentru ca 74 din cate am vazut are doart doua troleibuze pe traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mar 28 Iun 2011 13:47:49    Titlul subiectului: Reteaua noua de troleibuz Piata Unirii- Piata Sudului 145097

Ar fi o idee buna prelungirea acestei linii de troleibuz de la Piata Unirii (prin pasajul Unirii) pana la Piata Rosseti, in felul acesta nemaiexistand linii izolate de troleibuze in Bucuresti ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Iun 2011 17:11:13    Titlul subiectului: 145111

S-a mai vehiculat aceasta idee pe forum, si intr-adevar ar fi utila daca tot s-a mers pana la Unirii (fara prea mare folos, in opinia mea). Oricum momentan nu este cazul, cel putin pana la finalizarea pasajului de la Vacaresti, din cauza caruia linia 76 a fost desfiintata iar reteaua de dupa Piata Sudului lasata in stand-by.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community