Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Lun 17 Noi 2008 14:27:37 Titlul subiectului: |
101222 |
|
"Regia de transport în comun a anunțat că va înlocui ultimele tramvaie din Constanța în jurul datei de 22-24 noiembrie."
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 17 Noi 2008 15:55:46 Titlul subiectului: |
101224 |
|
Pana atunci sa dam o fuga pana la gara si sa facem o ultima plimbare cu veteranele tramvaie;nu de alta dar pasionatii poate vor regreta mai tarziu.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 21 Noi 2008 23:00:20 Titlul subiectului: |
101474 |
|
Poate sunt doar ore pana la sfarsitul unui capitol de 24 de ani si 3 luni din istoria Constantei. Si minutele trec si se imputineaza. Tramvaiele V3A-C au rezistat de la inceput pana la sfarsit fara sa fie reconditionate capital. La Oradea au rezistat cel mult 3 ani. In era democratica nu s-a infiintat nici o retea noua de tramvai. chiar cele mai tinere retele sunt primele care "cad" prada unor ideologii cu parfum de coruptie. As dori ca macar cineva din Constanta sa fieprezent in aceste momente istorice si sa ne furnizeze poze despre ultimii kilometrii ale tramvaielor constantene.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 12 Dec 2008 14:26:03 Titlul subiectului: |
102445 |
|
Am observat ca intre Delfinariu si CITY PARK MALL s-au desfiintat liniile si intre galeriile Soveja si intersectia cu traseul 51 deja s-a asfaltat si srada,ca si cum n-ar fi fost niciodata tramvai pe acolo.Oricum si pe traseul 102 cat si pe traseul 101 firele de curent s-au desfintat din prima.Scuzati ca nu pot fi mai explicit insa in Constanta sunt "amator"fiind proaspat mutat;daca cineva are niste informatii despre desfasurarea lucrarilor de desfiintare a caii de rulare a tramvaiului,rog sa posteze.Acum vreo 4 seri pe traseul 101 fix dupa bine cunocutul pod erau doua camioane ale RATC-ului si niste muncitori studiau liniile;cred ca dupa ce se lucreaza la traseul 102,vor incepe si la 101.Imi pare rau ca nu stiu denumirea strazilor sa fiu mai explicit.
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 12 Dec 2008 14:43:20 Titlul subiectului: |
102447 |
|
Da zona la care cred ca te referi este podul de la C.E.T. iar autobuzele nu vor circula pe el, ele facand un ocol.
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
Gygyman6
Data înscrierii: 24/Aug/2008 Ultima vizita: 14/Apr/2009 Mesaje: 68 Locație: Timisoara
|
Trimis: Vin 19 Dec 2008 23:47:13 Titlul subiectului: |
102774 |
|
Si totusi "ecologii" castiga pana la urma tramvaiul n-a avut nici o sansa. Oricum sa speram ca no sa existe un topic cu "Desfintarea troleibuzelor din Constanta", pentru ca ochii "bestiei" se pare ca-si indreapta privirea spre ultima baricada impotriva poluarii. Daca si aceasta cade atunci mai bine sa desfinteze RATC ca firme de maxitaxi sunt destule. Si zic ca ,inca e o idee ridicola, la Bucuresti se renoveaza si se repara tramvaie iar mai la est se scot linii si se distrug tramvaie. Aici se vede adevarat fata a conducatorilor nostrii e ca si cum pui alb langa negru, se vede diferenta. Si totusi un oras port nu are destul buget sa isi intretina transportul in comun, cu toate ca are posibilitati financiare uriase o poarta catre intreaga lume. Intamplarea aceasta poate face parte din ciclul "se fura tot ce se poate cum se poate".
Ce e inca si mai rau e ca dupa ce mai scot tramvaiele le inlocuiesc cu autobuze care se cheama si MAZ, mai poarta si porecla lu MAZare, tipu asta si-a lasat deja amprenta si asta o sa raman mult timp, ma intreb daca dupa 20 30 de ani o sa reconditioneze din mazuri. Oricum cand o sa fie casat primu o sa fiu acolo. Ca incheiere "condoleante" pentru V3Auri si Tatre chear se potriveau cu orasul, de dinainte ca asta de azi e caput.
Si inca un lucru de ce sunt vopsiti stalpii si bordurile in alb si galben?
_________________ JJJ |
|
Sus |
|
|
razvanl
Data înscrierii: 01/Mar/2008 Ultima vizita: 07/Ian/2009 Mesaje: 7 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 05 Ian 2009 18:51:40 Titlul subiectului: |
103697 |
|
Sunt cu totul de acord ca ce se intampla acum cu sistemele de tramvai din Constanta si Brasov este regretabil. Dar, uitandu-ma in ce hal ajunsesera tramvaiele in aceste doua orase nu pot sa nu ma intreb daca aceasta desfiintare nu a fost in carti inca de cu foarte mult timp in urma.
Ce este cel mai trist este ca nota de plata nu o vom plati doar noi ci si generatiile urmatoare, care nu vor putea decat sa se intrebe cata minte au avut inaintasii lor care au neglijat si in final distrus un mijloc de transport ce putea sa faca viata tuturor mai buna.
Sunt convins ca tramvaiele se vor intoarce in orase, la urma urmei, nu doar in Romania s-au desfiintat retele. Multe orase europene au trecut prin sindromul Mazare, desi desigur nu din motive la fel de venale. V3A este o gluma proasta, dar asta nu inseamna ca daca Trabantul e o masina proasta, orice tramvai e prost. se poate si mai bine
|
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Ian 2009 09:56:28 Titlul subiectului: |
103867 |
|
razvanl a scris: | V3A este o gluma proasta, dar asta nu inseamna ca daca Trabantul e o masina proasta, orice tramvai e prost. se poate si mai bine |
Daca ai fi avut Trabant acum vreo 25-30 de ani (bineinteles, daca si existai pe-atunci) ai fi vazut ca nu era asa de prost precum crezi tu. Nu cred ca este cazul sa compari un autovehicul vechi de mai bine de 50 de ani (primul Trabant s-a fabricat in 1957) cu vreun "tractor" 4x4 din 2008 si sa mai spui si ca e prost.
Cat despre V3A, aceeasi situatie. Vrei ca un V3A, facut pe unde s-a putut si din ce s-a gasit acum 30 de ani si care totusi si-a facut onorabil datoria, sa se compare cu vreun Bombardier LF model 2008?
V3A-ul nu a fost prost, prosti au fost cei care si-au batut joc de ele pana la distrugere completa. Daca ITB ar fi livrat V3A in Viena, probabil acum ar fi aratat la fel ca in momentul iesirii de pe poarta fabricii. Dar Constanta nu este Viena.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 06 Mai 2009 21:34:22 Titlul subiectului: |
110535 |
|
Stie cineva ce se va intampla cu podul pe care trecea tramvaiul 101?Si daca este cineva care poate sa ne tina la curent cu desfasurarea lucrarilor de desfiintare a liniilor de tramvai...i-as fi recunoscator...
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 06 Mai 2009 21:47:38 Titlul subiectului: |
110536 |
|
Pai retea de contact nu mai exista pe traseu. Mai este doar o portiune in depou. Linia 101 este completa iar 102 mai este o portiune pe strada Zorelelor inclusiv capul de linie de la Faleza Nord. Si portiunea de la podul de butelii pana la depoul de tramvaie.
Cat despre podul din KM 4-5 este intreg. Am observat ca acuma statia este folosita ca parcare. Se doreste amenajarea acestuia pentru transportul rutier dar este imposibil fiindca curbele sunt foarte stranse si pe timp de iarna s-ar intampla multe accidente.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 07 Dec 2009 08:57:49 Titlul subiectului: |
120956 |
|
Au inceput sa asfalteze zona aflata intre Sos. Mangaliei si podul de la km 4-5. Ieri se lucra de zor aici. Nu mi-am dat seama ieri daca au facut ceva si pe pod, daca au fost scoase sinele sau nu. Pe Sos. Mangaliei pana la gara a ramas aceelasi dezastru, nu s-a facut nimic deocamdata.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Iun 2011 07:54:27 Titlul subiectului: |
144822 |
|
Pe str. Industriala inca mai exista sinele de tramvai si refugiile de statie (acolo unde sina este pe mijlocul drumului), ceva mai sus au inceput sa asfalteze (pozele 1-3).
Sos. Mangaliei a fost reasfaltata, in sfarsit se poate circula in conditii decente, dar asfaltarea n-a rezlvat problema traficului, banda 1 a devenit definitiv parcare....
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.9 kb |
Vizualizat: |
de 19735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.48 kb |
Vizualizat: |
de 19735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.38 kb |
Vizualizat: |
de 19735 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 21 Apr 2017 17:08:42 Titlul subiectului: Inlaturarea ultimelor sine de tramvai constantene |
189732 |
|
Podul de butelii a intrat in renovare cam de vreo doua saptamani(se circula doar pe o singura banda), ca atare au inceput sa scoata sinele de tramvai ramase si pe acesta...
Interesant este faptul ca nu le-au scos odata cu restul infrastructurii, prin 2009...
In afara de Podul de butelii, din cate stiu eu, mai exista o potiune in centrul vechi cam de vreo 30 de metri pe care se mai afla inca sine de tramvai si, daca nu ma inseala amintirile, chiar si un peron.
Voi reveni si cu poze in urmatoarele zile, de indata ce vremea va deveni mai prietenoasa.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 22 Apr 2017 17:01:10 Titlul subiectului: |
189757 |
|
La ce te referi cand spui Centrul vechi? Tramvaiele prin centrul Constantei nu au circulat...
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 22 Apr 2017 22:43:16 Titlul subiectului: |
189760 |
|
Din cate stiu inca mai e linie de tramvai prin spatele fostului depou pe unde intorcea fostul 101(si actualul 101C)...acolo e centrul vechi?
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 03 Iun 2017 12:00:40 Titlul subiectului: |
190298 |
|
Am vrut sa ma documentez mai bine in legatura cu acest subiect, de accea nu am raspuns mai repede intrebarilor.
Intr-adevar, linii de tramvai mai sunt in Constanta pe niste portiuni foarte restranse, insa nu si in centrul vechi:
-Pe strada Soveja, pe partea cu Delfinariu, langa benzinaria Petrom se mai gasesc cam 25-30 de metri.
-In CET, langa fostul depou, unde intorcea fostul 101.
-Pe podul de butelii, insa acolo se lucreaza in prezent la scoaterea acestora.
Primul set de poze l-am facut pe podul de butelii, unde se poate observa ca pe sensul de urcare nu mai exista sine, circulatia restrangandu-se astfel pe cealalta jumatate de pod inca neatacata:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.88 kb |
Vizualizat: |
de 13859 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.02 kb |
Vizualizat: |
de 13859 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.16 kb |
Vizualizat: |
de 13859 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.29 kb |
Vizualizat: |
de 13859 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.19 kb |
Vizualizat: |
de 13859 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.23 kb |
Vizualizat: |
de 13859 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Rocar la Sâm 03 Iun 2017 12:20:05, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 03 Iun 2017 12:15:06 Titlul subiectului: |
190299 |
|
In cel de-al doilea set de poze am cuprins sinele de pe strada Soveja, din apropiere de Delfinariu. Acestea cred ca faceau legatura intre sinele lui 102 si ale lui 100, care circula pe BD. Alexandru Lapusneanul, insa, cum linia 100 s-a desfiintat inaintea liniei 102, aceste sine nu au mai fost folosite de mult timp, prezenta lor nefiind justificata nici macar in anii 2005-2008, pe vremea cand liniile 101 si 102 inca mai circulau. Totusi, faptul ca inca mai exista urme ale transportului electric, dovedesc ca si Constanta a fost candva un oras "ECO".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.47 kb |
Vizualizat: |
de 13857 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.44 kb |
Vizualizat: |
de 13857 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.78 kb |
Vizualizat: |
de 13857 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.89 kb |
Vizualizat: |
de 13857 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.57 kb |
Vizualizat: |
de 13857 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.79 kb |
Vizualizat: |
de 13857 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.92 kb |
Vizualizat: |
de 13857 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 03 Iun 2017 22:20:51 Titlul subiectului: |
190301 |
|
Sunt prea apropiate intre ele ca sa poata fi folosite, au fost aduse de undeva si puse acolo pe post de alee. In Bucuresti sunt strazi pe la periferie pavate cu astfel de longrine uzate.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 04 Iun 2017 00:53:55 Titlul subiectului: |
190304 |
|
Este si aceasta o varianta, intrucat ele conduc spre zona in care pana in 2006 se intindea Parcul Tabacariei, cel mai mare parc al Constantei (chiar si in prezent), actualmente cam o treime din acesta fiind ocupata de City Park Mall (denumire pusa parca ironic, spre nostalgia marelui parc distrus) si de parcarile acestuia.
Din cate imi amintesc eu, aceasta portiune se afla acolo cu mult timp inainte ca linia 102 sa se desfiinteze.
Posibil ca in urma desfiintarii liniei 100 sa fi dus acolo cateva longrine special pentru promenada, insa odata cu aparitia mall-ului nu a mai folosit nimeni "aleea", deoarece la capatul acesteia, dupa cum se poate vedea si in imaginea a doua, nu se afla nimic, nici macar o deviere, o mica alee sau chiar si o poteca, care sa te duca undeva... Asa, intri practic intr-o fundatura plina de noroi, buruieni si alte mizerii, riscand sa fii atacat de cainii vagabonzi sau de alti locuitori mai "dubiosi" ai parcului...
Insa totusi imi amintesc ca pe acolo, pana in 2006, bineinteles, intrau mai multe autobuze, parca acum le vad... Numai DAC-uri 112 UDM erau... Intrau cam la 5-10 minute, daca nu ma insel, si ieseau pe la statia de gaz din stanga benzinariei... Practic ocoleau benzinaria (sinele fiind in dreapta benzinariei, privind de peste drum, in oglinda), insa nu stiu si de ce. Stiu ca aveau un program foarte bine stabilit... cum intra unul pe portiunea cu sine, pe dincoace iesea altul si isi urma drumul in jos pe Soveja spre intersectia cu Lapusneanul. Mai stiu ca DAC-urile erau mai toate vopsite crem, cu fuste de diverse culori: rosii, verzi, albastre, si la unul, maro. Ceea ce spun este pe bune, insa nu am poze de atunci ca sa pot dovedi; am sa revin si cu altele mai detaliate din imprejurimi, in curand.
Poate alti utilizatori cunosc mai bine aceasta situatie, care pentru mine este un mister ce ma macina de 15 ani...
|
|
Sus |
|
|
Sherifu
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Ian/2020 Mesaje: 62 Locație: Constanta
|
Trimis: Dum 04 Iun 2017 17:08:23 Titlul subiectului: |
190306 |
|
Acele longrine au fost puse acolo pentru a betona acea alee unde, da, asa cum ai zis si tu, aveau cap de linie autobuzele liniei 23 si in timp ale altor linii. Legatura dintre liniile 100 si 102 era facuta fix in intersectia de la fostul Bulevard, acum City Park.
Nu au circulat niciodata tramvaie pe acea alee. In primul rand ar fi fost prea apropiate sensurile, iar in al doilea rand uite-te la unghiurile dintre ele. Nu ar fi putut nici un tramvai vreodata sa mearga pe o asemenea sina, asta in cazul in care cineva ar fi putut curba vreodata sina asa 30 de grade in loc.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 05 Iun 2017 10:56:06 Titlul subiectului: |
190315 |
|
Acum imi amintesc si de o legatura intre 102 si 100... De pe Soveja o sina cotea la dreapta pe Lapusneanul...
Probabil nu le vor scoate prea curand de acolo, dat fiind faptul ca au fost aduse special candva, iar in prezent nu incurca pe nimeni cu nimic; dimpotriva, reprezinta chiar o oportunitate de stationare sau oprire pentru unii soferi de automobile.
Pe sine se observa uzura prin faptul ca sunt foarte tocite. Indiferent pe ce linie ar fi fost inainte de a le aduce aici, au fost intens folosite.
Nu imi aminteam ce linie de autobuze circula pe aici (eram tinerel atunci, imi placeau mijloacele de transport in comun, insa numai sa le privesc... si nici nu aveam cu ce sa fac poze), insa in prezent linia 23 nu mai exisata la RATC. Este, intr-adevar, o linie 23 care tine de GMS (microbuze) si duce in Navodari, insa nu intra pe Soveja.
Era o placere sa ma uit la autobuze cum plecau... Le urmaream de cand intrau pe portiunea cu sine si pana porneau iarasi in cursa... Chiar imi amintesc de o statie aflata in apropierea bunzinariei (diferita de cea de azi)... Cum ieseau la drum, nu se deplasau mult si se opreau sa ia calatori. Din cate estimez, pe portiunea cu sine incapeau lejer vreo doua DAC-uri, plus inca unul sau doua in fata lor, deoarece erau in sir indian si stiu ca asteptam vreo 20 de minute sa plece ultimul sosit, inaintea lui fiind inca vreo 3-4 autobuze...
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 11 Iun 2017 00:01:14 Titlul subiectului: |
190414 |
|
Intre timp am mai aflat de la un domn care avea peste 35 de ani cand s-a adus tramvaiul in Constanta ca aceste longrine s-ar fi pus acolo de la inceput cu scopul de a gara din cand in cand tramvaie de pe linia 102, insa ideea s-a dovedit a fi ineficienta, intrucat era spatiu destul in depouri si, mai degraba, ar fi incurcat circulatia si fluxul tramvaielor de pe 102. De aceea nu s-a mai lucrat la aceasta portiune, sinele ramanand foarte apropiate intre ele, practic de necirculat pentru acele tramvaie. Astfel a ramas tot un fel de "cap de linie" pentru unele autobuze pana acum vreo 12 ani, iar in prezent doar o amintire reala a faptului ca in Constanta au circulat candva si tramvaie.
Un fel de "Izvoare istorice" pentru tinerele generatii nascute incepand cu 2004-2006 care, mai mult ca sigur, nu au cum sa isi mai aminteasca de tramvaiele constantene, majoritatea nestiind nici macar ce reprezinta aceste portiuni de sine sau, nici macar nu isi vor pune vreodata problema...
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 11 Iun 2017 01:05:13 Titlul subiectului: |
190416 |
|
In spatele depoului pe unde circula 101C mai sunt liniile de tramvai?
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 11 Iun 2017 09:05:40 Titlul subiectului: |
190418 |
|
Am trecut pe acolo in martie si erau, nu cred ca s-au scos intre timp. Nu am facut poze ca ma grabeam, insa cu prima ocazie am sa le fotografiez.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 14 Iun 2017 00:22:54 Titlul subiectului: |
190455 |
|
Pozele urmatoare sunt facute pe data de 3 iunie 2017, din autobuzul 102, pe Podul de Butelii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.22 kb |
Vizualizat: |
de 13418 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.58 kb |
Vizualizat: |
de 13418 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.9 kb |
Vizualizat: |
de 13418 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.14 kb |
Vizualizat: |
de 13418 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|