Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 48, 49, 50  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2025
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Apr 2008 18:13:17    Titlul subiectului: 91990

Nu ma supar dar cimpul este asa de puternic incit un monitor prezinta serioase probleme de culoare si convergenta la trecerea unui tren
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 17:31:49    Titlul subiectului: Noua intrare in statia Pipera 92112

bogdanpopescu a scris:
De sambata, cei care folosesc statia Pipera (M2), vor avea parte de o noua intrare dotata cu noua (9) validatoare de carduri si cartele. [...]
Imi cer scuze pentru greseala creata, de fapt, de sambata trecuta, intrarea noua in statia Pipera (M2) poate fi folosita de calatorii bucuresteni. Are 9 validatoare, 2 pentru cardurile Activ si 7 pentru cartelele magnetice. Iata si cateva poze cu noua intrare vazuta, atat din exterior (primele 5), cat si din interior (poza 6), cele 9 validatoare (poza 7), si una cu vechiul acces in statie (a 8-a poza).


Intrarea nouĂŁ Ăźn staĂŸia Pipera (1) 800x600.JPG
 Descriere:
Intrarea noua in statia Pipera (1).
 Mărime fișier:  109.87 kb
 Vizualizat:  de 21835 ori

Intrarea nouĂŁ Ăźn staĂŸia Pipera (1) 800x600.JPG



Intrarea nouĂŁ Ăźn staĂŸia Pipera (2) 800x600.JPG
 Descriere:
Intrarea noua in statia Pipera (2).
 Mărime fișier:  102.68 kb
 Vizualizat:  de 21835 ori

Intrarea nouĂŁ Ăźn staĂŸia Pipera (2) 800x600.JPG



Intrarea nouĂŁ Ăźn staĂŸia Pipera (3) 800x600.JPG
 Descriere:
Intrarea noua in statia Pipera (3).
 Mărime fișier:  97.16 kb
 Vizualizat:  de 21835 ori

Intrarea nouĂŁ Ăźn staĂŸia Pipera (3) 800x600.JPG



Intrarea nouĂŁ Ăźn staĂŸia Pipera (4) 800x600.JPG
 Descriere:
Intrarea noua in statia Pipera (4).
 Mărime fișier:  117.49 kb
 Vizualizat:  de 21835 ori

Intrarea nouĂŁ Ăźn staĂŸia Pipera (4) 800x600.JPG



Intrarea nouĂŁ Ăźn staĂŸia Pipera (5) 800x600.JPG
 Descriere:
Intrarea noua in statia Pipera (5).
 Mărime fișier:  100.04 kb
 Vizualizat:  de 21835 ori

Intrarea nouĂŁ Ăźn staĂŸia Pipera (5) 800x600.JPG



Intrarea nouĂŁ vĂŁzutĂŁ din interiorul staĂŸiei (800x600).JPG
 Descriere:
Intrarea noua vazuta din interiorul statiei.
 Mărime fișier:  70.8 kb
 Vizualizat:  de 21835 ori

Intrarea nouĂŁ vĂŁzutĂŁ din interiorul staĂŸiei (800x600).JPG



Cele 9 validatoare ale noului acces Ăźn staĂŸia Pipera (800x600).JPG
 Descriere:
Cele 9 validatoare ale noului acces in statia Pipera (7 pentru cartelele magnetice si 2 pentru cardurile Activ).
 Mărime fișier:  61.66 kb
 Vizualizat:  de 21835 ori

Cele 9 validatoare ale noului acces Ăźn staĂŸia Pipera (800x600).JPG



Intrarea veche Ăźn staĂŸia Pipera (800x600).JPG.JPG
 Descriere:
Intrarea cea veche in statia Pipera.
 Mărime fișier:  83.99 kb
 Vizualizat:  de 21835 ori

Intrarea veche Ăźn staĂŸia Pipera (800x600).JPG.JPG



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Matei Voineag



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 05/Iun/2008
Mesaje: 33
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 25 Apr 2008 21:46:33    Titlul subiectului: 92514

Trebuie sa cobori putine trepte pentru a ajunge pe peronul statiei Pantelimon (este aproape la suprafata). Exclamation De asemenea statia Pantelimon are doar o linie si doar o singura intrare/iesire. Exclamation
Doua poze cu singura intrare/iesire de la statia Pantelimon:



IMG_1847.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.57 kb
 Vizualizat:  de 21739 ori

IMG_1847.JPG



IMG_1846.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.69 kb
 Vizualizat:  de 21739 ori

IMG_1846.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 15 Mai 2008 20:04:46    Titlul subiectului: 93433

Pe 13.05, la statia de metrou Depoul IMGB s-a schimbat statia de plecare spre Pipera astfel peronul 1, cel la care veneau ramele dinspre Pipera este cel din care pleaca ramele spre Pipera, iar celelalt este inversul sau!Oare de ce s-a efectuat aceasta modificare, care ar fi motivul?

Astazi s-a revenit la starea initiala la statia Depoul IMGB.
Trenurile vin si pleaca de la peroanele corecte!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CezarMad



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Iun/2025
Mesaje: 14
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Mai 2008 16:08:59    Titlul subiectului: ergrge 93853

Noua intrare la stația de metrou Nicolae Grigorescu, va fi deschisă, miercuri, și aparține tronsonulului Nicolae Grigorescu – Linia de Centură, care se estimează că va fi pus în funcțiune până la finele acestui an, anunță Ministerul Transporturilor.

Acest nou acces creează condiții de fluidizare a traficului în și dinspre zona Bulevardului Nicolae Grigorescu, cât și traversarea bulevardului de către pietoni, potrivit Ministerului Transporturilor.

Totodată, Metrorex a anunțat că, în data de 21 mai, au fost aprobați, prin hotărâre de Guvern, indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții ”Magistrala 5. Tronson: Universitate – Pantelimon”, și anume lungimea de opt kilometri cale dublă, 13 stații de metrou și o remiză, perioadă de execuție fiind de șase ani, iar valoare estimată, inclusiv achiziția a 15 trenuri, 828 de milioane de euro fără TVA.

Pentru Magistrala 5, tronsonul Drumul Taberei – Universitate, au fost prevăzute de la bugetul de stat sumele necesare pentru proiectele tehnice preliminare necesare desfășurării procedurilor de licitație pentru consultanță și execuție, structură tunele și stații.

Acest tronson are o lungime de nouă kilometri, cale dublă, 14 stații de metrou, o perioadă de execuție de șapte ani și valoarea estimată de 624 de milioane de euro fără TVA.

Sursa: Mediafax
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flame



Data înscrierii: 23/Mar/2008
Ultima vizita: 27/Noi/2008
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Mai 2008 20:19:51    Titlul subiectului: 93858

CezarMad a scris:
Totodată, Metrorex a anunțat că, în data de 21 mai, au fost aprobați, prin hotărâre de Guvern, indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții ”Magistrala 5. Tronson: Universitate – Pantelimon”, și anume lungimea de opt kilometri cale dublă, 13 stații de metrou și o remiză, perioadă de execuție fiind de șase ani, iar valoare estimată, inclusiv achiziția a 15 trenuri, 828 de milioane de euro fără TVA.
Probabil era vorba de Universitate-Ghencea, deoarece din cate stiu aici sunt cele 13 statii - vezi wikipedia. In spre Pantelimon nu se cunoaste decat statia Iancului, iar eu am auzit si de o ramificatie spre Gara de Est (?!?). Dar atunci ar fi aici 14 (!) statii, dupa cum scrie in articolul citat, greu de crezut (s-a mai discutat ineficienta distantei mici intre opriri).

Sa nu uitam ca este vorba de 7 sau 8 ani de la primirea finantarii Smile

_________________
"Television is something the Russians invented to destroy American education"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 29 Mai 2008 21:41:16    Titlul subiectului: Nicolae Grigorescu 93941

Noua intrare in statia Nicolae Grigorescu (poza 1), deschisa ieri, 28 mai 2008.

Pasajul subteran Nicolae Grigorescu (poza 2). Partile incercuite vor fi intrarile in statia Nicolae Grigorescu 2 (prelungirea Magistralei 3).

Pasajul subteran Nicolae Grigorescu are aproape acelasi model ca cel de la Basarab, numai culoarea si schema peretilor difera (verde fata de portocaliu).



Nicolae Grigorescu - noua intrare.JPG
 Descriere:
Noua intrare in statia Nicolae Grigorescu.
 Mărime fișier:  87.67 kb
 Vizualizat:  de 21331 ori

Nicolae Grigorescu - noua intrare.JPG



Nicolae Grigorescu - pasaj subteran.JPG
 Descriere:
Pasajul subteran Nicolae Grigorescu. Partile incercuite vor fi intrarile in statia Nicolae Grigorescu 2 (prelungirea Magistralei 3).
 Mărime fișier:  69.27 kb
 Vizualizat:  de 21331 ori

Nicolae Grigorescu - pasaj subteran.JPG



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2025
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 30 Iun 2008 10:11:05    Titlul subiectului: 95202

O schema cu locatiile punctelor de acces in statia de metrou Gara de Nord.

Extrasa din Mersul Trenurilor de Calatori.



IesiriMetrou.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.76 kb
 Vizualizat:  de 20992 ori

IesiriMetrou.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2025
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 07 Iul 2008 12:14:53    Titlul subiectului: 95427

Statia de la Piata Universitatii, de cand o stiu, a fost una dintre cele mai prost intretinute statii de metrou. Scarile rulante nefunctionale (cu rare exceptii), scarile de acces clasice sparte, rupte, peretii neingrijiti, prezenta acelor cersetori si vanzatori ambulanti, preponderent tigani, prezenta unitatilor exterioare ale aparatelor de aer conditionat ale acelor "standuri" chiar in zona deschisa pietonilor/calatorilor, aparate care generau un flux de caldura suplimentar fata de caldura deja existenta, m-au facut sa consider aceasta statie drept una dintre cele mai prost intretinute statii.

Acum, cu ocazia lucrarilor de "reabilitare", aspectul de grota moderna este puternic amplificat...



P1190939.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.38 kb
 Vizualizat:  de 20844 ori

P1190939.jpg



P1190940.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.9 kb
 Vizualizat:  de 20844 ori

P1190940.jpg



P1190941.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.26 kb
 Vizualizat:  de 20844 ori

P1190941.jpg



P1190942.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.35 kb
 Vizualizat:  de 20844 ori

P1190942.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2025
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 07 Iul 2008 21:51:56    Titlul subiectului: 95455

E posibil sa fii un pic nedrept la adresa Metrorex: Ce prezinti tu in poze este pasajul de la Universitate care nu este parte a statiei propriu-zise. Ca o banuiala personala cred ca pasajul este in grija Primariei si nu a Metrorex.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Iul 2008 22:15:10    Titlul subiectului: 95459

STFP are perfecta dreptate. Pasajul apartine primariei. Interiorul statiei Universitate, totusi, este destul de ok pentru una dintre cele mai utilizate din Bucuresti. Gandeste-te la fluxul de calatori cu care trebuie sa se descurce personalul de intretinere de acolo (curatenie, supravegherea aparatelor, scaunelor si a altor obiecte ce pot fi vandalizate etc)

Si ca o completare: scarile rulante se strica cel mai des la statiile in care nu sunt acoperite. Ganditi-va la Universitate si la cele de la iesirea de la Piata Unirii dinspre magazinul Unirea, care sunt reparate aproape saptamanal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 08 Iul 2008 09:58:31    Titlul subiectului: 95480

Pasajul a fost dat mulți ani în administrare unei firme care avea grijă doar să colecteze chiriile, în rest pasajul fiind lăsat într-o stare deplorabilă. Primăria a acționat în instanță firma respectivă și a câștigat. S-a început renovarea lui care trebuia să dureze 9 luni, însă se pare că după alegeri s-au oprit lucrările. Link.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 08 Iul 2008 20:04:36    Titlul subiectului: 95508

Daca Catalin va prezentat poze cu statia Universitatii, eu va prezint poze cu statia Piata Romana.
Aceasta statie pana la venirea ramelor Bombardier avea "plantate" garduri din 5 in 5 metrii; se pot vedea pe jos urmele fostelor gauri de la garduri.



Picture 282.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.41 kb
 Vizualizat:  de 20694 ori

Picture 282.jpg



Picture 283.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.82 kb
 Vizualizat:  de 20694 ori

Picture 283.jpg



Picture 284.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.84 kb
 Vizualizat:  de 20694 ori

Picture 284.jpg



Picture 285.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.35 kb
 Vizualizat:  de 20694 ori

Picture 285.jpg



Picture 286.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.19 kb
 Vizualizat:  de 20694 ori

Picture 286.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 1203
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 08 Iul 2008 23:00:41    Titlul subiectului: 95517

Statia asta are o poveste interesanta - initial nu a fost inclusa in proiect si ca atare, la realizarea ei au trebuit sa sparga peretii tunelului. Era culmea sa nu ai nici o statie intre Victoriei si Universitate - nu mai era metrou ci expres - insa si-au dat seama la timp ca Romana este un nod important de circulatie. Nu asa s-a intamplat in Militari, unde practic se traversa cartierul cu metroul - mult timp dupa aceea, la 10 ani de la deschiderea liniei spre Industriilor, s-a dat drumul la Gorjului, in doua etape - 1994 si 1998.
Gardurile erau puse in dreptul usilor care nu se potriveau cu gaurile din pereti.
Alte exmple de statii realizate, dar date in exploatare mai tarziu - Brancoveanu, Basarab.
Cumva si statia Tineretului a fost data in exploatare mai tarziu decat restul statiilor de pe tronsonul spre IMGB, pentru ca stiam numai de Brancoveanu?
La lucrarile de modernizare vad ca inlocuiesc dalele din patratele galbene cu gresie lucioasa de ti-e teama ca aluneci.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Iul 2008 09:55:30    Titlul subiectului: 95520

Povestea pe care o auzisem eu referitor la structura ciudata a statiei Piata Romana (cu riscul sa o mai fi scris pe aici Smile) a fost ca era singura statie de metrou pe deasupra careia trecea Ceausescu in drum spre serviciu. De teama atentatelor a acceptat intr-un final sa se construiasca statia, dar cu o structura de rezistenta foarte foarte puternica (de aici pilonii grosi asezati oarecum prost).
Dar nu stiu in ce masura este sau nu adevarata...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Mie 09 Iul 2008 12:26:32    Titlul subiectului: 95523

Din ce stiu eu, statia de la Pta Romana este construita pe cel mai prost sol din Bucuresti, structura este masiva tocmai pentru ca trebuie sa asigure o stabilitate mai mare ; s-au luat in calcul si vibratiile provocate de trecerea trenurilor (sa nu uitam ca cele mai multe pagube in urma cutremurului din 1977 s-au produs in centrul Bucurestiului).
_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Aug/2024
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mie 09 Iul 2008 15:26:03    Titlul subiectului: 95534

La Romana erau doar 5 garduri pe fiecare peron (cel putin in ultima faza): se potriveau cu locul unde erau cuplate vagoanele IVA (la oprirea corecta a trenului in statie Wink )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 11 Iul 2008 20:00:01    Titlul subiectului: 95644

Statia de metrou 1Mai este inchisa pentru lucrari de reconfigurare datorita fluxului mare de calatori din ultimul timp!
De fapt este vorba despre doua dintre cele trei intari din aceasta statie, cea dinspre RAR ramane deschisa!
Statia va reveni la normal luni dimineata la ora 6:00!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 24 Iul 2008 09:04:05    Titlul subiectului: statia basarab - M4 96157

Poze facute cu telefonul...
Basarab (M4) - o statie minimalista, fara nici o atractie vizuala.



basarab1.JPG
 Descriere:
intrarea in statie dinspre ! mai
 Mărime fișier:  55.2 kb
 Vizualizat:  de 20260 ori

basarab1.JPG



basarab2.JPG
 Descriere:
directia spre Gara de Nord
 Mărime fișier:  59.11 kb
 Vizualizat:  de 20260 ori

basarab2.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Sep 2008 18:14:59    Titlul subiectului: 98939

Cateva fotografii cu statia de metrou Aparatorii Patriei de pe magistrala 2. Din pacate unele au iesit mai neclare. In poza 2 cum vor arata viitoarele monitoare din statii, iar in ultima poza partea supraterana a statiei.


Captured 2008-9-29 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.61 kb
 Vizualizat:  de 19709 ori

Captured 2008-9-29 00000.JPG



Captured 2008-9-29 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.32 kb
 Vizualizat:  de 19709 ori

Captured 2008-9-29 00003.JPG



Captured 2008-9-29 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.26 kb
 Vizualizat:  de 19709 ori

Captured 2008-9-29 00004.JPG



Captured 2008-9-29 00006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.42 kb
 Vizualizat:  de 19709 ori

Captured 2008-9-29 00006.JPG



Captured 2008-9-29 00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.56 kb
 Vizualizat:  de 19709 ori

Captured 2008-9-29 00005.JPG



Captured 2008-9-29 00008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.04 kb
 Vizualizat:  de 19709 ori

Captured 2008-9-29 00008.JPG



Captured 2008-9-29 00010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.34 kb
 Vizualizat:  de 19709 ori

Captured 2008-9-29 00010.JPG



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 19:19:40    Titlul subiectului: 100774

- M1: Drisor 2 - Republica/Pamtelimon (un metrou la 50 de minute merge pana in Pantelimon)
- M2: Pipera - Depoul I.M.G.B.
- M3: Eroilor - Industriilor
- M4: Gara de Nord 2 - 1 Mai
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Noi 2008 20:05:00    Titlul subiectului: 100823

Flo a scris:
In alta ordine de idei, cum erau utilizate cele 3 linii de la Eroilor cand nu era statie terminus pentru M3?


Exact ca si pana acum , cu diferenta ca dupa ce sosea la linia 1 in loc sa sa se goleasca, sa stationeze si sa faca manevra de trecere la linia 2 , metroul de la Industriilor isi continua drumul spre Republica . De obicei avea prioritate in continuarea traseului fata de cel care sosea de la Dristor2 , care se mai "odihnea" putin...
La linia 2 nu era inghesuiala de acum , lumea nestationand la marginea peronului ca sa prinda locuri in metroul care se formeaza spre Industriilor...

Stie cineva cum erau folosite liniile de la Eroilor inainte de punerea in functiune a tronsonului de Industriilor ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 1203
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 10 Noi 2008 17:17:52    Titlul subiectului: 100860

pana la deschiderea liniei de Industriilor, se circula numai pe liniile 2 si 3, linia 1 fiind doar pentru garare.

Mai jos o schema cu circulatia la Eroilor, sus situatia actuala, jos situatia in cazul in care s-ar trece la modificarea remizei si a tunelului.



trafic.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.8 kb
 Vizualizat:  de 19088 ori

trafic.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Noi 2008 18:44:50    Titlul subiectului: 100865

Multumesc rosetti61
Sa modifice remiza (linia 4, parca) si sa o transforme intr-o linie deschisa circulatiei cu calatori au mai incercat acum cativa ani cand au facut sparturile din zid . De ce s-au oprit si n-au mers mai departe numai Metrorex stie...Probabil s-au temut de o alta statie gen Piata Romana....
Cu tunelul cred ca este un pic mai greu , dar nu imposibil, desi ma intreb de ce naiba nu au facut-o de la inceput ca lumea, de ce nu construit un peron normal la linia 4 si nu au facut mai larg tunelul pt o utilizare viitoare.
Este ciudat sa dotezi statia inca de la inceput cu 5 linii (...oare pt ce , daca pt M5 se va construi Eroilor 2 ?) , sa faci tuneluri suprapuse si sa nu construiesti cativa metri amarati de tunel .
Este clar , Eroilor n-a fost gandita pt ceea ce se face acum acolo....
Totusi , in situatia in care se va circula LdC- Industriilor nu vad ce imbunatatire ar aduce linia 4 , nemaiexistand manevra de intoarcere si ca atare nici prea mult timp (si motive) de stationare la linia 2...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 1203
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 11 Noi 2008 17:32:48    Titlul subiectului: 100902

Eroilor a fost gandita astfel deoarece era nod de circulatie, pe langa cele trei linii active trebuia sa mai aiba si doua de rezerva (in planul initial nu s-a prevazut modificarea uneia din liniile de rezerva in linie activa. Cred ca pentru 500 m de tunel si modificarile aferente nu le ia un an si ceva.
Ar putea sa faca Industriilor-Republica, Dristor 2-Eroilor/Linia de centura

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 48, 49, 50  Următoare
Pagina 5 din 50

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community