Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Noi 2008 18:22:01 Titlul subiectului: |
100904 |
|
Teoretic n-ar lua mult timp, dar daca la noi dureaza si 20 ani sa faci 4 km de linie, cine stie...?
Intr-adevar , daca Eroilor ar fi capat de linie pentru o magistrala ar fi justificata masura . Eu m-am intrebat de ce daca tot au vrut sa scurteze o magistrala nu au facut Dristor 2-Eroilor si sa lase Industriilor-Republica . Era mai normal asa ca numar de statii , poate si ca numar de calatori, dar mai ales avand in vedere planul initial cu magistrala inelara . Si poate cel mai important nu ar fi facut nimeni mai mult de o schimbare intre M1, M2si M3...
Asta daca te deranjeaza asa tare ca pleaca doua linii din acelasi loc si se despart la un anumit moment , pentru ca sunt multe exemple in lume de acest fel .
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Noi 2008 22:50:11 Titlul subiectului: |
101385 |
|
De astazi s-a dat in folosinta pentru calatori noul tronson, ocazie cu care am dat si eu o tura. Deoarece pozele le-am facut de la Linia de centura inspre Nicolae Grigorescu 2, voi prezenta statiile in sens invers, de la Linia de Centura.
Cum s-a spus si mai sus, noua linie este deservita de doua rama IVA, o a treia rama stationeaza pe linia 1. Imbarcarea calatorilor se face la linia 2, la ora 5 si jumate frecventa trenurilor fiind de unul la 10 minute. Sina a fost montata direct pe beton (pozele 2-3). Ca si la Gara de Nord, exista catenara (pozele 4-6).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
23.76 kb |
Vizualizat: |
de 21869 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.87 kb |
Vizualizat: |
de 21869 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.95 kb |
Vizualizat: |
de 21869 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.74 kb |
Vizualizat: |
de 21869 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.09 kb |
Vizualizat: |
de 21869 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.46 kb |
Vizualizat: |
de 21869 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Noi 2008 23:02:32 Titlul subiectului: |
101386 |
|
Peronul statiei este de tip insula, culoarea predominanta este galbena urmata de portocaliu, stalpii sunt aplasati pe centrul peronului. Statia este prevazuta cu o singura iesire in dreptul benzinariei OMV (de la intrarea pe autostrada).
Desi ma asteptam sa fie un flux foarte scazut de calatori, spre surprinderea mea la ora la care am fost erau ceva calatori care asteptau metroul. Mi-a placut mult noul sistem de informare, pe monitoare era afisata numele statiei, ceasul, linia la care vine trenul, destinatia si ora la care o sa plece din statie (poza 4).
Din pacate ramele cu grafitti nu prea se potrivesc cu noile decoruri (pozele 1-3).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.53 kb |
Vizualizat: |
de 21861 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.67 kb |
Vizualizat: |
de 21861 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.27 kb |
Vizualizat: |
de 21861 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.9 kb |
Vizualizat: |
de 21861 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.75 kb |
Vizualizat: |
de 21861 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.87 kb |
Vizualizat: |
de 21861 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea 
Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 21 Noi 2008 08:36:50, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Noi 2008 23:10:07 Titlul subiectului: |
101388 |
|
Intre statiile LdC si Policolor trenurile circula cu viteza redusa. Mi-a placut mult arhitectura statiei Policolor precum si combinatia de culori. Deoarece intre Policolor si Nicolae Grigorescu 2 se circula pe un singur fir, la Policolor trenul care circula inspre NG 2 asteapta sa vina trenul dinspre NG 2, dupa care pleaca din statie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
26.53 kb |
Vizualizat: |
de 21859 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.64 kb |
Vizualizat: |
de 21859 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.81 kb |
Vizualizat: |
de 21859 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.9 kb |
Vizualizat: |
de 21859 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.81 kb |
Vizualizat: |
de 21859 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.61 kb |
Vizualizat: |
de 21859 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.22 kb |
Vizualizat: |
de 21859 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea 
Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 21 Noi 2008 08:37:50, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Noi 2008 23:21:59 Titlul subiectului: |
101392 |
|
Statia este prevazuta cu doua iesiri, una inspre Chemopar (sens spre LdC-poza 1) care inca nu era functonala, si a doua in dreptul fabricii Policolor (sens spre 1 Decembrie-poza 2). Peronul este de tip insula, culori predominante alb, si o combinatie de portocaliu-galben-rosu-albastru, stalpii de sustinere sunt amplasati inspre marginile peronului, sina de metrou este pozata direct pe beton (pozele 3-4). Dintre noile statii, aceasta mi s-a parut cu cel mai mic flux de calatori. Din pacate la aceasta statie sunt cateva probleme, desi nu este inaugurata decat de o zi deja sunt inflitratii (poza 5) precum si acel aspect semnalat mai sus de userul CrazyBoy, cand trece tramvaiul pe deasupra statiei, zgomotul si vibratiile sunt destul de puternice, nu trebuia sa fie facuta si o antifonare ? Aceasi problema este si la statia Obor, de cand tramvaiul circula pe centrul pasajului Obor, deasupra statiei de metrou. De asemenea in statie inca mai erau muncitori care lucrau la finisaje, precum si o armata de femei de serviciu (sa fi fost inca o vizita a oficialitatilor ?).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.44 kb |
Vizualizat: |
de 21856 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.94 kb |
Vizualizat: |
de 21856 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.54 kb |
Vizualizat: |
de 21856 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.61 kb |
Vizualizat: |
de 21856 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.13 kb |
Vizualizat: |
de 21856 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea 
Ultima modificare efectuată guest la Vin 21 Noi 2008 08:41:41, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Noi 2008 23:37:59 Titlul subiectului: |
101394 |
|
Cam pe la mijlocul distantei dintre Policolor si 1 Decembrie exista un macaz in X, de aici pana la Nicolae Grigorescu trenurile circula pe partea stanga (linia 2 la statia 1 Decembrie).
Peronul statiei este de tip insula, stalpii sunt amplasati pe centrul peronului, culorile predominante sunt galben, urmat de portocaliu. Majoritatea calatorilor care vin dinspre Nicolae Grigorescu coboara in aceasta statie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.55 kb |
Vizualizat: |
de 21845 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.54 kb |
Vizualizat: |
de 21845 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.9 kb |
Vizualizat: |
de 21845 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.27 kb |
Vizualizat: |
de 21845 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.42 kb |
Vizualizat: |
de 21845 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.65 kb |
Vizualizat: |
de 21845 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.53 kb |
Vizualizat: |
de 21845 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea 
Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 21 Noi 2008 08:42:48, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Noi 2008 23:47:11 Titlul subiectului: |
101398 |
|
Statia are doua iesiri, prima iesire este inspre Ozana (sens spre LdC) cealalta iesire, cu doua scari de acces dinspre peron, este inspre B-dul 1 Decembrie (sens spre NG 2-pozele 1-5). Sina a fost pozata direct pe beton (poza 8 ).
Deoarece se circula doar pe linia 2 unii calatori erau putin derutati, nestiind ce tren vine primul, desi pe monitoare scria destul de clar.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.42 kb |
Vizualizat: |
de 21838 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.22 kb |
Vizualizat: |
de 21838 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.19 kb |
Vizualizat: |
de 21838 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.71 kb |
Vizualizat: |
de 21838 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.02 kb |
Vizualizat: |
de 21838 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.86 kb |
Vizualizat: |
de 21838 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.74 kb |
Vizualizat: |
de 21838 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.26 kb |
Vizualizat: |
de 21838 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea 
Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 21 Noi 2008 08:44:03, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Noi 2008 23:57:03 Titlul subiectului: |
101401 |
|
Statia Nicolae Grigorescu 2 are un singur peron, care comunica la ambele capete cu magistrala 1 (statia Nicolae Grigorescu). Culoarea predominanta a statiei este verde inchis. Aceasta linie este considerata Linia 3, dar este amplasata deasupra liniilor 1 si 2 (statia NG 1).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.47 kb |
Vizualizat: |
de 21833 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.97 kb |
Vizualizat: |
de 21833 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.78 kb |
Vizualizat: |
de 21833 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.77 kb |
Vizualizat: |
de 21833 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.29 kb |
Vizualizat: |
de 21833 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Noi 2008 00:01:11 Titlul subiectului: |
101402 |
|
Peronul are 160 de metri lungime, din care pe 40 de metri linia este separata de peron printr-un gard metalic (poza 1). De asemenea in statie se gasesc panouri de informare cu numarul liniei si directia unde pleaca trenul de la linia respectiva (poza 2). Nu am reusit sa fac poze in zona caselor de bilete si a tunichetilor de acces, nu au fost de acord paznicii si nu am insistat, daca mai am drum pe acest tronson o sa incerc sa le pozez.
In concluzie, ar mai fi de lucru la noul tronson, inca nu este exploatat la maxim, senzatia mea este ca s-au grabit putin sa ii dea drumul, statiile inca nu sunt finisate 100 %, si pe o mare parte din tronson se circula pe un singur fir.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.25 kb |
Vizualizat: |
de 21831 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.14 kb |
Vizualizat: |
de 21831 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.73 kb |
Vizualizat: |
de 21831 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.32 kb |
Vizualizat: |
de 21831 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Noi 2008 20:06:46 Titlul subiectului: |
101457 |
|
tomberonul a scris: | rosetti61 a scris: | Ar putea sa faca Industriilor-Republica, Dristor 2-Eroilor/Linia de centura |
De ce? Doar ca sa dea peste cap ceva cu care oamenii s-au obisnuit de atata vreme? Pantelimon - Dristor 2 si Centura - Industriilor ce-ar avea? |
Un motiv ar fi numarul mare de statii al M1 actuala .Chiar si dupa ce se va circula M3 Industriilor -LdC M1 va avea 6 statii in plus sau 7 daca socotim si Pantelimon (daca retin bine pe vremuri metroul care venea de la Dristor 2 se "odihnea" un pic la Eroilor..)
Al doilea ar fi traseul ciudat al M1 actuala , trecand pe la Dristor si ajungand tot la Dristor . Nu cred ca mai exista un caz similar in lume, cu exceptia magistralelor inelare , iar M1 s-a dorit a fi o legatura est-vest , atat pe ramura Industriilor-Republica, cat si Semanatoarea-Republica, nicidecum o magistrala inelara .
Al treilea ar fi planul initial al metroului, in care tronsonul Piata Victoriei2-Pantelimon (ulterior Dristor 2) facea parte din magistrala inelara si nu din M1 (si chiar are forma de semicerc..), magistrala inelara care daca ar fi fost terminata trebuia sa faca legatura intre cartierele de la periferie si sa faciliteze transferul la celelalte magistrale astfel incat sa nu se mai faca toate schimburile in centru ca acum ( deja se vede ca nodurile de la P Victoriei si P Unirii sunt depasite, nu mai vorbim de peronul mic de la Eroilor..)
Raman la parerea ca daca tot au dorit sa limiteze e o magistrala la Eroilor, aceasta trebuia sa fie M1 pt ca timp de 10 ani nimeni nu ar fi schimbat mai mult de un metrou intre M1, M2 si M3 .
|
|
Sus |
|
 |
herminedirt

Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 16/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 29 Noi 2008 17:55:24 Titlul subiectului: |
101872 |
|
Sunt totusi nisate inadvertente
Piata Unirii 1 a fost deschisa in noiembrie 1979.
Primul tronson din M 2 s-a deschis in ianuarie 1986, doua statii fiind deschise mai tarziu - Tineretului si Brancoveanu (initial fusese proiectata ca statie tehnica pana cand zona va fi capabila sa genereze trafic in zona). Al doilea tronson dat in folosinta in 1987 cu statie deschisa ulterior - Romana.
Statia Piata Gorjului nu a fost de la inceput inclusa in proiect (mijlocul cartierului Militari nu putea genera trafic? - dupa scoaterea tramvaiului din Militari, in 1986, pe Bd. Pacii, pana la statia omonima nu circula decat o linie de autobuz plus una de maxi taxi) Lucrarile de constructie au fost demarate in 1990, sensul spre Industriilor fiind deschis traficului in august 1994, iar celalalt sens in vara anului 1998.
La Nicolae Grigorescu trenurile de spre Linia de Centura vor opri la peronul vechi comun cu M1 dupa care vor patrunde pe racordul imediat urmator. Trenurile spre Industriilor vor opri la peronul de unde se pleaca acum spre LDC, intrand pe M1 inainte de Dristor. Daca nu exista alta schema (nu-mi dau seama sa existe vreun racord inainte de Grigorescu, atunci va fi o circulatie atipica - unde in mod normal coborarea e pe stanga, va fi pe dreapta, daca nu vor folosi trecerea de dupa 1 Decembrie pentru a reveni la normal. Ca sa nu zapaceasca lumea probabil vor pastra acelasi sens pe tot tronsonul. Nu cred ca a fost posibila realizarea unui al doilea peron in zona cu blocuri - noul peron este sub linia de tramvai.
La Linia de centura trenurile pot fi garate la oricare din linii ca la Dristor 2.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 16/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 01 Dec 2008 16:48:34 Titlul subiectului: |
101968 |
|
Date despre statiile deschise mai tarziu decat restul retelei
Piata Romana - noiembrie 1988 (lucrari incepute in luna martie acelasi an)
Brancoveanu - decembrie 1988 (existenta in ianuarie 1986 dar nedeschisa publicului)
Tineretului - aprilie 1986
Gara de Nord - decembrie1987
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
bamse
Data înscrierii: 10/Feb/2008 Ultima vizita: 03/Oct/2010 Mesaje: 7 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Mar 02 Dec 2008 19:36:19 Titlul subiectului: |
102030 |
|
s-a redeschis accesul pe M3 la Pacii la gura de acces de la Turbo Tequilla si au fost schimbate acele cabine de langa aparatele de acces
|
|
Sus |
|
 |
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Dec 2008 13:21:04 Titlul subiectului: |
102070 |
|
La Iancului e o cabina din PVC inca de saptamana trecuta. Am vazut cand au montat-o niste muncitori, intr-un colt al statiei, dar nici acum nu a fost inlocuita cea veche. Incet incet vad ca se misca ceva in directia "estetica" pe la metrou... mai raman turnichetele alea vechi si urate.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Dec 2008 23:37:23 Titlul subiectului: |
102608 |
|
S-au terminat (in sfarsit) lucrarile la pasajul Universitatii http://www.libertatea.ro/stire/oprescu-a-inaugurat-pasajul-universitatii-224117.html
Citat: | Primarul general Sorin Oprescu a verificat, luni, stadiul lucrărilor de modernizare executate la Pasajul Universității din centrul Capitalei, prilej cu care a apreciat că pasajul este perfect funcțional.
Edilul-șef a precizat însă că lucrările pot fi declarate total finalizate după ce se vor pune în funcțiune și rampele de acces pentru persoanele cu handicap și vor fi deschise spațiile comerciale amenajate în zonă. Spațiile comerciale urmează a fi scoase la licitație pentru a fi desfășurate în pasaj diverse activități, care vor fi supuse aprobării Consiliului General al Municipiului București.
"Lucrările nu sunt în totalitate finalizate, urmează să se monteze zilele următoare acel covor de cauciuc ca să reducem pericolul de alunecuș și vom regândi magazinele comerciale care funcționau în pasaj", a spus primarul Sorin Oprescu, cu prilejul inaugurării Pasajului de la Universitate.
Edilul-șef a precizat că pasajul va beneficia de toalete echipate ultramodern, o secție mică de poliție, care va asigura paza, un cabinet medical și un punct farmaceutic. În viitor, primarul general intenționează să deschidă în pasajul de la Universitate și un cabinet stomatologic de urgență.
Potrivit lui Oprescu, Pasajul Universității va fi dotat și cu rampe specifice pentru deplasarea persoanelor cu dizabilități, care urmează a fi montate în următoarea perioadă de-a lungul scărilor fixe, ele fiind deja pregătite. Sorin Oprescu a promis că scările rulante care funcționează la cele patru intrări ale pasajului vor fi atent monitorizate de către municipalitate, astfel încât să nu se mai defecteze cu ușurință, firma constructoare promițând chiar o garanție și un service pentru acestea.
Bugetul alocat pentru executarea acestor lucrări de modernizare a Pasajului de la Universitate se ridică la circa 5 milioane de euro, fiind vorba despre una dintre principalele investiții efectuate de municipalitate.
Suprafața totală a Pasajului de la Universitate este de circa 3.400 metri pătrați. Pasajul va beneficia și de un punct de informare, o casă de bilete pentru spectacol. Lucrările la Pasajul Universității au început în luna mai a acestui an și au fost programate a se încheia inițial în luna septembrie, dar din cauza unor probleme de natură tehnică au fost prelungite.
Primăria Capitalei urmează a mai moderniza și alte trei pasaje - Pasajul Victoriei, Unirii și Lujerului, pentru care consilierii municipali au aprobat deja indicatorii tehnico-economici. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
Catalin Ghita

Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Ian/2025 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 17 Dec 2008 09:34:03 Titlul subiectului: |
102617 |
|
Cateva imagini exterioare ale statiei Linia de Centura.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.13 kb |
Vizualizat: |
de 21234 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.91 kb |
Vizualizat: |
de 21234 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.54 kb |
Vizualizat: |
de 21234 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.91 kb |
Vizualizat: |
de 21234 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.01 kb |
Vizualizat: |
de 21234 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.3 kb |
Vizualizat: |
de 21234 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.63 kb |
Vizualizat: |
de 21234 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.48 kb |
Vizualizat: |
de 21234 ori |

|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
 |
Catalin Ghita

Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Ian/2025 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 17 Dec 2008 09:37:04 Titlul subiectului: |
102618 |
|
Cateva imagini ale statiei Policolor.
De remarcat ca acest tronson se considera ca face parte din magistrala 3.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.46 kb |
Vizualizat: |
de 21233 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.81 kb |
Vizualizat: |
de 21233 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.03 kb |
Vizualizat: |
de 21233 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.09 kb |
Vizualizat: |
de 21233 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.38 kb |
Vizualizat: |
de 21233 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.52 kb |
Vizualizat: |
de 21233 ori |

|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 16/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 17 Dec 2008 16:31:14 Titlul subiectului: |
102630 |
|
Apar niste litere pe firma - "B", "C", denumesc cumva accesele, numarul lor (nu cred ca Policolor are trei intrari); probabil ca le si acopera pana la urma. Linia de Centura are si spatiu rezervat pentru lift.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
deceball

Data înscrierii: 17/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Noi/2024 Mesaje: 25 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Dec 2008 18:18:19 Titlul subiectului: |
102635 |
|
Statia policolor are 4 intrari/iesiri.
_________________ Mai bine mai tarziu decat vreodata...... |
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Dec 2008 18:41:32 Titlul subiectului: |
102639 |
|
Catalin Ghita a scris: |
De remarcat ca acest tronson se considera ca face parte din magistrala 3. |
Chiar face parte din M3 Industriilor-LdC. Mai bine zis "va face parte", intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat . La inaugurare s-a vorbit de iunie 2009. Motivele pentru care deocamdata nu se circula direct mie imi scapa, mai ales in cazul in care se va circula cu IVA . S-ar mai diminua din aglomeratie prin scaderea intervalului de circulatie pe tronsonul comun. S-a vorbit la un anumit moment ca tunelul intre 1 Decembrie si NG2 ar fi deformat din cauza infiltratiilor si nu ar fi functional (sincer mi-e greu sa cred ca este asa si ca il "rezolva" din interior). Apoi au dat-o pe faptul ca nu este finalizat inca sistemul de management al traficului .
|
|
Sus |
|
 |
Ionelus

Data înscrierii: 21/Dec/2008 Ultima vizita: 17/Mar/2020 Mesaje: 18 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Dum 21 Dec 2008 11:36:26 Titlul subiectului: |
102824 |
|
Gara de Nord 1 s-a deschis asa cum trebuie (cum Crangasi si cum Pantelimon).In loc de Gara de Nord 1 a trebuit sa scrii Basarab 1 care a fost adaugata in ianuarie 1992 intre statiile Crangasi si Gara de Nord 1.
Dupa cum stiu statia Gorjului a fost deschisa in august 1991 in celalalt sens in 1999.
|
|
Sus |
|
 |
Ionelus

Data înscrierii: 21/Dec/2008 Ultima vizita: 17/Mar/2020 Mesaje: 18 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Dum 21 Dec 2008 12:09:38 Titlul subiectului: |
102827 |
|
Are cineva informatie care statii au fost realizate in spatiu acoperit si care in sapatura deschisa. Stiu numai ca
Semanatoarea
Izvor
Piata Unirii 1
Timpuri Noi
au fost construite in spatiu acoperit si statiile
Grozavesti
Eroilor
Gorjului
Policolor
sapatura deschisa.
Ma mai intereseaza si distanta in km intre statii.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Ian 2009 19:49:21 Titlul subiectului: |
103497 |
|
Inca nu au facut upgrate la hartile afisate in toate statiile de metrou. Nu au fost trecute noile statii de pe tronsonul Nicolae Grigorescu 2-LdC.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2025 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Ian 2009 23:26:23 Titlul subiectului: |
103501 |
|
Ionelus a scris: | Are cineva informatie care statii au fost realizate in spatiu acoperit si care in sapatura deschisa |
De la Pantelimon pina la Dristor statiile prin sapatura deschisa iar tunelul cu scut.
|
|
Sus |
|
 |
|