 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Mai 2009 22:18:43 Titlul subiectului: |
110760 |
|
Probleme in legatura cu despagubirile proprietarilor cladirilor din zona Pasajul Basarab http://www.realitatea.net/majoritatea-proprietarilor-din-zona-pasajului-basarab-au-refuzat-despagubirile-oferite-de-primarie_514756.html
Citat: | Majoritatea proprietarilor din zona pasajului Basarab au refuzat despăgubirile oferite de primărie
Doar patru dintre cei 15 proprietari din zona viitorului pasaj Basarab au acceptat sumele propuse, în aprilie, de Primăria Capitalei, ca despăgubiri pentru proprietățile deținute.Restul proprietarilor au refuzat ofertele făcute de Primăria Capitalei pe motivul că nu sunt mulțumiți de sumele pe care urmau să le primească în schimbul terenurilor pe care le dețin în această zonă.
Despăgubirile oferite celor 15 proprietari totalizează circa 16,5 milioane lei, în condițiile în care edilii Capitalei au la dispoziție, printr-o hotărâre a Consiliului General al Municipiului București (CGMB), aproape 105 milioane lei pentru ultimele 18 proprietăți ce trebuie desființate sau utilizate în lucrările la pasaj.
Cea mai mare sumă oferită de primărie și refuzată a fost de 7,33 milioane lei plus TVA, pentru un teren de 1.269 metri pătrați și o construcție de 1.201 metri pătrați, deținute de firma IMS Proprietăți. O altă firmă, Irmex S.A. Brăila, a fost de acord cu suma propusă ca despăgubire - 63.000 de euro și 3,72 milioane lei plus TVA pentru un teren de 596 de metri pătrați și o construcție de 151,7 metri pătrați.
Un alt proprietar, persoană fizică, a acceptat oferta primăriei de 686.523 de euro, ca despăgubire pentru un teren de 367,7 metri pătrați și o construcție de 510 metri pătrați. În schimb, proprietarul care deține un teren de 346,43 metri pătrați tot în zona lucrărilor la pasaj a refuzat despăgubirile de 1,07 milioane lei, propuse de primărie.
Cei care au refuzat ofertele trebuie să dea în judecată municipalitatea pentru a obține o despăgubire mai mare.
Costurile pentru construirea pasajului Basarab au fost mărite, recent, când firmele Astaldi și FCC Construction au primit, printr-un contract adițional, suma de de 65,679 milioane lei, care se adaugă celor 396,3 milioane lei, prevăzută în contractul din iulie 2007. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mie 24 Iun 2009 20:37:13 Titlul subiectului: |
112823 |
|
Primul stalp de la pasajul peste liniile CFR a fost finalizat. E vorba de cel dinspre Gara Basarab. Probabil ca intr-o zi - doua o sa fie terminat si celalalt.
E bine sa vedem si cate ceva terminat (macar avanseaza lucrarea).
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 14:19:59 Titlul subiectului: |
114366 |
|
Un articol despre nerespectarea normelor de siguranta la santierele de capitala. Exemple concrete, pasajul Baneasa, pasajul Basarab, Piata sudului. Articolul se gaseste aici
Citat: | Șantierele Capitalei pun în pericol atât viața muncitorilor, cât și a pietonilor
Și la pasajul Basarab au fost descoperite probleme, cea mai gravă fiind coborârea unor muncitori într-o groapă cu pereți neconsolidați, în timp ce un escavator continua să scoată pământ la suprafață. Inspectorii de muncă au cerut încetarea lucrului, muncitorii s-au conformat pentru puțin timp, însă, imediat după plecarea autorităților, escavatorul a reînceput să sape și lucrătorii au coborât din nou în groapă.
Întrebat ce riscă responsabilii șantierului pentru nerespectarea ordinilor date de inspectorul de muncă, reprezentanul Direcției de Inspecție a Primăriei Sectorului 1, Marian Popa, a declarat că "toți cei care nu respectă măsurile suplimentare impuse vor suporta consecințele, pe propria răspundere, ceea ce poate însemna chiar și închisoarea de la unu la cinci ani".
În același punct de lucru, alți muncitori se aflau la înalțime fără să fie asigurați cu hamuri, așa cum ar fi trebuit, iar locatarii din zonă au reclamat praful gros din zonă, din pricina căruia nu mai pot deschide geamurile. Potrivit reprezentanților Direcției de Inspecție, responsabilii șantierului ar trebui să asigure udarea zonei, pentru a face aerul mai respirabil în zonă. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
Kaustik

Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 18:46:53 Titlul subiectului: |
114381 |
|
Incepand cu data de 20 iulie, s-a restrictionat circulatia auto in zona podului Grozavesti. Circulatia a fost oprita pe Splaiul Independentei, intre Podul Cotroceni si Stavilarul Ciurel si se circula deviat prin Calea Plevnei/ Calea Grivitei, Podul Grant, Lujerului, bd. Iuliu Maniu, Sos. Cotroceni, str. Constantin Noica. Linia studenteasca de autobuz 601 a fost suspendata. Lucrarile avanseaza destul de lent, abia s-au turnat unul din cei 4 piloni principali ce vor forma baza arcelor de pod care vor traversa Dambovita. Va voi tine la curent cu mersul lucrarilor.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
 |
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mie 22 Iul 2009 15:02:45 Titlul subiectului: |
114413 |
|
Va rog sa mai puneti si ceva poze din cand in cand pentru o mai buna intelegere a situatiei. Mersi!
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Iul 2009 21:18:35 Titlul subiectului: |
114424 |
|
Imi poate spune cineva ce soarta vor avea linia 44 si depoul Giulesti dupa ce se vor incheia lucrarile la pasaj ? Va fi desfiintată sau liniile se vor integra in retea ? Precum cred ca stiti acum e linie izolata. Multumesc. Eu nu am treaba cu acest cartier, in mod cu totul intamplator m-am urcat azi in 44 la Basarab si am vazut ca nu are legatura cu nici o linie.
|
|
Sus |
|
 |
Kaustik

Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 22 Iul 2009 22:19:25 Titlul subiectului: |
114426 |
|
Cel mai probabil o s-o prelungeasca pe Plevna pana la Vasile Parvan, interconectand-o cu capatul lui 20. Eu asa as face si alte variante nu prea mai sunt decat desfiintarea, pe care eu nu o prea agreez. Inainte era macaz cu linia ce mergea pe Orhideelor dar din cate am inteles, linia de tramvai ce vine pe Milea, va urca pe pasaj si va traversa liniile de tren, coborand iar pe partea cealalta pe Titulescu. Deci vechiul capat al tramvaielor de la Basarab va fi doar pentru tramvaiele ce vor veni pe Dinicu Golescu, pentru ca pe Orhideelor nu va mai circula tramvai. Tramvaiul 2 sau 11 nu cred ca vor mai ajunge vreodata in Giulesti, cum ajungeau inainte. Prin urmare, tramvaiul 44 ar circula singur pe linie si ar putea fi foarte usor transformat in metrou usor.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Iul 2009 22:50:31 Titlul subiectului: |
114427 |
|
Asa sper si eu, sa o ia pe undeva pe Fluviului sau ceva echivalent. Nu cred ca o sa mai ajunga tramvai la Gara Basarab, desi ar avea loc de intoarcere. Si eu sper sa nu desfiinteze tramvaiul pe Giulesti. Un singur traseu mi se pare suficient, oricum nu are cum sa-l duca decat la Vasile Parvan. Nu cred din pacate ca tramvaiul o sa mai ajunga la Grozavesti ( din Giulesti).
|
|
Sus |
|
 |
Catalin Ghita

Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Ian/2025 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 23 Iul 2009 08:33:37 Titlul subiectului: |
114430 |
|
Ma surprinde faptul ca pareti asa de siguri ca se va renunta la linia de pe Orhideelor - Gara Basarab - Dinicu Golescu.
Eu, din contra, sunt convins ca dupa terminarea podului vor reface legatura. Evident ca nu pe acelasi amplasament, insa solutii se gasesc, fie cate o linie pe fiecare parte a pasajului (sensul de dus pe o parte, cel de intors pe alta), fie ambele linii pe partea unde va fi mai mult spatiu, iar la Basarab nu vad nici o problema in a face racordurile de acces in bucla pe sub pod.
Chiar nu mi se pare ceva atat de greu de facut, tehnic.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Iul 2009 08:42:58 Titlul subiectului: |
114432 |
|
Ma nelinisteste faptul ca in toate machetele pe care le-am vazut eu despre pasaj ( bine, eu le-am vazut in antichitate in 1988) nu am mai vazut tramvai la Gara Basarab. De aceea sper sa lege 44 de retea pe o strada alaturata ( Fluviului - a mai fost tramvai pe acolo, tot asa, in antichitate). Cred ca un refugiu de tramvai pe Fluviului a mai ramas din greseala.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Iul 2009 10:12:31 Titlul subiectului: |
114434 |
|
La 44 nu o sa renunte, altfel nu se oboseau sa modernizeze linia de tramvai de pe Calea Giulesti, stiind de pe atunci de constructia pasajului Basarab. Linia 44 s-a izolat de restul retelei datorita lucrarilor la acest pasaj. Cei de la RATB au bagat tramvaie bidirectionale si nu autobuze naveta deoarece nu cred ca le convenea sa lase o linie modernizata care a costat ceva bani, nefolosita mai multi ani de zile.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
Catalin Ghita

Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Ian/2025 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 23 Iul 2009 15:10:20 Titlul subiectului: |
114446 |
|
O imagine interesanta gasita pe net:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.14 MB |
Vizualizat: |
de 42068 ori |

|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
 |
Kaustik

Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Joi 23 Iul 2009 21:08:31 Titlul subiectului: |
114458 |
|
In primul rand, legatura de linii de tramvai de la Basarab, de care vorbesti tu, Cataline, nu mai poate fi facuta sub nicio forma pe vechiul amplasament (aici ma refer la soseaua Orhideelor, intre Plevna si Basarab, fostul capat al lui 12), pentru ca nu este loc mai intai de toate, apoi tramvai va fi dar nu SUB pasaj sau PE DE-O PARTE SI ALTA cum spui tu, ci PE pasaj, asa cum apare si in schema postata de tine. Tramvai pe sub pasaj va fi exact de-a lungul pasajului DOAR pe portiunea podului Grozavesti (tramvaiul va circula practic pe sub pasaj ca prin tunel). Tocmai de aceea apare acea "crapatura" in mijlocul pasajului, acea despartitura intre benzile de circulatie de pe fiecare sens, pentru a face loc liniilor de tramvai ce vor urca pe acolo pe pasaj. Si daca urmaresti cu mare atentie schema, vei vedea ca vechiul amplasament al liniilor de tramvai pe Orhideelor (inclusiv acea curba stransa la intersectia cu bd. Regiei) nu mai apare. Deci exclus sa mai circule tramvai pe Orhideelor. Singura varianta plauzibila este cea cu str. Fluviului, pe care a expus-o Andrei. Ar mai fi, daca vrei, o varianta tehnica posibila (dar mai putin practica). Sa faca un macaz, inainte ca liniile sa urce pe pasaj, unele linii vor merge pe pasaj, iar altele exact pe vechiul amplasament dar doar pana la intersectia cu Giulesti/Plevnei, pentru ca de aici de la intersectia cu Giulesti si pana la vechea bucla de la Basarab, precum spuneam, nu este loc, nici pe sub pasaj, nici de o parte si alta a pilonilor. Acolo cel mai favorabil caz, o sa ramana o strada de doua benzi, cel mult patru, pe sub pod. Cat despre bucla de la Basarab, acolo o sa mai fie capat de tramvaie, este posibil tehnic, ai dreptate, dar doar pentru cele care vin pe Dinicu Golescu.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
 |
Catalin Ghita

Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Ian/2025 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 24 Iul 2009 08:40:39 Titlul subiectului: |
114477 |
|
Kaustik a scris: | In primul rand, legatura de linii de tramvai de la Basarab, de care vorbesti tu, Cataline, nu mai poate fi facuta sub nicio forma pe vechiul amplasament (aici ma refer la soseaua Orhideelor, intre Plevna si Basarab, fostul capat al lui 12), pentru ca nu este loc mai intai de toate, apoi tramvai va fi dar nu SUB pasaj sau PE DE-O PARTE SI ALTA cum spui tu, ci PE pasaj, asa cum apare si in schema postata de tine. | Linia de pe pasaj e clara, nu discutam despre ea.
Am zis si eu ca nu e posibila reamplasarea liniilor pe vechiul traseu, insa parerea mea e ca pot fi linii si pe langa pasaj, paralele cu el, iar unde e nevoie vor subtraversa pasajul (atentie, nu sa mearga pe sub el de-al ungul lui, ci sa treaca dintr-o parte in alta a lui!) pentru a vira fie spre Giulesti, fie spre Basarab -> Dinicu Golescu, fie spre bucla de la Basarab.
Chiar daca nu vor fi folosite de linii comerciale de tramvai (desi eu cred ca da), tot trebuie sa existe posibilitati de conectare a liniilor, macar pentru uz intern...
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Iul 2009 11:53:35 Titlul subiectului: |
114479 |
|
Asadar planul pasajului pe care ni l-a prezentat Catalin nu este cel aflat in curs de executare, si nu ma refer neaparat la faptul ca este varianta fara pod suspendat, s-ar putea sa fie niste modificari si la bretele. Oricum uitandu-ma chiar asa si la acest plan nu mi – e prea clar ce constructie este chiar in fata Garii Basarab, nu prea vad unde mai poate intoarce tramvaiul acolo.
Varianta I este cea propusa de Kaustik unde ar trebui montat un macaz ( sageata rosie). Lucrul este evident realizabil, asa cum a spus si Kaustik.
Varianta II este cea propusa de mine.
Evident ca pot fi acceptate ambele variante concomitent, nu ar fi nici o problema.
Pe portiunea Plevnei – Gara Basarab, asa cum arata santierul acum nu prea sunt sanse sa vedem linie de tramvai pe dedesubt. Eventual va fi o strada cu numai 2 fire care va ajunge la Basarab. Parerea mea sincera este ca trebuie largita str Fluviului sau alta strada la o banda pe sens + tramvai care sa ajunga pe B – dul Dinicu Golescu printre cele 2 blocuri.
Evident schitele sunt copiate dupa schita lui Catalin aflata cu 3 postari mai sus
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
434.31 kb |
Vizualizat: |
de 42091 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
434.05 kb |
Vizualizat: |
de 42091 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Kaustik

Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 25 Iul 2009 16:29:25 Titlul subiectului: |
114513 |
|
Da, intr-adevar, este ceva ciudat in legatura cu bretelele de acces pe pod si aici ma refer la faptul ca nu poti urca sau cobori pe si de pe pod din orice sens, lipsesc anumite legaturi pentru anumite sensuri. Dau doar un exemplu si de restul cred ca va puteti da si voi seama daca va uitati cu atentie si luati in calcul toate variantele (un exercitiu de imaginatie): daca vin pe pod cu masina si vreau sa cobor pe Calea Giulesti si sa o iau pe sub pod pe Plevnei spre Fluviului, nu am cum. Plus de asta, o alta eroare este ca nu exista bretele de legatura pe pod pentru splai. Sau nu au fost prevazute? Dar mi se pare absurd. Cat despre legaturile liniilor de tramvai, eu as opta pentru combinatia celor doua variante postate de Andrei. E cea mai buna solutie, zic eu.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 25 Iul 2009 18:54:54 Titlul subiectului: |
114515 |
|
Da, e o treaba curioasa la acest pasaj, vizavi de Pasajul Grand unde toate combinatiile sunt posibile, inclusiv sa intorci.
El a fost gandit din start cu un traseu principal - de tranzit si cu mai multe trasee secundare.
La podul Grozavesti se poate ajunge in schimb bine, exista rampa de urcare / coborare ( sageata verde). Cu sageata rosie am subliniat traseul care nu coboara pe pamant. Parerea mea este ca va fi reactivat si vechiul traseu de la pod, cel cu curba de 90*, deci daca vii din Cotroceni spre Giulesti nu ai ce cauta pe deasupra, trebuie sa fii numai pe pamant.
Intrebare : La podul suspendat este doar o iluzie optica ? Printre cei 2 piloni incap 4 benzi pentru masini si 2 linii de tramvai ? Ar trebui sa avem intre ei pe putin 16 - 17 m. Am intrebat si eu, poate ne lamureste cineva.
Poza nr 2 este oferita de userul florin si se vede clar ca numai tramvaiul va trece pe sub piloni, soseaua este in consola.
Tot printre aceste poze mai sunt si altele in care se prezinta tramvaie la Gara Basarab. Nu le-am mai copiat eu, le gasiti la pag. 2 pentru cei interesati
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
216.77 kb |
Vizualizat: |
de 41980 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
553.75 kb |
Vizualizat: |
de 41976 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Kaustik

Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 25 Iul 2009 20:25:59 Titlul subiectului: |
114518 |
|
Printre cei doi piloni de la Basarab vor trece doar liniile de tramvai. Doua benzi pentru un sens vor fi de o parte, iar celelalte doua benzi ale celuilalt sens vor fi pe partea cealalta a pilonilor. La fel si la podul Grozavesti. Pe sub arcul de pod ce sustine cele 4 benzi ale soselei circula tramvaiul, iar de o parte si alta vor fi cate doua benzi de circulatie, pe jos, pe pamant, "pe podul vechi". Tocmai de aceea au oprit o perioada cursul Dambovitei: pentru a lati podul, ca sa incapa si structura de sustinere a arcului de pod, si tramvaiul, si benzile de circulatie, precum si trotuarul pietonal. Am sa postez in curand cateva fotografii cu santierul din zona podului Grozavesti si am sa va tin la curent cu evolutia lucrarilor, prin fotografii.
Mai jos am atasat si planul (desenul tehnic) al pasajului, cu tot cu cote si tipul de materiale folosite la constructie (astea pentru cunoscatorii in domeniu). Ce pot spune este ca, la portiunea podului Grozavesti, s-au abatut de la acest plan. In ce sens? Pentru ca, conform acestui plan, se urmarea construirea unui arc dublu de pod pentru sustinerea pasajului, arc ce avea doar patru puncte de sustinere, cate doua de fiecare parte a cheilor Dambovitei. Dar ce vad acum ca se construieste practic ma uimeste. Au turnat din beton armat, fix in mijlocul strazii (in mijlocul splaiului, sens spre stavilar, pe partea Carrefour-ului,), doua baze a unor stalpi de otel ce vor sustine podul (stalpi de modelul celor de la CFR, structura in zig-zag din grinzi de otel nituite), si inca doua baze, mai incolo, mai spre Carrefour, fara a sparge asfaltul, exact direct pe strada. Nu zic sa fi sapat fundatie, ca bazele acelea sunt foarte apropiate de cursul apei (dar nu depasesc axul bordurii malului) si nu ar fi fost posibil, dar macar puteau sparge asfaltul, apoi sa bata in pamant bare de fier de care sa sudeze armatura de fier-beton, abia apoi sa toarne betonul. Altminteri, la un posibil cutremur, picioarele astea de pod au sa alunece de colo colo ca pe gheata. Si nu par a fi ceva "experimental" sau provizoriu, ci sunt definitivi, pentru ca sunt de-a lungul celorlalti piloni, deci sustin podul, si deja au montat pe ele grinzile de otel ale picioarelor de pod.
Descriere: |
|
 Descărcare |
Nume fișier: |
pasaj.pdf |
Mărime fișier: |
1.94 MB |
Descărcat: |
de 860 ori |
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
 |
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Sâm 12 Sep 2009 12:10:45 Titlul subiectului: noul pod Grozavesti |
116733 |
|
Din ce am vazut eu se va putea circula pe sub pasaj pe pod la Grozavesti, iar la Plevnei-Giulesti cu Orhideea este un mare sens giratoriu.
Instantanee luate in 3 septembrie; oare se vor incadra in termenul de 2 luni dat de dl Oprescu pentru a se deschide iar circulatia in zona? Mi se pare ca expira pe 20 sept...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.4 kb |
Vizualizat: |
de 41244 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.5 kb |
Vizualizat: |
de 41244 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.89 kb |
Vizualizat: |
de 41244 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.39 kb |
Vizualizat: |
de 41244 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Kaustik

Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mar 15 Sep 2009 14:20:19 Titlul subiectului: |
116897 |
|
Lucrarile la Pasajul Suprateran Basarab avanseaza.
Astazi, 15 septembrie, s-au mai montat inca ceva grinzi de otel, inclusiv un inceput de arc de pod, si aproape s-a finalizat turnarea capului de pod de pe partea termocentralei. Trebuie sa corectez o informatie eronata ce am postat-o cu ceva timp in urma. Acele structuri metalice montate pe bazele de beton turnate direct pe sosea fara fundatie reprezinta doar niste structuri temporare, ajutatoare, pentru sustinerea grinzilor in timpul construirii, urmand a fi demontate ulterior, dupa finalizarea lucrarilor. Nu sunt structuri permanente, asa cum am crezut initial. Structurile acelea ajutatoare sunt formate din "blocuri" scurte de otel (profil I, cu "capace" patrate), cam de 40-45 cm si sunt montate in pozitie prin suruburi, montajul fiind asemanator unor blocuri de Lego. Iata mai jos cateva fotografii din zona. Voi mai reveni si cu alte fotografii si din zona Giulesti-Titulescu.
Grinzile acelea sunt dintr-un aliaj special de otel, sunt goale pe dinauntru (nu sunt blocuri masive de otel), au profil de U si sunt ridicate in pozitie cu macaralele, fiind sudate electric. Grinzile par a fi facute la comanda special pentru pasaj (dupa forme, dimensiuni si modul de asamblare) si, desi dau impresia ca ar fi fragile (datorita masei lor si aspectului), totusi au o oarecare rigiditate combinata cu o elasticitate ce va conferi podului rezistenta necesara la vibratii.
Descriere: |
Capul de pod dinspre Termocentrala Grozavesti |
|
Mărime fișier: |
266.27 kb |
Vizualizat: |
de 41077 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
308.72 kb |
Vizualizat: |
de 41077 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
293.67 kb |
Vizualizat: |
de 41077 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
410.61 kb |
Vizualizat: |
de 41077 ori |

|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
 |
Kaustik

Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 26 Sep 2009 15:21:56 Titlul subiectului: |
117588 |
|
Revin cu fotografii privitoare la evolutia santierului la Pasajul Suprateran Basarab. Fotografiile sunt realizate in zona intersectiei Giulesti-Plevnei-Orhideelor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.03 kb |
Vizualizat: |
de 40850 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.98 kb |
Vizualizat: |
de 40850 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.26 kb |
Vizualizat: |
de 40850 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.8 kb |
Vizualizat: |
de 40850 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.41 kb |
Vizualizat: |
de 40850 ori |

|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
 |
Kaustik

Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 23 Oct 2009 19:11:45 Titlul subiectului: |
118833 |
|
Am revenit cu fotografii ale Pasajului Basarab din zona Grivita-Titulescu. Fotografiile sunt realizate astazi, 23.10.2009. Voi mai reveni cu alte fotografii, din nou din zona Grozavesti, pentru a urmari pas cu pas evolutia lucrarilor.
Fotografiile reprezinta, in ordine:
1) Partea superioara a celor doi piloni de la Basarab
2) Partea inferioara a acelorasi piloni
3) Bretea de acces de pe Grivita, langa Autogara Basarab
4) Dinspre Titulescu
5) Capul de pod de pe Titulescu
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
236.89 kb |
Vizualizat: |
de 40335 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
256.61 kb |
Vizualizat: |
de 40335 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
231.43 kb |
Vizualizat: |
de 40335 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
216.68 kb |
Vizualizat: |
de 40335 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
198.77 kb |
Vizualizat: |
de 40335 ori |

|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
 |
Kaustik

Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 24 Oct 2009 11:52:30 Titlul subiectului: |
118850 |
|
... continuare:
6 ) "Bulevardul" Nicolae Titulescu
7 ) Bucuresti, imagine de vesnic santier
8 ) Capul de pod
9 ) Apus de soare
10) Capul de pod, spre bulevardul Cuza
11) Calea Grivitei, spre Gara de Nord
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
336.06 kb |
Vizualizat: |
de 40271 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
343.85 kb |
Vizualizat: |
de 40271 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
308.54 kb |
Vizualizat: |
de 40271 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.06 kb |
Vizualizat: |
de 40271 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
333.62 kb |
Vizualizat: |
de 40271 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.76 kb |
Vizualizat: |
de 40271 ori |

|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
 |
HORIA

Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2025 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Noi 2009 13:55:55 Titlul subiectului: |
119967 |
|
Din cate am vazut, in dreptul Carrefour liniile de tramvai coboara pentru a se uni cu liniile care vin din Giulesti. Nu stiu daca in intersectia Plevnei-Giulesti vor veni si liniile dinspre Basarab, pe sub pasaj!!
Deci ar putea fi doua jonctiuni, una intre liniile de la Basarab, care ar veni pe sub pasaj, si cele din Giulesti, apoi a doua, cu liniile care coboara de pe pod in dreptul Carrefour. Ar fi excelent.
_________________ R.I.P. 20 |
|
Sus |
|
 |
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mar 24 Noi 2009 11:05:31 Titlul subiectului: intersectie |
120512 |
|
Lucrarile avanseaza spre finalizarea caii de rulare intre Basarab si Grozavesti. Au inceput sa lucreze la breteaua de coborare spre Calea Giulesti, care se desprinde din portiunea principala a pasajului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.05 kb |
Vizualizat: |
de 39451 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|