 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 29 Noi 2009 17:46:54 Titlul subiectului: Modernizarea Pasajului Lujerului |
120684 |
|
De maine, vor incepe lucrarile de modernizare la pasajul Lujerului. Acestea vor dura aproximativ 8 luni. Articolul se gaseste aici
Citat: | Lucrările de consolidare și renovare la Pasajul Lujerului vor începe pe 30 noiembrie și vor dura aproximativ opt luni. Tramvaiul 41 va circula după programul normal, exceptând unele restricții temporare pe durata nopții și în weekend.
Pe durata execuției lucrărilor, circulația în pasaj va fi restricționată astfel:
-în perioada 30 noiembrie 2009-4 ianuarie 2010, în intervalul orar 05.00-24.00 se va restricționa banda I pe un singur sens, dinspre bulevardul Timișoara către șoseaua Crângași.
În aceeași perioada, în intervalul orar 24,00-05,00, vor fi închise traficului rutier ambele sensuri de circulație ale pasajului.
-din data de 5 ianuarie 2010, se va restricționa banda I pe ambele sensuri de circulație, în același interval orar, respectiv 05.00-24.00, iar pe timpul nopții, 24.00-05.00, se vor închide traficului ambele sensuri.
Tramvaiul 41 va circula după programul normal exceptând unele restricții temporare pe durata nopții și în weekend care vor fi comunicate în timp util.
Printre lucrările care vor fi executate la pasaj se numără reparații și consolidări la structura de rezistență, realizarea unei stații de pompare, refacerea și repunerea în funcțiune a sistemului de canalizare, realizarea unei centrale de ventilație, lucrări de placare a pereților verticali și reamenajarea zonei de la suprafața pasajului (spații verzi, amplasare de mobilier urban, reorganizarea circulației în zona intersecției cu bulevardul Iuliu Maniu), potrivit Primăriei Capitalei.
Pasajul Lujerului a fost construit în anul 1987 și asigură legătura între Șoseaua Virtuții și strada Brașov. Până în prezent, la acest pasaj nu au fost executate lucrări de reparații sau de reabilitare. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Mai 2010 19:44:55 Titlul subiectului: |
127692 |
|
Lucrarile iau amploare. Se pare ca va fi decopertat tot pasajul si se va reface plafonul si hidroizolatia.
De ceva vreme au fost dezafectate doua parculete aflate la ambele capete ale pasajului. Partea interesanta este ca ambele parculete sunt destul de recente, oare atunci cand au fost amenajate nu se stia ca urmeaza sa se efectueze aceste lucrari la pasaj?? Deasemenea pe str Lujerului intre Bd Iuliu Maniu si sensul giratoriu de la intrarea in Cora Primaria sector 6 amenajase spatiul dintre sensurile de mers cu tot tacamul (pomi, flori, gazon, borduri, etc). Bineinteles ca a fost si acesta dezafectat. Bani irositi aiurea....
Astazi a fost blocat sensul giratoriu prin care se putea intra in Cora, se pare ca in curand se va decoperta si aici. La ora actuala ca sa se intre in Cora se face stanga pe o strada amenajata adhoc chiar inainte de linia ferata si se vine pe breteaua dinspre Plaza Romania.
Se observa cat de aproape de suprafata este planseul pasajului si ce izolatie precara a avut. Nu este de mirare ca s-a deteriorat asa mult.
Se pare ca sunt cele mai ample lucrari de refacere a unui pasaj in Bucuresti, nu este doar o simpla cosmetizare ca la celelalte..
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214.84 kb |
Vizualizat: |
de 24672 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
280.39 kb |
Vizualizat: |
de 24672 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
215.32 kb |
Vizualizat: |
de 24672 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.71 kb |
Vizualizat: |
de 24672 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
stfp

Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2025 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 25 Iul 2010 15:40:17 Titlul subiectului: |
130673 |
|
De cateva zile si intersectia Iuliu Maniu - Lujerului a fost afectata de lucrarile de consolidare a pasajului subteran. S-a inchis o zona de forma rectangulara chiar in mijlocul intersectiei si se circula doar pe cate doua benzi in toate cele patru directii; ca urmare se fac cozi destul de mari in ambele sensuri pe bd. Maniu chiar si in afara orelor de varf; de exemplu joia trecuta pe la pranz coada pe sensul spre centru incepea putin dupa intersectia de la Gorjului!
Foto 1: Chiar inainte de intersectie traficul pe bd. Maniu este ingustat la doua benzi pentru a se putea inscrie in intersectie. Totusi masinile se aseaza pe 3 benzi
Foto 2: Lucrarile.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.08 MB |
Vizualizat: |
de 24531 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.09 MB |
Vizualizat: |
de 24531 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 22 Aug 2010 16:59:18 Titlul subiectului: |
132263 |
|
Lucrarile continua. De mai bine de o luna traficul in zona Lujerului pe bd Iuliu Maniu se desfasoara foarte greoi (doar 2 benzi/sens) deoarece se lucreaza pe mijlocul intersectiei . Acum lucrarile se apropie de sfarsit in aceasta zona, deoarece s-a turnat si primul strat de asfalt (foto1). Urmeaza celelalte benzi, care acum sunt deschise circulatiei, in stanga si in dreapta "gropii" de pe centrul intersectiei (se observa "mustatile" lasate la armatura pentru continuarea lucrarilor).
Nici cei care merg pe str Lujerului dinspre Iuliu Maniu (venind dinspre centru) sau dinspre sos Virtutii nu au o viata mai usoara, practic exista o singura banda disponibila ( fostul trotuar ), ceea ce creaza confuzie mare atat printre pietoni cat si printre soferi (foto5)
In schimb breteaua care face legatura intre Plaza si Cora este intr-o stare mai avansata, lipseste doar asfaltul.
In foto 2 se observa in ce consta operatia de modernizare la suprafata, practic se face o camasuire a vechii structuri cu un nou strat de beton armat si refacea hidoizolatiei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
230.21 kb |
Vizualizat: |
de 24295 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.1 kb |
Vizualizat: |
de 24295 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.57 kb |
Vizualizat: |
de 24295 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.23 kb |
Vizualizat: |
de 24295 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
236.54 kb |
Vizualizat: |
de 24294 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 22 Aug 2010 21:16:01 Titlul subiectului: |
132274 |
|
Ieri am fost nevoit sa trec cu 'auto personal' pe acolo ca sa ies spre autostrada. Am facut 30min intre Leu si Lujerului...
|
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 22 Aug 2010 22:07:46 Titlul subiectului: |
132276 |
|
Nu mai ai posibilitati de fentare a intersectiei, odata ce "rutele ocolitoare"au fost suntate de constructia liniei subterane spre Cotroceni si de metroul usor, Nu se poate ocoli decat spre Crangasi, prin Baia de Aries/Politehnicii (aproape au facut bulevard din ele, de cate masini trec cateodata pe acolo) - Ariesul Mare si iesirea spre Virtutii, pe langa depou. Daca destinatia e spre A2, nu se mai poate ocoli facil (inainte vreme de 2002 se mai putea negocia pe strazile laterala pe ruta amintita mai sus cu iesire in calea Apeductului si apoi in Veteranilor. Ori iti asumi riscul asteptand sa treci de intersectie, ori alegi o alta ruta alternativa din timp (pe Timisoara, si bineinteles cu iesirea in alt dop, la Pacii, asta daca nu se incearca o noua negociere prin coclaurii platformei industriale Preciziei.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 23 Aug 2010 08:04:16 Titlul subiectului: |
132290 |
|
subway guru a scris: | Ieri am fost nevoit sa trec cu 'auto personal' pe acolo ca sa ies spre autostrada. Am facut 30min intre Leu si Lujerului...  |
Trebuia sa o iei pe bd Timisoara si apoi pe Moinesti/Valea Cascadelor/Preciziei...Cu tot dopul de la Plaza si semafoarele mai numeroase de pe Timisoara tot faceai mai putin.
Oare nu se poate desfinta (astupa) calea ferata subterana astfel incat sa existe si rute altenative la Lujerului ? Pana la urma calea aia ferata mai foloseste /va mai folosi vreodata cuiva ? Este o aberatie sa mai o cale ferata industriala care sa-ti tina un cartier impartit in doua...
|
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 23 Aug 2010 16:29:25 Titlul subiectului: |
132313 |
|
Santul ala nu mai foloseste la nimic util, doar ca loc pentru gunoaie, nu se mai poate folosi nici macar la realizarea unei benzi auto spre/dinspre Cora, oricum si acolo tunelul iese in jungla. Spargerea transeei si crearea unei traversari spre Uverturii, prin terasele alea cred ca ar complica si mai mult circulatia in intersectie. Nu mai amintesc de semafoare, ca deja e celebra - intermitent dinspre Cora iar pietonii au 5 secunde sa traverseze, asta daca apuca sa vada semaforul in timp ce sunt atenti la masini. Fa-le traversarea peste linii si atunci sa vezi bulevard pe strazile alea - asa e dimineata, cand se ocoleste smechereste intersectia pe Fabricii, spre Crangasi. Capatul care da la Cotroceni, poate fi directionat astfel incat bucata de tunel sa fie transformata in intrare secundara in parcarea Cora? Iar capatul care da la Ciurel sa fie transformat in iesire auto - cred ca se pot darama stalpii. Finisajele peretilor or sa fie cu banda neagra la baza si restul culoare deschisa - pe "soclul" negru e posibil sa aplice si marcajul reflectorizant.
Daca s-au apucat de pasaj, de ce nu transeaza si problema liniei?
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 23 Aug 2010 20:27:27 Titlul subiectului: |
132327 |
|
Sambata e acelasi calvar si pe Timisoara...
Ai cel putin doua blocaje, la moll-uri si la Valea Cascadelor...
Probabil ca trebuia sa o iau pe Ghencea si pe Centura!
|
|
Sus |
|
 |
folkfan

Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 19/Mai/2025 Mesaje: 652 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 23 Aug 2010 23:53:00 Titlul subiectului: |
132345 |
|
Ce se va intampla cu coloanele prin care se accede din Pasajul Lujerului la fosta linie Metrorex de acces la depoul Semanatoarea? Mi se pare mie sau vor fi (daca nu deja au fost) desfiintate - astupate? Ultima oara am parcurs aceasta linie in februarie 2010 si coloanele erau intacte, e drept - proiectul de modernizare nu incepuse. Pe blogul meu (de la profil) gasiti poze de pe aceasta linie.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 24 Aug 2010 17:41:16 Titlul subiectului: |
132383 |
|
Nu sunt astupate, aveau pe ele schele pe care se prinde finisajul, Pana la urma lasa tunelul asa, pe post de aerisire; din constructie puteau sa faca zid plin, insa ori au proiectat ca o aerisire ori a fost un impediment de proiect
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
stfp

Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2025 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 24 Aug 2010 17:56:46 Titlul subiectului: |
132386 |
|
De astazi se circula si prin mijlocul intersectiei, cel putin pe sensul spre periferie; nu mi-e clar daca doar si-au facut loc soferii sau e oficial, si asta pentru ca exista inca diversi stalpisori prin intersectie care separa inca varianta folosita in ultima luna de cea proaspat data in folosinta. Ca urmare astazi nu exista coada deloc pe sensul dinspre centru spre periferie.
|
|
Sus |
|
 |
stfp

Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2025 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 26 Aug 2010 20:37:24 Titlul subiectului: |
132502 |
|
Pe sensul dinspre centru spre perifierie circulatia s-a mutat pe partea centrala a intersectiei; lucrarile s-au mutat pe partea laterala. Reteaua de troleu a fost mutata putin mai spre centrul intersectiei. Din pacate cel putin astazi in locul unde asfaltul nou se intalneste cu cel vechi era o denivelare care ii facea pe soferi sa incetineasca, scazand drastic numarul de masini ce patrund in intersectie in cursul unei perioade de verde la semafor; rezultatul - coada imensa inainte de intersectie.
|
|
Sus |
|
 |
Catalin Ghita

Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Ian/2025 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 29 Oct 2010 09:14:55 Titlul subiectului: |
135587 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Pasajul_Lujerului-gura_de_aer_pentru_bulevardul_Iuliu_Maniu_0_361764434.html
"Pasajul Lujerului,gură de aer pentru bulevardul Iuliu Maniu
Oana Balan
Joi 28 oct 2010
Pasajul Lujerului a fost redat traficului
Lucrările de reabilitare la Pasajului Lujerului finalizate cu o întârziere de patru luni, au fost recepționate aseară. Un an de trafic, de zgomot infernal și 12 milioane de euro. Atâta a costat prima reabilitare în 23 de ani de la construcție, a pasajului care face legătura între cartierele Drumul Tabarei și Militari.
Deși circulația prin pasaj a fost reluată de câteva săptămâni bune, ultimele retușuri au fost finalizate aseară și recepționate de primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu. Cu doar câteva ore înainte de sosirea edilului-șef, o echipă de muncitori lustruia de zor marmura de pe pereții pasajului și strângea gunoaiele dintre liniile de tramvai. „Trebuie să fie totul gata până vine domnul primar. Mai avem de spălat parapeții și de strâns gunoaiele, în rest totul este gata“, a spus unul dintre muncitorii care se aflau la pasajul Lujerului.
„Am scăpat și de grija acestui pasaj. Urmează să ne apucăm de lucrările la Pasajul Muncii, iar la anul ne vom concentra pe refacerea trecerilor, cum ar fi cea de Mihai Bravu”, a declarat Sorin Oprescu aseară, la recepția lucrărilor.
Atât la intrare și la ieșire, cât și de-a lungul celor 774 de metri cât măsoară pasajul, sunt montate camere de supraveghere. Deschiderea Pasajului Lujerului este o ușurare mai ales pentru șoferi, deoarece a descongestionat traficul din zona Lujerului. „De când s-au redat circulației ambele benzi din pasaj, traficul este mult mai fluent, atât în zona străzii Brașov, cât și pe Bulevardul Iuliu Maniu“, a declarat subinspector Laura Snae, purtătorul de cuvânt al Brigăzii Rutiere a Capitalei.
Reabilitat pentru prima dată
Reabilitarea Pasajului Lujerului a început în luna noiembrie a anului trecut, iar termenul inițial de finalizare a fost luna iunie 2010. Reprezentanții municipalității au justificat întârzierea de patru luni, dând vina pe traficul intens, pe restricțiile impuse de construcția Pasajului Basarab și pe vremea nefavorabilă de iarna trecută. Administrația Străzilor din Primăria Capitalei a investit în reparațiile efectuate la Pasajul care leagă cartierele Drumul Taberei și Militari, 12 milioane de euro."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 29 Oct 2010 17:52:37 Titlul subiectului: |
135625 |
|
Terminat, frumos, dar trecerea problema de la Uverturii au lasat-o la fel (doar are stalpi noi si semafoare mai luminoase); au mutat trecerea spre insula, dar lucrarea e de mantuiala - nu au realizat o denivelare continua si au lasat-o pe cea veche si au continuat mai incolo una noua, plus cred ca stiti, unde sa puna si ei stalpul cu semafor de la peron decat spre mijlocul spatiului de trecut, se putea pune frumos spre baliza dinspre pasaj sau sa nu incurce (a mai fost unul asa implantat chiar in mijlocul peronului la Moghioros, dar l-au mutat. Nu mi se pare facuta cu cap, au lucrat atata la cablaraie dar Maria si-a schimbat doar palaria.
Mai sunt cei care uita ca nu mai pot face stanga cum ies din pasaj sa intre pe Uverturii, sau ce-o fi in mintea lor, ca te trezesti cu ei pe trecere, sa ocoleasca pe contrasens pastila - am vazut vreo doi.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
uzzy84
Data înscrierii: 20/Iul/2012 Ultima vizita: 18/Ian/2014 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Ian 2014 20:01:39 Titlul subiectului: pasajul Lujerului |
170237 |
|
Buna ziua, stateam si citeam ce mai e nou prin forum si mi sa aprins un beculet gandindu-ma la accidentul de tramvai din pasajul Lujerului. Cum am putea preveni inca o astfel de tragedie. Iata ideea mea si astept sa ma aprobati sau sa ma contraziceti, si sper ca, conducerea RATB sa tina cont de ea: La intrarea in pasaj sa fie amplasate semafoare gen pietonale, special pentru tramvaie, comandate de o patina de comanda la intrarea in pasaj pe pozitia rosu, iar patina pentru deblocarea intrarii (semaforul pe pozitia verde ) in pasaj sa fie la cel putin 75 % din lungimea sectorului de linie din pasaj. Un exemplu pentru ideea aceasta. Primul vagon intra in pasaj, comanda semaforul in pozitia rosu, iar daca trece de patina de deblocare a semaforului si ramane defect in pasaj, urmatorul vagon va avea timp sa opreasca in conditii de siguranta in spatele lui. Al 2-lea vagon comanda semaforul pe pozitia rosu, dar din cauza defectarii primului vagon, nu mai are cum sa comande semaforul pe pozitia verde, in acest fel cel de-al 3-lea vagon, avand semaforul rosu, nu va mai putea intra in pasaj, nefiind nevoit sa opreasca de la o viteza de 50 - 60 km in 20 m. Si astfel vom avea trafic normal, iar in caz de defectiuni ale vagoanelor in interiorul pasajului, acestea nu vor fii urmate de urmatoarele vagoane, fiind inlaturate orice pericole de accidente intre vagoane.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Ian 2014 20:35:13 Titlul subiectului: |
170239 |
|
Ai perfecta dreptate si e si realizabila tehnic destul de usor. Si nici nu cred ca poate sa coste o caruta de bani.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 29 Dec 2024 17:18:12 Titlul subiectului: |
220319 |
|
Nu inteleg de ce intra din nou Pasajul Lujerului in reparatii ? Nu a fost modernizat cu mai bine de un deceniu in urma ? Articolul se gaseste in B365.ro
Citat: | Pasajele Obor și Lujerului, dar și podul Băneasa vor intra în lucrări de modernizare în 2025, promite Nicușor Dan. Mai întâi însă, trebuie aprobat bugetul Capitalei
Primarul general al Capitalei, Nicușor Dan, promite că pasajele Lujerului și Obor, dar și podul Băneasa, de lângă Lacul Herăstrău vor suferi lucrări de reparație și modernizare în anul 2025. Înainte să se realizeze studiile necesare pentru fiecare lucrare în vederea stabilirii costurilor și a duratei, este necesară aprobarea bugetului Municipiului București pentru anul viitor, lucru care ar urma să se întâmple în primele luni ale anului viitor.
Pasajele Lujerului și Obor, vor fi modernizate în anul 2025, potrivit ultimelor declarații oferite de primarul Capitalei, Nicușor Dan. De asemenea, și podul Băneasa, aflat în imediata apropiere a Lacului Herăstrău, ar urma să treacă prin lucrări de modernizare în anul viitor. De asemenea, Dan a precizat că studiile necesare pentru a realiza fiecare proiect, dar și pentru a estima costurile și durata lucrărilor vor avea loc în lunile următoare.
Pasajele Lujerului și Obor, și podul Băneasa vor intra în lucrări de modernizare în 2025, spune Nicușor Dan
Edilul a explicat și că pentru ca aceste proiecte să fie demarate este necesar mai întâi ca bugetul Municipiului București pe anul 2025 să fie realizat și apoi aprobat.
„Discuția o să avem când o să facem bugetul pe 2025 în februarie-martie 2025. O să vedem și ce ne spun studiile de așa-numitele DALI-uri, studiile care preced proiectarea atât în privința banilor, cât și în privința duratei. Dar cred că toate vor începe în 2025.”
Evident, aceste lucrări ar avea un impact serios asupra traficului din Capitală, pe acest subiect Dan spunând că au loc „discuții complexe cu Brigada Rutieră, și cu oamenii din Comisia de Circulație care este la Primăria Capitalei pentru a coordona cât de cât aceste lucrări”.
Pentru realizarea acestor lucrări ar putea să se ia în calcul chiar perioada în care școlile sunt închise, respectiv pe parcursul vacanței de vară, însă există și posibilitatea devierii traficului în restul anului.
„Evident că încercăm să folosim perioada în care nu sunt școli și traficul este mai lejer, dar nu tot timpul graficul de lucru permite asta. Și atunci trebuie soluții parțiale pe bucăți și devieri. Sunt specialiști care reușesc să optimizeze cât de cât toate lucrările astea. De exemplu, când am lucrat la podul de la doamna Ghica, la fel a fost un calendar, s-a deviat linia de tramvai care trecea pe un sens, ba pe celălalt și a fost un calendar care s-a respectat.” |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Apr 2025 12:20:02 Titlul subiectului: |
221325 |
|
PMB va declansa procedurile pentru reabilitarea pasajelor Lujerului, Obor si Baneasa. Articolul se gaseste aici
Citat: | Miracol electoral pentru București: pasajele Lujerului, Bucur Obor și Podul Băneasa vor fi reabilitate. Nicușor Dan: PMB va demara procedurile
Pasajele Lujerului, Bucur Obor și Podul Băneasa, aflate într-o stare de degradare avansată, vor fi reabilitate și consolidate, promite Nicușor Dan. Primarul Capitalei se află în plină campanie electorală pentru Cotroceni și anunță că municipalitatea va demara procedurile pentru lucrările de consolidare și reabilitare.
Nicușor Dan: Pasajele Lujerului, Bucur Obor și Podul Băneasa vor fi reabilitate
Amintim că, în prima zi oficială a campaniei electorale, pe 4 aprilie 2025, Nicușor Dan a semnat avizul necesar pentru începerea lucrărilor de consolidare la Planșeul Unirii.
Miercuri seară, 16 aprilie, candidatul independent în cursa pentru cotroceni și actualul primar general al Capitalei anunță că pasajele Lujerului, Bucur Obor și Podul Băneasa vor fi reabilitate. Primăria Municipiului București va demara procedurile necesare pentru începerea lucrărilor la aceste trei pasaje importante din oraș.
Trei pasaje importante din București vor fi reabilitate!
Primăria Capitalei va demara procedurile pentru consolidarea și reabilitarea pasajelor Lujerului, Bucur Obor și pentru Podul Băneasa, aflate într-o stare tehnică nesatisfăcătoare, a anunțat Nicușor Dan într-o postare pe pagina de Facebook.
Potrivit informațiilor din expertizele tehnice, specialiștii au identificat degradări majore, precum fisuri în structura de rezistență, armături corodate și infiltrații.
CGMB a aprobat indicatorii tehnico-economici și finanțarea pentru lucrări
Primarul Capitalei spune că indicatorii tehnico-economici au fost aprobați de Consiliul General al Municipului București. De asemenea, CGMB a dat undă verde și pentru finanțarea necesară pentru aceste trei lucrări importante.
Investiția estimată pentru fiecare pasaj:
Pasajul Lujerului – 392.666.858 lei,
Pasajul Bucur Obor – 222.334.988 lei,
Podul Băneasa – 42.541.251 lei.
Nicușor Dan spune că este un pas extrem de important pentru siguranța și mobilitatea urbană din București. Amintește că bugetul Bucureștiului a fost afectat de tăierile impuse de Guvern și spune că municipalitatea nu poate abandona astfel de investiții importante pentru siguranța traficului: Este un pas esențial pentru siguranța și mobilitatea urbană din Capitală. Chiar dacă bugetul Municipiului București a fost serios afectat de tăierile impuse de actualul Guvern, nu putem lăsa investițiile care țin direct de siguranța traficului să stagneze. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|