Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul suprateran Basarab
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 20 Mar 2010 15:43:58    Titlul subiectului: 124853

A doua serie de fotografii surprinde lucrarile la pasaj. O sa incerc sa ajung si mai pe seara pe santier, sa vad cum au evoluat lucrarile, sa va tin la curent prin fotografii "in timp real" si sa va spun in termeni aproximativi daca pe 24 martie chiar sunt gata lucrarile cum se zice si vor da drumul la circulatie... Mira-m-as... Rolling Eyes


Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.6 kb
 Vizualizat:  de 17413 ori

Imag005.jpg



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.59 kb
 Vizualizat:  de 17413 ori

Imag006.jpg



Imag016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.47 kb
 Vizualizat:  de 17413 ori

Imag016.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 20 Mar 2010 22:52:39    Titlul subiectului: 124863

Catre seara lucrurile erau cam asa: au mai reusit sa pozitioneze inca o piesa, de astazi de la ora 14:00 de cand am fost eu prima oara, pana in jurul orei 19:00 cand am revenit in zona. Daca se va lucra si maine (avand in vedere ca romanul e foarte crestin cand nu trebuie nu cred ca se va intampla asta...), poate, cu mari sperante, se va da drumul la circulatie pe 24... Daca nu, cred ca pe 26...

Iata si fotografiile.



Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.84 kb
 Vizualizat:  de 17330 ori

Imag004.jpg



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.77 kb
 Vizualizat:  de 17330 ori

Imag006.jpg



Imag008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.86 kb
 Vizualizat:  de 17330 ori

Imag008.jpg



Imag009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  276.78 kb
 Vizualizat:  de 17330 ori

Imag009.jpg



Imag010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  267.44 kb
 Vizualizat:  de 17330 ori

Imag010.jpg



Imag011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  282.14 kb
 Vizualizat:  de 17330 ori

Imag011.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 21 Mar 2010 16:03:28    Titlul subiectului: 124885

Lucrarile evolueaza bine, spre surprinderea mea Smile . Au reusit montarea celeilalte piese longitudinale si pieselor transversale, precum si a catorva piese laterale. Practic Grivita e supratraversata deja de pod. Mai sunt bineinteles de montat placile de beton pe structura de otel, similar cu cazul podului Grozavesti. Sa vedem cum au sa faca: au sa dea drumul la circulatie temporar (pentru o perioada de timp) pentru ca apoi s-o opreasca iarasi, ori au sa monteze pana pe 24 si placile de beton...


Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  328.41 kb
 Vizualizat:  de 17254 ori

Imag004.jpg



Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.5 kb
 Vizualizat:  de 17254 ori

Imag005.jpg



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.8 kb
 Vizualizat:  de 17254 ori

Imag006.jpg



Imag008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  352.33 kb
 Vizualizat:  de 17254 ori

Imag008.jpg



Imag009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  313.77 kb
 Vizualizat:  de 17254 ori

Imag009.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2025
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 22 Mar 2010 14:12:21    Titlul subiectului: 124922

Urmare avansarii lucrarilor la Pasajul Basarab, s-a inceput demontarea fostei pasarele din zona Garii Basarab care era emblematica pentru zona cu pricina.

Pasarela oricum nu mai era deschisa de mult timp traficului pietonal, subtraversarea pachetului de linii de cale ferata facandu-se printr-un tunel cu acces pe la gura de metrou din piata Garii Basarab.



P1310115.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.3 kb
 Vizualizat:  de 17137 ori

P1310115.jpg



P1310117.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.19 kb
 Vizualizat:  de 17137 ori

P1310117.jpg



P1310119.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.65 kb
 Vizualizat:  de 17137 ori

P1310119.jpg



P1310122.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.8 kb
 Vizualizat:  de 17137 ori

P1310122.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 23 Mar 2010 21:41:36    Titlul subiectului: 124985

Circulatia rutiera pe Grivita a fost reluata ieri 22.03, insa troleibuzele continua sa intoarca la bucla improvizata din dreptul strazii C. Marinescu.

Piesele tablierului peste strada au fost montate, urmeaza pozitionarea placilor de beton peste aceasta structura de otel. Nu am reusit sa fotografiez nimic, poate zilele urmatoare. Azi am fost in mare fuga prin zona.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 25 Mar 2010 16:45:43    Titlul subiectului: 125044

Iata si fotografiile promise Wink .


Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  308.15 kb
 Vizualizat:  de 16867 ori

Imag004.jpg



Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.37 kb
 Vizualizat:  de 16867 ori

Imag005.jpg



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  296.97 kb
 Vizualizat:  de 16867 ori

Imag006.jpg



Imag007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.19 kb
 Vizualizat:  de 16867 ori

Imag007.jpg



Imag008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  298.19 kb
 Vizualizat:  de 16867 ori

Imag008.jpg



Imag009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  299.47 kb
 Vizualizat:  de 16867 ori

Imag009.jpg



Imag010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  311.55 kb
 Vizualizat:  de 16867 ori

Imag010.jpg



Imag011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.35 kb
 Vizualizat:  de 16867 ori

Imag011.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Mar 2010 21:30:36    Titlul subiectului: 125050

Un articol de pe Realitatea.net referitor la acest subiect http://www.realitatea.net/oprescu--pasajul-basarab--realizat-in-proportie-de-70prc---ar-putea-fi-gata-pana-la-sfarsitul-anului_705507.html

Se pare ca vor exista si statii de tramvai pe pasaj.

Citat:
Oprescu: Pasajul Basarab, realizat în proporție de 70%, ar putea fi gata până la sfârșitul anului

Primarul Capitalei a mai spus că în următoarele trei luni va fi realizată structura de rezistență a podului, menționând că restricțiile de circulație pe bulevardele Banu Manta și Nicolae Titulescu vor fi menținute până la sfârșitul lucrărilor.

Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat sâmbătă, în cadrul unei vizite în zona șantierului Basarab, că există toate premisele ca pasajul denivelat superior să fie finalizat în acest an, având în vedere că, până în prezent, lucrările au fost realizate în proporție de 70%.

Sorin Oprescu a mai spus că pe podul hobanat (pod suspendat prin cabluri, n.r.) vor exista stații de tramvai, care reprezintă o "premieră mondială". Astfel, călătorii vor putea coborî spre peroanele Gării de Nord și Basarab prin scări rulante.

Costurile totale ale pasajului se ridică la aproximativ 562 de milioane de lei, a mai spus Oprescu.

Potrivit reprezentanților Primăriei Capitalei, sâmbătă va începe montarea tablierului metalic al podului hobanat în zona intersecției Căii Griviței cu șoseaua Nicolae Titulescu. "În zona trecerii peste Calea Griviței, peste pachetele de linii CF aparținând complexului Gara de Nord și peste bulevardul Dinicu Golescu, este în curs de realizare podul hobanat cu o lungime de 370,7 metri, construcție cu un grad de tehnicitate ridicat, inedit în peisajul urban din estul Europei", precizează reprezentanții primăriei.

Pe pasaj, pe zona podului hobanat, va fi realizată o stație de tramvai dotată cu scări fixe și lifturi, care va asigura legătura între nivelul peroanelor stației și nivelul solului, precum și cu stația de metrou Basarab.

Pasajul rutier denivelat superior Basarab va realiza legătura rutieră și de tramvai între bulevardul Nicolae Titulescu, șoseaua Orhideelor, Podul Grozăvești, bulevardul Vasile Milea și șoseaua Grozăvești. Proiectul traversează două obstacole majore - râul Dâmbovița, peste podul existent, și zona Gării de Nord.

În luna decembrie autoritățile anunțau că lucrările la pasaj erau realizate în proporție de 70% și că acesta va fi finalizat în 2010 dacă se vor investi 82 de milioane de lei.

Potrivit proiectului primăriei, Pasajul Basarab, a cărui construire a început în 2006, va avea o lungime totală de 1.900 de metri și va intersecta șapte artere - Bulevardul N. Titulescu, Calea Griviței, Calea Plevnei, Calea Giulești, Splaiul Independenței, Șoseaua Grozăvești și Bulevardul Vasile Milea.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2025
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 08 Apr 2010 09:28:29    Titlul subiectului: 125539

http://www.romanialibera.ro/actualitate/bucuresti/se-reia-circulatia-pe-splaiul-independentei-in-zona-podului-grozavesti-182498.html

"Se reia circulația pe Splaiul Independenței, în zona Podului Grozăvești
7 Aprilie 2010

de RL ONLINE

Ca urmare a finalizării unor lucrări de infrastructură la Pasajul denivelat superior Basarab, începând de maine, 8 aprilie, se va relua circulația pe Splaiul Independenței în zona Podului Grozăvești, anunță Primăria Capitalei.

Circulația se va desfășura numai pe malul drept al râului Dâmbovița, pe două benzi în sensul spre Pod Cotroceni și pe o bandă de circulație în sensul spre șos. Virtuții.

Pasajul rutier denivelat superior Basarab va realiza legătura rutieră și de tramvai între Bulevardul Nicolae Titulescu - Șoseaua Orhideelor - Podul Grozăvești - Bulevardul Vasile Milea (pentru circulația tramvaielor) și, respectiv, Șoseaua Grozăvești, întregind astfel inelul principal de circulație al Bucureștiului în partea de nord-vest.

Proiectul cuprinde două traversări majore de obstacole - râul Dâmbovița, peste podul existent și calea ferată, în zona Gării de Nord.
"

Evident, "ziaristul" confunda Gara Basarab cu Gara de Nord, da' probabil pentru ei diferenta e nesemnificativa, asa va la vreo cateva lungimi de pix ... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Apr 2010 11:23:22    Titlul subiectului: 125604

Titulescu nu era aglomerat pentru ca inainte de pasajul Basarab era o fundatura.
Sunt 6 pasaje concepute inainte de 1989 - finalizate numai 3 - care sunt gandite ca un tot unitar, toate facand parte din inel, si anume
- Pasajul BIG Berceni- proiectat integral inainte de 1984, avand legatura si cu statia de metrou BIG Berceni, neexecutat.
- Pasajul Muncii - in exploatare de vreo 25 - 30 ani
- Pasajul Obor - idem cu Muncii
- Pasajul Dorobanti - proiectat cu statie de metrou dedesubt ( ca la Victoriei) aflat in stadiul de proiect finalizat, din pacate nu s-a mai executat nici pasajul nici statia de metrou. Statia de metrou a fost mutata la stadionul Dinamo, a se vedea stalpii dublii a statiei, special construiti pentru pasajul denivelat cu linie de tramvai
- Pasajul Victoriei executat integral conform planurilor de dinainte de 1989, avand o mica modificare la statia de metrou ( M 1) - neesentiala.
- Pasajul Basarab - a carei constructie se finalizeaza dupa mai bine de 23 de ani de la proiect.
-Pasajul Basarab - pana la sos Orhideelor are planurile copiate identic dupa planurile de dinainte de 1989.
De fapt daca stati sa va ganditi, Pasajul Victoriei nu are sens fara Pasajul Basarab, la ora actuala se traverseaza Piata Victoriei pentru a intra intr-o fundatura !
Cat priveste Gara Basarab - aici gresesti, este o gara de sine statatoare, avand sef de gara, contabil, etc diferiti de cei de la gara mare.
Trebuie sa stii ca prin 1988 a fost si prezentat in ziar Pasajul Basarab, insistandu-se asupra statiei de tramvai suspendate peste linii avand legatura directa cu statia de metrou cu cele 2 magistrale - M 1 in exploatare si M 4 in constructie, M 4 urmand a fi gata in 31 Decembrie 1990 si cu peroanele statiei CFR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 22 Apr 2010 16:18:17    Titlul subiectului: 126146

Au inceput montarea stalpilor pentru sustinerea retelei electrice de tramvai, in zona viaductului de langa Carrefour. In rest, lucrarile avanseaza destul de mult. Au inceput montarea tablierului peste Dinicu Golescu, la vechiul capat de tramvai, exact in maniera in care l-au montat si peste Grivita. Practic, mai sunt doua zone in care podul "se intrerupe": deasupra intersectiei Plevnei-Orhideelor si deasupra pachetului de linii de tren de la Basarab. Am surprins astazi si primele masini pe pod (stationate): o betoniera si doua Dacii Logan, probabil a vreunor "oficialitati" Smile .
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 22:05:20    Titlul subiectului: 127298

Din pacate pasajul Basarab a facut inca o victima. Articolul se gaseste aici

Citat:
Un inginer portughez a murit după ce a căzut de pe o grindă, la Pasajul Basarab

Un inginer portughez, angajat al unei firme de construcții care face lucrări la Pasajul Basarab din Capitală, a murit, miercuri, după ce s-a electrocutat și a căzut în cap de pe o grindă din apropierea unui cablu electric.
Bărbatul în vârstă de 33 de ani făcea măsurători la o grindă de la Pasajul Basarab și a intrat în câmpul electromagnetic, s-a electrocutat și a căzut de la aproximativ zece metri înălțime, a declarat directorul ITM București, Constantin Bujor.
Inspectorii de la ITM București au ajuns la fața locului și au început ancheta în acest caz, potrivit Mediafax.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Dec/2024
Mesaje: 1026
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 23:24:27    Titlul subiectului: 127311

Pasajul Bucur Obor a fost inagurat în 1979. În a 2-a zi de după inagurare s-au impus primele restricții la combustibil!
Sunt curios, în planurile de dinainte de 1989 Pasajul Basarab apărea acea secțiune suspendată de cabluri?

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 20 Mai 2010 10:12:27    Titlul subiectului: 127325

Nu or fi luat in calcul inchiderea curentului pe reteaua de alimentare CFR?
Macar pe liniile deasupra carora se lucreaza.
Astept ancheta ITM.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2025
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 21 Mai 2010 21:43:49    Titlul subiectului: 127382

Lucrarile la Pasajul Basarab fac victime "colaterale": o parte a turnului de control CFR Bucuresti Nord a fost demolata.


P1320763.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.39 kb
 Vizualizat:  de 15469 ori

P1320763.jpg



P1320764.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.23 kb
 Vizualizat:  de 15469 ori

P1320764.jpg



P1320768.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.84 kb
 Vizualizat:  de 15469 ori

P1320768.jpg



P1320772.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.39 kb
 Vizualizat:  de 15469 ori

P1320772.jpg



P1320773.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.26 kb
 Vizualizat:  de 15469 ori

P1320773.jpg



P1320778.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.71 kb
 Vizualizat:  de 15469 ori

P1320778.jpg



P1320779.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.36 kb
 Vizualizat:  de 15469 ori

P1320779.jpg



P1320779B.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.78 kb
 Vizualizat:  de 15469 ori

P1320779B.jpg



P1320781.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.83 kb
 Vizualizat:  de 15469 ori

P1320781.jpg



P1320782.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.9 kb
 Vizualizat:  de 15469 ori

P1320782.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Sâm 22 Mai 2010 09:49:43    Titlul subiectului: 127390

Bine ca au avut cum sa "sectioneze" cladirea, fara sa o darame cu totul.
Oare cat de aproape o sa fie pasajul? O sa le trebuiasca o izolatie fonica foarte buna celor ce vor lucra in turn... Poate chiar ar trebui ca niste panouri izolante sa fie montate in sectiunea respectiva a podului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 06 Iun 2010 00:00:00    Titlul subiectului: 127990

Noi fotografii de pe santierul Pasajului Basarab. Prima serie surprind Podul Grozavesti proaspat vopsit, cu o infatisare curata si ingrijita, si zona viaductului de langa Carrefour. Puteti observa ca montarea liniilor de tramvai continua, au fost montate macazele si liniile pana aproape de intersectia cu splaiul. De partea cealalta, vechea sosea Orhideelor are parte de o "operatie deschisa", fiind desfundata complet de materialul carosabil, pana la o adancime de un metru, intre strada Sg. C-tin Ghercu si bd. Regiei. Nu am fotografiat insa aceste lucrari.


138.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.64 kb
 Vizualizat:  de 15082 ori

138.jpg



139.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.84 kb
 Vizualizat:  de 15082 ori

139.jpg



140.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.52 kb
 Vizualizat:  de 15082 ori

140.jpg



141.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.28 kb
 Vizualizat:  de 15082 ori

141.jpg



142.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.28 kb
 Vizualizat:  de 15082 ori

142.jpg



143.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.47 kb
 Vizualizat:  de 15082 ori

143.jpg



144.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.07 kb
 Vizualizat:  de 15082 ori

144.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 06 Iun 2010 00:09:05    Titlul subiectului: 127991

A doua serie de fotografii este realizata in intersectia Plevnei-Orhideelor. Treptat, unul dintre cele doua puncte unde pasajul era discontinuu incepe sa "se stranga". Mai sunt de turnat un viaduct pentru un sens de tramvai si un viaduct pentru doua benzi pe sens la autovehicule, completate cu breteaua de acces. De mentionat un lucru important: pe jos, pe vechea sosea Orhideelor, printre pilonii podului, intre Plevnei si Dinicu Golescu NU INCAP doua sensuri de tramvai, ci DOAR UNUL. Lucru verificat! Ramane de vazut pe unde vor duce celalalt sens. Probabil vor reveni la vechea dispunere a sensurilor, adica unul pe Orhideelor si unul pe Fluviului, varianta cea mai buna. Ar mai fi o varianta, sa se circule pe ambele sensuri pe un fir, avand in vedere distanta mica de parcurs, dar asta e o fantezie si sper sa ramana la stadiu de fantezie Smile .


145.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  266.95 kb
 Vizualizat:  de 15079 ori

145.jpg



146.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.91 kb
 Vizualizat:  de 15079 ori

146.jpg



147.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.07 kb
 Vizualizat:  de 15079 ori

147.jpg



148.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.96 kb
 Vizualizat:  de 15079 ori

148.jpg



149.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.79 kb
 Vizualizat:  de 15079 ori

149.jpg



150.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.26 kb
 Vizualizat:  de 15079 ori

150.jpg



151.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.65 kb
 Vizualizat:  de 15079 ori

151.jpg



152.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.71 kb
 Vizualizat:  de 15079 ori

152.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 06 Iun 2010 00:17:08    Titlul subiectului: 127992

Sa mergem mai departe, in zona IDM Basarab. Grinzile au primit si aici un strat de vopsea, conferindu-le un aspect ingrijit. Ma intreb, cat o sa tina albul acela, cand in Bucuresti totul se innegreste in 2-3 luni...


153.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.74 kb
 Vizualizat:  de 15077 ori

153.jpg



154.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.85 kb
 Vizualizat:  de 15077 ori

154.jpg



155.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  316.29 kb
 Vizualizat:  de 15077 ori

155.jpg



156.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  339.09 kb
 Vizualizat:  de 15077 ori

156.jpg



157.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.98 kb
 Vizualizat:  de 15077 ori

157.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 06 Iun 2010 00:33:54    Titlul subiectului: 127993

Ajungem la Gara Basarab, zona de interes cel mai mare, dupa mine. Puteti vedea in fotografii, cum arata o trecere "la mustata" cu podul pe langa o cladire. Cea mai "de senzatie" chestie care s-ar putea face: o intrare cu usa de pe pod direct in cladirea CFR-ului... Laughing . "Buna ziua, sa stiti ca nu functioneaza liftul..."; "Saru' mana... Aa, da?! Pai nu-i nimica, lasati ca intru de pe pod..." Laughing . Incepe treptat sa se realizeze si supratraversarea pachetului de linii CFR, partea cu adevarat interesant de urmarit pas cu pas Wink .


158.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  266 kb
 Vizualizat:  de 15076 ori

158.jpg



159.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  301.33 kb
 Vizualizat:  de 15076 ori

159.jpg



160.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.59 kb
 Vizualizat:  de 15076 ori

160.jpg



161.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.8 kb
 Vizualizat:  de 15076 ori

161.jpg



163.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  297.36 kb
 Vizualizat:  de 15076 ori

163.jpg



164.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.17 kb
 Vizualizat:  de 15076 ori

164.jpg



165.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  285.95 kb
 Vizualizat:  de 15076 ori

165.jpg



167.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.14 kb
 Vizualizat:  de 15076 ori

167.jpg



170.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.24 kb
 Vizualizat:  de 15076 ori

170.jpg



171.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  309.49 kb
 Vizualizat:  de 15076 ori

171.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 06 Iun 2010 00:40:34    Titlul subiectului: 127994

Ultima parte este realizata in zona Grivitei-Titulescu. Aici lucrarile stagneaza sau avanseaza lent si nu s-a vopsit nimic inca Smile . In ultima fotografie puteti observa locul denumit de mine "punctul zero", locul unde puteau fi observate cioturile de metrou, asa cum arata acum... Parca nimic nu s-a intamplat niciodata, nimic nu e dedesubt... Smile


172.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.51 kb
 Vizualizat:  de 15075 ori

172.jpg



174.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  294 kb
 Vizualizat:  de 15075 ori

174.jpg



175.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.43 kb
 Vizualizat:  de 15075 ori

175.jpg



176.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  299.25 kb
 Vizualizat:  de 15075 ori

176.jpg



177.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  286.51 kb
 Vizualizat:  de 15075 ori

177.jpg



179.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.35 kb
 Vizualizat:  de 15075 ori

179.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Lun 07 Iun 2010 00:36:31    Titlul subiectului: 128038

Citat:
Prin adresa nr. 1893/6/19.05.2010 inregistrata la Directia Tehnica si Juridica a C.G.M.B. sub nr. 1313/20.05.2010, Aparatul Permanent de Lucru al C.G.M.B. ne instiinteaza ca pe rolul Tribunalului Bucuresti, Sectia a IX-a Contencios Administrativ si Fiscal se afla dosarul nr. 4651.01/3/2008, in care reclamantii Centrul de Resurse Juridice, Terra Mileniul III si Bozdoc Valeria, solicita instantei de judecata sa dispuna "suspendarea si anularea Hotararii C.G.M.B. nr. 159/06.07.2006 privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal - Traseu Pasaj Denivelat Suprateran Basarab".

Sursa: Sedinta din 31.05.2010 a C.G.M.B.

Chiar, ce s-ar intampla daca...?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 22 Iun 2010 12:18:26    Titlul subiectului: 128770

O nouă înaintare a structurii podului hobanat dinspre piloni spre rampa de pe Titulescu se pare că va avea loc în nopțile următoare. Astfel:

"Din cauza lucrărilor de reabilitare la Pasajul Rutier Denivelat Superior Basarab, Gara de Nord nu va fi operabilă în zilele de 22/23, 23/24 și 24/25 iunie 2010, între orele 00.05 – 04.20, a anunțat CFR Călători."

Din ce am inteles este vorba de o secțiune de cca 9 metri lungime.

Sursa
Sursa sursei
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 23 Iun 2010 03:48:23    Titlul subiectului: 128804

Haideti sa mai urmarim cum au evoluat lucrarile la Pasajul Basarab, pe diferite segmente. Pentru inceput, postez fotografii pentru prima oara din zona coborarii pe sos. Grozavesti/bd. Vasile Milea. Nu am postat pana acum fotografii de aici pentru ca nu am considerat ca se petrece nimic interesant.


180.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.21 kb
 Vizualizat:  de 14535 ori

180.jpg



182.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  360.62 kb
 Vizualizat:  de 14535 ori

182.jpg



184.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  300.39 kb
 Vizualizat:  de 14535 ori

184.jpg



188.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  306.96 kb
 Vizualizat:  de 14535 ori

188.jpg



190.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.07 kb
 Vizualizat:  de 14535 ori

190.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 23 Iun 2010 03:53:20    Titlul subiectului: 128805

Ne mutam acum atentia asupra zonei de langa Carrefour. Am reusit sa surprind in fotografii si cum arata "sos. Orhideelor" acum (fotografiile 192 si 193).


189.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.61 kb
 Vizualizat:  de 16409 ori

189.jpg



191.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  253.42 kb
 Vizualizat:  de 16409 ori

191.jpg



192.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  402.62 kb
 Vizualizat:  de 16409 ori

192.jpg



193.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  361.75 kb
 Vizualizat:  de 16409 ori

193.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 23 Iun 2010 04:22:32    Titlul subiectului: 128806

Mergem mai departe in intersectia Plevnei/Giulesti/Orhideelor si, pe aceasta cale, doresc sa si corectez o informatie eronata dintr-o postare anterioara. Am specificat ca pe sub pasaj, pe vechea sosea Orhideelor vor circula tramvaiele doar pe un singur sens... Mea culpa... Am fost indus in eroare de niste schele montate printre piloni, schele care imi mascau celalalt sens al tramvaiului.

Astazi m-am uitat mai atent si am observat ca incap lejer doua sensuri de tramvai printre piloni, precum si cate o banda de circulatie rutiera pe fiecare sens, pe langa piloni, prin exterior, plus vreo cativa metri de trotuar, de o parte si alta. Deja s-au montat si sinele de tramvai sub pod si se poate observa usor configuratia zonei. Am atasat alaturi de fotografiile originale si unele fotografii explicative.



196.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  257.74 kb
 Vizualizat:  de 16408 ori

196.jpg



199.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  12.95 kb
 Vizualizat:  de 16407 ori

199.jpg



202.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.7 kb
 Vizualizat:  de 16407 ori

202.jpg



226.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.66 kb
 Vizualizat:  de 16407 ori

226.jpg



Copy of 202.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.23 kb
 Vizualizat:  de 16401 ori

Copy of 202.jpg



Copy of 226.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.14 kb
 Vizualizat:  de 16401 ori

Copy of 226.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.


Ultima modificare efectuată de către Kaustik la Mie 23 Iun 2010 04:49:39, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 16, 17, 18  Următoare
Pagina 9 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community