Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29, 30, 31  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Mai 2010 11:53:45    Titlul subiectului: 126651

Probabil ca are legatura cu licitatia in desfasurare pentru calea de rulare.

In momentul in care cele doua goluri tehnologice temporare din stanga/dreapta apeductelor de langa podul Constanta vor fi inchise de catre ACM4, singurele locuri posibile pentru a introduce materiale gen sina si piatra sparta in subteran vor fi cele doua PLS Zarea si Pod Constanta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 20/Apr/2025
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Mai 2010 01:37:33    Titlul subiectului: 127208

Daca stiu ca nu-s in stare sa deschida 2-3 statii, de ce nu deschid macar inca una? ... adica sa luam totul treptat - ca altfel tot noi pierdem Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Mai 2010 07:59:08    Titlul subiectului: 127211

Nu poti sa deschizi aiurea asa, cate o statie...Ai nevoie de infrastructura astfel incat aceasa statie sa poata sa fie cap de linie (in special macaze, altfel ajungem in situatia de la NG-LdC, cand singurul macaz era la mijlocul tronsonului si se asteptau metrourile ca sa poata trece de pe o linie pe alta, dar macar acolo se stia ca situatia este provizorie, doar pentru cateva luni, pe cand la 1Mai-Bazilescu parerea mea este ca situatia va ramane asa foarte multa vreme, poate chiar pentru totdeauna).
Oricum conform proiectului trebuia sa existe o singura statie pana la Laromet (este vorba de Pajura), dar se pare ca nimeni nu finanteaza un tronson de doar o statie...Si uite asa a aparut si Bazilescu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 15:02:59    Titlul subiectului: 128130

De la Comisia Tehnică de Urbanism și Amenajarea Teritoriului din PMB aflam o frantura de informatie:

Citat:
PUZ - LINIE DE METROU PARCUL BAZILESCU - LACUL STRAULESTI, SECTOR 1
PUZ - CENTRU OPERATIONAL – DISPECERAT CENTRAL METROREX CALEA GRIVITEI, SECTOR 1

Elaborator pentru ambele S.C. Western Outdoor S.R.L. Cine stie mai multe, este rugat sa ne impartaseasca si noua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 15:55:25    Titlul subiectului: 128131

Probabil ca Bazilescu-Sarulesti este ca linia de sub Bd Unirii care trece prin Pta Alba Iulia, pentru care exista PUZ, dar de care nu a auzit nimeni... Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2025
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 19:20:52    Titlul subiectului: 128138

Nu este chiar atat de lipsit de sens pe cat pare la prima vedere.

E posibil ca in urma unor studii si proiectii pe termen mediu si lung sa se fi stabilit anumite zone cu potential de extindere a metroului, astfel ca aceste PUZ-uri ar trebui sa "protejeze" acele zone de aparitia unor constructii care ulterior sa faca imposibila sau sa ingreuneze inutil lucrarile la tunelurile de metrou si/sau accesul utilajelor si masinilor in zona afectata de potentialele lucrari.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 21:33:40    Titlul subiectului: 128149

PUZ-urile au o valabilitate de 5 ani...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2025
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2010 08:38:26    Titlul subiectului: 128162

Intr-adevar, am verificat, valabilitatea PUZ este de maxim 5 ani, insa sunt convins ca exista posibilitatea re-innoirii sale din 5 in 5 ani.
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2010 10:40:58    Titlul subiectului: 128163

De pe site-ul Metrorex citire:

"Este in curs de actualizare si refacere studiul de fezabilitate pentru extinderea racordului de la Laminorului pana in zona strand Straulesti cu o statie si constructia depoului Straulesti. Urmeaza ca studiul de fezabilitate refacut, si implicit noii indicatori tehnico-economici, sa fie supus aprobarii prin Hotarare a Guvernului Romaniei in trimestrul III 2010."

Este interesant ca pe aceeasi pagina se sustin urmatoarele:
"Lucrari in executie:
-Cale de rulare, sina a 3-a si imbunatatirea gradului de etansare"

Parca licitatia nu se finalizase inca?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2010 11:56:14    Titlul subiectului: 128170

Extindere "de la Laminorului"? De ce, este facut pana acolo si nu stim ??
Si, sincer, nu vad ce ar castiga prin aceasta extindere...Mai bine s-ar concentra sa duca M4 dincolo de GdN2.
Eu auzisem ceva despre existenta unui astfel de proiect, ca M4 sa treaca dincolo de Laromet, dar am crezut ca este la categoria "basme din Epoca de Aur", insa vad ca exista si un studiu de fezabilitate. Si nu este prea recent, din moment ce vor sa-l refaca si sa-l actualizeze...
Poate ne ajuti si cu un link...Eu pe site-ul Metrorex nu am gasit informatia, in schimb am gasit proiect de extindere de la Strandul Straulesti catre comunele Straulesti -Mogosoaia – Buftea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2010 12:51:47    Titlul subiectului: 128175

Nu intelegeti subtilitatile, dragi tovarasi. Pe ei nu-i doare pixul sa faca un PUZ si un SF, ba e chiar profitabil sub aspectul de comisoane. Zona insa, cu aceste doua documente aprobate, devine mai interesanta sub aspect imobiliar. Si politicienii de la putere au ramas cu terenuri prin zona. Wink Sper ca nu e cineva atat de naiv incat sa creada ca exista planuri de dezvoltare pe "n" ani si s-au gandit ei, din marinimie, sa protejeze zona, sa aiba cetatenii de peste 50 de ani unde sa faca metrou.

In plus, pe locul fostei fabrici Laromet (fix la intersectia B-dul Laminorului cu B-dul Bucurestii Noi) trebui sa apara un mall realizat de investitori din "tara sfanta" (grupul GTC), mall care a fost bagat sub preș pana vin vremuri mai blande. Poate vor si oamenii sa valorifice terenul ala, sa gaseasca un fazan care sa "puna botul" ca prin fata o sa se faca metrou, daca e PUZ si SF, nu?

Exista insa si varianta in care ei sunt corecti in intentii si chiar vor ca intr-un interval de timp rezonabil (sub cei 5 ani) sa demareze lucrarile de extindere a M4 pana la linia de centura. Nu ar fi lipsit de logica, intrucat pe linia de centura (sos. Odai - care e in sectorul 1) sunt o multime de agenti economici si transportul public pe acolo e jalnic acum. Plus blocurile nou construite in cartierul Straulesti.

Ce mi se pare insa interesant este ca vor si sa mute Dispeceratul Central (PUZ-ul 2 de mai sus).


Ultima modificare efectuată BladHaund la Joi 10 Iun 2010 13:03:11, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2010 12:53:26    Titlul subiectului: 128176

http://www.metrorex.ro/despre-perspective.html

si dai click pe 'in derulare'
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2010 13:12:00    Titlul subiectului: 128178

Da, nu citisem pana la capat ce era acolo..Titlul spune una (1Mai-Laminorului), continutul un pic altceva.
Intr-adevar este interesant ca vor sa mute dispeceratul central. Adevarul este ca o fi cam depasit dupa 30 ani si in plus cam incurca dezvoltarile de linii de la Unirii (M6 si eventuala linie pe sub Bd Unirii).
Interesant este de aflat unde pe Calea Grivitei vor sa-l mute...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2010 13:35:26    Titlul subiectului: 128182

Unde am notat eu. Nu inteleg de ce neaparat vor sa faca dispeceratul central subteran si neaparat legat de o statie de metrou. Locul notat de mine este perfect, este central si este pe Calea Grivitei. In plus pe langa dispeceratul central pot "convetui" si alte institutii / societati care nu au legatura cu metroul in cladirera care se va construi acolo.


dispeceratul central.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.56 kb
 Vizualizat:  de 13507 ori

dispeceratul central.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2010 13:53:47    Titlul subiectului: 128185

Pai acolo unde ai indicat tu nu este nicio statie. Cele mai apropiate sunt Pta Romana si GdN, dar este ceva distanta pana la ele.
Cine spune ca vor sa-l faca subteran si legat de vreo statie ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2010 14:12:11    Titlul subiectului: 128187

Exact, de ce trebuie sa legam neaparat dispeceratul de statii ? Nu vad unde este problema. Si oricum nu sub pamant, chiar e cheltuiala inutila
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Iun 2010 16:08:43    Titlul subiectului: 128831

Deci, sa recapitulam:

"Metrorex a primit sapte oferte pentru lucrari la calea de rulare a tronsonului 1 Mai-Parc Bazilescu al magistralei IV de metrou, care va fi pus in functiune in 2011, valoarea estimativa a contractului fiind de 28,2 milioane de lei (6,8 milioane de euro), fara TVA.
Astfel, au depus oferte firmele Themeli Constructii (27,56 milioane de lei si o perioada de executie de opt luni), Arcada Company (24,98 milioane de lei si o perioada de executie de sase luni), Tehnologica Radion (28,11 milioane de lei si o perioada de executie de sase luni), Transporturi Bucuresti (27,81 milioane de lei cu o perioada de sase luni) si SOMET (28,19 milioane de lei si o perioada de finalizare de sase luni). Totodata, Metrorex a primit oferte din partea consortiilor Swietelsky/IMSAT (28,18 milioane de lei si o perioada de efectuare a lucrarilor de sase luni) si Alpine/Mari Vila (23,99 milioane de lei si o perioada de executie de sase luni).
"

Zilele astea am vazut mare forfota pe langa PLS Zarea, reaparand containere de organizare de santier, o noua balustrada in jurul putului, compresoare si o automacara noua si frumoasa pe care scria 'Somet', desi nu s-a publicat inca niciun anunt de atribuire a licitatiei in cauza.

Exact ce ziceam in data de 04 Martie a anului curent:
Citat:
Eu merg pe mana Somet
Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 23 Iun 2010 18:03:47    Titlul subiectului: 128839

Adica doar 6 luni ?!? Incredibil...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Iun 2010 23:06:10    Titlul subiectului: 128869

Do not worry! Very Happy

De aceea exista sfanta institutie a actului aditional. Evident, pentru lucrari suplimentare, care produc 'time & cost implication'.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 10:44:27    Titlul subiectului: 128998

Au inceput lucrarile de inchidere a unuia din cele doua goluri tehnologice de langa apeductele de la Podul Constanta (cel dinspre Chibrit). Iar la celalalt gol au mai inaintat lucrarile de structura, ramanand de executat doar planseul si un pic din partea superioara a peretilor.


2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  329.89 kb
 Vizualizat:  de 13031 ori

2.jpg



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  343.49 kb
 Vizualizat:  de 13031 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 15:56:27    Titlul subiectului: 129010

sab a scris:
Nu stiu de ce insista cu racord spre Otopeni de la 1 Mai, cand stie sigur ca asta va insemna intreruperea circulatiei metroului in zona, la putin timp dupa ce se va da drumul la circulatie spre Bazilescu. Si ramane problema cu GdN2 statie terminus pentru 2 magistrale...

Eu nu pricep treaba asta in ruptul capului, cu intreruperea circulatiei. De ce nu fac ei acum 2 cioturi pe care eventual sa le foloseasca in viitor ?.
Din cele 2 cioturi stim cu siguranta ca unul cel putin este gata construit ( directia 1 Mai - Baneasa). Le asa de greu sa faca si cel de-al doilea ciot acum ?
Daca stau bine sa ma gandesc, mare paguba sa intrerupa circulatia intre 1 Mai si Bazilescu pentru 2 ani, au trafic cat nu pot duce !
Iar apropo de GdN 2 cap de linie pentru 2 magistrale, sa fim seriosi, pot sa foloseasca un metrou naveta la un sfert de ora intre 1 Mai si Parc Bazilescu. Nu cred ca mai crede cineva la ora actuala ca statia "Laminorului" se va construi foarte curand !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 15:59:44    Titlul subiectului: 129011

Nu este asa simplu, trebuie sa se stabileasca solutia tehnica (sub sau supratraversare a M4) si abia apoi sa vada unde vine "ciotul" respectiv.
Mai este si pasajul Constanta in zona, nu este asa simplu, probabil si niste exproprieri. Si daca se decide ca traseul este cel pe la Victoriei ?
Mai am o nedumerire..pe cine va deservi o linie de metrou situata sub liniile CFR?
Si cum sa faci naveta de la 1 Mai, statie cu 2 peroane ? Este complet anapoda, este aceeasi problema ca la GdN2 capat pt 2 linii cu doar 2 peroane, se incurca circulatia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 16:06:32    Titlul subiectului: 129012

Ciotul respectiv trebuie sa fie chiar la intrarea in statia 1 Mai. Apoi pot sa sub / supratraverseze M 4 pe unde vor ei. Ce, la Crangasi Inelara va sub sau supratraverseaza M 1?
O statie in cartierul Pajura, chiar langa linia CFR, e plin de blocuri pe acolo apoi exista 2 variante:
a) Sau se duce direct la Gara Baneasa
b) Sau se intoarce in Piata Presei Libere (cu statie) pentru ca apoi sa apara, iar la gara Baneasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 16:13:02    Titlul subiectului: 129013

Da, numai ca la Crangasi sunt 3 linii, un mic amanunt care la 1 Mai/GdN2 nu exista. Nu stiu cum era inelara acolo, pentru sunt sigur ca exista un plan, numai ca "Amenajarea complexa" a Dambovitei a cam dat-o peste cap. In mod logic inelara ar trebui sa fie la adancime mare acum. Oricum ea nu mai poate fi construita dupa planurile initiale, trebuie gasit alt capat acolo, deci sunt mari sanse sa vedem Crangasi2 si nicio sub/supratraversare .
Cu o singura statie viabila (Pajura) pana la Gara Baneasa cred ca ramane un traseu care nu se justifica, fata de zone populate ca Mihalache, Domenii etc. Depinde ce vrem, o linie rapida catre aeroport cu statii putine sau o linie care sa deserveasca si orasul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 16:25:47    Titlul subiectului: 129014

La Crangasi se stia de Dambovita nouă, parerea mea (neconfirmata de vreun document) este ca Inelara supratraverseaza M 1 (care coboara spre Petrache Poenaru imediat ce iese din Crangasi), apoi coboara si ea pe sub parcul amenajat in apropierea lacului apoi cand are adancimea prestabilita face o curba stanga pe sub lac pentru a se incadra la un moment dat pe sub Virtutii, cam pe unde sunt benzinariile acum. E un traseu oarecum echivalent cu ce face acum M 3 pe sub Gradina Botanica.
Revenind la M 4, cu Otopeniul dat in functiune, chiar vezi un trafic "colosal" pentru cele 2 statii ramase in afara Otopeniului (Pajura si Parc Bazilescu ?).
O naveta - 4 metrouri / ora 1 Mai - Bazilescu este suficient.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29, 30, 31  Următoare
Pagina 5 din 31

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community