Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
adrian rosca

Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Mai 2010 11:53:45 Titlul subiectului: |
126651 |
|
Probabil ca are legatura cu licitatia in desfasurare pentru calea de rulare.
In momentul in care cele doua goluri tehnologice temporare din stanga/dreapta apeductelor de langa podul Constanta vor fi inchise de catre ACM4, singurele locuri posibile pentru a introduce materiale gen sina si piatra sparta in subteran vor fi cele doua PLS Zarea si Pod Constanta.
|
|
Sus |
|
 |
ByOnu

Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 20/Apr/2025 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Mai 2010 01:37:33 Titlul subiectului: |
127208 |
|
Daca stiu ca nu-s in stare sa deschida 2-3 statii, de ce nu deschid macar inca una? ... adica sa luam totul treptat - ca altfel tot noi pierdem
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Mai 2010 07:59:08 Titlul subiectului: |
127211 |
|
Nu poti sa deschizi aiurea asa, cate o statie...Ai nevoie de infrastructura astfel incat aceasa statie sa poata sa fie cap de linie (in special macaze, altfel ajungem in situatia de la NG-LdC, cand singurul macaz era la mijlocul tronsonului si se asteptau metrourile ca sa poata trece de pe o linie pe alta, dar macar acolo se stia ca situatia este provizorie, doar pentru cateva luni, pe cand la 1Mai-Bazilescu parerea mea este ca situatia va ramane asa foarte multa vreme, poate chiar pentru totdeauna).
Oricum conform proiectului trebuia sa existe o singura statie pana la Laromet (este vorba de Pajura), dar se pare ca nimeni nu finanteaza un tronson de doar o statie...Si uite asa a aparut si Bazilescu.
|
|
Sus |
|
 |
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Mie 09 Iun 2010 15:02:59 Titlul subiectului: |
128130 |
|
De la Comisia Tehnică de Urbanism și Amenajarea Teritoriului din PMB aflam o frantura de informatie:
Citat: | PUZ - LINIE DE METROU PARCUL BAZILESCU - LACUL STRAULESTI, SECTOR 1
PUZ - CENTRU OPERATIONAL – DISPECERAT CENTRAL METROREX CALEA GRIVITEI, SECTOR 1 |
Elaborator pentru ambele S.C. Western Outdoor S.R.L. Cine stie mai multe, este rugat sa ne impartaseasca si noua.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Iun 2010 15:55:25 Titlul subiectului: |
128131 |
|
Probabil ca Bazilescu-Sarulesti este ca linia de sub Bd Unirii care trece prin Pta Alba Iulia, pentru care exista PUZ, dar de care nu a auzit nimeni...
|
|
Sus |
|
 |
Catalin Ghita

Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Ian/2025 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 09 Iun 2010 19:20:52 Titlul subiectului: |
128138 |
|
Nu este chiar atat de lipsit de sens pe cat pare la prima vedere.
E posibil ca in urma unor studii si proiectii pe termen mediu si lung sa se fi stabilit anumite zone cu potential de extindere a metroului, astfel ca aceste PUZ-uri ar trebui sa "protejeze" acele zone de aparitia unor constructii care ulterior sa faca imposibila sau sa ingreuneze inutil lucrarile la tunelurile de metrou si/sau accesul utilajelor si masinilor in zona afectata de potentialele lucrari.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
 |
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Mie 09 Iun 2010 21:33:40 Titlul subiectului: |
128149 |
|
PUZ-urile au o valabilitate de 5 ani...
|
|
Sus |
|
 |
Catalin Ghita

Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Ian/2025 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 08:38:26 Titlul subiectului: |
128162 |
|
Intr-adevar, am verificat, valabilitatea PUZ este de maxim 5 ani, insa sunt convins ca exista posibilitatea re-innoirii sale din 5 in 5 ani.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
 |
adrian rosca

Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 10:40:58 Titlul subiectului: |
128163 |
|
De pe site-ul Metrorex citire:
"Este in curs de actualizare si refacere studiul de fezabilitate pentru extinderea racordului de la Laminorului pana in zona strand Straulesti cu o statie si constructia depoului Straulesti. Urmeaza ca studiul de fezabilitate refacut, si implicit noii indicatori tehnico-economici, sa fie supus aprobarii prin Hotarare a Guvernului Romaniei in trimestrul III 2010."
Este interesant ca pe aceeasi pagina se sustin urmatoarele:
"Lucrari in executie:
-Cale de rulare, sina a 3-a si imbunatatirea gradului de etansare"
Parca licitatia nu se finalizase inca?
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 11:56:14 Titlul subiectului: |
128170 |
|
Extindere "de la Laminorului"? De ce, este facut pana acolo si nu stim ??
Si, sincer, nu vad ce ar castiga prin aceasta extindere...Mai bine s-ar concentra sa duca M4 dincolo de GdN2.
Eu auzisem ceva despre existenta unui astfel de proiect, ca M4 sa treaca dincolo de Laromet, dar am crezut ca este la categoria "basme din Epoca de Aur", insa vad ca exista si un studiu de fezabilitate. Si nu este prea recent, din moment ce vor sa-l refaca si sa-l actualizeze...
Poate ne ajuti si cu un link...Eu pe site-ul Metrorex nu am gasit informatia, in schimb am gasit proiect de extindere de la Strandul Straulesti catre comunele Straulesti -Mogosoaia – Buftea.
|
|
Sus |
|
 |
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 12:51:47 Titlul subiectului: |
128175 |
|
Nu intelegeti subtilitatile, dragi tovarasi. Pe ei nu-i doare pixul sa faca un PUZ si un SF, ba e chiar profitabil sub aspectul de comisoane. Zona insa, cu aceste doua documente aprobate, devine mai interesanta sub aspect imobiliar. Si politicienii de la putere au ramas cu terenuri prin zona. Sper ca nu e cineva atat de naiv incat sa creada ca exista planuri de dezvoltare pe "n" ani si s-au gandit ei, din marinimie, sa protejeze zona, sa aiba cetatenii de peste 50 de ani unde sa faca metrou.
In plus, pe locul fostei fabrici Laromet (fix la intersectia B-dul Laminorului cu B-dul Bucurestii Noi) trebui sa apara un mall realizat de investitori din "tara sfanta" (grupul GTC), mall care a fost bagat sub preș pana vin vremuri mai blande. Poate vor si oamenii sa valorifice terenul ala, sa gaseasca un fazan care sa "puna botul" ca prin fata o sa se faca metrou, daca e PUZ si SF, nu?
Exista insa si varianta in care ei sunt corecti in intentii si chiar vor ca intr-un interval de timp rezonabil (sub cei 5 ani) sa demareze lucrarile de extindere a M4 pana la linia de centura. Nu ar fi lipsit de logica, intrucat pe linia de centura (sos. Odai - care e in sectorul 1) sunt o multime de agenti economici si transportul public pe acolo e jalnic acum. Plus blocurile nou construite in cartierul Straulesti.
Ce mi se pare insa interesant este ca vor si sa mute Dispeceratul Central (PUZ-ul 2 de mai sus).
Ultima modificare efectuată BladHaund la Joi 10 Iun 2010 13:03:11, modificat de 3 ori în total |
|
Sus |
|
 |
adrian rosca

Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 13:12:00 Titlul subiectului: |
128178 |
|
Da, nu citisem pana la capat ce era acolo..Titlul spune una (1Mai-Laminorului), continutul un pic altceva.
Intr-adevar este interesant ca vor sa mute dispeceratul central. Adevarul este ca o fi cam depasit dupa 30 ani si in plus cam incurca dezvoltarile de linii de la Unirii (M6 si eventuala linie pe sub Bd Unirii).
Interesant este de aflat unde pe Calea Grivitei vor sa-l mute...
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 13:35:26 Titlul subiectului: |
128182 |
|
Unde am notat eu. Nu inteleg de ce neaparat vor sa faca dispeceratul central subteran si neaparat legat de o statie de metrou. Locul notat de mine este perfect, este central si este pe Calea Grivitei. In plus pe langa dispeceratul central pot "convetui" si alte institutii / societati care nu au legatura cu metroul in cladirera care se va construi acolo.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
178.56 kb |
Vizualizat: |
de 13507 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 13:53:47 Titlul subiectului: |
128185 |
|
Pai acolo unde ai indicat tu nu este nicio statie. Cele mai apropiate sunt Pta Romana si GdN, dar este ceva distanta pana la ele.
Cine spune ca vor sa-l faca subteran si legat de vreo statie ?
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 14:12:11 Titlul subiectului: |
128187 |
|
Exact, de ce trebuie sa legam neaparat dispeceratul de statii ? Nu vad unde este problema. Si oricum nu sub pamant, chiar e cheltuiala inutila
|
|
Sus |
|
 |
adrian rosca

Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 23 Iun 2010 16:08:43 Titlul subiectului: |
128831 |
|
Deci, sa recapitulam:
"Metrorex a primit sapte oferte pentru lucrari la calea de rulare a tronsonului 1 Mai-Parc Bazilescu al magistralei IV de metrou, care va fi pus in functiune in 2011, valoarea estimativa a contractului fiind de 28,2 milioane de lei (6,8 milioane de euro), fara TVA.
Astfel, au depus oferte firmele Themeli Constructii (27,56 milioane de lei si o perioada de executie de opt luni), Arcada Company (24,98 milioane de lei si o perioada de executie de sase luni), Tehnologica Radion (28,11 milioane de lei si o perioada de executie de sase luni), Transporturi Bucuresti (27,81 milioane de lei cu o perioada de sase luni) si SOMET (28,19 milioane de lei si o perioada de finalizare de sase luni). Totodata, Metrorex a primit oferte din partea consortiilor Swietelsky/IMSAT (28,18 milioane de lei si o perioada de efectuare a lucrarilor de sase luni) si Alpine/Mari Vila (23,99 milioane de lei si o perioada de executie de sase luni)."
Zilele astea am vazut mare forfota pe langa PLS Zarea, reaparand containere de organizare de santier, o noua balustrada in jurul putului, compresoare si o automacara noua si frumoasa pe care scria 'Somet', desi nu s-a publicat inca niciun anunt de atribuire a licitatiei in cauza.
Exact ce ziceam in data de 04 Martie a anului curent: Citat: | Eu merg pe mana Somet |
|
|
Sus |
|
 |
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mie 23 Iun 2010 18:03:47 Titlul subiectului: |
128839 |
|
Adica doar 6 luni ?!? Incredibil...
|
|
Sus |
|
 |
adrian rosca

Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 23 Iun 2010 23:06:10 Titlul subiectului: |
128869 |
|
Do not worry!
De aceea exista sfanta institutie a actului aditional. Evident, pentru lucrari suplimentare, care produc 'time & cost implication'.
|
|
Sus |
|
 |
adrian rosca

Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Iun 2010 10:44:27 Titlul subiectului: |
128998 |
|
Au inceput lucrarile de inchidere a unuia din cele doua goluri tehnologice de langa apeductele de la Podul Constanta (cel dinspre Chibrit). Iar la celalalt gol au mai inaintat lucrarile de structura, ramanand de executat doar planseul si un pic din partea superioara a peretilor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
329.89 kb |
Vizualizat: |
de 13031 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
343.49 kb |
Vizualizat: |
de 13031 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Iun 2010 15:56:27 Titlul subiectului: |
129010 |
|
sab a scris: | Nu stiu de ce insista cu racord spre Otopeni de la 1 Mai, cand stie sigur ca asta va insemna intreruperea circulatiei metroului in zona, la putin timp dupa ce se va da drumul la circulatie spre Bazilescu. Si ramane problema cu GdN2 statie terminus pentru 2 magistrale... |
Eu nu pricep treaba asta in ruptul capului, cu intreruperea circulatiei. De ce nu fac ei acum 2 cioturi pe care eventual sa le foloseasca in viitor ?.
Din cele 2 cioturi stim cu siguranta ca unul cel putin este gata construit ( directia 1 Mai - Baneasa). Le asa de greu sa faca si cel de-al doilea ciot acum ?
Daca stau bine sa ma gandesc, mare paguba sa intrerupa circulatia intre 1 Mai si Bazilescu pentru 2 ani, au trafic cat nu pot duce !
Iar apropo de GdN 2 cap de linie pentru 2 magistrale, sa fim seriosi, pot sa foloseasca un metrou naveta la un sfert de ora intre 1 Mai si Parc Bazilescu. Nu cred ca mai crede cineva la ora actuala ca statia "Laminorului" se va construi foarte curand !
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Iun 2010 15:59:44 Titlul subiectului: |
129011 |
|
Nu este asa simplu, trebuie sa se stabileasca solutia tehnica (sub sau supratraversare a M4) si abia apoi sa vada unde vine "ciotul" respectiv.
Mai este si pasajul Constanta in zona, nu este asa simplu, probabil si niste exproprieri. Si daca se decide ca traseul este cel pe la Victoriei ?
Mai am o nedumerire..pe cine va deservi o linie de metrou situata sub liniile CFR?
Si cum sa faci naveta de la 1 Mai, statie cu 2 peroane ? Este complet anapoda, este aceeasi problema ca la GdN2 capat pt 2 linii cu doar 2 peroane, se incurca circulatia.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Iun 2010 16:06:32 Titlul subiectului: |
129012 |
|
Ciotul respectiv trebuie sa fie chiar la intrarea in statia 1 Mai. Apoi pot sa sub / supratraverseze M 4 pe unde vor ei. Ce, la Crangasi Inelara va sub sau supratraverseaza M 1?
O statie in cartierul Pajura, chiar langa linia CFR, e plin de blocuri pe acolo apoi exista 2 variante:
a) Sau se duce direct la Gara Baneasa
b) Sau se intoarce in Piata Presei Libere (cu statie) pentru ca apoi sa apara, iar la gara Baneasa.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Iun 2010 16:13:02 Titlul subiectului: |
129013 |
|
Da, numai ca la Crangasi sunt 3 linii, un mic amanunt care la 1 Mai/GdN2 nu exista. Nu stiu cum era inelara acolo, pentru sunt sigur ca exista un plan, numai ca "Amenajarea complexa" a Dambovitei a cam dat-o peste cap. In mod logic inelara ar trebui sa fie la adancime mare acum. Oricum ea nu mai poate fi construita dupa planurile initiale, trebuie gasit alt capat acolo, deci sunt mari sanse sa vedem Crangasi2 si nicio sub/supratraversare .
Cu o singura statie viabila (Pajura) pana la Gara Baneasa cred ca ramane un traseu care nu se justifica, fata de zone populate ca Mihalache, Domenii etc. Depinde ce vrem, o linie rapida catre aeroport cu statii putine sau o linie care sa deserveasca si orasul.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Iun 2010 16:25:47 Titlul subiectului: |
129014 |
|
La Crangasi se stia de Dambovita nouă, parerea mea (neconfirmata de vreun document) este ca Inelara supratraverseaza M 1 (care coboara spre Petrache Poenaru imediat ce iese din Crangasi), apoi coboara si ea pe sub parcul amenajat in apropierea lacului apoi cand are adancimea prestabilita face o curba stanga pe sub lac pentru a se incadra la un moment dat pe sub Virtutii, cam pe unde sunt benzinariile acum. E un traseu oarecum echivalent cu ce face acum M 3 pe sub Gradina Botanica.
Revenind la M 4, cu Otopeniul dat in functiune, chiar vezi un trafic "colosal" pentru cele 2 statii ramase in afara Otopeniului (Pajura si Parc Bazilescu ?).
O naveta - 4 metrouri / ora 1 Mai - Bazilescu este suficient.
|
|
Sus |
|
 |
|