| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 04 Noi 2010 13:43:36 Titlul subiectului: |
135858 |
|
Am si specificat:
Bine inteles, aceasta operatiune este mai drastica, si presupune ceva modificari majore, dar este spre binele viitor.
Din moment ce exista 3peroane si 5linii, iti dai seama, ca cel mai probabil, as face cala Basarab. S-ar modifica plecarea de la linia 1 inlocuid cu linia 4, directia spre Grozavesti. Linia 3 ramane in continuare la fel, doar ca nu se va mai merge mai departe, ci va fi capat de linie.
Circulatia se va desfasura in acelasi mod ca si la statia Dristor2.
|
|
| Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Noi 2010 13:57:16 Titlul subiectului: |
135859 |
|
S-a mai incercat sa se plece de la linia 4 (de aceea s-a spart peretele) si s-a dovedit ca nu este o idee buna pentru ca mai departe linia 4 ajunge tot in linia 2, deci depind una de alta.
Cel mai interesant este cum faci sa ajunga metroul de la linia 3 la linia 4 (adica 3 linii mai incolo). Iti dai seama ca blochezi complet circulatia pe o magistrala pe ambele sensuri ?
|
|
| Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 04 Noi 2010 14:01:19 Titlul subiectului: |
135860 |
|
| NU blochezi nimic. Faci cum e la Dristor2. Vi si pleci de la acelasi peron. Mai ai un macaz inainte de Grozavesti, ca sa treci pe linia cealalta si gata. La Dristor tot la fel este, doar ca macazul este la intrarea in statie.
|
|
| Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Noi 2010 14:32:18 Titlul subiectului: |
135862 |
|
Cand ai spus "ca la Basarab" ma gandeam ca actuala M1 "imbraca" M3 si faci rebrusementul spre Izvor.
Nu prea am inteles care este linia pentru Grozavestii unde sosesti si de unde pleci...
Daca este vorba de linia 4, ideea merge cat de cat doar daca s-ar largi "palnia" de la Eroilor, astfel incat linia 4 sa fie independenta. Acum are portiune comuna cu linia 2 si orice intrare dinspre Grozavesti blocheaza Militariul pe sensul spre Politehnica.
Dar mai exista impedimentul peronului mult prea mic pentru un capat de linie (si as putea spune si periculos) si existenta unei singure linii de plecare/sosire. La Dristor2 sunt doua linii, ceea ce permite un mic repaos.
Oricum vad un interval mare pe aceasta magistrala propusa care sa permita in siguranta rebrusmentul (cam dublul timpului pentru interstatia Grozavesti-Eroilor) plus o pereche de mecanici "de rezerva" care sa preia mereu trenul care soseste in statie. Daca aceeasi echipa soseste si pleaca din statie s-a rupt filmul...
Plus ca cei care vor sa mearga spre Unirii vor urca si cobora scari.
Iar linia 3 ramane "de decor" si este pacat de subtraversarea de la Municipal, ramane fara obiect.
Daca se soseste si se pleaca de la linia 3 este cam acelasi lucru, deosebirea este ca nu se mai incurca Militariul si scapam si de peronul mic.
Ce mai, daca nu este gandita de la inceput, orice modificare de circulatie are implicatii majore... Eu zic sa lasam M1 si M3 cum sunt acum, ca asa au fost gandite, sa aiba un traseu comun. Mai putin NG-LdC care nu era programat sa fie legat la actuala statie NG. Ce trebuie sa vedem poate este cum facem la Crangasi in perspectiva inelarei. Acolo avem un singur peron disponibil. Acum...
Oricum, ideea nu este noua, s-a incercat cu Militariul si s-a abandonat. Probabil ca exista ceva impedimente majore. Plus ca si acolo se putea instala un macaz la intrarea in statie care sa permita sosirea si plecare de la acelasi peron (linia1), insa si aici poate nu stim toate datele problemei.
Ultima modificare efectuată de către sab la Joi 04 Noi 2010 14:56:13, modificat de 1 dată în total |
|
| Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 04 Noi 2010 14:55:01 Titlul subiectului: |
135864 |
|
Deci:
Atat linia 3 cat si 4 ar deservi pentru Dristor2. Se mai poate largi putin iesirea de la linia 4, nu este o problema.
In aceste conditii, statia ar semana cu Basarab: liniile 1si2 pentru Preciziei-AS, liniile 3si4 pt Dristor2-Eroilor.
La care mai adaugi un macaz dublu inainte de statia Grozavesti, pentru reintrare pe firul normal de circulatie. Nu se impiedica nimic, nu se pierde timp.
Peronul mic de la linia 4 este indeajuns, asa cum si cel de la Romana este indeajuns (aici traficul nu va mai fi asa mare, din moment ce calatori isi vor alege in functie de sosire, linia cu care pleaca spre Dristor).
Toata ideea este sa nu mai avem magistrale suprapuse, si sa avem in acelasi timp magistrale mai mici ca lungime, si care sa nu se intalneasca pe ea insasi. De asemenea, se poate face si magistrala cu capete duble, dar nu asa cum era M1 inainte, ci cu ramificatiile mai scurte, 2-4 statii maxim, in functie de necesitate.
|
|
| Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Noi 2010 14:57:26 Titlul subiectului: |
135865 |
|
| Si tot nu inteleg, la ce linie sosesti si de la ce linie pleci, daca ambele sunt de D2 ? Ca vorbim de extremitatile statiei..
|
|
| Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 04 Noi 2010 15:06:36 Titlul subiectului: |
135866 |
|
| Se va face identic ca la Dristor2. Trenul intra la oricare dintre linii, si tot de acolo si pleaca, Daca intre timp soseste si celalalt, intra la linia cealalta.
|
|
| Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Noi 2010 15:17:55 Titlul subiectului: |
135867 |
|
| Exista o mica mare diferenta esentiala. La D2 vorbim de un peron comun. Aici sunt 2 peroane complet distincte si aflate la ceva distanta ... Cum stii de la care peron pleaca urmatorul tren spre D2? Anunta la difuzor si o ia lumea la fuga pe scari ?
|
|
| Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 04 Noi 2010 15:27:18 Titlul subiectului: |
135868 |
|
| Nu ai nevoie de asa ceva. Te opresti la peron la care ai ajuns. Nu vor fi intervale astronomice, mai ales ca la capat trenurile stationeaza niste minute. Mai exista si varianta folosiri liniilor 3 si 5, dar linia 5 are spatii tehnice. In acest fel s-ar merge pe un singur fir pana la Grozavesti.
|
|
| Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Noi 2010 15:34:59 Titlul subiectului: |
135869 |
|
Pai si cum, ca tot nu ma prind....daca vin din oras si vreau sa ajung la D2 cobor la linia 2 si iau metroul de la linia 4 ? Daca vin din Militari si vreau sa merg la D2 raman la acelasi peron (dar ma mut la linia3), chiar daca primul tren pleaca, sa zicem, de la linia 4 si nu de la linia 3 ? Cine se grabeste fuge spre primul metrou, cine este comod ramane la acelasi peron, cam asta este regula ?
Si daca intru in statie la Eroilor ma uit la monitor si vad de la care linie pleaca primul tren spre D2 si cobor fie la peronul mare, fie la cel mic ?
Cam bulversant...Este exact punctul slab de la NG acum, ca exista peroane diferite pentru aceeasi directie ( pentru cei care folosesc tronsonul comun)...
Exact din motivul spus de mine mai sus, ca daca nu gandesti de la inceput o statie pentru ce vrei sa faci acolo, ulterior doar improvizezi. Mai bine sau mai rau ramane de discutat, dar oricum mai rau decat daca gandeai statia inca de la inceput ca un tot unitar, asa cum a fost gandita Eroilor.. Gandeste-te cum ar fi fost la NG daca arata ca Eroilor, cu un peron mic si unul mare...Era un lucru bine gandit, nu ? Un peron pentru fiecare directie, nu ca acum...
Diferenta esentiala fata de Basarab este ca la ceea ce propui tu Eroilor va fi capat de linie. La Basarab solutia merge pentru ambele magistrale merg mai departe.
Singurul caz in care ar merge ce propui tu la Eroilor este daca ai folosi peronul central doar pt D2 (liniile1 si 3) si liniile 2 si 5 pentru Militari. Dezavantajul major este ca indiferent cum vrei sa schimbi trebuie sa urci scari.
Deci ipoteza esentiala de la care trebuie sa pleci este ca acel capat de linie trebuie sa fie deservit de o "ministatie" cu peron central, exact ca la D2. Altfel este SF si inca unul horror.
Si inca o data, la Basarab este o improvizatie, daca ma intrebi pe mine acolo era mult mai bine o statie suprapusa cu peron central pentru ambele magistrale. Acum sunt dezavantajati cei care vin de pe M1 si vor sa mearga pe M4 (considerand M4 spre 1 Mai), precum si cei care vin de pe M4 si vor sa mearga spre Carangasi. Deci Basarab nu este deloc un exemplu de repetat.
Ultima modificare efectuată de către sab la Joi 04 Noi 2010 16:04:13, modificat de 1 dată în total |
|
| Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 04 Noi 2010 16:03:42 Titlul subiectului: |
135870 |
|
Poate 2 si 4 pentru Militari...ca sa fie una langa alta. Numerotarea este facuta in zig-zag acolo.
Cat despre metoda, nu este deloc bulversanta. Daca ai o alta varianta pentru Eroilor capat de linie, te rog sa o expui.
|
|
| Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Noi 2010 16:08:30 Titlul subiectului: |
135871 |
|
Nu, am spus bine, liniile 2 si 5 pt Militari si peronul central pentru statia capat de linie. Este singura varianta in care merge. Liniile de Militari nu trebuie sa fie apropiate, asa cum liniile M4 nu sunt una langa alta la Basarab, ci pe extremitati..
Iar sa ai peroane pentru aceeasi directie situate in extremitatile statiei crede-ma ca este foarte bulversant. Vine cineva si intreaba cum poate sa ajunga la D2. Ce-i spui ? Depinde...coborati in statie fie la linia 3, fie la linia 4 ? O sa te intrebe imediat cum asa ?
Tu acolo vrei sa fie ca la D2 si in acelasi timp ca la Basarab, adica o combinatie de lucruri diferite. Insa ca sa fie ca la D2 trebuie musai capatul de linie sa aiba 2 linii cu peron central, astfel incat sa ai peron unic de plecare intr-o directie. Fara asta nu functioneza..
|
|
| Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 05 Noi 2010 08:48:10 Titlul subiectului: |
135887 |
|
Pentru Militari putem face asa la Eroilor: Linia 1 devine sens pentru Politehnica, la intrarea dinspre Izvor are macaz de trecere de la linia 2 la linia 1, deci nu sunt probleme.
Linia 3 devine sens pentru Izvor dinspre Militari: inainte de Eroilor exista linie de comunicatie intre Militari si linia 3, cu macaz.
Liniile 2 si 4 revin pentru Dristor 2, si pot folosi in comun portiunea de linie dintre Eroilor si pana la curba dreapta la despartirea de firul de Militari. Asfel ai peroane centrale la ambele rute, si nu mai ai nici probleme cu peronum mic de la linia 4.
|
|
| Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 05 Noi 2010 09:51:08 Titlul subiectului: |
135888 |
|
Ramane sa legi linia 3 care vine de la Grozavesti de liniile 2 sau 4, ceea ce nu este chiar asa de usor, avand in vedere actuala configuratie de acolo, cu subtraversarea M3. Practic ar trebui un tunel nou intre galeria dubla a M3 si galeria simpla a M1 sensul spre Grozavesti. Tunelul ar incepe de la Podul Cotroceni si ar tine pana la la Eroilor.
Si linia 1 nu poate fi folosita pentru plecarea spre Politehnica, nu stiu de ce. Daca retii au fost momente cand se sosea si se pleca spre Militari de la linia 1, dar nu se schimba sensul pana la Politehnica. Posibil ca macazul respectiv dintre liniile 1 si 2 sa fie unidirectional, nu unul in X.
|
|
| Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 05 Noi 2010 10:19:07 Titlul subiectului: |
135893 |
|
Uite varianta mea. Nu este chiar la scara, si este posibil sa mai fi omis vreun macaz pe acolo, dar in mare asta este ideea mea.
| Descriere: |
|
| Mărime fișier: |
46.1 kb |
| Vizualizat: |
de 12366 ori |

|
|
|
| Sus |
|
 |
ByOnu

Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 20/Apr/2025 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Noi 2010 20:27:08 Titlul subiectului: |
136329 |
|
Nici M5-ul nu-i gata si noi avem deja M6 in 2020!
http://www.a1.ro/news/social/o-noua-linie-de-metrou-in-capitala-1-mai-otopeni-133835.html (are si un video-reportaj!)
"In Bucuresti, centrul orasului va fi legat de aeroporturile de la periferie printr-o linie de metrou. Dar peste vreo opt-noua ani. Daca santierul pentru construirea tunelului incepe asa cum este prevazut, in 2013.
Linia de Metrou 1 Mai - Otopeni se dezvolta acum pe hartie. La anul facem primul pas concret. Metrorex cauta consultantul care sa termine proiectul.
1 Mai e statia de unde pleaca metroul spre Otopeni. Nu ajunge pana la capatul liniei, care este in cartierul Bucurestii Noi, ci de aici strabate nordul orasului.
De la 1 mai la Pajura 2, Piata Presei Libere, Gara Baneasa, Cartier Baneasa, Aeroport Baneasa, Baneasa Institut, Baneasa Meteo, Privighetorilor, Padina, Otopeni Centura, Otopeni Sud, Centru Otopeni, Otopeni Nord pana la Aeroportul Henri Coanda.
40 de minute ar dura calatoria cu metroul de la Otopeni la Universitate. Cu masina, durata ar fi dubla, mai ales la orele de varf.
50 de mii de persoane care lucreaza sau locuiesc in afara orasului l-ar folosi. Aparitia acestei linii ar reduce cu un sfert numarul autoturismelor si cu 70% pe cel al autobuzelor care trec zilnic pe DN1.
Proiectul despre care se vorbeste de multi ani s-a si modificat inainte sa inceapa. Initial linia pornea de la Piata Victoriei, dar i s-au redus cateva statii si s-a facut si o economie de 200 de milioane de euro. Cu totul ar costa 900 de milioane de euro. Metrorex are deja 300 de milioane de euro, imprumutati de la guvernul japonez si-i cauta pe restul."
|
|
| Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Noi 2010 21:21:28 Titlul subiectului: |
136331 |
|
Cum sa dureze 40 min de la Universitate la Otopeni daca mergi cu 3 metrouri ??? Doar in visele unora care gandesc aceasta linie cu plecare de la GdN. Numai timpul de asteptare cred ca va depasi 15 min...
Si cum suna Pajura2 ...
|
|
| Sus |
|
 |
armyuser
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 18/Mar/2012 Mesaje: 24 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 15 Noi 2010 22:49:49 Titlul subiectului: |
136341 |
|
| bogdaneftimie a scris: | | Uite varianta mea. Nu este chiar la scara, si este posibil sa mai fi omis vreun macaz pe acolo, dar in mare asta este ideea mea. | Liniile despărțite de pilonii dintre peroane (II și III), numite în poza ta L2 și L1, au sensuri specializate, exact pe dos față de cum ai figurat tu. Sensurile specializate sunt strâns corelate cu modul de funcționare al echipamentelor de dirijare din stație și mai departe, cu automatizarea de bloc. Chiar dacă se poate "intra pe falsă", este imperios indicată utilizarea tehnologiei așa cum a fost proiectată ea (adică parcursurile de circulație se stabilesc pe firul din dreapta, în sensul de mers). Rebrusmentul (un parcurs de manevră) se face întotdeauna doar în interiorul stației, respectând sensurile specializate de pe fire.
_________________ armyuser.blogspot.com |
|
| Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 02/Dec/2025 Mesaje: 1206 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 15 Noi 2010 23:01:37 Titlul subiectului: |
136343 |
|
| ByOnu a scris: | | Nici M5-ul nu-i gata si noi avem deja M6 in 2020! | A treia "linie de tramvai" probabil ca din statiile alea unele sunt halte, cu atatea statii ajungi dupa ce pleaca avionul. Un LRT cu atatea statii, acolo mai merge, ii faci un peron cu oprire facultativa si rezolvi situatia.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
| Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Lun 15 Noi 2010 23:01:56 Titlul subiectului: |
136344 |
|
Ideea acolo era sa desparti M1 de M3.
Si cumva, plecand de la ce exista sa limitezi M1 la Eroilor, si sa faci rebrusment identic Dristor2.
Ca imaginea sa fie completa, nu e musai sa fie asa, se paote reface o parte din statie, din linii, etc. Ideea era de restructurare a magistralelor, asa cum exista ele acum, si cu cele in proiect, ca sa acopere cat mai bine orasul, si sa nu mai avem magistrale suprapuse (culmea, avem magistrale suprapuse dar metroul acopera sub 50% din oras, si asa destul de prost...)
|
|
| Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Noi 2010 23:51:46 Titlul subiectului: |
136392 |
|
Observ ca iar se agita apele in presa cu traseul lui M 6 spre Otopeni. Vad ca deocamdata le surade o varianta schitata de mine in Poza nr 1.
Poza nr 2 reprezinta capatul cel mai logic al lui M 6 in Bucuresti pentru ca corespunde tuturor criteriilor pe care trebuie sa le satisfaca, si anume :
- Ajunge la gara.
- Se intersecteaza cu principalele magistrale in puncte cheie, si anume : cu M 1 la Basarab si Piata Unirii ; cu M 2 la Piata Unirii ; cu M 3 la Piata Unirii ; cu M 4 are traseu comun o bucata ; cu M 5 la Hasdeu ; cu M 6 la Unirii.
- Are un cap in buricul targului, la Unirii ( M 6 ).
| Descriere: |
|
| Mărime fișier: |
160.02 kb |
| Vizualizat: |
de 12090 ori |

|
| Descriere: |
|
| Mărime fișier: |
169.69 kb |
| Vizualizat: |
de 12090 ori |

|
|
|
| Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Noi 2010 08:42:56 Titlul subiectului: |
136397 |
|
| O singura MARE problema in legatura cu traseul pe la 1 Mai, pe care bine a observat-o adrian rosca. Sensul de intoarcere va trebui sa subtraverseze iar apeductele. Doar daca nu cumva sensul de intoarcere va avea alt traseu si se va "intepa" in M4 dincolo de Podul Constanta (spre Pajura).
|
|
| Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Noi 2010 11:22:02 Titlul subiectului: |
136398 |
|
Este o falsa problema cea a apeductelor. Repet pentru a suta oara, ungurii au un ditamai apeductul in persoana Dunarii si nu s-au mai incurcat de el. New York - ul la fel, acolo intra ditamai oceanul pe teritoriul orasului si iar nu s-au incurcat de el. Pana si Canalul Manecii are putina apa deasupra si vad ca nu se observa. Si sa nu-mi spuneti mie ca tunelul este la 100 metri sub fundul oceanului.
Lasand la o parte ca traseul notat de mine intretaie acelasi apeduct inca de doua ori atunci cand ajunge in preajma Pietei Presei Libere. Cat priveste legatura intre M 6 si M 4 ( sensul Otopeni - Gara ) aceasta se va realiza exact la jumatatea distantei intre actualele statii 1 Mai si Grivita, pe un singur sens de mers. Operatia am mai vazut-o odata la intersectia dintre M 1 si M 3 la Nicolae Grigorescu. Si statia 1 Mai va suferi schimbari majore ( in viziunea mea ) - dar despre toate acestea mai tarziu. Trebuie sa fac niste desene.
|
|
| Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Noi 2010 11:56:42 Titlul subiectului: |
136399 |
|
| Asa da, intre 1Mai si Grivita, nu inainte de 1Mai (intre 1Mai si pod). Cat despre apeducte, ai dreptate, nu ar trebui sa existe probleme atata timp cat ai utilajul potrivit si de duci si adancimea necesara.
|
|
| Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mie 17 Noi 2010 12:30:23 Titlul subiectului: |
136400 |
|
| Nici nu ar mai fi problema subtraversarii apeductului + pasajului + calea ferata in acelasi timp.
|
|
| Sus |
|
 |
|