Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 29, 30, 31  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 11 Mar 2011 19:19:20    Titlul subiectului: 141022

E ceva oficial sau e o chestie imaginata de tine? Mentioneaza, te rog.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Mar 2011 22:02:00    Titlul subiectului: 141033

Macazele si liniile de stocare sunt treburi oficiale, inclusiv cele 2 prelungiri de linie a 150 metri de dupa Parc Bazilescu spre Laminorului.
Schema de circulatie este imaginata de mine si se deduce din pozitionarea macazelor. Pe tronsonul 1 Mai - Parc... indiferent cum o sucesti si o intorci nu poti sa ai decat maxim 2 metrouri. Iar daca pe tronsonul 1 Mai - GdN 2 ai mai mult de 3 metrouri se incurca intre ele, incep sa se astepte prin tunel.Deci aici e logica curata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Mar 2011 21:56:25    Titlul subiectului: 141151

Unele comentarii .
Cand se va pune problema construirii racordului pentru M 6 (Otopeni– GdN 2 ) oprirea circulatiei trenurilor de metrou pe M 4 pe un fir nu va afecta cine stie ce circulatia pe aceasta magistrala pentru statiile Parc… si Pajura.
Singura deosebire fata de circulatia cu 5 metrouri – la care vad ca nimeni nu s-a opus – este ca statia “Parc Bazilescu” va beneficia de un metrou la 14 – 15 minute, ceea ce nu ar fi o catastrofa de neimaginat. Se poate afisa in cele 2 statii afectate ( Parc... si Pajura ) programul de circulatie spre 1 Mai / Basarab si toata lumea este multumita.
Alta observatie interesanta, oricare dintre cele 4 metrouri are un dublu circuit, unul ‘lung’ GdN 2 – Parc... si altul ‘scurt’ GdN 2 – 1 Mai si timpi suficienti de odihna la GdN 2 ( de aproximativ 14 minute ) lasand la o parte faptul ca exista si un timp de odihna a vederii si la celalalt cap ( Parc... respectiv1 Mai).
Asa incat durata unei curse complete duce undeva la halucinanta valoare de ... 65 minute, cu tot cu pauzele de odihna de la cele 3 capete de linie. Si va fi un unicat in istoria metroului bucurestean ca o magistrala fara deviatii sa beneficieze de 3 capete de linie.
Precizez ca schemele prezentate sunt din imaginatia proprie si nu reprezinta pozitia oficiala a metrorexului, dar alta varianta de circulatie nu prea exista...



1bis.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.71 kb
 Vizualizat:  de 16117 ori

1bis.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.71 kb
 Vizualizat:  de 16117 ori

2.jpg



2a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.25 kb
 Vizualizat:  de 16117 ori

2a.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.36 kb
 Vizualizat:  de 16117 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.42 kb
 Vizualizat:  de 16117 ori

4.jpg



4a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.75 kb
 Vizualizat:  de 16117 ori

4a.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.07 kb
 Vizualizat:  de 16117 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.48 kb
 Vizualizat:  de 16117 ori

6.jpg



7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.67 kb
 Vizualizat:  de 16117 ori

7.jpg



8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.07 kb
 Vizualizat:  de 16117 ori

8.jpg



9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.29 kb
 Vizualizat:  de 15955 ori

9.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Mar 2011 00:54:43    Titlul subiectului: 141157

adrian rosca a scris:
De la Udriste citire:

"Când se inaugurează stațiile Pajurei și Bazilescu?

În luna mai vom pune în funcțiune cele două stații, iar pe circuitul de aprobare se află documentele pentru prelungirea acestei linii cu încă două stații, Laminorului și Lac Străulești."

Mai intai era jumatatea anului, apoi Aprilie, acum e Mai. Question Pana la urma care mai? Confused


Na, ca acuma iar s-a schimbat schimbarea, deoarece Romania Libera de azi zice asa:

"Chiar dacă nu a reușit să termine lucrările începute înainte de 1989, Metrorex a anunțat începerea unui proiect de construire a unei linii de transport în Drumul Taberei, pe tronsonul Râul Doamnei-Eroilor, unde vor fi nouă stații, pe o lungime de 6,2 km. Realizarea noii linii de metrou ar trebui să se încheie în 2014. Cum am putea însă ști dacă lucrările nu vor dura la fel de mult ca șantierul din Bucureștii Noi, deschis înainte de Revoluție și care nu a fost terminat nici acum?

E vorba despre o altă orânduire socială, alt sistem de guvernare. Creditul obținut pentru proiectul din Drumul Taberei este garantat de Guvernul României și nu cred că vor fi probleme similare", susține directorul Metrorex, Gheorghe Udriște. El a precizat că se bazează pe o finanțare certă care este asigurată în proporție de 50% dintr-un credit de la Banca Europeană de Investiții, iar restul de la bugetul de stat. Investiția totală se ridică la 215 milioane de euro fără TVA, iar banii, atât cei din credit, cât și de la buget urmează să fie virați pe măsură ce lucrările avansează.

Lipsă de bani

Bugetul de stat însă s-a dovedit insuficient în anii trecuți când a fost nevoie de finanțare pentru finalizarea lucrărilor începute înainte de 1989. De exemplu, pentru a se termina extinderea rețelei de metrou în cartierul Titan, între Nicolae Grigorescu și linia de centură, a fost nevoie de 19 ani pentru numai patru stații. Ceva mai mult va dura până la darea în funcțiune a metroului în Bucureștii Noi, după aproape 21 de ani de la începere. „În vară se vor termina stațiile Pajura și Parc Bazilescu, apoi se va lucra la un nou tronson între Parcul Bazilescu și Lacul Străulești. Am primit avizele necesare", a mai declarat Gheorghe Udriște."


In cele din urma vorbim de sezonul vara-toamna-iarna.
E tare si chestia cu finantarea certa de la buget Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Mar 2011 23:34:50    Titlul subiectului: 141191

http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/lucrarile-la-metroul-raul-doamnei-eroilor-incep-in-mai-putin-de-doua-luni-15634.html?utm_medium=RSS

"Potrivit Ancăi Boagiu, la 30 iunie anul acesta vor fi puse în funcțiune două stații noi - Pajura și Parc Bazilescu aflate pe Magistrala 4, Gara de Nord-Laminorul."

Parca e intrecerea socialista in a da termene. Ma pregatesc inca de pe acum ca sa particip si eu la inaugurarea promisa. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2011 00:37:46    Titlul subiectului: 141603

Pe deasupra statiei Pajura s-a demolat un gard, s-a sapat un sant, s-a ingustat trotuarul si a aparut o cabina de paznic.
Intrebat despre lucrare, paznicul ar fi raspuns ca se fac niste scari rulante. Carevasazica, se mai fac inca doua iesiri din statia Pajura, P-ta Romana style? Question
Ma intreb daca fusesera prevazute initial sau s-au adoptat recent, ca urmare a lobbyului unora si altora care se dau de ceasul mortii sa-si faca vad comercial in zona?
Lucrarile sunt in cu totul alta parte decat gurile de iesire. Sunt pur si simplu pe la mijlocul statiei, in conditiile in care iesirile sunt la capete.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2011 09:13:39    Titlul subiectului: 141614

Exista unele statii in reteaua de metrou care au avut prevazute de la inceput spatii pentru montarea escalatoarelor, paralele cu scarile fixe, de la gura de intrare pana in vestibul, dar care, din varii motive, nu s-au mai montat. Dau un exemplu: statia Politehnica, iesirea spre complex Leu, paralela cu gardul de la Apa Nova. In alte cazuri, statiile au stat fara scara rulanta un timp, aceasta montandu-se ulterior, de pilda Semanatoarea, unde s-a montat de curand acea scara rulanta... Statia Pajura stiu ca are prevazut din constructie spatiul pentru scara rulanta. Se si vede la gura statiei "parapetul" din beton care separa spatiul scarilor fixe de cel al escalatorului. Chestia cu montarea scarilor rulante si a lifturilor in statiile de metrou face parte dintr-o "campanie" Metrorex pentru "ajutorarea persoanelor cu handicap"... La Nicolae Grigorescu s-a facut de curand o scara rulanta (cu iesire proprie, nu comuna cu scara fixa) pe trotuarul nordic, cel cu locul de joaca pentru copii, din fata blocurilor.
BladHaund a scris:
Ma intreb daca fusesera prevazute initial sau s-au adoptat recent, ca urmare a lobbyului unora si altora care se dau de ceasul mortii sa-si faca vad comercial in zona?
De ce se mai fac in plus alte scari rulante decat cele prevazute din constructie a se face? Probabil ai dreptate... Wink
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 1062
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 15 Apr 2011 16:57:15    Titlul subiectului: 150 142640

Adevărul în editia de Vineri 15 Aprilie 2011 a scris:
Metroul Pajura-Parc Bazilescu circulă la 1 iulie
Aura Clara Marinescu

Panouri de tablă emailată, granit, gresie și marmură românească sunt câteva dintre materialele de construcții cu care s-a lucrat la amenajarea tronsonului 1Mai – Parc Bazilescu. Astăzi, directorul Metrorex Gheorghe Udriște și ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Anca Boagiu, au parcurs traseul stației Pajura-Parc Bazilescu într-o Dacie-papuc, pe post de drezină.

Gheorghe Udriște, a declarat ieri că lucrările la tronsonul de metrou 1 Mai – Parc Bazilescu, însumând 2,62 kilometri, cu două stații, sunt realizate în proporție de 80%, urmând ca la 1 iulie acesta să fie dat în folosință: „Lucrările la cele două stații au fost începute în 1986-1987, iar lucrul la finisaje, instalații electrice și calea de rulare a demarat în octombrie 2010. La 15 iunie vor începe probele, iar la 1 iulie se va da drumul circulației”.

Costul lucrărilor de structură efectuate după anul 1990 a fost de 308 milioane lei.

Tot astăzi, a fost semnat contractul pentru construcția Magistralei V Drumul Taberei-Universitate, între Max Boegl România și Max Bögl Germania. Cei doi constructori vor realiza stația și depoul Valea Ialomiței, pentru 231,67 milioane lei, linia urmând să fie deschisă în 2014.

16 trenuri noi

Metrorex a lansat un anunț de licitație pentru achiziția a 16 trenuri noi de metrou care vor circula pe Magistralele 1, 2 și 3. Valoarea estimativă a contractului este de 107,2 milioane euro. Trenurile au în total 96 de vagoane și vor înlocui garniturile vechi de tip IVA. În prezent, parcul de metrouri al Metrorex numără 44 de trenuri noi de tip Bombardier și 31 de trenuri de construcție veche de tip IVA. Noile trenuri vor avea sisteme antivandalism, la uși și geamuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Apr 2011 21:14:01    Titlul subiectului: 142649

Ha, nu mai e aprilie, nu mai e mai, ci iulie!

"Două noi stații de metrou, gata până în iulie

Dincolo de valul de proiecte de infrastructură lansate în ultima perioadă, prima tăiere de panglică a unei lucrări finalizate este anunțată pentru luna iulie. Din vară locuitorii Capitalei vor beneficia de două noi stații de metrou: Pajura și Parc Bazilescu, unde lucrările au început în 1986 și au fost reluate în octombrie 2010.
Cu casca pe cap, ministrul Boagiu a inspectat,vineri, însoțită de presă, starea lucrărilor. Jurnaliștii, pe jos, ministrul, într-o mașină special adaptată mersului pe șine, au parcurs cei circa 500 de metri care despart Pajura de Bazilescu. La capătul drumului pe dale de beton, șine de oțel și râuri de noroi, ministrul a declarat ziariștilor peripatetici mulțumirea pe care o încearcă. "Am văzut o lucrare care îmi face cinste. Azi laud doi constructori care termină la timp și care nu se prefac că lucrează", a anticipat Boagiu, referindu-se la reprezentanții companiilor românești Metroul SA și Somet.
" cf. ziarului Gandul.

Intrebarea este ce inseamna "la timp"?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
addisoft1991s



Data înscrierii: 06/Sep/2010
Ultima vizita: 13/Aug/2016
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti (GdN)

MesajTrimis: Vin 15 Apr 2011 23:35:59    Titlul subiectului: 142653

La 15 iunie vor începe probele, iar la 1 iulie se va da drumul circulației", a explicat Udriște. sursa click
Observ ca nu a fost montata sina a-III-a



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.71 kb
 Vizualizat:  de 15408 ori

6.jpg



6121.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.38 kb
 Vizualizat:  de 15408 ori

6121.jpg



_________________
http://www.youtube.com/user/adisoft1991s
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Apr 2011 07:59:59    Titlul subiectului: thtt 142906

http://b365.realitatea.net/news/statiile-pajura-si-bazilescu-80-sunt-gata-fotogalerie/

"Cele două stații care vor completa traseul magistralei 4 încep să prindă contur. Structura propriu-zisă a stațiilor a fost finalizată, iar acum se mai lucreză la calea de rulare și la finisaje.

Stația Pajura are ca tema cromatică albul și vișiniul iar lucrările sunt într-un stadiu mai avansat față de cele de la Parc Bazilescu. Căile de rulare sunt la locul lor, umplute cu balast iar pe porțiuni consistente a fost deja pusă marmura pe podele. Scările rulante, sigilate, sunt deja în subsol gata pentru a fi motate iar paleții cu plăcile de metal care vor îmbrăca pereții sunt pe sfârșite. Muncitorii lucrează simultan în mai multe locuri din stație: o echipă la suprafață, o echipă pe vestibul, una în stația propriu-zisă, iar alta în tunel.

La Parc Bazilescu, stație de suprafață cu acces direct la peron, lucrările sunt puțin mai în urma față de Pajura. Doar pe parte dreaptă pe sensul spre Gara de Nord e montata calea de rulare, în timp ce pe partea stanga o folie de plastic ține locul sinelor, pentru a impiedica infiltrațiile. Se lucrează intens și în tunel cu diverse utilaje specifice. Cromatica în ultima stație de pe Magistrala 4 ține de culori calde: portocaliu, galben și alb în tot cu marmura pusă „în mostre” ici-colo.

Ambele stații au fost anunțate a fi gata la 1 iulie.

În planurile de extindere ale Metrorex pe magistrala 4 se află încă un tronson cu lungimea de 2,5 kilometri și două stații, Laminorului și Lac Străulești, pentru care lucrările de construcție ar putea începe în cursul anului viitor. Costurile în acest caz sunt estimate de autorități la 700 milioane lei. “Având în vedere faptul că lucrările încep într-un an și ar dura cam doi ani, estimez că undeva aproape de 2015 acest tronson spre Lac Străulești ar deveni funcțional pentru călători”, declara in luna februarie pentru B365.ro directorul Metrorex S.A. Gheorghe Udriște.

Tot linia 4 de metrou ar urma să fie prelungită până la Gara Progresul din cartierul Berceni, trecând prin stațiile Hașdeu, Palatul Parlamentului, Catedrala Mântuirii Neamului și Eroii Revoluției. Pentru această rută, compania de transport nu a elaborat deocamdată studiul de fezabilitate.

Material realizat cu sprijinul inginerului Cristian Nazarie din cadrul Direcției de Investiții a Metrorex S.A.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Apr 2011 06:57:53    Titlul subiectului: 142934

Parcul Bazilescu, statie de suprafata ?? Doar nu este ca la IMGB. Nu este o statie subterana ?
_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Apr 2011 08:02:35    Titlul subiectului: 142938

Este (cam) ca IMGB, adica vestibulele sunt situate deasupra solului.
Uita-te cu cateva pagini in urma, a postat rosetti61 cum va arata statia
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=10782&postdays=0&postorder=asc&start=250



vestibul_suprateran_625.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.62 kb
 Vizualizat:  de 14843 ori

vestibul_suprateran_625.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 18 Mai 2011 16:47:54    Titlul subiectului: 143665

Metrorex pune la bataie 300 mil. euro pentru inca doua statii la Magistrala 4
Metrorex, operatorul retelei de metrou din Bucuresti, vrea sa extinda Magistrala 4 cu doua statii, pana in zona lacului Straulesti, unde va fi construit un nod terminal cu o parcare, un dispecerat si o autogara, investitia fiind estimata la 1,22 miliarde lei, inclusiv TVA (298,5 milioane euro), informeaza Mediafax.

Articolul intreg aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Mai 2011 17:56:50    Titlul subiectului: 143667

Mi se pare exagerat pretul de 300 de milioane de euro pentru acest nou tronson. Care va fi termenul de finalizare ? Pastrand algoritmul, probabil dupa 2030 Very Happy
In articol scrie despre un termen de.....4 ani. Inainte sa facea o magistrala intreaga in patru ani !

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Iun 2011 21:42:16    Titlul subiectului: 144566

Au mai ramas doar 7 zile pana la 'probele la cald' cu rama... Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 15 Iun 2011 14:32:24    Titlul subiectului: 144578

Sa inteleg ca perioada de testare propriu-zisa este de doar 7-8 zile?
Nu este cam putin? Stiu ca este vorba de doar doua statii, dar mi se pare prea putin timp. Si asta in conditiile in care totul merge perfect (dar stim ca in orice testare, mai apar si probleme)...

Si de cand statia Pajura se numeste Jiului?
Are cineva informatii curate?

Mai jos textul publicat:
Ministrul Transporturilor și Infrastructurii (MTI), Anca Boagiu, a semnat Ordinul de Ministru privind numirea Comisiei de recepție la obiectivul de investiții Magistrala 4 de metrou, Racordul 2, secțiunea 1 Mai – Parc Bazilescu, și începerea probelor tehnologice de sistem în vederea punerii în funcțiune cu călători.
Obiectivul de investiții este inclus în strategia de dezvoltare a rețelei de metrou din Municipiul București, ca parte a programului de guvernare a guvernului României. Lungimea traseului obiectivului este de 2,62 km și are două stații: Jiului (Pajura) și Parc Bazilescu. Finanțarea a fost asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Iun 2011 17:38:49    Titlul subiectului: 144580

Statia "Pajura" se numeste "Jiului" de vreo 3 zile ( 12 Iunie ). Neoficial IVE se plimba si la ora actuala prin tunel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Iun 2011 21:25:27    Titlul subiectului: 144585

Nici oficial, nici neoficial, dincolo de 1 Mai nu circula nici o IVA, doar drezine...deocamdata Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Iun 2011 08:49:56    Titlul subiectului: 144589

Totusi am vazut in tunel un vagon IVA dincolo de 1Mai spre Pajura, dar dupa usita de pe partea frontala tind sa cred ca era VS01 sau alt VS.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 16 Iun 2011 09:21:53    Titlul subiectului: 144590

andrei11 a scris:
Statia "Pajura" se numeste "Jiului" de vreo 3 zile ( 12 Iunie ).
Inseamna ca este in plan o alta "Pajura" Idea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Iun 2011 14:13:27    Titlul subiectului: 144598

E ok denumirea, pentru ca statia e chiar la intersectia bulevardului cu str. Jiului. Dar spuneau ca vor face o statie Pajura 2 (pe strada Jiului, si oarecum departe de statia Pajura 1, si din ce imi amintesc eu se vorbea de ceva fara pasaj...) care va merge catre Otopeni. Din moment ce nu ar exista pasaj pietonal intre cele doua, deci nu vor putea avea acelasi nume, nu era mai ok sa se numeasca cea actuala Pajura iar cealalta Jiului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 16 Iun 2011 15:04:36    Titlul subiectului: 144600

Flo a scris:
E ok denumirea, pentru ca statia e chiar la intersectia bulevardului cu str. Jiului.

Statia Pajura NU este la intersectia bd. Bucurestii Noi cu Jiului, ci sub trotuarul de pe partea stanga a bulevardului (sens spre Straulesti), intre strazile Pajurei si Jiului. Exista doua iesiri ale statiei, una la 90 m de intersectia cu Jiului si una la 60 m de intersectia cu Pajurei.
Flo a scris:
Dar spuneau ca vor face o statie Pajura 2 (pe strada Jiului, si oarecum departe de statia Pajura 1, si din ce imi amintesc eu se vorbea de ceva fara pasaj...) care va merge catre Otopeni.

"Oarecum departe" insemnand...? Pasajul pietonal dintre Unirii 1 si Unirii 2 are aproximativ 90 m, pasajul dintre Gara de Nord 1 si Gara de Nord 2 are vreo 140 m... Se poate si "mai bine" de atat? Oare cum ar fi aratat un pasaj intre doua statii la 400-500 m una de alta? Facem trotuare subterane?

Din punctul meu de vedere lucrurile sunt cat se poate de clare: NU se justifica o statie "Pajura 2" sub Jiului - care sa deserveasca o viitoare derivatie catre Otopeni - la mai putin de 100 m de actuala statie Pajura, pentru a permite un pasaj de corespondenta "decent". O eventuala statie "Jiului" sub strada omonima ar trebui sa fie totusi la o distanta mai mare de 100 m - eu as zice la 800 m inspre Poligrafiei, pe locul acelor depozite din fata bibliotecii, cam intre scoala si stadion - ceea ce inseamna ca se exclude un pasaj pietonal.

Cat despre derivatia spre Otopeni, daca vor cu tot dinadinsul sa plece din M4, atunci "nodul" trebuie sa fie o statie cu trei linii si doua peroane ("de tip" Eroilor sau Cringasi)... Cum statiile 1 Mai ori Pajura nu sunt astfel concepute, ajungem iarasi la o incropeala marca "Nicolae Grigorescu 2": o eventuala "statie" cu o singura linie si un singur peron pentru sensul dinspre Otopeni, de aceasta data insa perpendiculara pe actualele statii 1 Mai sau Pajura, nu paralela ca la Grigorescu. Asa, sensul spre Otopeni poate pleca de la peronul comun cu sensul spre Bazilescu si poate s-ar justifica si statia Pajura 2 de sub Jiului din vecinatatea statiei Pajura 1...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Iun 2011 16:34:11    Titlul subiectului: 144603

yo3ies a scris:
Totusi am vazut in tunel un vagon IVA dincolo de 1Mai spre Pajura, dar dupa usita de pe partea frontala tind sa cred ca era VS01 sau alt VS.

Ai vazut probabil trenul de sudura a sinei...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 17 Iun 2011 10:19:55    Titlul subiectului: 144618

Flo a scris:
E ok denumirea, pentru ca statia e chiar la intersectia bulevardului cu str. Jiului. Dar spuneau ca vor face o statie Pajura 2 (pe strada Jiului, si oarecum departe de statia Pajura 1, si din ce imi amintesc eu se vorbea de ceva fara pasaj...) care va merge catre Otopeni. Din moment ce nu ar exista pasaj pietonal intre cele doua, deci nu vor putea avea acelasi nume, nu era mai ok sa se numeasca cea actuala Pajura iar cealalta Jiului?

Era mai normal sa lase denumirea de Pajura statiei actuale, si cele noi sa ii spuna Jiului.
Dar totusi cred ca este o informare proasta a surselor ziarelor, si mass-media.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 29, 30, 31  Următoare
Pagina 18 din 31

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community