Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Iun 2012 22:23:47 Titlul subiectului: |
156260 |
|
Opera Maghiara:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.19 kb |
Vizualizat: |
de 14767 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.17 kb |
Vizualizat: |
de 14767 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Iun 2012 22:26:12 Titlul subiectului: |
156261 |
|
Splai:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.83 kb |
Vizualizat: |
de 14765 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.44 kb |
Vizualizat: |
de 14765 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Iun 2012 22:27:13 Titlul subiectului: |
156262 |
|
Plopilor:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.73 kb |
Vizualizat: |
de 14764 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Iun 2012 22:29:00 Titlul subiectului: |
156264 |
|
Primaverii:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.9 kb |
Vizualizat: |
de 14762 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.94 kb |
Vizualizat: |
de 14762 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Iun 2012 22:31:56 Titlul subiectului: |
156266 |
|
Capat Manastur:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.32 kb |
Vizualizat: |
de 14754 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.11 kb |
Vizualizat: |
de 14754 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.35 kb |
Vizualizat: |
de 14754 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
danny_cbu

Data înscrierii: 01/Oct/2009 Ultima vizita: 12/Ian/2025 Mesaje: 22 Locație: Sibiu; Cluj
|
Trimis: Mar 05 Iun 2012 15:14:57 Titlul subiectului: |
156277 |
|
Deschizatorul acela de drum s-a intors pe Bvd Muncii pe contrasens? ]
Stiu ca linia din Piata Garii ce era pe directia Horea --> Str Caii Ferate inspre Muncii e scoasa si strada e asfaltata temporar.
|
|
Sus |
|
 |
rooovidiu

Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 28/Mai/2025 Mesaje: 340 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 05 Iun 2012 17:35:26 Titlul subiectului: |
156286 |
|
Plugul s-a întors pe contrasens. Se vede în poze.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI  |
|
Sus |
|
 |
bianca
Data înscrierii: 27/Apr/2011 Ultima vizita: 15/Dec/2018 Mesaje: 18 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 06 Iun 2012 10:35:51 Titlul subiectului: Infrastructura tramvai |
156308 |
|
E normal sa ruleze deja tramvaiele pe noua infrastructura? Nu trebuie o perioada de timp pentru intarirea betonului?
Ce durata de viata are o astfel de linie in conditii bune de exploatare fata de vechiul sistem ??
|
|
Sus |
|
 |
TatalLor
Data înscrierii: 21/Noi/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 06 Iun 2012 13:30:33 Titlul subiectului: |
156313 |
|
Deh, pana la urma observ ca se cam contrazice primarelul in privinta datei inaugurarii... E mai important un plus de imagine inainte de alegeri.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Iun 2012 08:20:29 Titlul subiectului: |
156334 |
|
Care este viteza cu care circula tramvaiele pe noua infrastructura?
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
adymeshter
Data înscrierii: 06/Iun/2012 Ultima vizita: 25/Ian/2025 Mesaje: 25 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 07 Iun 2012 09:26:12 Titlul subiectului: |
156339 |
|
Deocamdata am vazut ca merg cam incet. Banuiesc ca pana isi fac rodajul.
Ultima modificare efectuată adymeshter la Vin 08 Iun 2012 09:24:01, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
 |
OAB

Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 07 Iun 2012 09:32:00 Titlul subiectului: |
156340 |
|
Pe tronsonul Calvaria-Sala Polivalenta am vanit cu 76 in conditii de trafic relativ lejer. Estimez ca viteza a fost sensibil mai mare decat inainte iar confortul mult mai ridicat. Un aspect mai putin placut l-a constituit un zgomot cu frecventa cam de 500 Hz pe care 76-le l-a scos pe toata lungimea curbei de la Calvaria pana a intrat in linie dreapta pe Plopilor. Sunetul de care zic nu e neobisnuit (e consecinta rostogolirii cu alunecare a rotilor care apare in viraje), dar, de regula, aparea doar in virajele stranse, cum e fi cel de la capatul estic al strazii Baritiu. Poate, cand se vor uza putin sinele, acel sunet va disparea.
|
|
Sus |
|
 |
knx
Data înscrierii: 09/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Ian/2014 Mesaje: 5 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 07 Iun 2012 11:38:54 Titlul subiectului: |
156347 |
|
Am calatorit azi cu Tatra FT4D, linia 101. Vibratiile sunt diminuate foarte tare, este mult mai confortabil. Insa ce am observat e ca viteza a fost parca mai mica decat inainte, implicit si accelerarile. De la Minerva pana la gara, calatoria a durat ~ 24 minute, asta in conditii de trafic destul de lejer. Binteles la intoarcere, linia 101 era deservita de un autobuz. Din cate am vazut, refugiile sunt amplasate destul de ciudat (spun asta din punct de vedere al unui sofer), se cam gatuieste circulatia tare, parca nu sunt amplasate prea stralucit, dar probabil nu sunt alte solutii... Plus ca era sa se intample un accident, care a fost evitat cu succes de soferul autobuzului care deservea linia 101, un sofer a incercat sa intoarca dupa un refugiu, si pur si simplu nici nu s-a uitat daca vine ceva...
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 07 Iun 2012 12:08:43 Titlul subiectului: |
156348 |
|
Trebuie inteles ca si vatmanii au acum parte de o cu totul alta experienta decat in trecut. Vagoanele aveau un comportament cu totul diferit pe infrastructura de pana acum fata de comportamentul din prezent. Pastrand proportiile, desigur, e ca si cum ar invata din nou sa conduca. Deci, depinde de la caz la caz. Ieri am mers si cu vatmani mai "tematori", dar si cu vatmani care profitau, atat cat le permitea traficul, de noua infrastructura. Vibratii (dar a nu se intelege ca ar fi si acum precum erau inainte de reabilitare) vor mai fi din loc in loc un timp din cauza asfaltarilor, a curatarii insuficiente a liniei,... Calatorii din tramvaie sunt foarte multumiti, multi sunt uimiti ca pot discuta intre ei acum si se pot intelege unii cu altii.
Pentru diversele situatii care genereaza deocamdata blocarea temporara a circulatiei tramvaielor, RATUC e pregatita sa intervina cu autobuze si reactia e prompta. Sunt situatii uneori inevitabile, am avut parte de ele si la deschiderea a doua linii de tramvai noi la Berna in 2010, toate lucrurile vor intra, pana la urma, in normal.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Iun 2012 13:09:22 Titlul subiectului: |
156350 |
|
Ma refeream la viteza medie a tramvaielor pe noua infrastructura, nu la cazuri punctuale. Asta si ca sa fac o comparatie cu Bucurestiul, dar despre capitala o sa vorbesc la topicele aferente. Oricum acum vatmanii sunt la inceput, se vor roda cu trecerea timpului, iar noua infrastructura isi va arata beneficiile. Sa speram ca si alte orase cum ar fi ... Resita vor lua exemplul Clujului, dar aici este mult de discutat, tot la topicul aferent.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
OAB

Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 07 Iun 2012 23:28:05 Titlul subiectului: |
156368 |
|
Astazi, trecand prin Piata Garii (in 04) am vazut ca s-a turnat asfalt peste traversele "sinei de legatura" care a permis utilitarului si Tatrelor din depoul de pe Muncii sa intre pe linia 101. Asfaltul acopera, in mica masura, si calea de rulare. Ca sa nu spun ca taxiurile stau nestanjenite exact pe calea de rulare din fata statiei de imbarcare "Piata Garii" a liniei 100. Deci, daca 246-le va fi nevoit sa iasa sau daca va mai fi nevoie ca o Tatra sa mai fie transferata din depou la triajul din Manastur, vor fi unele probleme.
Un alt aspect. Se pare ca unii soferi ignora restrictiile privind latimea maxim admisa de 2,30m a vehiculelor care intra pe Splaiul Independentei, portiunea de langa Polivalenta. A fost cazul unei Setre 215 HDH care a intrat in acea portiune dinspre Garibaldi si, cand a ajuns la refugiul statiei de tramvai, a fost nevoita sa dea cu spatele, obligand si masinile din spatele ei sa faca la fel. Noroc ca traficul nu era prea mare.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 07 Iun 2012 23:35:23 Titlul subiectului: |
156369 |
|
Nu stiu ce compozitie are materialul turnat, dar nu e asfalt (ma rog, cel putin nu nou, cel mult provenind din decapari). S-a dorit doar sa se acopere groapa. Trafic cu tramvaiele pe acea linie nu va mai exista. In Manastur s-a dus numarul necesar de vagoane, incluzand rezervele. De altfel, lucrarile pe al doilea tronson vor incepe cat de curand, deci legatura cu depoul va fi intrerupta.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 08 Iun 2012 11:20:57 Titlul subiectului: |
156379 |
|
Cum era de asteptat, de astazi s-a revenit la normal cu circulatia auto in Piata Garii, in formula de dinainte de blocarea generata de reabilitarea liniei din curba de pe 101, deci cu sens giratoriu.
|
|
Sus |
|
 |
TatalLor
Data înscrierii: 21/Noi/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 12 Iun 2012 21:27:56 Titlul subiectului: |
156481 |
|
O mica intrebare am: se va mai face cale separata pentru tramvaie pe Splaiul Independentei? Fiindca m-ar dezamagi foarte tare contrariul!
|
|
Sus |
|
 |
doodoo_74
Data înscrierii: 28/Iun/2007 Ultima vizita: 26/Noi/2024 Mesaje: 163 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 13 Iun 2012 06:42:54 Titlul subiectului: |
156483 |
|
Asta ar insemna sa fie sens unic pentru trafic (spre vest). Ceea ce nu cred ca e prea ok pentru fluidizare !
_________________ SA CIRCULAM MAI BINE !!! |
|
Sus |
|
 |
TatalLor
Data înscrierii: 21/Noi/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 13 Iun 2012 08:52:04 Titlul subiectului: |
156486 |
|
Pai si ce s-a castigat? Prin aceasta modernizare ar fi trebuit macar sa elimine niste timpi morti, iar pe Splaiul Independentei ar fi fost cel mai viabil. Dar ma rog, eu sint de parere ca ar fi mers un sens unic spre vest
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 13 Iun 2012 09:18:09 Titlul subiectului: |
156487 |
|
In mod cert e o greseala din punct de vedere al timpilor de parcurs faptul ca nu a fost izolata linia de pe Splai de restul traficului (si sens unic pentru auto, desigur). Decat timp pierdut in spatele auto, mai bine se facea o statie intermediara la podul Napoca, facultativa (oprire doar la solicitarea calatorilor, utilizand precomandarea deschiderii usilor, respectiv pe baza prezentei calatorilor in statie).
|
|
Sus |
|
 |
marcel

Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Mie 13 Iun 2012 10:52:36 Titlul subiectului: splai |
156490 |
|
Aveti dreptate, pe splai ar fi trebuit linie separata macar cu borduri de tipul celora de mai jos.
Se putea lasa o banda spre cart. Manastur, iar restul traficului se putea prelua lejer de strazile de pe cealalta parte a Somesului. Oricum, si refugiile statiilor sunt pozitionate interesant sau sunt marcate prost, ocolirea lor este dificila (din 2 benzi de circulatie ar trebui sa devina una in dreptul refugiilor, unii le ocolesc chiar prin partea stanga etc.).
|
|
Sus |
|
 |
TatalLor
Data înscrierii: 21/Noi/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 13 Iun 2012 11:13:06 Titlul subiectului: |
156493 |
|
Exact. Ca sa fiu putin mai plastic, ma doare-n cot ca o sa fie traficul mai greoi. Eu trebuie sa ajung la lucru pe Muncii si inainte ma duceam numai cu tramvaiul, prindeam un 102 si ajungeam in jumatate de ora dimineata, va spun sincer. Acum trebuie sa ies la 7 din casa ca sa fac 30 de minute cu masina pana acolo, ca daca ies dupa 7.15 daca ajung dupa 8 (mentionez ca stau in Manastur, spate Minerva). Asa ca cei care merg pe Splai sau de cealalta parte a Somesului lucreaza sau au treburi in zona Mihai Viteazu, Horea, Gara sau spre Muncii care coincid cu traseul tramvaiului. Asa ca sa-si mai miste fundurile spre statii si sa mearga acum civilizat in conditii decente si moderne si n-ar mai exista impedimentul traficului nefluidizat.
Ca un off topic asa, va mai spun ca faceam zilnic in jur de 40 de minute inspre statii dus-intors si ma mentineam facand sport. Intr-un an am pus 8 kile pe mine de cand merg zilnic cu masina
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 15 Iun 2012 17:45:51 Titlul subiectului: |
156542 |
|
O semicursa completa pe linia 101, dupa reabilitare. Filmarea a fost realizata intr-un KT4D ex Berlin (am plecat de la statia Horea spre Gara, pentru a prinde si portiunea dintre intersectia cu I.L. Caragiale si statia din Piata Garii).
http://www.youtube.com/watch?v=RTgGhhCcIJY
|
|
Sus |
|
 |
|