Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Pantelimon
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Aug 2012 18:11:51    Titlul subiectului: 157937

Bucuresti: Circulatia pe strada Romancierilor, inchisa 20 de zile pentru lucrari la magistrala 5 de metrou
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12965606-bucuresti-circulatia-strada-romancierilor-inchisa-20-zile-pentru-lucrari-magistrala-5-metrou.htm

Circulatia rutiera pe strada Romancierilor, intre bulevardele Timisoara si Drumul Taberei, va fi inchisa 20 de zile, incepand de marti, pentru lucrari la magistrala 5 de metrou, a anuntat, luni, Primaria Capitalei.

Potrivit unui comunicat al Primariei Capitalei citat de Mediafax, traficul pe strada Raul Doamnei va fi inchis de marti, ora 10.00, timp de 20 de zile, intre bulevardele Timisoara si Drumul Taberei, pentru realizarea lucrarilor la "Magistrala de metrou 5 - Drumul Taberei - Universitate - lot L1.2 - statia Romancierilor".

In timpul restrictiilor de circulatie, pe strada Romancierilor va fi permis accesul riveranilor dinspre Bulevardul Timisoara si din strada Nera si Aleea Valea Viilor dinspre Drumul Taberei.

Incepand din 2 mai, circulatia rutiera a fost inchisa timp de un an pe strada Raul Doamnei, intre Drumul Taberei si Prelungirea Ghencea, tot pentru lucrari la magistrala 5 de metrou. In timpul restrictiilor de trafic, pe strada Raul Doamnei este permis accesul riveranilor pana la strada Valea lui Mihai si drumul de legatura cu aleea Callatis.

Totodata, de la sfarsitul lunii ianuarie, circulatia rutiera este inchisa timp de doi ani pe strada Valea Ialomitei, intre Drumul Taberei si Valea Oltului. Traficul in zona se desfasoara deviat pe strada Valea Argesului si pe aleile adiacente din zona Drumul Taberei - Valea Oltului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Aug 2012 15:07:26    Titlul subiectului: 158147

O intrebare pentru cei care se pricep: unde va incapea noua canalizare pentru viitoarea strada Valea Ialomitei? In acest moment nu pare sa incapa un strat de pamant de 1 metru grosime intre plafonul statiei si fundatia strazii vechi.
Pana acum am observat dorinta constructorului (cu sau fara acordul proiectantului) de a ridica nivelul natural al terenului. Pentru treaba asta au folosit, in zonele unde au inaltat deja nivelul, asfalt macinat, beton spart si borduri noi, toate amestecate si batatorite superficial. Tot din dorinta de a se inalta artificial terenul, au fost construite noile "cazemate" pe care au fost puse gurile de canal, la o inaltime de aproape 1 metru deasupra pamantului din gradini (se pot observa la intersectia Jalea Ialomitei - Valea Oltului, catre Valea Argesului).
Ridicarea completa a strazii in conditiile in care constructiile de pe partea sudica vor ramane apoi sub nivelul ei, pentru a dirija apa catre ele, nu mi se pare o solutie buna.
De ce se doreste ridicarea strazii? S-a trezit cineva ca nu a "ingropat" suficient constructia subterana si a ajuns cu ea la demisol?

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Aug 2012 17:00:55    Titlul subiectului: 158148

Citat:
S-a trezit cineva ca nu a "ingropat" suficient constructia subterana si a ajuns cu ea la demisol?

Poate ca au luat ca referinta D28 si C10 Laughing.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Aug 2012 16:27:06    Titlul subiectului: 158220

Pana acum cam asa arata. Iar lipsa unui raspuns din partea vreunui maestru al metroului bucurestean arata ca nu suntem departe de adevar.
Oare de ce, incepand cu scoala primara si terminand cu universitatea, nu exista in fiecare an de invatamant materia "Bun simt", cu cel putin 2 ore/saptamana? Constructorii nostri n-ar mai fi fost atat de rupti de realitate, ca acum!

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Aug 2012 21:41:17    Titlul subiectului: 158229

WE, acolo e in gradina si nu e chiar atat de grav.
Pe strada, in fata blocului in care stau, astia de au tras noua conducta de apa au reusit performana sa puna o gura de canal cu vreo 5-10c m mai sus de nivlelul strazii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Aug 2012 18:30:30    Titlul subiectului: 158270

Raspuns din partea celor care se mai si pricep.
Cu dedicatii pentru amicii vizati in parte, cote pentru fiecare, la alegere.
Ceea ce vedeti voi acum sunt numai niste cote de santier care vor dispare cand totul se va termina.
Ca sa va linistesc, desi desenul este neclar, au fost prevazute toate cotele finale
Ca sa va linistesc si mai mult, cu rosu v-am notat cota unui om de statura medie ( 1,75 ) si cota ramasa libera pentru montarea canalizarilor, asa ca la final o sa aveti si apa curenta, si canalizare, si termoficare, si tot ce vreti voi.
Si in poza 3 schita originala, ca sa aveti o imagine de asamblu.



elef.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.75 kb
 Vizualizat:  de 12642 ori

elef.jpg



weeping eye.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.34 kb
 Vizualizat:  de 12642 ori

weeping eye.jpg



finala.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.4 kb
 Vizualizat:  de 12634 ori

finala.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Aug 2012 18:59:34    Titlul subiectului: 158272

Si alta
Sa traiasca domn' primar, ca ne-a facut mesteri mari ( pe toti )



vi11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.94 kb
 Vizualizat:  de 12627 ori

vi11.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Aug 2012 21:30:57    Titlul subiectului: 158279

Promit ca voi trece pe acolo de 2 ori, prima data cat de curand. Incognito. Numai ca-mi trebuie vreo 4-5 ore libere pentru "Vale" / "Brancusi" si "Dr. Taberei", pentru ca acestea sunt statiile care ma intereseaza. Si o victima colaterala, "Valea Argesului". Si a doua oara in "vizita oficiala de lucru".
Precum ai observat, m-am abtinut de a face comentarii la defrisari cu ocazia ultimei mele vizite, mai am oarece nedumeriri si trebuie sa le mai verific odata inainte de a scrie ceva pe forum.
Poate nu toate defrisarile fara sens sunt fara sens...Dar asa cum am precizat, ma abtin pana ce nu mai verific odata la fata locului.
In ceea ce priveste desenul sunt absolut sigur ca el reprezinta situatia reala de dupa santier. Acum e improvizatie ce e acolo, de natura ''santieristica" si nu reprezinta solutia finala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Aug 2012 21:43:26    Titlul subiectului: 158280

Daca s-ar putea, ar fi binevenite si niste poze cu stadiul lucrarilor la magistrala 5.
_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Aug 2012 21:47:41    Titlul subiectului: 158281

Poate se indura weeping eye / elef, au exclusivitate. Poate pun si niste poze de dinainte cu inceperea lucrarilor, ar fi interesant...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Aug 2012 22:44:24    Titlul subiectului: 158283

Acum se poate identifica usor nivelul planseului si nivelul fundatiei fostei strazi. Dar cine stie - poate azi constructorii nostri bine scoliti vor folosi garouri pe post de conducte pentru canalizare - doar nu trebuie sa fie si utile, nu?
_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Aug 2012 08:12:52    Titlul subiectului: 158359

Am fost in zona si nivelul gropii NU este nivelul planseului. In alta ordine de idei, sustin cu tarie ca intr-un final strada / trotuarele vor avea panta de scurgere corect executata.
Pe de alta parte am indoieli cu privire la suprainaltarea aleei pe timpul santierului, aceasta suprainaltare nu e uniforma mergand spre V. Oltului, de unde deduc ca terenul initial are mai multe cote acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Aug 2012 09:30:55    Titlul subiectului: 158464

Se anunta furtuna / viscol la orizont ?
Sursa



rectificare.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.69 kb
 Vizualizat:  de 12224 ori

rectificare.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Aug 2012 10:14:58    Titlul subiectului: 158465

Nu cred ca este o suma asa importanta la nivelul M5.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Aug 2012 10:23:09    Titlul subiectului: 158466

1) Oricum pana in decembrie se va lucra, am inteles ca in decembrie vor fi alegerile.
2) Din pacate avem nenumarate exemple incepute bine si terminate la Doamne Ajuta sau parasite pentru timp nedeterminat, nu mai reiau exemplele din Bucuresti pentru ca sunt cunoscute. Chiar foarte multe cazuri "beton". De ce ar face metroul exceptie ? Mai ales ca metroul este consumartor de bani multi iar santierul - si in conditii normale - se intinde pe destui ani. Asadar iti trebuie fonduri "multianuale". Ori la noi guvernele / politicile aferente se schimba in cel mai bun caz de 2 ori / an.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Aug 2012 08:58:53    Titlul subiectului: 158492

Se pare ca se reduce cu mai mult de 50% alocatia pentru M5. Sa vedem ce lucrari vor fi afectate.
http://www.zf.ro/eveniment/adio-drum-ocolitor-centura-capitalei-a-ramas-fara-finantare-9995923



reducere buget M5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.64 kb
 Vizualizat:  de 12130 ori

reducere buget M5.JPG




Ultima modificare efectuată de către sab la Vin 31 Aug 2012 10:48:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Aug 2012 09:10:19    Titlul subiectului: 158493

Daca e sa ma iau dupa o logica elementara, nu va mai fi anul 2015 (desi si acest an este o himera), va fi ceva de genul 2023 - 2025. Dar sa vedem, poate se taie fondurile de tot, patim ca la Basarab, Penetratie Splai, Suspendata, reabilitare Linia 5/Liviu Rebreanu, etc etc etc exemple sunt cu nemiluita ( Delfinului, etc etc ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Aug 2012 09:51:25    Titlul subiectului: 158496

Citat:
Pe de alta parte am indoieli cu privire la suprainaltarea aleei pe timpul santierului, aceasta suprainaltare nu e uniforma mergand spre V. Oltului, de unde deduc ca terenul initial are mai multe cote acolo.

E rau sa vorbesti fara sa stii care a fost situatia initiala! Sunt mai multe variante de a demonstra ca intre Aleea Parva si Valea Oltului, fosta strada Valea Ialomitei era orizontala, dar nu are rost sa-mi bat capul cu treaba asta, daca vrei sa fii Gica-Contra! Acum, aleea de beton este vizibil mai sus decat Valea Oltului si decat Aleea Parva. De ce ar fi aleea de beton mai sus decat ambele capete? De ce aleile scarilor blocului din vecinatate urca si ele catre aleea de beton? De ce capatul RATB era orizontal - troleibuzele nu o luau la vale daca erau neinfranate? De ce erau balti pe strada? Si daca nu ti-as fi atras atentia asupra acestor detalii... Dar stim amandoi (si cu Elef, trei) ca ti-am aratat inclusiv umplutura de asfalt macinat, borduri noi si beton spart care a inaltat artificial terenul! Ce sa zic... succes in explorari in continuare, mai sunt unii care, de la inaltimile functiilor unde se afla, nu stiu ca s-au facut sapaturi pentru pereti mulati in Jalea Ialomitei!

Eu nu cred ca se vor opri lucrarile la M5 din lipsa de fonduri. Pe oricine ai intreba, toata lumea stie ca banii sunt asigurati (de la Guvern si de la UE) pana la finalizarea lucrarii. Si chiar daca s-ar termina banii (Guvernul are de ridicat Catredrala Jefuirii Neamului iar UE cred ca are probleme mai importante decat Romania), sunt convins ca fratii maiestrului Subway Guru, cu ASTALDI si TEHNOLOGICA RADION, calauziti de MAX BOEGL vor face voluntariat pentru a finaliza aceasta mandrete de lucrare. Si daca ma insel, de pe faleza din fata blocului, vom face sarituri in lacul de la fostul capat RATB! Sau stam sub umbrelute, cu cu cate o bere in mana! Andrei, te invit pe la noi, ca in Iancului nu vei putea avea parte de un asemenea Paradis!

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Aug 2012 17:53:14    Titlul subiectului: 158518

Da. recunosc, "inainte" str Valea Ialomitei era orizontala. Dar nu vad unde-i supararea, acum e santier in toata zona. De ce este suprainaltat trotuarul acum - poate o sa raspunda cei care se pricep, in orice caz nu eu. ( Nu raspund eu pentru ca nu sunt specialist in organizari de santier ).
Oricum ce stiu cu siguranta este ca dupa santier vor dispare diversele pante.
Ce pot sa-ti spun tot cu siguranta este ca subway nu este implicat in disparitia fondurilor si cu siguranta nu lucreaza la Metrorex. ( Dupa propriile declaratii ).
In rest ma abtin, deocamdata se lucreaza.
Cand nu se va mai lucra, desi nu stau in zona, sa vezi ce o sa fie la gura mea.
Oricum presimt unele furtuni / uragane verbale, dar pana la probele din teren ma fac si eu ca ploua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Sep 2012 11:54:54    Titlul subiectului: 158548

Citat:
Oricum ce stiu cu siguranta este ca dupa santier vor dispare diversele pante.

Ma intreb de unde atata siguranta! Nu este mult de cand mi s-a explicat ca "traim in Romania"!? Nu am inteles daca este o scuza sau o explicatie, dar putea fi un motiv pentru care nu ai de ce sa fii sigur de nimic pe meleagurile aflate sub oranduire romaneasca? Ia de pilda sintagma "in 3 ani, de aici vei face x minute pana in centru", desi, chiar si fara nicio intarziere, lucrarile se vor opri la Eroilor! Sigur voi face x minute pana in centru (adica mai putin de 10 minute)? Te bazezi cumva pe vreo promisiune? Cand a fost romanul "om de cuvant"? Cand a fost romanul "om"? Vorba lui Boy4ever: pe ce te bazezi?

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Sep 2012 15:08:13    Titlul subiectului: 158550

Exagerezi si prin asta nu realizezi nimic.
Pe ce ma bazez cand spun ca zona se va schimba dupa ce se va termina.
Uite de la mine :
Statiile de metrou :
- 1 Decembrie-Nicolae Teclu-Anghel Saligny-Nicolae Grigorescu
Toate statiile de pe M 4.
Uite de asta am atata siguranta.
Acum e santier si se aplica alte reguli.
Daca nu accepti acest adevar nu mai e treaba noastra.
Cu intratul in casa a lui subway este iarasi o exagerare, evident ca ai spus-o la modul figurativ, dar e o exagerare.
Uite de exemplu consider o intrare in viata mea neconstruirea unei statii de metrou la Valea Ialomitei prin faptul ca la ora actuala ma obligi pe mine din Piata Iancului sa ma misc in troleele alea [bip] care ajung la voi. Uite, m-am saturat de troleu si vreau sa ajung la Valea Ialomitei cu metroul. Pentru asta nu o sa-mi stea in cale cativa cetateni din blocurile de pe traseu care vor avea la un moment dat metrou la scara.
Pana acum se lucreaza.
Daca va fi parasit santierul, sa vezi ce o sa fie la gura mea contra celor care ne tratau de sus si pe acest forum, si pe alte meleaguri.
Bafta la umbrelute, si nu uita, pana acum se lucreaza. Sa vedem de la anul.
Am uitat. In final, spune-ne pe ce te bazezi tu cand ne spui ca zona va ramane un santier vesnic ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Sep 2012 19:37:07    Titlul subiectului: 158551

Grivita? Policolor? Doamna Ghica - Delfinului? Podul Basarab (finalizat dupa 6 ani)? Podul Mihai Bravu? Podul Ciurel? Dublarea centurii Bucurestiului? B-dul. Uranus? Legatura CFR Gara de Nord - Otopeni? Pasajul Baneasa (in realitate un simplu pod - cat a mai durat si amaraciunea aia de lucrare?)? Parcarea de la Universitate? Drumurile si caile ferate din Romania? Autostrazile? Mai vrei?

Citat:
Cu intratul in casa a lui subway este iarasi o exagerare, evident ca ai spus-o la modul figurativ, dar e o exagerare.

Figurativ doar intr-un fel, si in niciun caz comparabil cu exemplul tau! Proprietatea ta nu este domeniu public, asa cum a fost interpretata proprietatea mea! Iar in casa mea te-am invitat pe tine. Pe Subway Guru nu. Viata e altceva si nu are legatura!

Citat:
Acum e santier si se aplica alte reguli.

Ti-ai pus vreodata problema ca platesc aceleasi taxe la stat ca si tine (TVA, impozit pe venit, impozit pe bunuri, accize la benzina, la cafea, la alcool...)? De ce sa nu beneficiez si eu, ca tine si ca multi altii de liniste, de curatenie, de iluminat stradal, de transport in comun? Imi spui ca e santier, dar eu NU locuiesc in santier!

Citat:
vor avea la un moment dat metrou la scara.

... ca sa ajunga la Eroilor!!! Ce banc prost!

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Sep 2012 21:23:17    Titlul subiectului: 158552

Grivita? Policolor? Doamna Ghica - Delfinului?
Am mai spus de 2 ori si mai repet odata :
1) Deocamdata se lucreaza.
2) Cand / si daca vor fi parasite lucrarile sa vezi atunci ce o sa fie la gura mea . O sa fie un bombardament continuu asupra celor ce au sustinut ca in 2015 o sa ma plimb cu metroul la Valea Ialomitei.
Dar deocamdata se lucreaza. Smile
Proprietatea ta nu este domeniu public, asa cum a fost interpretata proprietatea mea!
Evident ca e o exagerare, dar in sfarsit...
Ti-ai pus vreodata problema ca platesc aceleasi taxe la stat ca si tine (TVA, impozit pe venit, impozit pe bunuri, accize la benzina, la cafea, la alcool...)? De ce sa nu beneficiez si eu, ca tine si ca multi altii de liniste, de curatenie, de iluminat stradal, de transport in comun? Imi spui ca e santier, dar eu NU locuiesc in santier!

Aici e o exagerare evidenta. Nu ai cum sa ai metrou fara santier. Uiti ( sau te faci ca uiti ) ca si in Piata Iancului a fost santier ( de metrou )
... ca sa ajunga la Eroilor!!! Ce banc prost!
Sa fie clar, bancul este prost numai in cazul in care investitia se va opri la Eroilor. Pana atunci ne abtinem.
Primul tronson de metrou in Bucuresti a fost intre 2 puncte care incepeau de nicaieri si se terminau in nicaieri, respectiv Timpuri Noi / Petrache Poenaru.
Magistrala a devenit magistrala cu adevarat cand s-a deschis si tronsonul de la Republica.
Deci pana se vor sista lucrarile deocamdata nu avem de ce sa-i criticam.
Voi fi printre primii care voi arunca "vorbe grele" in cazul sistarii lucrarilor.
Dar deocamdata se lucreaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2012 10:20:14    Titlul subiectului: 158569

Iertați-mă că intervin, dar Weeping Eye, ai căzut deja în pragul ridicolului. Dacă tu crezi că există progres fără un pic de disconfort ești din altă poveste. În plus zona aia nu îți aparține ție sub nici o formă, ci doar apartamentul în care stai. Cât timp ai gaze, apă și lumină autoritățile se achită de atribuțiile lor.

Eu am în fața blocului o școală în curtea căreia au început acum patru ani să construiască o grădiniță. În purul stil românesc nici acum nu e terminată și până anul trecut strada era mereu plină de noroaie de la camioanele și utilajele ieșite din șantier. Asta e, se construiește ceva (mai ales de interes public, nu vreo clădire de birouri sau mall), suferi. Dacă nu îți place mută-te și lasă vociferările.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Admin
Administrator/Moderator FORUM


Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mai/2025
Mesaje: 658

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2012 10:48:44    Titlul subiectului: 158574

Dupa ultimele mesaje postate discutia are potentialul de a devia de la subiect, atat ca off-topic cat si ca diverse "impunsaturi" schimbate intre participantii la discutie.

Va rugam ca mesajele ce vor fi postate in acest topic in viitor sa fie

- strict legate de subiectul acestei linii de metrou;
- fara comentarii personale despre ceilalti participanti la discutii.

Va multumim!
Echipa Forum TramClub
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 26 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community