Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Sep/2025 Mesaje: 8991 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Ian 2013 03:08:39 Titlul subiectului: |
161761 |
|
CLICK AICI PENTRU INCEPUTUL FOTOREPORTAJELOR CURENTE
- pana la intersectia cu str. Fabricii de Zahar s-a turnat primul strat de balast si s-a asternut material geotextil
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.51 kb |
Vizualizat: |
de 16032 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.89 kb |
Vizualizat: |
de 16032 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.99 kb |
Vizualizat: |
de 16032 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Sep/2025 Mesaje: 8991 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Ian 2013 03:15:46 Titlul subiectului: |
161762 |
|
- in intersectie s-a lasat o portiune neatacata pentru accesul auto
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.43 kb |
Vizualizat: |
de 16020 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Sep/2025 Mesaje: 8991 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Ian 2013 03:24:20 Titlul subiectului: |
161763 |
|
- pana dupa CUG a fost pregatita turnarea straturilor de balast
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.2 kb |
Vizualizat: |
de 16019 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.26 kb |
Vizualizat: |
de 16019 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.68 kb |
Vizualizat: |
de 16019 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.86 kb |
Vizualizat: |
de 16019 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.45 kb |
Vizualizat: |
de 16019 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.04 kb |
Vizualizat: |
de 16019 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108 kb |
Vizualizat: |
de 16019 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Sep/2025 Mesaje: 8991 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Ian 2013 03:29:34 Titlul subiectului: |
161764 |
|
- pana aproape de bucla de intoarcere de la Unimet lucrarea a fost intrerupta dupa nivelarea platformei de pamant si turnarea zidurilor de sprijin
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.06 kb |
Vizualizat: |
de 15353 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.48 kb |
Vizualizat: |
de 15353 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.24 kb |
Vizualizat: |
de 15353 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Sep/2025 Mesaje: 8991 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Ian 2013 03:33:55 Titlul subiectului: |
161765 |
|
- lucrarea nu a evoluat semnificativ in zonele de intrare si iesire pe/de pe bucla
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.38 kb |
Vizualizat: |
de 15352 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.8 kb |
Vizualizat: |
de 15352 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.62 kb |
Vizualizat: |
de 15352 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.5 kb |
Vizualizat: |
de 15352 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.11 kb |
Vizualizat: |
de 15352 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Sep/2025 Mesaje: 8991 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Ian 2013 03:45:35 Titlul subiectului: |
161766 |
|
Inainte de trecerea in conservare a lucrarilor s-a intrat cu santierul si mai departe, catre depou.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.5 kb |
Vizualizat: |
de 15351 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.84 kb |
Vizualizat: |
de 15351 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.44 kb |
Vizualizat: |
de 15351 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.01 kb |
Vizualizat: |
de 15351 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.28 kb |
Vizualizat: |
de 15351 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.13 kb |
Vizualizat: |
de 15351 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.17 kb |
Vizualizat: |
de 15351 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.84 kb |
Vizualizat: |
de 15351 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.87 kb |
Vizualizat: |
de 15351 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Sep/2025 Mesaje: 8991 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Ian 2013 03:50:51 Titlul subiectului: |
161767 |
|
Daca tot suntem aici, poate unora le e dor de ele...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.46 kb |
Vizualizat: |
de 15350 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 04/Sep/2025 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Vin 01 Feb 2013 11:07:58 Titlul subiectului: Infrastructura de tramvai din Cluj-Napoca |
162236 |
|
Pana in toamna anul acesta exista sanse sa se termine reabilitarea intregii linii de tramvai din Cluj-Napoca ?
Se are in vedere si reabilitarea depoului de tramvaie- linii, hale, utilaje de reparatii si intretinere, retea de contact ? Ca sa poti intretine in conditii corespunzatoare tramvaie ultramoderne "PESA"" iti trebuie si hale si utilaje corespunzatoare !
Daca s-ar achizitiona toate cele 14 tramvaie "PESA"", acestea ar acoperi eficient cele doua linii ? Probabil ca da, din moment ce pe platforma CUG- Terapia- Sinterom nu mai lucraza zeci de mii de muncitori, asa cum lucrau in 1990!
|
|
Sus |
|
 |
Volk

Data înscrierii: 03/Apr/2012 Ultima vizita: 28/Dec/2024 Mesaje: 66 Locație: (jud. CJ)
|
Trimis: Vin 01 Feb 2013 15:31:00 Titlul subiectului: |
162246 |
|
Vor sa o termine pana in iunie-iulie.
Nu era vorba de 14, ci de 6 cu optiune pentru inca 6 care deocamdata nu va fi accesata. Nici 12 nu ar fi destule pentru toate cele 3 linii (100,101,102).
Contrar ceea ce crezi multa lume merge in zona CUG. Sunt 3 facultati acolo si multe interprinderi mai mici in locul fostei uzine.
|
|
Sus |
|
 |
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 04/Sep/2025 Mesaje: 760 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 01 Feb 2013 16:25:37 Titlul subiectului: |
162248 |
|
Dupa parerea mea tramvaiele PESA se vor folosi doar pe liniile 101 si 102, deoarece acestea sunt cele mai solicitate. Pe linia 100 ar face fata tramvaiele KT4D.
|
|
Sus |
|
 |
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 16/Ian/2025 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Sâm 02 Feb 2013 00:32:15 Titlul subiectului: |
162267 |
|
Practic in Cluj e o singura linie de tramvai, de ce au divizat-o in 3 trasee? Mai bine era sa fie doar un singur traseu care sa strabata linia de la un capat la celalalt. Asa mai mult incurca, pentru necunoscatori se creeaza confuzii.
|
|
Sus |
|
 |
Volk

Data înscrierii: 03/Apr/2012 Ultima vizita: 28/Dec/2024 Mesaje: 66 Locație: (jud. CJ)
|
Trimis: Sâm 02 Feb 2013 14:34:31 Titlul subiectului: |
162274 |
|
100 deserveste un cartier relativ mic si o zona industriala. La anumite ore si in weekenduri nu trebuie o frecventa mare.
101 deserveste cel mai mare cartier din oras si este nevoie de o frecventa mare cam la orice ora.
De aceea le-au separat.
|
|
Sus |
|
 |
Volk

Data înscrierii: 03/Apr/2012 Ultima vizita: 28/Dec/2024 Mesaje: 66 Locație: (jud. CJ)
|
|
Sus |
|
 |
TatalLor
Data înscrierii: 21/Noi/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 25 Feb 2013 00:15:36 Titlul subiectului: |
162966 |
|
Incredibil. Oricum, tot raul spre bine, poate asa vor disparea si taximetristii din acel refugiu. Pe acolo numai cu viteza a doua poti trece.
|
|
Sus |
|
 |
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 04/Sep/2025 Mesaje: 760 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 15 Apr 2013 17:21:39 Titlul subiectului: |
164019 |
|
http://www.citynews.ro/din-oras/foto-santier-piata-garii-au-inceput-lucrarile-de-modernizare-peronului-de-tramvai-1239385
Primăria Cluj-Napoca a demarat lucrările de modernizare a peronului de tramvai din Piața Gării. Potrivit municipalității, acestea se vor încheia până la finalul acestei luni.
Regia Autonomă de Transport Urban Călători (RATUC) Cluj-Napoca a anunțat că, pe durata lucrărilor, stația de tramvai a liniei 100 va fi mutată la noul peron de tramvaie și va fi comună cu cea a liniei 101.
De asemenea, în timpul lucrărilor, dar și după finalizarea acestora, regulile de circulație în zonă nu vor fi modificate.
Modernizarea peronului intră în proiectul de reabilitare a liniei de tramvai pe ruta Piața Gării- Bulevardul Muncii, care urmează să fie finalizat în toamna acestui an.
|
|
Sus |
|
 |
cristyz
Data înscrierii: 08/Iun/2012 Ultima vizita: 05/Sep/2013 Mesaje: 8 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 11 Iun 2013 15:16:59 Titlul subiectului: |
165071 |
|
Pe str. Oasului in zona Petrom cred ca linia de pe pod ramane cea veche.
|
|
Sus |
|
 |
doodoo_74
Data înscrierii: 28/Iun/2007 Ultima vizita: 26/Noi/2024 Mesaje: 163 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 12 Iun 2013 05:18:09 Titlul subiectului: |
165086 |
|
100% exclus asa ceva
_________________ SA CIRCULAM MAI BINE !!! |
|
Sus |
|
 |
killlerbest
Data înscrierii: 06/Apr/2012 Ultima vizita: 01/Aug/2025 Mesaje: 12 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 12 Iun 2013 22:23:28 Titlul subiectului: |
165111 |
|
Azi am vazut si eu ca au sudat linia veche de pe pod cu cea noua, dar cred ca este provizoriu.
|
|
Sus |
|
 |
rooovidiu

Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 01/Sep/2025 Mesaje: 341 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 12 Iul 2013 00:10:52 Titlul subiectului: |
165664 |
|
Azi am fost pe traseul 100 până la intersecția cu strada Fabricii.
Sunt 3 puncte critice care nu cred că vor fi gata până în august după cum se tot zvonește prin siturile de știri.
Podul peste Nadăș care are încă șinele vechi, zona Real și intersecția B-dul Muncii cu Str. Fabricii care efectiv nu are șine, de nici un fel.
Nu cred că vor fi gata până la sfârșitul lunii.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI  |
|
Sus |
|
 |
marcel

Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Sâm 13 Iul 2013 23:55:24 Titlul subiectului: Pod Nadăș |
165696 |
|
Din câte am auzit, linia montată pe podul de peste Nadăș va rămâne cea veche cu dale de beton + șină profil omega conectată provizoriu la noua infrastructură, deoarece podul este prea îngust, are doar 2 benzi de circulație și se dorește lărgirea/schimbarea acesteia în cadrul proiectul privind asfaltarea străzilor adiacente liniei de tramvai. A și apărut un articol despre asta:
http://www.stiridecluj.ro/social/cand-va-fi-terminata-linia-de-tramvai-din-zona-bulevardului-muncii
Primarul Emil Boc a declarat că, în această vară, va fi dat în folosință al doilea tronson al liniei de tramvai pe porțiunea Piața Gării - Bulevardul Muncii.
”Termenul din contract de finalizare a liniei de tramvai este luna iulie, dar poate fi devansat. Graficul de lucrări e în termen, chiar dacă e mult necaz pe Bulevardul Muncii, trebuie să ne înțeleagă toți că mult a fost puțin mai este”, a declarat primarul Emil Boc, care a precizat că termenul de finalizare a lucrărilor este 18 iulie.
După finalizarea acestei investiții, Primăria Cluj-Napoca va lansa licitația pentru asfaltarea tuturor străzilor adiacente liniei de tramvai, din Mănăștur și până în cartierul Iris.
”Contractul de 20 de milioane de euro pentru refacerea tramei stradale aferentă liniei de tramvai s-a semnat. A fost documentația trimisă la ANRMAP , iar în luna iunie, cel târziu iulie, se vor depune ofertele. Încă nu a fost pus caietul de sarcini în licitație”, a mai spus Emil Boc, în emisiunea Știri de Cluj LIVE.
”Am semnat proiectul de modernizare a tramei stradale. Un proiect de 90 de milioane de lei, adică peste 20 de milioane de euro, care vizează pe bani europeni, contribuție 85% Uniunea Europeană, asfaltarea următoarelor obiective: strada Calea Baciului, strada Primăverii, Splaiul Independenței, strada George Barițiu, strada Horea, Piața Gării, strada I.L. Caragiale, strada Căii Ferate, strada Oașului, Bulevardul Muncii și strada Căpitan Grigore Ignat. Plus patru poduri: podul peste Canalul Morii, Pod Horea, Pod este Nadăș și Podul peste Valea Chintăului.
Acest proiect este semnat de primarul municipiului Cluj-Napoca și de Ministerul Dezvoltării Regionale. Astfel că putem intra în organizarea licitației, urmând ca apoi să trecem la implementare. Să sperăm că nu vor fi contestații”, a mai afirmat Emil Boc.
Din cei 90 de milioane de lei, constribuția nerambursabilă a UE este de 71 de milioane de lei, restul banilor fiind asigurați de la bugetul Primăriei Cluj-Napoca.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Sep/2025 Mesaje: 8991 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 14 Iul 2013 08:34:52 Titlul subiectului: |
165699 |
|
Banuiesc ca pentru niste amarate de poze de pe tronson trebuie sa bata nea radub sute de km pana la Cluj sa le faca... O sa bata, ce-o sa faca...
|
|
Sus |
|
 |
TatalLor
Data înscrierii: 21/Noi/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 14 Iul 2013 09:33:22 Titlul subiectului: |
165700 |
|
Haideti ma, va este greu sa faceti 3-5 poze din masina sau din autobuz daca tot treceti pe acolo. Eu pana la inceputul anului am lucrat in zona si puteam face in principiu oricand, dar acum mi-e greu sa vin pe la 5-6 de la capatul lui Grigorescu pentru asa ceva. Dar o sa incerc saptamana viitoare, sper, intr-o zi ca sa nu mai vina Radu tocmai din Iasi.
|
|
Sus |
|
 |
killlerbest
Data înscrierii: 06/Apr/2012 Ultima vizita: 01/Aug/2025 Mesaje: 12 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 16 Iul 2013 17:18:26 Titlul subiectului: |
165725 |
|
Am facut eu cateva poze in locurile unde nu e terminata lucrarea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
413.57 kb |
Vizualizat: |
de 13324 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
414.21 kb |
Vizualizat: |
de 13324 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
438.31 kb |
Vizualizat: |
de 13324 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
435.47 kb |
Vizualizat: |
de 13324 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
412.56 kb |
Vizualizat: |
de 13324 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
421.33 kb |
Vizualizat: |
de 13324 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
387.23 kb |
Vizualizat: |
de 13324 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
439.5 kb |
Vizualizat: |
de 13324 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
375.45 kb |
Vizualizat: |
de 13324 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
445.44 kb |
Vizualizat: |
de 13324 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
killlerbest
Data înscrierii: 06/Apr/2012 Ultima vizita: 01/Aug/2025 Mesaje: 12 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 16 Iul 2013 17:26:38 Titlul subiectului: |
165727 |
|
part2
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
422.04 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
393.67 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
438.54 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
387.23 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
467.12 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
467.12 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
479.89 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
406.91 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
459.26 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
441.35 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Sep/2025 Mesaje: 8991 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 16 Iul 2013 17:31:24 Titlul subiectului: |
165728 |
|
Pe bucla de intoarcere s-au schimbat sinele (daca da, a ramas dubla?)?
Care este situatia intre capatul de linie si depou?
|
|
Sus |
|
 |
|