Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 11 Ian 2014 16:43:27 Titlul subiectului: |
170277 |
|
Da...am uitat de linia 52. Oricum, nu stiu ce relevanta ar avea o retea pentru 36, 36B, 52. Ar fi nevoie de mult prea multa retea noua si probabil ca nu s-ar face.
|
|
Sus |
|
 |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 11 Ian 2014 18:02:39 Titlul subiectului: |
170278 |
|
Nu ar fi rentabila o retea pe Str. Plevnei pentru linia 52 care circula doar in ore de varf cu 3 curse pe ora. Pentru linia 36B, ca 36 nu mai exista, ar fi necesara retea si pe B-dul Bucuresti, care de asemenea nu ar fi rentabila pentru 3 curse pe ora. De asemenea un alt impediment pentru linia 36B este capatul de pe str Barc, unde este prea ingust pentru a se putea crea o bucla de intoarcere.
O retea pe Str Plevnei ar fi rentabila doar daca s-ar prelungi linia 1 pana pe Str Plevnei pana la fostul capat al linie 36 unde se poate crea o bucla si daca linia 52 ar fi introdusa tot timpul zilei. Cu 2 linii ar fi rentabila o retea.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
 |
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 759 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 11 Ian 2014 18:22:25 Titlul subiectului: |
170280 |
|
Volvo a scris: | ca 36 nu mai exista |
Ba da exista. Circula sambata intre 16:20-21:00 si duminica intre 9:00-12:40 si 16:20-21:00
Volvo a scris: | un alt impediment pentru linia 36B este capatul de pe str Barc |
Conform Google Maps, la capatul strazii Barc (intersectia cu str. Capitan Grigore Ignat) s-a creat un sens giratoriu, deci ar putea intoarce fara probleme in sensul giratoriu.
Ultima modificare efectuată de către darius 23 la Sâm 11 Ian 2014 18:29:50, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 11 Ian 2014 18:23:35 Titlul subiectului: |
170281 |
|
Pentru 36B s-ar putea modifica traseul pe varianta Piata 1 Mai, folosindu-se o parte din reteaua fostului troleibuz 23. Ar mai fi in principiu nevoie de retea pe str. Campina, str. Plevnei +celelalte strazi pana la capat de linie. Oricum, tind sa cred ca e vorba de o eroare a celui de la CTP care a redactat raspunsul si str.Plevnei=bd.Muncii, deci transformarea liniei 48. E mult mai relevant, avand in vedere ca se vorbeste de retea pe str. L.Rebreanu.
|
|
Sus |
|
 |
Joldos

Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 11 Ian 2014 21:29:32 Titlul subiectului: |
170284 |
|
TothDC a scris: | Pentru 36B s-ar putea modifica traseul pe varianta Piata 1 Mai, folosindu-se o parte din reteaua fostului troleibuz 23. |
Pe ce strazi ti-ai imaginat ca ar merge 36B ca troleibuz pentru ca as fii curios?Stiu doar ca pe str.Bucuresti este nevoie de 36B si dus si intors fiindca multi vor sa mearga pana pe str.Barc.Este util si mai ales in zilele de sambata pentru cei care se duc la piata de vechituri (oserul) de pe str.Bobalnei,iar oamenii acestia se duc in statie la Kaufland marasti ca sa astepte autobuzul 36B.
Unii vin din Someseni ca sa faca cumparaturi din Kaufland fiindca LIDL-ul de la IRA este un pic departe de str.Barc iar oamenilor in varsta ca sa ajunga la Kaufland este mai usor sa se urce pe 36B si sa se deie jos pe str.Bucuresti,dar cu 36 este un pic mai greu fiindca capatul este pe str.Plevnei.
Daca si-ar schimba traseul ar pierde din fluxul de calatori.Eu as zice ca 36 ar putea sa fie prelungit pana pe strada barc si sa-si pastreze traseul actual iar numai dupa aceea traseul 36B sa fie modificat dupa ideea ta.
|
|
Sus |
|
 |
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 11 Ian 2014 23:12:39 Titlul subiectului: |
170286 |
|
Ideea e pur ipotetica. Pentru 36B cea mai buna solutie de traseu e evident cea din prezent. Am pus-o in discutie in vederea utilizarii intr-o cat mai mare masura a infrastructurii existente daca ar fi sa se faca transformarea in troleibuz, insa nu agreez neaparat respectiva transformare. Ar necesita investitii foarte mari, practic o noua retea, construita in cea mai mare parte de la zero.
|
|
Sus |
|
 |
Joldos

Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 04 Feb 2014 15:38:58 Titlul subiectului: |
170898 |
|
In Cluj-Napoca nu se modernizeaza reteaua de troleibuz?Adica ma refer la console si prinderi ca si in Bucuresti?Ar prinde bine pentru ca macazele sunt cam un obstacol pentru viteza troleibuzelor.
|
|
Sus |
|
 |
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 04 Feb 2014 19:07:42 Titlul subiectului: |
170899 |
|
Cred ca prioritatatile autoritatilor, in prezent, sunt transportul metropolitan si sistemul de ticket-ing. Probabil sa se faca si modernizarea infrastructurii de troleibuz ,intr-un oarecare viitor, din fonduri europene.
|
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 1408 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 04 Feb 2014 22:54:37 Titlul subiectului: |
170902 |
|
Desi vechi si rudimentare macazele si elementele de prindere actuale fac ca viteza de deplasare a troleibuzelor sa fie una dintre cele mai mari din Romania.
|
|
Sus |
|
 |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 24 Mar 2014 23:16:04 Titlul subiectului: |
171921 |
|
Stie cineva daca s-a renuntat la ideea unei viitoare retele de troleibuz pe strada Constantin Brancusi? Intreb acest lucru deoarece pana in urma cu ceva vreme aproape pe toata strada erau instalate elemente de prindere a retelei, care fusesera montate la inceputul anilor '90 cand a fost lansata pentru prima data aceasta idee, insa in ultimele luni acestea au fost demontate. S-a renuntat la proiect, s-au aceste elemente de prindere au fost necesare pentru inlocuirea altora de pe tronsoane active ale retelei?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
 |
korby
Data înscrierii: 02/Apr/2013 Ultima vizita: 06/Feb/2020 Mesaje: 82 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 05 Apr 2014 09:28:18 Titlul subiectului: |
172185 |
|
De aproximativ o oră am văzut autobuz pe linia 5. S-a întâmplat ceva cu linia prin Someșeni?
|
|
Sus |
|
 |
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 759 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 05 Apr 2014 09:42:26 Titlul subiectului: |
172186 |
|
Poate vor sa transforme 8 in linie de troleibuz sau sa creeze retea spre Apahida si trebuie sa conecteze linia ce intoarce la Aeroport cu linia ce merge mai departe.
|
|
Sus |
|
 |
adymocan
Data înscrierii: 24/Sep/2012 Ultima vizita: 05/Mai/2025 Mesaje: 18 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 06 Apr 2014 16:40:46 Titlul subiectului: |
172193 |
|
Sau se lucreaza la strada Traian Vuia.
|
|
Sus |
|
 |
Joldos

Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 08 Apr 2014 20:05:48 Titlul subiectului: |
172233 |
|
Am observat eu ceva ce nu ma incanta.Multe fire nefolosite au inceput sa dispara!
Acum o saptamana a disparut o mica parte din reuteaua de vis-a-vis de Mc Donalds,unde mergea 25 candva.Firele sunt taiate pana la trecerea de pietoni de pe colti.
De 2 zile a disparut macazul ce unea linia 9 cu 3 si 4(si 5 in prezent).Ieri firele erau prinse de consolta,sau ceva de genul.Azi dimineata firele deja erau taiate pana la intersectie.
Si eu care credeam ca se vor repune liniile de troleibuz pe liniile 8,9,10.
|
|
Sus |
|
 |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 08 Apr 2014 20:56:15 Titlul subiectului: |
172235 |
|
Se vor repune troleibuzele pe 8 si 9, dar pana atunci reteau inactiva ce se unea cu cea activa mai ales in cazul macazelor liniei 9 ingreunau circulatia troleibuzelor si obligau troleibuzele de pe linile active sa franeze. In al doilea rand poate este nevoie de acele elemente de retea pentru inlocuirea altora de pe linile active. Sau poate a inceput dezafectarea unor tronsoane inactive pentru ca acele elemente de retea sa fie folosite la constructia viitoarei retele spre Apahida.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
 |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 09 Apr 2014 12:23:27 Titlul subiectului: |
172256 |
|
korby a scris: | De aproximativ o oră am văzut autobuz pe linia 5. S-a întâmplat ceva cu linia prin Someșeni? |
Si in aceasta dimineata datorita lucrarilor de astfaltare a strazii Traian Vuia, pe linia 5 au circulat autobuze. Circulatia troleibuzelor s-a reluat in jurul orei 10. Si in perioada urmatoare in functie de evolutia lucrarilor vor fi anumite intervale in care pe linia 5 vor circula autobuze.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
 |
Joldos

Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 23 Mai 2014 16:37:30 Titlul subiectului: |
173034 |
|
Am observat ceva in zilele acestea pe str.Fabricii.Firele de troleibuz au fost un pic modificate...ma rog foarte putin.La sensul giratioriu str.Fabricii cu str. Aurel Vlaicu si Bd-ul 21 Decembrie firele spre Iris au fost foarte indepartate una de cealalta(poza 1)iar acum sunt mai apropiate fiind la distanta normala a unei retele... La intersectia str. Bucuresti si str. Fabricii (la Kaufland marasti) erau 2 chesti pe fire care erau legate de un stalp cu cate un fir(poza 2) iar acum au disparut.Oare se pregateste reteaua pentru o noua linie sau se vor da jos firele pentru liniile pentru a le folosi pentru linii metropolitane?
Imi cer scuze pentru calitatea imaginii dar numai de pe Google maps am putut sa fac rost de poze
Descriere: |
Intersectia str. Fabricii si str. Bucuresti. |
|
Mărime fișier: |
613.66 kb |
Vizualizat: |
de 14263 ori |

|
Descriere: |
Dinspre sensul giratoriu Marasti spre Iris. |
|
Mărime fișier: |
694.13 kb |
Vizualizat: |
de 14263 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 23 Mai 2014 20:44:37 Titlul subiectului: |
173046 |
|
Joldos a scris: | Oare se pregateste reteaua pentru o noua linie sau se vor da jos firele pentru liniile pentru a le folosi pentru linii metropolitane?
|
Pentru liniile metropolitane se va construi o retea complet noua, incluzand console noi, fire noi etc. Se cauta surse de finantare, probabil se va apela la fondurile europene. Mai degraba daca se vor da jos firele, acestea se vor folosi pentru reteaua de pe str. Dacia pe unde se tot discuta ca se vor devia troleibuzele 1, 3, 4 si 5 cand se va lucra la podul Traian, sau se pregateste aceasta retea de pe str. Fabricii pentru o noua linie de troleibuz.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
 |
macicasan

Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 02/Apr/2025 Mesaje: 306 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 24 Mai 2014 07:24:42 Titlul subiectului: |
173053 |
|
Odata cu inchiderea celor 2 poduri se va fractura traseul 102.
Consider acest moment a fi ideal pentru reactivarea retelei pe str. Fabricii/Muncii in vederea unei navete decente. Pe durata reabilitarii liniei de tramvai, cat 101, mai apoi 100 si 101, iar ulterior doar 100 au fost deservite de autobuze, iar 102 a sistat sa existe naveta Manastur-Zona industriala(SV-NE) se facea in conditii de aglomeratie infernala si timpi de parcurs nepermis de mari.
Astfel, pe parcursul lucrarilor la poduri, pe langa linia 101 deservita de tramvaie si linia 100 ce va fi deservita din nou de autobuze, consider oportuna reactivarea traseului 14(Bucium - CUG), fie sub forma unui 1B, fie distinct de linia 1, evitand p-ta 1 Mai, pe str. Fabricii.
Pentru a nu "concura" cu 100+101(pe durata lucrarilor 102 din nou va sista sa circule), o varianta pentru linia 14 ar fi un orar cu regularizare in CUG('stat in capat') si trecere fara stationare prin Manastur, fara a mai merge pana in Bucium, intorcand precum 7-le actual.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
 |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 24 Mai 2014 07:45:57 Titlul subiectului: |
173056 |
|
Bun si daca 14 ar intoarce ca linia 7, atunci calatori liniei 102 care urca la statiile Clabucet si Minerva ce ar folosi pentru a ajunge la CUG?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
 |
macicasan

Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 02/Apr/2025 Mesaje: 306 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 24 Mai 2014 08:11:59 Titlul subiectului: |
173057 |
|
Din pacate 101+100, cum au folosit si pe durata reabilitarii liniei, sau 1/6/25+14.
14-le scurt sugerat ar acoperi oricum 3 statii importante din Manastur, dintre care una in ambele sensuri. Acest traseu nu ar dedubla insa 102-ul la momentul redeschiderii acestuia, pastrandu-si eventuala utilitate si dupa terminarea lucrarilor.
Un 14 lung insa, eventual sub forma lui 1B, din Bucium si prin p-ta 1 Mai pana la CUG, ar fi util intr-o buna masura numai pe perioada lucrarilor de pe Oasului, cred eu, insa nu ar complica reteaua din p-ta Marasti, parcursa de toate traseele de troleibuz in afara de 1 si 3.
Acest traseu pur ipotetic, indiferent de ruta aleasa ar fi util strict in zilele lucratoare, eventual cu program numai la orele de varf(cu are si acum tramvaiul 102, si cum avea "vechea" linie 14 la un moment dat in anii '90: aproximativ 4:30-8:30, 13:00-18:00, 20:30-23:15).
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
 |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 24 Mai 2014 08:39:57 Titlul subiectului: |
173058 |
|
Oricum chiar si un 14 lung cu plecare din statia Clabucet ar dubla in mica masura linia 102, adica doar statiile Gr. Alexandrescu intr-un singur sens, si in dublu sens statiile Clabucet si Minerva si bineinteles statiile din zona industriala. Ar fi folositor un astfel de traseu chiar si in afara orelor de varf, pentru ca ar asigura legatura intre zona industriala si P-ta Marasti si Centru, zone care nu au in prezent legaturi directe cu str. Fabricii respectiv zona industriala. Plus ca ar mai descongestiona si linia 102, precum si linile 6 si 25.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
 |
Joldos

Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 24 Mai 2014 14:04:35 Titlul subiectului: |
173061 |
|
Volvo a scris: | Mai degraba daca se vor da jos firele, acestea se vor folosi pentru reteaua de pe str. Dacia pe unde se tot discuta ca se vor devia troleibuzele 1, 3, 4 si 5 cand se va lucra la podul Traian. |
Dar daca merge pe str.Dacia atunci v-a merge si pe str. Horea dupa care pe str. Regele Ferdinand si de acolo ar trebui o configuratie a intersectiei dupa Sora.Nu ar incurca traficul pe str. Horea si la intersecite?
Eu am auzit ca mai de mult era o perioada cand 4 circula pe str.Moricz Zsigmond(actualul str. Bucuresti) dar numai pe sensul spre str.Fabricii iar la sensul giratoriu luand directia spre IRA, iar ruta spre gara fiind acelasi ca si azi.
Volvo a scris: | sau se pregateste aceasta retea de pe str. Fabricii pentru o noua linie de troleibuz. |
Altcineva de pe forum a spus ca C.T.P. are in plan electrificare lui 48,32,32B,si parca 24 si 30 dar nu se stie mai exact cand.Oricum dupa cum am vazut este mult de lucru la reabilitarea retelei de pe str.Fabricii deoarece firele nu sunt conectate de traverse in multe locuri.La inersectia str. Fabricii Bd-ul Muncii firele dinspre CUG spre Fabricii sunt taiate la curba.Este nevoie de 3 cruci pentru intersectarea firelor de troleibuze cu cele ale tramvaielor(2 la capat CUG iar 1 la intersectia Fabricii) si firele trebuie apropiate de statia la Kaufland marasti deoarece aceste sunt in mijlocul drumului.
Mai exact cand s-a circulat ultima oara cu troleibuze pe Fabricii?
|
|
Sus |
|
 |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 24 Mai 2014 16:44:49 Titlul subiectului: |
173065 |
|
Joldos a scris: | Volvo a scris: | Mai degraba daca se vor da jos firele, acestea se vor folosi pentru reteaua de pe str. Dacia pe unde se tot discuta ca se vor devia troleibuzele 1, 3, 4 si 5 cand se va lucra la podul Traian. |
Dar daca merge pe str.Dacia atunci v-a merge si pe str. Horea dupa care pe str. Regele Ferdinand si de acolo ar trebui o configuratie a intersectiei dupa Sora.Nu ar incurca traficul pe str. Horea si la intersecite? |
Traseul de deviere descris de macicasan este Str. Dacia, Pod Horea, P.M.V latura sudica si apoi traseul actual, iar de pe Podul Horea pe str. Ferdinand va merge numai 1 cum merge si acum.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
 |
rooovidiu

Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 28/Mai/2025 Mesaje: 340 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 25 Mai 2014 02:14:33 Titlul subiectului: |
173073 |
|
Sunt foarte sceptic că va exista linie pe strada Dacia. Se vor pune autobuze pe toate liniile ! Ar trebui 5 încrucișări cu linia de tramvai ! Mult prea mult de lucru. Dar vom vedea. De unde vor scoate autobuzele probabil vor pune toate autobuzele care le pot pune și vor acoperi. Dar sunt foarte sceptic în a pune troleibuze pe strada Dacia.
Cu rețeaua de pe Fabrici mă îndoiesc că se va folosi la ceva în viitorul apropiat. Poate la electrificarea liniei 48.
Pentru zona metropolitană se va folosi rețea nouă cel puțin așa se spune. Dar aici vine o altă mare întrebare: trebuie aduse cel puțin 4 troleibuze articulate noi pentru linia M41. Dar vom trăi și vom vedea !
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI  |
|
Sus |
|
 |
|