Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa despre transportul local - Cluj
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 28, 29, 30  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 15 Ian 2014 11:05:46    Titlul subiectului: 170414

doodoo_74 a scris:
Trasee in interiorul Florestiului. Tare ciudat de ce s-ar baga Ratuc-ul in asa ceva, nu cred ca e legal sa opereze in alta localitate !

CTP poate opera complet legal pe aceste trasee. Este ca si cum primaria Floresti atribuie trasnportul public unui operator privat, atata timp cat CTP este societate pe actiuni. CTP poate opera in orice localitate din tara.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2024
Mesaje: 163
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 15 Ian 2014 20:19:27    Titlul subiectului: 170448

Eu as crede ca nu e chiar asa, din moment ce Ratucul se afla in subordinea Primariei Cluj ar trebui sa serveasca intereselor clujenilor care il platesc !
_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 15 Ian 2014 20:30:46    Titlul subiectului: 170450

Pentru eventuale curse de Floresti ar contribui si primaria de acolo cu fonduri. Sa nu mai vorbim de fondurile europene la care ar avea acces Asociatia Metropolitana de Transport. Plus ca RATUC ar avea venituri substantiale din vanzarea biletelor si abonamentelor, ca doar nu vor avea florestenii transport gratuit subventionat de primaria Cluj-Napoca. Orice interes ar servi RATUC, va fi mereu contra cost iar aceste costuri vor fi suportate de tot arealul deservit, nu doar Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Ian 2014 21:16:30    Titlul subiectului: 170455

Ma amuza tare subiectul asta. Se viseaza la autoritatea metropolitana de transport, dar fiecare e cu a lui, Florestiul cu transportul lui, Clujul cu transportul lui. Daca se incearca sa se includa transportul de calatori in "umbrela metropolitana" cica............nu e legal Laughing

Deci, vorba lui Caragiale (putin adaptata)...transport metropolitan.......primesc, dar sa fie tot cum era inainte Laughing Laughing

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 16 Ian 2014 07:48:14, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 15 Ian 2014 21:43:40    Titlul subiectului: 170459

Un articol nu stiu cat de recent este,este datat 14 01 2014 dar nu se stie cand a avut loc incidentul(ca accident nu se poate fi numit) http://video.bzc.ro/video/show/doua-autobuze-s-au-ciocnit-in-fata-cinema-florin-piersic-2-318
Citat:
Doua autobuze Ratuc s-au ciocnit in aceasta dimineata in fata cinematografului Florin Piersic din piata Mihai Viteazul. Din cate se pare, conducatorul unui autobuz 32 nu s-a asigurat la iesirea din parcare si s-a izbit lateral de un alt autobuz care stationa. Ca urmare a accidentului traficul a fost ingreunat, strada fiind acoperita de cioburi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 759
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 16 Ian 2014 19:03:51    Titlul subiectului: 170476

TothDC a scris:
Ma intreb cat se vor mai incapatina cei de la Fany sa circule in paralel cu CTP in Baciu.


http://www.stiridecluj.ro//dezbatere-publica-in-baciu-in-scadalul-fany-ratuc-privatul-circula-gol-iar-in-ratuc-e-plin

Localnicii din Baciu sunt chemați de la ora 17.00, la căminul cultural, pentru a spune dacă vor să circule cu autobuzele RATUC sau cu cele ale Fany.

Primarul comunei Baciu, Florin Mureșan, a declarat că oamenii sunt chemați să aleagă, dacă vor să circule cu firma privată sau cu autobuzele Companiei de Transportul Călători Cluj-Napoca (fosta RATUC).

”La ședință va participa și președintele Consiliului Județean Cluj, Horea Uioreanu. Vreau să detensionăm situația. Fany amenință cu plângeri penale RATUC, pentru că ar intra pe ruta pe care firma privată a câștigat-o la licitație. Noi vedem care este rezultatul. În acest moment, cele 54 de curse Fany din Baciu circulă absolut goale, iar autobuzele RATUC sunt pline de oameni”, a declarat Florin Mureșan.

Primarul a mai spus că a creat o rută paralelă prin Baciu pentru linia 31b a Companiei de Transportul Călători Cluj-Napoca (fosta RATUC). ”Ruta merge acum printre blocuri și este spre avantajul oamenilor. Oricum există o suprapunere cu ruta câștigată de Fany, iar eu vreau ca oamenii să vină și să voteze. Eu nu mă împotrivesc să rămână ambele societăți de transport, dar nu sunt de acord ca RATUC să nu mai facă transport la noi”, a mai spus Mureșan.

Edilul a precizat că avantajul este net în favoarea Companiei de Transportul Călători Cluj-Napoca (fosta RATUC), care are abonamente mai ieftine. ”Pe Fany abonamentul este de 120 de lei, iar pe RATUC 84 de lei. Eu vreau ca oamenii să aibă oferta aceasta, pentru că este normal ca oamenii să aibă de unde să aleagă”, a mai afirmat primarul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 16 Ian 2014 20:11:57    Titlul subiectului: 170480

Ar putea fi eliminat Fany din Baciu (anulare licitatie) fara drept de replica la cererea oamenilor? Din cate stiu s-a facut ceva petitie deja cu vreo 2000 de semnaturi...si e posibil sa se mai adune... Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2025
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 16 Ian 2014 20:32:32    Titlul subiectului: 170482

Parerea mea e ca privatii aia, desi in general ii detest, au castigat o licitatie, legala sau nu. Faptul ca unii fac ilegalitati nu da dreptul altora sa faca la fel.
Eu as zice ca trebuie gasita o solutie de compromis, fie Fany sa accepte sa plece de buna-voie, renuntand de buna voie la traseu, in schimbul primirii unor despagubiri sau a unei cote din incasarile CTP, astea negociate de specialisti, pentru a fi cat de cat multumite ambele parti, nici despagubirea sa nu fie prea mica ca sa fie dezavantajat Fany, dar nici prea mare ca sa dezavantajeze CTP.
O alta solutie - dar pentru care e nevoie de oameni intelepti - ar fi constituirea unui parteneriat public-privat intre CTP - Fany, si-ar pune la comun vehiculele, ar exploata unitar traseul, dupa anumite reguli stabilite, ar primi cota parte din incasari, ar contribui cu partea proprie la investitii etc.
Sa vedem ce se face...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 16 Ian 2014 20:45:02    Titlul subiectului: 170483

Ok...au castigat licitatia...dar daca oamenii se pronunta ferm impotriva acestei licitatii, nu ar putea fi anulata? Baciu se pare ca are in jur de 6000 de locuitori, s-au adunat deja vreo 2000 de semnaturi impotriva Fany si e posibil sa se mai adune. Daca s-ar aduna sa zicem vreo 4000 de semnaturi (in ideea ca oricine, de orice varsta ar avea dreptul sa se exprime), nici asa nu s-ar putea anula? Chestia cu Fany si Baciu e ceva de genul:" Daca voi nu ma vreti, eu va vreau".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Ian 2014 20:52:11    Titlul subiectului: 170484

Si cu transportul metropolitan unitar ce facem ? Ne mutam Europa de Vest daca vrem sa avem parte de el ? Laughing
_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 16 Ian 2014 20:56:44    Titlul subiectului: 170486

Mai asteptam vreo 5-6 generatii pana se lumineaza la minte romanii Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2025
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 16 Ian 2014 20:58:44    Titlul subiectului: 170487

Vointa oamenilor nu are nicio legatura aici... legea nu se face dupa vointa oamenilor. Sau cel putin asa ar trebui. Oricum, politicienii se folosesc de vointa "poporului" dupa cum le convine, vedeti cazul "referendumului" pentru reducerea numarului de parlamentari, unde au votat milioane "pentru" si ... s-au facut 600 de paraziti in Parlament, vedeti "referendumul" pentru demiterea lui Basescu cu rezultatele pe care le vedeti samd samd
Vointa populara conteza doar daca vor golanii vostri politici locali, insa strict legal nu ar trebui sa conteze in cazul disputei acestui traseu.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Ian 2014 21:08:40    Titlul subiectului: 170489

E clar, asta am vrut sa aflu de la voi. Nu este cadru legislativ pentru transport metropolitan. Sunt doar vorbe-n vant deocamdata.
_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2025
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 16 Ian 2014 21:30:40    Titlul subiectului: 170494

Nu este, din cate stiu, un "cadru" care sa asambleze sub forma unei legi sau a unei norme unitare toate elementele care trebuie indeplinite pentru a permite functionarea transportului intr-o zona metropolitana, insa autoritatile locale au posibilitatea, daca sunt inteligente si abile, sa obtina ceea ce-si doresc (daca chiar isi doresc!), fara sa incalce legile in vigoare.
Bunaoara, daca stiau ca au de gand extinderea CTP pe anumite trasee, aveau 3 posibilitati:
- nu mai faceau licitatia pe care a castigat-o Fany, introduceau de atunci RATUC-ul pe acel traseu; sa zicem ca ideea le-a venit "dupa" licitatie, deci nu mai aveau ce face;
- daca lucrurile se faceau profesionist si cu viziune, nu hei-rupist, staeau si analizau, se gandeau cand va fi pregatit RATUC sa preia traseul si faceau licitatia aia castigata de Fany doar pentru 4 ani sau 3 ani sau 2 ani, cat era cazul; cand RATUC era pregatita, le expira si celor de la Fany contractul si nu mai faceau alta licitatie atunci, ramanea doar RATUC;
- solutia "inelegerii", enuntata intr-un mesaj mai sus.
In momentul asta "vad" 4 solutii:
- solutia "inelegerii", enuntata intr-un mesaj mai sus.
- cazul "cel mai rau", dar legal, RATUC inghite in sec si sta pe bara pana se termina contractul lui Fany, dupa care intra RATUC;
- exista si posibilitatea sa ramana ambele pe trasee, Fany nu face scandal, RATUC intra oarecum ilegal, incepe genul ala de "concurenta" numita piraterie;
- nu cedeaza niciunii si se ajunge la proces, unde vedem de partea cui e legea. Basme, adica vedem ce politician si ce partid le are mai mari. Ouale.
Licitatia e licitatie, detest dubarii, de exemplu, dar asta nu inseamna ca trebuie facut ceva ilegal daca aia au castigat pe bune un traseu...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 759
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 16 Ian 2014 22:27:38    Titlul subiectului: 170498

Dups parerea mea postul lui Volvo nr.170034 de pe pagina 7 spune clar si la obiect povestea traseelor din oras spre comunele din jur in care include si faptul ca CTP (ex: RATUC) opereaza complet legal pe traseul din Baciu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 759
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 19 Ian 2014 12:56:39    Titlul subiectului: 170552

Mesaj aparut pe pagina de facebook a celor de la fany, legat de transportul metropolitan:
"Având în vedere numeroasele articole publicate în mass-media privind efectuarea de către SC FANY PRESTĂRI SERVICII SRL a transportului de persoane pe traseele Cluj-Napoca – Florești și Cluj-Napoca – Baciu, precum și declarațiile reprezentanților autorităților publice locale privind această situație, pentru o informare corectă a cetățenilor județului Cluj, SC FANY PRESTĂRI SERVICII SRL precizează următoarele:

1. Traseele Cluj-Napoca – Florești și Cluj-Napoca – Baciu au fost incluse în programul de transport județean 2014 – 2019 prin Hotărârea Consiliului Județean nr. 328/ 2012, care a fost precedată de dezbaterea publică organizată în data de 11.12.2012. Toți cei care au participat la această dezbatere (vicepreședintele Consiliului Județean Cluj, viceprimarul municipiului Cluj-Napoca, primarii sau viceprimarii din Florești, Apahida, Baciu, Feleacu, Chinteni, operatori de transport, printre care și Liviu Neag în calitate de director al fostului RATUC, cetățeni ai județului Cluj) au fost de acord cu includerea acestor trasee în programul de transport județean, urmând a fi atribuite prin licitație organizată la nivel național în cursul anului 2013.
În urma licitației electronice naționale din data de 18.12.2013, organizată de Centrul Național de Management și Informatică, SC FANY PRESTĂRI SERVICII SRL a câștigat, printre altele, Traseele Cluj-Napoca – Florești și Cluj-Napoca – Baciu, rezultatele acestei atribuiri fiind validate prin Hotărârea Consiliului Județean nr. 424/ 2013.

2. Potrivit prevederilor legale în domeniu (respectiv Legea serviciilor de transport public local nr. 92/ 2007 și normele de aplicare a acesteia), operatorul de transport care a câștigat licența pentru un anumit traseu beneficiază de dreptul de exclusivitate pe respectivul traseu, iar fapta operatorilor de transport care încalcă acest drept constituie contravenție.
Prin urmare, transportul efectuat de către Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA (fostul RATUC) pe traseele pentru care SC FANY PRESTĂRI SERVICII SRL a câștigat licențele de transport reprezintă o nesocotire a legii și un act de concurență neloială, iar autoritățile locale care tolerează sau chiar susțin public astfel de fapte acționează în disprețul legii, dezinformând cu bună știință pe cetățenii ale căror interese ar trebui să le reprezinte.
Deși încă din anul 2012 se cunoștea la nivel național faptul că atribuirea traseelor de transport județean pentru perioada 2014 – 2019 va avea loc cel mai devreme la mijlocul anului 2013 (întrucât licențele existente aveau termen de valabilitate până în data de 31.12.2013), demersurile pentru transformarea fostului RATUC în societate pe acțiuni au fost începute abia la finele lunii noiembrie 2013, Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA folosindu-se de această scuză pentru a justifica faptul că nu s-a înscris la licitația națională organizată în data de 18.12.2013.

3. În ceea ce privește prețurile practicate de SC FANY PRESTĂRI SERVICII SRL, subliniem faptul că acestea sunt identice cu cele ale Companiei de Transport Public Cluj-Napoca SA, respectiv 3,5 lei pe traseul Cluj-Napoca – Florești și 3 lei pe traseul Cluj-Napoca – Baciu. Mai mult decât atât, deși în anul 2008 când SC FANY PRESTĂRI SERVICII SRL a preluat traseul Cluj-Napoca – Florești la prețul de 3,5 lei/ bilet, motorina era 3,4 lei/ litru, iar TVA - 19%, SC FANY PRESTĂRI SERVICII SRL a menținut același preț și în condițiile economice din 2014, când motorina este 6 lei, iar TVA – 24%. “Facilitățile financiare” speculate de către Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA în virtutea faptului că aceasta efectuează și transportul local nu reprezintă decât o instigare a călătorilor, menită a “justifica” nerespectarea de către acest operator a dispozițiilor legale privind prestarea serviciului de transport.
De asemenea, orarul curselor și stațiile au fost stabilite prin Hotărârea Consiliului Județean nr. 328/ 2012, care, așa cum am arătat mai sus, a fost adoptată în urma unei dezbateri publice, fiind impuse SC FANY PRESTĂRI SERVICII SRL cu titlu de condiții obligatorii prin licențele de traseu câștigate în mod legal.

4. SC FANY PRESTĂRI SERVICII SRL reprezintă un ambasador al județului Cluj la nivel național în ceea ce privește transportul de persoane în regim de curse regulate, oferind servicii ce corespund standardelor de calitate stabilite prin normele legale în vigoare. SC FANY PRESTĂRI SERVICII SRL dispune atât de capacitatea logistică (120 de mijloace de transport, autogară și atelier de reparații) cât și umană (200 de angajați) pentru a asigura cetățenilor din județul Cluj servicii de transport moderne și civilizate pe traseele câștigate în urma unui proces public și concurențial."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 19 Ian 2014 16:42:29    Titlul subiectului: 170555

http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/rasturnare-de-situatie-in-scandalul-transportului-din-cluj--122137.html
Citat:
Traseele intrajudețene au fost adjudecate în mod ilegal pentru că nu au fost respectate condițiile de atribuire prevăzute în caietul de sarcini, spun la unison patru operatori privați de transport public. Ei au cerut oficial Prefecturii să atace în instanță Hotărânea Consiliului Județean, prin care au fost validate rezultatele acestei licitații. Subprefectul Mihnea Iuoraș arată că dacă se ajunge la instanța de Contencios Administrativ, Hotărârea Consiliului Județean se suspendă de drept. Președintele administrației județene, Horea Uioreanu admite că o astfel de ipoteză poate conduce la relansarea proiectului de transport metropolitan.

Compania Fany nu se află în dispută doar cu RATUC ci și cu o parte din operatorii privați de transport. Ei reclamă modul în care Fany a reușit să câștige cele mai multe și mai importante trasee în județul Cluj. Licitația s-a desfășurat fără a se ține seama de regulamentul inițial privind atribuirea acestor trasee arată transportatorii, astfel că doar unele firme ar fi fost favorizate.

„Programul de atribuire a acestor trasee s-a aprobat într-un fel, iar la licitație s-a procedat altfel. Noi eram pregătiți să licităm pe grupe de trasee, așa cum s-a prevăzut inițial în program, numai că în timpul licitației ne-am trezit că traseele au fost urcate separat pe site. Dacă ne uităm cine a câștigat majoritatea traseelor din Cluj înțelegem cum de s-a ajuns să se comită o astfel de ilegalitate", a comentat Liviu Jișa din partea societății Tours Claus.

Acesta a precizat că a făcut notificare la Consiliul Județean încă din momentul în care s-a finalizat licitația, dar cu toate acestea, rezultatele au fost validate în plenul de ședință, iar acum doar Prefectura Cluj mai poate rezolva problema. „Este anormal ce s-a întâmplat. Noi ne-am pregătit ofertele în funcție de programul anunțat și eram pregătiți să licităm pe grupe de trasee. Fany, în schimb, a licitat numai pe traseele care i-au convenit", a reclamat Jisa. După încheierea licitației derluate la nivelul Ministerului Dezvoltării Regionale, rezultatele privind atribuirea licențelor pe județul Cluj au fost asumate și validate de Consiliul Județean, prin Hotărârea 424, emisă în 23 decembrie, 2013.

Firmele de transport Feldiberc Trans, Tours Claus și Auto Trust Corporation au depus o contestație la Instituția Prefectului, cerând ca această această Hotărâre să fie atacactă în Contencios - Administrativ. „Am semnalat ilegalitățile care s-au comis și sunt convins că această Hotărâre va fi suspendată", a spus Jișa.

Subprefectul Mihnea Ioraș a precizat că această contestația a fost depusă în 9 ianuarie 2014. „Noi am cerut Consiliului Județean să ne transmită toate documentele care au stat la baza emiterii acestei Hotărâri. Așteptăm, de asemenea, și un punct de vedere pe tema aceasta. În cazul în care ajungem la concluzia că reclamațiile transportatorilor sunt întemeiate, atunci ne vom putea adresa Instanței de Contencios Administrativ. Dacă se va întâmpla să ajungem în acest punct, trebuie spus că Hotărârea Consiliului Județean se va suspenda de drept", a spus Mihnea Iuoraș.
Președintele Consiliului Județean, Horea Uioreanu a precizat că în cazul în care s-ar ajunge la suspendarea Hotărârii 424, licitația privind atribuirea traseelor intrajudețene ar trebui reluată. „Dacă se consideră că licitația s-a derulat greșit, foarte bine, n-am o problemă să cer să fie reluată. În mod normal, suspendarea Hotărârii prin care s-au aprobat licențele de transport conduce la o astfel de situație și atunci eu mă voi conforma, desigur", a spus Uioreanu. Mai mult, acesta a apreciat că această situație favorizează proiectul de transport metropolitan. „Dacă vom fi puși în situația de cere ca această licitație să se reia, vom putea scoate, din nou, traseele Florești, Baciu, Chinteni și Apahida, astfel încât ele să fie incluse în sistemul de transport metropolitan", a anunțat Uioreanu.

Directorul Fany, Cristian Măhălean spune că nu există posibilitatea ca licitația să fie reluată, pentru că acest lucru nu este decis de Consiliul Județean ci de organismul din cadrul Minisetrului Dezvoltării, care se ocupă de această procedură. În ce privește contestația depusă de opratorii privați amintiți, Măhălean spune că de fapt ar fi vorba despre o singură persoană care ar deține controlul asupra acestor firme. „Domnul Jișa este supărat pentru că noi am câștigat un traseu de-al lor. El este patron la toate cele patru firme. Însă ar trebui să știe că nici noi nu eram la curent cu faptul că nu vom putea licita pe grupe de trasee. De altfel, am depus și noi o contestație pe motivul acesta. N-am putut să licităm pe grupe de trasee și din pricina asta am pierdut traseul Cluj Napoca - Mociu", a spus Cristian Măhălean. Fany a câștigat cele mai multe trasee în județul Cluj, însă, Măhălean spune că, în mare, este vorba despre aceleași rute pe care compania a mai operat și înainte. Pe lângă rutele din Chinteni, Baciu și Florești, Fany mai operează și pe Frata- Feldioara, Cluj - Dej, Cluj - Someșu Rece, Cluj - Mărișel, Cluj - Cojocna etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2024
Mesaje: 163
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 20 Ian 2014 21:04:27    Titlul subiectului: 170579

http://www.ziardecluj.ro/cum-sa-furi-la-licitatii-metoda-fany/

Citat:
Firma de transport Fany transporta persoane in intreg judetul Cluj, avand contractate peste 25 de rute. Pentru a avea un punctaj cat mai mare si, implicit, pentru a se califica si a castiga licitatiile, Fany apeleaza la un tertip, la o ilegalitate: isi doteaza temporar microbuzele pentru omologarea in Categoria I obtinuta de la RAR, dupa care aceste dotari tehnice dispar. Exemplul concret sunt suspensiile pneumatice, necesare pentru clasificarea in prima categorie. Imaginile prezentate de Ziar de Cluj si realizate cu cateva zile in urma in urma unei investigatii facute de redactorii nostri arata cum microbuzele Fany nu mai au suspensiile pneumatice, desi la omologarea RAR le aveau.

Tertipul la care apeleaza compania de transport persoane Fany este hotie pe fata. Initial, doteaza masinile pentru a obtine punctaj maxim la licitatia organizata de Ministerul Transporturilor, dupa care aceste dotari dispar de pe masini. Sunt provizorii sau mutate de la un microbuz la altul, in functie de situatie.

Ziar de Cluj a consultat cativa specialisti din domeniul Transportului, pentru a vedea cum se fura la aceste licitatii. Mai mult, legislatia in vigoare este atat de deficitara, incat cele doua institutii abilitate sa omologheze si sa controleze mijloacele de transport – Registrul Auto Roman si Inspectoratul de Stat pentru Controlul in Transportul Rutier – nu au parghiile necesare pentru a opri aceste practici.



Hotie pe fata

Fany Prestari Servicii SRL a castigat, la sfarsitul anului trecut, peste 25 de trasee judetene in judetul Cluj. Conform contractului, firma de transport persoane va opera pe aceste trasee pana in anul 2019.

Ca la orice licitatie publica, pentru acelasi traseu s-au luptat mai multe firme de transport, iar punctajele obtinute de fiecare firma in parte au facut diferenta. Este de la sine inteles, asadar, cum fiecare societate a incercat sa obtina cel mai mare punctaj, pentru a castiga contractul.

Fany Prestari Servicii SRL a castigat 20 de trasee din judetul Cluj cu punctaj maxim acordat pentru gradul de confort, adica 14 puncte. Aceasta inseamna ca microbuzele au fost introduse in Categoria I de catre Registrul Auto Roman, care presupune, printre altele, ca aceste masini trebuie sa fie dotate cu suspensii pneumatice, si nu cu suspensii pe arcuri.

1 2

Fotografiile prezentate arata cum aceste masini nu mai au, in realitate, aceste dotari, si sunt dovada ca firma de transport a inselat. Ziar de Cluj a urmarit flota Fany in doua randuri in aceasta luna, pentru a demonstra cum masinile folosite pe rutele judetene nu mai au suspensii pneumatice, adica aceleasi dotari ca inainte de castigarea contractelor.

8 7

Pentru 20 de rute din judet, Fany a obtinut punctajul maxim, de 14 puncte, pentru gradul de confort. Traseele pentru care Fany Prestari Servicii SRL a obtinut punctaj maxim pentru gradul de confort sunt urmatoarele: Cluj-Napoca – Mociu- Feldioara; Cluj-Napoca-Ghirisu-Frata; Cluj-Napoca-Suatu-Aruncta; Cluj-Napoca-Cojocna-Viisoara; Cluj-Napoca-Savadisla-Muntele Baisorii; Cluj-Napoca-Luna de Sus-Stolna; Cluj-Napoca-Gilau-Marisel; Cluj-Napoca-Gilau-Dangau Mare; Cluj-Napoca-Gilau-Lapustesti; Cluj-Napoca-Gilau-Somesu Rece; Cluj-Napoca-Chinteni-Aschileu; Cluj-Napoca-Chinteni: Dej-Cluj-Napoca; Cluj-Napoca-Floresti-Luna de Sus; Cluj-Napoca-Floresti; Cluj-Napoca-Floresti-Tauti; Cluj-Napoca-Baciu; Cluj-Napoca-Baciu-Suceagu; Cluj-Napoca-Chinteni; Cluj-Napoca-Savadisla-Filea de Jos;

10 9

Pentru a intelege si mai bine aceasta metoda de inselaciune, o sursa apropiata Ministerului Transportului ne-a explicat cum sunt dotate microbuzele pentru transportul persoanelor.

“Majoritatea masinilor se cumpara ca si autoutilitare, apoi se caroseaza la anumite service-uri specializate. In acest fel, autoutilitara noua costa aproximativ 20.000 de euro, iar caroseria, necesara transformarii in microbuz, mai costa 10-11.000 de euro. In schimb, un microbuz nou costa aproximativ 50.000 de euro”, ne-a explicat sursa citata.

12 11

Pentru a castiga la punctaj, transportatorii doteaza masinile cu suspensii pneumatice , asa cum cer si directivele europene in cazul transportului de persoane. Dupa clasificarea facuta de RAR, insa, aceste suspensii sunt date jos si schimbate cu unele mai ieftine.

“Orice suspensie este un subansamblu. Ce fac ei este o ilegalitate, o portita pe care o permite legea si nu o poate gestiona nimeni. Doar in cazul unui accident, masina se trimite la o expertiza, si atunci se demonstreaza faptul ca s-au facut modificari intre timp”, a declarat Rares Pop, directorul ISCTR.

Partea de control in trafic pentru masinile de peste 2,8 tone revine acestei institutii, insa nu are parghiile legale pentru a stopa inselaciunea.

5 6

“Pana acum, partea de control tehnic o facea RAR, acum o face ISCTR, dar nu are cadru legal pentru a demonstra un lucru de acest fel”, a explicat Rares Pop.

Un caz similar, in Maramures

O alta sesizarea ajuns la ISCTR Cluj din Maramures si vizeaza o firma de transport persoane, iar cazul este similar cu cel al Fany din Cluj-Napoca.

“Un sofer care a lucrat la firma respectiva a sesizat faptul ca se demontau suspensiile de pe aer si se montau cele pe arcuri, dupa omologarea facuta de RAR. Noi trebuie sa verificam daca, intr-adevar, este asa. Vom cere in acest caz si sprijinul RAR, sa trimita un reprezentant al departamentului de Omologari, pentru a demonstra inselatoria”, a completat directorul ISCTR Cluj.

Pop a promis ca institutia va face controale si in cazul firmei de transport Fany si a explicat care este procedura acestei operatiuni.

“Cerem certificatul de clasificare, si impreuna cu cei de la RAR, trebuie sa vedem daca masina are suspensie pe aer sau pe arcuri. Vedem daca masina a fost clasificata corespunzator. Daca societatea a facut modificari, i se suspenda dreptul de utilizare pana la remedierea deficientelor”, a declarat Rares Pop.

Directorul RAR Cluj, Marius Pop, spune, la randul sau, ca institutia a realizat fotografii cu masinile Fany, la omologarea in Categoria I, imagini care stau drept dovada pentru introducerea corecta in aceasta categorie.

“Daca modifica suspensia intre timp, este prima data cand aud acest lucru. Este un tertip din bucataria interna a firmelor de transport. Noi avem pentru fiecare masina poza cu suspensia pneumatica”, spune acesta.

El mai spune ca este, practic, aproape imposibil de sanctionat aceasta inselaciune.

“Noi avem dreptul sa le controlam service-ul, dar ne pot spune, de exemplu, ca nu stiu unde este masina in acel moment. O suspensie se poate schimba, la loc, in zece minute”, spune Marius Pop.

Pentru a-si expune punctul de vedere, Ziar de Cluj a incercat sa vorbeasca cu patronul Fany, Stefan Cadar, insa acesta nu a putut fi contactat. Directorul general, Cristian Mahalean, a declarat, insa, ca aceste informatii sunt eronate.

“Sunt intoxicatii in presa despre firma Fany. Va invit cu drag sa vedeti starea masinilor. Nu avem nimic de ascuns, masinile sunt in stare perfecta. Avem si masini cu suspensii pneumatice, si suspensii mixte. Cele care au suspensii pneumatice, apar si in acte. La noi masinile sunt in regula”, a declarat acesta.

Intr-o alta ordine de idei, compania a transmis, astazi, un comunicat de presa in care arata ca licentele de transport pentru rutele castigate la licitatie sunt exclusive, iar intentia autoritatilor clujene de a introduce pe aceste rute si transportul Companiei de Transport Pulic Cluj-Napoca (fosta RATUC) reprezinta o “nesocotire a legii si un act de concurenta neloiala”.

In acelasi comunicat, se arata ca Fany ofera servicii ce corespund standardelor de calitate stabilite prin normele legale in vigoare.

“SC Fany Prestari Servicii SRL dispune atat de capacitatea logistica (120 de mijloace de transport, autogara si atelier de reparatii) cat si umana (200 de angajati) pentru a asigura cetatenilor din judetul Cluj servicii de transport moderne si civilizate pe traseele castigate in urma unui proces public si concurential”, arata firma de transport.

Presedintele Consiliului Judetean Cluj, Horea Uioreanu a declarat, la randul sau, ca va cere un control, pentru a verifica daca societatea de transport persoane functioneaza pe rutele judetene in acelasi fel in care a licitat

_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobcik



Data înscrierii: 19/Noi/2011
Ultima vizita: 06/Sep/2024
Mesaje: 130
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 24 Ian 2014 00:04:40    Titlul subiectului: 170654

Primarul Emil Boc a declarat, în exclusivitate la emisiunea online Știri de Cluj, joi seara, că autobuzele Companiei de Transport Public Cluj-Napoca (fosta RATUC) va intra în Florești și Apahida în maxim 7 zile.

http://www.stiridecluj.ro/politic/ratuc-va-intra-in-floresti-si-apahida-in-circa-7-zile-exclusiv

_________________
trol-tram-bus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 759
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 29 Ian 2014 16:45:33    Titlul subiectului: 170782

http://www.stiridecluj.ro/politic/in-zona-metropolitana-cluj-apar-trasee-de-transport-paralele-boc-ingroapa-fany-si-mv-trans

Citat:
Primăriile din zona Metropolitană Cluj, Apahida, Florești, Baciu și Chinteni, vor crea trasee paralele față de cele licitate de Consiliul Județean Cluj.

”Consiliul județean a alocat traseele prin licitație firmelor care au câștigat. În sensul că a trimis traseele la București, în vederea licitației, licitație care s-a adjudecat și anumite firme au câștigat traseele inclusiv din zona metropolitană.

Noi, și când spun noi mă refer la primăriile din zona metropolitană de transport public, am decis, utilizând prevederile legale, să concepem trasee speciale de transport public, pe zona metropolitană de transport, altele decât cele pe care le-a licitat Consiliul Județean Cluj. Pentru asta este nevoie ca acele consilii locale, din zona metropolitană, să adopte hotărâri de consiliu local prin care să stabilească alte trasee decât cele licitate de Consiliul Județean și să solicite asociației ca RATUC să poată face transportul public acolo.

Comuna Baciu a adoptat un traseu prin hotărâre de consiliu local. Joi, cel mai probabil, voi convoca Asociația metropolitană de transport public pentru a delega transportul pe acele trasee RATUC -ului”, a explicat primarul Emil Boc, președintele Asociației Metropolitane de Transport.

”Dacă celelalte primării, Floreștiul sau Apahida, vor proceda la fel, eu voi sprijini RATUC -ul să meargă în acele localități pe alte trasee decât cele pe care CJ Cluj le-a dat la licitație”, a mai spus Emil Boc.

La licitația pentru traseele publice, Fany a câștigat traseele spre Florești și Baciu, iar MV Trans pe cel spre Apahida.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 759
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 30 Ian 2014 16:10:13    Titlul subiectului: 170806

Astazi de la ora 19 va avea loc o discutie despre transportul public metropolitan cu directorul CTP Liviu Neag si cu primarii din Apahida, Floresti si Chinteni.

http://www.stiridecluj.ro/politic/discutie-despre-transportul-metropolitan-in-cluj-la-emisiunea-stiri-de-cluj-live-cu-trei-primari-si-seful-ratuc
____________________________________________________

http://www.stiridecluj.ro/politic/ratuc-preia-oficial-transportul-in-baciu-vezi-traseul

Asociația Metropolitană de Transport Public Cluj a aprobat documentația de atribuire a serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate la nivelul comunei Baciu prin atribuire directă Companiei de Transport Public Cluj-Napoca SA.

Traseul este următorul:

Dus: Piața Mihai Viteazu (I.P. Voitești) - strada Horea - Piața Gării - Autogara - strada Locomotivei - strada Corneliu Coposu - strada Transilvaniei - strada Viilor - strada Magnoliei.

Întors: Strada Magnoliei - strada Privighetorii - strada Transilvaniei - Calea Baciului - strada Corneliu Coposu - strada Locomotivei - Piața Gării - strada Horea - Piața Mihai Viteazu (I.P. Voitești).

Compania Fany va opera în continuare pe rutele licitate de Consiliul Județean Cluj, dar la tarife mai mare decât RATUC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 31 Ian 2014 20:39:08    Titlul subiectului: 170830

Mutare de statie de tramvai
Citat:
Compania de Transport Public Cluj-Napoca a anuntat astazi ca, in urma numeroaselor solicitari ale calatorilor, statia de tramvai „Termorom” va fi mutata.

Astfel, incepand cu 1 februarie, statia de tramvai „Termorom” va fi mutata cu circa 100 de metri spre intersectia cu strada Fabricii de Zahar.
Si link la articol puteti gasi aici http://www.bzc.ro/statia-de-tramvai-termorom-din-cartierul-iris-se-muta-la-cererea-clujenilor-13402 .
Si o stire si cu traseele din Apahida
Citat:
Clujenii care locuiesc in Apahida vor beneficia de trasportul public cu mijloacele Companiei de Transport Public Cluj-Napoca (fosta RATUC) pe trei rute.

”La Apahida se va face o dezbatere publica si se propun trei trasee noi. Unul pe ruta Cluj-Napoca - Sannicoara, al doilea traseu este Cluj-Napoca - Campenesti, iar al treilea Cluj-Napoca - Corpadea.

Pe Apahida s-au negociat tarifele. Daca nu gresesc este undeva la 3,5 lei - 4 lei, iar la abonamente s-a scazut de la 135 de lei la 120 lei si in acest tarif este si o linie bonus in Cluj-Napoca.

Insumat, abonamentul privat si cel de pe RATUC era la 195 de lei pe luna, iar acum se mai achita numai un abonament. Coborarile sunt substantiale. Accesul se va face pana la nodul de circulatie din Marasti, de unde se va face accesul spre municipiul Cluj-Napoca”, a explicat directorul Companiei de Transport Public Cluj-Napoca, Liviu Neag, citat de citynews.ro.

Cel mai probabil, tot din 1 martie, aceste rute vor fi operationale.

In paralel, firma privata MV Trans va continua sa opereze pe rutele licitate de Consiliul Judetean Cluj.
Si link la articol aici http://www.bzc.ro/ratuc-a-stabilit-traseele-din-apahida-si-cat-vor-fi-tarifele-13387
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 03 Feb 2014 10:38:31    Titlul subiectului: 170879

Ziarul Faclia, 01.02.2014
In atentia publicului călător
1 februarie 2014,4:46 am | Articol scris in SOCIAL
În urma numeroaselor solicitări ale călătorilor, Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A. anunță mutarea stației de tramvai „Termorom” cu cca. 100 m spre intersecția cu str. Fabricii de Zahăr, începînd cu data de 1 februarie 2014.

***

Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A. anunță introducerea liniei de transport metropolitan M 31 (P-ța M. VITEAZUL – BACIU – cart. Blocuri), începînd cu data de 1 februarie 2014, pe următorul traseu:

Dus: P-ța M. Viteazul (I.P. Voitești) – Str. Horea – P-ța Gării – Str. Locomotivei – Str. C. Coposu – Cl. Baciului – Str. Transilvaniei (Baciu) – Str. Viilor – Str. Magnoliei;

Întors: Str. Magnoliei – Str. Privighetorii – Str. Transilvaniei – Cl. Baciului – Str. C. Coposu – Str. Locomotivei – P-ța Gării – Str. Horea – P-ța M. Viteazul (I.P. Voitești).

Stațiile vor fi următoarele:

Dus: P-ța M. Viteazul (I.P. Voitești) – Horea – P-ța Gării – Autogara – Sc. de Poliție – Livezii – T. Vladimirescu – Cl. Baciului – Jupiter – F-ca de Pîine – Napolact – Transilvaniei – Regina – Poliția – Complex – Poliția – Cart. Blocuri (Str. Magnoliei);
Întors: Cart. Blocuri – Regal – Transilvaniei – Napolact – F-ca de Pîine – Cl. Baciului – T. Vladimirescu – Soarelui – Sc. de Poliție – Autogara – P-ța Gării – Horea – P-ța M. Viteazul (I.P. Voitești).

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 339
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 14 Feb 2014 10:00:25    Titlul subiectului: 171120

Citat:
Primarul Șulea s-a ținut de promisiune. CTP (RATUC) intră în Florești de la 1 martie

În cadrul ședinței de azi a Consiliul Local din Florești s-a votat în unanimitate proiectul de Hotărâre prinvind avizarea regulamentului serviciului public de transport persoane, a caietului de sarcini, aprobarea studiului de oportunitate, a proiectului contractului cadru de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane și mandatarea Asociatiei Metropolitane de Transport Public Cluj de a delega gestiunea serviciului de transport public local de persoane la nivelul comunei Florești.Consilierii locali au votat in unanimitate proiectul de pe ordinea de zi. Practic, începând cu data de 1 martie, transportul public metropolitan pe ruta Florești Cluj, va fi asigurat, în paralel, atât de transporatorul Fany, cât și Compania de Transport Public Cluj, fosta RATUC. Acest lucru este posibil datorită faptului că nu vorbim de aceleași trasee precum cel scoase la licitație, ci de trasee care au 20% în comun cu cel pe care operează firma Fany și datorită faptului că există Asociatia Metropolitană de Transport Public Cluj, iar unul din membrii deține un societet comercială de transport public.

Consilierii locali floreșteni au votat proiectul de hotărâre după mai bine de două ore de discuții lămuritoare cu directorul CTP, Liviu Neag . Iată principalele puncte ale discuției, aspecte care vor fi materializate în viitor

Se vor crea trei noi trase : În partea de Nord a comunei cu ieșire pe DN1 (ANL-Eroilor- Cetății3,2 –Tăuțiului-Poligonului), În partea de Sud a comunei (Plopilor-Someșului-Tineretului-Kogălniceanu-Doja) și Din vatra satului pana la sensul giratoriu dinspre Luna.

Punctul terminus în Cluj Napoca va fi stația CLĂBUCET/SIRENA.

Traseele vor fi comune, abonamentul fiind unul singur de FLOREȘTI

Spre Tăuți va fi introdus un microbus. De asemena se va crea o nouă rută spre Luna de Sus.

Prețul biletelor va fi de 3 lei Floresti, 4 lei pentru Luna de Sus. Taxarea nu se va face la șofer, ci prin bilet/abonamente

Prețul abonamentelor va fi de 90 de lei pentru Florești și 110 lei pentru Luna de Sus. În aaceste prețuri este incusă și prețul unei linii pe Cluj Napoca.

Abonamentele vor fi lunare (pe 30 de zile!), săptămânale și bisăptămânale

Elevii si studentii vor beneficia de reducere, prețul unui abonament fiind de 45 de lei. Pensionarii vor beneficia de 5 bilete dus întors gratuit.

Se vor crea stații/puncte cu vânzare de bilete pentru început la Clăbucet, ANL și în zona primăriei Florești

Nu se va circula după un orar fix, ci în funcție de necesități, cu suplimentări la ore de vârf. Fluxul va fi asigurat prin comunicații radio.Intervalul intre autobuse va fi de 3-5 minute

Se intenționează crearea unei rute noi Florești-Polus

Stațiile, a căror poziționare urmează să fie stabilită, vor fi amenajate prin crearea de alveole

Intențiile Asociației de Transport Metropolitan sunt, printre altele, acesarea de fonduri europene pentru un transport modern, transport electric și pentru finalizarea unui sistem integrat de ticketing în ZMC.

http://www.floresti-gilau.ro/primarul-sulea-s-a-tinut-de-promisiune-ctp-ratuc-intra-in-floresti-de-la-1-martie

Sunt curios cum va funcționa coordonarea prin stații radio. Și sunt curios deasemenea dacă CTP va folosi aceleași stații ca și Fany. Dacă nu, pregătiți-vă de un haos general pe E60, cu banda 1 paralizată de mijloace de transport în comun; situația e destul de nasoală și așa, neexistând alveole decât în zona Metro.


Ultima modificare efectuată de către BusFan la Vin 14 Feb 2014 10:06:08, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 339
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 14 Feb 2014 10:04:51    Titlul subiectului: 171121

Citat:

Ce au mai spus Neag si Sulea in sedinta C.L. Floresti
[...]
Directorul CTP si primarul Horia Sulea au tinut sa faca un apel la locuitorii Florestiului, in special la conducatorii auto.

“Pe anumite strazi, cum ar fi Cetatii II, Cetatii III, Poligonului, Horea, Gh. Doja, stationarea si parcarea autoturismelor va fi interzisa, iar politistii locali vor avea grija ca acest lucru sa nu se intample foarte des. Strazile sunt destul de inguste si riscam sa paralizam traficul. Apoi, Consiliul Judetean ne-a promis bani pentru amenajarea statiilor cu copertina, insa pana vor veni acestia noi trebuie sa ne apucam de amenjarea alveolelor”, a spus primarul Sulea.

Liviu Neag, director CTP Cluj, a tinut sa-l completeze pe edilul localitatii Floresti.

“In perioada 2000-2004, atunci cand RATUC-ul opera in Floresti, am facut numeroase memorii la Drumuri nationale pentru amenajarea de alveole pe E60. Mesajele noastre nu au fost receptionate si ne-am oprit la bani marunti. Acum, situatia este destul de grava, amenajarea acestora fiind destul de anevoioasa. Se impun proiecte, licitatii si asta costa bani si nervi pentru cei aflati in trafic pana la rezolvarea situatiei”.

La sedinta C.L. Floresti, presedintele de sedinta i-a dat posibilitatea si unui locuitor al Florestiului sa-si expuna opiniile vis-a-vis de intrarea CTP.

“Locuiesc in Floresti de doi ani si jumatate, mai precis pe strada Eroilor, zona Profi-Piata Agroalimentara. Inteleg ca prin traseele stabilite, autobuzele ii vor ocoli pe cei care stau in aceasta zona si nu suntem putini. In aceste conditii, va spun sincer ca FANY mi se pare mai accesibil si in plus autobuzele lor sunt curate si au mult mai multe scaune”.

Speach-ul cetateanului a fost intrerupt brusc de catre primarul Sulea, care i-a amintit acestuia ca primaria a organizat pe data de 24 ianuarie o dezbatere publica.

“De ce nu ati venit la acea dezbatere pentru a va spune parerea. Acum, uite, aveti ocazia de a aalege intre doi operatori de transport public persoane. CTP va circula pe trasee paralele, care nu se suprapun mai mult de 20%”, i-a replicat primarul Sulea.

http://florestistiri.ro/?p=2383


Se precizează de alveole aici. Unde să le facă nu știu. Poate fi îngustat trotuarul de pe E60 într-atât încât să încapă un autobuz pe lângă cele 2 benzi de circulație?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 28, 29, 30  Următoare
Pagina 8 din 30

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community