Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Iasi si infrastructura adiacenta
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 57, 58, 59  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 20:29:37    Titlul subiectului: 167143

Din Pacurari catre centru trec tot pe langa BCU, sau deocamdata (pana la finalizarea asfaltarilor) isi pastreaza parcursul prin Piata Unirii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 8841
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 20 Sep 2013 09:03:56    Titlul subiectului: 167291

Pentru ca, nu-i asa, suntem in Saptamana Mobilitatii Europene (16-22 septembrie), municipalitatea ieseana va invita pe 21 si 22 septembrie sa gasiti alte variante de deplasare daca aveati treaba cu tramvaiele 1 si 13 pe la Moldova, Tesatura sau prin Podu Ros dupa ora 17, pentru ca in zilele cu pricina sunt nu stiu ce concerte pentru bobor in Piata Palatului si tramvaiele de pe cele doua trasee vor fi deviate prin Tudor Vladimirescu.

In acest timp, Timisoara, Medias si Piatra Neamt sarbatoresc pe 21 septembrie Ziua Europeana a Troleibuzului, alaturi de alte 24 de orase... cu adevarat europene. Felicitari pentru: Salzburg (Austria), Parma (Italy), Szeged, Debrecen (Hungary), Brno, Plzeò, Èeské Budìjovice (Czech Republic), Gdynia, Lublin, Tychy (Poland), Timișoara, Mediaș, Piatra Neamț (Romania), Solingen, Eberswalde, Esslingen, Leipzig (Germany), Kaunas (Lithuania), Landskrona (Sweden), źilina (Slovakia), Bergen (Norway), Arnhem (Netherlands), Leeds, Sandtoft (United Kingdom), Limoges (France), Castellón (Spain) si Bishkek (Kyrgyzstan)! Rusine, Iasi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 8841
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2013 08:54:37    Titlul subiectului: 167896

De astazi tramvaiele de pe traseul 3 circula normal, pana in Dancu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 422
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2013 10:50:11    Titlul subiectului: 167897

N-am mai vazut de mult simpaticele Be 4/4 pe traseu. Sa inteleg ca odata cu reluarea traseului normal vor reaparea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 8841
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2013 17:35:07    Titlul subiectului: 167902

De astazi circula si ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 8841
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 08 Feb 2014 14:44:19    Titlul subiectului: 170991

Ieri am fost cu un autobuz Den Oudsten pe viitorul traseu 50, pentru o serie de masuratori. Atasez o imagine... deocamdata exotica (cat de curand, insa, dupa ce se pun la punct ultimele detalii, va deveni ceva normal sa vedeti autobuzul "de Aeroport") din fata terminalului 2 al Aeroportului International Iasi:


IMG_1913.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.44 kb
 Vizualizat:  de 13163 ori

IMG_1913.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 8841
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 08 Feb 2014 23:00:14    Titlul subiectului: 171005

Am pus pe Youtube un montaj cu derulare rapida, pentru a va familiariza cu viitorul traseu 50: https://www.youtube.com/watch?v=y7lD9tNzc6g
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 8841
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 11 Feb 2014 22:48:24    Titlul subiectului: 171063

www.ziaruldeiasi.ro/stiri/exclusiv-traseele-ratp-schimbate-radical-iata-cum-veti-calatori-prin-iasi-cu-tramvaiul-sau-autobuzul--39469.html

Shocked

Va rog, exprimati-va liber! Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 1178
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 07:55:18    Titlul subiectului: 171068

Scuze, in prima faza creadeam ca e vorba de devierile din primavara. Anyway:

Ce sa mai comentezi. 71... 80 WTF? Stii cum se rezolva mai bine problema, fara autobuze suplimentare?

In prima faza se refacea Tesatura-Mase Plastice. 1/13 prin tudor, 8 suspendat. 11 autobuz (ca pana acum) microbuz Baza3-Tutora.

A doua faza Baza III - Tepro (eventual Metarulgie 2 baieti)

1/13 autobuze. 8/8b inelare Podu' Ros - Tudor. 11 autobuz, 5 si 2 pana in baza 3. microbuz Baza3-Tutora.

A treia faza. Mase platice Baza III - 8 cu 8b inelare. 6 cu 5 inelare. 6 Dacia, Tg. Cucu, TV - Podu Ros - Dacia, 5 invers. 2 inelar cu 7. microbuz baza III - tutora.


Fara 71-80 si alte nebunii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 8841
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 08:56:38    Titlul subiectului: 171069

Nu este vorba despre santier in articolul de mai sus, ci de un nou Plan de transport, ce se doreste a fi adoptat (in forma aia sau alta, care sa contina sau nu - asta depinde (sau nu) de reactiile publicului - elemente din propunerile de mai sus) si pus in practica din momentul in care CTP isi va incepe efectiv activitatea.

Deci... dezbatere sa fie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 09:45:06    Titlul subiectului: 171070

In teorie, fragmentarea traseelor si intersectarea lor intr-un punct comun suna bine, dar acest lucru nu este aplicabil pentru toate traseele iesene. Si dau exemplul autobuzului 41, unde la orele de varf 70% din calatorii dintr-un autobuz merg din CUG-Nicolina sau Podu Ros direct pana in Copou si nu are rost sa pierzi pe traseu 5-10 minute cu transbordarea din Tg Cucu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 422
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 12:55:41    Titlul subiectului: 171073

Nu mi se pare buna deloc varianta propusa. Poate merge la un oras cu peste 1 milion de locuitori sau cu o suprafata mare.
Pai ar trebui cel putin triplat rondul din Tg. Cucu pentru a face fata la atatea trasee care intorc acolo din ambele sensuri,plus o oarece infrastructura absolut necesara unui astfel de terminal de transport. Poate vrea sa faca cineva si vreun mall mititel pe acolo Laughing
Cu autobuzele ,a spus foarte bine si userul anterior. In afara de situatia autobuzului 41 ,si pe 28 sau 42 sunt probleme similare. Multi merg din Copou chiar in Dacia sau Nicolina cu 28 ,nu doar in "Centru" iar ca sa ajungi in Tudor(cu 42) si sa schimbi undeva in Tg Cucu sau zona centrala mi se pare o mare prostie.
Daca asa cred domnii aia ca se poate redresa/rentabiliza trasnsportul public atunci se cam inseala si ar trebui sa-si mai scoata nasul din birouri. Altele sunt problemele pe care (cel putin eu) la vad mai grave. E vorba de infrastructura la tramvaie ,in primul rand liniile vechi de pe vreo 60% din trasee si starea parcului de unitati existente in exploatare(autobuze/tramvaie). La aceasa ultima chestiune (starea parcului) contribuie si o serie de factori locali neaosi ,adica starea drumurilor si nu in ultimul rand lipsa masiva de civilizatie a romanasului din partea locului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 13:41:56    Titlul subiectului: 171074

La chestiunea asta mă gândeam eu într-o zi, când așteptam tramvaiul 6 în Piața Unirii. Au venit două tramvaie 1, un 13, un 8, toate la rând. Și toate au traseu comun spre Copou.
Ideea pare a fi bună, dar dacă s-ar pune un singur traseu spre Copou, cred că tot acolo se ajunge cu numărul de tramvaie necesare pentru miile de călători din anumite intervale orare.
Pot să introducă treaba asta doar în intervalele orare în care chiar nu există prea mulți călători sau în vacanțe.
Renumerotarea traseelor e distrugere curată. O să dureze ani buni până se învață toți cu noile trasee. Chiar și cu traseele actuale, neschimbate de mult timp, tot există oameni debusolați în stații (ce-i drept, nici nu se sinchisesc să citească informațiile sau harta din stație).

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 8841
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 13:41:58    Titlul subiectului: 171075

Atentie! Ceea ce e mai sus este doar o varianta de lucru propusa de niste studenti ai unei facultati din cadrul Universitatii Tehnice, sub coordonarea unui profesor. Nu trebuie sa uitati ca RATP are un departament numit Exploatare, care cunoaste foarte bine situatia din teren, si care are el insusi variante de lucru si opinii cu privire la variantele propuse de altii.

Solutia finala trebuie sa fie una bine argumentata si de aceea zic ca nevoile oamenilor trebuie exprimate. Si le strangem, oriunde le vedem exprimate, pentru ca nu putem arunca in aer un serviciu public vital pentru oras.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 13:56:50    Titlul subiectului: 171076

tramfan a scris:
Ce sa mai comentezi. 71... 80 WTF?
Dar 101...111? Cu 121 dupa aia? WTF again! Poate e o parere personala, dar cunoasterea numerotarii prezente si adaptarea ei la noi planuri, reprezinta dovada cunoasterii macar ca dimensiune a transportului in comun din oras. Numerotarea lor este la fel de fantezista ca si planul.

tramfan a scris:
Stii cum se rezolva mai bine problema, fara autobuze suplimentare?
Ideal ar fi fost sa inceapa cu Masse Plastice-Baza 3-Metalurgiei, apoi sa deschida spre Baza 3 si sa continue spre 2 Baieti, iar in final sa faca Tesatura-Masse Plastice. Infiintarea provizorie a laturii Podul Ros-Primaverii pentru tramvaie ar fi fost alta idee buna. Dar nu ma cheama Gaijinschi. Totusi, planul sau mi se pare cam Gaijin (strain in japoneza) de realitatile iesene, oricat de doxa o fi el in motoare si vehicule rutiere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 8841
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 14:08:34    Titlul subiectului: 171078

In principiu, modificarile care vor aparea din cauza santierului de pe tronsonul Tesatura - Tepro - Tatarasi Sud sunt stabilite, putand interveni doar mici modificari in functie de discutiile ce inca se mai poarta. Deci, pe traseele 1, 5, 11, 13 vor fi autobuze pe intregul parcurs (inca se mai discuta daca pe 5 vor merge autobuze toata ziua sau doar la orele de varf, iar intre orele de varf autobuzele vor merge pana in Baza 3 si de acolo vor fi microbuze pana in Tutora - evident, mai putine fata de numarul de autobuze care ar bate aceasta portiune daca ar circula toata ziua), traseul 2 se desfiinteaza, traseele 7 si 8 se deviaza din Targu Cucu spre Tatarasi Nord si raman cu tramvaie, iar pe traseele 3 si 6 vor circula normal tramvaie. Ramane sa va anunt la momentul potrivit varianta finala.


Revenind la celalalt subiect al zilei, va rog sa va spuneti parerea cu privire la propunerile de trasee publicate ieri in ZdI, dar sa exprimati si care sunt nevoile voastre reale de deplasare!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 15:08:56    Titlul subiectului: 171082

101 e actualul CUCU - COPOU.
102 si 103 ar putea fi niste idei de ranforsari
104: Daca ar mai fi existat rondul de la Abator, ar fi fost o idee, insa nu stiu daca nu este mai rentabil actualul 3 asa cum este. Presupun ca exista date privind destinatiile calatorilor din zona Dancu.
105: ???? Doar cu reconfigurarea rondului de la Baza 3. Altfel ar putea exista sub indicativul 12, dar spre Tutora, tot ca linie pentru orele de varf. Daca merita. O alta idee ar fi fost sa intoarca in Podul Ros, nu in Baza 3, fie in rondul care va fi daca va fi, fie daca ar mai fi existat latura spre dreapta, sa intoarca prin Bucsinescu.
106 = 7b
107 = 6b
108 = Canta - ? - Baza 3 - Tutora. Ce e asta, un 2 din vremurile bune?
109 = O idee buna, dar cred ca ar trebui sa aiba indicative diferite pentru fiecare sens, sa nu se ajunga la aberatia cretina din Bucuresti.
110 = 5
111 = 9b, e suficient? Ma indoiesc.

"71" = as fi facut sensul invers in zona Podul Ros - Bucsinescu
"72" = ??
"73" = l-as fi dus la Gara Nicolina
"74" = interesant, dar cam alambicat
"75" = cu mici modificari, era bun de troleibuz
"76" = la fel ca 75
"77" = un fel de 44 si ceva din 41, cam complicat, merita?
"78" = un 19 remixat
"79" = nu ar fi rau sa mearga pe Stefan cel Mare, dar e dubios mixajul cu 78 Canta/Pacurari.
"80" = cam ciudatel, incape pe stradutele alea din Dacia? Sau l-au planificat cu dube?

Nu locuiesc in Iasi insa am vazut ca linii ca 19,28,41 si 43 sunt foarte solicitate asa cum sunt acum. Nu cred ca ideea transbordarii ar surade calatorilor care merg din zona unui capat in zona celuilalt capat.

Citat:
Toate sunt gândite ca doar cu o singură schimbare să ajungi de oriunde.
Asta ar presupune si intervale de succedare apropiate. Sa stai in frig sau canicula asteptand busul catre alta directie nu e prea placut.

Citat:
Din punctul meu de vedere, ei au gândit un transport așa cum este realizat în toată lumea. Nu prea au ținut cont de fluxurile de călători. Proiectul ar mai trebui un pic completat, îmbunătățit și cu aspectul acesta.
In toata lumea? Sa se mai duca si prin est, sa vada si pe acolo. As recomanda un material despre orasul Kharkov, dar nu vreau sa dezgrop securea "razboiului rece" intre forumuri. Deci treaba cu toata lumea pica.

Citat:
Nu toate trasele sunt comerciale. ... Premisa de la care plecăm noi este că niciodată transportul public nu va fi o activitate în totalitate comercială. El trebuie să acopere o subvenție și să-și adapteze tot planul de management astfel încât să nu iasă în pierdere la sfârșitul anului“, a conchis viceprimarul Chirica.
Subventie in Romania, sluga FMI? Never ever Evil or Very Mad

In concluzie: planul nu e chiar rau, dar e cam cu capul in nori. M-as putea si eu inchide in casa timp de o luna si as scoate 2-3 planuri din astea. Cred ca am desenat cateva zeci, tot la fel de "realiste". Ar fi mai bine ca RATP sa adune niste planuri din astea, sa le suprapuna cu datele despre fluxurile de calatori si sa selecteze cele mai bune variante.

P. S. Transbordare in Romania inseamna plata a inca unei calatorii. Pana cand treaba asta nu se inlocuieste cu bilet valabil o perioada de timp, preferabil nu pierdut in trafic sau in statii, la asemenea idee calatorii ii vor spune Valea con Dios!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 8841
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 15:32:23    Titlul subiectului: 171083

Trix a scris:
Citat:
Toate sunt gândite ca doar cu o singură schimbare să ajungi de oriunde.
Asta ar presupune si intervale de succedare apropiate. Sa stai in frig sau canicula asteptand busul catre alta directie nu e prea placut.

Ca nu poti asigura legaturi directe pentru tot orasul e o chestie cat se poate de corecta din multe motive, dar de aici si pana la a impune transbordarea aproape tuturor e absurd pana la Dumnezeu, fie si cu grafice exemplare, vehicule perfecte, trafic lejer si sistem de taxare gandit pentru a anula efectele transbordarii asupra buzunarului calatorului! Modalitatea in care se realizeaza schimbul de pasageri tine seama de niste aspecte. Ce judecata e aia sa te gandesti sa dai jos toti calatorii dintr-un vehicul pentru a-i baga pe aproape toti in acelasi altul?!

Despre plecatul de acasa pe-un drum si venitul pe altul, pe coclauri, ce sa mai zic... Ce bataie de joc e aia sa trantesti in Poitiers doar o plesneala de traseu care-ti merge numai intr-un singur sens?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
d4n



Data înscrierii: 25/Mai/2009
Ultima vizita: 25/Dec/2015
Mesaje: 53
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 16:07:04    Titlul subiectului: 171086

yeeeeman a scris:
La chestiunea asta mă gândeam eu într-o zi, când așteptam tramvaiul 6 în Piața Unirii. Au venit două tramvaie 1, un 13, un 8, toate la rând. Și toate au traseu comun spre Copou.


Nu ar fi mai simplu introducerea de trasee "partiale"? Sa zicem ca vom avea tramvai si spre CUG (pe noua infrastructura).

N-ar fi mai bine ca, din 10 tramvaie repartizate pe aceasta ruta:
- 2 tramvaie sa mearga din CUG doar pana in Tg Cucu
- 2 tramvaie sa mearga din CUG doar pana la Triumf
- 6 tramvaie sa mearga din CUG pana la Agronomie

La fel si din Tatarasi: numai o parte din tramvaie sa urce pana la Agronomie, in timp ce o alta parte sa aiba traseul mai scurt. Desigur, numerele le-am scos din burta; habar n-am care e necesarul de vehicule pe paliere orare.


yeeeeman a scris:
Ideea pare a fi bună, dar dacă s-ar pune un singur traseu spre Copou, cred că tot acolo se ajunge cu numărul de tramvaie necesare pentru miile de călători din anumite intervale orare.


Acel traseu comun si unic spre Copou ar trebui sa aiba un numar destul de vehicule pentru a prelua toti calatorii adusi "din cartiere". Deci numarul de tramvaie/autobuze necesar nu se va reduce. Deci RATP nu vad ce ar castiga, in timp ce pentru calatori, mai ales dimineata ar fi o mare bataie de cap.

(nu poti avea, sa zicem, 4 tramvaie intre Tg Cucu si Copou, in timp ce in Tg Cucu sunt adusi calatori cu 8 tramvaie din Nicolina-CUG si cu 8 tramvaie din Tatarasi)


yeeeeman a scris:
Renumerotarea traseelor e distrugere curată. O să dureze ani buni până se învață toți cu noile trasee.

Traseele s-au tot schimbat pe parcursul anilor. Oricum, orice modificare majora ar trebui sa fie facuta in timpul vacantei de vara, cand traficul e mai lejer.

Dupa cum a mai propus cineva si eu as prefera trasee de genul 410, 411, 412 in loc de 41, 41b, 41c, ...
Am putea chiar imparti orasul in 3x3 dreptunghiuri, iar primele doua cifre din numar sa fie capetele, iar a treia cifra sa fie varianta traseului.

1 2 3
4 5 6
7 8 9

De exemplu:
CUG - COPOU ar fi 82x sau 28x
CUG - TATARASI ar fi 83x sau 38x
CUG - DACIA ar fi 84x sau 48x
BUCIUM - PACURARI ar fi 91x sau 19x
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 1178
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 17:27:09    Titlul subiectului: 171087

Haideti sa facem ca aceste trasee sa nu se dubleze (pe cat posibil). Trebuie sa luam in calcul rentabilitatea, durata si lungimea traseului. Iata propunerile mele:

Tramvai:

1: Copou - Targu Cucu
2: Gara - Podul de Piatra - Podu Ros - Baza 3
3: Dancu - Tatarasi Nord - Targu Cucu
4: Dacia - Podu de Piatra - Gara Internationala - Baza 3
5: Targu Cucu - Tudor Vladimirescu - Tutora
6: Tatarasi Nord - Baza 3 (daca se modifica configuratia actuala)
7: CUG II - Podu Ros - Targu Cucu
8: Canta - Billa - Targu Cucu

Autobuz:

100: Targu Cucu - Podu de Fier - Piata Chirila - Doi Baieti (microbuz)
101: CUG II - Podu Ros - Targu Cucu - Independetei
102: Podu de Piatra - Splai Bahlui - Tudor Vladimirescu - Metalurgie - Tatarasi Sud (microbuz)
103: Metro - Era - Pacurari - Independetei - Targu Cucu
104: Bucium - Frigorifer - Primaverii - Tudor Vladimirescu - Targu Cucu
105: CUG I - Frigorifer - Baza 3 - Tatarasi Sud - Tatarasi Nord
106: Piata ACB - Pasaj Nicolina - CUG I

Atatea trasee vad eu necesare. Sunt acoperite toate zonele din oras. Prin centru trec doar doua trasee de tramvai. Spre Gara si spre Copou (de altfel singurele doua zone catre care avem linii. Nu vad de ce ar merge mai multe trasee spre aceeaiasi directie).

La autobuze si microbuze la fel, nu exista suprapuneri mari. Traseul 102 poate fi doar un experiment, si in functie de cerere, sa fie mentinut, sau nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
flavius.a



Data înscrierii: 11/Feb/2014
Ultima vizita: 20/Mai/2014
Mesaje: 3

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 17:46:40    Titlul subiectului: 171088

Eu propun prelungirea traseului 8 pana in Dancu (Copou-Tudor Vladimirescu-Baza3-Doi Baieti-Dancu)deoarece foarte multa lume trebuie sa schimbe tramvaiul pentru a merge spre copou iar acest lucru ar diminua fluxul mare de calatori din Tatarasi,desigur dupa proiectul de reabilitare a liniilor, ce parere aveti ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 28/Dec/2024
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 18:11:42    Titlul subiectului: 171090

Din start sare din schema varianta cu tramvaiele deoarece rondul din Tg.Cucu ,nu face fata fluxului de tramvaie.
As merge pe varianta lui tramfan,cu conditia ca traseul 2 sa mearga pe varianta 109(traseul 109 va deservi doar inelul central și va merge din Târgu Cucu, la Billa, Gară, Podul de Piatră, Gara Internațională, piața Nicolina, Țesătura, Tudor și înapoi în Târgu Cucu).
Cat despre autobuze ,in mare masura sunt de acord cu noile trasee,deoarece nu se mai poate cu trasee infinite gen 41b,43c,30b,cu timpi pierduti si blocaje in trafic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 28/Dec/2024
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 19:47:46    Titlul subiectului: 171092

flavuis A a scris:
Citat:
Eu propun prelungirea traseului 8 pana in Dancu
.
Nu vad rostul ocolisului prin baza 3 pe traseul Dancu -Tg Cucu.
Mai plauzibila este prelungirea traseului 2 pana la Dancu.
Canta-P.ros(N.iorga)-Baza3-Dancu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 1178
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 20:04:59    Titlul subiectului: 171093

Ce nevoie ai sa legi canta de Dancu?

Daca totusi vrei sa ajungi din Dancu pana in Canta, iei 3 si apoi 8 (in varianta propusa de mine).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 13 Feb 2014 10:33:07    Titlul subiectului: 171103

Nu prea am mai vazut nici o legatura spre Carrefour Era si spre Metro in noile planuri. Cel putin microbuzul 20 e mai tot timpul aglomerat insa si 30b si 43c au un flux insemnat de calatori la anumite ore.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 57, 58, 59  Următoare
Pagina 22 din 59

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community